ChristianMatch
 


Forum

Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 22:49
 
he he... avondvullend Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 00:14
 
Wat u niet mag weten: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5376:het-smerige-vaccinatie-propagandaspel-video&catid=17:gezondheid&Itemid=30

Slaap lekker, en oogjes toe. Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:43
 
SHANITA130 schreef:
Wat u niet mag weten: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5376:het-smerige-vaccinatie-propagandaspel-video&catid=17:gezondheid&Itemid=30

Slaap lekker, en oogjes toe. Slapende smiley


tja is het de waarheid of is het complottheorie. Ze zeggen de volgende doestelling te hebben:

Niburu begeleidt bij de kwantumsprong in bewustzijn die eenieder mag gaan maken en helpt graag mee een nieuwe wereld te creëren, gebaseerd op onvoorwaardelijke liefde, vrede en saamhorigheid.


In mij werkelijkheid is er maar Een die een nieuwe wereld kan creëren. Ik vertrouw liever op de Waarheid dan op een site die denkt een nieuwe wereld te kunnen creëren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:47
 
ANNA415 schreef:
tja is het de waarheid of is het complottheorie. Ze zeggen de volgende doestelling te hebben:

Niburu begeleidt bij de kwantumsprong in bewustzijn die eenieder mag gaan maken en helpt graag mee een nieuwe wereld te creëren, gebaseerd op onvoorwaardelijke liefde, vrede en saamhorigheid.


In mij werkelijkheid is er maar Een die een nieuwe wereld kan creëren. Ik vertrouw liever op de Waarheid dan op een site die denkt een nieuwe wereld te kunnen creëren.

Ja, mensen die niet geloven proberen het op die manier, mi. Trouwens wat daar staat hebben ze ook weer van 2 anderen sites geplukt, en dat ook heel duidelijk aangegeven.

Van mij hoef je er ook niet op te vertrouwen hoor. Wie zegt dat jij van mij op deze site moet vertrouwen, eigenlijk interesseert dat mij helemaal niet,
Ik doe mee aan deze discussie over vaccinaties van mazelen en het weigeren van vaccinaties.

Wat bedoel je met 'liever op de Waarheid', dan op een site die een betere wereld wil creëren? Ze willen een liefdevolle gezonde wereld, wat is daar mis mee, of niet Waar aan?

Maar, ik denk ook wel dat de RIVM dingen het allerbeste weten, want ja, die zijn direct van de regering.

En daar hou ik het voorlopig even bij.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 5 juli 2013, 08:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 08:14
 
ANNA415 schreef:
tja is het de waarheid of is het complottheorie. Ze zeggen de volgende doestelling te hebben:

Niburu begeleidt bij de kwantumsprong in bewustzijn die eenieder mag gaan maken en helpt graag mee een nieuwe wereld te creëren, gebaseerd op onvoorwaardelijke liefde, vrede en saamhorigheid.


In mij werkelijkheid is er maar Een die een nieuwe wereld kan creëren. Ik vertrouw liever op de Waarheid dan op een site die denkt een nieuwe wereld te kunnen creëren.



Maar wat vreemd dan dat er bij zoiets ernstigs nog geen kamervragen zijn gesteld. Er móet toch een helder licht bij de politiek zitten? Smiley die vol vragen zit
Of zitten ze allemaal in het complot...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 08:28
 
JOL252 schreef:
Maar wat vreemd dan dat er bij zoiets ernstigs nog geen kamervragen zijn gesteld. Er móet toch een helder licht bij de politiek zitten? Smiley die vol vragen zit
Of zitten ze allemaal in het complot...

Ach joh, dat zijn allemaal complotdenkers, in die sites Boze smiley daarom zijn er ook geen Kamervragen over gesteld Smiley die vol vragen zit , dan zou er iig ééntje moeten zijn die het licht ziet, dat zie ik nu ook wel, ik denk gewoon, iedereen verplicht vaccineren, ook in de toekomst, en naar Het RIVM luisteren , zij kunnen het ten slotte het allerbeste weten. Lachende smiley
En ja, Jans weet er natuurlijk ook een hoop van(net 1500 vaccins besteld), als arts assistente, door haar opleiding. Lachende smiley

