ChristianMatch
 


Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 20:57
BerichtOnderwerp: Heiliging
 
FAITH187 schreef:
Absoluut wil God dat wij van het leven genieten, helemaal waar. Ik denk wel dat heiliging veel verder gaat dan wij denken. Ik denk dat het ook te maken heeft met onder alle omstandigheden (lees: dus ook de slechte omstandigheden) op Hem zien en Hem vertrouwen. Hij heeft ons vrijgekocht, maar wil ons ook vrijmaken van 'wereldse geneugden' die ons kunnen binden. Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan roken, koopzucht, overmatig alcoholgebruik ed. Hij wil ons denk ik ook losmaken van de wereld, ons apart zetten van de wereld omdat wij niet meer wereldburgers zijn, maar hemelburgers. Tegelijkertijd moeten wij natuurlijk wel altijd laagdrempelig blijven voor de ongelovigen, zodat zij tot geloof kunnen komen door onze houding. Bepaald niet makkelijk allemaal in de praktijk...


Ik vind de term hemelburgers wel erg zwaar klinken als ik het mag zeggen.....Ik weet ook niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen eerlijk gezegd..... Als je schrijft dat we ons vrij moeten maken van wereldse geneugten zou je als ik je goed begrijp ook geen overgewicht(is toch al een veel besproken onderwerp op Cm) mogen hebben.Overal waar te voor staat is voor niemand goed niet alleen niet goed bij christenen.....En losmaken van de wereld? Ik leef midden in de wereld.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 21:30
BerichtOnderwerp: Heiliging
 
JOL252 schreef:
Ja, wat zou er mis zijn met...
GENEUGTE
1) Genieten 2) Genot 3) Genoegen 4) Genieting 5) Iets waarvan je geniet 6) Vreugde

Of is het dat je niet je hele leven alleen maar gefocust bent op zaken die je tijdelijk vullen en af kunnen houden van "apart gezet zijn van de wereld" (wel in maar niet van de wereld).


Ik hou erg van de geneugten van het leven.....maar mag dat niet dan? En wat mag dan niet?
Vertrouw op God maar zet je fiets op slot is mijn motto altijd......Geniet het leven bedoel ik daarmee.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 21:04
BerichtOnderwerp: Heiliging
 
FAITH187 schreef:
Ik ben benieuwd naar jullie meningen over heiliging. Toch een belangrijk Bijbels gegeven, dat wij ons en elkaar (ook in de gemeentes) moeten heiligen. Wat houdt heiliging in, en wat houdt het juist NIET in? Wat schrijft de Bijbel daar over? Is het loskomen van de 'wereldse geneugden' een onderdeel van het heiligingsproces?


Wat versta je nu precies onder wereldse geneugten?????? En waarom zou dat niet mogen?
Ik begrijp het geloof ik ook niet......
En kunnen mensen wel heilig zijn? Daar geloof ik nl niet in......ook christenen niet, je stelt jezelf dan als het ware boven die ander alleen omdat je een christen bent en dus "heilig"bent? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 5 augustus 2013, 21:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:41
BerichtOnderwerp: Zou het haalbaar zijn ...?
 
JOL252 schreef:
tsja...


http://www.datezonderdat.nl/


Maar even een praktische vraag, hoe controleren ze dat nou?

Ik dacht dat second love ook een grap was tot ik las dat er zelfs kamer vragen over gesteld werden......en wettelijk is het niet verboden allemaal natuurlijk.......Maar in Pakistan was zelfs een baby de hoofdprijs van een quiz,
het gaat steeds gekker worden....... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 14:26
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/Gu6Uge1wSLQ




Vervallen niet alle BMI indexen, witte sportsokken, buideltassen en strakke leggings als je dit bij iemand kan en mag voelen??????
prachtig lied over de liefde....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 14:14
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ROLF230 schreef:
Anna schreef:

Ze hebben daar ook een trein voor hoor Knipoog smiley


Ja idd. daar kwam ik in Deventer achter. Toen heb ik de trein terug maar genomen.


