ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 19:33
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach Pieter, volgens mij heb je gewoon last van heimwee.


naar die bananenrepubliek holland?? Zieke smiley

dacht ut nie chat Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 18:49
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
-

Laatst aangepast door
PIETER649
op woensdag 4 april 2012, 18:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 18:46
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
COOTJE711 schreef:
Moet je ook gedwongen langer werken Pieter? Knipoog smiley


Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar bij uns in Deutschland is het zelfs VERBODEN om te werken op Karfreitag ( goede vrijdag).
Een oprecht christelijke natie zijn wij he!! Engeltje smiley

Jaloers?

[url]www.immobilienscout24.de [/url]


[url]www.huizen.de[/url]


[url]www.verhuis.de[/url]


lekker goedkoop he, in het mooiste land van Europa Coole smiley met zonnebril

(en we kunnen nog beter voetballen dan jullie ook, kijk maar op 13 juni a.s.)


Laatst aangepast door
PIETER649
op woensdag 4 april 2012, 18:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 18:41
BerichtOnderwerp: Erfzonde
 
CHATULIEM619 schreef:
De vraag is: is een kind verantwoordelijk voor zijn daden. En dat is niet het geval. Het heeft daarom geen zin om dit bij een kind te doen. In die zin is het ook vreeemd, omdat het niet bij de Israelieten zelf voor kwam en dat de link tussen besnijdenis en erfzonde nergens te vinden is. Het is een vondst van de chr. kerk om kinderen te besprenkelen.


tja chat, de rivier de jordaan is nou eenmaal een heel end fietsen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 18:40
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag
 
Vaak zijn degenen die het hardst klagen over winkelopeningstijden op zon- en feestdagen, ook degenen die het onzin vinden dat moslims op hun heilige dagen ook zomaar vrij willen zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 17:42
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag
 
HERMAN388 schreef:
Ons supermarkt sluit op goede vrijdag.om 19.00 uur!!


hou er rekening mee dan, dat je niet te laat naar de supermarkt gaat Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 17:39
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
HERMAN388 schreef:
CM-hulpjes zijn welkom Knipoog smiley


sorry, ik moet langer doorwerken van mn directie op goede vrijdag.
ik heb nog geprobeerd te ruilen met collega´s, maarja die willen dat niet omdat ze een lang weekendje weg willen. Boze smiley

als je hier nou eerder mee gekomen was, had ik tijdig vrij kunnen vragen, ik wist al lang genoeg van te voren wanneer het goede vrijdag zou zijn dit jaar Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 17:35
BerichtOnderwerp: kinderen
 
Als ik al die scheidingsdrama´s aanhoor de laatste 5 jaar en zie hoe het bij mijn stiefkinderen gaat, ben ik opeens bijna dankbaar dat in mijn scheiding niet meer over kinderen geknokt hoefde te worden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 17:31
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
WILLEM618 schreef:
Ben dat in principe met je eens Pieter, maar niet elk geval is het zelfde. Er zijn er die maar een beperkt gedeelte in staat zijn om te werken, en alles al geprobeerd hebben om te kunnen werken, maar niet aan de bak komen. En wel binnen hun mogelijkheden een invulling hebben gevonden om de tijd die ze beschikbaar hebben, te besteden aan vrijwilligers werk. Om zo het door de maatschappij betaalde geld in de maatschappij te besteden. En zie dat dan niet als hobby, maar als tijdbesteding.
Het enige wat ik er mee zeggen wil, is, dat er wel eens te makkelijk een oordeel gegeven word over mensen.


Je neemt nu een hele groep in bescherming.
De tijd van hele groepen in bescherming nemen omdat er een aantal goedwillenden tussen zitten ( ja, zelfs ik erken dat er goedwillenden zijn...) is voorbij.
Die luxe kunnen we ons niet meer permitteren.
Om niet binnen een aantal jaren met zn allen finaal naar de economische afgrond te zeilen, moeten nu alle zeilen bijgezet worden.
Iedereen zou wel van zn hobby zn beroep willen maken en de hele dag alleen maar leuke dingen doen.
Mijn tip is om dan betaald werk ook maar als leuk ding te gaan zien want de verzorgingsstaat zoals we kennen, is voorlopig echt voorbij.
Ik heb veel contacten in Griekenland, die mensen hebben al te maken met halveringen van uitkeringen, stijgend levensonderhoud en salarisverlagingen.
Europa heeft fijn een tijdje op de pof kunnen leven maar zal nu op de blaren moeten zitten en geloof me, als men de situatie echt voor wil zijn, neem dan maar gauw dat baantje als tomatenplukker aan want de vleespotten zijn leeg... helemaal leeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 14:00
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
Maar Willem, een beetje op eigen houtje beslissen dat je geen betaalde baan hoeft te hebben omdat je toch al liefdadigheid doet of evangeliseerd, dat is toch grote onzin!!

