ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 22:38
BerichtOnderwerp: fabeltjeskrant
 
MARRY942 schreef:
nee nee nee leonardus, das te min voor mij....ik vervoer mij momenteel op een vliegend tapijt..... Knipoog smiley


als n tapijt vanzelf beweegt, zalle dr wel teveel beessies inzitten.... Verraste, verbaasde smiley en dat heeft nix met vliegen te maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 20:01
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
MOMO697 schreef:
hebben we met zn 3-en gedaan na er heel hard en in weer en wind voor gewerkt te hebben ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


maakt niet uit!! hij staat er en je hebt er lol van, toch? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 19:26
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
MOMO697 schreef:
was niet om te klagen hoor
maar onderschat het sociaal isolement niet
als jouw klasgenootjes je vragen of je meegaat naar de bioscoop en ja kan niet omdat er geen geld is?
je word uitgenodigd voor een feestje maar je gaat niet omdat er geen geld is voor een kadootje om mee te nemen?
sociale armoede ontstaat als je niet mee kan doen met de rest omdat er geen geld is
of zelf als volwassene niet mee kunnen doen met een activiteit omdat je er domweg geen geld voor hebt
je weer met lege handen op een verjaardagsfeest aankomt
nee, de ander vind het niet erg maar jijzelf wel!!!

zo erg is het hier gelukkig niet maar je sociale leven krijgt een enorme dreun door in een moeilijke financiele situatie te zitten

vroeger was je geen uitzondering
in de toekomst waarschijnlijk ook niet meer
maar in het heden wel

er zijn veel kinderen die zo moeten leven en dat heeft niks te maken met ouders die niet willen werken trouwens
ook al zullen die er ook wel zijn



Dan verkeren wij in de gelukkige omstandigheid, Momo, dat ik zelf een flatscreen tv kon kopen en dat jouw kinderen er ook 1 konden kopen Lachende smiley
zo zie je.. de soep word nergens zo heet gegeten alstie opgediend word.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 14:27
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
SHANITA130 schreef:
Ik moet inene denken aan evangelist Benny Hinn, in een docu erover, zat een heel zaaltje vrijwilligers het collecte geld te tellen......(even ff topic, dat beeld kreeg ik inene voor me)


neem nou rustig van mij aan dat ik zelf beslis aan wie ik hulp geef, daar heb ik geen organisaties voor nodig met n dotje strijkstokken waar de helft aan blijft hangen!
mijn envelopjes komen ook niet in handen van types als Benny Hinn of Jan Zijlstra, dan gooi ik t liever zelf in de sloot, dan zie ik tenminste nog kringeltjes Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:48
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
LENYH959 schreef:
Er is niks mis met hard werken,zo verdien je wat je hebt idd (of een beetje meer)Zelf werk ik vanuit de wajong als vrijwilliger veel.Zo help je gelijk ook weer een ander.En met luxe is ook niks mis.Ik denk gewoon dat de invloed van de westerse maatschappij meer hebzucht en idd minder gemeenschapszin met zich meebrengt. Mensen kijken bijna raar op als ik(25 jaar) binnen kom om de handen uit de mouwen te steken want het liever lui dan moe is schijnbaar bijna een norm geworden(met uitzondering natuurlijk).En nee ik denk niet dat we hier gestoord zijn of dat jij je moet schamen.Ik hoop alleen dat het dan niet ALLEEN MAAR om luxe draait maar dat men ook eens denkt aan de medemens.



Als het, zonder zelf in de problemen te komen, mogelijk is een paar biljetjes in een envelopje te stoppen voor een ander... is dat ook luxe Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 21:13
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
TJOKLAT313 schreef:
Gemeenschapszin... hoe kom je daar weer in deze post-moderne tijd? Individualisme betekent dat iedereen volledig verantwoordelijkheid draagt voor zijn eigen keuzes. Dat is een groot goed, en daar mag je van genieten. Maarja, zoals je opmerkt, die grote groep die die verantwoordelijkheid niet kan dragen?
De huidige overheid wil deze verantwoordelijkheid niet meer. De kerken moeten overal een tandje bijschakelen. De geindividualiseerde buren kijken het liefst weg en mopperen tegen de andere buren.
Ik worstel echt hiermee...

