ChristianMatch
 


Forum

Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:20
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
PETRA944 schreef:
nou zeg,wou je alleen maar helpen .ha ha want hoe groot is de kans dat tussen al die vrouwen die ene,de ware zit Smiley die vol vragen zit

als ik bij mij kijk,mannen uit mijn omgeving, rond mijn leeftijd 9 Huilende smiley, smiley in tranen

wat dacht je als Belgische Geschokte, onthutste smiley
das helemaal een ramp...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:18
BerichtOnderwerp: bbq belgie
 
XABIA794 schreef:
Er zijn ongeveer al een 30tal inschrijvingen .. even ter informatie

En regelmatig eens naar boven halen toch Knipoog smiley
allé,
voor alle duidelijkheid, Belgie is voor sommigen minder ver dan het noorden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 15:04
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
TINK100 schreef:
maar je mag dat wel zeggen hoor......

je ziet er ook wel cool uit als groentje Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:55
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
CHATULIEM619 schreef:
De indruk die ik van deze discussie heb, is dat er mensen op een hele nare manier onder druk gezet zijn. Maar wat wil je, om zonden goed te praten moet je wel chantage toepassen toch?

het belangrijkste punt in deze hele "discussie" is vooral over hoe je met je naasten omgaat. Vaak wordt hier gelijk een sticker gekleefd van dat men blijkbaar alles goedkeurt na het geven van een mening.
net zoals sex voor het huwelijk.
Het ging vooral over het onderwerp op zich, maar het werd ineens een mededeling dat we dat allen ook gelijk ook deden en het als absolute waarheid zagen. Smiley die vol vragen zit
Blijkbaar kunnen er steeds nog mensen niet aan een debat meedoen zonder hun "eigen" waarheid er door te duwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:20
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
YES356 schreef:


Ik ben een man en dat is een geluk
Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk
Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan'
Kan zonder depressie van de weegschaal af gaan
Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel
En als iets kapot is dan maak ik het heel
Parkeren is easy; gewoon in 1 keer
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer

Ik ben een man en denk logisch na
Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla
Als ik ergens heen loop weet ik de weg terug
Ik maak van een olifant in no time een mug
Als ik zeg dat ik klaar ben dan kunnen we gaan!
En tijdens het plassen kan ik blijven staan!

Ik ben een man ja, dat doet me plezier
Ik wordt niet dronken van 10 glazen bier
Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul
want voetbal is passie en de scheids is een kul
Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit
He,ik kan het vangen als iemand iets gooit
En ik hoef niet te baren dus geen centje pijn
IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN !!!


Begin toch stilaan te twijfelen aan men gender Knipoog smiley
buiten voetbal ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:29
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Hier was pakweg tien jaar gelden ook al ophef over, toen ging het over de oudere broer.
Dus ik heb al jaren dat ik helemaal niets met het fenomeen 'Ouweneel' te maken wil hebben....

Inderdaad jammer dat de personen in kwestie zichzelf hier niet kunnen verdedigen.
Ik kreeg vanuit mijn gemeente ook een hele hoop negatieve reacties te verwerken als ik opgebouwd van een toespraak terug kwam van W. ouweneel, een gemeente waar ik veel kom is nogal huiverig naar alles waar de Geest aanwezig kan zijn.
Zitten liever veilig op hun stoeltje traditioneel te wezen. Jammer vaak dat ze niet open staan voor andere opinies en visies. (ze missen een hoop "wonderen" waar God Zich in openbaard)
Het ergste van alles vond ik dan nog dat de personen in kwestie die me gingen wijzen, zelf geen onderzoek hadden gedaan, als gewoon klakkeloos artikels zitten overnemen.
Ik was toevallig dit weekend op bezoek na uitnodiging in een Trin gemeente.
Ik heb er geen enkele moeite ervaren dan dat ik een geweldig woord en dienst heb mee gemaakt.
Zoals ik al zei... behoud het goede en .... gooi het kind niet met het badwater weg Knipoog smiley


Laatst aangepast door
XABIA794
op donderdag 12 juli 2012, 12:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:43
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
HANNAH810 schreef:
ik vraag vaak of God de deuren wil openen die goed voor me zijn;
en de deuren wil sluiten die niet goed voor me zijn.

ik ben er van overtuigd, dat God je wijsheid geeft wanneer je daarom vraagt; en inderdaad, de ene mens heeft het idee een direct antwoord van God te ontvangen, bij de ander werkt God weer door de woorden van anderen mensen, door nuchtere beslissingen heen of je ziet een bepaalde lijn in je leven die je verder uit kunt en wilt bouwen.