Te beginnen met dat evangeliseren, doe dat in je vrije tijd, daar hoeft de niet-gelovige belastingbetaler toch niet voor op te draaien?
En als je zonodig goed wil doen voor je medemens, zoek dan een betaalde baan waarin dat kan, of doe dat in je vrije tijd.

Je mag nooit de rekening van jouw hobby bij de belastingbetaler leggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 17:30
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ERIKA129 schreef:
En Willemijn wat voor kleur is het nu geworden Smiley die vol vragen zit
Toch gewoon grijs Clown smiley Knipoog smiley


grijs metallic Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 12:27
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
LEONARD480 schreef:
Merkwaardig begint een forum bijdrage te verzanden in zwart/wit al dan niet in grijstinten.
Wat zegt dat over ons als christenen in onze maatschappelijke verantwoordelijkheden. Moeten wij niet een tiende weg geven? En zullen we niet rijkelijk beloond worden en dus niet armer. Waar is het vertrouwen op de Hemelse Vader? Gaat toch uiteindelijk of je een relatie onderhoud met je Schepper.



Een tiende weggeven is inderdaad een mooi handvat voor samenlevingen waar geen sociaal netwerk is.
Op je loonstrook kun je maandelijks zien dat je aan die richtlijn ruimschoots voldoet.
En nee dat is niet grijs gedacht, het staat zwart op wit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 11:15
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
THOMAS968 schreef:
Mijn belastingformulier nog net op tijd ingevuld. En aan het eind bij de berekening weende ik bitter om het maar eens in Bijbelse taal te zeggen.



Thomas, had het liever aan iets anders uitgegeven.



kijk, das nou t eerste voordeel bij emigratie... geen popla formulieren meer van die tollenaars uut holland Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 22:49
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
VISSER278 schreef:
Wouwww....de ....( bekende politieke partij) die vandaag een werkbezoek kwam brengen aan ons bedrijf.
Alle radio's uit , iedereen stemmig zich zelf gedragen...... wat zullen ze een geweldige indruk er aan over hebben gehouden. Lachende smiley


hoop doven he, bij groen links, dus radio uit anders horen ze niks. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 22:42
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
CHATULIEM619 schreef:
Je doet jezelf tekort Pieter. Ik weet nog dat je hier een actie voor iemand hebt opgestart, en dat je samen met anderen zijn hele huis hebben opgeknapt. Ik kan me niet herinneren dat je daar iets voor terug wilde hebben.

dat bedoel ik chatuliem, ik maak zelf uit wat, waar en hoeveel.
maar vooral aan WIE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 22:38
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
STEENTJE178 schreef:
Brrrrrrrrrrr......jij bent toch diegene die juist op JONG valt, Pieter???? :-P
Waar houdt je je nu dan weer mee bezig?? Coole smiley met zonnebril


dat vin ik nou zo min en laag he, dat ik gewoon beschuldigd word dat ik alleen op jong val. Huilende smiley, smiley in tranen
okee, ik heb de schijn tegen omdat ik via cm met de knapste en strakste van alle dames ben getrouwd en die toevallig 12,5 jaar jonger is. Verlegen lachende smiley
en ja, ik heb hoofdzakelijk met vrouwen van gemiddeld n jaar of 10, hooguit 8 jaar jonger gedate in mn vrijgezelleperiode, maar ik heb dat nooit gezocht!
het is me overkomen.

Dus bij deze wens ik zeer duidelijk te stellen dat ik nooit problemen met oudere vrouwen heb gehad, zelfs niet als ze oma zijn.
echt, ik was dol op mijn ouwe omaatje Verliefde smiley
en ja, ware ik nog niet getrouwd, had mijn keuze ook zomaar op een oude vrouw kunnen vallen Engeltje smiley

(maar dan wel van minimaal 90 jaar oud, 60 miljoen euro op de bank en een zeer broos gestel)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 18:42
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
CHATULIEM619 schreef:
ja, het is naief, maar ik geloof dat dat bewust zo is. Ons geven hangt niet af van wie de ontvanger is, het gaat erom dat we vanuit onze rijkdom de ander geven. Het is heel Nederlads om daar dan een bonnetje voor te vragen,zodat we het kunnen aftrekken van de belasting. Zelf vind ik het ook niet kunnen om je bijdrage aan de kerk af te laten trekken van de belasting..
Stel je voor dat je een zwerver kleren geeft, verwacht je dan echt dat hij zich dan beter gaat verzorgen? Of stel je dat als voorwaarde? Ik vind van niet....Sommige mensen kunnen nl. niet veranderen, hoe goed ze het ook proberen. Moet je ze dan maar je hulp ontzeggen? Ik zie nl. nergens in de bijbel die voorwaarde staan.


