ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 95 96 97 98 99 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 23:33
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
BEREND677 schreef:
nee hoor prik maar een datum hahahaha Knipoog smiley


20 februari!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 23:20
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
BEREND677 schreef:
ja nu maar hopen dat ik geen probleem krijg met het gaspedaal of mn remmen want ik heb een toyota Boze smiley Boze smiley Boze smiley


Terugkrabbelen Berend????
Kun je niet maken he........



Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 23:09
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
MARIJAN072 schreef:
Erwtensoep smaakt 's nachts ook goed. Knipoog smiley Lachende smiley

Leanne, jij haalt Berend zeker op? Clown smiley

Nee,Berend heeft wél een auto,mijn taak zit er opKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 23:01
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
MARIJAN072 schreef:
Dat begrijp ik! En dan neem ik aan dat je niet uit een blik bedoelt? Dan zit je bij Mariska wel goed! Lachende smiley

Klinkt allemaal best,zullen we even een datum voor ze prikken?



Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 20:50
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
IMRE695 schreef:
In denk dat een leuke foto dan ook weer meespeelt. Coole smiley met zonnebril

Gemiste kans en op die leeftijd gaan alle kansen meespelen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 19:59
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
HENK600 schreef:
mijn mening is dit is een domme opmerking

Hoho Henk,niet Mariska aanvallen,domme opmerkingen maken is mijn expertise..........




Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 19:19
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
THOMAS968 schreef:
Leanne

Van schuld kun je inderdaad niet spreken. Ik denk dat de hoog opgeleide vrouw iemand wil waar ze nog een beetje tegen op kan kijken, maar hoog opgeleide mannen vinden relatief snel een partner en daar zijn er dus minder van. Mogelijk vinden mannen een hoger opgeleide vrouw ook bedreigend, dat zou best kunnen. Het door Imre al genoemde veiligheidsgevoel speelt denk ik ook een rol. Maar het is speculatie op dit moment ik heb er geen onderbouwing bij.

En statistieken zijn maar statistieken, het hoeft in jouw geval niet bepalend te zijn. Biologen gaan vaak uit van voortplantingskansen of overlevingsmogelijkheden, dat is weer een andere insteek.

Thomas

Over in Jip en Janneke taal Knipoog smiley ........want ik ben nu heeeeeel benieuwd hoe (hoger opgeleide)mannen het "doen" op CM.
Veel belangstelling of weinig?Volgens de statitieken zou jij nl. allang onder de pannen moeten zijn.

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 17:51
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
THOMAS968 schreef:
Het komt uit een onderzoek naar de kansen op de relatiemarkt. Een laag opgeleide man heeft mogelijk een laag inkomen en daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar een hoog opgeleide vrouw is kennelijk bedreigend want het inkomen kan het probleen niet zijn. Hoog opgeleide mannen zitten volgens dit onderzoek doorgaans goed. Vrouwen met gezinnen, hoe goed ook opgeleid zijn helaas wat minder gevraagd.

Thomas

Ik heb een dergelijk onderzoek gevonden(uit 2008)
http://datingfacts.web-log.nl/datingfacts/2008/10/speeddaten-voor.html
Na het eten ga ik het bestuderen en mijn kansen inschatten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 17:16
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
THOMAS968 schreef:
Toch zegt het iets over onze samenleving. Laag opgeleide mannen en hoog opgeleide vrouwen, beide van rond de 55, hebben de minste kansen. Tsja.

Thomas


En waar ligt de "schuld" dan Thomas?
Bij de hoger opgeleide mannen die dus blijkbaar(??) liever kiezen voor lager opgeleide vrouw of.....wil een hoger opgeleide vrouw geen lager opgeleide man?Of .......
Waar kan ik de uitkomst van dat onderzoek vinden?Lijkt me beter dat ik dat lees,voor mijn fantasie op hol slaat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 15:55
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
GERT217 schreef:
Je leest veel over mensen die zoeken naar een gelijkwaardige partner en van het zelfde opleidingsniveau.
Ik vraag me wel eens af waarom moet dit.
Het is toch zo dat liefde kent geen grenzen.

