ChristianMatch
 


Forum

Discussiëren
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:49
 
JOL252 schreef:
tuurlijk is Erika jaloers, die heeft wel zin in een glitterkapsel- en outfit ..

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:50
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond



Jol merkte het ook al Erika.......je bent vast jaloers op mijn diadeem.....Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:28
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jol merkte het ook al Erika.......je bent vast jaloers op mijn diadeem.....Knipoog smiley

ja ik wil er ook zoéén hebben leuk voor de kerstdagen Clown smiley
jullie kennen me te goed Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:33
 
ERIKA129 schreef:
ja ik wil er ook zoéén hebben leuk voor de kerstdagen Clown smiley
jullie kennen me te goed Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

en dan auditie voor kerstengel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:33
 
JOL252 schreef:
en dan auditie voor kerstengel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Hoho Jol, voor Sinterklaas is het ten strengste verboden om over kerstballen te praten Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:37
 
INGE721 schreef:
Hoho Jol, voor Sinterklaas is het ten strengste verboden om over kerstballen te praten Boze smiley


Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Ik zal het goed maken, over een minuut of wat bij bijzonder lied.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:38
 
JOL252 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Ik zal het goed maken, over een minuut of wat bij bijzonder lied.


bing cosby?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:58
 
CORTAZAR588 schreef:
beste mensen ,

het kalf is verdronken .........
wat het grootste probleem in discussies is , is je eigen irritatie.

als je discussieert en je ergert ( wat heel menselijk is ) , dan verlies je het punt waar het omgaat uit het oog.

wellicht waren de bijdragen van Zwaan erg eeehm bijzonder en had ze enige sturing nodig .....maar irritaties over een weer zijn altijd de oorzaak van een verstoorde relatie.
niet de inhoud...........maar de manier van brengen en reactie hierop.

en het wordt heel snel een heksenjacht.
want net als in de echte wereld , is ook hier op dit Forum de geest van de wereld aanwezig.

Jammer is dat die geest nietsontziend is en gericht op het ver en uitstoten van andersdenkenden.

De bijbel zegt dat wij Het zoutend Zout zijn.
Als het zout zijn kracht verliest...........

Alles wat hier gezegd is , is met de beste bedoelingen gezegd me dunkt.
Maar wij christenen zijn anders dan de wereld.

als wij zaken goed praten , die de wereld ook goed praat , waarin onderscheiden wij ons dan ?
in de Liefde ?
Dat hebben de boeddhisten ook en de Hare nogwat.
En als je zegt dat Jezus liefde is , klopt dat 1000000 %
maar dat is Boeddha ook want die laat je ook heel fijn voelen.
En als je maar goed mediteert kom je met je zelf in contact etc etc etc
en ga je alles zien.

Maar waar is de Oordelende God ?
De God , die gezeten op de Troon , de wereld en ook mij gaat oordelen ?
Die mij gaat vragen of ik wel echt iets heb gedaan met mijn GELOOF
?

Christen zijn anno 2012 gaat je kosten ......of je baan of je huwelijk of je .......Leven.
Want de Satan , waar niemand over wil praten , is onze grootste tegenstander en is er slechts op uit om te moorden , te roven en te stelen.

Hij speelt geen spelletje , maar schiet om te doden.
Gericht .....op je hart.
Is voor sommige mensen hier waarschijnlijk te hard en niet lief wat ik nu zeg, maar wie denkt dat het geloof in Jezus je niet alles gaat kosten , heeft het mis.

Wie de zonden van de wereld goedpraat met allerlei zelfverwijten en valse schaamte , is medeplichtig aan dee zonde.

Wie weet dat iets zonde is , om het even wat voor zonde , maar uit valse schaamte of zondegevoel , die ander er niet op wijst , dat iets zonde is , is zelf medeplichtig.
maar in deze wereld is het veel veiliger om niets te zeggen.
want dan krijg je ook geen problemen.

verlies je je baan niet , je huwelijk blijft goed etc etc etc etc ......
maar God ziet en hoort ALLES.
En HIJ onthoudt alles.
En wij moeten van alles wat we doen verantwoordelijkheid afleggen.