Dit is geloof ik het karakter van geven, geven om niet...



Mooi dat er in de bijbel geen voorwaarde staat.

Maarre... ten eerste moet je dat in de culturele context van die tijd zien, jeweetwel, net zoals hoedjes op in de kerk. Wie in die tijd arm was, kon niet werken, maar dan ook ECHT niet kunnen he. Het ontbreken van sociale voorzieningen maakte dat de mensen echt wel tomaten wilden plukken en als ze dat echt niet konden, dan moesten ze leven van giften en dan mag er inderdaad geen onderscheid gemaakt worden.

als tweede opmerking: ik ben niet de schrijver van de bijbel, en ik behoud me t recht voor WEL voorwaarden te stellen.
Dat betekend niet dat ik niets geef, maar wel dat ik zelf bepaal: hoeveel, aan wat en aan wie.

Dan kun je met dat boterzachte WWJD aan komen zetten, maar dat zegt mij niets, ik ben Jezus namelijk niet, noch kan ik ooit aan Zijn goedheid tippen. Daarbij is de hierin uitgesproken wens gelijk te zijn aan of te doen als Jezus nou precies de wens waardoor de mens verleid werd en in de zonde terecht kwam.
Dus laat mij nou maar met beide pootjes op de grond zelf bepalen wat ik al dan niet geef aan wie dan ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 16:19
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
GERRIT084 schreef:
Sommige fietsen komen daar al niet meer voor in aanmerking Gefrustreerde smiley


nieuw spreekwoord dan maar:

"achter een ouwe rollator moet je t leren" Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 16:15
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
PIETER649 schreef:
Gisteravond even naar Pauw en Witteman gekeken?
Er was een stukje over een mooi project in Rotterdam en het Westland.
Met bussen vol worden werklozen uit Rotterdam naar het Westland gebracht om te kunnen solliciteren bij tuinbouwbedrijven.

Wel mooi toch, dat een gemeente die mensen zo ondersteund bij het zoeken naar een baan!!

Bij ons in Duitsland gaan ze nog wat verder, daar zoekt de sociale dienst niet alleen een baan voor de clienten, ze gaan ook nog mee op sollicitatiegesprek. Lachende smiley




Goed.... mooi initiatief en wat blijkt na de evaluatie?
Bijna de helft (!!!!!!) van de mensen die opgeroepen zijn voor dit alternatief is te belazert om er op in te gaan.
Men verkiest een strafkorting van de bijstandsuitkering boven een baan Gefrustreerde smiley

Sorry, kan ik geen respect voor opbrengen en ik hoop dat dit ook gecommuniceerd word met voedselbanken en desnoods de diaconie van de kerk.
Dit heeft niets maar dan ook niets meer te maken met zielig zijn en geen baan kunnen vinden.
Wie hierbij de billen brand zal terecht op de blaren moeten zitten!

man man, wat een volk Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:43
BerichtOnderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
 
Na het sucses van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland)
Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden.

- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen
- mag binnen gerookt worden
- een echte aanrader!!
- bei uns ist ALLES großer und beßer...

Datum 21 april om 19.30 uur
Geen kinderen of andere introducees
Tafel voor 15 man m/v

Deelnemers:

- Annette 792
- Pieter 649


Laatst aangepast door
PIETER649
op zondag 1 april 2012, 20:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:27
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
GERRIT084 schreef:
Nou en, in een ander topic lopen jullie weer te klagen, en is grijs niet goed genoeg Gefrustreerde smiley
En is 50 niet echt oud voor een vrouw toch Smiley die vol vragen zit en voor dat ventje is er ook nog een oud gezegde, iets over fietsen geloof ik Zieke smiley


ja maar Gerrit... er staat in dat spreekwoord toch niets over de oudijzerboer?? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 19:07
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
LEANNE226 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley Dit vergeet ik snel weer,ik koop wel weer iets wat je weg kunt gooien Knipoog smiley

Hannah,zij is vijftiger,grijs en heeft nog kids thuis,verkeerde categorie voor de meeste mannen dus Twijfelende smiley



kunstgebit?
snor?
wratten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 18:58
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
Gisteravond even naar Pauw en Witteman gekeken?
Er was een stukje over een mooi project in Rotterdam en het Westland.
Met bussen vol worden werklozen uit Rotterdam naar het Westland gebracht om te kunnen solliciteren bij tuinbouwbedrijven.

