ChristianMatch
 


Forum

Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:34
 
DOCTORWHO259 schreef:
Het is wel wat off-topic maar in mijn visie is het folklore om vlees nodig te vinden, ik eet vegetarisch omdat mijn dochter vanaf ongeveer 4 jaar strikt vegetarisch eet en dat heel principieel is blijven doen.
Zo'n arm beest onder rot omstandigheden laten leven en slachten is denk ik niet de manier waarop Christus het zou voorstaan om met het aards om te gaan.
Niet wat de mond ingaat maakt het hart onrein maar wat de mond uitkomt.
Een kiloknaller kopen en voorbijgaan aan wat daar aan ten grondslag ligt maakt mijn hart in elk geval onrein.
Eiwitten uit het voedsel komen in je lichaam, de hormonen ook. De gekke koeien ziekte wordt niet door een virus maar een prion veroorzaakt die veel beter tegen omstandigheden kan dan een virus. Maar als de koe dood is, zijn de cellen aan het versterven en zijn de virussen nog intact.
Teveel daar aan denken is niet goed voor je welzijn. De beroemde tetanus is zelfs een gewone bacterie maar wel een die sporen maakt die bijna overal tegen kunnen.
Met die kennis omgaan is meer iets van hygiene en zorgvuldigheid.

Een vaccinatie is inderdaad heel vergaand ingrijpend met risico's, daarom is het goed je recht als Christen uit te oefenen en te durven vragen hoe, waarom. Recht... misschien beter 'plicht'.
We doen in deze tijd wat we nu goed achten en over honderd jaar denkt men daar anders over...
In elk geval is eiwitbehoefte een idee uit lang vervlogen tijden geworden en kan een goede vegetarische maaltijd meer en beter eiwit bevatten dan een standaard maaltijd. Gezond eten en leven doe je niet alleen voor jezelf maar ook voor deze wereld, je kinderen en de kinderen van je kinderen zodat later een wijzere kijk kan ontstaan, toch?



Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Maar maar maar ..
ik hou zo van een stukkie vlees ... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:36
 
JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Maar maar maar ..
ik hou zo van een stukkie vlees ... Zieke smiley


Vlees kan voor mij gestolen worden, maar een stukje vis vind ik wel errug lekker

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:39
 
JOL252 schreef:
Ik denk dat iedere beslissing die in waarheid en oprechtheid genomen wordt zegen kan wegdragen met of zonder gebed (waarmee ik overigens niet beweer dat je het niet in gebed moet brengen, Als het goed is hebben we zo'n relatie en band met God dat we alles met hem (kunnen) bespreken.) Hij heeft ons bedoeld als autonome mensen met eigen wil en vrijheid. Niet om te misbruiken maar om uit te leven.

God die uiteindelijk beslist... of de mens nu wel of niet ingrijpt... daar ben ik wat dubbel over. Absoluut geloof ik dat Hij regeert maar ook Zijn eigen wetten eerbiedigt. Wij dienen geen grillig God die zomaar jou iets kan laten gebeuren en mensen toch ziek laat worden, alsof Hij zou beslissen mensen ziekte toe te kennen terwijl Zijn Zoon daar nou juist voor gekomen is... dat kan ik niet rijmen.

Zijn Zoon is gekomen voor onze ongerechtigheden en zonde.

Anders zou geen een christen ziek zijn.

Ik kan het ook niet rijmen dat God ziektes zou geven, das de vijand.

Alleen, en nu komt het Lachende smiley , een ieder die gelooft heeft eeuwig leven, dus als iemand ongeneselijk ziek wordt door de gebrokenheid van deze wereld, dan mogen wij zeker weten dat diegene naar de Hemel gaat.

Wat is nu die 85 jaar op deze aarde in het licht van de eeuwigheid, in de Hemel?

De eeuwigheid, oneindig, 500 miljarden keer 100 biljoenen, en dan nog biljard keer zoveel en dat is dan nog maar 1 procent.

Eeuwig laat zich niet vatten in getallen, ja, in oneindige getallen die je hebt in de wiskunde, sorry kan geen voorbeeld geven te lang geleden, en geen zin om het op te zoeken.

Groetjes Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:43
 
SHANITA130 schreef:
Zijn Zoon is gekomen voor onze ongerechtigheden en zonde.

