ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BERT168
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van BERT168
Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:41
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
PETRA944 schreef:
zo ,m isschien dringt het nu tot sommigge door Boze smiley

eh..je bedoelt? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 21:27
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
JOL252 schreef:
Ik lees toch wel heel veel veroordeling. Ik kan er niets anders van maken. Natuurlijk zie ik ook dat er over en weer veel naar elkaar toe wordt geworpen maar ik zie ook dat er nu heel veel mensen tegelijk over iemand heen buitelen in hun haast. Natuurlijk mag je standpunten verdedigen. Het gaat mij om de manier waarop enkele mensen dit momenteel doen.

kennlijk ben ik vaak te mild in mij reactie's op anderen,want meestal reageren er niet zo heel veel,nu wel dus! Lachende smiley Lachende smiley

je reactie dat willemijn de bijbel met andere ogen ziet is wel een bijzondere omschrijving vind ik.
als de bijbel in veel dingen gewoon heel duidelijk is en dat de bijbel duidelijk zegt dat wij ons niet met andere goden moeten bezighouden-in dit geval indirect dus- dan kun je dat wel met '' andere'' ogen zien maar is het dan niet gewoon zo dat je het er simpelweg niet mee eens bent?m.a.w. niet eens met de basis die de bijbel ons aanreikt?

afijn,soms moet je iets verder gaan hier dan beschaafd,anders reageert er niemand,of ze lezen het gewoon,maar geven geen antwoord.
of misschien gewoon negeren,kan ook natuurlijk! Lachende smiley
dan wordt het weer tijd om de forem schrijvers weer uit de tent te lokken denk ik... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 20:08
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
JOL252 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond

ok,ok... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 18:28
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
willemijn:

''Ik sla anderen in ieder geval niet alleen met Bijbelteksten om te oren.......''


nee dat doe je zeker niet,maar je KUNT het ook helemaal niet,want de bijbel zegt jou helemaal niks,zoals in elk topic verkondig jij alleen jou eigen visie uit jouw eigen aangepaste bijbel,althans.. zo lijkt het?

het is intussen wel duidelijk dat jij de bijbel niet ziet als basis,jij put uit een andere bron,op die manier zul je altijd anders denken dan de bijbelgetrouwen hier op het forem.


Laatst aangepast door
BERT168
op woensdag 29 augustus 2012, 18:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 27 augustus 2012, 20:59
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
ik sluit me er ook bij aan dat als er mensen zijn die jou mailen met de tekst dat je ''branden zult in de hel'', je meteen de redactie zou moeten waarschuwen en dat zulke figuren beslist niet op CM thuishoren.
die zijn CM niet waardig,helaas hebben ze niet door dat het geen wat ze zeggen averrechts zal werken,en het er alleen maar minder van kan worden,extremisten zijn het in mijn ogen!

wat betreft mijn vraag waar de bijbel spreekt over Yoga...
ik probeer bij elke discussie de bijbel erbij te pakken,omdat ik die zie als basis zoals ik al eerder zei.
de bijbel is ons handboek,zonder bijbel zijn we eingelijk niks,(als christen)we zijn als het ware de draad kwijt.

als jij op een gegeven moment zegt dat als ik de bijbel goed lees,dat de bijbel over Yoga spreekt dan neem ik dus aan dat je ergens iets gelezen hebt waarvan jij vind dat het over Yoga gaat toch?

ik heb even iets uit een eerdere Yoga discussie gehaald wat Yoga zijn oorsprong vindt,maar misschien denk je daar anders over?