Was daar niet een grote boekenmarkt? Zag ik op het journaal, ik wordt altijd wat hebberig bij een diversiteit aan boeken....... Knipoog smiley En je ging met de trein terug dus je hoefde ze niet mee te sjouwen op je wandeltocht..... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 13:46
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
THOMAS968 schreef:
Ook daarna is het nodig je gewicht te houden, dus je eet-en leefgewoonten moet je gewoon blijvend veranderen. Meten is weten en gissen is missen.

Vandaag slabak met tussendoor Jonagold - dat is weer eens wat anders dan Fiji.


Thomas, - 9,2 en mist de droge worst van slager Hoekstra.

Moeten we hier wel zo forum vullend over praten vraag ik me af? Is het niet belangrijker dat je gezond bent? Al dan niet wat kilo's te zwaar? Als ik het zo hier eens lees wat er allemaal over BMI index geschreven word verbaasd me dat, je moet blijkbaar toch aan een uiterlijke norm voldoen, dat is jammer vind ik zelf. Ik zit onder de BMI en zou het zo inwisselen voor een goede gezondheid. Toen ik zwaarder was was ik gezonder dan nu.Gezond kan je dus ook zijn met wat kilo's meer ook al pas je dan niet binnen de norm, die blijkbaar ook op CM actueel is......anders schreven we er toch niet zoveel over????? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 5 augustus 2013, 13:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 12:45
BerichtOnderwerp: Zou het haalbaar zijn ...?
 
JOL252 schreef:
http://goedgelovig.wordpress.com/2013/08/05/wel-een-relatie-geen-seks/


Quote:
Een datingsite die het over een heel andere boeg gooit is DateZonderDat, waar mensen die absoluut geen seks willen worden gekoppeld.
Aseksuele relaties zijn volgens GG-lezer Mafchauffeur ook heel geschikt voor bepaalde typen gristenen, zoals:

- gescheiden mannen en vrouwen (voorkomt overspel);
- homoseksuelen (voorkomt frustrerende onthomo-therapie);
- vrijgezellen (voorkomt het opgeven van je kostbaarste bezit voor ‘de ware’).



Jol, heeft hier (heel) wat vraagtekens bij.
Is het niet op 1 april gestart? Of hoort het bij de wildgroei van datingsites? Er is toch ook een datingsites voor getrouwde mensen die een uitstapje willen maken? No business like datingsites...
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 09:28
BerichtOnderwerp: Spectaculair bekeringsverhaal blijkt verzonnen
 
SHANITA130 schreef:
Spectaculair bekeringsverhaal blijkt verzonnen!


De spectaculaire bekeringsbiografie van Tony Anthony, beschreven in de bestseller Getemde Tijger, blijkt niet waar te zijn. Anthony schreef dat hij op jonge leeftijd door zijn opa van Engeland naar China was gebracht, waar hij later drievoudig wereldkampioen Kung Fu werd. In de gevangenis zou hij tijdens een bezoek van een evangelist tot geloof zijn gekomen. Na zijn vrijlating zette hij zich in voor evangelisatie.

Zijn boek werd in een oplaag van 1,5 miljoen exemplaren in 25 talen uitgegeven, hij won in Amerika een prestigieuze christelijke boekenprijs, en de Britse Evangelische Alliantie gaf hem een nationaal podium. In 2006 sprak hij op de pinksterconferentie van Stichting Opwekking.

Wat in deze zaak opvalt is niet dat een evangelist zijn verhaal verzint – dat gebeurt wel vaker, we hoeven maar te verwijzen naar de autobiografie van Mattheüs van der Steen en de eindtijdstudies van Frank Ouweneel – maar dat niemand de meest basale feiten in zijn verhaal heeft gecheckt.



Nu blijkt dat Anthony grote delen van zijn verhaal heeft verzonnen en geplagieerd.

Hoewel het anonimiseren van namen van betrokkenen een gangbare praktijk is (daar kunnen goede privacyredenen voor zijn), is het veranderen van gebeurtenissen dat niet.