Nou, dan kunnen we allen eensgezind, deze discussie sluiten. Lachende smiley

Tenminste de enkelen die nog over zijn in deze discussie. Knipoog smiley

Er zijn trouwens wel Kamervragen gesteld, http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2009/02/23/antwoorden-op-kamervragen-van-van-gerven-en-langkamp-over-vaccinatie-tegen-polio-bof-mazelen-en-rodehond.html,

Ik heb genoeg gelezen op internet over alle gevaren omtrent vaccinaties. En verder verdiep ik me ook niet meer in deze discussie Slapende smiley Slapende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 5 juli 2013, 09:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 08:51
 
En dit vind ik dan ook wel heel schrijnend, dat door de sociale controle en de heersende visie binnen de beminde gelovigen men in een vrij land in het geheim toch een andere mening/wens heeft dan ze eigenlijk naar buiten toe uitstralen (moeten).

http://www.nu.nl/binnenland/3518687/gereformeerde-kinderen-krijgen-stiekem-inenting.html


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 5 juli 2013, 08:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:01
 
SHANITA130 schreef:
Ach joh, dat zijn allemaal complotdenkers, in die sites Boze smiley daarom zijn er ook geen Kamervragen over gesteld Smiley die vol vragen zit , dan zou er iig ééntje moeten zijn die het licht ziet, dat zie ik nu ook wel, ik denk gewoon, iedereen verplicht vaccineren, ook in de toekomst, en naar Het RIVM luisteren , zij kunnen het ten slotte het allerbeste weten. Lachende smiley
En ja, Jans weet er natuurlijk ook een hoop van(net 1500 vaccins besteld), als arts assistente, door haar opleiding. Lachende smiley

Nou, dan kunnen we allen eensgezind, deze discussie sluiten. Lachende smiley

Tenminste de enkelen die nog over zijn in deze discussie. Knipoog smiley

Er zijn trouwens wel Kamervragen gesteld, http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2009/02/23/antwoorden-op-kamervragen-van-van-gerven-en-langkamp-over-vaccinatie-tegen-polio-bof-mazelen-en-rodehond.html,

Ik heb genoeg gelezen op internet over alle gevaren omtrent vaccinaties. En verder verdiep ik me ook niet meer in deze discussie Slapende smiley Slapende smiley

Ik bedoelde met "waarom nog geen kamervragen gesteld" niet de discussie rond de vaccinatie maar over wat er gesuggereerd wordt over virussen etc. de lucht in blazen die vervolgens jaren ergens in de grond kunnen rusten voordat ze weer getriggerd worden tot activiteit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:01
 
JOL252 schreef:
En dit vind ik dan ook wel heel schrijnend, dat door de sociale controle en de heersende visie binnen de beminde gelovigen men in een vrij land in het geheim toch een andere mening/wens heeft dan ze eigenlijk naar buiten toe uitstralen (moeten).

http://www.nu.nl/binnenland/3518687/gereformeerde-kinderen-krijgen-stiekem-inenting.html


Ik weet nog goed dat toen mijn 2de kind geboren werd, ons werd gevraagd of wij het wel wilde inenten...er was toen, ook daar een polio golf aan de gang......t is toch te zot voor woorden....je bent gelovig en meteen worden die vragen gesteld.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:08
 
JOL252 schreef:
Ik bedoelde met "waarom nog geen kamervragen gesteld" niet de discussie rond de vaccinatie maar over wat er gesuggereerd wordt over virussen etc. de lucht in blazen die vervolgens jaren ergens in de grond kunnen rusten voordat ze weer getriggerd worden tot activiteit.

Ach joh, daar gingen alleen de laatste 2 zinnen over op die site, de rest was van 2 anders sites. Slapende smiley

Maar ja, jij, Jans, en de RIVM, ik denk dat jullie allemaal helemaal gelijk hebben, en ik had al veel eerder hiermee moeten stoppen. Slapende smiley

Ja, een discussie voeren met mensen die van te voren vastgesteld gelijk hebben, is moeilijk voor mij, igg ik heb mijn lesje geleerd. Slapende smiley

Daar gaan die vragen juist wel over, maar ik ben hier klaar mee, en had net als eerdere al veel eerder moeten stoppen met deze discussie en dat weet ik dan weer voor de volgende keer.
Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley
En sowieso geen tijd ook.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 5 juli 2013, 09:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:42
 
TINK100 schreef:
Ik weet nog goed dat toen mijn 2de kind geboren werd, ons werd gevraagd of wij het wel wilde inenten...er was toen, ook daar een polio golf aan de gang......t is toch te zot voor woorden....je bent gelovig en meteen worden die vragen gesteld.....