- Yoga komt van het Sanskrietse woord Yug, en dat betekent “eenheid” (met het goddelijke, uw hogere “Ik” of “Zelf”). Yoga is een weg om uw gewone geest (wie u denkt te zijn) te transcenderen (te boven te gaan), om op te gaan in uw “hogere Ik” of “God Zelf”. Yoga betekent “verbinden” - verbinden met Brahman (d.w.z. het “Oneindige”, de “Universele Geest”, de onpersoonlijke kracht die Hindoes “God” noemen) - via de realisatie van een gewijzigde staat van bewustzijn, zichzelf daarbij theoretisch bevrijdend van de slavernij aan eindeloze reïncarnaties. Yoga komt voort uit de Hindoe-veda’s1. Het kan teruggevoerd worden tot Patanjali, die een religieus leider was. Shiva, een van drie machtigste goden van het Hindoeïsme, die gekend was als “De Verwoester”, wordt “Yogi Swara” genoemd of “Heer van de Yoga”.

zegt mij verder genoeg,als je hier mee bezig bent is het niet ter eer van God lijkt me,en dan bedoel ik onze God..waar de bijbel over spreekt.


Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 27 augustus 2012, 21:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 27 augustus 2012, 19:35
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 

willemijn...Jol stelde je de vraag waar staat dat in de bijbel over Yoga wordt gesproken,kun je daar ook wat teksten van laten zien, of moeten we dat in de bijbel zien te vinden door tussen de regels door te lezen?


Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 27 augustus 2012, 19:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 22:26
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga
 
CHATULIEM619 schreef:
Je weet net zo goed als ik, dat het woord mediteren betekenisnuances heeft. De grondbetekenis is overdenken, mijmeren. Als je Gods woord overdenkt is heel wat anders dan met meditatieve technieken bezig te zijn. En idd, deze discussie is al zo oud als het christendom. Niet voor niets maakt Paulus er een punt van, dat je niet door bezig te zijn met deze technieken God kan zoeken. Want je opent een poort naar de duisternis. Het Thomasevangelie is niet voor niets afgewezen voor de canon, omdat dit geschrift een verstrengeling is van gnostiek en christendom. De kern van het meningsverschil tussen beide stromingen is de verlossing door Jezus Christus. Is dat voldoende of niet.


Heel goed Chatuliem,ik vind je bijdragen in dit topic zeer goed verwoord,en goed onderbouwd!
je pakt de juiste teksten erbij,ik kan me hier goed in vinden.

het valt me vooral op dat de Yoga aanhangers vooral hun eigen mening hier neerzetten,terwijl dat als we ons tenminste christen willen noemen,we alles zoveel mogelijk vanuit de bijbel moeten onderbouwen,de bijbel is toch HET boek waar we ons geloof uit putten,en waar we onze inspiratie uit moeten halen?

als we alleen onze eigen mening steeds willen laten gelden wordt het idd een eigendunkelijk godsdienst,en kunnen we beter de huidige bijbel aanpassen aan onze eigen inzichten,be bijbel is de basis en we moeten oppassen dat we niet afdwalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 14:13
BerichtOnderwerp: roken e.a. "verslavingen
 
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 14:12
BerichtOnderwerp: roken e.a. "verslavingen
 
Lachende smiley

Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 18 augustus 2012, 14:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 14:19
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
een dekbedovertrek...en 30 liter LPG
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 19:47
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
CARMEN073 schreef:
Ladies, ff onder elkaar; (hoor geen man meer): wat vinden we ook alweer zo leuk aan mannen?

(voor de mannen..) Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:44
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
YELNIN491 schreef:
Voel me ineens "thuis"eindelijk een vrouwentopic, ook al zijn er hier en daar mannelijke stoorzenders. Ingelogd op verkeerde zendmast zekerssss Clown smiley Knipoog smiley

Smilde waarschijnlijk...

