ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:44
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
ERIKA129 schreef:
Ben blij dat ik buiten jou doelgroep val want voordat ik in badpak op cm ga staan Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley



het doel heiligt den middelen erika... Engeltje smiley


(probeer n bikini ipv een badpak joh ) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 20:19
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Vandaag vraag ik me af waarom men bij de naam Roos een associatie legt met de bloem en niet met de schouderversiering Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 17:48
BerichtOnderwerp: Moppen die je wil delen.....
 
Een man komt thuis en ziet dat zn vrouw haar koffers heeft gepakt.
Hij vraagt: wat ga jij nou weer doen?
Zij zegt: ik verhuis naar amerika, want dat gedoe wat wij s avonds in bed doen, dat brengt daar 400 dollar per keer op!

Even later ziet de vrouw dat haar man ook zn koffers inpakt.
Zij vraagt: waarom pak jij nou ook je koffers??
Hij zegt: ik ga mee naar amerika, ik wil zien hoe jij van 800 dollar per jaar gaat leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 18:37
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
VISSER278 schreef:
Kijk , daar heb ik meer aan dan dat ze me uitmaken voor ouwe ... Boze smiley

En inderdaad , het is echt zo'n variatieapparaat of hoe je het ook wilt noemen. Maar deze ouwe ...zal het ermee moeten doen.
Heb het vandaag al 1,5 minuut volgehouden om op te houden , maar dat was meer om te showen. Hoop niet dat ......dit leest. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


die hep geen bril


Laatst aangepast door
PIETER649
op maandag 5 maart 2012, 18:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 19:53
BerichtOnderwerp: Multitasken
 
VISSER278 schreef:
Het valt wèl op dat het meest de vrouwen zijn die hier zeuren over het huishouden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
De mannen zullen het huishouden erbij wel gewoon zien als een morele plicht . Smiley met dichtgeplakte mond
Niet klagen maar dragen en hopen dat de frietboer niet te vroeg de deuren sluit. Lachende smiley


welnee Visser, jij snapt er OOK al niks van! Verraste, verbaasde smiley

Mijn laatste woonsituatie als vrijgezel was als volgt: ik woonde in een huis zonder keuken. Ik at iedere dag in n restaurant. Mn was ging naar mn ma, 140 km verderop. Stofzuigen deed ik hooguit vlak voordat mn zoveelste date kwam sla.. euh, koffiedrinken. Ow wacht... ik had geen koffiemaakmachine.

De oplossing: stug doordaten tot je er 1 tegenkomt die het huisvrouw zijn als hogere roeping en taak voor t leven ziet. Daar ga je dan mee samenwonen en uiteindelijk ook nog trouwen omdat ze dat zonodig wil voordat er een opvolger voor mn fabriek kan komen. Dan moet je ook nog blij zijn dat je een gezonde dochter krijgt terwijl het voor de fabriek beter een zoon had kunnen zijn Gefrustreerde smiley
Maar goed, mn was gebeurd nu in huis, er is n koelkast en een chipsla, er word gekookt zonder dat je haar iedere dag een fooi moet geven en poetsen doet ze ook nog tussendoor, soms.

Nadeel is weer dat ze een maandelijks salaris heeft... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 21:53
BerichtOnderwerp: Jezus zegt:
 
COOTJE711 schreef:
Met deze gelijkenis wijst Christus op de uitnemende waardigheid van de leer en de beloften van het Evangelie. De ijver die men behoort aan te wenden om het te verkrijgen, al ware het ook met schade en verlies van alle tijdelijke dingen.


ten koste van anderen? sorry hoor, blijft n raar voorbeeld
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 21:51
BerichtOnderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
 
Chat, ik zou graag zien dat je geen anoniempjes in je lijst opneemt.
Zelf weet ik sowieso graag wie ik kan verwachten.