persoonlijk heb ik vaak een aantal bevestigingen nodig voor ik er op durf vertrouwen dat dit daadwerkelijk Zijn weg in mijn leven is.
ik denk dat je snel "de wens de vader van de gedachte laat zijn" als mens.
daarmee bedoel ik; je wilt iets graag, leest iets in de bijbel, en denkt dan; jaaaaaaaa........een antwoord!! en vult zodoende zelf iets in dat niet per defenitie van God hoeft komen.
aan de andere kant is het ook zo, dat je soms de zegeningen van God over het hoofd ziet, en "just in a second" ziet dat dit is waar God je al een poosje op aan het voorbereiden is.

soms wil je zelf een deur sluiten, (iets uitsluiten/afsluiten) en het lukt op één of andere manier niet, en komt die situatie keer op keer toch weer opnieuw in beeld.
Zelf ervaar ik ook wel eens weerstand om die weg te gaan, omdat je tegen bepaalde aspecten van die weg enorm op kunt zien. Mijn persoonlijke ervaring is dat God voor mij niet altijd de gemakkelijkste wegen kiest, maar er gelukkig wel "bij" is, en ik Zijn nabijheid en leiding soms heel duidelijk mag ervaren.

al met al blijft het toch een zoeken naar wat wél en wat níét "de weg" is, en zo xabia al aangaf, hoe meer je antennetje voor Zijn stem ontwikkeld, en hoe beter je weet wie je in Zijn ogen bent, hoe beter je Zijn leiding op kunt pikken.

hannah.............weet het soms allemaal niet zo goed.........

Herkenbare stukjes... het spanningsveld wanneer we uit onszelf bezig zijn of vanuit Zijn hand.
Heb ook vaak gemerkt dat God niet alles als vanzelf even in mijn schoot gooit, gelukkig maar.
je merkt dat ook bij de opvoeding van je eigen kinderen.
Soms is de makkelijkste weg als ouder toegevingen te doen om van het gezeur af te zijn, maar uiteindelijk op langer termijn niet te handhaven.
Ik probeer mijn relatie met God ook vaak te zien hoe ik zelf in relatie met men kinderen sta. Het is net in liefde naar hen dat je hen wilt sturen en zelf vaak laat ontdekken.
Daarbij inderdaad er wel bij zijn en als het nodig is bijsturen en helpen oplossen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:34
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
Ik zou vooral denken,
behoud het goede en laat de rest.
het is met alles zo, voor je hopen dingen voor waarheid aanneemt doe je best wat onderzoek, maar dit geldt ook voor het omgekeerde.
Is het dan de bedoeling om alle artikelen die geschreven worden als waarheid aan te nemen?
er is ook al een hoop verschenen aan bijbelkritiek, waardoor vele mensen zich niet meer durven te verdiepen in Gods Woord.
Ik had geen moeite met de uiteenzetting van Fr. Ouweneel. Hij heeft vooral een oproep tot bekering in zijn boodschap. en uiteraard moet ieder zelf weten dat het boek openbaring vooral in "interpretatie" moet gelezen worden.
Want inderdaad weet niemand de voleinding van Gods Werk als de Vader...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:24
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
TINK100 schreef:
op dit tijdstip aan het behangen???
Meid, ik ben superblij voor je!! ga zo door

Clown smiley zou ik ook denken... wow, je hebt toch echt moedigen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:07
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/VXp6xcY5IqU
Glorious Day!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 14:14
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ff op visite geweest bij coole nederlanders for the weekend... yeah!!!
nu de hele zooi die ik achterliet gaan opruimen, welkom thuis Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 14:13
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JOL252 schreef:
Laat leegte niet je inhoud zijn...

laat je vullen met Zijn Geest Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 14:08
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
PETRA944 schreef:
?Heb ik uw zegen,want het is mijn wil,maar is dat ook uw plan met mijn leven? want ik wil graag uw wil doen. antwoord heb ik nog niet, zou het komen?
enfin dingen waar ik mee worstel , gods stem verstaan(iets wat ik heel graag zou willen hemgoed verstaan)
helemaal vertrouwen op god
hoe zijn jullie ervaringen erin?

