ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 22:57
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Vanavond een lekker fikkie gestookt met een koud pilsje erbij! Lachende smiley (uche)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 23:44
BerichtOnderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?
 
Ik vind dit een vreselijk moeilijk onderwerp.
Normaal ben ik een optimist maar momenteel zie ik het somber in,niet voor mezelf maar voor anderen..........er zijn zoveel ernstig zieken in de familie dat ik het idee heb dat ik niet gehoord word...... vanmorgen bericht gekregen dat er weer iemand erg ziek is en vanmiddag eentje begraven.
Ik dacht dat we kregen naar draagkracht maar ik zie om me heen dat mensen het verdriet niet meer kunnen dragen,een hart dat het van verdriet letterlijk opgaf.........

Verhoren?Graag!Ik vraag alleen maar om kracht voor de zieken en hun naasten.Ik weet dat ik het niet kan afdwingen maar soms wil je dat toch stampvoetend proberen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 20:25
BerichtOnderwerp: receptenboek
 
ROELANDE345 schreef:
Maar in goeie koolhyraten zitten toch helemaal geen geraffineerde suikers?


Nee klopt hoor maar in sommige whey poeders zitten wel toevoegingen in de vorm van suikers.

Heel goed van je! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:54
BerichtOnderwerp: receptenboek
 
MAMALOE463 schreef:
Jaa klopt, maar dokter frank ken ik al zowat uit mijn hoofd, ik zoek nog een recept voor brownies die schijn je erg goed bijna koolhydraatarm te kunnen maken, en misschien hebben er onder ons ook wel lekkere eiwitrijke recepten

Lachende smiley

Brownies kun je maken met whey poeder.Kies wel een goede whey-variant zoals de biologische of de plantaardige en dan zonder toevoegingen.
Google maar eens op die combi,dan vind je erg lekkere dingen! Knipoog smiley

Van koolhydraatarm voedsel ga je je erg goed voelen maar dat is vooral te wijten aan het gebrek aan geraffineerde suikers.Het heeft mij galstenen opgeleverd(daar heb je een verhoogd risico op als je koolhydraatarm of vrij eet) en dan heb ik toch liever wat kilootjes meer..........zuchtKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:02
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
LANFY127 schreef:
Maar toch jammer dat mensen er hier zich mee bemoeien, maar er nog nooit zijn geweest!

Mee bemoeien?Petra stelt vragen uit interesse,dat is juist een kans om jouw visie hier neer te zetten en ik lees geinteresseerd mee........ook al ben ik nooit in Israel geweest(jij hebt een mening over vrouwen maar bent er toch ook nooit eentje geweest?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 13:23
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zeg maar meer een migraine aanval..... Engeltje smiley
Ben benieuwd wat hij nu eigenlijk wil zeggen?

Blijkbaar wilde hij hier zijn frustratie kwijt........maar waar hij gefrustreerd over is???

Er komt straks vanzelf iemand langs die zegt dat echte christenen niet gefrustreerd mogen zijn,is dat cirkeltje ook weer rond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:57
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Mijn baas vertrekt vannacht naar Frankrijk,ze gaat voor het KWF proberen 3x de Alpe d'Hues te bedwingen........hun team heeft 160.000 euro binnengehaald aan sponsorgeld en daar word ik heel erg blij van!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:50
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PIETER619 schreef:
Zijn we gelovig of bijgelovig, een goed christen is niet bijgelovig toch? Lachende smiley

Het heeft niet met bijgeloof te maken maar hoe je op sommige momenten het ongeluk lijkt aan te trekken door je houding en gedrag en voor een deel heb je daar zelf invloed op.Je humeur kan andere mensen beinvloeden waardoor je sneller ruzie krijgt bijv. en als je niet lekker in je vel zit komen je reacties wel eens verkeerd over en kun je minder hebben,je rijdt te hard of bent met je gedachten niet bij een ander..........oorzaak en gevolg............Je kunt ook lichamelijk ziek worden van teveel stress etc etc etc.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:21
BerichtOnderwerp: TRIN-partner Lubega heeft kinderen seksueel misbruikt.
 
Het is een intrieste zaak!
Er zijn wel degelijk (online)getuigenissen van de kinderen te vinden en van het wanbeleid van Lubega.
Trin gaat niet netjes met de situatie om,mengt zich wel in de stichting(van der steen is lid van bestuur) maar wast de handen in onschuld door te beweren dat ze alleen juridisch betrokken zijn bij de stichting......

