ChristianMatch
 


Forum

waar word jij nou blij van?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 42 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 13:53
 
Na 2 zware weken....een berichtje....
""Ineke ik heb vanavond een tafeltje gereserveerd voor jouw en je dochter"""

O wat lief...
Even aan wat anders denken...hopelijk genieten...
Wat was ook mijn dochter blij...
En nu ook even vergeten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 14:47
 
ZEELAND736 schreef:
Na 2 zware weken....een berichtje....
""Ineke ik heb vanavond een tafeltje gereserveerd voor jouw en je dochter"""

O wat lief...
Even aan wat anders denken...hopelijk genieten...
Wat was ook mijn dochter blij...
En nu ook even vergeten...



Als ik jou was Zeeland zou ik eens wat positiever in het leven gaan staan. Je hebt altijd zoveel mooie dingen, een weekend weg, veel etentjes en uitjes en dan ben je nog zo klagerig.....
Wees gelukkig dat er zoveel mensen naar je omzien en van alles met en voor je doen! Moeilijke dingen heeft iedereen maar de kunst is de mooie dingen te laten overheersen in je leven......dan wordt je veel vaker een blij mens.......


Om even on topic te blijven, ik ben ook blij, erg blij zelfs, want het is weekend! Clown smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 24 november 2012, 14:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 15:00
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als ik jou was Zeeland zou ik eens wat positiever in het leven gaan staan. Je hebt altijd zoveel mooie dingen, een weekend weg, veel etentjes en uitjes en dan ben je nog zo klagerig.....
Wees gelukkig dat er zoveel mensen naar je omzien en van alles met en voor je doen! Moeilijke dingen heeft iedereen maar de kunst is de mooie dingen te laten overheersen in je leven......dan wordt je veel vaker een blij mens.......


Om even on topic te blijven, ik ben ook blij, erg blij zelfs, want het is weekend! Clown smiley Clown smiley

Ik ben ook blij en ik heb nog helemaal geen weekend!! Lachende smiley
{maandag pas weekend)Maar heb al lekker kunnen sporten en alle boodschappen in huis
mn zoon en schoondochter kwamen even laten zien dat ze ongedeerd uit Israel gekomen zijn
Kreeg een heel lief kaartje en kadootje van mensen die ik amper ken uit zuid afrika
Heb eindelijk die leuke sint en piet met paard voor mn kleinkinderen op de kop weten te tikken
Kwam mn dochter met kleinkind tegen en hij wilde meteen bij oma op de arm en niet meer bij me weg
en mn salaris viel heel erg mee deze maand
en.........zo veel dingen
te veel om op te noemen
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 15:06
 
Bezig met stoelen en een tafel in elkaar te zetten... of nee, ik heb 1 stoel in elkaar gemept... de rest komt zomaar vanzelf goed. Clown smiley

Ondertussen een Stifado (Grieks stoofgerecht) aan het maken. Kwijlende smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 24 november 2012, 15:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 10:23
 
JOL252 schreef:
Bezig met stoelen en een tafel in elkaar te zetten... of nee, ik heb 1 stoel in elkaar gemept... de rest komt zomaar vanzelf goed. Clown smiley

Ondertussen een Stifado (Grieks stoofgerecht) aan het maken. Kwijlende smiley

Aha geslaagd met inkopen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 11:25
 
Er zit hier een peuter voor het raam, te gieren van het lachen om de blaadjes die voorbij waaien. Wat heerlijk toch als je zo blij kan worden van zoiets simpels.

En ik zit ondertussen lekker met een kop thee en een boek op de bank, blij dat ik warm, droog en uit de wind zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 12:30
 
ANNETTE792 schreef:
Er zit hier een peuter voor het raam, te gieren van het lachen om de blaadjes die voorbij waaien. Wat heerlijk toch als je zo blij kan worden van zoiets simpels.

En ik zit ondertussen lekker met een kop thee en een boek op de bank, blij dat ik warm, droog en uit de wind zit.