En dan is er niemand die ons verdedigt , maar slechts een die ons aanklaagt........de Duivel.

Wees bereid om Gods woord te verdedigen want God gaat ons hierop oordelen.
En Zijn oordeel is loepzuiver en bikkelhard.

God is Liefde , maar ook een verterende vuur
Jezus lag in een kribbe als babytje , maar Hij is ook de Leeuw van Juda
en een Leeuw is absoluut errug errug gevaarlijk en doodt .......

Misschien is dit niet het Godsbeeld wat ons aanstaat , maar wel wat de bijbel zegt.

Hij ie een verterend vuur en het is vreselijk om te vallen in de handen van de levende God.

En dat is niet bedoeld voor het dierenrijk , maar voor ons !

Wie oren heeft om te horen , die hore ....

Als je het woord van god verkondigt, moet je ook wel de waarheid van gods woord verkondigen, met een hoop dingen die je schrijft in dit stuk ben ik het mee eens, je huwelijk verliezen, hoe moet ik het kort omschrijven, er is een geestelijke strijd. ik was samen met me ex, alles was oké, eh tenminste we werkten in de muziekwereld, het ging slechter met me, ben met drugs enzo gestopt, toen ik net mee ging na die band lag ik op een dag in bed en er kwam een vreselijk eng wezen langs me bed staan, ik dacht echt dit is de dood die me komt halen, er stroomde bloed uit zijn neus en het was als of er ook bloed uit mijn neus stroomde en ik was bang. destijds dacht ik, misschien door het blowen, want blowde iedere dag en dacht er niet meer aan, maar het ging slechter met me. me man en ik kwamen tot geloof en ineens was ik weer de blijde ik mezelf, het was alsof ik bevrijd was van iets duisters. hele vreemde dingen gebeurden, stond op een dag in de keuken en ik voelde ineens iets engs aankomen en zag dat zelfde enge wezen weer, het kwam van de straat af, stapte recht door me raam en inmiddels had ik me in het geloof verdiept en dacht stuur het weg in Jezus naam, maar de angst overheerste en dacht dit is het, het einde van me leven. toen opeens kwam er een geweldig groot wit licht boven me en hoorde ik echt een stem die zei, ik ben bij je. het was een geweldig wit licht, ik voelde een enorme liefde ook, heel rein, onbeschrijfelijk. En zoef het enge wezen was weg. later zat ik naar de band op de tv te kijken en ineens zag ik het enge wezen bij de band op beeld. Mijn man haakte van geloof af, was erg geflipt op eimand uit de kerk, daar had hij een zonde aan opgebiecht en die roddelde die man door. ik bleef na de kerk gaan en daar kwam de strijd in me huwelijk, het geloof, als ik wou bidden voor het eten werd ik door me man bespot etc. dus op een gegeven moment bad ik niet meer voor het eten, ging na een kerk, hingen ze een lijst op met muziek van de duivel, met nr 1 de band waar ik voor werkte, niemand zei meer wat tegen me en de voorganger vroeg me vriendelijk of ik een andere kerk wou zoeken. En ik dacht maar, als Jezus nu op aarde was zou hij nou net de band en alle mensen er om heen opzoeken. Ook ik dwaalde af van me geloof ging niet meer na de kerk, werd bespot door me man. en dacht vaak, eh het hele gedoe wat er gebeurt was heb ik me dat verbeeld of zo, voordat ik tot geloof kwam woog ik nog maar 40 kilo en voelde me vaak niet happy, ging ooit na de dokter, toen hij me een jaar later zag, zij hij jee het is een wonder zo goed als je er uit ziet, ik had je al opgegeven, hij had gedacht die leeft niet lang