Er zijn alleen maar kleine verliezertjes........en dat om de naam van wat egotistische mensen hoog te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 23:44
BerichtOnderwerp: Date afgezegd
 
KLUS667 schreef:
Ja, inderdaad, ik spaar voor een lieve vrouw en kamelen zijn duur tegenwoordig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tja wie niet 1 vrouwtje wil maar een hele (reserve)bank vol zet moet sparen tot hij er bij neervalt............scheelt wel dat die bank dan in een zucht leeg is.......

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 16:33
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
SHANITA130 schreef:


Kennismakingstocht van Willem-Alexander en Maxima begint in de provincie Groningen

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben in Roden hun provinciebezoek aan Groningen afgesloten en zijn in Dwingeloo begonnen aan hun bliksembezoek aan Drenthe. Het koningspaar maakt tot medio juni een rondje langs alle provincies, waarbij per keer 2 provincies worden bezocht. Groningen had dinsdag de primeur.

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Roden ligt in Drenthe! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 00:43
BerichtOnderwerp: Het weer
 
STEENTJE178 schreef:
Even een bemoedigend reffrein voor alle weersgevoelige Groningers onder ons Lachende smiley
http://www.youtube.com/watch?v=_kyUvVHDal4

Knipoog smiley

Ach Ede.......erg mooi!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 00:43
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Ik geniet,ongeacht wat voor weer het is,mokken heeft totaal geen zin.
De tuinman heeft na 5(!!!!)maanden eindelijk zijn klus afgemaakt dus mijn tuin ligt er strak en ingezaaid bij,lekker buitje er op en ik kan weer maaien.Ondertussen leid ik de vogels af met een tafel vol voer,het is een geweldig mooi gezicht om dat jonge spul al kwetterend te zien dineren.De hond heeft het druk met verjagen van katten( Boze smiley )dus tis hier gezellig lawaaiig.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 23:40
BerichtOnderwerp: hoe ver kan je ermee ingaan en is dit wel zo?
 
Hoe kan een beeld bezeten zijn?
Is een serieuze vraag,uit de Bijbel ken ik alleen de teksten over het aanbidden van beelden maar geen teksten die waarschuwen voor het bezeten zijn van dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 23:34
BerichtOnderwerp: CM Voorjaarsschoonmaak
 
Ik kan het topic waar we storingen kunnen melden niet meer vinden.........is die ook verwijderd?

Dus bij deze:bij mij werkt de "reageer" knop niet en loopt de site steeds vast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 23:30
BerichtOnderwerp: hoe ver kan je ermee ingaan en is dit wel zo?
 
Een grote macht toekennen aan een beeld vind ik heel ver gaan.Er is al eens eerder een discussie over geweest,ik denk dat je die vindt als je zoekt op "angstgeloof"

Laat je niet bang maken,we kennen iets dat veel groter is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 23:26
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
Behoeftes zijn heel menselijk,de behoefte aan genegenheid,een bemoedigend woord etc.
Ik begrijp niet goed hoe je het verschil tussen verlangen en behoefte ziet.........een eerste levensbehoefte is het niet maar behoefte hebben aan lichamelijk contact is heel normaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:08
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag
 
MAMALOE463 schreef:
You go Girl!!
Clown smiley

Leuk te lezen hoe en wat jullie aan hebben en waarom deze kledingkeuze Knipoog smiley
Als baaslief hier niet van onder de indruk is, hakken van 10 cm Clown smiley

Mijn baas is een .............. vrouw Knipoog smiley (en was vandaag ziek thuis Twijfelende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:03
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag
 
Powerwoman! Knipoog smiley

Ik kleed me zoals ik verwacht dat ze mij willen zien in bepaalde situaties........vanmiddag moet ik mij bij mijn manager verantwoorden voor het feit dat ik een opleiding afgewezen heb en mijn eigen plannen voorleggen(stukje opleiding voor hen,stukje voor eigen belang).Eigenlijk mag je(is de algemene regel)tegen je baas niet klagen over je thuissituatie maar ik ga het toch doen,mijn kinderen gaan voor!

Dus.........powerhakken van 10 cm,jurkje van Didi(WOWkleuren)en een knalpaarse panty.

Wijzen ze mijn plannen af dan kom ik jullie gewoon hele dagen lastig vallen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 17:36
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 14 mei 2013, 22:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 13:16
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Doe wat je zegt,dan lieg je niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 12 mei 2013, 22:14
BerichtOnderwerp: Wie gaat er mee naar Opwekking?
 