Heerlijk om jou reacties te lezen. Gewoon heerlijk open Lachende smiley
daarin versta ik die gehoorzaamheid. We hopen en wensen en verlangen naar die intense relatie met God te hebben. we ervaren dingen in ons leven die een openbaring zijn van Zijn werking en aanwezigheid in alle dingen van ons leven.
Ik had ook steeds die worstel... ik "wou" Zijn stem stem verstaan.
Ik hoorde eens een preek van hoe we elkaar opdringen hoe we Gods stem zouden moeten verstaan. het leek zelfs alsof ik letterlijk een direkte gsm lijn moest hebben waarin God duidelijk sprak welke stap ik letterlijk moest nemen. (want anderen hebben dat blijkbaar wel)
Ik vermoed dat ieder dat op zijn eigen manier ervaart, ook weer omdat we elk uniek zijn in onze persoonlijkheid. De ene persoon is meer rationeel ingesteld terwijl de ander heel emotioneel alles aanvoelt.
In ieder gaval heb ik vooral mezelf steeds duidelijk doen doordringen dat ik het van Hem moet verwachten. en dan neem ik stappen, vaak de verkeerde, maar meer en meer ook de juiste, door je groeiproces met Hem.
Als je ervan overtuigd wat je identitiet in Hem wilt zeggen, zal alles sneller duidelijker zijn Lachende smiley
en wederom, God weet al op voorhand wat Hij toelaat, of laat gebeuren voor jou inpassing in Zijn plannen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 13:56
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
WILLEM618 schreef:
Bij veel dingen achteraf, ja, het waren mensen. Maar ik ben ook een mens, en die verwacht het ook van een mens. En dat afgewezen worden in de donkerte van je leven, is niet iets waar je van staat te juichen. En dan is het ook of God je niet ziet, of God het allemaal maar laat gebeuren.

Het willen missen? Weet ik niet. Ik vind de impact van het donkere zodanig, dat ik moeilijk kan zeggen, dat ik het voor geen goud had willen missen. Wel laat het me vragen, waartoe dit alles? Wat moet ik er uit leren, en welk doel heeft God er mee?

Ben het met je eens, dat God het daar niet bij laat. Er staat geen punt, en ook van wonderen mag ik getuigen.

OP alles te zien, blijft ook over: Heere God, wat zijt Gij goed. Maar dat lukt me echt niet altijd om dat te zeggen, ook al weet ik dat het zo is.

Je kan toch ook wel ergens toegeven dat die "donkere" periodes nu wel een duidelijk achtergrond decor worden voor de uitwerkingen die God nu in je leven geeft.
Hoe vaak ik nu zie hoe God in jou leven werkt en welk impact dat geeft op je omgeving Lachende smiley dan kan je alleen maar zeggen dat God steeds met je bezig was te vormen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 00:21
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
YES356 schreef:
Hallo Heide,
Frank bedoeld het woord niet discriminerend naar personen toe denk ik.

Wat en wie hij bedoeld is naar mijn idee het regiem van die landen die de mensenrechten ernstig schenden.
Waar onder ook die van de homos.
Gaf daar een woord voor die bij jou als persoonlijk voor jou bedoeld zou zijn .
Ik ben er eigenlijk vast van overtuigd dat Frank dit niet naar iemand persoonlijk, en dus al helemaal niet persoonlijk na jou toe bedoelde!

Dat het bij jou zo binnenkomt en het zo opvat begrijp ik!! Dat frank zich van geen kwaad bewust is begrijp ik ook!

Als het zo is als ik denk hoop dat jullie elkaar gaan begrijpen.

gewoon een uitdrukking die ze in Belgie heel grappig bedoelen, meer niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 23:43
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb een nieuwe kettingzaag gehaald...nu werkt ze...maar ze maakt zoveel lawaai...ik zal de heg wel inkorten met een handzaag... Boze smiley

ge mmogt die altijd meebrengen naar den BBQ in Bels, het laatste stuk van de haag moet nog gedaan worden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 23:18
BerichtOnderwerp: bbq belgie
 
Er zijn ongeveer al een 30tal inschrijvingen .. even ter informatie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:08
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
PETRA944 schreef:
Ik kon niet goed slapen vannacht ,ik zat te denken,liever gezegd piekeren.en dacht aan dit draadje,
gehoorzaamheid, het heeft ook te maken met vertrouwen in god en gods stem te verstaan.
hoe versta je gods stem, hoe groot is je vertrouwen in god?

Voor mezelf ben ik nog steeds aan het groeien in geloof, dus interesant om anderen hun mening te horen.

