ChristianMatch
 


Forum

Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 00:45
 
nou heb dus hele dag bijna in dat bos bij klus gewandeld en lange broek aan trui met lange mouwen maar had ik toch twee teken, bij eentje had ik effe rood plekje na verwijderen, maar zie nu niets meer, dus als ik tien dagen in de gaten houd of het er goed uit blijft zien, geen rode plekken of kringen is het goed????

wat een kl*te dag... spinnen en teken....


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 3 juli 2013, 09:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 00:53
 
PETRA373 schreef:
nou heb dus hele dag bijna in dat bos bij klus gewandeld en lange broek aan trui met lange mouwen maar had ik toch twee teken, bij eentje had ik effe rood plekje na verwijderen, maar zie nu niets meer, dus als ik tien dagen in de gaten houd of het er goed uit blijft zien, geen rode plekken of kringen is het goed????

wat een kl*te dag... spinnen en teken....

Nou, das toevallig!! Zie je wel!!!!!! Teken zijn hartstikke gevaarlijk, straks nemen ze de wereld nog over! Ik pleit voor een verplichte vaccinatie van de gehele wereldbevolking. Ook al zeggen de experts dat er geen vaccin voor is, ze verzinnen maar wat. Als men €€ ruikt, komt dat vaccin er wel!

Sterkte Petra! Doe ze de groeten, of heb je ze al gedood?


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 3 juli 2013, 09:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 06:12
 
Vaccineren kan niet. Het merendeel van de teken is niet besmet, een klein gedeelte wel. Verwijder binnen 24 uur de teek en maak het wondje daarna schoon met alcohol. Noteer de datum en de plaats van de beet. Als de teek binnen 24 uur verwijderd wordt, is de kans op besmetting minimaal. Als er binnen enkele dagen tot enkele maanden een grote rode vlek of ring op de plaats van de beet komt en/of er verschijnselen van griep en/of gewrichtsklachten ontstaan, moet je contact opnemen met de huisarts. Iedereen met een tekenbeet behandelen met Doxy heeft geen zin en is onnodig.

Voor betrouwbare informatie: http://thuisarts.nl/tekenbeet
Dit is een site van het N(ederlands) H(uisartsen) G(enootschap). Je kunt hier nog veel meer opzoeken.

Ook handig: http://www.tekenradar.nl/

Petra, je moet het dus langer dan 10 dagen in de gaten houden!
Maar aangezien vaccineren niet mogelijk is zijn we wel off-topic. Terug naar vaccinatie dan maar.


Laatst aangepast door
JANS221
op woensdag 3 juli 2013, 06:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:45
 
ROLF230 schreef:
Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed.

Ik begrijp het, lees het zelf, maar er is een verschil of je het in nu.jij leest oid, of in het alternatieve nieuws.

Er zijn er meerdere die het ook vinden, als je dit topic doorleest, die het zeggen, en die zijn ook maar gewoon gestopt.

Die krijgen nu ook geen commentaar meer.

Soms is zwijgen het beste, als jij maar wéét, voor als je kinderen krijgt Knipoog smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 4 juli 2013, 22:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:51
 
PETRA373 schreef:
Dus je hebt er geen probleem mee sla je twee of drie jarig kindje bv
Bof, mazelen, kinkhoest, of kinderverlamming krijg of een vorm van hersenvliesontsteking?
je wil je kindje er niet tegen beschermen????????

Dat zegt Rolf niet, en hij lijkt mij daar geen type voor, integendeel, De kinderen van Rolf zullen juist geluk hebben met hem als vader.

Rolf leest dingen die hij wél gelooft.

Quote:
Dus je hebt er geen probleem mee sla je twee of drie jarig kindje bv
Bof, mazelen, kinkhoest, of kinderverlamming krijg of een vorm van hersenvliesontsteking?
je wil je kindje er niet tegen beschermen???????

Hij leest andere dingen wil zijn toekomstige kinderen juist beschermen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:52
 
JANS221 schreef:
Vaccineren kan niet. Het merendeel van de teken is niet besmet, een klein gedeelte wel. Verwijder binnen 24 uur de teek en maak het wondje daarna schoon met alcohol. Noteer de datum en de plaats van de beet. Als de teek binnen 24 uur verwijderd wordt, is de kans op besmetting minimaal. Als er binnen enkele dagen tot enkele maanden een grote rode vlek of ring op de plaats van de beet komt en/of er verschijnselen van griep en/of gewrichtsklachten ontstaan, moet je contact opnemen met de huisarts. Iedereen met een tekenbeet behandelen met Doxy heeft geen zin en is onnodig.

