ChristianMatch
 


Forum

gekke berichten
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 11:56
 
MARISKA601 schreef:
Peuter verslaafd aan sigaretten


rare ouders...
en stomme autoriteiten...



En geen lieve peuter... Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
IMRE695
op woensdag 26 mei 2010, 11:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 12:09
 
IMRE695 schreef:
En geen lieve peuter... Twijfelende smiley

Zo is hij geworden dankzij z'n vader. Boze smiley Het kind vraagt hier niet om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 17:51
 
MARIJAN072 schreef:
Zo is hij geworden dankzij z'n vader. Boze smiley Het kind vraagt hier niet om.


Geen lieve vader dan. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 7 juni 2010, 20:39
 
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/Jouw-Wereld/article/detail/488596/2010/06/07/Moeder-van-54-maakt-de-tien-compleet.dhtml Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 00:00
 
http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/488918/2010/06/08/Dodelijke-blikseminslag-tijdens-huwelijksaanzoek.dhtml
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 13:20
 
HOOGEZAND - Een boze vrouw uit Hoogezand is afgelopen week met de as van haar overleden man naar de huisarts gegaan.

De vrouw is boos omdat zij voor de 2e keer een oproepkaart heeft gekregen voor haar man, die zeven maanden geleden al is overleden. De eerste oproepkaart was voor een griepprik en deze week werd de man uitgenodigd voor een onderzoek naar botontkalking.

"Mijn man kwam alleen in aanmerking voor het onderzoek als hij afgelopen tijd meer dan drie centimeter was gekrompen en minder dan zestig kilo woog. Aangezien hij al maanden in een potje zit, voldeed hij aan alle voorwaarden", aldus de boze weduwe. De verpleegkundige die het botonderzoek uit moest voeren kon de actie van de boze weduwe niet waarderen.

Heerlijk,die macabare humor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 16:14
 
LEANNE226 schreef:
HOOGEZAND - Een boze vrouw uit Hoogezand is afgelopen week met de as van haar overleden man naar de huisarts gegaan.

De vrouw is boos omdat zij voor de 2e keer een oproepkaart heeft gekregen voor haar man, die zeven maanden geleden al is overleden. De eerste oproepkaart was voor een griepprik en deze week werd de man uitgenodigd voor een onderzoek naar botontkalking.

"Mijn man kwam alleen in aanmerking voor het onderzoek als hij afgelopen tijd meer dan drie centimeter was gekrompen en minder dan zestig kilo woog. Aangezien hij al maanden in een potje zit, voldeed hij aan alle voorwaarden", aldus de boze weduwe. De verpleegkundige die het botonderzoek uit moest voeren kon de actie van de boze weduwe niet waarderen.

Heerlijk,die macabare humor!

Hahahahahaha Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 16:20
 
TESSYBEAR731 schreef:
Hahahahahaha Smiley met dichtgeplakte mond

Hihi; die verpleegkundige heeft kennelijk weinig gevoel voor humor!

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 29 juli 2010, 19:57
 
Uit het AD van vandaag:
Dinkelland. Een 77-jarige man uit Dinkelland is naar de rechter gestapt omdat zijn eigen zoon hem uit het ouderlijk huis wil zetten. De zoon wil de woning voor een goede prijs verkopen, maar zijn vader weigerde daaraan mee te werken.
De hoogbejaarde man woont al sinds 1932 in het huis en runde er jarenlang een boerenbedrijf.
Halverwege jaren negentig was alles nog koek en ei in de familie. Zijn zoon gaf zelfs aan dat hij het bedrijf wilde overnemen.
Zo geschiedde, maar omdat de zaken niet goed liepen, werd het boerenbedrijf in 2002 beëindigd. Vorig jaar wilde de zoon het ouderlijk huis in de verkoop zetten, alleen was zijn vader het daar mee niet eens. Hij wilde in de woning blijven wonen. Ondanks herhaaldelijk overleg konden de twee het niet eens worden over een schappelijke huurprijs.
De rechter moet er nu aan te pas komen om de familieruzie in het Oost-twentse dorp te beslechten. Hij heeft opgedragen om er alsnog uit te komen.


Laatst aangepast door
MARIO216
op donderdag 29 juli 2010, 19:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 21:30
 
Postzegel vergeten: geen studie medicijnen.