De affaire roept de automatisch de vraag op hoe betrouwbaar gristelijke autobiografieën werkelijk zijn. Als zelfs uitgevers de feiten niet meer checken, hoe weet je als lezer dan wat klopt en wat niet? Wordt het niet tijd om steekproefsgewijs een heel aantal succesverhalen kritisch onder de loep te nemen?

Bron: Klik hier! en Hier, voor deel 2

Ja, wat vinden jullie hier nou van: ik vind het zelf een ernstig verschijnsel die zich voordoet. ja, kijk, laat je wat dingen weg, zo van nou dat hoeft er niet in, oke, maar als je echt hele verhalen erbij gaat verzinnen, zodat je boek met je getuigenis lekker verkoopt, ja, ben je dan nog wel christelijk bezig.
Ja, dus ik bedoel hier niet van één klein onbelangrijk feitje wat een klein beetje verdraaid is, opdat het wat logischer of makkelijk wordt om dingen verder te vertellen en dus veel tijd kan besparen, maar gewoon hele verhalen verzonnen.


Bevestigd toch alleen het feit dat christenen, ook voorgangers, doodgewone mensen zijn? Mensen die ook wel eens over de schreef gaan en fouten maken......
Ik denk dat we eens van het beeld af moeten stappen dat voorgangers of wie dan ook de volmaakte mensen zijn......Ze worden zo vaak gepresenteerd maar niets is minder waar, zo blijkt maar weer uit jouw verhaal.....
En dat is met levensverhalen of bekeringsverhalen ook, het is een verhaal vanuit die mens geschreven, zijn beleving, zijn visie......een ander die er bij was beleefd dat misschien heel anders?
Ik heb een vriendin (al meer dan veertig jaar) die heeft recent een boek geschreven over haar bekering, in die tijd woonde ik naast haar en ik heb dat verhaal helemaal niet zo meegekregen zoals zij dat beschrijft. Maar haar beleving is het wel......en dat schrijft ze op.....wie ben ik dan om te zeggen het was niet zo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 09:39
BerichtOnderwerp: Ik zou het ze graag vertellen maar durf het niet zo goed!
 
MARDIE881 schreef:
Is het vertellen eingelijk wel zo belangrijk? Het gaat er vooral om dat je het laat zien in doen en laten. Licht der wereld en zout der aarde enzo...
Vaak is het zo dat mensen als ze horen dat je gelovig bent daar een vooroordeel aanplakken en alles wat je doet onder een vergrootglas leggen.
Meestal dienen mogelijkheden om te vertellen zichzelf ook wel aan,dan is het natuurlijk wel zaak om gewoon de waarheid te vertellen en niet net als Petrus Jezus te verloochenen.



Ik denk juist dat geloven zo'n deel van je zijn is dat het zeker wel belangrijk is om het te vertellen. Ik bedoel dan niet de hele dag vrome praatjes houden maar wel dat geloven bij jou hoort en dat het voor jou belangrijk is...... Mensen kunnen dat nemen of laten en als ze daar vooroordelen over hebben zegt het wat over die mensen....Juist een mooie reden om te laten zien dat je ook een gewoon mens bent....Mensen die niet geloven zijn vaak blijven steken in de zaken die ze jaren geleden hebben meegemaakt of gehoord hebben.....en hebben soms een beeld over geloven dat wel eens bijgesteld mag worden.......
Mooie discussies en waardevolle gesprekken krijg je dan is mijn ervaring......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 23:56
BerichtOnderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?
 
MAMALOE463 schreef:
Ja dat begrijp ik Willemijn, maar ik bedoel het eigenlijk in het geestelijke, overgave moet je dan lezen als, kun je schikken in je lot wat God op je weg plaatst, of is er een strijd en boosheid naar God toe?