Je leest en hoort de laatste tijd ook al over een datingsite voor hoger opgeleide mensen.
Moet de liefde nou echt op één opleidingsniveau zijn, daar geloof ik niet in.
Je kunt toch verliefd worden op iemand die bijv. helemaal geen school gedaan heeft.

Ik zal één ding vertellen van deze liefde (tussen mensen) heb ik geen ervaring. Ben een leek hierin maar zou wel dolgraag iets willen ook al is het alleen maar vriendschap.
Eén ding weet ik dat is toch het allerbelangrijkste Gods liefde en Zijn Zoon Jezus Christus.

IQ zegt niets over EQ,zeg niets over karakter,niets over algemene ontwikkeling etc etc en toch wil iedereen graag iemand waarmee je een gesprek kunt voeren zonder je al teveel aan te passen.Lijkt me niets mis mee,en al helemaal niet in een "plaatjeskijkerscultuur"(mooi woord he Lachende smiley )zoals CM.
Je moet ook niet altijd op opleidingsniveau afgaan,mensen vullen soms een lager niveau in om hun kansen te vergroten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:23
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
 
MARISKA601 schreef:
vanaaf in een half uur tijd ca 5x de rooie gezien hier

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley



zeker sneeuw op het lijntje Knipoog smiley

Hier helaas ook!!!Chatten is amper mogelijk en de site is traag......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 13:37
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
IMRE695 schreef:
Nou, mijn zolder kraakt van de hoeveelheid boeken.
Dus, ruilobjecten genoeg.

Maar het is vast mijn maat niet.
Een typisch geval van jammer. Gefrustreerde smiley Clown smiley

Ik denk dat hoge hakken je ook niet staan....... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 13:12
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
 
DIKKIE717 schreef:
dat er zo over de refo s gedaan wordt, hebben ze aan zich zelf te danken.
de tijds geest is ook daar binnen gedrongen.
ook hier op c m is alleen maar een slaafse vrees, maar geen kinderlijke vrees.
het zijn allemaal hosanna roepers hier, maar geloof ze niet,...
een paar dagen later is het kruis hem,kruis hem,....

de pilaaren van het c m geloof moeten eens omver getrokken worden,
er is hier niets te zoeken op c m, alleen maar ellende.

Ik heb de chat gisteravond niet zo gevolgd maar mocht ik er aan meegedaan hebben dan bij deze mijn excuses.

Het is zo vreselijk jammer,we zouden van elkaar kunnen leren(zolang we er voor open staan).Geen refo's,geen grefo's,geen bonders,geen hallelujah-roepers meer maar samen christen zijn met respect voor elkaar........
Ik weet het,naief,maar ik blijf hopen(en steek mijn hand in eigen boezem,ik ben er ook schuldig aan)

ps.achter elke naam in de chatbox zit een verhaal,dat verhaal leer je alleen kennen door(prive) met elkaar te praten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 12:45
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
THOMAS968 schreef:

Wat is er mis met de kerken dat er zoveel mensen weggaan of zoals meestal, geleidelijk wegblijven? Ervaringen?

Thomas

Mag ik de vraag omdraaien Thomas?
Hoe krijgt men de kerken weer vol?
Hier lukt het met openheid/tolerantie/menselijkheid,de verschillen tussen mensen accepteren,het jasje een ander uiterlijk geven,de diensten anders vormgeven.Samenwerking is het sleutelwoord.
Vertelde ik hier een maand geleden nog van een opkomst van 1% van de leden,nu zitten de diensten nagenoeg vol.
Verbazingwekkend.......

ps.de frieze diensten blijven gewoon hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 12:38
BerichtOnderwerp: gebrek aan inlevingsvermogen?
 