Belangrijker nog: er zijn hier mensen waarvan de ex ook op cm zit en die vatten anoniempjes als bedreigend op.
je hebt op cm al een nickname, is dat niet genoeg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 21:27
BerichtOnderwerp: Jezus zegt:
 
MARIO216 schreef:
Dus de Bijbel staat eigenlijk dat je mag stelen??

officieel is het misschien geen stelen, maar ik vind het minimaal gluiperig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 12:26
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
29 Februari... schrikkeldag
de hele dag werken mn medewerkers graties Kwijlende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
GERRIT084 schreef:
Als ze die dag niet willen rekenen Gefrustreerde smiley moet je ze als overuren bij laten schrijven Geschokte, onthutste smiley moet je kijken hoe vlug ze hem bij schrijven Gefrustreerde smiley


ach joh, de helft hier op cm heeft geen baan, dus kan n dag langer uitslapen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 20:27
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
MARIO216 schreef:
Morgen heeft de baas een gratis dag, eerste verdienste, je werkt dus dit jaar i.v.m. het schrikkeljaar, een dag gratis Boze smiley

http://www.nibud.nl/nc/over-het-nibud/actueel/nieuws/artikel/schrikkeldag-kost-gezin-60-euro.html?utm_medium=email&utm_campaign=nwsbr_cons&utm_content=Schrikkeldag+2012&utm_term=Schrikkeldag&utm_source=cons_nb_28+feb2012&utm_name=Nieuwsbericht+Schrikkeldag




owja.... morgen ff vermelden bij t mooiste moment van de dag dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 08:29
BerichtOnderwerp: Het weer
 
TINK100 schreef:
zachtjes tikt de regen op het zolderraam......


je vergeet nog te melden dat de zon op dat heidense uur nog niet scheen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 27 februari 2012, 23:15
BerichtOnderwerp: De bijbel als absolute waarheid
 
FRITS494 schreef:
Wel, dat is geen historisch verifieerbaar verhaal. Lachende smiley


Dat is het bezoek van de engel bij Maria ook niet, daarbij is er geen beedigde doktersverklaring over haar maagdelijkheid.
Daarbij vraag ik me af of er in de kas-administratie van het sanhedrin wel een getekende kwitantie ligt betreffende uitbetaling van 30 zilverlingen aan de heer J. Iskariot.

Pieter, je kan zoveel beweren, harde feiten wil ik zien. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 27 februari 2012, 17:44
BerichtOnderwerp: Jezus zegt:
 
MARC212 schreef:
Het Koninkrijk van de hemelen is net een schat die ergens in een stuk land ligt en door iemand wordt ontdekt. Die man stopt de schat vlug weer in de grond. Hij is zo blij dat hij alles wat hij heeft, verkoopt. Dan koopt hij het stuk land, met de schat erbij! Mattheüs 13:44



Dit vind ik een heel lastige...
Schatzoeken op andermans grond en dan met voorkennis schijnheilig onderhandelen met de onwetende eigenaar over de koopprijs.
Dat is in mijn ogen net zo goed diefstal als wanneer hij de schat direct had meegenomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 19:38
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Jups het was heeeeeeeerlijk weer vanmorgen op die goede planeet Coole smiley met zonnebril


hou je ons morgen weer op de hoogte van het weer in vaagedaal?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 19:37
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Frank, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....je haalt me niet in Knipoog smiley
Maar jou wens ik van harte een jaar met veel dingen die je gelukkig en blij maken.....