meer, ziet er zo slecht uit. ondanks dat ik niet meer na de kerk ging enzo, bleef ik de wetten in me hart houden van de geboden, alleen bad niet meer tot god en er kwam rust in me huwelijk, me ex ging weer aan de drugs ik niet en het werd steeds erger met me ex, op een dag kwam ik erachter dat hij 7 jaar een minnares had gehad een kind bij haar had al 2 jaar lang, een dubbelleven leidde etc..., het eerste wat ik deed was boos worden op god, oh god waarom ik wil niks meer met u te maken hebben, toen ging alles nog slechter me ex werd erg agressief, bespaar jullie de details en het is bijna niet te beschrijven hoe hij soms was, zijn ogen stonden soms erg raar en dacht dan door drugs? velen aanvallen overleefd op vreemde wijze, ineens kwam er dan wit licht om me heen en leek het of me ex bang werd dan en rende hij weg. later was het sorry, kon het zich niet meer herinneren volgens hem, en het werd steeds gekker, het heeft mij allemaal gebroken in het leven, ben in die gebrokenheid god gaan opzoeken en toen ging alles beter, wat gebeurde er in tussen tijd, iemand maakte een ontwerp voor de band voor op de t shirts die me man verkocht voor de band, het was op een vrolijke manier het enge wezen van destijds. me ex heeft hem op zijn rug getatoeëerd en nu denk ik wel es terug kijkend na alles, heb ik tegen me ex gevochten of tegen me ex die onder invloed was van dat enge wezen, denk dat je je sneller onder invloed zet voor demonen onder invloed van drugs iemand heeft een nr over me man gemaakt, onbekend bandje met filmpje, de tekst is heavy, de beelden ook, zo duidelijk zie je dingen uit de geestelijke wereld, het crewlid wat leeft voor de band, voor rock en rol de muziek. je ziet beelden van banden van gebondenheid. om privici te beschermen kan ik niet het effe laten zien en uitgebreider vertellen, maar wel omdat me man niet gelovig was, onder invloed van de tegen stander, kon de tegen stander via hem, mij proberen t bereken, kapot maken, bijna gelukt, maar god liet niet los, ook al liet ik hem los. enfin lang verhaal, over huwelijk wat kapot gaat door geloof. petra die genoeg heeft geschreven voorlopig en sommige zullen vast denken????? maar dit verhaal is waarheid. ,mijn waarheid zoals ik het beleefd heb. ik zelf denk dat iedereen die een t shirt koopt van die band met dat wezen erop, daardoor onbewust een deur voor dat wezen openzet, het wezen is een sterke demon. de band zelf ken ik heel goed en de bandleden zijn zelf niet bewust van het wezen teksten en bepaalde ontwerpen, laten zien, poorten van de hel, etc... het demon wat er om heen hangt is een geest van verleiding, sex drugs, verslaving, velen mensen zien komen bij de band als crewlid ofzo en negatief zien veranderen. enfin stukje getuigenis van me, en echt zou een boek erover kunnen schrijven, ik zelf heb het niet gauw over de boze, liever heb ik het over het licht de liefde en genade van jezus etc. maar er is wel degelijk een geestelijke wereld, een geestelijke strijd. misschien heeft iemand wat aan deze getuigenis. wat mijn fout i geweest in mijn huwelijk is dat ik bij god had moeten blijven, dan was het denk ik niet zo afgelopen. had moeten bidden en strijden voor me man in Jezus naam. niet van uit me zelf met praten etc. dat hielp niet. ma ja achteraf...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 22:07
 
