ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DJES101
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van DJES101
Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 23:49
BerichtOnderwerp: HEL: realiteit of fictie
 
MAMALOE463 schreef:
Ik denk persoonlijk dat we ons niet in de hel moeten verdiepen, maar eerder bezig zijn met ons eeuwig wel in plaats ons eeuwig wee.

AMEN!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 15:22
BerichtOnderwerp: Ark van Noach in Dordrecht
 
SHANITA130 schreef:
Tot nu hebben zich opgegeven:

Heide115 (ov)
Hollevoet284
Rob973
Kwispel011
Basjuijn194
Rinus484
Carmen073
Marieke009
Shanita130
djes101(ov)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 10:02
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
[quote=HANNAH810]we willen dus op zaterdag 13 oktoberr voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter (6)[
djes101 Lachende smiley


Laatst aangepast door
DJES101
op zondag 5 augustus 2012, 10:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:50
BerichtOnderwerp: Olympische Spelen
 
BART347 schreef:
wil dat niet gelijk ook zeggen hoe zielig dat is...
je traint je hele leven, maar nog zonder zekerheid op winst. en als je wint, dan wat? najagen van wind! kijken is een ding, als we ons als christenen daaraan spiegelen hebben we niet begrepen wat het doel is in ons leven. als wij evenzo op het niveau komen dat ook wij 'vermaakt' moeten worden, zijn we in ons denken en prioriteiten aan de wereld gelijk geworden, en geslagen met de blindheid van het 'westerse denken'.

AMEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:46
BerichtOnderwerp: Oma
 
ZWAAN995 schreef:
Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat.
Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan.
Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.

<><

Zwaan

sterkte en heel veel liefde toegewenst !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:04
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
CHATULIEM619 schreef:
In Libelle lees ik nog interessantere dingen. In de kleuterklas worden er nog zinniger dingen gezegd. Stelt u zich een voor, je laat je kinderen lezen wat je hier hebt neergekalkt, hoe denk je dat ze zouden reageren?
Ik lees hier reacties die je van pubers zou verwachten. Nee, libelle niveau is het niet, lang niet. Dit gaat meer de kant van de Viva op, Mijn geheim ofzo...Lieve Dora.

chatuliem schreef';

Wat baal ik van die sportbeha. Vroeger was het veel leuker om naar damesvoetbal te kijken..


Laatst aangepast door
DJES101
op zondag 5 augustus 2012, 00:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 01:19
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JOSINA022 schreef:
Wow! Thnx!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:26
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
God leidt ons..

God leidt ons vaak langs kronkelwegen.
Wij trekken graag een rechte lijn.
Maar komen dan obstakels tegen
...die wij niet zien of .....een ravijn.
Maar God ziet wel vanuit de Hoge
"t gevaar dat ons te wachten staat.
Dan wordt ons pad vaak omgebogen.
Wat tegen onze wil in gaat....

Zo heeft God met een ieders leven,
Zijn plan en Hij weet ook het best
wat Hij aan elk van ons moet geven.
Ons commentaar is soms....protest.
Wij klagen,zijn ontevreden
en dragen "t als een zware last.
Maar alles werkt,ten goede mede.
Dat zegt Gods Woord,dus houd dat vast.

Wij moeten één ding nooit vergeten.
Al gaat het door de diepte heen.
Wij mogen altijd zeker weten
ook dan laat God ons niet alleen.
Het zal ons nooit tot nadeel strekken
't is alles wijsheid wat Hij doet.
En later zullen wij ontdekken,
Uiteindelijk kwam het.....toch nog goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 14:23
BerichtOnderwerp: Tegel
 
CHATULIEM619 schreef:
Herman wat een onbeschofte tegel zeg. Zou je die meteen willen verwijderen?



CHATULIEM 619 SCHREEF
Goed, de eerste wedstrijd is bijna afgelopen. Wat baal ik van die sportbeha. Vroeger was het veel leuker om naar damesvoetbal te kijken...


