ChristianMatch
 


Forum

dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:04
 
INGE721 schreef:
Het is wel een klein beetje zo......mijn lief is moeders mooiste niet maar het is een geweldige vent Verlegen lachende smiley



Nu is zijn moeder misschien errug boos oeps Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:06
 
INGE721 schreef:
Het is wel een klein beetje zo......mijn lief is moeders mooiste niet maar het is een geweldige vent Verlegen lachende smiley

mooi als tie wel moeders liefste is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 07:39
 
SEAN748 schreef:
Leeftijd blijkt geen topic voor je, krijg sterk de indruk dat je een vader(figuur) zoekt in plaats van een man. Zieke smiley

Een vaderfiguur in de vorm van een jonge strakke bouwvakker met bovenmatig gevormde armen,schouders en bijbehorend onderachterkantje(die een tikkie scheef loopt vanwege zn goed gevulde persoonlijke pinautomaat) ..........hm.......die Petra is zo gek nog niet,zo'n "opa" willen we allemaal wel Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 07:41
 
LEANNE226 schreef:
Een vaderfiguur in de vorm van een jonge strakke bouwvakker met bovenmatig gevormde armen,schouders en bijbehorend onderachterkantje(die een tikkie scheef loopt vanwege zn goed gevulde persoonlijke pinautomaat) ..........hm.......die Petra is zo gek nog niet,zo'n "opa" willen we allemaal wel Coole smiley met zonnebril


Oew lekker Verliefde smiley Waar kan ik zo'n opa bestellen? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:28
 
PETRA944 schreef:
en denk maar niet dat ik jou als vierde man in de aanbieding zet, dat kan ik erika en jol niet aandoen, jouw in de aanbieding Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt yeah me hersenen werken nog een beetje....

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:34
 
ANNA415 schreef:
Oew lekker Verliefde smiley Waar kan ik zo'n opa bestellen? Coole smiley met zonnebril

moet je in de winkels opletten, zijn genoeg van die mannen die moeten showen met hun geld, effe betalen en een heel lading brief geld uit hun broekzak halen jol,(om mee te patsen) maar zijn meestal de patserige criminele tipes Twijfelende smiley

Maar ik heb besloten om effe te gaan ontcmmen, het hele idee van een man zoeken via datingsite, eh volgens mij moet je gewoon tegenkomen, tot nu toe ben ik alleen maar mannen aan het dumpen hier, ook al komen ze best wel lief en aardig over. Die mij weer leuk lijken gaan weer niet echt voor me Twijfelende smiley ha ha moeilijk gedoe zo,n datingsite, en sowie so hoe kun je weten dat iemand in het echt het is??? je kan ook niet met iedereen date en de meeste hebben grote afstand. En alleen is ook best oké, kom vanzelf wel een keer die leuke straatman ofzo tegen dat ik denk yeahhh he is the one Lachende smiley liefs voor iedereen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:39
 
PETRA944 schreef:
moet je in de winkels opletten, zijn genoeg van die mannen die moeten showen met hun geld, effe betalen en een heel lading brief geld uit hun broekzak halen jol,(om mee te patsen) maar zijn meestal de patserige criminele tipes Twijfelende smiley

Maar ik heb besloten om effe te gaan ontcmmen, het hele idee van een man zoeken via datingsite, eh volgens mij moet je gewoon tegenkomen, tot nu toe ben ik alleen maar mannen aan het dumpen hier, ook al komen ze best wel lief en aardig over. Die mij weer leuk lijken gaan weer niet echt voor me Twijfelende smiley ha ha moeilijk gedoe zo,n datingsite, en sowie so hoe kun je weten dat iemand in het echt het is??? je kan ook niet met iedereen date en de meeste hebben grote afstand. En alleen is ook best oké, kom vanzelf wel een keer die leuke straatman ofzo tegen dat ik denk yeahhh he is the one Lachende smiley liefs voor iedereen

