ChristianMatch
 


Forum

weinig beleving
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PEETH663





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juni 2020, 08:56
 
Er wordt gezegd dat hier van alles gebeurt.
Maar op het forum gebeurt er weinig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MICHELLE860





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juli 2020, 21:49
 
PEETH663 schreef:
Er wordt gezegd dat hier van alles gebeurt.
Maar op het forum gebeurt er weinig


Ik ben hier net een halve dag, maar dit viel mij ook al op ja.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM533





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 augustus 2020, 10:00
 
Jammer inderdaad dat er weinig te beleven is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREDBUNT855





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 9 augustus 2020, 12:05
 
Er gebeurt zeker weinig hier ik wil juist wat organiseren heb je een moter of schooter meld je maar aan bellen mag ook

- Telefoonnummer verwijderd -

iedereen die mee wil doen is welcom wil een leuke dag organiseren .
Ik ben niet voor als men niets laat horen gewoon gaan met die banaan erg gezellig in een groeje rijden wen wat drinken en eten wel de afstand en regels van carona hoor vg fred


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 12 november 2020, 17:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIVIER190





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zondag 9 augustus 2020, 23:18
 
Als niemand wat schrijft, word het inderdaad een heel stil forum....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SCHIPPER929





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 13 augustus 2020, 13:59
 
PEETH663 schreef:
Er wordt gezegd dat hier van alles gebeurt.
Maar op het forum gebeurt er weinig

Mee eens, ooit was het een gezellige boel hier, zowel serieuze onderwerpen als wel leuke zaken.

Er zijn zat onderwerpen waar men zich vandaag de dag mee bezig kan houden bijv om te gaan met de Coronazooi

Men kan dus ook zelf onderwerpen aanmaken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIVIER190





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 augustus 2020, 00:07
 
SCHIPPER929 schreef:
Mee eens, ooit was het een gezellige boel hier, zowel serieuze onderwerpen als wel leuke zaken.

Er zijn zat onderwerpen waar men zich vandaag de dag mee bezig kan houden bijv om te gaan met de Coronazooi

Men kan dus ook zelf onderwerpen aanmaken.

Het was inderdaad ooit hier een hele gezellige boel. Ha ha ,soms kom ik hier effe terug en nee... het is niet meer zoals het was.
En het verbaasde me dat er zelfs niet over corona werd
Geschreven hier op het forum.
Mooi omschreven: corona zooi. .. Beter kan je het niet omschrijven
Dan dat het een zooi is..
Ik vind het een moeilijke tijd. Het zet me ook tot nadenken...
Als je openbaringen leest dan denk ik... dit is nog mild.. wat er in de
Allerlaatste dagen gaat gebeuren.. Nog veel erger.
Bij mij soms... overheerst effe angst voor corona tot ik weer in de rust van God terug kom.
Wij weten wie onze vader is. En we weten dat hoe de omstandigheden ook zijn. God ons zegt we niet bang hoeven te zijn, hij alles onder controle heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOBKE884





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 september 2020, 13:56
 
RIVIER190 schreef:
Het was inderdaad ooit hier een hele gezellige boel. Ha ha ,soms kom ik hier effe terug en nee... het is niet meer zoals het was.
En het verbaasde me dat er zelfs niet over corona werd
Geschreven hier op het forum.
Mooi omschreven: corona zooi. .. Beter kan je het niet omschrijven
Dan dat het een zooi is..
Ik vind het een moeilijke tijd. Het zet me ook tot nadenken...
Als je openbaringen leest dan denk ik... dit is nog mild.. wat er in de
Allerlaatste dagen gaat gebeuren.. Nog veel erger.
Bij mij soms... overheerst effe angst voor corona tot ik weer in de rust van God terug kom.
Wij weten wie onze vader is. En we weten dat hoe de omstandigheden ook zijn. God ons zegt we niet bang hoeven te zijn, hij alles onder controle heeft.