Omdat hij vergeten een postzegel te plakken op een envelop met zijn aanmeldingsformulier, kan Niels Grote Beverborg zijn studie medicijnen in Groningen op zijn buik schrijven.
Hij slaagde glansrijk voor alle toelatingstests, maar een postzegel bleek het grootste struikelblok na zes jaar blokken op het VWO.
De Dienst Uitvoering Onderwijs, die de inschrijvingen verzorgt, beschouwt de brief die niet voldoende gefrankkeert is, als niet verzonden, zo is de familie verteld. De 17-jarige Niels slaagde in Hengelo met vlag en wimpel en een gem. vana ruim een acht voor zijn VWO. Dat gem. gaf hem rechtstreeks toegang tot een laatste persoonlijkheidstest. Ook die haalde hij waardoor hij zonder mee te hoeven doen aan de loting met de studie zou kunnen die hem zijn droom beroep van internist zou kunnen opleveren.
Niels is wel naar Groningen verhuisd en heeft zich ingeschreven voor de studie Bewegingswetenschappen.
De Dienst Uitvoering Onderwijs kom gister niet toelichten waarom de ontbrekende postzegel tot de abrupte afwijzing leidde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 20:58
 
Londen.
Ruim de helft van de volwassen Britse mannen heeft nog steeds een knuffelbeer, die hen herinnert aan vroeger toen ze nog kind waren. Een derde geeft ruiterlijk toe zijn knuffel nog af en toe mee in bed te nemen.
Zo'n kwart van de ondervraagden neemt zijn teddybeer ook mee op zakenreis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 21:22
 
MARIO216 schreef:
Londen.
Ruim de helft van de volwassen Britse mannen heeft nog steeds een knuffelbeer, die hen herinnert aan vroeger toen ze nog kind waren. Een derde geeft ruiterlijk toe zijn knuffel nog af en toe mee in bed te nemen.
Zo'n kwart van de ondervraagden neemt zijn teddybeer ook mee op zakenreis.

Als klein meisje al ging ik niet naar bed zonder beer en rode boer'n zakdoek...de beer heb ik in de loop der jaren (met moeite) los gelaten, maar die rode boer'n zakdoek ligt nog steeds iedere avond onder mijn kussen op me te wachten...en dat zal ook altijd wel zo blijven Verlegen lachende smiley

Mits ik er binnenkort weer een aantal op de kop weet te tikken tenminste...na een x aantal jaren verslijten ze namelijk nogal en dan moet ik ze tegenwoordig ook nog eens delen met uk! Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 18 augustus 2010, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 18:31
 
Hm....Stierenvechten toch al niet mijn ding.... Boze smiley

Maar vanmorgen op t nieuws, heb ik met verbazing zitten kijken naar mensenvechten

Die stier dacht.....wat, zitten ze mij op te fokken....zal eens laten zien hoe opgefokt ik ben. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/40311/woeste-stier-rent-in-op-publiek.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 20:41
 
JONATHAN890 schreef:
Hm....Stierenvechten toch al niet mijn ding.... Boze smiley

Maar vanmorgen op t nieuws, heb ik met verbazing zitten kijken naar mensenvechten

Die stier dacht.....wat, zitten ze mij op te fokken....zal eens laten zien hoe opgefokt ik ben. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/40311/woeste-stier-rent-in-op-publiek.html

Net gezien op het journaal, vond het knap van die stier om in de tribunes te klimmen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 20:48
 
MARIO216 schreef:
Net gezien op het journaal, vond het knap van die stier om in de tribunes te klimmen.

te klimmen..???? Dat beest neemt de perfecte sprong...eerst op t randje van het eerste hek, en in een vloeiende beweging springt hij door.....
ok....hij weegt maar >1ton en redt de tribune niet helemaal, maar hij haalt het met klimmen weer wel.
Tja...en dan......pfff heftig hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:57
 
Vanmorgen in de PZC:

Zeilmeisje Laura Dekker is na 2 dagen varen inde richting van de Canarische Eilanden zeeziek. Ze heeft nog 170 zeemijlen te gaan nnar de Canarische Eilanden.
Gisteren rolde de Guppy nogal omdat ik de wind schuin van achteren had. Ik werd zelfs een beetje zeeziek aldus de 14 jarige Laura. Kotsende smiley

Tja........ pilletje vergeten zeker!
Verstand komt met de jaren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:24
 