Gods stem verstaan, ik denk dat god via allerlei manieren tot ons spreekt, het hele geloof verbaasd me soms enorm, 1 keer in een moeilijk moment in me leven dat ik dacht help, dit kan ik niet aan,help jezus, toen kwam er een geweldig wit licht om me heen en hoorde ik boven me een duidelijk hoorbare stem die zei,ik ben bij je.en jee voelde me toen zo geweldig goed meteen weer .
We zijn met elkaar verbonden denk ik door godsgeest, het is ongelooflijk,soms bid er iemand voor me en zegt dingen die die persoon niet kan weten, die gene beweert dan gods stem goed te kunnen verstaan en zegt me,jezus zegt; bla bla bla ,en oh wat doen die woorden me goed, want ongelooflijk,jezus weet alles van me en weet precies welke woorden ik nodig had. alhoewel ik zulk soort dingen altijd zeer kritisch bekijk,kan ik ermiddels niet omheen dat inderdaad zulk soort mensen soms echt gods stem verstaan,
ik heb drie jaar alleen de bijbel gelezen,onderzocht, gebeden tot god.
sinds een tijd ga ik naar een kerk en wat gebeurde er tot me verbazing? iedere keer gaat de preek over iets ,waar ik net zelf mee bezig ben geweest in de bijbel, de preek gaat over hetzelfde, alleen de uitleg is uitgebreid,ik begrijp het dan nog beter. en dan denk ik aan gods geest die allemaal door ons heen werkt. en ja verbaas me Verraste, verbaasde smiley ben er nu inmidels aan gewend,het is nu normaal, dat ik weet waar de preek ongeveer over gaat.nog maffer, de prediker zegt er zit hier iemand in ze zaal en god zegt bla bla bla Verraste, verbaasde smiley het leek wel of die woorden voor mij waren Verraste, verbaasde smiley
me vriendinnen erbij zeiden jee die woorden zijn zo voor jou ongelooflijk Verraste, verbaasde smiley
en vertrouwen; ondanks wonderen blijf ik een klein onzeker mensje, vertrouwen op god is moeilijk in de praktijk, nu bv weer, ja lag te piekeren over me belastingbrief, eh 2000 euro terug betalen,die volgens mij klopt het.., en dat houd in zoveel maanden geen huurtoeslag krijgen, financieel in een woestijnperiode komen. en al voor de brief kwam,wist god het volgens mij, deze week verschillende keren de bijbel opengeslagen en dan kwam ik op de woorden dat ik me hart niet verontrust moest laten maken door zorgen en jee wat ik hier eerder schreef, mensen gaven me laatst geld zo maarin de kerk, ze zeiden god geeft me op het hart... en ik wou het niet aannemen,maar ze accepteerden geen nee, 200euro Verraste, verbaasde smiley ,later kom ik in me tas nog meer tegen,inmiddels 250 euro totaal Verraste, verbaasde smiley
En dan denk ik aan de keer me ex zich niet liet uitschrijven, ik geen uitkering kon aanvragen daardoor. ik echt niet wist hoe me kinderen te moeten eten geven, en zonder dat ik iemand erom vroeg,behalve god, kwamen de dingen die ik nodig had me toewaaien via allerlei manieren. god die door mensen heen werkt denk ik dan.spullen die ik via marktplaats verkocht en iedere keer op het juiste moment had ik weer het juiste bedrag wat echt nodig was. De keer ik dacht ,jee zou zo graag weer es vis willen eten, enja was altijd dol op zalm file, wat gebeurt er, bij een kennis op het werk kreeg iedereen een hele grote zak met waanzinnig goeie zalmfile en die kwam me vrolijkde helft brengen,was te veel voor hem,heb maanden lang iedere week zalmfile gegeten van top kwaliteit.
Ja god is geweldig, zorgt voor ons en toch is me maag nu effe omgekeerd,denkende aan een aantal maanden geen huurtoeslag,alle kinderen die eten en kleding nodig hebben en denk aan god die al de hele week me liet weten,laat je hart niet verontrust maken door zorgen.
jee schaam me bijna tegen over god,hoe moeilijk het soms is om hem te vertrouwen.Terwijl hij al zoveel voor megedaan heeft in mijn leven.
en oh god,leer mij uw stem te verstaan, ik denk aan de hele discussie over sex voor het huwelijk,eh nu heb ik een zwak voor een man hier en ha ha hij reageert leuk op me,( en nee, voor de nieuwsgieriggen,hij schrijft niet op het forum) is het u wil wel god?Heb ik uw zegen,want het is mijn wil,maar is dat ook uw plan met mijn leven? want ik wil graag uw wil doen. antwoord heb ik nog niet, zou het komen?
enfin dingen waar ik mee worstel , gods stem verstaan(iets wat ik heel graag zou willen hemgoed verstaan)
helemaal vertrouwen op god
hoe zijn jullie ervaringen erin?