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:43
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
TINK100 schreef:
deze was wel heeel groot......brrrrr..... of hij dat doet weet ik niet hoor

waar maak je je toch zo druk om Tink?
die spin is vele malen banger voor jou,dan jij voor hem!

vroeger speelde ik graag met kruisspinnen,die wilden dan steeds ontsnappen als ik ze even goed wilde bekijken..haha
tegenwoordig hou ik het liever bij bijen,wespen en hommels.

ik vang af en toe wel eens een spin in of om het huis,kan je niet voorkomen denk ik,van die langpoters,ook wel hooiwagens genoemd.
wat bv handig kan zijn als je bv een lege glazen fles,bv van oploskoffie gebruikt om de spinnen in te vangen.
doe ik hier ook,dan krijg je geen spinafdrukken Knipoog smileyof bloedvlekken op de muur...

meestal krijgen ze dan van mij een gratis reis naar de riolering,lekker met de waterglijbaan naar beneden.. Lachende smiley


Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 13 augustus 2012, 21:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 18:09
BerichtOnderwerp: Toekomst
 
hey zwaan,

deze tekening heb ik al een tijd lang naar gezocht,
de taal lijkt wel op zuid afrikaans ofzo?

kun je ook aan zo'n tekening komen in het nederlands misschien?

gr. Bert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 16:11
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
JOSINA022 schreef:
Hou het dan ook maar bij zwitsal Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oops,oops...wat nu?

zo zie je maar weer,dat zelfs de mannen fouten kunnen maken...
(happen maarr)

ondertussen maak ik wel mooi even reclame voor nivea...


Laatst aangepast door
BERT168
op donderdag 9 augustus 2012, 16:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 14:27
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
tjonge,tjonge nog aan toe zeg!

hee Chat,als je nu goedgekeken had naar het topic,dan staat er duidelijk

'' alleen voor vrouwen''

dus als je dit topic nou niet had lezen,had je je ook niet hoeven te ergeren toch?
ik zit hier ook wel wat rond te loeren,maar wat deze dames hier zeggen,moeten zij zelf weten toch?
het is hun topic,dus wij moeten ons daar eingelijk niet mee bemoeien.
(doe het lekker toch..)
bemoeien we ons er toch mee, dan geen commentaar leveren,want wij mannen begrijpen dat (laag)nivea toch nooit... Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 23:40
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
CHATULIEM619 schreef:
Om met het laatste te beginnen: er worden nog steeds mensen genezen bij Jan Zijlstra, maar niet iedereen. Volgens mij pretendeert hij dat ook niet, maar daar kunnen we van mening in verschillen. In zijn predikingen wijst hij voortdurend naar Jezus en verkondigt hij gewoon het evangelie. Dat dat niet vlekkeloos gaat, wil niet meteen zeggen, dat hij geen kind van de Heer is en dat zijn bediening niet vanuit God is. Sinds ik zelf een gemeente begonnen ben, weet ik dat het heel gemakkelijk is, kritiek te leveren, maar dat het heel wat anders is om in de bediening te staan. En dat is ook mijn kritiek op sites zoals goedgelovig, ze uiten kritiek, niet vanuit een liefdevol karakter, maar vanuit een soort haat, die ik niet kan plaatsen. Objectief zijn ze in mijn ogen zeker niet, ze hebben van tevoren een houding aangenomen en van daaruit geven ze kritiek. En dat is heel gemakkelijk. Stel je bidt op een avond met 200 man. Hoe groot is de kans, dat er ook mensen zijn die daar negatief mee omgaan?

Bert168:

kijk Shanita,dit heet nou 'RELATIVEREN' iets waar jij een chronisch gebrek aan hebt,dat heb je al genoeg bewezen inmiddels!

dit wordt trouwens mijn laatste reactie op jou topic...

wat me opvalt is dat je kennlijk een diepgewortelde haat tegen alles hebt wat met de evangelische en pinkstergemeente te maken heeft.
je maakt er één grote haat en lastercampagne van zo lijkt het wel.
alles wat je maar kan vinden wat slecht en negatief is daar over,gooi je hier maar neer op het forem.

omdat jij in het verleden overal in tuinde komt waarschijnlijk omdat jezelf
zo naïef was ,maar dat wil niet zeggen dat iedereen naïef is toch?
je hebt het zelf in het begin over een '' vruchtbare discussie'' ?
hoe is dat mogelijk als je over iedereen z'n mening heenwalst die er anders over denkt dan jou?