Ga je ons nu weer verlaten Verraste, verbaasde smiley
T'is ook een contactsite hoor dus je mag hier zitten voor leuke contacten Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:54
 
ERIKA129 schreef:
Ga je ons nu weer verlaten Verraste, verbaasde smiley
T'is ook een contactsite hoor dus je mag hier zitten voor leuke contacten Lachende smiley

Klopt, maar vind het vervelend om mannen te moeten dumpen, zal wel door de herfst komen, maar krijg de laatste week niks anders als mails en so wie so zie je door het bos de bomen niet, kan toch niet met een paar mannen gaan daten en kom wel weer terug, ha ha veelste leuk om te communiceren hier, dan kom ik wel terug zonder foto en als ik die ene leuke zie zet ik wel effe snel foto neer, so wie so in de lente want wil dan naar de picknick gaan( kan ik meteen stiekemis wat mannen in het echt bekijken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 09:32
 
[quote=PETRA944]Klopt, maar vind het vervelend om mannen te moeten dumpen,
Verraste, verbaasde smiley
Hoeveel mannen heb jij dan Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 11:05
 
[quote=ROELANDE345]

eh ik krijg heel veel mails van jonge mannen ha ha en soms hele ouwe, maar een man heb ik niet hoor.en wat mannen waar ik mee mail, maar???? ja en die ik leuk vind vind, die gaat niet echt voor mij duh, ha ha , maar over herfst gesproken wat erg al die zwervers toch weer, in de kou op straat. Mijn kinderen reizen veel dus zien er weer heel veel bij het station, zegt me dochter net, een oude verwaarloosde man die aan iedereen wat te eten vroeg, niemand gaf, me dochter gaf een sinaasappel, hij zat er maar mee in zijn hand en zei, die heb ik jaren niet meer gegeten, als of hij niet wist wat hij er mee moest doen, gewoon opeten zei me dochter.En gisteren zat ze met een meisje te praten van 27 die er uit zag als heel oud, vet verslaafd, als baby geboren dat ze moest afkicken, ouders verslaafd zelf verslaafd geraakt, net uit de gevangenis, weer levend op straat, heel blij en dankbaar zat ze wat te eten wat ze kreeg.twee babys ooit verloren en sindsdien vet aan de drugs dat ze het niet meer trok, iedere dag urine controle, al tijd zonder drugs . wat een ellende bij die stations in d herfst, of er is vertraging door een springer, of ze zien wat hopeloze mensen bedelen waar de meesten voorbij lopen.En dan denk ik hoe kan het toch in zon decadente maatschappij, mensen die verloren over de straat zwerven? ma ja beetje offtopic...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:10
 
[quote=PETRA944]

jaja leidt maar lekker de aandacht af met je zwervers. dus als ik het goed begrijp heb jij de mannen voor het kiezen. En wil jij alleen diegene die jou niet wil.
Zucht ja het leven is soms(vaak) ingewikkeld Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:38
 
[quote=ROELANDE345]



Het is heel hip om een jong kereltje te hebben.....maar ik heb toch liever iets van mijn eigen leeftijd.
Ooit is mij gevraagd of een knaap mijn toy boy mocht zijn.......ik ben geloof ik nog nooit in mijn leven zo verbijsterd geweest Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 13:37
 
[quote=INGE721]

ja ik heb een kennis die 1 jaar jonger dan ik is zij is ook gescheiden en hertrouwd met de oppas een knul die 1 jaar ouder is dan mijn oudste zoon.
Destijds waren ze 42 en 25 jaar ik kreeg in het begin altijd de slappe lach als ik ze tegen kwam. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 14:20
 