Heerlijk he.....lekker genieten van de simpelste dingen.
Ik ben blij dat ik nog genieten kan van de kleinste dingen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 15:18
 
QSJE546 schreef:
waar word jij nou echt blij van?
Dat is een nieuw topic wat ik bij deze wil openen.Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Zelf word ik erg blij van het maken van muziek met anderen en daarom ga ik daar de komende tijd mee aan de slag.Net als zingen,ook leuk.
En als ik contact heb met vriendinnen,vrienden,als ik mijn hond uit laat en ik zie dat hij geniet,dan geniet ik ook,als ik heb gekookt en t smaakt haha daar word ik ook wel gelukkig van Knipoog smiley

Ik wil alleen zeggen: Ben heel erg blij dat deze fijne topic geopend is. Dank Qsje!!!!!!!!!!! Lachende smiley

Er is inderdaad heel veel om dankbaar voor te zijn. Zelfs in hele moeilijke tijden zijn er altijd wel zonnestraaltjes, knipoogjes van onze liefdevolle Vader. Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 15:37
 
Achter mijn computer via de webcams kijken naar het lieve, ondeugende babyolifantje (sinds gisteren de naam Kyan dragende) en zijn grote zus Kina, die al net zo ondeugend is Lachende smiley

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=562929710391257&set=o.158392020865135&type=1&relevant_count=1

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/c120.0.403.403/p403x403/417088_10151262567578114_1366901326_n.jpg


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zondag 25 november 2012, 15:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 15:42
 
MARIANNE338 schreef:
Heerlijk he.....lekker genieten van de simpelste dingen.
Ik ben blij dat ik nog genieten kan van de kleinste dingen......


Zo is het maar net en net zoals W-tje schreef ....... de mooie dingen laten overheersen in je leven waardoor je een blijer mens word .

Denk dat het ook veel te maken heeft met het karakter van een mens .
De één ziet alles veel somberder in dan een ander .

Visser die blij is dat de pannen nog allemaal op het dak liggen en dattie droog zit. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 15:50
 
VISSER278 schreef:
Zo is het maar net en net zoals W-tje schreef ....... de mooie dingen laten overheersen in je leven waardoor je een blijer mens word .

Denk dat het ook veel te maken heeft met het karakter van een mens .
De één ziet alles veel somberder in dan een ander .

Visser die blij is dat de pannen nog allemaal op het dak liggen en dattie droog zit. Lachende smiley

Waaien de vissen nog niet de vriezer in?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 16:00
 
ANNA415 schreef:
Waaien de vissen nog niet de vriezer in?

Wat voor soort vis ben jij? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 16:05
 
[quote=ANNETTE792]Er zit hier een peuter voor het raam, te gieren van het lachen om de blaadjes die voorbij waaien. Wat heerlijk toch als je zo blij kan worden van zoiets simpels.

Wat leuk, ik zie dat helemaal voor me...ja, ik heb ook opgepast op kleintjes, hele dágen, vandaar. Lachende smiley

En ik zit ondertussen lekker met een kop thee en een boek op de bank, blij dat ik warm, droog en uit de wind zit.

Ja, lekker is dat dan he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 16:05
 
VISSER278 schreef:
Wat voor soort vis ben jij? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Vertel gauw, Anna, daar wordt visser blij van. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 16:10
 
JOSINA022 schreef:
Achter mijn computer via de webcams kijken naar het lieve, ondeugende babyolifantje (sinds gisteren de naam Kyan dragende) en zijn grote zus Kina, die al net zo ondeugend is Lachende smiley

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=562929710391257&set=o.158392020865135&type=1&relevant_count=1

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/c120.0.403.403/p403x403/417088_10151262567578114_1366901326_n.jpg

Wat een leuke gave foto's! Zo zie je maar hoe mooi de schepping is.
Wat ik me wel ff afvraag is het volgende, olifanten komen toch uit warme gebieden? Hoe kunnen ze dan in zo'n dierenpark leven, hebben ze het dan niet koud?
Of passen ze zich als vanzelf aan? en zijn de binnenverblijven wel verwarmt, ter compensatie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 16:18
 
VISSER278 schreef:
Zo is het maar net en net zoals W-tje schreef ....... de mooie dingen laten overheersen in je leven waardoor je een blijer mens word .