Gisteren uit de krant (AD)
Valkenswaard:
Op het moment dat de familie Veraa uit Valkenswaard haar, ogenschijnlijk levensloos, uit het opblaasbare zwembad in de tuin had gevist, werd kip Kerrie voor morsdood verklaard. Het was dan ook even schrikken toen bijna een uur later het beestje plotselingweer begon te bewegen. Het liefkozend aaien van het beest bleek te hebben gewerkt als reanimatie.
Erika Veraa (43), verpleegkundige bij de Valkenswaardse ambulancedienst, kan er inmiddels smakelijk om lachen, maar geeft toe dat hij en zijn familie veel verdriet hadden na de vondst van de drijvende kip. Dochterlief trof de uit haar hok ontsnapte Kerrie in het zwembad. "Omdat ze niet meer ademde, wilde ik haar al in de kliko gooieen, maar dat vond mijn vrouw zo sneu. Dus zouden we haar begraven in de tuin. Toen ik het beest op de kop hield, kwam er een sloot water uit. Op een gegeven moment had ik een bierjte in de ene en Kerrie in de andere hand. Ik heb haar maar een beetje gemasseerd en geaaid. Drie kwartier later waren ineens stuiptrekkingen." "Nee, ik heb haar geen snavel op- mondbehandeling gegeven. Ze heeft de hele nacht binnen in een warm handdoek gelegen. De volgende ochtend scharrelde mevrouw doodleuk door de keuken. " Inmiddels zit Kerrie wee in haar eigen, beveiligde hok.
Met haar zusje, Saté.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:25
 
MARIO216 schreef:
Gisteren uit de krant (AD)
Valkenswaard:
Op het moment dat de familie Veraa uit Valkenswaard haar, ogenschijnlijk levensloos, uit het opblaasbare zwembad in de tuin had gevist, werd kip Kerrie voor morsdood verklaard. Het was dan ook even schrikken toen bijna een uur later het beestje plotselingweer begon te bewegen. Het liefkozend aaien van het beest bleek te hebben gewerkt als reanimatie.
Erika Veraa (43), verpleegkundige bij de Valkenswaardse ambulancedienst, kan er inmiddels smakelijk om lachen, maar geeft toe dat hij en zijn familie veel verdriet hadden na de vondst van de drijvende kip. Dochterlief trof de uit haar hok ontsnapte Kerrie in het zwembad. "Omdat ze niet meer ademde, wilde ik haar al in de kliko gooieen, maar dat vond mijn vrouw zo sneu. Dus zouden we haar begraven in de tuin. Toen ik het beest op de kop hield, kwam er een sloot water uit. Op een gegeven moment had ik een bierjte in de ene en Kerrie in de andere hand. Ik heb haar maar een beetje gemasseerd en geaaid. Drie kwartier later waren ineens stuiptrekkingen." "Nee, ik heb haar geen snavel op- mondbehandeling gegeven. Ze heeft de hele nacht binnen in een warm handdoek gelegen. De volgende ochtend scharrelde mevrouw doodleuk door de keuken. " Inmiddels zit Kerrie wee in haar eigen, beveiligde hok.
Met haar zusje, Saté.

Hebben jullie ook ineens trek in kip kerrie? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:32
 
nou, ik heb liever kip saté
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:34
 
GRIFFIN748 schreef:
nou, ik heb liever kip saté


Enne....kip lekker??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:39
 
CARIN303 schreef:
Enne....kip lekker??

ChickenTonight Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:50
 
CARIN303 schreef:
Enne....kip lekker??

ik voel me kip-lekker, ja. 'n beetje moe (dat dan weer wel), na 4 heel vroege diensten die rond 5-6 uur beginnen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 20:54
 
GRIFFIN748 schreef:
ik voel me kip-lekker, ja. 'n beetje moe (dat dan weer wel), na 4 heel vroege diensten die rond 5-6 uur beginnen.....


Pff......zoek toch een echte baan Knipoog smiley

Maar voordeel van vroeg beginnen is ook vroeg weer thuis Lachende smiley
Vanavond dan maar op tijd je nestje in,slaap lekker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:11
 
CARIN303 schreef:
Pff......zoek toch een echte baan Knipoog smiley

Maar voordeel van vroeg beginnen is ook vroeg weer thuis Lachende smiley
Vanavond dan maar op tijd je nestje in,slaap lekker!