Anders zou geen een christen ziek zijn.

Ik kan het ook niet rijmen dat God ziektes zou geven, das de vijand.

Alleen, en nu komt het Lachende smiley , een ieder die gelooft heeft eeuwig leven, dus als iemand ongeneselijk ziek wordt door de gebrokenheid van deze wereld, dan mogen wij zeker weten dat diegene naar de Hemel gaat.

Wat is nu die 85 jaar op deze aarde in het licht van de eeuwigheid, in de Hemel?

De eeuwigheid, oneindig, 500 miljarden keer 100 biljoenen, en dan nog biljard keer zoveel en dat is dan nog maar 1 procent.

Eeuwig laat zich niet vatten in getallen, ja, in oneindige getallen die je hebt in de wiskunde, sorry kan geen voorbeeld geven te lang geleden, en geen zin om het op te zoeken.

Groetjes Knipoog smiley


ja ongerechtigheid en zonde. Maar ook in zijn striemen genezing. Desondanks zie ik ook gebrokenheid en mensen ziek worden en met jou geloof ik dat dit niet van God komt.

Maar o jee we dwalen af... let's keep the rules of CM...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:55
 
JOL252 schreef:
ja ongerechtigheid en zonde. Maar ook in zijn striemen genezing. Desondanks zie ik ook gebrokenheid en mensen ziek worden en met jou geloof ik dat dit niet van God komt.

Maar o jee we dwalen af... let's keep the rules of CM...

Ik denk zelf, genezing in de zin van een goede gemoedsrust, Vrede en Rust Knipoog smiley Maar we dwalen af, goed gezien Knipoog smiley

Dan zou er een topic moeten komen van: Jezus is gestorven voor oa ook genezing, waarom dat zoveel zieken, oid ...

Als ik tijd over heb, wat nu ff niet zo is deze weken dan doe ik dat misschien wel, zo'n topic. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 27 juni 2013, 22:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:59
 
MAMALOE463 schreef:
Vlees kan voor mij gestolen worden, maar een stukje vis vind ik wel errug lekker

Clown smiley

Ja, maar ja, anders had die vis nou nog vrolijk lopen zwemmen.... Clown smiley

Ja, dat denkt een klein kind....Zo dacht ik ook, maar ik mocht niet vegetarisch worden itt de dochter van Dr. Who. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 21:09
 
nou best interessant, heeft de dokter wel es dingen mee gemaakt, met genezing dat hij dacht??? kom er niet omheen god geneest vandaag nog of zoiets? is wel offtopic, maar kan het niet laten....
je hoort wel es getuigenissen van doktoren....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:32
 
PETRA373 schreef:
nou best interessant, heeft de dokter wel es dingen mee gemaakt, met genezing dat hij dacht??? kom er niet omheen god geneest vandaag nog of zoiets? is wel offtopic, maar kan het niet laten....
je hoort wel es getuigenissen van doktoren....

Nou, de dokter laat vooralsnog niets horen, maar ík heb iets gevonden, volkskrant, ja sniet de 1de de beste krant he?

Onlangs vertelde Van Schayck, een diepgelovig man, in het EO-programma Zin in wetenschap over een geval uit zijn praktijk. Een aantal jaren geleden had hij met eigen ogen waargenomen hoe een te kort been bij een patiënt spontaan begon aan te groeien, wat volgens hem alleen te verklaren was door ingrijpen van God. Röntgenfoto's zouden de plotselinge groei hebben bevestigd. Wat je noemt een wonder, 'maar God is nu eenmaal niet afhankelijk van het natuurlijke', aldus de professor.

Wat ik werkelijk jammer vind is dat Van Schayck zo lang heeft gewacht met het melden van zijn bevinding. Van zoiets had de hele mensheid kunnen profiteren. Nu zul je net zien dat die röntgenfoto's onvindbaar blijven of zijn gewist door de negatieve energie van een of andere cynische medewerker.