PETRA944 schreef:
...



Wauw Petra... diep respect.. en ook ontzag voor Jezus liefde in en om je heen ... dankjewel voor wat je vertelde ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 22:13
 
ja wat een verhaal heb jij te vertellen Petra!! Geweldig dat je dat met ons wilde delen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 22:15
 
JOL252 schreef:



Wauw Petra... diep respect.. en ook ontzag voor Jezus liefde in en om je heen ... dankjewel voor wat je vertelde ..

ja he jol. zie je hoe groot jezus liefde en genade is, ondanks dat ik hem los liet, liet hij me niet los, en geloof me, ik ben maar gewoon ik, en jezus houd van ons met onvoorwaardelijke liefde, heb zijn liefde niet verdient. krijg je gratis Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 22:48
 
PETRA944 schreef:
ja he jol. zie je hoe groot jezus liefde en genade is, ondanks dat ik hem los liet, liet hij me niet los, en geloof me, ik ben maar gewoon ik, en jezus houd van ons met onvoorwaardelijke liefde, heb zijn liefde niet verdient. krijg je gratis Knipoog smiley


Ja en die liefde.... daar denken wij vaak/soms nog steeds zo klein over, zelfs als we dit al kennen ... die liefde is nóg groter... voor een eeuwigheid lang. YEP!!! en jij... bent een echte oorlogstrofee ... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 5 oktober 2012, 22:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 00:49
 
PETRA944 schreef:
misschien heeft iemand wat aan deze getuigenis. wat mijn fout i geweest in mijn huwelijk is dat ik bij god had moeten blijven, dan was het denk ik niet zo afgelopen. had moeten bidden en strijden voor me man in Jezus naam. niet van uit me zelf met praten etc. dat hielp niet. ma ja achteraf...

Helaas zien somige mensen niet hoe groot en goed God is, gelijk jij hier getuigd over Hem. Moedig om je verhaal neer te zetten, niets om je voor te schamen en zo komt het ook niet over.

Geniet nu van Zijn bevrijding en alle goeds dat God nog voor je als zegeningen voor je in petto heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 09:13
 
Wat een verhaal, Petra! Respect!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 10:20
 
PETRA944 schreef:
...

RESPECT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:16
 
PETRA944 schreef:
Tuurlijk wel, jij reageerde alleen maar wijs. Dus jouw mening was zelf een belangrijk aandeel in dit topic.

Ik denk dat mijn beeld van een normale reactie naar je medemens anders is dan de mening die (soms) op CM heerst.
Maar goed,men vindt mij te werelds denk ik,ik vind het hier soms ronduit grof en gestoord.Zo raar als op CM maakt ik het in mijn dagelijks leven nooit mee,gelukkig niet zeg........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 15:36
 
PETRA944 schreef:
ja he jol. zie je hoe groot jezus liefde en genade is, ondanks dat ik hem los liet, liet hij me niet los, en geloof me, ik ben maar gewoon ik, en jezus houd van ons met onvoorwaardelijke liefde, heb zijn liefde niet verdient. krijg je gratis Knipoog smiley


Petra...wat een story.....

Kun je zien hoe graag God wou, dat jij geholpen werd.
De mensen lieten je vallen...je moest maar een andere kerk zoeken...
De huisarts zag het ook niet goed gaan met je...
Gods liefde is zo intens groot.......Hij gaf Zijn Zoon.......voor iedereen, hoe je ook in het leven staat/stond..

Wat heerlijk om te lezen dat er nog steeds wonderen gebeuren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 16:53
 
MARIANNE338 schreef:
Petra...wat een story.....

Kun je zien hoe graag God wou, dat jij geholpen werd.
De mensen lieten je vallen...je moest maar een andere kerk zoeken...
De huisarts zag het ook niet goed gaan met je...
Gods liefde is zo intens groot.......Hij gaf Zijn Zoon.......voor iedereen, hoe je ook in het leven staat/stond..

Wat heerlijk om te lezen dat er nog steeds wonderen gebeuren...

