ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:06
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Niet het vele is goed, maar het goede is veel! Kussende smiley

Maar erg bedankt voor deze overstelpende hoeveelheid! Ik voel me... voel me.... Ja, hoe voel ik mezelf nu eigenlijk? Engeltje smiley

Vereerd?
Oke,ook eentje van mij,om het af te leren.........even kijken of ik het nog kan Knipoog smiley

Kussende smiley
Gelukt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 18:04
BerichtOnderwerp: Voor jou!
 
SUSANNAH475 schreef:
Dat heb je goed Sola, gelukkig ervaar ik Gods liefde in mijn leven, maar sommige dingen vat ik anders op dan het bedoeld is.
Met name als ik het niet met een mening of iets eens ben, komt de mening van de ander (of het beeld dat ik daar bij dan krijg) heel sterk naar voren, soms zo sterk dat mijn eigen mening, mijn eigen denkwijze daarover naar de achtergrond verschuifd; en ja dan komt idd. soms de angst dat het beeld wat ik normaal gesproken van God heb verandert in dat verkeerde godsbeeld.

Lieve Susannah,ik wens je zoveel kracht toe dat je zelfvertrouwen en eigenwaarde dusdanig mag groeien dat je je gesterkt voelt in je mening over/van het juiste Godsbeeld.
Die groei gaat met stapjes,neem de tijd,neem de rust........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 12:26
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARY052 schreef:
Vandaag is het feest.
Mijn zoon wordt negen jaar!!!
En het is ook nog zondag......zo eerst naar de dienst en dan visite visite visite.......................
Gezegende zondag voor iedereen.

Gefeliciteerd Mary!!!!!!!!!! Kussende smiley
Veel plezier vandaag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 03:21
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
ARIENNEZ498 schreef:
Streep onze namen maar door.....het gaat niet lukken vanavond.... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Glenn en Ariënne

Heeeeeeel jammer Twijfelende smiley

Die Roosje kan dansen joh Clown smiley En Sarijs.......als die loskomt........ Knipoog smiley
Was een leuke avond,heel bijzonder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 13:14
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Nou nog een Elfstedentocht! Knipoog smiley

Of een beter voetbalteam Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 13:07
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Het weer is een uitstekend onderwerp! Alleen het is geen lekker weer. Het is waterkoud en bewolkt. Twijfelende smiley Zou 't aan het klimaat liggen? Coole smiley met zonnebril

In Friesland schijnt het zonnetje Lachende smiley
Wij hebben ook alles mee he............leuke mensen,mooie taal,lekker weer Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 10:28
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
SARIJS794 schreef:
Is het oké als ik heel misschien iemand meeneem; een vriend Verliefde smiley ofzo? Lachende smiley Wordt vanavond pas duidelijk, maar moet het natuurlijk wel ff vragen? zeggen!
Heb er zin in!

Wow Verraste, verbaasde smiley Groningers zijn vlot he haha
Gezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 13:46
BerichtOnderwerp: 't Is goed...
 
IMRE695 schreef:
't Is goed om in je eigen hart te kijken
Nog even voor het slapen gaan
Of je van dageraad tot morgen
Geen enkel hart hebt zeer gedaan.
Of je aan liefdeloze mensen
Eén woordeke van liefde zei
En vind je in het huis des harten
Dat je één van droefenis genas
Dat je je handen hebt gewonden
Rondom een hart, dat eenzaam was
Dan voel je op je jonge lippen
Die goedheid lijk een avondzoen
't Is goed in eigen hart te kijken
En zo je ogen dicht te doen.

Dank je Imre,heel mooi,je hebt vandaag weer goed gedaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 17:00
BerichtOnderwerp: Verlaat cm
 
BLOEMPJE880 schreef:
Voor sommige was ik flowersun )oude cm naam.