wat het 'vruchtbare' betreft zoals jij zegt,schiet je er helemaal niks mee op zoals jij je zelf uit hier op het forem.
je hebt alleen jezelf er maar mee,en die afkeer en haat die in je leeft tegen de pinkster en evangelische beweging krijg je er alleen maar uit door er voor te bidden,of God het wil wegnemen.
het is niet de Geest van God die je hiertoe aanzet maar heel iets anders ben ik van mening.

afijn,je doet je best maar Shanita.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 03:43
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
SHANITA130 schreef:
Hallo.

Even wat aandacht voor de zogenaamde Genezingsdiensten.

Om het gesprek vast wat aan te zwengelen, hier een deel over ervaringen van iemand, eens goedgelovig, met Gebedsgenezer Jan Zijlstra, Soul Survivor, Jezus Is The Rock, Stichting Skepsis en meer.

Hopend op een vruchtbare discussie,

Shanita


wat me even niet duidelijk is Shanita,beweer jij dat bij de genezingsdiensten van Jan Zijlstra nooit mensen genezen worden, en dat het dus bijna allemaal tussen de oren zit?

dus dat Jan Zijlstra al 20 jaar iedereen oplicht?(vanaf 1992)
of worden er af en toe toch mensen genezen?
wel vreemd dan, dat hij in de 20 jaar dan nog niet door de mand gevallen is terwijl iedereen er met z'n neus bij staat?

Jan Zijlstra is ook regelmatig op Family7 te zien,en dan laten ze ook meestal ook een dienst zien waarin iemand is genezen.
als ik het goed begrijp wil jij dus beweren, dat mensen die getuigenissen geven in die diensten en ook regelmatig in de studio van Family7 aanwezig zijn, de zaak oplichten en dat ze ze maar wat zitten te acteren??

als dat echt zo is kunnen al die mensen meteen een vast contract krijgen als filmacteur of actrice,op het niveau en een salaris als van van Tom Cruise!

die mensen geven een heel duidelijk getuigenis,en dat is ook heel duidelijk te zien aan hun!
of wil jij soms beweren dat alle medewerkers van Family7 er met open ogen intrappen?

wat dacht je van de genezing van Janneke Vlot uit Bleskensgraaf die 18 jaar in een rolstoel zat?
Na het gebed van Jan Zijlstra waren alle ziekte verschijnselen verdwenen.
Haar huisarts die haar ziekteverschijnselen van nabij had meegemaakt, verklaarde dat zij inderdaad na haar bezoek aan Jan Zijlstra gelijk en helemaal was genezen.
(die bron hiervan vind je op wikipedia, en anders mailen we desnoods even naar EO)

of wil je nu beweren dat dat die vrouw maar wat toneel heeft spelen,en zich 18 jaar lang heeft aangesteld?
2 maanden geleden was ze nog op Family 7 te zien,en heeft ze haar getuigenis nog geven, en ze is nog steeds net zo gezond als toen ze tot de rolstoel uitkwam.
of heeft ze volgens jou misschien een paar 1000 euro van Jan Zijlstra gekregen om een mooi verhaal op te hangen?
ze is nog op Hart van Nederland geweest destijds.

oh ja ,en dit is geen uitzondering ,er worden veel vaker mensen bij Jan Zijlstra genezen.in mijn kennissen kring ken ik iemand die genezen is,en dat is niet iemand die de boel zit te flessen,ik ken haar persoonlijk.
uiteraard wordt niet iedereen genezen in zo'n dienst,dat is nogal logisch,dan zou dat DE oplossing zijn voor alle zieken toch?

ik denk dat als je persoonlijk met die mensen uit Family7 in gesprek zou kunnen komen,dat je ze nog niet zou geloven,ik heb de indruk dat jij het gewoon niet WILT geloven en dan is een discussie bij voorbaat al zinloos.