Voor betrouwbare informatie: http://thuisarts.nl/tekenbeet
Dit is een site van het N(ederlands) H(uisartsen) G(enootschap). Je kunt hier nog veel meer opzoeken.

Ook handig: http://www.tekenradar.nl/

Petra, je moet het dus langer dan 10 dagen in de gaten houden!
Maar aangezien vaccineren niet mogelijk is zijn we wel off-topic. Terug naar vaccinatie dan maar.

gets, heb het niet schoongemaakt met alcehol, maar griep achtigge verschijnselen en rode vlek????? of ook bij alleen griepachtigge verschijnselen????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 09:50
 
On topic: http://youtu.be/SeecFq7gRaA

Interview ouders op biblebelt over mazelen vaccinatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 10:37
 
SHANITA130 schreef:
On topic: http://youtu.be/SeecFq7gRaA

Interview ouders op biblebelt over mazelen vaccinatie.

Amper met de ouders dus.. triest dat wantrouwen en duidelijk ook de onbekendheid met de social media. Ze mogen er rond voor uitkomen hoor dat ze er over na hebben gedacht, doet een ander ook.

Maar het filmpje geeft door de neutrale benadering goed weer waar wij het hier ook over hebben, zonder de ander als christen tussen aanhalingstekens af te schilderen.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 3 juli 2013, 10:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TABULA699





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 12:14
 
ROLF230 schreef:
Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed.

Nee, je hebt vertelt hoe je door wat voor soort prikken dan ook Autistische trekken kan krijgen net zo goed als kinderen door gevoeligheid aan suiker ADHD achtige trekken kan krijgen... maar dat is absoluut niet hetzelfde als ook echt autistisch zijn of ADHD hebben, helaas werden er wel heel veel in het verleden gelijk met dat stempeltje in een hokje gezet... Met het effect dat degene die het wel ECHT hebben nu moeten vechten tegen dit soort klinkklare onzin... (overigens betekend dit niet dat ik voor of tegen vaccineren ben, maar kan niet zo goed tegen onzinnige redenen)

Deze dingen zijn namelijk allemaal erfelijk bepaald zit in je gene enz. (ga het niet uitleggen want dat wordt te ingewikkeld) En kun je NIET van genezen zoals van een ziekte. Wel kun je zeker in lichte vorm leren er mee om te gaan (jezelf gedrag aan leren, trucjes aan leren, risicofactoren vermijden of juist beschermingsfactoren toevoegen) waardoor het niet meer tot problemen/ belemmering in het dagelijkse leven leid en het niet meer als een stoornis gekenmerkt wordt en dat noemen sommige dan genezen. Jammer alleen dat ik met heel wat ouderen te maken heb die dan uit eindelijk zo tegen zichzelf aan het vechten zijn, omdat ze genezen zijn en daardoor onbewust de risicofactoren opzoeken die de stoornis juist bij hun trikkert om een belemmering voor het dagelijkse leven te vormen. En hup dan jaren later 'ineens' hun leven weer totaal in puin ligt. Omdat ze totaal niet snappen waarom ze zijn zoals ze zijn en wat ze ermee kunnen.

Pff en al die zogenaamde onderzoeken en weten ik het wat, ga even de geschiedenis in en kijk eens goed... hoeveel onzin er afgedrukt is wat je totaal niet geloofd, waarom dit soort rare dingen dan wel. Kom op zeg! En dan moeten homofielen zeker ook nog steeds het gekkenhuis in? Kindjes met down zijn bezeten enz. enz... zal ik door gaan?

Misbruik van wat dan ook is er altijd en het woord 'te' voor iets zegt vaak al genoeg. Nadenken en stil staan bij wat je doet is altijd belangrijk... Toets immers alles zegt de Heer. Maar als-je-blieft GEEN vage algemeenheden als een feit voor een hele groep neerzetten.
Als we het dan gaan hebben over hoe christenen 'zoude moeten zijn', zou juist wij niet zonder oordeel moeten. Vraagtekens zetten bij zogenaamde feiten over groepen mensen en niet lukraak allerlei bagger geloven wat op internet staat. Met een wat open minded zicht naar de dingen kijken ipv alles als feiten, waarheden neerzetten? Zich moeten realiseren dat een algemeen veroordelend beeld wel erg makkelijk is, maar vaak niet de volledige waarheid?