Bron:http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6254/Max-Pam/article/detail/3400958/2013/02/27/Het-wonder-van-de-spontane-beenverlenging-komt-regelmatig-voor.dhtml


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 juni 2013, 22:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:35
 
Ach Shanita,

Dat heeft niets met wonderen te maken. Bij Evangeliegemeente De Deur waar ik bijzat doen ze dat dagelijks. Het is een soort trucje. Geloof maar niet dat het ene been een meter langer is ofzo. Gaat altijd om een aantal cm'ers en dan is er een trucje voor zodat de benen weer even lang zijn. Daar heeft de Heere niets mee te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:43
 
ROLF230 schreef:
Ach Shanita,

Dat heeft niets met wonderen te maken. Bij Evangeliegemeente De Deur waar ik bijzat doen ze dat dagelijks. Het is een soort trucje. Geloof maar niet dat het ene been een meter langer is ofzo. Gaat altijd om een aantal cm'ers en dan is er een trucje voor zodat de benen weer even lang zijn. Daar heeft de Heere niets mee te maken.

Wat voor trucje dan? Stoppen ze er stuk been van een ander tussen ofzo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:48
 
ROLF230 schreef:
Ach Shanita,

Dat heeft niets met wonderen te maken. Bij Evangeliegemeente De Deur waar ik bijzat doen ze dat dagelijks. Het is een soort trucje. Geloof maar niet dat het ene been een meter langer is ofzo. Gaat altijd om een aantal cm'ers en dan is er een trucje voor zodat de benen weer even lang zijn. Daar heeft de Heere niets mee te maken.

Ooooh, ik dacht altijd dat dat echt was Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:49
 
Maar ha ha ik geloof er wel in in wonderen, maar das voor ander topic ooit weer, als we die discusie weer es beginnen.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 23:08
 
PETRA373 schreef:
Maar ha ha ik geloof er wel in in wonderen, maar das voor ander topic ooit weer, als we die discusie weer es beginnen.

Knipoog smiley

Natuurlijk, en dat zoveel mensen er in geloven is ook weer een wonder Knipoog smiley


Gloriestoel: http://goedgelovig.wordpress.com/?s=gloriestoel

Hierboven Het bewijs, De Gloriestoel Kwijlende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 juni 2013, 23:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 23:22
 
SHANITA130 schreef:
Natuurlijk, en dat zoveel mensen er in geloven is ook weer een wonder Knipoog smiley


Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 23:39
 
ROLF230 schreef:
Ach Shanita,

Dat heeft niets met wonderen te maken. Bij Evangeliegemeente De Deur waar ik bijzat doen ze dat dagelijks. Het is een soort trucje. Geloof maar niet dat het ene been een meter langer is ofzo. Gaat altijd om een aantal cm'ers en dan is er een trucje voor zodat de benen weer even lang zijn. Daar heeft de Heere niets mee te maken.

Ja, evangeliegemeete de Deur, kan ik ook nog wel wat over kwijt... Smiley met dichtgeplakte mond

Trap je bijna een deur in.

De uitdrukking Open deur is een verkorte vorm van het gezegde: Een open deur intrappen (of: inlopen). Letterlijk betekent dit: moeite doen om een deur te openen die al open is; bij uitbreiding figuurlijk: overbodige moeite doen. Dit wordt dan weer toegespitst op iemands taalgebruik; hij zegt iets dat zo voor de hand ligt, dat hij zich de moeite had kunnen besparen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Open_deur


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 juni 2013, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 01:43
 
Waar is ons geloof in God, dat Hij nog steeds mensen gebruikt om het goede te doen en om Zijn Zendings opdracht te gaan vervullen.

In hoeverre staan wij open voor God en wat Hij ons wil geven? Hoe kunne wij al swerkers voor God met de gaven aan de slag die Hij ons wil geven, dus de Gaven van de Geest. Vragen wij ons wel eens af of het vandaag de dag God er voor ons is en wij niet meer er voor God zijn?
God kan en wil genezen, maar staan wij dat wel werkelijk toe?
Is het een leugen als God in de Bijbel laat zetten "bid en u zal gegeven worden"?

God heeft genezing op Zijn manier en dat kan dus ook door mensen heen zijn maar ook rechtstreeks, is het geloof dat God zijn kinderen beschermt en men daarom kinderen niet laat inenten misschien groter dan het onze, en wij toch maar eigen inzichten boven die van God gaan stellen?

