ChristianMatch
 


Forum

Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:21
 
Ik heb er nu wel genoeg over gelezen en gehoord. Vaccineren is gewoon harstikke slecht, richt veel meer schade aan dan enig goeds. Zie ook de DVD "Bijbel en gezondheid" van Kent Hovind die hierover een lang en diep gesprek heeft met een arts.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:21
 
Idd.
---
Gewone medemensen die toevallig werkzaam zijn voor een overheidsinstantie als het RIVM duiken weg voor hele normale vragen. Ze lijken bang.

Je zou bijna gaan denken dat deze organisatie – die al die miljoenen kindjes een naald in hun arm zet – iets te verbergen heeft. Ik begrijp best dat we niet in de fabriek mogen komen waar de vaccins geproduceerd worden, maar gewoon een kijkje komen namen aan de buitenkant moet toch niet zo’n punt zijn? Wat heeft deze instantie te verbergen?

http://martinvrijland.com/2013/06/26/de-vaccinatie-business-wij-filmden-bij-het-rivm/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:24
 
Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:29
 
Idd.

---

Het uitroeien van mensen promoten: http://youtu.be/6WQtRI7A064



Een reactie op de site hieronder: Als vader van een zoontje dat helaas zwaar is aangetast (autisme) na de BMR vaccinatie, is dit wel de “trigger” geweest die mij heeft wakker geschut.
Dat het RIVM en Lareb ( een pot nat, zit ook nog s in hetzelfde gebouw, hoezo onafhankelijk!) wat te verbergen hebben is een understatement.
De waarheid over vaccinaties moet bekend worden bij de grote massa.
Keep up the good work! Respect voor wat je doet!KLIK HiER
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 21:28
 
ROLF230 schreef:
Ik heb er nu wel genoeg over gelezen en gehoord. Vaccineren is gewoon harstikke slecht, richt veel meer schade aan dan enig goeds. Zie ook de DVD "Bijbel en gezondheid" van Kent Hovind die hierover een lang en diep gesprek heeft met een arts.

Toch ben ik blij dat die vaccinaties in het verleden de pokken volledig hebben uitgeroeid in de westerse wereld. Als je letterlijk de pokken krijgt, weet je alleen maar hoe goed die injecties waren.

Het is heel simpel: vaccineren is meestal goed maar daarmee nog niet zonder risico. Strikt genomen word je een beetje ziek gemaakt. Het gevaar zit hem niet in de wetenschappelijke kennis maar in wat deze industrie, die ik wel eens de witte maffia noem, extra wil verdienen.

Helaas is men juist in conservatief-christelijke kring alleen maar erg mild voor ondernemers en dus ook voor ondernemers in de farmaceutische industrie. Die doet voor mensen wel heel veel goed, want medicijnen zijn een zegen, maar die tak van industrie is er niet voor de burgers maar voor de ondernemers. Het winstbelang telt zwaarder. Maar het feit dat ondernemers aan vaccins verdienen is nog geen reden ze niet te nemen. Meer toezicht is wel wenselijk.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 1 juli 2013, 22:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 21:37
 
ROLF230 schreef:
Ik heb er nu wel genoeg over gelezen en gehoord. Vaccineren is gewoon harstikke slecht, richt veel meer schade aan dan enig goeds. Zie ook de DVD "Bijbel en gezondheid" van Kent Hovind die hierover een lang en diep gesprek heeft met een arts.

Nee, heb acht kinderen, zonder de inentingen had ik er geen acht gezonde meer denk ik, had ik meer kans gehad dat er met een kind iets mis was gegaan door ziekte, die kans is groter denk ik dan de inentingen die niet heilig zijn, dus om nou alle inentingen af te keuren.... Niet te snel doen,
Gaat wel over gezondheid van kinderen, heb maar Es' een erg ziek kind.....
Maar begrijp dat je flipt als je sommigge dingen leest.
Zelfde als medicijnen hè, ze hebben soms gemene bijwerkingen , toch keur je niet alle medicijjnen af voor je zieke kind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 22:33
 
SHANITA130 schreef:
Idd.

