ChristianMatch
 


Forum

Kerkmuziek/klassieke muziek
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NIELSSIE137





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2018, 16:05
 
Hallo allemaal,

Ik ben naast ZZP-er ook professioneel kerkmusicus in de Lutherse Kerk. Daar speel ik orgel. Het valt mij op dat op deze site vrijwel niemand lijkt te houden van Bach, of andere "klassiekers." Deze diensten waaraan ik meewerk staan in hoog liturgische setting. Ik zie het werkelijk niet zitten om met iemand door het leven te gaan die praise en worship CD's zit te draaien, dat past gewoon niet bij mij, en uiteraard alle respect voor mensen die daar wel van houden. Maar toch... Heb ik een nieuwe bril nodig, of klopt dit aardig wat ik lees??


Laatst aangepast door
NIELSSIE137
op donderdag 5 april 2018, 23:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN589





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2018, 16:43
 
NIELSSIE137 schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben naast ZZP-er ook professioneel kerkmusicus in de Lutherse Kerk. Daar speel ik orgel. Het valt mij op dat op deze site vrijwel niemand lijkt te houden van Bach, of andere "klassiekers." Deze diensten waaraan ik meewerk staan in hoog liturgische setting. Ik zie het werkelijk niet zitten om met iemand door het leven te gaan die prise en worship CD's zit te draaien, dat past gewoon niet bij mij, en uiteraard alle respect voor mensen die daar wel van houden. Maar toch... Heb ik een nieuwe bril nodig, of klopt dit aardig wat ik lees??

Er zijn ook mensen met een brede muzieksmaak, waar ik mezelf onder reken. De Matthäus Passion vind ik prachtig, heel indrukwekkend! Ik hou echter ook van Praise and Worship, Gospelmuziek en op z'n tijd zelfs van ABBA. Lachende smiley

Succes met je zoektocht! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIEMPIE422





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2018, 15:01
 
Ik ben het met bovenstaande reactie eens wat een brede smaak betreft. Ik ben zelf ook iemand met een bredemuziek smaak en heb niet 1 smaak richting een bepaalde muzieksoort. Ik hou veel van praise en worship, maar ook van filmmuziek, misschien bepaalde klassieke liederen, maar ook van bepaalde popartiesten als Birdy.
Maar ik kan mij zo voorstellen dat iemand ook inderdaad net zoals je beschrijft vooral van 1 muzieksoort houdt, zoals klassiek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1