Ik was toen ik nog zo heette ineens met de noordezon vertrokken. Dit heeft wat boze reacties op geleverd waarom ik dat niet even had gemeld.
Dat waren toen zulke vervelende nare omstandigheden.

Ik dacht zo poos terug ik zit nu weer in wat rustigere vaarwateren... dus kan wel weer opnieuw lid worden. Weten hoe het met iedereen is. enz.

Maar helaas ben ik opnieuwe genoodzaakt om een time/Out te nemen. En zodra mn abonnement stopt hem ook niet meer te verlengen vanwege verschillende omstandigheden.

Met vriendelijke Groet Bloem

Hoi Bloempje
Jammer,ik zal je in de chat stiekem een beetje missen Knipoog smiley
Ik wens je alle goeds voor de toekomst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:36
BerichtOnderwerp: groetjes
 
KERRY828 schreef:
Doei Daniel en veel geluk met je nieuw invulling.
* * * * * * * *
Ik gebruik deze gelegenheid om ook 'goodbye' te zeggen want morgen is mijn abbo verlopen.

Jammer, maar mijn budget laat het niet meer toe.

Het gaat jullie goed ......

SEE YA - MAYBE NEXT TIME AGAIN!!! Knipoog smiley

Jammer Kerry,misschien tot ziens in betere tijden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 22:27
BerichtOnderwerp: groetjes
 
DANIEL777 schreef:
Ik wil hierbij alvast iedereen het allerbeste toewensen want mijn abo verloopt morgen.
Ik hoop voor iedereen veel goeds in de toekomst.

Doei broekie
Bedankt voor al je oppeppertjes en vitamientjes Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:34
BerichtOnderwerp: De gemeenste trucs die vrouwen mannen aandoen
 
ROELTJE813 schreef:
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

"voor wat hoort wat" of "voor niets gaat de zon op." luid toch het gezegde?

En 's avonds na het stappen ff gezellig dollen is niets mis mee.

Het is net een band, je moet de spanning er in houden.

Geschokte, onthutste smiley
Met het oog op het stapavondje in Groningen maak ik vast een lijstje......

1.Niemand rijdt met mij mee en ik rijd met niemand mee
2.Ik neem geen drinken aan en bied niemand iets aan
3.Niemand aankijken of aanraken
4.Niet praten of glimlachen

Vergeet ik nog iets?Oh ja natuurlijk,een coltrui.....
He,gezellig,ik heb dr echt zin in Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:56
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
SOLAFIDE630 schreef:
En wat betekent ROFL dan? LOL is niet wat er staat volgens mij....Dus kun je exact ziijn s.v.p....? Bij voorbaat dank.

Wie heeft het hier over een belediging? Knipoog smiley

Rolling On Floor Laughing(msn taal Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 17:41
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
SOLAFIDE630 schreef:
Wat betekent ROFL? Is dit geheimtaal......?Je zit hier op een openbaar forum, dus s.v.p. enige explicatie........ Coole smiley met zonnebril

Net zoiets als "LOL"(lots of laughs) Sola,geen belediging,een brede lach zeg maar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 12:58
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
PIETER649 schreef:
Eerlijk gezegd heb ik ook weleens de grenzen opgezocht... Verlegen lachende smiley
Ik heb er vannacht lang over nagedacht en ik wil deze bloedstollende ervaring met jullie delen.

waarschuwing: als je echt niets met waarzeggerij hebt, lees dan niet verder want de voorspelling kwam uit.... Geschokte, onthutste smiley

in november 1993 ging ik met enkele vrienden naar Tiel, een pittoresk plaatsje in de betuwe.
Aldaar aangekomen parkeerde ik mn auto en we gingen de zaal in waar het medium Jomanda een dienst leidde.
Opeens kwam zij halverwege de dienst het podium af en liep rechtstreeks naar mij toe.
Haar handen bewogen zich ca. 10 cm boven mijn hoofd en ze zei: Jij kunt weer lopen, jij kunt weer lopen!
Zenuwachtig begon ik te lachen, want ik kan al jaaaaren lopen.
Jomanda ging verder de zaal in, naar andere mensen, maar opeens was ze weer bij mij.
Ze had dezelfde boodschap weer.
Wij besloten direct op te stappen, want het was toch wel eng en vreemd.