Vreselijk raar, zeker omdat ze weten dat je gelovig bent, ja dan stel je die vragen toch niet, hupakee, meteen snel het kind meenemen en snel inenten. Niet eerst vragen ofzo Smiley met dichtgeplakte mond

Als je er dan tegen bent kan je er toch niets meer aan doen, want je kind is dan ál ingeënt, Haha... Duiveltje smiley

Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:05
 
SHANITA130 schreef:
Vreselijk raar, zeker omdat ze weten dat je gelovig bent, ja dan stel je die vragen toch niet, hupakee, meteen snel het kind meenemen en snel inenten. Niet eerst vragen ofzo Smiley met dichtgeplakte mond

Als je er dan tegen bent kan je er toch niets meer aan doen, want je kind is dan ál ingeënt, Haha... Duiveltje smiley

Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast Slapende smiley


Je hebt wel gelijk, zo is er geen verdere discussie mogelijk. Met cynisme wordt elke discussie gebroken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:25
 
Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast (Shanita...)


Dat duurt nog wel even hoor!!!
We zijn net wakker!!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 11:11
 
JOL252 schreef:
En dit vind ik dan ook wel heel schrijnend, dat door de sociale controle en de heersende visie binnen de beminde gelovigen men in een vrij land in het geheim toch een andere mening/wens heeft dan ze eigenlijk naar buiten toe uitstralen (moeten).

http://www.nu.nl/binnenland/3518687/gereformeerde-kinderen-krijgen-stiekem-inenting.html

Is de macht van een geloofsgemeenschap dan zo groot dat mensen dat stiekum gaan doen?
In elk geval doen deze mensen het toch, ik neem aan dat ze daar goed overna gedacht hebben.
Toch dapper dan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 12:49
 
JOL252 schreef:
En dit vind ik dan ook wel heel schrijnend, dat door de sociale controle en de heersende visie binnen de beminde gelovigen men in een vrij land in het geheim toch een andere mening/wens heeft dan ze eigenlijk naar buiten toe uitstralen (moeten).

http://www.nu.nl/binnenland/3518687/gereformeerde-kinderen-krijgen-stiekem-inenting.html

Ook hier weer eenzijdige berichtgeving. Lijkt de NOS wel....

Ik lees hierin dat ouders van niet gevaccineerde kind(eren) een herinnering krijgen met tevens een aanbieding dat ze zelf niet langs hoeven te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:09
 
http://www.academischewerkplaatsamphi.nl/GetDocument.ashx?documentID=13979


nog een beetje info...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:10
 
SHANITA130 schreef:
Maar ja, jij, Jans, en de RIVM, ik denk dat jullie allemaal helemaal gelijk hebben, en ik had al veel eerder hiermee moeten stoppen. Slapende smiley

Ja, een discussie voeren met mensen die van te voren vastgesteld gelijk hebben, is moeilijk voor mij, igg ik heb mijn lesje geleerd. Slapende smiley

Daar gaan die vragen juist wel over, maar ik ben hier klaar mee, en had net als eerdere al veel eerder moeten stoppen met deze discussie en dat weet ik dan weer voor de volgende keer.
Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley
En sowieso geen tijd ook.

Het gaat er niet om dat een bepaalde groep gelijk heeft en een andere groep niet. Je probeert met elkaar van gedachten te wisselen over dit onderwerp. Er zijn mensen die positief tegen over vaccineren staan en er zijn mensen die (zeer) kritisch zijn. Dat mag.

Sommigen brengen hier hun mening als een feit. Maar het blijft hun mening. Het is goed om dat onderscheid te blijven maken.