Wanner zal Spreuken 3 vers 5 Vertrouw op de HEER met heel je hart,
steun niet op eigen inzicht.
, voor de volle 100% waar worden in ons leven ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 08:35
 
Idd ja.

Verplicht inenten.....pfffff.. zo 's morgens vroeg wanneer de geest nog helder is klinkt dat wel absurd. Wat is het volgende: verplicht biologisch eten? verplicht niet roken? verplicht niet naar de macdonalds gaaan?
Als men eerst eens goed voor zijn gezondheid zorgt, waarom is er dan geen geloof in het genezend vermogen van het lichaam door God gecreeerd?
En verder...als het verplicht is staan er dus mensen boven je die je dat opleggen, ken je die mensen? vertrouw je die zomaar? en ga je zomaar spullen in je lichaam spuiten die toch minstens omstreden zijn? zou je dan niet eerst eens echt goed uitzoeken wat erin zit en of het echt wel zo gezond is? of vertrouw je maar de geruststellende woorden van de eerste de beste dokter die er voor geleerd heeft en het dus wel beter weet, en laat je in feite anderen voor je denken omdat je die meer vertrouwt dan je eigen inzicht.
Inenten...ik ben toch geen koe? Blijf van mijn lijf met die naald van je zou ik zeggen. Verplicht...gaan ze je dan met 4 man vastbinden als je weigert?
pffff....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 09:18
 
SHANITA130 schreef:
Natuurlijk, en dat zoveel mensen er in geloven is ook weer een wonder Knipoog smiley


Gloriestoel: http://goedgelovig.wordpress.com/?s=gloriestoel

Hierboven Het bewijs, De Gloriestoel Kwijlende smiley



Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley

Hij kan dat miljard beter uitdelen, ook in geloof... wedden dat ie dat niet doet? En dat ze nog serieus ingaan op dat verzoek... pff

maar goed, dit is vet off topic.


Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 29 juni 2013, 09:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 09:26
 
Even een bijdrage on topic:

http://www.nu.nl/binnenland/3513335/vijf-kinderen-doodziek-mazelen.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 10:03
 
JOL252 schreef:
Even een bijdrage on topic:

http://www.nu.nl/binnenland/3513335/vijf-kinderen-doodziek-mazelen.html

Waarom waren die berichten er nooit toen ik klein was en mazelen had?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 10:18
 
ROLF230 schreef:
Ach Shanita,

Dat heeft niets met wonderen te maken. Bij Evangeliegemeente De Deur waar ik bijzat doen ze dat dagelijks. Het is een soort trucje. Geloof maar niet dat het ene been een meter langer is ofzo. Gaat altijd om een aantal cm'ers en dan is er een trucje voor zodat de benen weer even lang zijn. Daar heeft de Heere niets mee te maken.

Ik ken dat truucje, als ik de film zie zet ik m wel even neer.

http://youtu.be/A4PM-T7jJqc

Film over het truucje.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 29 juni 2013, 10:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 10:20
 
Toen je klein was, was hersenvliesontsteking ook al een mogelijke complicatie. Dat is altijd zo geweest Deze kinderen waren gezond gebleven als de ouders hadden ingeent en de kans dat dat misgaat weegt niet op tegen een potentiele dood of beschadiging. Hersens kun je haast niet herstellen.

Ze zeggen op God te vertrouwen. Maar op God vertrouwen is niet hetzelfde als afwachten wat er gebeurt maar geloven en vertrouwen dat Hij je zal helpen bij je handelen. Pas als dat niet mogelijk is komt het geduldig afwachten aan de orde.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 10:24
 
THOMAS968 schreef:
Toen je klein was, was hersenvliesontsteking ook al een mogelijke complicatie. Dat is altijd zo geweest Deze kinderen waren gezond gebleven als de ouders hadden ingeent en de kans dat dat misgaat weegt niet op tegen een potentiele dood of beschadiging. Hersens kun je haast niet herstellen.

Ze zeggen op God te vertrouwen. Maar op God vertrouwen is niet hetzelfde als afwachten wat er gebeurt maar geloven en vertrouwen dat Hij je zal helpen bij je handelen. Pas als dat niet mogelijk is komt het geduldig afwachten aan de orde.

Thomas

Ja, ik geloof je wel.