---

Het uitroeien van mensen promoten: http://youtu.be/6WQtRI7A064



Een reactie op de site hieronder: Als vader van een zoontje dat helaas zwaar is aangetast (autisme) na de BMR vaccinatie, is dit wel de “trigger” geweest die mij heeft wakker geschut.
Dat het RIVM en Lareb ( een pot nat, zit ook nog s in hetzelfde gebouw, hoezo onafhankelijk!) wat te verbergen hebben is een understatement.
De waarheid over vaccinaties moet bekend worden bij de grote massa.
Keep up the good work! Respect voor wat je doet!KLIK HiER

Dat vind ik wel heel moeilijk te geloven dat je er autisme van kan krijgen. Als moeder van een autistisch kind weet ik dat hij dat al vanaf dag o was zeg maar. Het is gewoon aangeboren. Voor hij ook maar 1 inenting heeft gehad. Hij is mijn 7e kind dus denk toch wel dat ik met enige authoriteit hier over kan spreken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:48
 
ROELANDE345 schreef:
Dat vind ik wel heel moeilijk te geloven dat je er autisme van kan krijgen. Als moeder van een autistisch kind weet ik dat hij dat al vanaf dag o was zeg maar. Het is gewoon aangeboren. Voor hij ook maar 1 inenting heeft gehad. Hij is mijn 7e kind dus denk toch wel dat ik met enige authoriteit hier over kan spreken

Ik niet.

Omdat jou kind vanaf dag 1 autisme had.

Dus als iemand zonder vaccinatie te hebben gehad kanker krijgt, is dat het bewijs dat het niet(OOK) door vaccinatie kan komen, bij andere mensen.

Of als iemand een ziekte krijgt die is aangeboren, dan sluit dát feit(aangeboren), het uit dat je die ziekte ook van vaccinatie kan krijgen.?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:49
 
ROLF230 schreef:
Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt.

Ik ook Rolf...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 09:08
 
SHANITA130 schreef:
Ik niet.

Omdat jou kind vanaf dag 1 autisme had.

Dus als iemand zonder vaccinatie te hebben gehad kanker krijgt, is dat het bewijs dat het niet(OOK) door vaccinatie kan komen, bij andere mensen.

Of als iemand een ziekte krijgt die is aangeboren, dan sluit dát feit(aangeboren), het uit dat je die ziekte ook van vaccinatie kan krijgen.?

Autisme is een aangeboren hersenstoornis, een pervasieve ontwikkelingstoornis die veroorzaakt wordt door 1 of meerdere genen.
Het is niet te vergelijken met zoiets als kanker. Kanker is een ziekte. Autisme is geen ziekte het zit in je persoonlijkheid. Het is dus wie jij bent. Je kunt kanker hebben maar je kunt geen autisme hebben ;je bent er een


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op dinsdag 2 juli 2013, 09:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 09:39
 
ROELANDE345 schreef:
Autisme is een aangeboren hersenstoornis, een pervasieve ontwikkelingstoornis die veroorzaakt wordt door 1 of meerdere genen.
Het is niet te vergelijken met zoiets als kanker. Kanker is een ziekte. Autisme is geen ziekte het zit in je persoonlijkheid. Het is dus wie jij bent. Je kunt kanker hebben maar je kunt geen autisme hebben ;je bent er een

Dit doet recht aan wat er af en toe pijn aan mijn ogen doet in dit topic. Dankjewel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 11:46
 
Gelukkig dat Roelande onzin zoals autisme krijgen door een vaccinatie, maar weer eens benoemt. In 1998 is er inderdaad in een Brits medisch wetenschappelijk tijdschrift een artikel gepubliceerd, dat aanleiding was om te concluderen dat autisme door de BMR-vaccinatie kwam. Later hebben enkele schrijvers van dit artikel publiekelijk afstand genomen van de publicatie en in 2010 is na lang onderzoek het gehele artikel weer ingetrokken.
Met Thomas ben ik het eens dat meer toezicht wenselijk is. Ook meer onderzoek blijft nodig. Medicijnen zijn inderdaad een zegen. Ook preventieve bescherming kan en mag je zien als een zegen. Het blijft een gegeven dat bijwerkingen van vaccinaties in geen verhouding staan tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt. De gevolgen van het niet meer vaccineren van alle kinderen in Nederland zou niet te overzien zijn. Kritisch zijn en blijven is goed en ook iets wat bij verantwoordelijkheid nemen hoort.
En Rolf, mensen die hun kinderen laten inenten zijn per definitie geen mensen die alles voor zoete koek slikken. Ook zij hebben (over het algemeen) wel degelijk nagedacht over het wel of niet geven van de vaccinatie.


Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 2 juli 2013, 14:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 12:35
 
Voor de liefhebbers:

http://www.vaccinatiesdoorgeprikt.nl/

Met een doorklik naar de recensies rond de druk van 2011. Dit boek is door zowel ouders gelezen die alsnog tot vaccinatie besloten én door ouders die er mordicus tegen bleven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 13:18
 
ROELANDE345 schreef:
Autisme is een aangeboren hersenstoornis, een pervasieve ontwikkelingstoornis die veroorzaakt wordt door 1 of meerdere genen.
Het is niet te vergelijken met zoiets als kanker. Kanker is een ziekte. Autisme is geen ziekte het zit in je persoonlijkheid. Het is dus wie jij bent. Je kunt kanker hebben maar je kunt geen autisme hebben ;je bent er een

Autisme kan zowel aangeboren zijn, als dat je het krijgt. Linken(bewijzen) zoek ik later....geen tijd nu.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 13:20
 
JOL252 schreef:
Voor de liefhebbers:

http://www.vaccinatiesdoorgeprikt.nl/

Met een doorklik naar de recensies rond de druk van 2011. Dit boek is door zowel ouders gelezen die alsnog tot vaccinatie besloten én door ouders die er mordicus tegen bleven.

Dat is een hele goede schrijvers die alles heel goed onderzoekt en is ook heel bekend al decennia over de hele wereld.

(ja, dat weet je als je met iemand omgaat die zijn hele leven boekhandelaar is)

Dr.H.C Moolenburgh

De titel zegt al veel: vaccintaties doorgeprikt...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 2 juli 2013, 19:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 13:28
 
SHANITA130 schreef:
Autisme kan zowel aangeboren zijn, als dat je het krijgt. Linken(bewijzen) zoek ik later....geen tijd nu.


Misschien kun je kenmerken vertonen die autistisch aandoen maar het echt gediagnosticeerde "autisme" (PDD NOS / Asperger etc.) kan niet te maken hebben met vaccinaties. Dit doet eenvoudig geen recht aan al het leed voor zowel degene die autisme heeft alswel de omgeving die hiermee te maken heeft. What's in a name... nou voor sommigen best wel er toe doende.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 14:32
 
ROLF230 schreef:
Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt.

Wel een beetje ongenuanceerd gesteld. Misschien zijn het nu juist óók weldenkende bewuste christenen die (net zoals degenen die dit besluit weloverwogen niet nemen) de voors en tegens tegen elkaar afwegen en uiteindelijk toch overgaan tot vaccinatie cq voor datgene in de wereld kiezen wat naar hun inzichten het beste is. En dat kan net zo goed samen gaan met hoe zij in hun relatie met God staan.


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 juli 2013, 14:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 16:58
 
JOL252 schreef:
Wel een beetje ongenuanceerd gesteld. Misschien zijn het nu juist óók weldenkende bewuste christenen die (net zoals degenen die dit besluit weloverwogen niet nemen) de voors en tegens tegen elkaar afwegen en uiteindelijk toch overgaan tot vaccinatie cq voor datgene in de wereld kiezen wat naar hun inzichten het beste is. En dat kan net zo goed samen gaan met hoe zij in hun relatie met God staan.


Mooi gezegd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:09
 
ROLF230 schreef:
Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt.

Waarom staat "christenen" bij jou tussen haakjes? Zijn andersdenkenden over de invulling van het christelijk geloof dan mensen uit jouw kring geen christenen meer? En de waarheid kennen op alle gebieden van het leven dat zou bij christenen horen? Het lijkt me een prachtig ideaal maar of mensen die uit angst voor God niet inenten te beschouwen als christenen die op alle gebieden de waarheid kennen gaat wel erg ver. Je kunt als refo heel goed christen zijn en dat zijn ze ook vak maar om christen te zijn hoef je niet als een refo te denken of refo te worden. De discussie over wat er mis kan zijn met inenten zal door hen worden aangegrepen om, in mijn ogen, kinderen nodeloos bloot te stellen aan de besmetting met polio. Helaas zijn de aangedragen 'feiten' over de relatie met autisme allang herroepen. Alertheid op de farmaceutische industrie moet wel.

Er is geloofswaarheid waarbij je aanneemt dat God bestaat en er is wetenschappelijk onderzochte kennis. In het eerste geloof je en in het tweede is geloof niet mogelijk. In wetenschap kun je niet geloven want als dat nodig is, dan is het geen wetenschap meer.
De relatie autisme en vaccinatie is niet wetenschappelijk aangetoond en kun je daarmee niet als waarheid beschouwen totdat het is bewezen.

Dat neemt niet weg dat je het recht hebt te geloven dat dingen anders zijn dan wat men in delen van de wetenschappelijke wereld beweert. "De" wetenschap bestaat niet. Ook hier speelt mensbeschouwing een rol.