Het lijkt erop dat iedereen er wel zo ongeveer zijn zegje over heeft gedaan. Als je aangeeft dat je klaar bent met deze discussie en wilt stoppen met reageren, stop dan ook. En reageer niet steeds weer.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 18:44
 
SHANITA130 schreef:
Vreselijk raar, zeker omdat ze weten dat je gelovig bent, ja dan stel je die vragen toch niet, hupakee, meteen snel het kind meenemen en snel inenten. Niet eerst vragen ofzo Smiley met dichtgeplakte mond

Als je er dan tegen bent kan je er toch niets meer aan doen, want je kind is dan ál ingeënt, Haha... Duiveltje smiley

Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast Slapende smiley

Kan niet he, wij leven niet in een dictatuur (hoewel de schijn soms anders schijnt) maar soms kan of kunnen ze het omzeilen .
Je kan het bv ook aan de kinderen zelf over gaan laten, in bepaalde gevallen
Maar dan ben je ook zuur, daar kinderen 9 van de 10 keer de stuipen krijgen van naalden (en das ook maar beperkt tot een bepaalde leeftijd) en dan doen ze het, ook in sommige gevallen vrijwillig.

En soms mag je niet eens meer reageren van de redactie, en krijg je na een vorm van ongenoegen, op je spreekwoordelijke (vliegveld van Zurich)(scheelt de redactie weer ******)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 20:08
 
GERRIT084 schreef:
Kan niet he, wij leven niet in een dictatuur (hoewel de schijn soms anders schijnt) maar soms kan of kunnen ze het omzeilen .
Je kan het bv ook aan de kinderen zelf over gaan laten, in bepaalde gevallen
Maar dan ben je ook zuur, daar kinderen 9 van de 10 keer de stuipen krijgen van naalden (en das ook maar beperkt tot een bepaalde leeftijd) en dan doen ze het, ook in sommige gevallen vrijwillig.

En soms mag je niet eens meer reageren van de redactie, en krijg je na een vorm van ongenoegen, op je spreekwoordelijke (vliegveld van Zurich)(scheelt de redactie weer ******)

Haha, vliegveld Zurich Knipoog smiley

Ik mag best reageren, ik ken de redactie als coulant.

Ik geef hier zelf aan steeds niet meer te reageren, en als ik het toch steeds blijf doen,
Net een kind die toch steeds ze vriendje opzoekt die hem pest.
Of iemand die zegt dat ie niet meer rookt en er toch steeds een opsteekt.
En ik heb niet het idee dat, als ik toch weer zou reageren ik iets doe wat niet kan mag.
Maar ja, ik heb gezegd wat mijn mening was, en ja, als je tegenover elkaar staat met meningen als zwart-wit ja dan kan je nog 30 pagina's doorgaan.

Vandaar. Ik reageer alleen even omdat ik jou zie Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 5 juli 2013, 20:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:30
 
http://youtu.be/UGxOt9WmDDI

Film waarin een vaccinatie slachtoffer spreekt.

Brittney Fiste is een energieke zeer actieve sportieve jonge vrouw van 21 jaar. Dan maakt haar huisarts haar tijdens een bezoek bang voor het krijgen van HPV, ze zou het kunnen oplopen als ze iemand's zwetende hand vast houdt. De gevolgen zullen ingrijpend zijn voor Brittney en de fabrikant aanklagen kan niet, want dankzij aangepaste wetgeving genieten vaccinmakers onschendbaarheid. Dus word je ernstig beschadigt door een opgedrongen vaccin, vette pech.

Als het eerlijk zou gaan zou niemand het vaccin nemen en worden er te weinig mensen ziek en dat kost veel geld. Duiveltje smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 5 juli 2013, 23:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 00:48
 
Zembla - De overbodige griepprik

Verrassend einde....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 05:54
 
KLUS667 schreef:
Zembla - De overbodige griepprik

Verrassend einde....

Ja, ik keek ff naar het begin eerst, dat ze niet tot nauwelijks werken en toch zoveel griepprikken per jaar, vier miljoen tot nu, zoiets. alleen voor de poen, in deze 'recessie tijd', ja, ongelovelijk, toen het einde, Ja, 'als ik zelf niet in de zorg werkte zal ik het niet doen de griepprik'. zei een arts.

Ik deed het zelf ook niet, kreeg wel oproep(soms ietsie hoge bloeddruk, ) gewoon intuïtie.

Ik kijk hem nog wel binnenkort in zijn geheel, deze Zembla, bedankt.!!!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 6 juli 2013, 06:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 09:25
 
GERRIT084 schreef:
En soms mag je niet eens meer reageren van de redactie, en krijg je na een vorm van ongenoegen, op je spreekwoordelijke (vliegveld van Zurich)(scheelt de redactie weer ******)

Het is niet de bedoeling om hier verkapte verwijten richting de redactie te maken. Als je ergens moeite mee hebt, kun je de redactie mailen of reageren op het topic 'Forum vernieuwd'.