Willemijn


Als zelfs W-tje jou felicidingest, ken ik nie achter blijven nie, proficial Frank Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 19:36
BerichtOnderwerp: De bijbel als absolute waarheid
 
THOMAS968 schreef:
Marian,

Het klinkt heel vroom en is het misschien ook wel. Maar je komt dan wel in de problemen wanneer je iets wat verhalend of dichterlijk bedoeld is, letterlijk neemt. Wat doe je dan als blijkt dat de muren van Jericho al voor een deel verwoest waren toen het Joodse volk kwam? Verlies je dan je geloof? Nee toch zeker? Bedenk wel dat wat wij voor waar aannemen wetenschappelijk juist en controleerbaar moet zijn. Dat is een vorm van denken die hier ook nog maar een paar eeuwen zo gehanteerd wordt. Tijdens de Renaissance een beetje en pas op grotere schaal sinds de Verlichting. Joodse mensen dachten niet in die termen van ons type waarheid. Ze vertelden dat God hen hielp in de nood en dat was waar. Zoals voor hen een gelijkenis waar was als de betekenis klopte ook al wisten ze dat het niet precies zo was gebeurd In de chassidische vertellingen van de huidige Joden onderling werkt het nog zo. Ik denk dat je voorzichtig moet zijn de Joodse manier van denken in en voor de Oudheid te benaderen met onze rationele wijze van redeneren. We nemen maar als vanzelfsorekend aan dat dat zo is. Het is eigenlijk helemaal niet zo vroom en ook niet eerlijk om de Joden zo te benaderen. Juist door de denkwijze van de Joden over te nemen en de Bijbel te lezen met begrip voor hun wereldbeeld, lees je het zonder aarzeling. Bij een veldslag kregen ze van God genoeg tijd om van de vijand te winnen. Ze vertelden dat God de Zon even stilzette, een uiting van: God gaf ons de tijd te winnen. Je moet het als een geloofsverhaal lezen, als het letterlijk gebeurd was, hadden de Joden zeker hun vijand verslagen want dan was er een kosmische ramp ontstaan van ongekende omvang. In de Bijbel gingen ze er als vanzelfsprekend van uit dat de Zon om de Aarde draaide. God was toch zo machtig wel dat Hij de Zon even stil kon zetten om Zijn volk te helpen? Maar we weten allemaal dat de Zon niet om de Aarde draait. De Aarde draait om de Zon en om zijn eigen as. Maar ondanks dat het in de Bijbel andersom staat, is de Bijbel daarmee nog steeds waar. Het was het wereldbeeld waaruit ze schreven en ze hadden die mate van kennis en inzicht , die wij nu wel hebben, nog niet. Als je wetenschappelijk denkt en de Bijbel zo leest, is de Bijbel dus onwaar. Maar zo moet je het niet lezen en het is echt geen teken van vroomheid om te stellen dat je het dus, ondanks dat je weet dat het niet kan, toch zo geloofd. Het was een uiting van een groot geloof in God en de grootheid van Zijn macht om het Joodse volk te helpen.

Als ik jouw slotopmerking lees en ik plaats hem in dit kader, ben ik het dus nog met je eens ook.....

Thomas, mensen die wetenschappelijk denken, zijn ook kinderen van God. Of, zoals mijn grote held Galileï zei: "En toch beweegt zij zich".



Dat God hemel en aarde geschapen heeft, word voor waar aangenomen, neem ik aan?
Dat God zijn Zoon naar aarde heeft gezonden door een maagd te bezwangeren, word ook voor waar aangenomen, mag ik hopen?

Waarom is het dan zo moeilijk te geloven dat God die zo groot is geeneens ff de dag wat langer kan laten duren of een paar muren kan laten instorten???
Als een god dat geeneens meer kan, istie geeneens god, mar een charlatan joh!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 16:10
BerichtOnderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
 
Nu maar hopen dat ze geen Ariel Sharon van hem maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 14:32
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik vrees het ergste voor vandaag... kokkin is ziek Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 14:31
BerichtOnderwerp: ziekenhoekje
 
COOTJE711 schreef:
Heel goed nieuws Jolan!! Hoop van harte voor je dat de volgende kweken ook goed zijn! Doe rustig an en hopelijk heb je nog een goeie tijd tot je huwelijk Lachende smiley


daarna maakt niet meer uit Cootje? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 22 februari 2012, 08:05
BerichtOnderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het een vreemde opmerking, met een knipoog naar het geloof. Lees eens de NBV, dan heb je een goede begrijpelijke vertaling voor deze tijd en deze generatie.
Bovendien vind ik het een beetje vreemd hoe je stelt dat de jeugd zo anders is als vroeger. Heb ook opgroeiende kinderen en die hebben nooit moeite met het ABN. In een werksituatie of op school worden ze ook voldoende geconfronteerd met het ABN, dus in mijn ogen is dit volledig overbodig wat je schrijft.