Klopt,hoe graag wil god ons mensen helpen,hoe we ook zijn,op het begin van het verhaal was ik alleen met mezelf bezig, drank, drugs, feesten, ging met heftigge crew en band mee,lang leve de lol,maar je geluk vind je daar niet, verleiding naar een leven in duisternis, gebroken mensen,sommigge gebonden aan verslaving, sex. maar het blijven allemaal mensen, op zoek naar liefde, opzoek naar de weg in het leven, van daar me irritatie soms te groot is als ik cristenen hoor veroordelend over mensen die in hun ogen in zonde leven. van die mensen weg lopen omdat ze in zonde leven, jezus heeft nou net voor mensen als hun het kruis op zich genomen, sla ze niet te hard met woorden van de bijbel om de oren over hun zonde, doe het zachtmoedig en met liefde en gods geest gaat met hun mee en verandert hun harten. ja en een zondaar was ik, zat opme 14de al in de kroeg, toen ik 20 was kwam ik jezus echt tegen, maar vond het hele geloof maar moeilijk,je komt net tot geloof de kerk laat je vallen , want je bent van de duivel....je bent een zondaar dat je daar werkte met je man. en jee wat heb ik zware jaren gehad,je moest es weten hoe ik het nu waardeer, dankbaar ben voor zijn genade en geniet van het leven nu. dankzij gods genade die me niet liet vallen. Zo zijn homo,s ook net zo welkom bij jezus, wat doen we, ontvangen we ze met liefde of gaan we veroordelend met ze om en keren we hun de rug toe als cristen? Wil niet zeggen dat ik het goedkeur, maar eh wie in de kerk strijd niet ergens met een zonde? Dank voor jullie reacties allemaal, ze waren positief, had eigenlijk ook best negatief commentaar verwacht van eh petra??? Omdat sommigge mensen niet zo in de geestelijke wereld geloven. En leanne, is mij niet opgevallen dat je werelds overkomt, inmijn ogen ben je iemand met nuchtere wijze bijdragen, zeker de moeite waard om te lezen, ook al reageer ik er zelf niet altijd op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 17:00
 
LEANNE226 schreef:
Ik denk dat mijn beeld van een normale reactie naar je medemens anders is dan de mening die (soms) op CM heerst.
Maar goed,men vindt mij te werelds denk ik,ik vind het hier soms ronduit grof en gestoord.Zo raar als op CM maakt ik het in mijn dagelijks leven nooit mee,gelukkig niet zeg........

Ik denk dat mensen vaak met hun eigen emotie hier reageren, iemand schrijft wat en een ander word geraakt in zijn, haar emoties,zoals ik het bv deed met zwaan, overheerst door me irritatie en dan gaat het mis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 19:01
 
PETRA944 schreef:
Klopt,hoe graag wil god ons mensen helpen,hoe we ook zijn,op het begin van het verhaal was ik alleen met mezelf bezig, drank, drugs, feesten, ging met heftigge crew en band mee,lang leve de lol,maar je geluk vind je daar niet, verleiding naar een leven in duisternis, gebroken mensen,sommigge gebonden aan verslaving, sex. maar het blijven allemaal mensen, op zoek naar liefde, opzoek naar de weg in het leven, van daar me irritatie soms te groot is als ik cristenen hoor veroordelend over mensen die in hun ogen in zonde leven. van die mensen weg lopen omdat ze in zonde leven, jezus heeft nou net voor mensen als hun het kruis op zich genomen, sla ze niet te hard met woorden van de bijbel om de oren over hun zonde, doe het zachtmoedig en met liefde en gods geest gaat met hun mee en verandert hun harten. ja en een zondaar was ik, zat opme 14de al in de kroeg, toen ik 20 was kwam ik jezus echt tegen, maar vond het hele geloof maar moeilijk,je komt net tot geloof de kerk laat je vallen , want je bent van de duivel....je bent een zondaar dat je daar werkte met je man. en jee wat heb ik zware jaren gehad,je moest es weten hoe ik het nu waardeer, dankbaar ben voor zijn genade en geniet van het leven nu. dankzij gods genade die me niet liet vallen. Zo zijn homo,s ook net zo welkom bij jezus, wat doen we, ontvangen we ze met liefde of gaan we veroordelend met ze om en keren we hun de rug toe als cristen? Wil niet zeggen dat ik het goedkeur, maar eh wie in de kerk strijd niet ergens met een zonde? Dank voor jullie reacties allemaal, ze waren positief, had eigenlijk ook best negatief commentaar verwacht van eh petra??? Omdat sommigge mensen niet zo in de geestelijke wereld geloven. En leanne, is mij niet opgevallen dat je werelds overkomt, inmijn ogen ben je iemand met nuchtere wijze bijdragen, zeker de moeite waard om te lezen, ook al reageer ik er zelf niet altijd op.