Eenmaal buiten aangekomen bij de parkeerplaats, bleek mn auto gestolen te zijn....
Ik kon inderdaad weer lopen dus... Verraste, verbaasde smiley

ROFL Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 12:55
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
MARIJAN072 schreef:
Ook ik ben best nuchter, maar toch denk ik dat je de invloed van bijv. waarzeggerij niet moet onderschatten. Ik denk dat Satan zeker wel macht heeft en zulke dingen gebruikt, om zijn macht uit te breiden. Ik hou me er liever helemaal niet mee bezig. 'k Heb ook moeite met programma's (op RTL?) waar mediums optreden, daar kijk ik dus bewust niet naar. Door je met zulke dingen bezig te houden, stel je je open voor duistere machten. Ik houd me dan liever bezig met Gods Woord.

Ik denk dat het ligt aan je opstelling.Ik lees hier dat mensen er niet in willen geloven maar toch spreken over entiteiten in huis en duistere machten......tja.....
Ik ben ook veel te nuchter voor zulke zaken,ik houd me liever bezig met het goede.
En die tv........die zet je zelf aan(of niet) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 16:54
BerichtOnderwerp: Kleine wonderen in het dagelijks leven
 
MARIJAN072 schreef:
Is er vanavond voetbal? Handig om te weten. Knipoog smiley Verlegen lachende smiley
Kan ik mee komen kijken, klinkt heel gezellig! Lachende smiley Een fijne dag verder! Leuk trouwens, dat het zonnetje ook in het noorden schijnt. En anders ben jij natuurlijk het zonnetje in huis, samen met vele andere zonnetjes. Lachende smiley

Heeeeeel veel voetbal is er voor maar AZ-SC Heerenveen schijnt het belangrijkst te zijn? Smiley die vol vragen zit
Ik vrees dat de mannetjes de pan stamppot wel leeg krijgen zonder jou....sorry Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En nu ben ik misschien nog een zonnetje maar vanavond laat........pfff Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 16:35
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
Ik heb plek voor de kinderen dus ik ga mee!!!!! Lachende smiley

Tenminste.......als jullie dat leuk vinden,aan welke baas moet ik toestemming vragen? ........ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 16:08
BerichtOnderwerp: Kleine wonderen in het dagelijks leven
 
Je kent het wel,veel gewerkt dus op zaterdagochtend maar eens in huis aan de gang Twijfelende smiley
Maar dan,in de middag,begint je huis zich te vullen met pubers die lachen,stoeien,plezier maken.........het zonnetje breekt door en voor je het weet sta je aardappelen te schillen voor 6 man ipv 3......en krijg je een knuffel van die pubers omdat je zo'n coole moeder bent Verlegen lachende smiley
Straks een tafel vol gezelligheid en vanavond een bank vol voetbal kijkende pubers........mijn dag kan niet meer stuk! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:30
BerichtOnderwerp: in het verkeerde lichaam...
 
JONATHAN890 schreef:
ik kan wel wat met de tekst uit Joh. 9 vers 2 Zijn leerlingen vroegen: ‘Rabbi, hoe komt het dat hij blind was toen hij geboren werd? Heeft hij zelf gezondigd of zijn ouders?’ 3 ‘Hij niet en zijn ouders ook niet,’ was het antwoord van Jezus, ‘maar Gods werk moet door hem zichtbaar worden. (NBV)

Jezus deed vele wonderen ook in zijn tijd, maar niet iedereen werd door Hem genezen. Jezus deed die wonderen om Zijn Koninkrijk onder de aandacht te brengen en te laten zien welke mooie toekomst er ligt.