Iedereen mag gewoon reageren hier, Shanita inderdaad ook. Dat weet ze heel goed.

Laten we nu weer on-topic blijven.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 09:31
 
Boze smiley

Het is natuurlijk tegenwoordig (vroeger ook) dat als er tegen de geloofswereld geschopt kan worden, men het heus niet zal laten.

Ook in wereldse kringen gaat er, ondanks heftig waarschuwen gerust heel wat mis, en is dit een druppel op de gloeiende plaat.
Er zijn al heel wat consumptie plagen waar men dikke vette sch**t aan heeft, en in sommige onderdelen allemaal schuldig aan zijn.
En velen wellustige mede volwassen mede mens even niet nadenken, en het verantwoordelijkheidsgevoel even aan de wilgen hangen, voor het te behagen gevoel.

Al even na de schepping zijn of waren er ziektes, die vandaag de dag nog welig tieren onder ons wijze mensen.
Zelfs onder gelovigen, maar ook onder ongelovigen, en is het maar wat makkelijk om ons ongenoegen uit te spreken over de Biblebelt.
Alles mag tegenwoordig, p.s.v.r zijn wij de 21ste eeuw, waar alles kan en mag, als de liefde er maar aan te pas komt.
En de liefde heeft al menig tol ge eist, ondanks alle waarschuwingen van de wijze mede mens.
Steken we onze kop liever in het zand, dan iets anders , in een door de natuur vervaardigd, hoogwaardig door bomen voortgebracht materiaal.
Dus als wij het bij de biblebelt houden, en veroordelen, zien ze ons kwalijk gedrag niet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 14:01
 
Aan vaccineren is altijd een (klein) risico verbonden. Er zijn altijd wel filmpjes of artikelen te vinden van mensen bij wie het vaccineren een zeldzame bijwerking heeft gehad. Ik ben de laatste om te zeggen dat in individuele gevallen dit geen onnoemlijk leed heeft veroorzaakt en soms zelfs de dood tot gevolg heeft gehad.

Alleen is het goed om realistisch te blijven en te kijken wat voor gevolgen het op grote schaal vaccineren teweeg heeft gebracht. Zo is het pokkenvirus in 1980 uitgeroeid door een wereldwijd vaccinatieprogramma. Vaccinatie is nu dus niet meer nodig. De voordelen van vaccineren wegen veel zwaarder dan de nadelen. Wanneer steeds meer ouders zouden beslissen hun kinderen niet meer te vaccineren, zou dit het aantal ziekenhuisopnames, ernstige blijvende letsels en kindersterfte sterk doen toenemen.

Kritisch blijven en je goed laten voorlichten en een weloverwogen beslissing nemen is goed. Het inenten zien als interventie in de goddelijke voorzienigheid, vervolgens niets doen en afwachten of God je kind wel of niet met een ziekte straft, is in mijn ogen niets anders dan je kind blootstellen aan risico`s die met vaccinaties te voorkomen zijn. Vertrouwen op God lijkt mij hier niet aan de orde, want God geeft geen ziekten. Polio, de mazelen en andere ziekten kun je krijgen omdat je niet ingeënt bent, niet omdat God dat wil.

Een oproep voor de griepvaccinatie krijg je trouwens niet als je een te hoge bloeddruk hebt. Het is niet nodig om een ieder te vaccineren. De oproep krijgt iedereen die boven de 60 jaar is en mensen met specifieke medische aandoeningen, zoals b. v. diabetes en astma. Deze ziekten kunnen verergeren door de griep, door te vaccineren kun je eventuele ernstige complicaties voorkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 14:11
 
[quote=GERRIT084]Boze smiley

Het is natuurlijk tegenwoordig (vroeger ook) dat als er tegen de geloofswereld geschopt kan worden, men het heus niet zal laten.

Ja, zelfs gelovigen die nu tegen de biblebelt kunnen schoppen, hadden ze daar met niet vaccineren tegen Polio wel een punt, natuurlijk!!!, nu met mazelen dus niet, vind ik.

Ook in wereldse kringen gaat er, ondanks heftig waarschuwen gerust heel wat mis, en is dit een druppel op de gloeiende plaat.