God geneest nog steeds mensen,maar niet iedereen wordt genezen.
en Jan Zijlstra geneest geen mensen zoals jij ergens zegt,maar alleen God kan dat doen.


Laatst aangepast door
BERT168
op zondag 22 juli 2012, 04:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:45
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Flauw.......lees het topic dan niet maar neem niet Shanita in de maling...
Jij zou ook niet willen dat mensen zo over jou deden! ik vind het bijna onfatsoenlijk...

he gelukkig Willemijn,dus nog NET niet....
wat een opluchting... Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:37
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
Gaaaaaaaaaaap....

Zucht...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:32
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
ZEELAND736 schreef:
Zucht ik mee...
Alleen...is zo alleen he???

oke...gaan we samen zuchten zeeland!
Lachende smiley


Zucht...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:29
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
ZUCHT... Smiley met dichtgeplakte mond Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 13:35
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Haha, dat deed ik eerst wel, op elke klein typefoutje letten, nou ik vind het best...het moet wel leesbaar blijven, en "gelekend", bijna iedereen leest er overheen. Ook door het zinsverband:
"

Veel mensen zou dat niet eens opvallen, maar, than again, iedereen maakt weleens een foutje(las ik hier ergens enkele keren), zelfs hele eindtijdstudies die voor geen meter kloppen.
Ach en als dat al "een foutje" wordt genoemd...

Kan je nagaan!



eindtijdstudie's?? wat zijn dat ???

vetel,vetel,vetel! vetel!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 13:14
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Kijk es hoe goed dat gelekend is, dat stukje van kuifje...

Nou was ik als kind helemaal verzot op strips.

Kuifje, ja die las ik niet zo veel, maar ja daar krijg ik nu wel zin in.

S. die gewoon mzzl heeft met een vriend die boekhandelaar is ;), en echt alles in huis heeft van alle strips, tot boeken over het geloof, literatuur, echt, noem 't maar op en hij heeft 't.

En ik mag alles lenen ;)

Weet je hoe heerlijk het is als je alles hebt gedaan, en je hebt een dagdeel of wat uurtjes voor jezelf, om dan heerlijk te gaan lezen?

Lachende smiley



ik heb eens even gekeken naar hoe goed Kuifje is geLekend...(zoals je zelf al zei)
en idd wat een een goeie tekenaar is die Hergé toch eingelijk!

zo zie je maar weer Shanita,dat je door een bapaald topic(die ik nu niet ga noemen)erachter komt dat je een groot liefhebber bent van Kuifje!
en eh..vergeet Bobbie niet he... Lachende smiley


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 21 juli 2012, 13:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 12:58
BerichtOnderwerp: Salaris
 
zoiets? (wist ik me nog te herinneren...)

http://www.intermediair.nl/overzicht/sollicitatie/salariskompas/9650/salariskompas.html?gclid=CIifk5XNqrECFZMmfAodRjEA-A

http://www.salaris-informatie.nl/index.php/wettelijk-minimumloon/huidig-wettelijk-minimumloon

Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 02:07
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
stop nou maar mensen ,met reageren op Shanita,
want die is hier heel gedreven in,zo blijkt wel intussen.

gewoon Shanita aan het woord laten en niet weer reageren,dan houdt ze van zelf wel op.

nou jij weer Shanita,ga je gang, dit is jouw topic!



Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 20:22
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
je hebt nu al zoveel geschreven in dit topic over Frank Ouweneel,links gegeven etc.en je valt wel heel vaak in herhaling vind ik,

ik denk dat het nu wel VOLKOMEN DUIDELIJK is dat we allemaal moeten oppassen voor Frank Ouweneel!!!
dus er steeds maar over door zeuren heeft echt geen zin,iedereen weet nu echt wel wat je bedoelt Shanita.

misschien kun je in een volgend topic iets vrolijkers bedenken dan over andere mensen te praten,dat zou veel prettiger zijn.