Nu ja eigenlijk geldt dit stukje natuurlijk voor alles wat ik las en niet alleen over de citaat...


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 4 juli 2013, 22:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 12:22
 
Vanaf 1.20 u, ouders die zeiden om geloofsredenen, en omdat ze weten dat er vergif in vaccintaties zit.

1 minuut en 59 seconden verteld de vader dat ze naar Antwerpen geweest waren en dat ze daar een flyer op straat kregen genaamd kritisch prikken Waarop staat dat je je kinderen niet moet inenten), dus dat hun besluit om niet in te enten, was dat ze het niet vertrouwen en daarna pas het geloof.

Ja, de media gaat natuurlijk niet vertellen de mazelen inentingen en de baarmoederhalskanker inentingen etc. waren helemaal niet nodig zelfs vele malen gevaarlijker dan die ziektes zelf, maar ja, het brengt vaccinatie maatschappijen en overheden miljarden op.(Zijn ze meteen hun baan kwijt)

Nee die stoppen de gelovigen op de biblebelt nu in een verdomhoekje, eerst was dat terecht met Polio, nu niet, want ook al weten sommigen het niet van de gelovigen daar, ze behoeden nu hun kinderen door niet in te enten voor veel meer en groter gevaar.

Lees de linken maar door, zelfs anderen dan ik kwamen met linken van want to know......typ maar op google: want to know....

Ja, als je gaat lezen wat nu.jij etc erover zeggen....die worden ook maar voorgekauwd met leugens net als over Anass, de broertjes, etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:01
 
TABULA699 schreef:
Nee, je hebt vertelt hoe je door wat voor soort prikken dan ook Autistische trekken kan krijgen net zo goed als kinderen door gevoeligheid aan suiker ADHD achtige trekken kan krijgen... maar dat is absoluut niet hetzelfde als ook echt autistisch zijn of ADHD hebben,

Deze dingen zijn namelijk allemaal erfelijk bepaald zit in je gene enz. (ga het niet uitl juist wij niet zonder oordeel moeten. Vraagtekens zetten bij zogenaamde feiten over groepen mensen en niet lukraak allerlei bagger geloven wat op internet staat. Met een wat open minded zicht naar de dingen kijken ipv alles als feiten, waarheden neerzetten? Zich moeten realiseren dat een algemeen veroordelend beeld wel erg makkelijk is, maar vaak niet de volledige waarheid?

Nu ja eigenlijk geldt dit stukje natuurlijk voor alles wat ik las en niet alleen over de citaat...

He goed stukje
Lachende smiley
Misschien even als aanvulling, die mensen met licht autisme zijn natuurlijk niet genezen zoals jij dat schrijft, maar hebben zelf hun gedrag omgebogen naar wat wij wenselijk vinden. Genezen is niet aan de orde, ze zijn trouwens ook niet ziek. Het is een persoonlijkheid stoornis.
door zichzelf en hun eigen ersoonlijkheid op deze manier geweld aan te doen kunnen ze wel ziek worden en gaan ze vaak later nog veel ongewenster gedrag vertonen.
wel een beetje off topic mijn reactie maar wou het er toch ff bijzetten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TABULA699





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:42
 
ROELANDE345 schreef:
He goed stukje
Lachende smiley
Misschien even als aanvulling, die mensen met licht autisme zijn natuurlijk niet genezen zoals jij dat schrijft, maar hebben zelf hun gedrag omgebogen naar wat wij wenselijk vinden. Genezen is niet aan de orde, ze zijn trouwens ook niet ziek. Het is een persoonlijkheid stoornis.
door zichzelf en hun eigen ersoonlijkheid op deze manier geweld aan te doen kunnen ze wel ziek worden en gaan ze vaak later nog veel ongewenster gedrag vertonen.
wel een beetje off topic mijn reactie maar wou het er toch ff bijzetten

Even nog recht zetten en dan weer on topic...maar ik bedoel ook wat je schrijft hoor. Dus ik zeg niet dat ze genezen zijn (want dat kan dus niet), ik zeg dat het door sommige mensen zo genoemd wordt. (ik niet dus Clown smiley )

Sorry, voor het offtopic gaan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 15:18
 
Persoonlijkheidstoornissen aangeboren?, sinds wanneer, en dat kán helemaal niet.

Ik trek me effe terug van deze discussie.

Nature vs nurture: http://www.123test.nl/nature-vs-nurture/


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 3 juli 2013, 15:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 15:24
 
SHANITA130 schreef:
Persoonlijkheidstoornissen aangeboren?, sinds wanneer, en dat kán helemaal niet.