Is het ook Gerrit, daarom denk ik weleens, of ik het nog wel zou zien zitten zonder geloof, had ik 20 jaar geleden ook al, soms, die gedachten.
Kan me daarom ook voorstellen dat mensen die niet geloven er een einde aan maken, ja, wil je een eerlijk antwoord...


Er zijn al heel wat consumptie plagen waar men dikke vette sch**t aan heeft, en in sommige onderdelen allemaal schuldig aan zijn.

Weet ik, veel over gelezen, heb er een schrijver van, als ik 'm tegenkom zet ik 'm even hier. Het is natuurlijk al te gek dat sommige groepen mesnen willen en zorgen dat anderen ziek worden omdat ze daar dan aan verdienen, maar ja, das alternatief nieuws Knipoog smiley, en natuurlijk, de meningen over verdeeld.

En velen wellustige mede volwassen mede mens even niet nadenken, en het verantwoordelijkheidsgevoel even aan de wilgen hangen, voor het te behagen gevoel.

Ja...

Al even na de schepping zijn of waren er ziektes, die vandaag de dag nog welig tieren onder ons wijze mensen.
Zelfs onder gelovigen, maar ook onder ongelovigen, en is het maar wat makkelijk om ons ongenoegen uit te spreken over de Biblebelt.

Ja, tuurlijk, heb je een zondebok groep, blijven je eigenzonden/schuld buiten beeld.

Alles mag tegenwoordig, p.s.v.r zijn wij de 21ste eeuw, waar alles kan en mag, als de liefde er maar aan te pas komt.
En de liefde heeft al menig tol ge eist, ondanks alle waarschuwingen van de wijze mede mens.
Steken we onze kop liever in het zand, dan iets anders , in een door de natuur vervaardigd, hoogwaardig door bomen voortgebracht materiaal.

Deze zin snap ik niet, maar dat kan nog komen. Knipoog smiley


Dus als wij het bij de biblebelt houden, en veroordelen, zien ze ons kwalijk gedrag niet Gefrustreerde smiley

Dát idee had ik ook.

Je was net nog gewoon, nu grijs, zaten een paar seconden tussen.

Ja, als je drie dagen voorbij zijn, gewoon jammer, en anders, lét dan even op Gefrustreerde smiley , uitgaande dat men(je weet wel wie) het goed bedoeld.

Nog even een psje: het is mi natuurlijk niet zo van wij(het volk bijvoorbeeld), en zij(de regering en de hele rijken), ja ik noem even wat als voorbeeld.

Overal zitten goeden en slechten tussen, tussen armen, tussen rijken, tussen koningen, tussen uitkeringstrekkers.

Ja, zomaar even een inzicht van mij.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 6 juli 2013, 15:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 14:33
 
JANS221 schreef:
Aan vaccineren is altijd een (klein) risico verbonden. Er zijn altijd wel filmpjes of artikelen te vinden van mensen bij wie het vaccineren een zeldzame bijwerking heeft gehad. Ik ben de laatste om te zeggen dat in individuele gevallen dit geen onnoemlijk leed heeft veroorzaakt en soms zelfs de dood tot gevolg heeft gehad.

Alleen is het goed om realistisch te blijven en te kijken wat voor gevolgen het op grote schaal vaccineren teweeg heeft gebracht. Zo is het pokkenvirus in 1980 uitgeroeid door een wereldwijd vaccinatieprogramma. Vaccinatie is nu dus niet meer nodig. De voordelen van vaccineren wegen veel zwaarder dan de nadelen. Wanneer steeds meer ouders zouden beslissen hun kinderen niet meer te vaccineren, zou dit het aantal ziekenhuisopnames, ernstige blijvende letsels en kindersterfte sterk doen toenemen.

Kritisch blijven en je goed laten voorlichten en een weloverwogen beslissing nemen is goed. Het inenten zien als interventie in de goddelijke voorzienigheid, vervolgens niets doen en afwachten of God je kind wel of niet met een ziekte straft, is in mijn ogen niets anders dan je kind blootstellen aan risico`s die met vaccinaties te voorkomen zijn. Vertrouwen op God lijkt mij hier niet aan de orde, want God geeft geen ziekten. Polio, de mazelen en andere ziekten kun je krijgen omdat je niet ingeënt bent, niet omdat God dat wil.

