ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:06
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
KLUS667 schreef:
Wat een verwarring ja ;)

Ik geloof dat ik op bijbelse grond mag geloven dat gemeenschap tussen man en vrouw gegeven is binnen het huwelijk.

Vandaar ook een beetje mijn verwijzing naar Gods geboden. En vandaar dat ik mij er wel druk over zou maken.


er zijn ook christenen die het reageren op internet op zondag een zonde vinden tegen het gebod dat de 7e dag geheiligd dient te worden.
als die mensen jou deze zonde verwijten, dan zeg jij dat ze het verkeerd zien en dat jij het anders ziet...

misschien gaat dit ook wel op voor de mensen die jij iets verwijt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:51
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
KLUS667 schreef:
Wat een verwarring ja ;)

Ik geloof dat ik op bijbelse grond mag geloven dat gemeenschap tussen man en vrouw gegeven is binnen het huwelijk.

Vandaar ook een beetje mijn verwijzing naar Gods geboden. En vandaar dat ik mij er wel druk over zou maken.


ik geloof dat als jij dat geloofd, jij je daar aan moet en mag houden.

ik geloof echter ook dat als n ander dat anders ziet, hij of zij dat mag.

of wilde jij er een sharia wetgeving van maken en overspeligen stenigen ofzo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:47
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
JANE410 schreef:
Nou zeg, valselijk beschuldigen is wat overdreven, heb het misschien niet goed gelezen Smiley die vol vragen zit

Naast het niet zo aardig zijn ben je ook best arrogant. Maar even goeie vrienden hoor Lachende smiley


zou kunnen, beetje arrogant kan ik zeker overkomen, en ben ik misschien ook wel... zo heeft een ieder zijn gebrek.
Maar goed, ik kom eerlijk voor uit voor mn gebreken en dat doet helaas niet iedereen.

Ik ben dan ook niet boos, wel verdrietig dat mij van alles verweten word door mensen die niet goed kunnen lezen.
Ik heb zelfs een beloning uitgeloofd voor degene die mij kon bewijzen dat ik bepaalde dingen zou hebben gezegd.
Dat bewijs is door niemand geleverd, dus wellicht heb ik het inderdaad nooit gezegd...
In plaats dat ze dan, als ware christenen, hun excuses aanbieden over hun laster, gaan ze lopen schelden dat ik sommigen dom heb genoemd.
beetje omgekeerde wereld he?

maar goed, ik wens jou en iedereen een leuke tijd op cm en net zoveel sucses als ik hier had ( leuke partner tegenkomen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 21:59
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
MAMALOE463 schreef:
Fijn dat je over voldoende zelfkennis bezit wat je niet aardig zijn aangaat......


Ach, ware de gave des zelfkennis maar aan een ieder gegeven, dan was de wereld een zo veel mooiere plek Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 21:35
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
MAMALOE463 schreef:
Wat doe je hier eigenlijk als wij zo dom zijn in jou ogen?

Weet je wat dom is?
Ons dom vinden en dan toch iedere x om de drie maanden terugkomen hier!
Dat is het toppunt van domheid

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley



ik heb nergens gezegd dat iedereen dom is hier, hoe kom je daar nou bij?
er zijn er zat hier die wel kunnen lezen en mij niet valselijk beschuldigen.
maar ja, als er een paar achter elkaar dom gaan blaten en mij uitspraken in de mond leggen die ik niet gedaan heb... tja... dan ga je die mensen wel als "dom volk" zien en benoemen.

Misschien niet aardig van mij, maar wel een feit Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 21:04
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
JANE410 schreef:


Voel je vooral niet schuldig Shanita, jou verleden gelezen te hebben hier, tijdje geleden, dan vind ik dat je erg je best doet om je leven op te pakken, er iets goeds van te maken door vrijwilligers werk te doen en onder de mensen te komen via inloophuizen.
Heel belangrijk anders kom je in een isolement. Je bent goed bezig en de maatschappij kan niet eens meer zonder ons vrijwilligers.
Ik vind het best hard wat Pieter schrijft, maar misschien heeft hij wel een goede jeugd gehad en het geluk om altijd een baan te hebben.
Dan ben je een gezegend mens


weer zo 1 die niet kan lezen??? Gefrustreerde smiley

Ik ben niet hard geweest, ik heb geprobeerd iets uit te leggen.
Waren kennelijk paarlen voor de zwijnen.

dom volk hier op cm, kunnen niet eens lezen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 20:32
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
PIETER619 schreef:
Vind het eigenlijk niet gepast dat jij Shanita hier beschuldigd dat zij ondanks wat haar is overkomen, haar d eschuld geeft dat jij (als belasting betaler) haar mede moet verzorgen en zo niet 3x maar sechts 2 x op vakantie kan in het jaar. Jamme rdat ook jou opgepotte centen daar deel van moeten uitm aken mv bepaalde belastingen uitmaken.