Ik trek me effe terug van deze discussie.

Nature vs nurture: http://www.123test.nl/nature-vs-nurture/

Waarom roep je dan eerst iets Shanita en trek je je dan terug?
Ik denk dat je ons niet helemaalvolgt maar ga er ook niet op in verder het is erg off topic inmiddels.
Dus valt er nog iets te melden over de mazelen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:18
 
SHANITA130 schreef:
Persoonlijkheidstoornissen aangeboren?, sinds wanneer, en dat kán helemaal niet.

Ik trek me effe terug van deze discussie.

Nature vs nurture: http://www.123test.nl/nature-vs-nurture/


Dat is een interessante discussie die veel verder gaat dan dit topic wil beogen. Persoonlijkheidsstoornissen ontstaan op verschillende manieren zoals ook door verwaarlozing en verdere schrijnende omstandigheden. Toch zijn er ook stoornissen IN de persoon zoals autisme wat terecht hier wordt uigelegd als aangeboren en niet veroorzaakt door vaccinatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:19
 
ROELANDE345 schreef:
Waarom roep je dan eerst iets Shanita en trek je je dan terug?
Ik denk dat je ons niet helemaalvolgt maar ga er ook niet op in verder het is erg off topic inmiddels.
Dus valt er nog iets te melden over de mazelen?


Oh oeps, ik was even te snel met vorige reactie. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 18:39
 
JOL252 schreef:
Oh oeps, ik was even te snel met vorige reactie. Smiley met dichtgeplakte mond


gelukkig is niet alles met een prikje te verhelpen.....jammer dat andere dingen dat niet zijn......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 09:51
 
PETRA373 schreef:
nou heb dus hele dag bijna in dat bos bij klus gewandeld en lange broek aan trui met lange mouwen maar had ik toch twee teken, bij eentje had ik effe rood plekje na verwijderen, maar zie nu niets meer, dus als ik tien dagen in de gaten houd of het er goed uit blijft zien, geen rode plekken of kringen is het goed????

wat een kl*te dag... spinnen en teken....

Nog nooit op het vliegveld van Zurig geweest zeker, das ook ..... Geschokte, onthutste smiley
zitten jullie vast met de vingers in de oren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 11:45
 
ROELANDE345 schreef:
Waarom roep je dan eerst iets Shanita en trek je je dan terug?
Ik denk dat je ons niet helemaalvolgt maar ga er ook niet op in verder het is erg off topic inmiddels.
Dus valt er nog iets te melden over de mazelen?

Ik schreef:

*De term ‘autisme’ door vaccinatie, klopt niet en zou dus eigenlijk ‘moeten’ worden omschreven als bijvoorbeeld: ‘autisme’-achtige klachten door hersenbeschadiging van vaccinaties.

Op dinsdag 2 juli 2013, 19:30 in dit topic.


Met even terugtrekken bedoel ik een dag of twee dagen, en nu heb ik weer geen tijd Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 11:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:01
 
Quote:
Inenten is niet aan de orde maar zo snel mogelijk behandelen met een antibioticum, vaak is iets dat Doxycycline heet. De merknaam is Vibramycin. Antibiotica hebben bijwerkingen maar de ziekte van Lyme gun je niemand. Het tast het zenuwstelsel aan. Als het twee jaar geleden is dan ben je onoplettend geweest en kun je waarschijnlijk alleen maar afwachten. Ik zou het aan een arts voorleggen.
Als je toen na een paar dagen geen rode plekken hebt gezien, vaak met een randje er omheen, is er denk ik niks aan de hand. Niet elke tekenbeet besmet. Maar je moet er altijd rekening mee houden. Ik doe veel aan wandelen en GPS tochten en wijs de mensen er altijd op direct te handelen. Ik vind ook, met permissie, dat je onvoorzichtig bent geweest.

Thomas

Ja, dat bedoel ik, eerst waren inentingen/medicatie een zegen, zoals antibiotica, penicilline, vaccinatie tegen oa Polio.

En ja, nu het allemaal is geprivatiseerd, kreeg je dat farmaceutische industrieën ineens bedachten dat mazelen gevaarlijk waren en daar vaccinaties voor maakten.

En antibiotica/penicilline is nog steeds een zegen.

Ik lees op alternatieve sites dat er ziektes worden gemaakt, griepvirussen zoals Mexicaanse griep gemaakt in laboratoria, de lucht in worden gespoten dmv straaljagers. om maar te kunnen vaccineren, Mexicaanse griep, wereldwijd gingen daar 29 mensen aan dood, aan een gewone griep zijn dat er 3000. Ondanks de griepprikken.