MARIJAN072 schreef:
De meeste mensen op CM zijn single of weten wat het is om dat te zijn. Nu ben ik benieuwd of jullie ook wel eens mensen tegenkomen, die er - als vanzelfsprekend - vanuit gaan dat je een partner hebt. Een goede vriendin (m'n beste) van me, heeft een nieuw huis gekocht. Zij moet een nieuwe keuken uit gaan kiezen, wat best lastig is om alleen te doen. Nu ga ik vanmiddag graag met haar mee, maar de beslissing moet ze zelf nemen. Ze vertelde me dat ze iemand van het bedrijf aan de telefoon had gehad die steeds nadrukkelijk zei 'komen jullie (doelend op een partner) maar gauw kijken!' En dat voelde niet prettig voor haar. Zo ben ik een aantal jaren terug op meubeljacht geweest, m'n zus ging mee. In een (refo)meubelzaak op de Veluwe zag ik iets leuks, maar ik wilde er nog even over denken. Toen zei de verkoper 'komt u gauw eens terug met uw man (alsof je een partner hebt, kan trouwens ook nog een vrouw zijn Knipoog smiley ), dan kunt u samen beslissen'. Dat heeft mij best wel gestoord, ik heb op dat moment ook niks gezegd. Echt leuk vond ik het niet, later merkte ik dat het me meer boos maakte. Je krijgt neiging de koop af te blazen, dus het is ook niet erg commercieel van die man. Ik ben nu zover dat het mij niet (meer) kwetst. Ik denk eerder 'jammer zeg, als je zo kortzichtig denkt'. Maar stel je voor dat iemand (net) gescheiden is of (kort geleden) een partner verloren heeft of het er gewoon wel heel moeilijk mee heeft? Dan kan zo'n opmerking heel erg pijnlijk en kwetsend zijn. Je wijkt, in de ogen van zo iemand, af van de norm. Wie herkent zulke reacties? Is het een gebrek aan inlevingsvermogen? En een tweede vraag hieraan gekoppeld; hoe ga je er mee om? Kun je dit zeggen tegen zo iemand of stel je je dan te kwetsbaar op? Of moet je het gewoon zo laten. In een stad zullen ze zulke dingen toch niet (meer) zeggen?

Heeeeeeel herkenbaar,breek me de b*k niet open over instanties e.d.,probeer maar eens een verzekering of hypotheek af te sluiten..........of al die keren dat ik moest bewijzen dat ik gewoon een alleenstaande vrouw ben en niet "de weduwe van"
Die mensen weten niet beter Knipoog smiley
Vervelender is het als je met een groep vrienden op stap gaat,stelletjes.Dan komt op een gegeven moment toch de vraag he....."en wat doen we met Leanne?wie wil haar in de auto en naar huis brengen?" Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Hoe ik er mee omga?Ik laat het maar waaien.....(en ik rij zelf wel Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 12:14
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
IMRE695 schreef:
Twijfelende smiley Eén ding is wel jammer. Nu krijgen we Leanne nooit te zien.... Huilende smiley, smiley in tranen


Ik wil Mariska wel een foto mailen hoor Coole smiley met zonnebril






Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 10:23
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
IMRE695 schreef:
Vlinders? Welke vlinders? Smiley die vol vragen zit

Ze vond het erg koud weer buiten en toen was ik zo hoffelijk om een warm vest aan te bieden. Like a sincere gentleman. Als beloning voor mijn genereuze aanbod, bood zij toen aan om appeltaart te bakken en snert te koken. Lachende smiley

Ik had alleen een transportprobleem. Als ik vlinders had gehad, dan was ik wel naar haar toe gevlogen.... Engeltje smiley

Beetje plagerij Imre(en Maris) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 18:00
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
IMRE695 schreef:
Zo'n genereus aanbod kan ik niet weigeren, eigenlijk. Als jij helemaal uit het hoge noorden naar het zuiden wilt komen, om mij weer naar het midden te vervoeren, wie ben ik dan om daar 'nee' tegen te zeggen. Lachende smiley

Voor de liefde tussen jou en Maris heb ik alles over,ik wil graag het vuurtje aanwakkeren Clown smiley

Ik stel maar 1 voorwaarde:pak je vlinders goed in,ik wil dat ongedierte niet los in mijn auto hebben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:31
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
IMRE695 schreef:
Ik vond het vandaag ook veel te koud om te fietsen. Verlegen lachende smiley

Mijn auto is lekker warm hoor maar ja.........ik hoor gekrabbel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 16:18
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 24 augustus 2010, 11:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 14:22
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
IMRE695 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Ik weet het ook niet meer, Mariska. Het lijkt erg op het verhaal van de man die een kool en een geit wilde sparen. Hoe deed hij dat ook al weer?