Een oproep voor de griepvaccinatie krijg je trouwens niet als je een te hoge bloeddruk hebt. Het is niet nodig om een ieder te vaccineren. De oproep krijgt iedereen die boven de 60 jaar is en mensen met specifieke medische aandoeningen, zoals b. v. diabetes en astma. Deze ziekten kunnen verergeren door de griep, door te vaccineren kun je eventuele ernstige complicaties voorkomen.

Quote:
Een oproep voor de griepvaccinatie krijg je trouwens niet als je een te hoge bloeddruk hebt.

Die kreeg ik wel, om die reden. Zei de arts namelijk.
Misschien bij jou praktijk niet, maar wel bij de mijne.

Quote:
[i]Aan vaccineren is altijd een (klein) risico verbonden. Er zijn altijd wel filmpjes of artikelen te vinden van mensen bij wie het vaccineren een zeldzame bijwerking heeft gehad.

Top van een hele grote ijsberg, is mijn mening.

Quote:
Zo is het pokkenvirus in 1980 uitgeroeid door een wereldwijd vaccinatieprogramma.

Vroeger ja, toen mensen nog idealistisch waren, nu draait het alleen om geld, en daar zijn natuurlijk ook wel erg veel uitzonderingen bij.

En met mazelen was nooit wat aan de hand, of het was een uitzondering, of men had al andere dingen onder de leden, of men was ondervoedt, als men iets opliep van mazelen.

En de BMR prik waar ook mazelen inzit, die kinderen krijgen als baby, waarom krijgen ze enkele jaren later dan als nog mazelen?

Omdat alles is geprivatiseerd, de regering er ook geen controle meer over heeft, en er veel geld mee is gemoeid voor de farm. industrie.

Quote:
Wanneer steeds meer ouders zouden beslissen hun kinderen niet meer te vaccineren, zou dit het aantal ziekenhuisopnames, ernstige blijvende letsels en kindersterfte sterk doen toenemen.


Neehee, andersom: Sterke Daling ziekenhuisopnames bij niet vaccineren. Denk ik.

Kassa voor de farm. industrie, bij veel vaccineren.

Sterke Daling ziekenhuisopnames bij niet vaccineren. Denk ik.

Quote klokkenluideronline.is:
DE WANHOOP BIJ DE MAFIA VAN RIVM IS NU ZO EXTREEM, DAT GEENSTIJL WORDT INGESCHAKELD VOOR EEN HATE-PIECE * OVERWINNING KOMT STEEDS DICHTERBIJ * ‘VACCINEREN HELPT! HELPT! HELPT!’ * ‘EN DE WEIGERAARS MOETEN DE CEL IN!’ * EN JASPER S. HEEFT MARIANNE VERMOORD! * EN DEMMINK IS ONSCHULDIG! * HIER!!!
en ook: In een enkele klas zouden 20 van de 28 kinderen op sterven liggen. Zouden, want de bewering is niet te controlen wegens een ‘spreekverbod’ aan alle ouders. Alleen de directe mag spreken en die lezen voor, zo werd ons verzekerd bij ons bezoek, uit de folders van de lokale GGD die weer zijn opgesteld door Ab en Ron. Aldus hebben Ab, Ron en Roel een totaal MSM informatie-monopolie over de mazelen-epidemie verkregen. Ga er dus maar vanuit dat de bewering van de 20 zieke kinderen in een enkele klas niet juist is -toen wij er waren was er nog helemaal niets aan de hand. Het is een wanhopige media-spin van de NWO die moet constateren dat ze ook deze vaccinatie-game weer gaan verliezen, net als eerder bij de HPV. Intussen zien we een interessante en bemoedigende strategie-wijziging bij Ab en Ron. Continue reading VACCINATIE-OORLOG WORDT PERVERS’

Bron: klokkenluideronline.is

PS:
Quote:
Kritisch blijven en je goed laten voorlichten en een weloverwogen beslissing nemen is goed.

Zo, we moeten kritisch blijven en ons goed laten voorlichten, en dan een weloverwogen beslissing nemen.

Even raden wat die beslissing is: inenten?


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 6 juli 2013, 16:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 15:05
 
KLUS667 schreef:
Zembla - De overbodige griepprik

Verrassend einde....

Ik heb nog niet gekeken, ga het zeer zeker binnenkort doen.