"Heb uw naaste lief" en gunnen we iedereen een goed leven, zonder extra's maar een goed leven dus, of is het toch ikke ike. Bedenk dta het een zegen is dat jij het zo goed hebt, maar het kan tot last zijn als je er verkeerd mee omgaat.



Weet je wat??

ik geef 100.000 euro aan jou als jij aan kunt tonen dat ik in mijn bijdragen op dit onderwerp Shanita beschuldig, oftewel verwijt, dat zij doordat ze een uitkering heeft, op mijn zak teert of schuldig zou zijn aan welke economische crisis dan ook!

In mijn betoog geef ik aan dat die wanbestuurders in de politiek er voor zorgen dat de gemiddelde inwoner van Nederland er financieel heel hard op achteruit zal gaan.

Daarbij vind ik 2x per jaar op vacantie al zat, want 3x bevalt me niet.
Ook al kan ik het inderdaad makkelijk betalen.
Tevens onderhoud ik niemand in Nederland want ik betaal belasting in Duitsland.
Enne Shanita.... ik heb helemaal geen 1 mercedes.
Mercedes is een woonwagenmerk waar oudijzerboeren enzo in rijden.
Er staan hier wel n paar BMW´s voor de deur, daar zal ik het mee moeten doen, tis nie anders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:58
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
JANE410 schreef:
We hebben gelukkig een Hemelse Vader die voor ons zorgt. Ik vraag me ook wel eens af hoe het allemaal verder zal gaan in deze crisis. Maar God zegt: wees in geen ding bezorgd Knipoog smiley
We mogen ons vertrouwen op de Here stellen en dat doe ik dan ook maar Knipoog smiley


gelijk heb je!!!
duidelijk is wel dat je het van "de boven ons gestelden" NIET hoeft te verwachten.... integendeel zelfs....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:45
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
 
IJSJE204 schreef:
Hoe weet je of muziek gemaakt is om ons de verkeerde kant op te zetten?
Ik begrijp daar niets van, kom het nooit tegen.
Ik ken alleen verschil in wat ik mooi, goed of gevoelig vind, en in wat ik niet mooi vind en zelfs ronduit lelijk. Maar om daar nu griezelige invloeden aan op te hangen gaat mij te ver.


tja, je mot toch iets verzinnen om je mening te onderbouwen.
teveel mensen hadden geen moeite met de popmuziek waar hun kinderen naar luisterden. Daar baalden de moraalridders van....

nou, dan verzin je toch gewoon een "satanische" invloed, izze simpel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 18:23
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
Shanita, ik heb bewondering voor jouw redenatie Clown smiley

fantastisch, echt waar!!!

ik geniet zoooo van jouw uitspraken dat ik eigenlijk niets tegenin WIL brengen, dat iemand zo een mooie kijk op de wereld en de financiele structuur kan hebben Verliefde smiley

Toch even 1 klein dingetje:

Als een ondernemer nu 100.000 euro verdiend, betaald hij daarvan ongeveer de helft aan belastingen.
Met die 50.000 euro betaald de staat haar dingen, zoals haar ambtenaren, jouw salaris en de kosten van europa.

Maar oops... door de crisis en lastenverzwaring, verdiend die ondernemer nog maar 70.000 en betaald nog maar 35.000 aan de staat (belastingen)
Wat nu?
De overheid krijgt minder binnen maar moet nog steeds alles betalen, de ambtenaren, europa en jouw inkomen.....

Helaas zijn er heel veel mensen die nu minder inkomen hebben en dus minder aan de staat betalen.