Ik las dit op de website:

Online aanmelden was mogelijk tot Hemelvaartsdag (t/m 8 mei). U kunt zich nog ter plekke aanmelden. Er is voldoende plek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 10:41
BerichtOnderwerp: Ziel
 
JOL252 schreef:
Het moment dat iemand de laatste adem uitblaast blijf ik altijd een mysterieus moment vinden. Hij of zij is niet meer, de "persoon". het "leven" is weg. Misschien een open deur, maar wilde ik even opmerken.

Ja bizar moment is het,als je beseft dat de "persoon" weg is terwijl de dood nog niet eens duidelijk ingetreden hoeft te zijn,kinderen voelen dat moment heel goed aan.

"Blijft de vraag: wat gebeurt er met je ziel na de dood?"
Ik zou,heel egoistisch,willen weten of er na de dood nog een stukje van je persoonlijkheid overblijft.Aan de ene kant is dat logisch,hoe kan er anders geoordeelt worden,aan de andere kant zie ik ook wel in dat alleen een "gezuiverde" ziel de Hemel mag betreden.

Ik zou graag wat mensen terug willen zien als ik die kant op mag gaan.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 01:14
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn moeder van bijna 90 die laat zien dat ze nog heel goed dansen kan ....

Mal mens! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 01:11
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ZEELAND736 schreef:
Het moment was eigenlijk niet mooi...
Een telefoontje....en was ik weer erg verdrietig....
(ik noem het vaak...soms genoten...en zo weer toegesloten)

Als een verhoring...kwam het andere telefoontje...

""Mam...kom maar naar mij""

Wat lief...

Och wat een schat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 00:16
BerichtOnderwerp: Ziel
 
Ik heb vanavond het een en ander gelezen over ziel/geest maar ik blijf met mijn vragen zitten en ik ben blij te zien dat jullie dezelfde vragen hebben.

Ik heb het idee dat de ziel gezien wordt als je persoonlijke denken,je karakter etc en de geest als iets algemeens,de basis die iedereen heeft,de levenskracht.
De zielen stijgen,volgens de Bijbel,op en de geest/het geestelijk lichaam blijft dus achter?
Of wordt met ziel en lichaam eigenlijk hetzelfde bedoelt ?Of wordt de ziel een geestelijk "lichaam" dat opstijgt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 19:27
BerichtOnderwerp: Ziel
 
Wat zien jullie als de ziel van de mens?

Verdwijnt de ziel met het wegvallen van de hersenfuncties of pas als de algehele dood intreedt?Of vind je dat er niet zoiets als een ziel bestaat?

Ik denk.........maar ben er nog niet van overtuigt,dat wij wel degelijk een ziel hebben en dat die vertrekt zodra ons lichaam het laat afweten.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 00:00
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
LANFY127 schreef:
Je hebt dus duidelijk mijn link niet gelezen! Het artikel, en dat had je kunnen weten als je het gelezen had, wordt onderbouwd met 105 referenties, niet alleen naar gerelateerde publicaties in de media maar ook naar wetenschappelijke onderzoeken!


http://voeding.pilliewillie.nl/voeding-wat-is-er-mis-mee/melk2.php

Ps, lees ze!

Ps2, dit is helemaal geen site van een orthemoleculair genezer! Het is alleen iemand die wetenschappelijke onderzoeken leesbaar maakt voor gewone mensen!

Ik heb die link zeker wel gelezen,de onderbouwing is slecht en de onderzoeken oud of vaag.
Misschien maakt mijn slechte ervaringen met natuurkundig genezers/schrijvers/therapeuten etc. mij wat hard in mijn oordeel,anderen vinden er wellicht wel hun heil in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 8 mei 2013, 13:22
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
LANFY127 schreef:
En wat dachten jullie van deze:

http://voeding.pilliewillie.nl/voeding-wat-is-er-mis-mee/melk1.php

Deze site is van een orthomoleculiar genezer en het is wetenschappelijk bewezen dat die lariekoek verkondigen.
Als je een link hebt naar een serieus onderzoek waarin zijn conclusies onderbowd worden lees ik hem graag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 8 mei 2013, 13:16
BerichtOnderwerp: Gezondheid!!!
 
Dus water zuiveren door er kristallen en kwarts in te leggen en heel hard ZUIVER! te roepen is de oplossing? Dat wordt er tenminste in je link verteld,beetje vreemde site Knipoog smiley
Niet alle E-nummers zijn slecht en niet alle voeding maakt ziek,ik denk dat het gebruik van gezond verstand de beste methode is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 100 Volgende
Pagina 5 van 100