Gods laat zijn werk soms zichtbaar worden, door genezingen heen. Soms heeft God alleen iets anders op t oog.

Mijn ervaring is dat genezing soms op een andere manier plaats vindt dan je in je gebed gevraagd hebt,dat je dat mag beseffen is een wonder op zich.
Vanwege mijn privacy wil ik daarover niet teveel op het forum zeggen,sorry


Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 5 maart 2010, 18:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:00
BerichtOnderwerp: in het verkeerde lichaam...
 
MARY052 schreef:
En toch is het realiteit. Hoewel wij niet begrijpen waarom de een wel genezen wordt en de andere niet. GOD is GOD en wij begrijpen HEM niet maar we mogen ons altijd naar genezing uitstrekken. Als iemand niet genezen wordt zal ik niet zeggen dat diegene te weinig geloof heeft of dat diegene iets niet goed heeft gedaan, dat zou idd heel gevaarlijk zijn om te zeggen.]En wie ben ik om daar over te oordelen? ...........

Dan zijn we het eens Mary Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 17:43
BerichtOnderwerp: in het verkeerde lichaam...
 
GLENNY451 schreef:
Mensen toch! Tuurlijk kan God alles genezen. Door Zijn striemen zijn wij genezen. Alles hing daar aan het kruis, het is een belofte!
Ik de Here ben uw Geneesheer!
Als God het niet kan is Hij niet Almachtig!
Hiju is Alwetend anders is Hij geen God en moet nog bijleren..toch?

Dus sta op die belofte want God maakt geen onderscheid voor wie genezing wil.

PIETER649 schreef:
natuurlijk maakt Hij onderscheid... niet iedereen die er voor bid of zich op die gelofte beroept geneest.
Met een opmerking als bovenstaand geef jij aan dat iedereen die aan een ziekte is overleden terwijl hij-zij voor genezing heeft gebeden, iets fout heeft gedaan... beetje vreemd zoals jij het hier zegt



Dank je wel voor je ware woorden Pieter.....een beetje meer realiteit is hier welkom want wie wil er geen genezing?Het is aan God wie er geneest of niet,of je staat op die belofte of niet.


Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 5 maart 2010, 17:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 3 maart 2010, 16:35
BerichtOnderwerp: televisie kijken
 
THOMAS968 schreef:
Ik heb wel TV en vind geen TV hebben om de wereld buiten de deur te houden wel erg krampachtig, star en onnodig. Maar er is zelfs tussen de reclame door vaak wel erg weinig te zien, moet ik zeggen. Verder mag niemand meer dan drie of vier regels uitspreken want dat zou de kijker niet aankunnen. Verboden een beargumenteerd betoog op te bouwen, lijkt het. Een reclamevrij net met inhoud lijkt me wel wat. En als de vraag komt wie dat moet betalen dat wil ik er toch op wijzen dat ik met elke aankoop bij Albert Heijn wel ongewild mooi aan die reclameverkopende omroepen zit bij te dragen. En ik kan daarin nauwelijks kiezen zonder het heel ingewikkeld te maken met mijn aankopen.

En om op Chat zijn vraag in te gaan: ik mis de VPRO-zondagavond met van Kooten en de Bie en daarna de wetenschapsrubriek Noorderlicht wel eigenlijk.

Thomas

Ik kijk selectief,de kinderen niet en ik heb daar geen problemen mee(ik ga me er niet voor verontschuldigen of uitleg geven)
Ik kan het journaal niet missen,volg wel eens het een en ander,kijk een documentaire en dan houdt het op. Waar ik wel van houd is een goed stuk flauwe engelse humor zoals Absolutely fabulous of Britain's best,heerlijk!