De staat is eigenlijk gewoon een Shanita in het groot.
Als de portemonnee leeg is, istie leeg.
Dus als er minder binnenkomt, kan er ook minder uit.

En zo simpel ligt het, maar of jij het snapt... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:29
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Het topic klaagmuur in het subforum Christelijk leven is gesloten, omdat het niet meer zozeer met de betekenis van het begrip klagen te maken had. In dat geval zou het er namelijk goed bij blijven passen.

Aangezien het topic steeds meer als doel kreeg om te klagen over allerlei zaken, is het voor de leesbaarheid beter om het in dit subforum te plaatsen. Op die manier is het voor iedereen duidelijk dat je hier over alles kunt klagen.

Mocht iemand zich alsnog geroepen voelen om van gedachten te wisselen over de betekenis van de klaagmuur in Israël of over het begrip klagen, ga je gang. Maar dan wel in het juiste subforum. En leg dan even uit wat je vraag of bedoeling is met dat topic. Een gedicht (vijfje) over de klaagmuur is mooi, maar hoorde eigenlijk thuis in het subforum Gedichten.

Redactie CM



je hebt volkomen gelijk dat je dit ordeloze forum in rechte banen tracht te leiden! Boze smiley
zoals wij in Deutschland altijd zeggen: Ordnung muss sein!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 21:13
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
SHANITA130 schreef:


En over je 2de stuk, ja ik lees weleens dingen...Ja, moeilijk hoor.

Aan de ene kant gelijk, aan de ander kant, ja, omdat ik ziek ben, en ja dat is dus wel echt zo, 80-100% afgekeurd, krijg ik dus en hulp en een inkomen van de staat....

S. Dubbel gevoel... Smiley die vol vragen zit

Ik hoop zo dat het allemaal goed komt met Europa, en dat we weer uit de crises komen, ja, dat zou heerlijk zijn...

Ja, in 1930, zeker in Amerika was er ook zo een crises als nu, ja wel erg hoor als je je dat beseft...

.



Dat jij een inkomen van de staat krijgt en hierdoor een zelfstandig bestaan kunt leiden, dat is niet zo zeer de staat die daar voor zorgt, daar zorgen de belastingbetalers voor.
Die belastingbetalers krijgen het zelf steeds krapper en gaan dus ook minder belasting betalen.
Van datgene dat de staat binnenkrijgt, moeten steeds meer monden gevoed worden, het aantal werklozen stijgt met de dag!!
De zuidelijke landen blijven een gigantisch risico, ministers De Jager, Rutte en Dijsselbloem hebben zich voor tientallen miljarden garant gesteld....

Er komt een moment dat de pot leeg is....
Dat moment duurt niet meer zo lang
En ja.... dan krijg jij opeens ook veel minder en is het nog maar de vraag of jij zelfstandig kunt blijven wonen.
Het zal wel beginnen met gaarkeukens waar je je prakkie op kan komen halen.

Maar Willem de Overbodige en zn vrouwtje met schattige kindjes zullen daar geen last van hebben hoor, vreest niet Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 14:20
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
ZEELAND736 schreef:
En wij heel gezellig dat je weer even 3 dagen komt.......(???) Knipoog smiley

En spartelen???
Is zo leuk joh!!



bietje saai toch eigenlijk?
spartelen in je uppie? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 13:13
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
LANFY127 schreef:
Nog een keer! Welke dan? Maar zeer zeker omdat je zelf met een schone lei wilde beginnen?! Toch? Niet om mensen te veroordelen omdat ze een bepaald boek hebben gelezen! Als je het persoonlijk, voor jezelf doet, doet heb ik daar echt geen probleem mee! Maar wel als je mensen erin probeert mee te trekken dat ze dat ook moeten doen omdat ze anders in de hel terechtkomen! Hoe hilarisch is dat!? En dat is wat Gerda Tolsteyn doet!



als ze nou echt lef had, verbrandde ze de koran Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 13:05
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
ZEELAND736 schreef:
Gewoon dat heen en weer gezwam niet lezen...
Niet ergeren en gewoon doorgaan met getrouwd zijn en gelukkig wezen!!!!
Ja toch??

ik erger me niet... ik vind het wel koddig, dat gespartel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 13:02
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
 
PIETER619 schreef:
Wij hebben een fantastisch koningshuis en ik zie in Willem en Maxima waardige opvolgers van Beatrix. Wat Rutte en ook Samson betreft, die hebben niet veel op met christelijke maaatstaven en zullen dan ook meer toestaan dan God wil gelijk abortus ja. Natuurlijk is het wel moeders keuze omdat te doen, maar mogen wij het leven dat God geeft zelf ten einde brengen dmv abortus, het is de staat die het geleagiseerd en wettig gemaakt heeft.