Toen ik klein was, werd mij verteld, je hebt onschuldige mazelen, die krijg je een keer dan niet meer, ik heb daarna en tijdens, zelfs in me hele leven, nooit een geval, in krant waar dan ook gehoord van hersenvliesontsteking daardoor, en nu op zo'n grote schaal, dat bedoel ik.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 29 juni 2013, 10:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 10:30
 
Deze ouders zijn gewoon schuldig aan dood door schuld bij hun eigen kinderen. Het is toch vreselijk dat de groepsdruk en het idiote wrede godsbeeld dat deze mensen gedwongen worden er op na te houden, kan leiden tot de dood van je eigen kind Er zal wel weer een bijbeltekst met de haren bijgesleept worden van Abraham die ook zijn kind moest offeren. De zwarte dominees die dit preken zouden veroordeeld moeten worden wegens medeplichtigheid aan doodslag. Een wrede vorm van onwetendheid over de betekenis van het christelijk geloof. Ze maken het geloof te schande met deze vroom klinkende onzin.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 29 juni 2013, 10:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 10:45
 
Wie is er schuldig, ouders die zo,n keuze maken? kerkleiders die die mensen dat leren????
de overheid die, die mensen meer moet voorlichten misschien, uitleggen , andere cristenen die misschien es na die kerken moeten gaan en zeggen kijk, zo zie ik het dat God er zo tegen aan kijkt?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 10:52
 
THOMAS968 schreef:
Deze ouders zijn gewoon schuldig aan dood door schuld bij hun eigen kinderen. Het is toch vreselijk dat de groepsdruk en het idiote wrede godsbeeld dat deze mensen gedwongen worden er op na te houden, kan leiden tot de dood van je eigen kind Er zal wel weer een bijbeltekst met de haren bijgesleept worden van Abraham die ook zijn kind moest offeren. De zwarte dominees die dit preken zouden veroordeeld moeten worden wegens medeplichtigheid aan doodslag. Een wrede vorm van onwetendheid over de betekenis van het christelijk geloof. Ze maken het geloof te schande met deze vroom klinkende onzin.

Thomas

vind je eerste zin erg heftig.... denk dat ouders niet bewust voor de dood van een kind kiezen, de dominee in zijn denken ook weer het beste met d e mensen voor heeft.

en let op, door complicaties he...... ook bij gewone griep kunnen er dodelijke complicaties ontstaan, kan me voorstellen dat mensen denken eh mazelen is niet dodelijk.

zelf heb ik mazelen gehad en kinkhoest als kind.

zo kan ik ook wel iemand veroordelen die bij de kassa hoest zonder hand goed voor de mond en mijn kind krijgt er griep door met compilcaties die kunnen leiden tot ernstigge gevolgen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 10:59
 
God geneest dus dan kunnen die kinderen fijn in de gloriestoel gezet worden of naar een van de healingrooms gaan, of Zeilstra, o, nee, die geneest niet iedereen he?

God geneest, ook vandaag nog, snel uitzoeken waar die kinderen zitten en dan, Trin etc, er snel heen, waarom doen ze dat niet, God geneest toch door ze heen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 11:00
 
PETRA373 schreef:
Maar ha ha ik geloof er wel in in wonderen, maar das voor ander topic ooit weer, als we die discusie weer es beginnen.

Knipoog smiley

Kijk dit bedoel ik, kan jij Trin niet bellen, dan kunnen ze uitzoeken waar die kinderen zitten zou toch een mooi getuigenis zijn, toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 11:05
 
ook trin zegt, ook na de dokter gaan... bidden voor genezing en zeggen, soms word iemand genezen, soms niet. het waarom hebben we geen antwoord op en kijken na de mensen die genezen en blijven bidden voor zieken.

maar ha ha, die discusie ga ik maar niet met je houden over trin.... daar denken we verschillend over.... liefs

was wel gaaf dat toen ik voor gebed ging na healing room, dat gat van kies dichtgroeide daarna, in heel korte tijd.


weet ook vast iemand een trucje voor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 11:09
 
SHANITA130 schreef:
Kijk dit bedoel ik, kan jij Trin niet bellen, dan kunnen ze uitzoeken waar die kinderen zitten zou toch een mooi getuigenis zijn, toch?

had net reactie geplaatst....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11 Volgende
Pagina 5 van 11