Ik denk dat het gewoon op je weg komt...Dat is het leven wat God blijkbaar met je voor heeft.....en wat ik altijd zeg en schrijf is dat God er altijd voor zorgt dat het weer goed komt op Zijn manier en Zijn wijze en dat is misschien niet de weg die jij voor ogen had/hebt.......
Maar daar mag je wel altijd op blijven hopen........maar boosheid en strijd richting God? Waarom zou je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 23:46
BerichtOnderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?
 
MAMALOE463 schreef:
Zo is het Jol, als je je overgeeft in Gods handen, onvoorwaardelijk en je mag je laten leiden door Hem, dan zal je ontvangen, maar daaraan vooraf gaand zoekt eerst het koninkrijk Gods en al het andere zullen u toegeworpen worden.......

Maar dan rijst de volgende vraag bij mij op, en als je het koninkrijk Gods zoekt en gevonden hebt en je ontvangt vele zegeningen, maar ook een erge ziekte bv, is er dan ook overgave?
Moeilijk!



Is natuurlijk heel persoonlijk. Niemand is blij als hij/zij hoort dat hij ernstig ziek is. dan klinkt overgave net zoiets als opgeven...en dat doe je toch niet?
Dan ga je ervoor....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 23:30
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
LANFY127 schreef:
Het grote bezwaar is, dat de niet orthodoxe joodse kinderen wel in dienst gaan of moeten, en de ouders er als de dood voor zijn dat hun enigst kind of hun 2 of 3 kinderen wat overkomt als ze in dienst zijn! Waarom worden de orthodoxe Joden daarvan vrijgesteld?? Zijn het geen Israelisch, geen Joden? Leven ze niet in Israel? En om generatie op generatie maar kinderen te maken, die vervolgens alleen maar op de wereld gezet worden om de Thora te bestuderen? Ja, dan ben je een parasiet, je profiteert alleen maar, en voegt aan de werkelijkheid niets toe! Als Israel was verdedigt door "orthodoxe Joden" dan had het land al 200 jaar niet meer bestaan! Kortom, orthodoxe Joden, de eeuwige slachtoffer rol! En het feit dat je zegt dat Israel een georganiseerd leger heeft, komt totaal niet op het conto van de orthodoxe Joden! Trusten!



En zo heeft ieder land wel wat, ook ons land.......daar zijn ook genoeg "parasieten"of hoe je ze ook wilt noemen......

Gelukkig hoeven wij niets te vinden van de manier hoe in Israël de wet , we hebben toch genoeg aan de wetgeving in ons land? Daar kan tochook een en ander beter? Lands wijs, lands eer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 12:06
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
 
ANNA415 schreef:
zo jij hebt koppijn zeg




Zeg maar meer een migraine aanval..... Engeltje smiley
Ben benieuwd wat hij nu eigenlijk wil zeggen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:31
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
 
PETRA373 schreef:
klopt, leve de iped die je in bed kan gebruiken Lachende smiley , geeft mij afleiding.
en natuurlijk mag jij je mening geven, en ik antwoordde je vraag, misschien dat je het nu snapt Knipoog smiley


Nee, ik snap er niets van en dat wil ik graag zo houden....

- Reactie verwijderd -
Redactie CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 3 juni 2013, 10:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:12
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
 
PETRA373 schreef:
Wel verschillende mensen Willenmijn, de een schrijft over de kapper, de ander over hoe het is om door te moeten gaan met heel gezin om je heen,als je ziek bent
lucht op, om het soms te delen en ook om herkenning te lezen van anderen.

en de een schrijft met zijn/haar hart, deelt gewoon iets blij mee, de ander is weer op een andere manier bezig op forum,
zo denken andere misschien weer wel es over jouw bijdragen??

liefs



Mag, dat is het prettige van een forum he? ieder mag zijn mening geven. Ik ook......
Je hebt gelukkig nog wel tijd om op CM te zijn tijdens je ziek zijn.....
Knipoog smiley Engeltje smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 31 mei 2013, 21:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:59
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
 
PETRA373 schreef:
dankje, valt beetje tegen, weer wat koorts, de boel klopt, halve nacht wakker gelegen. maar ben zo dankbaar en blij ik niets hoef t e doen, me
oudste zoon is vrij, die brengt d e kleuter na school en doet boodschappen, andere koken weer.
heb een matras beneden gelegd en ga vandaag hele dag blij wezen ik niets hoef te doen en aan de iboprufan Lachende smiley

Dat vind ik altijd zo zwaar aan huishouden, als je ziek bent en je moet door.