Even wat anders, of eigenlijk hetzelfde, wat ik net las: Al lang is bekend dat het griepvaccin niet werkt en alleen maar een staaltje is van farmaceutisch gewin met grote lichamelijk gevolgen voor de ontvangers.
Er zijn publicaties genoeg waarin dezefde feiten getoond worden, zoals die in ‘The Lancet’, die onder andere door Mike Adams van NaturalNews verspreid werd:

Schokkende vaccinstudie onthult dat influenzavaccins slechts bij 1,5 van 100 volwassenen beschermen tegen griep (en geen 60% zoals beweerd wordt)
Donderdag 27 oktober 2011
door Mike Adams, the Health Ranger, Uitgever van NaturalNews.com

(NaturalNews) Een nieuwe, in The Lancet gepubliceerde wetenschappelijke studie onthult dat griepvaccins slechts bij 1,5 op de 100 volwassenen die een griepprik hebben gehad, griep voorkomen. En toch, hoe voorspelbaar, wordt dit rapport als ‘klantenlokker’ gebruikt door de wetenschappelijke kwakzalversgemeenschap, de vaccinpromotende CDC en de wetenschappelijke klungels van de mainstream (=heersende stroming in de) media als bewijs dat ‘griepvaccins voor 60% effectief zijn!’

Bron: http://www.argusoog.org/even-een-onderonsje-met-simon-rozendaal-van-elsevier/


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 6 juli 2013, 15:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 15:31
 
Wel of niet vaccineren is voor de overheid volgens mij altijd grotendeels een financiele afweging.
Als de het aantal en de ernst van de complicaties groter zijn dan die dat de vaccinatie en zijn evt, complicaties kost gaat men over tot inenten.
Het idee dat artsen kinderen inenten zodat ze ziek worden en de zorgverzekering dan flink geld aan ze verdiend vind ik wel een belediging voor de medische beroepsgroep(alsof ik toe zou staan dat 1 van mijn clienten zo behandeld zou worden)
Ja en soms hebben ze het wel eens mis zoals bij de mexicaanse griep.
Ik ken overigens flink wat ouderen(ong honderd) die elk jaar de griep injectie krijgen. Geen van deze ouderen heeft de afgelopen jaren(8) de griep gehad. Mensen in hun directe omgeving die niet ingeend waren wel. Toeval? Of behoren deze mensen bij die paar procent? het is natuurlijk geen bewijs. Het is gewoon iets wat ik zie mn eigen waarneming. En ik vertrouw in elk geval wel op mn eigen gezonde verstand.
Ik denk zelf dat die griepinjectie gewoon werkt en ben blij dat mijn astmatische zoon hem elk jaar krijgt hij heeft sindsdien geen griep met longonsteking meer gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 16:01
 
ROELANDE345 schreef:
Wel of niet vaccineren is voor de overheid volgens mij altijd grotendeels een financiele afweging.
Als de het aantal en de ernst van de complicaties groter zijn dan die dat de vaccinatie en zijn evt, complicaties kost gaat men over tot inenten.
Het idee dat artsen kinderen inenten zodat ze ziek worden en de zorgverzekering dan flink geld aan ze verdiend vind ik wel een belediging voor de medische beroepsgroep(alsof ik toe zou staan dat 1 van mijn clienten zo behandeld zou worden)
Ja en soms hebben ze het wel eens mis zoals bij de mexicaanse griep.
Ik ken overigens flink wat ouderen(ong honderd) die elk jaar de griep injectie krijgen. Geen van deze ouderen heeft de afgelopen jaren(8) de griep gehad. Mensen in hun directe omgeving die niet ingeend waren wel. Toeval? Of behoren deze mensen bij die paar procent? het is natuurlijk geen bewijs. Het is gewoon iets wat ik zie mn eigen waarneming. En ik vertrouw in elk geval wel op mn eigen gezonde verstand.
Ik denk zelf dat die griepinjectie gewoon werkt en ben blij dat mijn astmatische zoon hem elk jaar krijgt hij heeft sindsdien geen griep met longonsteking meer gehad.


Ja, dat zijn mooie voorbeelden vanuit de praktijk. Ook mooi dat je de kant belicht hoe professionals omgaan met hun ethiek. Zouden die zich inderdaad willoos laten gebruiken om verzekeraars te spekken?? Ik dacht van niet.


Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 6 juli 2013, 16:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 Volgende
Pagina 10 van 11