ChristianMatch
 


Forum

Wat ik mij afvraag
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SCHIPPER929





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2021, 21:47
 
Ik zit nu alweer een tijdje op CM maar er is weinig leven in de brouwerij.
Men zit zo nu en dan eens te kijken op een profiel maar verder niks. Chartbox zat jaar of wat elke avond vol, er werd er heerlijk gekeuveld en over serieuze zaken gechat. Vele vriendschappen uit ontstaan en ja ook mooie relaties.

Wat ik mij afvraag waarom is het een dooie boel geworden op CM?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIE551





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2021, 12:43
 
Ja het lijkt gewoon een tendens van deze tijd! het lijkt alsof we niet meer kunnen nadenken, laat staan of we nog kunnen discussiëren..
Vroeger werd er nog wat georganiseerd.. maar tegenwoordig..

Heb jij een idee voor een oplossing?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SCHIPPER929





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2021, 22:21
 
SCHIPPER929 schreef:
Ik zit nu alweer een tijdje op CM maar er is weinig leven in de brouwerij.
Men zit zo nu en dan eens te kijken op een profiel maar verder niks. Chartbox zat jaar of wat elke avond vol, er werd er heerlijk gekeuveld en over serieuze zaken gechat. Vele vriendschappen uit ontstaan en ja ook mooie relaties.

Wat ik mij afvraag waarom is het een dooie boel geworden op CM?

Nog steeds geen leven in de brouwerij, ChristianMatch is door zware censuur bij het forum, totaal geen actieve site meer. Chatbox is niks geen invulling bij Forum, geen of meldingen op het prikbord. Geen datingdagen meer waar leden CM welkom waren.

Pracht initiatief van een toenmalig lid was de regelmatige Picknick op de hei in Ede op zaterdagmiddag.

Geen leven in de brouwrij of zit iedereen daar zodat verder er niet meer hoeft worden gedaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2021, 08:38
 
SCHIPPER929 schreef:
Nog steeds geen leven in de brouwerij, ChristianMatch is door zware censuur bij het forum, totaal geen actieve site meer. Chatbox is niks geen invulling bij Forum, geen of meldingen op het prikbord. Geen datingdagen meer waar leden CM welkom waren.

Pracht initiatief van een toenmalig lid was de regelmatige Picknick op de hei in Ede op zaterdagmiddag.

Geen leven in de brouwrij of zit iedereen daar zodat verder er niet meer hoeft worden gedaan?

Er zullen te weinig leden zijn om leven in de brouwerij te krijgen. Vroeger waarschijnlijk veel meer leden. Verder kijken veel mensen tegenwoordig de hele dag op hun smartphone. Kijken, klikken, surfen, liken. Maar discussiëren op een forum of iets organiseren ? Niet veel animo meer voor.

Er lijkt ook niet meer te worden geïnvesteerd in de site. De lay-out, de functionaliteiten, zo zag het er 10 jaar geleden ook uit.


Laatst aangepast door
AXEL688
op donderdag 16 september 2021, 08:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIXT948





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 25 oktober 2021, 09:24
 
Ik vraag mij af waarom zoveel vrouwen mijn profiel bekijken! Heel vaak zijn het dezelfde vrouwen Ze zeggen dat ze een man zoeken, maar daar heb ik mijn twijfels over! Misschien zoeken ze stiekem toch een andere relatie? Hetzelfde geldt voor heel jonge mannen. Wat kan ik in vredesnaam gemeenschappelijk hebben met een jongen van 19? (Ik ben 70!) Hartelijke groet Rixt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1