Wel mooi toch, dat een gemeente die mensen zo ondersteund bij het zoeken naar een baan!!

Bij ons in Duitsland gaan ze nog wat verder, daar zoekt de sociale dienst niet alleen een baan voor de clienten, ze gaan ook nog mee op sollicitatiegesprek. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 18:18
BerichtOnderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
 
ERIKA129 schreef:
Nee chat het 50 maakt niet zoveel uit het gaat mij erom dat die mensen gelijk ook oma moeten zijn terwijl er hier zat zitten die nooit kinderen hebben gehad!! Wat erg pijnlijk kan zijn!!


Nog een geluk dan dat "je gekwetst voelen" GEEN dodelijke ziekte is dan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 11:33
BerichtOnderwerp: Oudejaarsavond
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hoe zou het bij Thomas zelf zijn gegaan???? Engeltje smiley Knipoog smiley

Voor ds Lakenveld was hij vast op tijd Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 26 maart 2012, 11:30
BerichtOnderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik lees met grote verbazing je stukje.....wat een vooroordelen zeg!
Dus iemand van boven de vijftig is een omaatje met grijze haren? In welke eeuw leef je?
Jij denkt met je 49 jaar nog een jonge blom aan de haak te slaan.......misschien jezelf toch eens spiegelen......



Willemijn, wel in jaren maar gevoelsmatig absoluut nog geen oud dametje maar hopelijk binnenkort wel een leuke sportieve oma...... Engeltje smiley
Enne....ik vind grijze haren en een beetje doorleefd hoofd wel charmant staan bij mannen, dan heb je in ieder geval geleefd he?



Hoezo vooroordelen???
mag je niet streven naar maximaal en optimaal?
Hij brengt het met humor en hij heeft gewoon gelijk.

Hij gebruikt geeneens het bekende spreekwoord over fietsen die niet geheel splinternieuw meer zijn....

Enne W-tje... jij bent zonder twijfel de meest begeerde, aantrekkelijkste en sportiefste (bijna-)oma hier op cm, maar jij was er niet he, op die speeddate waar hij het over heeft Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 25 maart 2012, 13:54
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
DANIEL777 schreef:
Wanneer is een artikel zoals een vaatwasser een luxe?
Voor jou en mij zou het eventueel luxe kunnen heten maar als ik op tv gezinnen met 12 kinderen zie(dertiende op komst) dan noem ik het geen luxe meer


Er is hier een gezin met 3 kinderen en als ik dan zie hoe snel die vaatwasser vol zit hier, denk ik dat hooguit de 4e vaatwasser luxe is bij zo´n groot gezin.
Bij zo´n groot gezin zullen er toch ook wel kinderen zijn die kunnen (helpen met) afwassen?
Das honderden jaren goed gegaan toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 25 maart 2012, 13:51
BerichtOnderwerp: alleenstaande moeders
 
Bij het lezen van deze titel, denk ik dan ook gelijk aan de alleenstaande vaders.
Moeders krijgen meestal de kinderen toegewezen bij een scheiding en vaak zorgen ze er voor dat die kinderen vervreemden van hun vader.
Wraak van de moeder zogezegd.

Maar goed, laat deze overdenking de moeders niet weerhouden hun ervaringen en inzichten te delen op dit forum Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 23:27
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Op het forum al 2 hinten gelezen... ik geloof dat Herman morgen jarig is of zo Smiley die vol vragen zit

Mocht het zo zijn, dan bij deze alvast gefeliciteerd Herman, zet je wel n foto op je profiel dat je al die kaarsjes uitblaast?
Met punthoedje op en slingers aan de muur natuurlijk he Knipoog smiley



http://www.youtube.com/watch?v=cKNgLcafVYs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 23:23
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
STEENTJE178 schreef:
Heh wat jammer nou. Wat hadden we graag hier een foto gezien van Pieter, terwijl hij zijn eerste slok nam Duiveltje smiley ........... Knipoog smiley


dat zou n zeldzame foto zijn... ik thuis koffie drinkend... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 110 Volgende
Pagina 19 van 110