Tjoklat, best wel geindividualiseerd, maar met heimwee naar het wij-gevoel



het is gewoon veel te makkelijk geworden om lui te zijn of gewoon geen zin te hebben.
de gemeenschap vangt het toch wel op...
en dat word nu hopelijk eens goed ingeperkt
het is jammer dat de goeden onder de kwaden gaan lijden, maar zo is het leven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 20:01
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
WILLEMIJN232 schreef:
De vraag was niet of je je het kan permiteren maar of het nodig is dat je het hebt.......
Knipoog smiley



pfff er hebben vele generaties in beestenvellen rondgelopen, geleefd van jacht en verzamelen terwijl ze in grotten woonden...
dus wat is er dan ECHT nodig om te kunnen leven?

En dat antwoord moet iedereen voor zichzelf maar invullen.

Pieter, gaat gewoon voor luxe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:54
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
MAR907 schreef:
Tja dat wordt van de kansel af geleerd. Anders is de voorganger (en de rest) werkloos. Zieke smiley


omdat iets jou niet zint, kan het nog wel de waarheid zijn... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:15
BerichtOnderwerp: fabeltjeskrant
 
CHATULIEM619 schreef:
Gelukkig was daar de wijze uil, Annette, die hem heel slim erop wees, dat ze alvast een kopje koffie konden bestellen...
Tja, Lieve Cm kijkbuiskinderen, zouden ze nog wel op tijd komen? Dat kunnen we morgen verder bekijken....



Het waarheidsgehalte is ver weg Chat... ik heb alleen bier op....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 17:57
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
MARRY942 schreef:
Gek he...dat mannen altijd indruk willen maken met hun AUTO....(s)
Clown smiley



ach, hij rijd er tenminste mee en vervuilt geen topics om te vertellen dattie niet komt omdat hij er niet mee wil rijden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 17:54
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
De SP staat in de peiling inmiddels op 30 zetels Zieke smiley

Wat een jalouzie is er toch in het land bah.
Ik rij graag in een comfortabele auto met veel pk´s onder de motorkap, ik ben blij met mn vrijstaande huis en ik geniet van mn nieuwe vijver met koikarpers die inderdaad duur zijn.
In april komen er nog n paar bij, kost weer n fortuin.

Moet ik me nou gaan schamen daarover???? Zijn jullie gestoord ofzo? Ik werk er voor he.

En weet je wat? Als je zelf ook meer luxe wil, moet je niet klagen, maar er voor werken...
Maar goed, werken voor je brood en n beetje meer, lijkt af en toe vloeken in de kerk op cm.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 12:27
BerichtOnderwerp: Jij...als dier
 
JOLAN931 schreef:
Kijk dat is nu gebrek aan fantasie Clown smiley
Wel commentaar leveren op andermans ezel, maar niet het lef hebben om zelf neer te zetten wat voor een beest je wel niet bent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


een varken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 12:25
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
MARRY942 schreef:
Mijn keuken is zachtgroen....maar ik ben ook geen vent he...daar ben ik voor gezakt! Verlegen lachende smiley



ben je voor vrouw wel geslaagd dan???? Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 01:08
BerichtOnderwerp: ik zoek relatie in buurt ouddorp
 
COOTJE711 schreef:
neehee dat hoort tegenwoordig bij zh...
Evenals Ouddorp... Verliefde smiley


zuidholland... brabant... zeeland... geef alles maar aan Belgie
blij dat ik er weg ben Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 00:59
BerichtOnderwerp: zeilmeisje
 
MARIO216 schreef:
Maar ze wil niet terug naar Nederland, dus weer heel veel belasting kwijt aan rechtzaken etc. Maar ze moet wel haar school afmaken hoe doet ze dat dan weer.


ze hoeft ook niet terug naar nederland ( en gelijk heeft ze, ik zou dr ook nooit meer naar terug willen!! )
ze heeft ook een nieuwzeelands EN een duits paspoort
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 00:22
BerichtOnderwerp: zeilmeisje
 
ze heeft t wel geflikt!

kunnen velen een voorbeeld aan nemen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 23:52
BerichtOnderwerp: eten in Duitsland 21 jan
 
weer thuis...
was gezellig...
de thuisblijvers hebben ongelijk gekregen, gullie heeft wat gemist Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:38
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
VISSER278 schreef:
Eindelijk m'n spaarkaart van de plaatselijke supermarkt vol.

Zo, visser kan om een gratis boodschappenpakket Clown smiley




plaatselijk = zeeland
zeeland = zuunig
zuunig = de moeite niet waard om t op te halen

dr zalle wel 2 linkerlaarzen in zitten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:36
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
ERIKA129 schreef:
Tja aan die van jou valt weinig meer te verbeteren he! Zelfs zijn moeder probeert het nog zei die pas Verraste, verbaasde smiley
Echt een hopeloze zaak dus Knipoog smiley



als iets perfect is, is er geen verbetering meer mogelijk Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:33
BerichtOnderwerp: Conferentie 3, 4 en 5 februari thema Intiem met Jezus
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Is er niemand geinteresseerd hier op cm.