Jij hebt een vest nodig om boodschappen te doen om mij gastvrij te kunnen onthalen, maar als je geen boodschappen kunt doen, kan ik niet komen, anders heb je niks te eten en ik kan niet terug naar huis fietsen op een lege maag. Wie heeft er een intelligente oplossing? Smiley die vol vragen zit

Nou Imre.....als het moet stap ik zo in de auto hoor Knipoog smiley haal jou op,onderweg doen we de boodschappen,ik zet je af bij Maris......weer thuis brengen hoeft vast niet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 21:10
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Lieve lieve lieve lieve.....pf nog lievere dames,bedankt,ik ben er stil van
Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 16:40
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Kun je hier alleen knuffels uitdelen of ook krijgen?
Heb dr eigenlijk eentje nodig......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 21:46
BerichtOnderwerp: werking deze site
 
PIETERVD711 schreef:
zit wat in
maar als je 23 ben en je heb enige jaren een relatie gehad dan mis je dat heel erg hoor!!!


Heb ik totaal geen last van(Sarcasm is my middle name Coole smiley met zonnebril )

Pieter.......kijk eens rustig rond,praat wat,mail wat,kom eens in de chatbox meelezen of meepraten.......neem de tijd......relax
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 20:46
BerichtOnderwerp: werking deze site
 
HENK710 schreef:
Er zitten momenteel veel stellen op CM die hun relatie hier begonnen zijn, naast Annette en Pieter onder anderen Robbedoes en ik. Dus welkom Pieter! Knipoog smiley In elk geval op CM en wie weet binnenkort bij het rijk der niet-vrijgezellen. Al kan het natuurlijk altijd anders lopen....

Ook de wel-vrijgezellen vinden het hier heel gezellig hoor Knipoog smiley
Misschien wel té gezellig want als je teveel kletst heb je geen tijd voor een eventuele partner ...... Geschokte, onthutste smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Veel succes Pieter!(en neem het niet allemaal te serieus he)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 februari 2010, 23:06
BerichtOnderwerp: Here zegen deze spijze
 
JILL658 schreef:
Grapje van vroeger: Here zege deze spijze amen en als er nu eens dieven kwamen en mijn stukje brood weg namen dan zat ik hier met mijn handen samen. Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Herkennen jullie dat nog. Jill

Wij waren thuis met 7 kinderen,als je onder het bidden je vlees niet vasthield met je vork was het na het bidden verdwenen Boze smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 februari 2010, 14:36
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
HAAS141 schreef:
doe ik ook gezellig mee Clown smiley

Groephug Clown smiley

Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 2 februari 2010, 14:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 februari 2010, 11:49
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Clowntje,Cross en Henkie van harte gefeliciteerd!!!!!

Knufx3 en Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Leanne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 31 januari 2010, 22:42
BerichtOnderwerp: De rijke en de arme man
 
SOLAFIDE630 schreef:
Wees overigens blij, dat je een goede baan hebt en je werken mag. In Haiti hebben de armen geen werk, geen huis meer, niet te eten, geen schoon drinkwater en geen warm veilig bedje.

Ik vind het(MIJN mening dus he!)vrij laag om dit te gebruiken om jouw mening kracht bij te zetten,het toontje wordt steeds belerender,jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 17:41
BerichtOnderwerp: Hoe ga je om met ruzie in de liefde?
 
ROBBEDOES873 schreef:
Haha idd leanne...Dat doe ik dus ook niet... Het peuk roken van Syl herken ik wel weer als ik ruzie heb met de kids, ff kids de kamer uit en zelf peuk roken...daarna praten Knipoog smiley

Oh,in ruzies met de kinderen ben ik gewoon duidelijk,IK ben de mamma-baas Coole smiley met zonnebril

http://www.relatiehobbels.nl/ruzie.html
Zo nu en dan ruzie maken schijnt heel goed te zijn in een man-vrouw relatie.Zolang er respectvol met elkaar om wordt gegaan lijkt het me geen enkel probleem.En dat kan hoor,ruzieen zonder schelden,ik heb ruim 20 jaar ervaring Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 95 96 97 98 99 100 Volgende
Pagina 98 van 100