Je merkt toch wel hoe eenzaam zo'n leven als artiest kan zijn of is....
Zelfs de mensen die bulken van het geld, zijn toch niet gelukkig,
terwijl ze alles hebben wat hun hartje begeert....macht en aanzien.
Maar ze leven van hotel naar hotel, en vrienden........ja DIE vrienden die ze helpen het geld afhandig te maken..
Als ik kijk naar het leven van een bijv: Herman Brood, Elvis Presley,
Marilyn Monroe, Michael Jackson....
Hun leven was toch leeg.....ze hebben allemaal naar de drugs gegrepen.
Eigenlijk diep triest .........
Wees maar blij met je leven nu.......fijn dat je alles weer "op poten"
krijgt.
En je hebt er een "echte vriend voor de rest van je leven"gekregen.
Rijker kun je niet zijn......heerlijk toch? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 19:44
 
[quote=PETRA944].............

Wauw Petra diep respect.... Zo zie je Hij laat Zijn kind niet los!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 19:44
 
JOL252 schreef:
en dan auditie voor kerstengel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Engel of bengel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 19:47
 
ERIKA129 schreef:
Engel of bengel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


ERIKA!!! Sint is nog niet in het land en jij begint al over kerst!!
En bengel ben je inderdaad! In de zak ermee!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:08
 
ERIKA129 schreef:
Engel of bengel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Wat jíj wilt... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 21:23
 
ANNA415 schreef:
ERIKA!!! Sint is nog niet in het land en jij begint al over kerst!!
En bengel ben je inderdaad! In de zak ermee!! Clown smiley

Hebbie zulke grote zakken dan Geschokte, onthutste smiley
Ben ook al met de kerstkaarten bezig dan krijg je dat Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op zaterdag 6 oktober 2012, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDWIN451





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 12:53
 
Wow... zit ff dit topic door te snuffelen... heftig!

Petra, je verhaal raakt me wel zeg, ik herken er zoveel van! Diep respect dat je hier ook zo openlijk over getuigt!
Ergens las ik een post van je dat je je schuldig voelt (dat gaat dan om jouw bejegening naar Zwaan, maar ik zou me kunnen voorstellen, na jouw verhaal, dat er meer zaken zijn waarom jij je schuldig zou kunnen voelen misschien, wat ik beslis niet hoop!!!) en daarop wil ik je alleen maar het volgende zeggen:
voel je niet schuldig! Zeker niet omdat je ook aan een gezond stuk zelfreflectie doet, wat ik erg mooi vind en ook erg goed is om te doen! Jouw zonden zijn al lang vergeven, ook de zondes die je nog zult begaan. dat weet je toch? Als iemand zich ergens schuldig om voelt, is dat niet van God! Dat is de stem van satan die jou een rotgevoel wil bezorgen en jou wil aanklagen! Luister er niet naar, want jouw schuld is al lang ingelost!

Als ik dingen doe die niet volgens Gods wil zijn (en helaas doe ik dat nog veel te veel), dan voel ik me niet schuldig meer. Ik weet wel dat ik er God niet blijer mee maak, dat wel, maar ik concentreer me dan op Zijn genade. Want God is sowieso blij met mij! Daar mediteer ik dan over, over Zijn genade en dan word ik steeds blijer en ontstaat er een verandering van binnenuit... de behoefte om dezelfde fout te maken gaat dan weg! En soms komen die slechte gedachtes of daden wel weer terug, maar dan doe ik weer precies hetzelfde en richt me op Gods liefde. Dan heb ik twee stapjes naar voren gedaan en een stapje terug... maar ik ga vooruit!!!
En zo ben jij ook al een heel stuk vooruit gegaan, lees ik uit jouw posts. Er dáár gaat het om. Dan heb je dus alleen maar reden om blij, heel erg blij te zijn!
Prijs God en prijs jezelf gelukkig Petra, je bent een prachtige vrouw, mijn zuster in het lichaam van Christus! And I'm proud of my sis! Al kennen we elkaar verder niet Knipoog smiley it doesn't matter.

Ik wil je bedanken voor je verhaal! Vond het erg mooi, omdat ik er wat zaken uit herken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 14:03
 
EDWIN451 schreef:
Wow... zit ff dit topic door te snuffelen... heftig!