Tja, ik vraag me altijd af waarom dit soort zaken altijd zo op het forum beschreven moeten worden?
Ik zou het niet bedenken ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 16:34
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?
 
ROELANDE345 schreef:
mm als je goed gelezen had had je kunnen lezen dat ik juist een eerste date NIET en pas (een paar daten later) WEL over mn ex praatte.
Maar misschien reageerde je niet specifiek op mijn stukje?
Ik denk niet dat er regels zijn, elk persoon waarmee je date is weer anders.
En je moet vooral over datgene praten waar jij/jullie het over willen hebben.



Het ging helemaal niet over jou. het was mijn eigen verhaal...vooral waar ik op afknap, en dat is zeker heel persoonlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 16:21
BerichtOnderwerp: TRIN-partner Lubega heeft kinderen seksueel misbruikt.
 
PETRA373 schreef:
Dat denk ik ook, dat ze te goed van vertrouwen zijn geweest. Zelf daar komende denk ik ja, matheus is super enthousiast in zijn geloof, aan de ene kant geweldig, aan de andere kant een zwakheid als je te goed in vertrouwen ben. Aan de andere kant komen er meer eigenschappen bij om zo,n organisatie te doen dan alleen geloof, goede samenwerking, eh huiswerk ,voor je geld in een project stopt
Waar is een kerk waar. Geen fouten worden gemaakt? Het blijft Godswerk terrein, door mensen heen die fouten maken?
Zelf ben ik ook partner, laats was ik dingen aan het opruimen na partneravond, nooit zelf er na toegeweest, maar zag een bijna boek met verslag en fnancieen, te veel werk vond ik het om effe door te lezen, volgende keer toch Es' doen,
Dat er ook fouten daar worden gemaakt en dingen kunnen worden verbeterd
ben ik het ihelemaal mee eens,
Toch tot nu toe, is het nog steeds mijn gemeente waar ik na toe ga om de goede dingen, zal het wel wat kritischer bekijken in het vervolg
De fout van Daniël renger die ik las vind ik ook tragisch, hoop dat ze er wat leren. Van deze fouten die ze gemaakt hadden.
Ma ja, das dan weer het verhaal van gg. En hoe ver moet je die serieus nemen?
Zelf die twee wel Es' bezig ziende matheus en Daniël. Komen ze over als enthousiaster gelovig en. Dicht bij Jezus.
Enfin Petra die nog nooit perfecte kerk heeft gezien en darom ook nooit niet klakkeloos leiders volgt, dit wel een ernstig iets vind wat er gebeurt is.



het gebeuren op zich kan natuurlijk bij iedere kerk gebeuren. nu is het toevallig Trin maar het gaat me meer om het gegeven. Je kan teleurgesteld zijn in mensen die je je vertrouwen geeft en wat is waar en niet waar? feit is dat mensen hun geld hebben gegeven en nog erger: er zijn kinderen misbruikt.......en dat gegeven is erg...Of het nu bij Trin is of bij een andere kerk.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 13:42
BerichtOnderwerp: TRIN-partner Lubega heeft kinderen seksueel misbruikt.
 
Trin is veel te goed van vertrouwen geweest volgens mij. Ze hebben dhr uit het slob gehaald, al zijn schulden betaald en stonden niet zo open voor kritieken over hem...Hoorde ik van een Trinlid persoonlijk
Het lastige is dat je het wel over geld hebt wat anderen geven aan Trin.......daar kan je niet zorgvuldig genoeg mee omgaan.
Hoe zou jij het vinden als jouw geld voor dit soort zaken wordt gebruikt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:14
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?
 