[quote=ROELANDE345]

nee joh, valt wel mee hoor, soms ineens geen mails dan met tijden lijkt het wel of ineens iedereen een date aanval krijgt ha ha, en eh jonge mannen, heb al genoeg kinderen. Maar stom de gene die ik het leukste vind, vroeg me ooit om te daten, ik zei nee, ha ha ging me te snel, later sprak hij me aan dat hij me niet uit zijn hoofd kon krijgen, maar inmiddels al met andere vrouw date, heeft hij nog niet gekust zegt hij en hij is niet meer hier maar we hebben elkaars mail, maar ik heb zoiets van duh als of ik soort reserve wezen ben ha ha, en toch heb ik een zwak voor die man. enfin mannen van mijn leeftijd bij mij in d ebuurt hier zijn er heel weinig dus kreeg een aanbieding van andere site en dacht es kijken, eh zit daar toch een hele leuke bij, zucht zwemel, bij leger werkt die en is oehhh als je de foto ziet,en 48 jaar. dus wacht af of hij met me wil date, maar eh in echt zijn er ook best wel leuke mannen... ha ha je zou zeggen als die ene er is weet je het, kijk je niet meer na straatwerkers enzo, alhoewel echt die pool..., ha ha maar ik wacht af of die ene uit leger nog met me wil date en anders geef ik het hele gedoe op, want beetje moeilijk allemaal datingsite en soms krijg je hele lieve mails van mannen en moet je ze dumpen laatst echt leuke man van 40, maar heb hem gewoon niet meer geantwoord, want dacht eh die wil nog ooit kinderen enzo, omdat hij die niet had, ook al beweerde hij van niet. en dacht als ik hem blijf antwoorden en hij mij ga ik hem zo ook nog leuk vinden, maar eh ben ik nou de enigste die zo chaotisch met mannen bezig is? help ben toch niet de enigste??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIANA556





Berichten: 68

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 15:19
 
[quote=PETRA944]je bent waarschijnlijk niet de enige, Petra, maar wel de enige, die dit op het forum gezet heeft Knipoog smiley

Laatst aangepast door
DIANA556
op dinsdag 16 oktober 2012, 15:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 17:19
 
[quote=DIANA556]

ha ha ja dat zal vast wel, maak mij niet wijs dat die andere dames ook niet bezig zijn met mannen Knipoog smiley en laten ze nou niet doen als of ze nooit een mail krijgen, is toch een datingsite ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:11
 
PETRA944 schreef:
Klopt, maar vind het vervelend om mannen te moeten dumpen, zal wel door de herfst komen, maar krijg de laatste week niks anders als mails en so wie so zie je door het bos de bomen niet, kan toch niet met een paar mannen gaan daten en kom wel weer terug, ha ha veelste leuk om te communiceren hier, dan kom ik wel terug zonder foto en als ik die ene leuke zie zet ik wel effe snel foto neer, so wie so in de lente want wil dan naar de picknick gaan( kan ik meteen stiekemis wat mannen in het echt bekijken Lachende smiley



tot de lente? Haha , dat zullen we nog wel eens zien.
Vissertje weet voor 99.99 % zeker , dat je vanavond voor 23:59 uur hier al terug bent . Kan je nu wel ineens grijs geworden zijn , maar je hebt nog van niemand afscheid genomen , zelfs niet van die hele jonge knar. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:49
 
[quote=INGE721]zucht ...... dat heb ik nou nooit dat een jong deerntje zoiets vraagt Boze smiley

zou ik er nog te jong uitzien Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
GERRIT603
op dinsdag 16 oktober 2012, 20:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:05
 
Mijn lieffie is vol initiatieven,super spontaan en vrolijk en humoristisch en vooral zoooo boeiend,dat vind ik dus heel erg aantrekkelijk aan hem en daarnaast heeft ie een lekker koppie Verliefde smiley en is ook nog es sterk,gespierd en afgetraind haha,maar dan ECHT ook he!!!