Das nou precies het probleem Chat... werksituatie kennen ze niet en op school komen ze ook niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 19:05
BerichtOnderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
 
THOMAS968 schreef:
Het stond in de Telegraaf hoor en niet in de krant. Als je niet heel zeker weet dat het waar is, behoor je zoiets niet te schrijven.

Thomas, gelooft er niets van.


Dat er een complot tegen Friso zou zijn gesmeed, geloof ik nog net niet.
Waar ik ondertussen wel van overtuigd ben is dat Beatrix een heel andere geheime agenda heeft dan algemeen aangenomen wordt.
Onder het alibi van koningsschap worden vieze en gemene spelletjes gespeeld en is de waarde van een mensenleven heel laag.

Maar goed, wat kun je verwachten van een koningshuis dat op fraude gebaseerd is he...

Pieter, ondanks dat gun ik het de familie Van Amsberg dat Friso gezond het ziekenhuis mag verlaten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 20 februari 2012, 19:29
BerichtOnderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ben het met je eens Hannah, en vooral.....laat je linkerhand niet weten wat de rechter doet.........of is het net andersom...... Verraste, verbaasde smiley


klopt W-tje
maar soms kan het inspirerend zijn als er een keer iets breed uitgemeten belicht word.
zoals bijv. in 2008 bij de complete make over van het huis van een cm-er, door cm-ers met de opbrengst van een oproep op cm-forum.

zien helpen doet soms helpen... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 20 februari 2012, 17:01
BerichtOnderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
 
ANNETTE050 schreef:
Precies......geloof en werken, wanneer spreken we af met een aantal cm-ers om in gropejes naar verpleegtehuizen/verzorgingstehuizen te gaan en onze diensten voor een paar uur in de week aan te bieden........
je/jullie mogen je hier melden of bij mij, dan coordineer ik het wel.....
ik wacht af.......



pffff niet te direct he Annette.. je weet cm-ers praten graag hoogdravend, maar om dat nou echt in de practijk te brengen.... Clown smiley

nee, grapje en valse beschuldiging hoor.
in 2008 hebben we vanuit cm het huis van een invalide cm-er compleet opgeknapt met hulp van donaties van andere cm-ers!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 20 februari 2012, 15:36
BerichtOnderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
 
THOMAS968 schreef:

Thomas, een gebed voor een ander kan toch nooit kwaad?


Gebed is nooit verkeerd.
Desondanks vind ik het onterecht dat Annette050 zo verketterd word omdat ze geen fan van de familie Van Amsberg is.
Ik heb het er ook totaal niet op overigens.

Nou is er een prinsje dat n ongeluk heeft gehad en moet opeens van alle kansels gebeden worden voor hem en zn familie.
Waarom word er nooit van de kansel gebeden voor de slachtoffers van deze familie?
Zijn er teveel zeker?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 20 februari 2012, 15:19
BerichtOnderwerp: Incest
 
De leden van cm zijn, voor zover ze gescheiden zijn, ALLEMAAL schuldloos gescheiden... zeggen ze.

In het kader van vergeving van de dader, ben ik benieuwd of het exje, uiteraard na diep berouw en gemeend vergeving te hebben gevraagd, alsnog weer welkom is in de echtelijke woning en sponde.

Of is vergeving meer iets voor dat naamloze incestslachtoffer dat wij met den bijbel in den hand op de vergevingsplicht kunnen wijzen?