Hoe ik over het kreuningshuis denk, is ondertussen wel bekend, denk ik.
Een illegaal zooitje ongeregeld dat parasiteert op de nederlandse samenleving.
Een jochie dat toevallig als eerste uit het geboortekanaal van zn ma gekropen is, dat is zijn enige kwalificatie, op intelligentie had hij het nooit gered. Het trouwen met een geblondeerde argentijnse dochter van een medeplichtige aan massamoord en daarmee een paar vertederende dochtertjes krijgen, is ook geen kwalificatie, dacht ik?

Maar goed... even over dhr. Rutte en dhr. Samsom....
Leg mij nu eens uit waarom ik respect zou moeten hebben voor mensen die Nederland al schaterlachend verkwanselen, failliet laten gaan en leegroven ten behoeve van een dictatoriaal bewind in Brussel.
Voor miljarden staat de overheid garant voor zuidelijke landen... een gigantische gok met ONS PENSIOENPOTJE voor ONZE oude dag!!
Ze gooien alles wat in Nederland is opgebouwd op de roulettetafel!!
Hebben ze u daar toestemming voor gevraagd?
Hebben ze sowieso weleens uw mening gevraagd over hun overdracht van souvereiniteit en vermogen naar "europa"?
Ja ooit 1 keer in 2005 .... de uitslag daarvan is gebruikt als popla wc-papier! koning, minister, staten generaal, schijt aan de bevolking hebben ze allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 12:38
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
ANNA415 schreef:
Ja en daarom zijn er vurige discussies over geslachtsgemeenschap Knipoog smiley



duidelijk dus: zorg eerst dat je iemand hebt om dat stukje geslachtsgemeenschap mee te hebben, dan kun je je op dat moment druk maken of JIJZELF EN JE PARTNER op welk moment geslachtsgemeenschap mogen of willen hebben.

Dan nog is dat een persoonlijke keuze waar iemand niet voor verketterd hoeft te worden door een anoniempje op een internetsite die zichzelf beter acht dan een ander....

Dat heen-en-weer gezwam dat ik hier op forum lees over de theoretische mogelijkheid of eventualiteit terwijl er nog geeneens een partner voorhanden is, komt net zo puberaal over als de fantasie van een 16-jarig jochie of hij al dan niet de maximumsnelheid gaat overschrijden als hij een ferrari heeft. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:19
BerichtOnderwerp: kopje thee
 
IESJE369 schreef:
Tijd voor een visje ><> (klein visje)

of een groot visje: ~))))'>




graatmager Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:42
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
JANS221 schreef:
Het hoeft ook helemaal niet moeilijk te zijn om te discussiëren op een forum. Hoewel het voor sommige mensen toch wel erg moeilijk is. Zodra een standpunt van de ander niet overeenkomt met dat van hen, menen ze de vrijheid te mogen hebben om van anderen te zeggen dat ze er lekker op los zondigen. Want alleen zij schijnen precies te weten wat de wil van God is en daarom mogen ze anderen veroordelen.

Wat is volgens jouw inzicht goed, hoe hoort het en hoe vraagt God het van jou?



wat ik mij nou wel eens afvraag he....
waarom maken mensen zich als het over dit onderwerp gaat, zo verschrikkelijk druk??
zeker als het over de levenswijze of handelingen van anderen gaat.

mensen, jullie zitten op deze site om een levenspartner te vinden.
dat is een mogelijkheid... zelfs mij is dat gelukt!

het is mij echter niet gelukt door op dit forum de heilige hypocritus uit te hangen!!
er is veel, heel veel datewerk aan te pas gekomen.

ik wil ulieden bij deze dus oproepen om deze site optimaal te benutten om te daten, en dus niet om hier je dogmatische ei kwijt te kunnen.
trouwes... uit ervaring kan ik u melden dat hooguit 1% van de leden op dit forum schrijft en nog geen 10% er uberhaupt weleens een stukkie van leest.