Laatst aangepast door
QSJE546
op donderdag 25 oktober 2012, 18:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLUE043





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:13
 
QSJE546 schreef:
Mijn lieffie is vol initiatieven,super spontaan en vrolijk en humoristisch en vooral zoooo boeiend,dat vind ik dus heel erg aantrekkelijk aan hem en daarnaast heeft ie een lekker koppie Verliefde smiley


Wouw QSJE46, Ik ben blij voor je! Volgens mij heb je een lotje uit de loterij.
Ik heb sinds kort een relatie. Na een paar minuten werd ik al gegrepen door haar. We hebben uren met elkaar zitten kletsen en ik voel dat we op dezelfde golflengte zitten. Ik voel bij haar ook dat de Heilige Geest door haar stroomt. Ik ken haar nu 3 dagen. Die 3 dagen waren al veel mooier, interessanter, fijner en intenser dan een heel groot stuk van mijn leven. Ik ben een heel blij mens. Ik wil hierbij een nieuw woord introduceren aan de Nedrlandse taal; Namelijk "HEMELEN". Als ik bij haar ben dan voelt of ik in de hemel ben. Er is alleen maar harmonie en het voelt dat we samen liefdesenergie kunnen tanken in een onuitputtelijke liefdesbron. Ik heb het gevoel dat ik haar al jaren ken. Ze voelt voor mij als een tweelingziel. Tavares zong in de jaren 70 "Heaven is missing an angel" Dat klopt want die engel heb ik 3 dagen geleden ontmoet.


Laatst aangepast door
BLUE043
op donderdag 25 oktober 2012, 18:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:17
 
ik vind deze reactie niet oke hahaha
wou dat ik die vrouw was zeg Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:21
 
BLUE043 schreef:
Wouw QSJE46, Ik ben blij voor je! Volgens mij heb je een lotje uit de loterij.
Ik heb sinds kort een relatie. Na een paar minuten werd ik al gegrepen door haar. We hebben uren met elkaar zitten kletsen en ik voel dat we op dezelfde golflengte zitten. Ik voel bij haar ook dat de Heilige Geest door haar stroomt. Ik ken haar nu 3 dagen. Die 3 dagen waren al veel mooier, interessanter, fijner en intenser dan een heel groot stuk van mijn leven. Ik ben een heel blij mens. Ik wil hierbij een nieuw woord introduceren aan de Nedrlandse taal; Namelijk "HEMELEN". Als ik bij haar ben dan voelt of ik in de hemel ben. Er is alleen maar harmonie en het voelt dat we samen liefdesenergie kunnen tanken in een onuitputtelijke liefdesbron. Ik heb het gevoel dat ik haar al jaren ken. Ze voelt voor mij als een tweelingziel. Tavares zong in de jaren 70 "Heaven is missing an angel" Dat klopt want die engel hen ik 3 dagen geleden ontmoet.

Klinkt als of je heel ernstig verliefd bent Lachende smiley
Mooi joh geniet er van en veel geluk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLUE043





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:48
 
QSJE546 schreef:
ik vind deze reactie niet oke hahaha
wou dat ik die vrouw was zeg Knipoog smiley

Haha....
Redactie.... Mevrouw QSJE546 vindt deze reactie niet ok. Slotje graag op dit topicSmiley met dichtgeplakte mond
Knipoog smiley

Qsje546:
Je moet tevreden zijn met wat je hebt. Uit je reactie van vanmiddag kan ik opmaken dat je het echt getroffen hebt met je nieuwe vlam. Ik zou hem koesteren en heel lief voor hem zijn. Knipoog smiley Volgens mij gaan jullie een mooie toekomst tegemoet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLUE043





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:50
 
ROELANDE345 schreef:
Klinkt als of je heel ernstig verliefd bent Lachende smiley
Mooi joh geniet er van en veel geluk

Hoi Roelande,
Ik heb het inderdaad goed te pakken. Ik leef al een paar dagen op een roze wolk. Voelt heel erg goed.
Ik ga er zeker van genieten.
Bedankt voor je warme reactie. Lachende smiley
Een hele fijne avond gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 00:17
 