Thomas die vindt dat christenen ook helder mogen en kunnen denken.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 2 juli 2013, 19:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:25
 
Ik ben zelf gediagnosticeerd met "autisme". Dus........

Wanneer heeft iemand eigenlijk autisme?

Iemand heeft autisme wanneer hij of zij een aantal [url]gedragskenmerken [/url]vertoond. Het is een lijst met x-aantal [url]gedragskenmerken[/url]. Vertoon je er hier een x-aantal van dan wordt gezegd: autisme.

Nu kan het natuurlijk zo zijn dat er allerlei rotzooi in vaccins zit. Er is veel informatie beschikbaar waaruit blijkt dat dat inderdaad zo is. Wanneer je deze rotzooi in je lichaam krijgt, kunnen er dingen in je lichaam fout gaan, waardoor je bepaalde gedragskenmerken gaat vertonen, waardoor je dus inderdaad autistisch wordt.

Dat uit onderzoeken niets blijkt is altijd zo'n loze leus. Wat een onzin. Uit onderzoeken blijkt ook dat biologisch eten niet gezonder is. Ach ja, als je een giftige krop sla of een biologische eet, wat zal dan gezonder zijn denk je? Er zijn ook onderzoeken waaruit blijkt dat biologisch wel gezonder is.
Dus tja.....

Ik zit wel op het randje van "autisme". Ik weet wel dat er mensen zijn met veel ernstiger vormen. Iemand die op het randje zit zoals ik, kan er wel degelijk van "genezen". Dit doordat je wel degelijk greep kunt krijgen en de gedragskenmerken kan veranderen. Het zal niet eenvoudig zijn, maar het kan wel.

Oh ja, autisme zet ik soms tussen haakjes omdat het een term is waarin iedereen iets anders ziet, net als bij "christenen". Dat is het enige. Ik schop niemand tegen de schenen. Dit is wie ik ben en hoe ik het zie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:30
 
Quote:
Thomas: Helaas zijn de aangedragen 'feiten' over de relatie met autisme allang herroepen. Alertheid op de farmaceutische industrie moet wel.


Ja, en door wie?


Én, om daarnaast in de pers en alle publiekelijke uitingen vol te blijven houden dat er geen enkele relatie is tussen kwik, dat als het conserveermiddel thimerosal in vaccins wordt gebruikt, en het meer dan onrustbarende aantal autismegevallen.

En nog een stapje misdadiger wordt het als je het omgekeerde gaat proberen aan te tonen..! Ja, ook dát is mogelijk..! Lees hieronder over een zogenaamde ‘studie’, die nota bene door een Amerikaanse overheidsinstantie, het CDC, indertijd werd gepubliceerd, en waarin werd ‘geconcludeerd’, at het aantal autismegevallen juist toenam als gevolg van het verbod op thimerosal. Is hier niet gewoon sprake van strafbaar, misdadig gedrag..? Lees hieronder het hele verhaal.
x


* * *

Kwik in vaccins en autisme: causaal verband!

*De term ‘autisme’ door vaccinatie, klopt dus eigenlijk niet en zou dus eigenlijk ‘moeten’ worden omschreven als bijvoorbeeld: ‘autisme’-achtige klachten door hersenbeschadiging van vaccinaties. * Zie video's eronder in de link.

Lees hier

Uit: http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/kwik-in-vaccins-en-autisme-causaal-verband/


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 2 juli 2013, 20:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:47
 
God geeft zegeningen en zo is daar eentje de medische wetenschap. Dat men in een tak soms te ver gaat is onder geen beding goed te praten.

Dat men vaccins heeft ontwikkeld is een grote stap en grote zegen voor ons , zo kunnen we hopelijk bepaalde ziekten voorkomen danwel uitbannen.

As we niet accepteren dat God ons ook in samenwerking met doktoren wil genezen, en door vaccinatie ziekten zo willen voorkomen, is het hypocriet om als ons iets mankeert wel naar de dokter te gaan.

Ik ben blij dat mijn kinderen hun "prikken" hebben gekregen,ze blaken van gezondheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:55
 
PIETER619 schreef:
God geeft zegeningen en zo is daar eentje de medische wetenschap. Dat men in een tak soms te ver gaat is onder geen beding goed te praten.

Dat men vaccins heeft ontwikkeld is een grote stap en grote zegen voor ons , zo kunnen we hopelijk bepaalde ziekten voorkomen danwel uitbannen.

As we niet accepteren dat God ons ook in samenwerking met doktoren wil genezen, en door vaccinatie ziekten zo willen voorkomen, is het hypocriet om als ons iets mankeert wel naar de dokter te gaan.