Smiley die vol vragen zit


waarschijnlijk zijn de meesten hier al aangesloten bij een kerkgenootschap en van zins daar op die zondag heen te gaan.

niks mis mee he! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:03
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
MARISKA601 schreef:
Alweer de ramen zemen?
Heeft ze vannochtend al gedaan...

ik zag strepen Boze smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:39
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
MARIO216 schreef:
Ergens gelezen:

Ben jij ook wel eens nieuwsgierig hoe je leven er met een partner uitziet? Of omgekeerd: hoe je leven er had uitgezien als je in je eentje was gebleven? Hoe je het ook wendt of keert, iedereen is single geweest. Je kunt dat verfoeien of omhelzen, de keuze is aan jou! Lees hier een aantal redenen waarom het helemaal niet erg en juist heerlijk is om in je eentje te zijn. Of te blijven…!

Vrijheid, blijheid
Hoe cliché het ook klinkt: singles hebben meer vrijheden dan mensen met een relatie. Je zit immers niet vast aan een man of vrouw (of ook nog: kind), dus kun je gaan en staan waar je wilt. Weekendje Hannover? Just do it zonder met iemand te overleggen. En je kunt gemakkelijk een tijd naar het buitenland of verhuizen naar de andere kant van het land als jij daar zin in hebt. Soms lees je boeken waarin de hoofdpersoon gewoon verkast van de ene naar de andere plaats en soms zelfs naar het buitenland vertrekt en daar hele interessante mensen ontmoet. Begint het dan niet stiekem te kriebelen? Nee, je zou je relatie er misschien niet voor opzij zetten, maar ach ja, soms krijg je wel zo’n heimelijk gevoel, dat je de reiskriebels krijgt om de wereld te ontdekken. In je eentje, met een treinkaartje en een rugzak…

Flirten mag!
Oeps, keek je toch even in de ogen van die leuke man of dat meisje! Maar ja, thuis zit een kerel op de bank of: naast je loopt je vriendin. Dus flirten is aan jou niet meer besteed. Maar singles mogen naar hartenlust flirten en dromen van mannen dichtbij en ver weg. Van Griekse obers tot het kassameisje in de Praxis: en je hoeft je er nog niet eens schuldig over te voelen ook. En wat dacht je van dromen over onbereikbare mannen of zwijmelen over die postbode? Niets is te gek, want alles mag als je single bent. En singles mogen serieus naar Boer zoekt Vrouw kijken.

Solliciteer je naar boven
Het is natuurlijk niet waar dat alleen singles de top bereiken in de zakenwereld, maar het is voor hen wel een stukje makkelijker snel te klimmen op de maatschappelijke ladder. Als je ambitieus bent, ligt er namelijk niets in de weg! Geen partner die klaagt als je overwerkt, geen parttime werk omdat je kinderen op te voeden hebt. Als single kun je je carrièremogelijkheden optimaal benutten. En zie je een leuke baan aan de andere kant van het land? Waarom zou je niet solliciteren? En ga gerust naar die vrijdagmiddagborrel of knipoog naar die collega, singles hebben toestemming.

Je eigen huis
Singles bepalen alles zelf! Dus ook de inrichting van hun kamer of huis. Over het algemeen staan mannen niet te springen als je met een pot roze verf aan komt zetten, een brocant boekenkastje of het Pip-servies. En vrouwen hebben misschien niets met voetbalposters, een dartbord aan de muur en een koffiezetapparaat naast het bed. Maar een single heeft het rijk alleen, dus smeer naar hartenlust kleuren op de muur die jij mooi vindt. Geen tweedehands leren banken, donkerblauwe muren, ik-sta-op-instorten-bureautjes en andere rommel in jouw huis als jij dat niet wilt.

Just you
Het lijkt misschien heerlijk en het einde: een relatie, maar het brengt ook heel veel verantwoordelijkheid met zich mee. Je bent niet meer alleen, maar er is iemand anders met wie je rekening wilt en moet houden. Dat kan benauwend zijn, helemaal in het begin of als je dat niet gewend bent. Als je alleen bent, heb je alleen jezelf waarover je je druk hoeft te maken en dat kan heerlijk zijn als je (nog) niet toe bent aan een gedeeld leven.

Ben jij single? Ben je op zoek naar Mr. Right of een prinses op een wit paard of vermijd je hem of haar nog even? Probeer eens in hoeverre jij aan bovenstaande punten kunt voldoen of al voldoet. Zorg dat je happy bent en sterk in je schoenen staat en van het leven geniet. Of de ware Jacob nou in de buurt is of niet!