Denk dat het ook veel te maken heeft met het karakter van een mens .
De één ziet alles veel somberder in dan een ander .

Visser die blij is dat de pannen nog allemaal op het dak liggen en dattie droog zit. Lachende smiley

Iedereen kan zichzelf dat aanleren. Blij zijn met het leven, ondanks dit of dat.

Ik heb nu weer even een paar dagen dat ik niets wil afspreken, ja, dan krijg ik neiging om mezelf op te sluiten, ja, zo voel ik dat niet, maar ja, tis wel zo.
Ja, dan gaan mensen trekken, of ik langs wil komen, ja, 4 dagen alleen is best lang. en instanties trekken dat ik toch de deur uitga.

Ja, de nieuwe S. heeft er wel moeite mee, zich/haarzelf weer opnieuw te gaan profileren in de wereld.

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 16:30
 
SHANITA130 schreef:
Wat een leuke gave foto's! Zo zie je maar hoe mooi de schepping is.
Wat ik me wel ff afvraag is het volgende, olifanten komen toch uit warme gebieden? Hoe kunnen ze dan in zo'n dierenpark leven, hebben ze het dan niet koud?
Of passen ze zich als vanzelf aan? en zijn de binnenverblijven wel verwarmt, ter compensatie?

Olifanten komen idd uit de warmere gebieden en de binnenverblijven zijn daar idd op aangepast. De deur naar buiten kan dicht, maar staat eigenlijk altijd open, de olifanten kunnen dan zelf kiezen en je ziet dan ook wel dat ze wat meer heen en weer lopen met dit weer.
Zeker met het kleintje nu zijn ze meer binnen dan buiten.

Maar ik denk dat ze ook wel wat meer aangepast zijn aan dit klimaat, aangezien ze allemaal hier geboren zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 16:57
 
JOSINA022 schreef:
Olifanten komen idd uit de warmere gebieden en de binnenverblijven zijn daar idd op aangepast. De deur naar buiten kan dicht, maar staat eigenlijk altijd open, de olifanten kunnen dan zelf kiezen en je ziet dan ook wel dat ze wat meer heen en weer lopen met dit weer.
Zeker met het kleintje nu zijn ze meer binnen dan buiten.

Maar ik denk dat ze ook wel wat meer aangepast zijn aan dit klimaat, aangezien ze allemaal hier geboren zijn.

Josaina is helemaal in love Verliefde smiley alleen deze man wordt een maatje te groot voor dr Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 17:19
 
ERIKA129 schreef:
Josaina is helemaal in love Verliefde smiley alleen deze man wordt een maatje te groot voor dr Clown smiley

Ja, maar ja, de natuur ís gewoon zo mooi Lachende smiley

En het is wel uitzonderlijk dat er dieren zwanger raken in 'gevangenschap' tussen aanhalingstekens natuurlijk, heb ik gehoord.

Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat anderen leuk vinden. Ja, ik had eerst geen gevoel voor verhoudingen zeg maar, dus ik dacht die grote olifant, is het pasgeborene.

Het is gewoon zo schattig om te zien... en ja, zo wordt je bepaald bij Gods schepping.

Ja, ik hou weer van schilderen(op een doek, dus niet me huis, ivm hoge bloedruk), en ja, dat wil ik weer oppikken.
En ja, ben dus hier en daar aan het kijken.

Ja, en zo is het belangrijk dat je(in het algemeen dus) een hobby hebt, dingen waarvoor je warm loopt, enthousiast van raakt, buiten je werk om.
Bijvoorbeeld handwerken en breien ja, heb ik ook gedaan is ook erg leuk.
En ja, ik ben blijven steken bij schilderen, dat is het allermooiste wat er bestaat vind ik.
En ja, dan ga je de natuur enzo ook beter zien, want schilderen is ook 'kijken'.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 17:26
 
ERIKA129 schreef:
Josaina is helemaal in love Verliefde smiley alleen deze man wordt een maatje te groot voor dr Clown smiley

Helaas wel... Huilende smiley, smiley in tranenHier word ik dus niet blij van Boze smiley

Oeps, verkeerde topic...