Laatst aangepast door
BERT168
op zondag 15 juli 2012, 20:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:41
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Heeee, wat leuk dat je er weer bent Gefrustreerde smiley

Geintje, echt gezellig Knipoog smiley

Bewijzen voor Mij:
De artikelen, Nederlands Dagblad!!, GG, Missie GG, en CIP nota bene!!!

Hoe zou mijn oude wantrouwen nu zijn gekomen als ik juist eerst vol van vertrouwen was?
Antwoord: zelf achter dingen gekomen, dingen klopten niet werkten niet, zie boek Otte de Bruine, Ooit evangelisch...bespaart mij een paar a4tjes volschrijven ;)

als je die bronnen noemt,kun je dan even wat duidelijk uitleggen wat dan precies niet klopt?
ik bedoel dus..ouweneel zegt dit..maar het blijkt dat...

ik vind het heel jammer dat je in de links naar een site verwijst die een satire maakt van het christelijk geloof,cq.kotsen zoals chat al zei(GGG)het is toch logisch dat die site alles wat christelijk is of ook maar iets met het geloof te maken heeft,door het slijk wil halen?

verder is is het hier al meer gezegd,dat je het kind met het badwater weggooit.
je kunt zo te horen totaal niet het één van het ander onderscheiden,je hebt zelf wat meegemaakt in het verleden,dus gooi je alles maar op een hoop?

dat jij in het verleden in misleidende praatjes getrapt bent van mensen die je al noemde is toch zeker jouw eigen schuld?
er staat zelfs in de bijbel dat Jezus al waarschuwd dat er 'velen zullen komen in mijn naam,maar ik heb ze niet gekend!'

die misleiders zijn er altijd al geweest,zoals jij het uitlegt zijn er maar 2 mogelijkheden:ze zijn goed of ze zijn slecht,daarbij vergeet je dat er genoeg gezegt wordt door- wat jij noemt misleiders- wat gewoon wel waar is.
om te zeggen dat frank Ouweneel alles uit zijn dikke duim zuigt,is dus wel ERG kort door de bocht,of jij dat nou zegt of iemand anders.
hoeveel van wat hij heeft gezegd klopt dan niet?
helemaal niks,dus allemaal sprookjes?

je wilt toch niet zeggen dat je zelf alle teksten na heb zitten lezen in de bijbel,dat je hier dus kunt laten zien wat niet klopt?
vergeet niet dat ouweneel ook veel griekse woorden gebruikt,om dingen te weerleggen wat de bijbel bedoelt.

ik ben het met je eens dat Frank Ouweneel soms wat ver gaat,maar dat wil niet zeggen dat hij alles zit te fantaseren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:14
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
CHATULIEM619 schreef:
zo Shanita, en waar zijn je bewijzen dan dat hij dingen uit zijn duim zuigt? Heb je er zelf onderzoek naar gedaan en heb jij met duidelijke conclusies zijn theorieën weerlegd?
Of is dit gewoon weer je oude wantrouwen ten opzichte van mensen uit de evangelische wereld? Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je per definitie naar die sites toe gaat waarvan je weet dat ze kotsen op de evangelische beweging.....Of is dit alleen voor bevestiging van je eigen wantrouwen?


hey Chatuliem,

poos niet gezien he?
ben blij dat er eindelijk weer eens iemand op het forem eens even flink tegengas geeft op dit soort berichten!

helaas zijn we het niet altijd eens over sommige dingen,maar over het algemeen genomen kan ik wel zeggen :

CHATULIEM ,WELKOM TERUG!


groet, Bert


Laatst aangepast door
BERT168
op donderdag 12 juli 2012, 22:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:06
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ANNA415 schreef:
Eeejjjjjj Frank heft een zus Lachende smiley
Die vind haar broer vast een lieve man Engeltje smiley

dat was te verwachten he,van je eigen zuster..

Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BERT168
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 12 Volgende
Pagina 4 van 12