Volgens mij word er door sommigen te weinig rekening gehouden met de menselijke natuur....

God vergeeft.
De mens is geen God.
Echt waar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 19 februari 2012, 23:06
BerichtOnderwerp: Verslaggeving
 
GERRIT084 schreef:
Dan mogen jullie, in het grootte Germaanse rijk nog van geluk spreken. Hier in kaaskoppenland worden wij al geregeerd door dat stelletje huichel achtige overlopers. En dan durven ze er ook nog een grote C achter te plakken. Slapende smiley


ik ben die bananenrepubliek niet voor niks ontvlucht Knipoog smiley
sucses met die corruptelingen daar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 19 februari 2012, 20:40
BerichtOnderwerp: Verslaggeving
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd Mario is het m.i. begonnen met het verslag over de Golfoorlog. En ik vind het niet zo erg. Toen het El Al vliegtuig in mijn achtertuin landde in 1992, vond ik het juist heel goed, dat iedereen kon zien en beseffen wat voor vreselijke ramp het was. Het zorgde ook voor medeleven en begrip, en binnen zes weken hadden we een andere woning aangeboden gekregen..
Er schuilt heel veel kracht in tv uitzendingen, denk maar wat er gebeurd is in de Arabische lente. Dit was zonder tv nooit gebeurd. Dat het soms om wat minder belangrijke onderwerpen gaat, dat neem ik dan maar op de koop toe, maar ik vind het wel prettig op de hoogte gehouden te worden over wat er in deze wereld gebeurt.


Nou Chat, das wel fijn dat jij als ergste bijwerking ziet dat er over minder belangrijke onderwerpen veel en vaak nieuws komt.

Persoonlijk vind ik dat door die aandacht en steun vanuit het westen voor die arabische winter, datzelfde westen medeschuldig is aan de vele doden die dit heeft gekost en nog gaat kosten. Zieke smiley

Zo dom is rusland niet, die is tegen ingrijpen, nu ook in Syrie.
Wat in het westen nauwelijks benadrukt word: 70% van de syrische bevolking staat achter hun president, over democratie gesproken....
De christenen in Syrie leven, net als in Egypte voor de opstand, een rustig leven.
En die idealistische mafketels uit het westen gaan daar ff de moslimbroeders aan de macht helpen, ongelofelijk he, wat n idioten Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 19 februari 2012, 16:14
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
MARISKA601 schreef:
Ik zat mij net te bedenken, wat voor nut heeft het om hier te melden dat je niet verlengd.
Sommigen hebben er geen behoefte aan vertrekken met de noorderzon.
Anderen delen mee dat ze een relatie hebben en niet meer verlengen.

En dan heb je mensen die vlak voor dat hun abonnement afloopt,
even hun gal hier spuien hoe zij over cm in het algemeem denken.
Is het niet zo dat degenen die hun gal spuien, zelf een aandeel hebben
gehad over het algemeen?

Ik zou hier ook een heel verhaal kunnen houden waarom ik niet verleng.
Maar wat bereik ik er mee?
Ik kan alleen maar zeggen, dat ik mischien niet altijd vriendelijk ben geweest naar anderen toe.

Dus is het binnenkort over en uit voor mij.



De laatste keer dat je afscheid nam, heb je het toch ruim 22 uur volgehouden he...
Ik zal t ditmaal op de stopwatch bijhouden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 20:28
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
 
MARISKA601 schreef:
Hij heeft 2x 100 euro uitgegeven..
Hij betaalde de schuld met die 100 euro van de nederlander.
En gaf die nederlander 100 euro terug.

Maar ook 1x 100 euro ontvangen.
Toen hij wakker werd had hij nog 1 schuld van 100 euro en 1x 100 euro tegoed.
nadat de nederlander wegging had hij die schuld niet meer, maar ook die 100 euri tegoed had hij niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 110 Volgende
Pagina 22 van 110