Nee joh, op stok....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:13
 
CARIN303 schreef:
Pff......zoek toch een echte baan Knipoog smiley

Maar voordeel van vroeg beginnen is ook vroeg weer thuis Lachende smiley
Vanavond dan maar op tijd je nestje in,slaap lekker!

dat dacht ik ook! morgen nog even een late dienst van 2 tot 8.45 en dan 3!! dagen vrij!

leve de rijtijdenwet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:20
 
GRIFFIN748 schreef:
dat dacht ik ook! morgen nog even een late dienst van 2 tot 8.45 en dan 3!! dagen vrij!

leve de rijtijdenwet!

Nee, ik ben NIET jaloers, helemaal niet.

Toch maar solliciteren naar die baan van Griffin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 08:57
 
Gek?! In elk geval opmerkelijk!

Jezus was hiv-positief!

KAAPSTAD - In Zuid-Afrika heeft een geestelijke een preek gehouden met de titel 'Jezus was hiv-positief'. Pastoor Xola Skosana wil daarmee de aandacht vestigen op wat hij beschouwt als een doofpotoperatie van Zuid-Afrikaanse kerken rond de hiv-problematiek, meldt The Guardian.


FOTO ANP
De 43-jarige Skosana verloor twee zussen aan aids, en koos voor de titel om aandacht te vragen voor de ziekte, op een moment dat dagelijks bijna 1.000 mensen overlijden aan aidsgerelateerde aandoeningen. In Kaapstad onderging Skosana zelf een hiv-test in het bijzijn van zijn parochianen, samen met honderd jongeren.

Onvergeeflijke zonde
"In veel delen van de Bijbel stelt God zichzelf in de plaats van de straatarmen, de zieken en de marginalen", zegt de pastoor, die geen deel uitmaakt van een kerkgenootschap. "Wanneer we zorgen voor de zieken, zorgen we voor Hem. Wanneer we zieken negeren, negeren we Hem." Skosana hekelt dat de Kerk aids voorstelt als een onvergeeflijke zonde, en vindt het zijn verantwoordelijkheid om "een beeld te schetsen van een God als iemand die bekommerd is om de mensen en het beste met hen voorheeft, in plaats van iemand die hen beoordeelt en zich voor hen schaamt."

De man krijgt veel lof van de Zuid-Afrikaanse Aidsraad. "Het is heel belangrijk dat kerkleiders het goede voorbeeld geven om hiv van dat schuldige stigma te ontdoen en mensen aan te zetten zich te laten testen", zegt voorzitter Mark Heywood. "Er zijn veel kerken die een heleboel hebben gedaan om hiv te bestrijden, maar het probleem is dat de Kerk als geheel niet mondig genoeg is. We zouden graag een duidelijkere boodschap horen."

Skosana zegt overigens de resultaten van zijn eigen test niet te zullen bekendmaken, om de anderen niet onder druk te zetten hetzelfde te doen.

AD, 27/08/10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 15:43
 
Uit de krant van vandaag:

Nijmegen: Zorgverzekeraar VGZ betaalt de eerste afspraakje via Lexa.nl, een datingsite voor vrijgezellen, zo heeft het bedrijf gisteren bekendgemaakt. Onderzoek wijst uit dat mensen met een vast relatie gelukkiger zijn dan alleenstaanden. De verzekeraar wil de datingactie ook gebruiken om een nieuwe aanvullende zorgverzekering voor onder meer singles te promoten.

Iets voor Chris misschien. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 15:46
 
MARIO216 schreef:
Uit de krant van vandaag:

Nijmegen: Zorgverzekeraar VGZ betaalt de eerste afspraakje via Lexa.nl, een datingsite voor vrijgezellen, zo heeft het bedrijf gisteren bekendgemaakt. Onderzoek wijst uit dat mensen met een vast relatie gelukkiger zijn dan alleenstaanden. De verzekeraar wil de datingactie ook gebruiken om een nieuwe aanvullende zorgverzekering voor onder meer singles te promoten.

Iets voor Chris misschien. Knipoog smiley

och .... daarom dat ik er nu opeens extra bezoekers heb ! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 21:27
 
SOFIE807 schreef:
och .... daarom dat ik er nu opeens extra bezoekers heb ! Geschokte, onthutste smiley

Aha, zitten al die ex-leden van CM nu op Lexa zeker?

Nou Chris , kom maar op met je aanbiedingen! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4