ChristianMatch
 


Forum

Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22
ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 13:04
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
HANNAH810 schreef:
met een beetje geluk is er een parkeerplaatsje vrij, drie meter naast je zitplaats (van een paar honderd vierkante meters), xabia;
dus neem lekker een klapstoeltje mee, en t komt helemaal goed zónder sleuren.

kan gelijk men hele kampeeruitzet meebrengen dan Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 12:51
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
eeuuh hannah???
kan ik mijne auto daar aan de kant zetten? of moete kik met mijne bazar een eind sleuren? Twijfelende smiley
kzijn nie van de sportiefste hé, en dan kan ik ook rekening houden welke schoenen ik aantrek Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 11:42
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
maak het er gewoon het beste van... er zullen altijd nieuwe gezichten zijn en oude, of heeel oude... bedoeling is vooral dat men via deze manier een kans krijgt om elkaar te leren kennen. ik heb het vroeger ook een paar keer bij mij thuis georganiseerd en het was altijd een toffe sfeer (de oude garde herinnert zich dat nog wel)
Ik breng zelf een heel leuk persoon mee die totaal niet thuis is in internet, laat staan een datingsite. daarom vond ik dit unieke kans om die barriére te overbruggen.
mooi toch dat hannah het initiatief neemt om een "leuke" onbegrensde dag te organiseren.
voor mij top dat ik "weer" hollanders leer bijkennen Knipoog smiley
ik breng alvast een belgische smile mee Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794 (60)





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 17:48
BerichtOnderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?
 
ik denk dat het bijbelstuk van één worden vaak alleen wordt gebruikt voor intimiteit, maar dat daar juist de sleutel ligt in een relatie die vanuit Gods wil bedoeld is.
Als je samen één wilt door het leven gaan, kan ik me niet voorstellen dat je dingen moet achterhouden.
Het is wel vaak een moeilijk aspect als je aan een relatie begint, in welke fase van een relatie ga je alles voorleggen.
Belangrijk is vooral de oprechtheid waarin een relatie loopt... moest die relatie dan uiteindelijk niet lukken, of bedoeld zijn, dan is de teleurstelling minder groot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van XABIA794
Ga naar pagina Vorige 1 ... 19 20 21 22
Pagina 22 van 22