mooi stuk petra, wil ik op reageren als ik terug thuis ben... met gsm antwoorden is erug Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:27
BerichtOnderwerp: Motormuizen gezocht
 
MOTORMUIS997 schreef:
Hoi!
Ben benieuwd of er motorrijders op de site zitten die het leuk vinden om met een groepje een mooie rit te maken. Coole smiley met zonnebril
Reageer even met een reactie als je interesse hebt. Aan de hand van het aantal reacties wordt er dan wellicht een rit gepland. Lachende smiley
Groetjes!

Heb tot dit jaar steeds motor gereden, maar door omstandigheden verkocht. ik kan je zel wegwijs maken in europese christelijke motorgebeuren als je dat leuk lijkt.
Zo heb je elk jaar het EMC europese christelijke motorgebeuren dat dit jaar in duitsland plaats vind. Echt een aanrader. Nederland heeft vele leden. je kan me altijd contacteren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:06
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
PETRA944 schreef:
ha ha xabia, maar eh is de fleur er ook nog als je 50bent Knipoog smiley
voor mij wel, maar mannen...

ach, vind het hele gedoe moeilijk, zou best graag een leuke vriend willen, maar soms ga ik denken... en onzeker worden.
dan denk ik,wat verwacht een man van mij?
het is allemaal zo anders als toen ik 17 was en me ex tegen kwam.

enfin sorry is offtopic.

niks off topic... Knipoog smiley
je mag er wezen, je bent uniek en bijzonder.
En voor die ene die God voor je heeft, ben je de max Coole smiley met zonnebril
50 heeft een andere aantrek dan 20. en omgekeerd is dat ook zo.
Val jij dan nog op een knaak van 20??? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:53
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb ook een e reader. en ik moet zeggen dat er niets boven een papieren boek gaat...
Wel is het handig en licht....je kan zo een paar honderd boeken meenemen in je tas.....

Nu alleen nog even snappen hoe je van bol.com een ebook op je ereader zet.......

Kan ik je helemaal gelijk in geven... er gaat niks boven de geur van zo'n boek vers van de pers Knipoog smiley
heerlijk!!! laat me maar een beetje vreemd lijken dat ik een beetje verslaafd ben aan papier. Ieder zijn tik ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:48
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...
 
PETRA944 schreef:
is misschien offtopic,of niet
maar wanneer wil iemand eigenlijk een date?
gewoon wat gedachten van me,watzoeken mannen van mijn leeftijd?

leuke goed uitziende vrouw....
duh,op je 47ste is de lente in je leven voorbij
de fleur van je leven Clown smiley leven begint bij 40 !!!!om samen dingen mee te doen...
eh.. nou met afstand gaat dat al niet lukken voor sommigge vrouwen die fulltime kids thuis hebben. tenzij je ze alleen laat terwijl je ver weg bent,dus niet. ook al zijn ze groot,je gaat toch niet een hele dag weg in het weekend en laat ze alleen,voor paar uurtjes oke.

om samen mee uit te gaan?....
nou dankzij de belastingbrief van vanochtend, nee word weer effe iedere cent voorlopg omdraaien omhet gezin te onderhouden,zonde van me geld effe uiteten, ofzo.

vraag me vandaag echt af, wat doe ik hier egenlijk? ben ik wel date geschikt??

volgens mij niet Smiley die vol vragen zit of ben ik nou effe zo negatief? of gewoon nuchter?
Huilende smiley, smiley in tranen ach ja gewoon proberen te blijven accepteren ik geen leuke vriend heb en misschien ooit?
duhhhhhhh of zie ik alles effe somber in dankzij de belasting brief Boze smiley
god zal er wel weer in voorzien, maar werd er niet vrolijk van,dacht jee misschien krijg ik wel geld,
nee nee effe terugbetalen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:41
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
THOMAS968 schreef:
Van de boeken van Siebelink word je nooit vrolijk maar het geeft wel een beeld van de meer extreme bevindelijkheid. Ik heb hem als eboek op de ipad staan en eigenlijk bevalt me dat uitstekend. Een stapel boeken mee hoeft niet meer, alles zit in het ding en je kunt duizenden boeken meenemen. Hoewel dat nergens voor nodig is. Het leest heerlijk. In bed heb je ook niet een knullig lampje nodig want het ding geeft zelf licht. Je kunt er nog mee op CM ook.