Petra, je verhaal raakt me wel zeg, ik herken er zoveel van! Diep respect dat je hier ook zo openlijk over getuigt!
Ergens las ik een post van je dat je je schuldig voelt (dat gaat dan om jouw bejegening naar Zwaan, maar ik zou me kunnen voorstellen, na jouw verhaal, dat er meer zaken zijn waarom jij je schuldig zou kunnen voelen misschien, wat ik beslis niet hoop!!!) en daarop wil ik je alleen maar het volgende zeggen:
voel je niet schuldig! Zeker niet omdat je ook aan een gezond stuk zelfreflectie doet, wat ik erg mooi vind en ook erg goed is om te doen! Jouw zonden zijn al lang vergeven, ook de zondes die je nog zult begaan. dat weet je toch? Als iemand zich ergens schuldig om voelt, is dat niet van God! Dat is de stem van satan die jou een rotgevoel wil bezorgen en jou wil aanklagen! Luister er niet naar, want jouw schuld is al lang ingelost!

Als ik dingen doe die niet volgens Gods wil zijn (en helaas doe ik dat nog veel te veel), dan voel ik me niet schuldig meer. Ik weet wel dat ik er God niet blijer mee maak, dat wel, maar ik concentreer me dan op Zijn genade. Want God is sowieso blij met mij! Daar mediteer ik dan over, over Zijn genade en dan word ik steeds blijer en ontstaat er een verandering van binnenuit... de behoefte om dezelfde fout te maken gaat dan weg! En soms komen die slechte gedachtes of daden wel weer terug, maar dan doe ik weer precies hetzelfde en richt me op Gods liefde. Dan heb ik twee stapjes naar voren gedaan en een stapje terug... maar ik ga vooruit!!!
En zo ben jij ook al een heel stuk vooruit gegaan, lees ik uit jouw posts. Er dáár gaat het om. Dan heb je dus alleen maar reden om blij, heel erg blij te zijn!
Prijs God en prijs jezelf gelukkig Petra, je bent een prachtige vrouw, mijn zuster in het lichaam van Christus! And I'm proud of my sis! Al kennen we elkaar verder niet Knipoog smiley it doesn't matter.

Ik wil je bedanken voor je verhaal! Vond het erg mooi, omdat ik er wat zaken uit herken.

leuke reactie dat je er wat dingen van herkent, je bent ook een muziek liefhebber lees ik zo op je profiel. mooi geschreven over de genade van god. Ik weet dat dat ook zo is, maar toch is het soms moeilijk te geloven dat god zo genadig is, vooral omdat hij zoveel voor mij doet en ik, ik doe me best en gooi natuurlijk om de zoveel tijd weer wat zonden na omhoog. met zwaan heb ik irritatie laten heersen, ben te hard voor haar geweest dus ja daar heb ik spijt van. dan durf ik ook effe niet goed na god toe te gaan, tot het moment ik het toch maar doe. inmiddels ben ik ook weer heel blij. over herkenbaarheid, wauw de eerste keer in me leven dat ik na een kerk ging om te zingen voor god, was in arnhem en heel veel mensen zaten lofliederen te zingen daar voor god en de sfeer was zo anders als bij een concert, verschil tussen duisternis en licht, en zoveel fijner met cristenen staan zingen. dat moment vergeet ik nooit meer denk ik. Las net je profiel, veel succes toegewenst op deze site, met vinden wat je zoekt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 17:16
 
ANNA415 schreef:
ERIKA!!! Sint is nog niet in het land en jij begint al over kerst!!
En bengel ben je inderdaad! In de zak ermee!! Clown smiley

Is het in Spanje beter weer dan hier???
Mag ik dan nu al mee Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 17:54
 
ERIKA129 schreef:
Is het in Spanje beter weer dan hier???
Mag ik dan nu al mee Lachende smiley met blinkend witte tanden

die discussie ga ik met jou niet aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 20:27
 
ANNA415 schreef:
die discussie ga ik met jou niet aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mag hier duscussieren hoor Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4