QSJE546 schreef:
ik vind deze reactie niet oke hahaha
wou dat ik die vrouw was zeg

Haha....
Redactie.... Mevrouw QSJE546 vindt deze reactie niet ok. Slotje graag op dit topic


Qsje546:
Je moet tevreden zijn met wat je hebt. Uit je reactie van vanmiddag kan ik opmaken dat je het echt getroffen hebt met je nieuwe vlam. Ik zou hem koesteren en heel lief voor hem zijn. Volgens mij gaan jullie een mooie toekomst tegemoet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 00:18
 
hou jij je nou maar bezig met je lieve vriendinnetje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLUE043





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 08:57
 
QSJE546 schreef:
hou jij je nou maar bezig met je lieve vriendinnetje Knipoog smiley

Dat ga ik zeker doen. Vanavond ga ik met de trein; kedekekedeng(dat vindt ze een leuk liedje) Knipoog smiley naar haar toe en luiden we het weekend in met een leuk dansfeest. Met haar is het trouwens alleen maar feest. Ze is een kanjer!! Verliefde smiley

En jij ? Ga jij nog leuke dingen doen met het weekend ? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 09:57
 
BLUE043 schreef:
Dat ga ik zeker doen. Vanavond ga ik met de trein; kedekekedeng(dat vindt ze een leuk liedje) Knipoog smiley naar haar toe en luiden we het weekend in met een leuk dansfeest. Met haar is het trouwens alleen maar feest. Ze is een kanjer!! Verliefde smiley

En jij ? Ga jij nog leuke dingen doen met het weekend ? Knipoog smiley




pffff Clown smiley Clown smiley Clown smiley roekoeeeee Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 26 oktober 2012, 09:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 10:58
 
BLUE043 schreef:
Wouw QSJE46, Ik ben blij voor je! Volgens mij heb je een lotje uit de loterij.
Ik heb sinds kort een relatie. Na een paar minuten werd ik al gegrepen door haar. We hebben uren met elkaar zitten kletsen en ik voel dat we op dezelfde golflengte zitten. Ik voel bij haar ook dat de Heilige Geest door haar stroomt. Ik ken haar nu 3 dagen. Die 3 dagen waren al veel mooier, interessanter, fijner en intenser dan een heel groot stuk van mijn leven. Ik ben een heel blij mens. Ik wil hierbij een nieuw woord introduceren aan de Nedrlandse taal; Namelijk "HEMELEN". Als ik bij haar ben dan voelt of ik in de hemel ben. Er is alleen maar harmonie en het voelt dat we samen liefdesenergie kunnen tanken in een onuitputtelijke liefdesbron. Ik heb het gevoel dat ik haar al jaren ken. Ze voelt voor mij als een tweelingziel. Tavares zong in de jaren 70 "Heaven is missing an angel" Dat klopt want die engel heb ik 3 dagen geleden ontmoet.



Van harte gefeliciteerd met je nieuwe geluk!!!!!!
Echter 1 maar.................in sommige dialecten is hemelen....doodgaan.
En jullie willen nog heeeeeeel lang van elkaar genieten neem ik zomaar aan
Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 11:51
 
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 08:57

QSJE546 schreef:
hou jij je nou maar bezig met je lieve vriendinnetje

Dat ga ik zeker doen. Vanavond ga ik met de trein; kedekekedeng(dat vindt ze een leuk liedje) naar haar toe en luiden we het weekend in met een leuk dansfeest. Met haar is het trouwens alleen maar feest. Ze is een kanjer!!

En jij ? Ga jij nog leuke dingen doen met het weekend ?


Heeeel toevallig ga ik ook naar een feestje toe met mijn woest aantrekkelijke vriend,leuk is dat he,lekker samen dansen,nu nog kijken of ik dat wel durf,want hij schijnt een topper te zijn qua dansjes :-
)


Laatst aangepast door
QSJE546
op vrijdag 26 oktober 2012, 11:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 3 van 5