Klopt, was een gezellig forum vroeger. Het eerste wat je deed als je inlogde, was naar het forum gaan. Goede topics met veel diepgang en ook erg mooie muziek, Veel van geleerd!!
Voor wat betreft de corona....ik vind het ook moeilijk. Ervaar wel dat de vrede, die alles overheerst in mijn hart leeft, maar ik merk, dat je dat wel heel goed moet beschermen.
Het realiseren dat we vlak voor de Eindtijd staan is wel even goed bij mij binnengekomen.... soms is er wel wat paniek, maar dan keer ik met tot God mijn Vader en dan komt Zijn rust weer.
Het moeilijkste is toch wel, dat je bijna nergens heen kunt gaan, niet naar de kerk, niet samen zingen, geen concert....en dat is wel pittig!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY449





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2020, 15:47
 
De gezellige boel van vroeger is gestopt toen er bij sommige CM ers onenigheid ontstond en Christian Match ingreep. De regels werden aangescherpt en ook de vrijheid op het forum.

Jammer, hoor. Bv slowchatten, dat mag dan wel niet volgens de regels zijn, maar je zag er wel naar uit. Je wist om hoe laat er mensen op het forum actief werden en dan logde je in om hun reacties te lezen. En van vaak onbenullige onderwerpen kon het ineens de diepte in gaan. Dan kon je daar weer een topic over openen. Heel leerzaam. Je leerde elkaar er ook een beetje door kennen. Je kreeg er soms ook vrienden door. En sommige van ons ook een relatie Lachende smiley
En dan de chatbox... Geweldige gesprekken! Soms ook vervelend, maar dan kon je er gewoon doei zeggen en het een ander keer weer proberen.

Ja, er was echt wel eens wat en dat er gecorrigeerd moest worden, uiteraard. Helaas is het toen een beetje doorgeschoten.

Toch verlang ik heel erg naar die gezelligheid terug. En ik denk dat er velen naar terugverlangen. Maar misschien.... Forum is weer een beetje in beweging Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RUTH811





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2020, 22:06
 
MAMY449 schreef:
De gezellige boel van vroeger is gestopt toen er bij sommige CM ers onenigheid ontstond en Christian Match ingreep. De regels werden aangescherpt en ook de vrijheid op het forum.

Jammer, hoor. Bv slowchatten, dat mag dan wel niet volgens de regels zijn, maar je zag er wel naar uit. Je wist om hoe laat er mensen op het forum actief werden en dan logde je in om hun reacties te lezen. En van vaak onbenullige onderwerpen kon het ineens de diepte in gaan. Dan kon je daar weer een topic over openen. Heel leerzaam. Je leerde elkaar er ook een beetje door kennen. Je kreeg er soms ook vrienden door. En sommige van ons ook een relatie Lachende smiley
En dan de chatbox... Geweldige gesprekken! Soms ook vervelend, maar dan kon je er gewoon doei zeggen en het een ander keer weer proberen.

Ja, er was echt wel eens wat en dat er gecorrigeerd moest worden, uiteraard. Helaas is het toen een beetje doorgeschoten.

Toch verlang ik heel erg naar die gezelligheid terug. En ik denk dat er velen naar terugverlangen. Maar misschien.... Forum is weer een beetje in beweging Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik ook Mamy wat was het toen gezellig er waren altijd wel mensen in de chatbox en je kon gezellig kletsen savonds van allerlei uitjes deden we vooral de picknicks op de hei in ede staan me nog goed bij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY449





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2020, 11:57
 
RUTH811 schreef:
Ik ook Mamy wat was het toen gezellig er waren altijd wel mensen in de chatbox en je kon gezellig kletsen savonds van allerlei uitjes d
eden we vooral de picknicks op de hei in ede staan me nog goed bij

Idd. Maar wie weet komt dat nog een beetje terug. Prikbord is ook nog niet in gebruik. Aan de uitjes zijn we nog niet toe. Niet qua enthousiasme, maar nu ook nog eens door corona. Volgend jaar misschien. De hei bij Ede loopt niet weg hoor. Alleen hoop ik dat het pannenkoekenhuis dan nog bestaat.

Kussende smiley MAM-Y
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SCHIPPER929





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 december 2020, 18:00
 
Ben een hele tijd weggeweest ivm onterechte blokkades maar hier ben ik weer. voor de bekenden hier, in het begin was het Pieter 619 naar ik mij herinner,
Inderdaad zeer rustig maar dat was mij al eerder opgevallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1