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zondag 25 november 2012, 17:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 17:30
 


Ik vind dit echt wonderlijk, heb dit nog nooit gezien... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 17:35
 
JOSINA022 schreef:
Olifanten komen idd uit de warmere gebieden en de binnenverblijven zijn daar idd op aangepast. De deur naar buiten kan dicht, maar staat eigenlijk altijd open, de olifanten kunnen dan zelf kiezen en je ziet dan ook wel dat ze wat meer heen en weer lopen met dit weer.
Zeker met het kleintje nu zijn ze meer binnen dan buiten.

Maar ik denk dat ze ook wel wat meer aangepast zijn aan dit klimaat, aangezien ze allemaal hier geboren zijn.

Nou Zuidelijk Afrika kan anders 'snachts erg koud zijn..
En daar wordt je wel blij van (ff on topic) want overdag is het er zo heet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 17:36
 
MAMY994 schreef:
Vertel gauw, Anna, daar wordt visser blij van. Knipoog smiley

Als Visser er blij van wordt.... een zwartsnuitzeemeermin Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 17:39
 
SHANITA130 schreef:


Ik vind dit echt wonderlijk, heb dit nog nooit gezien... Knipoog smiley

Haha, ja, dit is echt te schattig voor woorden. Kina is pas 3 jaar geworden en stoeit/speelt dus nog erg graag.
Wat ik zo mooi vind aan olifanten is het sociale karakter van deze dieren. Ze houden van elkaar, zorgen voor elkaar en rouwen zelfs om elkaar. Ze laten hun liefde voor elkaar ook steeds zien door elkaar aan te raken met hun slurf.

En wat je nu in de groep ook ziet is dat oma Warwar de zorg en het 's nachts waken voor en bij Kina op zich genomen heeft omdat moeder Indra de zorg heeft voor Kyan.
En daarnaast is het dan tante Mimi die het spelen met Kina voor haar rekening neemt.

Wat je binnen een groep olifanten op sociaal vlak ziet gebeuren, zijn dingen waar wij, ale mensen, nog veel van kunnen leren.

Helaas is dat alleen voor vrouwen het geval...de mannen worden uit de groep gegooid wanneer ze in de puberteit komen... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 17:40
 
ANNA415 schreef:
Nou Zuidelijk Afrika kan anders 'snachts erg koud zijn..
En daar wordt je wel blij van (ff on topic) want overdag is het er zo heet

Ja, da's zeker waar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 17:43
 
Ja, maar dat laatste is weer omdat de mannetjes dan op zoek moeten naar een vrouwtje, en dan begint het weer opnieuw.

Olifanten worden ook heel oud he?

70 jaar las ik hier.

Alleen afrikaanse Olifanten hebben hele grote oren en indische kleine.

Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 25 november 2012, 17:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 17:57
 
SHANITA130 schreef:
Ja, maar dat laatste is weer omdat de mannetjes dan op zoek moeten naar een vrouwtje, en dan begint het weer opnieuw.

Olifanten worden ook heel oud he?

70 jaar las ik hier.

Alleen afrikaanse Olifanten hebben hele grote oren en indische kleine.

Lachende smiley

Niets aan toe te voegen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 18:27
 
SHANITA130 schreef:


Ik vind dit echt wonderlijk, heb dit nog nooit gezien... Knipoog smiley


Ik zag dat vanmiddag nog gebeuren.....hier in de woonkamerClown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 18:33
 
ANNETTE792 schreef:
Ik zag dat vanmiddag nog gebeuren.....hier in de woonkamerClown smiley

Ik hoop dat je geen porzeleinkast hebt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 25 november 2012, 18:36
 
ANNETTE792 schreef:
Ik zag dat vanmiddag nog gebeuren.....hier in de woonkamerClown smiley

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 42 Volgende
Pagina 2 van 42