Thomas, neemt nog een hapje.

Hier in België noemen ze dat "stoefen" Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 10:12
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
weer een mooi stukje gelezen:

Mozes werd naar de universiteit van God gestuurd: de woestijn.
Dat is de plaats waar je genade leert, daar is de plaats waar je sterft aan je eigen capaciteiten en mogelijkheden. Daar leer je totaal afhankelijk van God te zijn.
Hooglied beschrijft hoe de bruid, leunend op haar geliefde, uit de woestijn komt. (zie hooglied 8:5) Je bent niet meer dezelfde, je leunt niet meer op jezelf en je bekwaamheden, je leunt op je geliefde, je leunt op Jezus!
Je bent totaal afhankelijk van Hem

Lachende smiley mooie aanvulling is dat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 10:04
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
HEIDE115 schreef:
Ik lokte maar wat wat uit Xabia
Je denkt toch niet,dat ik dit voor me zelf echt serieus neemt


Lachende smiley

Misschien daarom dat ik hier al 6 jaar kom... mssch moet ik het eens "aux serieus" gaan nemen Clown smiley
één ding is wel een feit, ik heb hier echt ook prachtige leuke oprechte vrienden leren kennen... en dat is soms meer waard dan net die ene.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 10:01
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
GRACE585 schreef:
en nu naar de kapper Coole smiley met zonnebril

haar verven dat kan je dan ook wel zelf toch, bespaar je zo'n 25 euries mee
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:57
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
HEIDE115 schreef:
;))Noouuw..Ik heb ook iets..
Het is misschien geen kreet,maar wel zoiets.

vindt het heel jammer,dat ik nog geen vrouw hebt gevonden,
ik zit hier al vanaf 1januari,tenslotte een nieuw begin een beetje dat gevoel 1januari enzoooh.. en alleen maar profiel kijkerressen..en kijkers.
ik ben iedere keer van plan een topic te openen over,hoe laat je zien
dat je iemand best wel aardig leuk en nog wat van die dingen vindt.
bij sommige kijk ik wel 6 keer per dag..en ist soms gewoon vermoeiend ook.

Nou ja.toch een beetje een kreet toch..enne fijne dag
en succes met elkaar..warm houden..koud houden..nou ik stop maar;)


Smiley met dichtgeplakte mond
Zal ik maar zwijgen dat ik hier al 6 jaar vertoef op deze site Clown smiley
Ach Heide, beleef dit op een ontspannen manier zou ik zeggen. Op Zijn tijd zal hij jou ook voorzien van "iemand" die voor jou het helemaal zal zijn.
Ondertussen delen we hier onder elkaar ook leuke en bemoedigende dingen (zolang je de obstakels uit de weg kan gaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:29
BerichtOnderwerp: bbq belgie
 
op 21 juli hebben we met een groepje "vrij gezelligen" een BBQ voorzien...
dit is net over de grens vlak bij Turnhout. Dus voor menige Nederlanders best vlakbij Knipoog smiley
In het verleden hebben we al vaker een uitje georganiseerd bij mij (xabia), en dit was altijd een geslaagd gebeuren.
Indien je interesse hebt om hier aan deel te nemen dan kan je contact opnemen met mij of rob554.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 09:14
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ANNA415 schreef:
Dames we laten ons niet meer afleiden door Bart. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
We gaan weer lekker over onze vrouwen problemen praten Clown smiley
Zoals:
- welke schoenen passen bij m'n kleding
- wat trek je aan vandaag
- ah nee he, is er alweer een maand voorbij Verraste, verbaasde smiley
- tssss zijn mannen nu zo dom dat ze bij een vrouwentopic blijven hangen of doen ze het expres Smiley met dichtgeplakte mond
- past je bikini nog
- wenkbrauwen: waxen of epileren
- ........


Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Waxen??? dan heb je'r geen meer Geschokte, onthutste smiley en dan zo'n lelijke zwarte streep in de plaats zetten.

Kwam eens ooit een boek tegen... waarom vrouwen schoenen kopen en mannen liegen. doordenkertje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 23:02
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
INGE721 schreef:
Is dat Jan Pool uit Velserbroek??????

Ik zou het niet weten... ik ben geen nederlander Knipoog smiley
Ik lees alleen op het boek dat hij senior voorganger is van shelter haarlem?
Zelf heb ik hem een paar keer horen spreken op een vrijzijn conferentie in samenwerking met wilkin van der kamp
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 22 Volgende
Pagina 2 van 22