tis maar n tip Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:34
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
NATASCHA642 schreef:
Ik dacht een leuke man te hebben maar hij mailt niet meer terug Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen zucht


dat heb ik nou nog NOOIT gedacht. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:33
BerichtOnderwerp: Ooievaar
 
KLUS667 schreef:
Nou nou, het komt zoals het komt
En het gaat zoals het gaat Coole smiley met zonnebril


ik ben er eigenlijk 100% van overtuigd dat je deze laatste regel niet kwetsend bedoeld hebt.... maar lees het eens goed na, in het licht van de ooievaar en je zult misschien snappen dat ik, en meerderen met mij, het wel kwetsend en pijnlijk opvatten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:23
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
LANFY127 schreef:
Ik zie er ook wel de humor van in! En ze heeft haar derde boek verbrand! Haha!

http://m.youtube.com/watch?v=iR7XEmGBPrk

Haha! Gewoon getikt! Boekverbranding is zoooo middeleeuws!




als ik van een boek af wil.... leen ik het uit aan iemand Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:18
BerichtOnderwerp: Ooievaar
 
MARIO216 schreef:
Een ooievaar, een hele ouwe,

kreeg genoeg van al dat sjouwen.

Een baby hier, een baby daar,

het werd hem allemaal te zwaar.

Ook kan ik sprak hij met een zucht,

steeds minder tegen die lucht.

Ik hou van baby's, echt waar , heus!

Maar steeds weer zo'n wurm onder je neus.

Het ruikt zo naar, het ruikt zo vies,

die lucht van poep, die lucht van pies.

Het kan mij niet schelen wat het kost,

ik stuur ze voortaan wel per post!





ik heb t hele dak met boter ingesmeerd en n vogelverschrikker op de nok gezet!
genoeg is genoeg Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:14
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
de enige leuke man op cm.... is er weer 3 dagen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 13 maart 2013, 21:05
BerichtOnderwerp: nieuwe Paus
 
GERRIT084 schreef:
Als het een beetje tegen zit, is het er één, daarom, zal wel Duits bloed hebben, hij zei niet veul, en wat die zei, verstond ik niet Geschokte, onthutste smiley misschien bang voor stemherkenning Smiley met dichtgeplakte mond


je vind jezelf vast erg grappig, wel jammer dat je daarmee dit topic ook weer verziekt, ik heb dit topic gestart om onze katholieke cm-leden te feliciteren met een voor hun belangrijke gebeurtenis.

Als je nou alleen maar stupide opmerkingen kan maken, vind ik dat stuitend onbeleefd. Om al niet te spreken van groot gebrek aan respect voor anderen.
Doe dat lekker in een onzintopic, daar zijn er toch zat van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 13 maart 2013, 20:56
BerichtOnderwerp: nieuwe Paus
 
GERRIT084 schreef:
Gaat lekker, wij straks een Argentijnse koningin, en de roomse een Argentijnse paus, zal wel Duits bloed hebben Coole smiley met zonnebril

duits bloed is niet erg, zou erger zijn als de paus ook kind van oorlogsmisdadiger is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 13 maart 2013, 20:43
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
ERIKA129 schreef:
Vast 1 van een jaar of 80 Clown smiley


Het lijkt mij een capabele man, ik hoop dat hij veel zegen mag hebben in zn ambt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 13 maart 2013, 20:39
BerichtOnderwerp: nieuwe Paus
 
De witte rook kwam uit de schoorsteen vandaag. Lachende smiley

Ik wens onze RK broeders en zusters veel geluk met hun nieuwe leider en ik hoop dat deze kerkelijk leider het voor elkaar krijgt de fouten en schande uit het verleden kan laten verbleken en een wereldwijde opwekking tot stand mag brengen.

Pieter
ook RK = OK
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 19:04
BerichtOnderwerp: (wederzijdse) afhankelijkheid
 
IJSJE204 schreef:
Lees ik het nu goed dat jullie vinden dat ik oneerlijk ben en dat ik huichel?


niet persoonlijk hoor, in mijn ogen huichelt 75% van de schrijvers op dit forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 19:01
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Als je de mens leert kennen, ga je van je hond houden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 110 Volgende
Pagina 1 van 110