Tja, soms moet ik als gehuwd man weleens bitter wenen vanwege het mooie leven dat ik vaarwel heb gezegd... Gefrustreerde smiley
Het liefst zou ik nu een lange klaagzang neerschrijven hier over het juk des huwelijks, alleen al om te zorgen dat jullie later nooit kunnen zeggen: "jij wist het en je hebt ons nooit gewaarschuwd"

Maar ja, ik moet mn schoenen ff uitdoen want Annet wil ze poetsen terwijl ik in het bad kan liggen dat ze net heeft aangezet voor me.
Als ze klaar is met mn schoenen gaat ze de maaltijd van morgen voorbereiden en tussendoor mn shirts strijken en sokken stoppen.
Als het ophoud met regenen kan ze mooi nog ff de ramen lappen, mn auto wassen en uitzuigen.
Ik hoop wel dat ze ondertussen de kinderen stil houd want ik heb geen zin in die herrie.

Zo, nu eerst een Bavaria Lachende smiley

Annette.. haal ff n biertje voor me, wil je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:30
BerichtOnderwerp: Trouwen
 
COOTJE711 schreef:
Nou Marry, tis anders als je zelf je naam schrijft dan dat een ander je naam op het forum zet.... toch...? Twijfelende smiley



ik vind het dan wel heel hypocriet om te gaan gillen als n ander je naam op forum zet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:28
BerichtOnderwerp: eten in Duitsland 21 jan
 
MARRY942 schreef:
Nou Annette, als jouw Pietje aan het uitbuiken gaat na de maaltijd.....ik zou het op 2 stoelen minder houden Clown smiley Knipoog smiley


als jij mee zou gaan, hadden we al VOOR dat je ging uitdijen een extra stoel moeten regelen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:29
BerichtOnderwerp: Christelijk nederland is een toneelgezelschap
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Pieter,

Ken jij de vloek van de wet.

Al die geboden en verboden, als je er aan eentje niet kan houden val je zo in deze vloek.

Mijn Hart wil alleen maar thuiskomen.

Gods Hart ontmoeten is mijn geloof.

Het Hart is eeuwig , het hoofd niet

Lachende smiley



Slim plan LJ... gewoon net doen of de wet niet meer geldig is en je hebt er niks meer mee te maken Clown smiley

Werkt goed joh, heb ik ook eens gedaan, maar de agenten waren niet onder de indruk toen ik vertelde dat de wet een vloek is...

Pieter, na met 180 km/u over de A-16 te rijden, bleek de wet toch WEL te gelden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 23:20
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
MOMO697 schreef:
ok dan ben ik de uitzondering die de regel bevestigd
ook prima
boeie



gompie Verraste, verbaasde smiley das dus 2 uitzonderingen Knipoog smiley

boeiuhhhhhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 18:58
BerichtOnderwerp: eten in Duitsland 21 jan
 
JOLAN931 schreef:
Hoe graag ik ook zou willen, en reken maar dat ik er zin in heb...we komen niet.
Ik heb al drie dagen behoorlijk koorts en hoopte dat het over zou gaan, maar zo kort van te voren heb ik de hoop opgegeven. Het zou m'n eerste keer worden Gefrustreerde smiley


Heel erg jammer Jolan... maar we zien jullie hier vast nog wel n keer verschijnen, neem ik aan!

Er zijn dus nog 3 plekkies vrij voor n gezellig etentje Lachende smiley
Morgen, zaterdagavond in een superrestaurant in Kranenburg

En zo niet... dan maken we het met 9 man wel gezellig! Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 18:45
BerichtOnderwerp: Christelijk nederland is een toneelgezelschap
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Momo,

Moeten is niet een taal van God mijns inziens.

Bekeren is voor mij afstemmen, bewustworden van het Hart van God.

Volg je Hart gebruik je hoofd

Niet meer en niet minder




Kijk en daar ga jij nou het dwaallicht achterna!
Moeten is wel degelijk een taal van GOD!!
Lees de 10 geboden bijvoorbeeld eens na.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 18:40
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
een spaarvarken met n dikke kont is geen gezicht, het beestje moet n buikje hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 12:52
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARRY942 schreef:
Mijn bazin was vandaag super-tevreden over mij....ze vroeg me een ochtend meer te komen werken! Mijn dag kan niet meer stuk! Knipoog smiley


je zwarte spaarvarken ook blij zeker? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 110 Volgende
Pagina 25 van 110