Ik ben blij dat mijn kinderen hun "prikken" hebben gekregen,ze blaken van gezondheid

En ik zal ,als ik nu een baby zou hebben, hem/haar niet laten vaccineren.

Door de wetenschappen die ik al wist en verkregen op dit topic.


En zo hebben we, verschillend als we zijn, allemaal een andere mening.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 2 juli 2013, 20:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:21
 
Het verband is er gewoon niet, het is broodje aap te stellen dat vaccinatie tot autisme leidt of kan leiden.



http://www.nu.nl/wetenschap/3385123/vaccinatie-geen-oorzaak-autisme.html


Het krantenartikel is gebaseerd op onderstaande publicatie. Voor het lezen ervan is Engels van enig niveau wel noodzakelijk:



http://www.jpeds.com/content/JPEDSDeStefano

Om een indruk te geven van het niveau van de publicatie:


ABOUT THE JOURNAL OF PEDIATRICS

The Journal of Pediatrics is a primary reference for the science and practice of pediatrics and its subspecialties. This authoritative resource of original, peer-reviewed articles oriented toward clinical practice helps physicians stay abreast of the latest and ever-changing developments in pediatric medicine. The Journal of Pediatrics is ranked 4th out of 115 pediatric medical journals (2011 Journal Citation Reports®, published by Thomson Reuters). URL: www.jpeds.com

ABOUT ELSEVIER

Elsevier is a world-leading publisher of scientific, technical and medical information products and services. The company works in partnership with the global science and health communities to publish more than 2,000 journals, including The Lancet (www.thelancet.com) and Cell (www.cell.com), and close to 20,000 book titles, including major reference works from Mosby and Saunders. Elsevier’s online solutions include SciVerse ScienceDirect (www.sciencedirect.com), SciVerse Scopus (www.scopus.com) etc.

Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 2 juli 2013, 20:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:34
 
THOMAS968 schreef:
Het verband is er gewoon niet, het is broodje aap te stellen dat vaccinatie tot autisme leidt of kan leiden.

Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 4 juli 2013, 22:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:01
 
ROLF230 schreef:
Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed.


Ja en we hebben goed gehoord wat je zegt., of voor degenen die niet graag in wij vorm worden genoemd Knipoog smiley : ik hoor wat je zegt.


ben het er alleen niet mee eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:14
 
ROLF230 schreef:
Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed.

Dus je hebt er geen probleem mee sla je twee of drie jarig kindje bv
Bof, mazelen, kinkhoest, of kinderverlamming krijg of een vorm van hersenvliesontsteking?
je wil je kindje er niet tegen beschermen????????


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 4 juli 2013, 22:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 23:06
 
Mensen, even een vraag tussendoor...ik woon in een bosrijke omgeving. Twee jaar geleden hadden mijn kinderen ieder zo'n 20 teken te pakken op één middag...... Kan ik ze wel gerust laten vaccineren tegen de ziekte van lyme?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 23:20
 
KLUS667 schreef:
Mensen, even een vraag tussendoor...ik woon in een bosrijke omgeving. Twee jaar geleden hadden mijn kinderen ieder zo'n 20 teken te pakken op één middag...... Kan ik ze wel gerust laten vaccineren tegen de ziekte van lyme?

Bestaat daar een vaccinatie tegen ? dat wist ik niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 23:24
 
KLUS667 schreef:
Mensen, even een vraag tussendoor...ik woon in een bosrijke omgeving. Twee jaar geleden hadden mijn kinderen ieder zo'n 20 teken te pakken op één middag...... Kan ik ze wel gerust laten vaccineren tegen de ziekte van lyme?

Inenten is niet aan de orde maar zo snel mogelijk behandelen met een antibioticum, vaak is iets dat Doxycycline heet. De merknaam is Vibramycin. Antibiotica hebben bijwerkingen maar de ziekte van Lyme gun je niemand. Het tast het zenuwstelsel aan. Als het twee jaar geleden is dan ben je onoplettend geweest en kun je waarschijnlijk alleen maar afwachten. Ik zou het aan een arts voorleggen.
Als je toen na een paar dagen geen rode plekken hebt gezien, vaak met een randje er omheen, is er denk ik niks aan de hand. Niet elke tekenbeet besmet. Maar je moet er altijd rekening mee houden. Ik doe veel aan wandelen en GPS tochten en wijs de mensen er altijd op direct te handelen. Ik vind ook, met permissie, dat je onvoorzichtig bent geweest.

Thomas


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 4 juli 2013, 22:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Pagina 8 van 11