DJES101
VOLGENS MIJ IS ER EEN SPREEKWOORD OVER...POT EN KETEL...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:48
BerichtOnderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
 
PETRA944 schreef:
mooi geschreven djes en herkenbaar je wensen en je gedachtes,
het rusten in het waarom?
vandaag dacht ik nog warom jezus? ik keek naar medochter, ze is ziek niet ernstig, maar ik zag haar, flink afgevallen, haarkindje ooit verloren en nu dit en dacht warom? En tegelijker tijd is er een rust in me hart van weten dat god goed is en haararmen om haar heen zijn.
en soms geneest god en soms niet, warom?
wij snappen zoveel niet, en dan denk ik vaak aan de woorden van corrie ten boom die schreef dat we ons leven met een borduurwerk kunnen vergelijken,de achterkant is een rommeltje en zooitje van knoopjes en alsje het omdraait als het af is dan zie je aan de voorkant een hele mooie kroon.
liefs voor je, komt toch een klein beetje je wens uit van mensen die leif tegen elkaar doen uit als ik liefs tegen je schrijf Knipoog smiley mooi gezegd trouwens onvoorwaardelijk liefde willen voelen...

DANK PETRA! EN ALLE ANDERE VOOR REACTIE S
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 09:38
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.
 
MARIO216 schreef:
Zondag 29 Juli, Psalm 91: 3-8; Zijn sterke vleugels.

Over vogels gaat het, in deze psalm. En over vogelvangers. Die vogelvangers willen niets liever dan vogels vangen. Ze hebben daar speciale vogelvangnetten voor. En wee zo’n kleine, argeloos vogeltje dat zich toevalligerwijs in de omgeving van zo’n vogelnet waagt. Zo’n vogeltje is er geweest…
Dat vogeltje is Israël, weggefladderd is Egypte. Een woestijnvogeltje. Dat vogeltje is de kerk, klein musje in de wereldvolière. Dat vogeltje bent u misschien, bang heen en weer vliegend tussen allerhande angstaanjagende vogelvangnetten. Dat vogeltje ben ik, opgejaagd door schrikbarende berichten in dag- en weekbladen, berichten over terreur, over haatcampagnes, over wat niet al. Voor je het weet ben je er geweest, staat je eigen overlijdensbericht in de krant. Treurig. Ja, heel treurig. Maar ik moet niet alleen mijn krant lezen en overlijdensberichten spellen. Ik moet ook mijn psalmboek lezen en die psalmen zingen. Deze psalm, bijvoorbeeld. In de psalm lees ik dat er iets tegen die vogelzangers is. Dat er Iemand tegen die vogelzangers is! Hij kan het niet hebben dat wie of wat dan ook het gemunt heeft op zijn kleine, angstig fladderende vogeltjes. Hij spreidt zijn wieken uit, breeduit. Hij neemt mij onder zijn vleugels, Hij overdekt mij met zijn geverderde vlerken. Ja, een vlerk is Hij, één grote Vlerk, twee grote vlerken zelfs! Deze Vlerk is veel en veel groter dan die vlerken van vogelvangers zijn – dat geloof ik, daar mag ik op vertrouwen, nu en in het uur van mijn dood.

God redt uw ziel van nood en dood,
Hij heeft u aangenomen:
een vogel, die ternauwernood
is aan de strik ontkomen.
De Heer zal over uw bestaan
zijn sterke vleugels breiden.
Hij is, in trouw u toegedaan,
uw schild en pantser beide.

MOOI ,AMEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 09:32
BerichtOnderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
 
Allereerst wil ik zeggen ,wat een mooi topic Erica!!

JA wat zou ik willen wensen ?...

Zou zo graag minder eenzaamheid willen zien en voelen om me heen .
Minder pijn en verdriet,minder ruzie ,minder......
Zou zo graag willen dat ik ,wij ja alle mensen beter communiceren met elkaar,want dat is vaak de grootste oorzaak van alle ruzie,s ...pijn en verdriet....
Zou meer liefde willen voelen om me heen ..Meer verdraagzaamheid,meer vergeving onder elkaar..meer onvoorwaardelijke liefde willen zien en voelen.

Gedachtens...ja die zijn er ...

Mijn ervaring is hoe meer je deelt met elkaar wat je bezig houd hoe minder gedachtens er zijn ...
Gedachtens blijven natuurlijk altijd ..WAAROM dit WAAOM dat..?
Maar heb uit genade mogen leren dat het niet is WAAROM..maar WAARTOE leid dit alles HEERE..
Dat mag een groot stuk rust geven in mijn leven.
Nadat in 3 jaar tijd mijn man ,mijn vader ,mijn schoonzoon en mijn oma zijn overleden waren er zeker vele gedachtens en wensen ...!!
Maar heb mijn rust mogen vinden in WAT GOD DOET IS GOED..HIJ MAAKT geen vergissing .
En het gebed was WAARTOE HEERE..
Mag nu uit genade zien alles heeft een reden niets gebeurt zomaar.....