ROELANDE345 schreef:
haha ja Shanita je hebt een punt. Bovendien heb ik wel eens een date gehad waarin in ik geen woord heb gezegd over mn ex. Kreeg ik achteraf commentaar dat het zo jammer was dat ik mn scheiding nog niet verwerkt had ik kon er nog helemaal niet over praten. Later met (dezelfde) man vertelde ik wel zo het e.e.a over mn ex, kreeg ik een mailtje dat ik wel heel veel over mn ex praatte had ik het wel al achter me gelaten......?
Toen diezelfde persoon ook nog een beetje zenuwachtig werd van zoveel kids leek mij het goed om er maar een punt achter te zetten Lachende smiley



Ik verbaas me altijd over al dat gepraat over exen tijdens een eerste date.....Het gaat er toch om dat je misschien wel wat heel moois ontmoet en dan gaat het toch over elkaar......Heb je overeenkomsten, vind je elkaar leuk? Die exverhalen komen dan evt later wel aan de orde....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 28 mei 2013, 19:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 19:04
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
HEIN732 schreef:
bedankt voor jullie bemoedigende reacties in ieder geval, kunnen je weer een beetje bovenop helpen :) Lachende smiley



Hou je ons wel op de hoogte? We zijn niet nieuwsgierig, wel belangstellend...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:54
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
 
ANNA415 schreef:
Da's niet zo moeilijk, dat zijn de recensenten in dit topic.

Gefeliciteerd dames Clown smiley




Wat bedoel je nu???? Ik mis geloof ik wat..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:33
BerichtOnderwerp: Filmfreaks
 
BAPPI605 schreef:
Blijkbaar zijn er niet zoveel filmfans hier!
Soms heb ik de indruk dat Christenen niet naar de bios durven vanwege besmettingsgevaar of zo Huilende smiley, smiley in tranen
Hoe zit dat bier?



Ik kijk af en toe een aflevering van Borgen of the Killing, telt dat ook? Knipoog smiley


En als Amour op dvd uitkomt wil ik hem ook heel graag zien......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:31
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
 
JOL252 schreef:
oooowwwhhh ja dat kan ook nog...

Dan ken ik nog wel enkele vrouwen in de bijbel, die waren dan ook feministen Smiley met dichtgeplakte mond



Precies, maar misschien krijgen we uitleg wat hij onder feminisme verstaat......
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:07
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOANNIE702 schreef:
Ochhhhhh heerlijk, zalig, dat is zo leuk om te maken en des te lekkerder om te eten......!


Waar woon jou oma..... Kwijlende smiley




Volgens mij Joannie is het een echt Veluws (vooral nunspeet en omgeving) streekrecept........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:06
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
 
JOL252 schreef:
Ik kan er ook niets "feministisch" in ontdekken. Knipoog smiley




Het kan natuurlijk zo zijn dat Cortazar wat anders onder feminisme verstaat als wij vrouwen dat doen....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:55
BerichtOnderwerp: Stilte
 
Als je zo'n prachtig en ontroerend lied hoort wordt je toch vanzelf stil?


http://youtu.be/ObGlgJPCZj4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:16
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
HEIN732 schreef:
5 verschillende dames, leeftijd 18/19, ja leeftijdsgenoten laat je horen haha.
En vrouwen zijn er niet om te begrijpen maar om van te houden toch? :P


Ja, er reageren allemaal mensen die je moeder hadden kunnen zijn, wel met goedbedoelde adviezen, dat dan weer wel........ Engeltje smiley Maar ja, ik weet nie tof je op die moederlijke adviezen zit te wachten...... Knipoog smiley
Dus ik ben benieuwd of je leeftijdsgenoten wat van zich laten horen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 22:14
BerichtOnderwerp: Stilte
 
Kom nu eens zelf mee naar een eenzame plaats om alleen te zijn en rust daar wat uit........

Marcus 6


tekst kreeg ik van een ex cm mer......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 180 Volgende
Pagina 4 van 180