Van Kooten en de Bie heb ik op dvd maar dat is toch anders dan de oude zondagavond..........vroeger mochten we geen VPRO kijken vanwege het taalgebruik,hoe heette die man ook alweer.........Bareld????Dat ging mijn ouders net te ver Knipoog smiley
Is Nostalgienet misschien iets voor jou Thomas? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 21:17
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Mijn gedachten gaan uit naar Grace585 die een ongeluk heeft gehad.
Knuffelen doe ik vanwege je kneusingen heeeeeel voorzichtig Knipoog smiley

Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 15:56
BerichtOnderwerp: Wat wil je laten zien met je profielfoto?
 
HENDUK927 schreef:
ja aan het oefenen voor zaterdag de 13 de Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als je je armen zo hoog houdt kan ik je handje niet vasthouden Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 14:49
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik werd door jullie uitgelachen, jullie namen het en masse op voor Rel. Niemand van jullie had het vermogen om Rel toe te spreken, dat hij dit niet kon zeggen. Jij kan niet voor de ander bepalen wat onschuldig is, als de ander aangeeft dat je te ver gaat. Daarom kan ik jullie ook niet als vrienden beschouwen, omdat je voortdurend zoekt naar uitvluchten en opkomt voor een ander.

Heel jammer dat je niet gezien/gelezen hebt dat meerdere mensen in(en niet buiten!) die groepschat geprobeerd hebben te bemiddelen zonder partijdig te worden.
En masse uitgelachen?Nu oordeel je zelf ook......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 25 februari 2010, 21:26
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
 
JONATHAN890 schreef:

Ik heb op mijn profiel staan ''Burgerlijke staat : gescheiden "......Andere keuzes waren ...in relatie....getrouwd.....weduwe/weduwnaar......en vrijgezel, nooit getrouwd geweest.
Dit zijn allemaal uiterlijke keuzes....voor God ben je getrouwd als je sex gehad hebt met een man/vrouw. Dus als je daar niet meer mee bent...ben je ook gescheiden.De keuze ''burgerlijke staat'' moet nog een keuze erbij hebben........ Maar ja.....als die keuze erbij komt?...moet er dan een hoeveelheid bij??
En moet ik dan ook het begeren erbij zetten.......ik heb zoveel gefaald dan.

Geld dit niet voor zeer velen voor ons. Ik heb dan een uiterlijke scheiding ondergaan, maar velen een verborgene.

De term "onbestorven weduwnaar" wordt op cm ook vaak gebruikt door schuldloos gescheiden mannen,vreemde redenatie van die mannen maar mensen willen nu eenmaal graag situaties vergelijken......
En over het stukje in het rood:ik heb een relatie gehad maar zie mijzelf echt niet als gescheiden hoor,ook ik heb hard moeten werken om mijn relatie goed te houden Knipoog smiley
Een ander begeren binnen een relatie past naar mijn mening niet.....dus telt dan inderdaad als falen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 22:43
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk
 
MARISKA601 schreef:
Ja, het een ander gunnen een ander god te dienen?
Dat is niet de christelijke opdracht die wij als christenen hebben.
Wij hebben de opdracht om anderen te vertelen van het evangelie.
Staat er ook niet in het Oude Testament dat de Israelieten de afgoden moesten vernietigen?
Hebben wij niet te handelen zoals zij dat deden?
Of is het ineens anders geworden na het Nieuwe Testament?

Wees blij dat je die vrijheid nu nog hebt,Wilders wil het christendom bevriezen,een gevaarlijke ontwikkeling

*hebt uw naaste lief als uzelf*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 17:37
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
Vraagje voor je Arjan:

Kan statische elektriciteit de magneetstrip op een bankpas ontregelen?

Dat je mp3-speler er kapot van gaat heb ik in 1 klap gemerkt Boze smiley maar mijn bankpas deed het daarna ook niet meer......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 16:36
BerichtOnderwerp: Gratis hulpmiddelen
 
.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 13 december 2011, 16:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 Volgende
Pagina 97 van 100