Maar ja, ik ga niet alle links doorlezen waar dat ook alweer stond, gewoon domweg geen tijd sinds ik werk.

En ook, de enkelingen die stierven aan mazelen, hadden al een ziektegeschiedenis, dus maar de vraag of ze aan mazelen stierven.

Maar ja, ik hoorde eens, links worden bijna niet doorgelezen, ja, en ik heb nú geen tijd om te zoeken, later wel, hoop ik, heb het heel druk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:03
 
JOL252 schreef:
Dat is een interessante discussie die veel verder gaat dan dit topic wil beogen. Persoonlijkheidsstoornissen ontstaan op verschillende manieren zoals ook door verwaarlozing en verdere schrijnende omstandigheden. Toch zijn er ook stoornissen IN de persoon zoals autisme wat terecht hier wordt uigelegd als aangeboren en niet veroorzaakt door vaccinatie.

Ja, en ook daar zijn de meningen over verdeeld, de ene arts zegt wel, de andere niet.

S. als er geld, veel geld mee gemoeid is, wie moet je dan nog geloven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:09
 
maandag 1 juli 2013, 19:23


SHANITA130 schreef:
Mensenlief toch!!! Het is weer de hoogste tijd om deze onnodig angstaanjagende paniekzaaierij met enkele toch allang bekende feiten te ont-krachten en te ont-zenuwen:
Dat honderden kinderen zouden overlijden als er niet aan massavaccinatie tegen mazelen wordt gedaan is één GROOT misverstand.
In 1971 kreeg nog 98% van de kinderen onder de 10 jaar mazelen.
In 1972 schreef de Gezondheidsraad aan de minister : 'De mortaliteit (sterfte) ten gevolge van mazelen bedraagt ongeveer 1 à 2 per 1.000.000 (1 MILJOEN) inwoners'.

Lees meer OP:

http://www.earth-matters.nl/5/7450/gezondheid/fatale-misleiding-ivm-mazelenepidemie.html

JOL: Is ieder onnodig ziek geworden kind niet 1 teveel?

Ja, natuurlijk maar je gaat toch niet voor miljarden een vaccin ontwikkelen voor 0.000001 kans dat iemand de ziekte krijgt, en dan nog hadden diegene al een voorgeschiedenis van andere ernstige ziekten.

Ja, ik lees alle linken, alles wat er over te lezen is lees ik.

Ik begrijp dat sommige dat uit tijdnood niet kunnen heb ik nu ook, moet zo weg, dus ja begrijp ik wel.

Fijne Dag!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 12:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 17:26
 
TINK100 schreef:
gelukkig is niet alles met een prikje te verhelpen.....jammer dat andere dingen dat niet zijn......

Ja, jammer, maar ja daar is niets aan te doen, helaas in deze gebroken wereld Smiley met dichtgeplakte mond

Ik denk maar zo, als ik God aan kan kijken recht in de ogen en iedereen. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 18:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 17:44
 
SHANITA130 schreef:
Ik lees op alternatieve sites dat er ziektes worden gemaakt, griepvirussen zoals Mexicaanse griep gemaakt in laboratoria, de lucht in worden gespoten dmv straaljagers. om maar te kunnen vaccineren, Mexicaanse griep, wereldwijd gingen daar 29 mensen aan dood, aan een gewone griep zijn dat er 3000. Ondanks de griepprikken.

Dat is wel een heel spannende site, waar je dat gelezen hebt, zeg! Welke site is dat? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:05
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat bedoel ik, eerst waren inentingen/medicatie een zegen, zoals antibiotica, penicilline, vaccinatie tegen oa Polio.

En ja, nu het allemaal is geprivatiseerd, kreeg je dat farmaceutische industrieën ineens bedachten dat mazelen gevaarlijk waren en daar vaccinaties voor maakten.

En antibiotica/penicilline is nog steeds een zegen.

Ik lees op alternatieve sites dat er ziektes worden gemaakt, griepvirussen zoals Mexicaanse griep gemaakt in laboratoria, de lucht in worden gespoten dmv straaljagers. om maar te kunnen vaccineren, Mexicaanse griep, wereldwijd gingen daar 29 mensen aan dood, aan een gewone griep zijn dat er 3000. Ondanks de griepprikken.

Maar ja, ik ga niet alle links doorlezen waar dat ook alweer stond, gewoon domweg geen tijd sinds ik werk.

En ook, de enkelingen die stierven aan mazelen, hadden al een ziektegeschiedenis, dus maar de vraag of ze aan mazelen stierven.

Maar ja, ik hoorde eens, links worden bijna niet doorgelezen, ja, en ik heb nú geen tijd om te zoeken, later wel, hoop ik, heb het heel druk.



euuhh huh? Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Ik zou bijna zeggen een compl Smiley met dichtgeplakte mond theorie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:11
 
JANS221 schreef:
Dat is wel een heel spannende site, waar je dat gelezen hebt, zeg! Welke site is dat? Geschokte, onthutste smiley

http://forum.fok.nl/topic/216229 11 jaar oud, maar dat mag de pret niet drukken.


http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/chemtrails-door-us-luchtmacht-bedacht-en-gebruikt/comment-page-1/


http://www.niburu.nl/het-complot/3556-zweedse-fractievoorzitter-cia-sproeit-chemtrails-in-de-lucht
“Deze sporen bevatten veel chemicaliën, virussen en zware metalen zoals aluminium die het weer beïnvloeden.” Zie link.
Er zijn er veel meer, en die zitten ook in linken die ik zet.

Ook deze, Engels: chemtrails coincide with virus http://www.examiner.com/article/chemtrails-coincide-with-virus-san-fernando-valley

En nog een linkje voor als iemand denkt dat contrails, chemtrials zijn.

http://www.whale.to/b/chemtrails.html



Ooooohhh, spannend he? Kussende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 18:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:15
 
JOL252 schreef:
euuhh huh? Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Ik zou bijna zeggen een compl Smiley met dichtgeplakte mond theorie.


Bijna wel he?

Ik denk het ook JOL, het zullen wel een paar ordinaire klokkenluiders zijn die die dingen bedenken.

Of, dat sommige artsen en farmaceutische industrie een aantal jaren bedacht heeft dat mazelen toch wel heel gevaarlijk zijn en er daardoor massaal moet worden in geënt, met miljarden winst voor de betreffende industrie, heeft daar niets mee te maken.

Wel vreemd dat toen ik klein was, mazelen helemaal niet gevaarlijk was.

Maar ja, er zal wel iets gemuteerd zijn. Knipoog smiley

Muteren=http://nl.wikipedia.org/wiki/Mutatie_(biologie)

Oorzaken van mutaties

Mutaties zijn te verdelen in enerzijds spontane of natuurlijke mutaties en anderzijds door de mens geïnitieerde mutaties, bijvoorbeeld als onderdeel van biomedisch onderzoek of geavanceerde veredelingsmethoden. Zowel straling, chemicaliën, experimentele handelingen, als virussen kunnen de mutatie tot stand brengen

zie link hierboven.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 18:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:14
 
@ Jans, nog een spannend linkje.

Volkskrant voert mazelen-hysterie op naar climax.

Verzet voor God en uw kinderen.

Klik Hier

Met een spannend filmje klik hier


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 4 juli 2013, 20:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:55
 
Let op de dramatische manier waarop in dit artikel ‘de mazelen’ worden neergezet als uiterst geváárlijke ziekte..! Maar hoezo gevaarlijk.. Want iedereen is tóch al gevaccineerd tegen die mazelen, via de fameuze BMR-prik, die in Engeland (MMR) natuurlijk ook wordt gegeven, zo vlak ná de geboorte..? Jazeker, die BMR-prik is kennelijk een minder effectieve bescherming tegen mazelen als de ‘vaccinatie-deskundigen’ dachten.. Want ook al bén je tegen mazelen gevaccineerd, dan nóg is de kans aanwezig dat je gewoon mazelen krijgt.. En dát terwijl het lichaam, bij een gezond immuunsysteem, zeer wel in staat is, haar eigen mazel-boontjes te doppen.. Maar ja, daar is de vaccinatie-industrie niet écht bij gebaat.. Toch?

http://www.wanttoknow.nl/overige/falende-mazelen-vaccinatie-opnieuw-vaccineren-dus/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 21:05
 
http://www.meerwetenoverfreek.nl/media/35-media/103-21-juni-2011-brief-van-tc-kuiper-aan-kinder-ombudsman-over-bewijs-voor-hersenschade-door-vaccins.html


En nu, ben ik klaar met mijn spannende linkjes, Jans, je zoekt ze zelf maar op. Lachende smiley
Lachende smiley
Heb nog meer te doen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 Volgende
Pagina 9 van 11