Dit is een klein stukje over mijn wensen,gedachtens en ervaring
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 08:56
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Wie anderen kent, is wijs.
Wie zichzelf kent, is verlicht.
Wie anderen overwint, is krachtig.
Wie zichzelf overwint is sterk....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 14:45
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
PETRA944 schreef:
klopt en eh moet je dan psygoloog zijn omhier op het forum te schrijven Smiley die vol vragen zit

nee hoor petra ,we zijn allemaal mensen ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 07:26
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
HEIDE115 schreef:
Het is geen kunst om iets van je zelf te laten zien.en hoorde ik jou in de reactie naar tallguy uit?

mooie reactie
amateur psygologen laten JUIST wat van hun zelf zien en de ECHTE niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 23 juli 2012, 06:13
BerichtOnderwerp: GOD,GEEF MIJ LICHT OVER DE TIJD
 
HENDRIKA148 schreef:
[i]Ik belijd U,Heere,dat ik nog niet
weet
wat de tijd is en ik belijd tegelijk
aan U
dat ik dit in de tijd zeg,
dat ik al lang spreek over de tijd,
dat ik dit " lang" alleen op de tijd
moet betrekken.

Hoe weet ik dan wat tijd is,
als ik tegelijk niet begrijp
wat men onder "tijd"moet verstaan?
Of weet ik misschien niet
hoe ik moet verwoorden
wat ik weet?

Wee mij,dat ik niet eens kan
bedenken wat ik niet weet!
Zie ,mijn God, voor Uw aangezicht
betuig ik dat ik de waarheid spreek.

Zoals ik spreek,zo is mijn hart.
U zult mijn lamp doen lichten,
Heere, mijn God,
U zult mijn duisternis doen
opklaren.
U zij daarvoor de dank en de eer!

amen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 08:12
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
HOU VAN JEZELF OM WIE JE BENT...
HOU VAN JE ZELF OM WAT JE KENT..
WEES JEZELF EN LEER GELUKKIG ZIJN
WANT WAT EEN ANDER HEEFT,
IS SOMS MAAR SCHIJN.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 14:31
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
ZEELAND736 schreef:
Och...en zo zijn er zovelen...
Wat denken we van egoïsme??( dat niet alleen hoor...)
We struikelen dagelijks in vele....
En als er iemand is die zegt...Ik leef geheel volgens de regels...
Dan vind ik dat moeilijk te geloven...
Maar kijk...daar moeten we natuurlijk niet in berusten....en heerlijk in meegaan...(sorry zeggen en vervolgens weer op de oude voet doorgaan...)
En...wie van U zonder zonde is...werpt de eerste steen....
De discipelen dropen beschaamd af...toen Jezus deze woorden sprak...
Het ware nota bene discipelen!!!! (maar wel mensen van gelijke bewegingen als jij en ik)
Als Jezus het tegen mij zou zeggen...droop ik ook af...
Dus die steen....MAG ik niet gooien...en ZOU ik niet gooien...
Niet KUNNEN gooien....

zo is het zeeland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 06:44
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Van wie is het?

Er leefde ooit een wijze nederige vrouw. Regelmatig kwamen er jongeren bij haar om gezellig bij elkaar te zijn. Op een dag kwam een hoogmoedige jongere bij het huis van de vrouw aan. Hij was vast besloten de eerste te zijn die de vrouw met woorden kon verslaan. Behalve sterk, was de jongere ook sluw en wist hij iedere zwakheid van zijn tegenstander uit te buiten. Hij had de gewoonte om te wachten tot die als eerste in de aanval zou gaan om te zien waar haar zwakheden lagen en sloeg dan met genadeloze kracht en snelheid toe. Niemand had het in een gevecht lang tegen hem uitgehouden.
Tegen het advies van zijn vrienden in accepteerde de vrouw datook hij in hun midden was. Toen de jongere een meningsverschil kreeg met de vrouw, begon de jongere de vrouw uit te schelden en grove beledigingen naar haar hoofd te slingeren.
Hij begon ook letterlijk met spullen te gooien en spuugde haar verschillende keren in het gezicht. Urenlang bleef hij zo doorrazen. Maar de vrouw reageerde niet. Kalm en bewegingsloos liet zij de storm over zich heen gaan. Toen de jongere zichzelf tenslotte had uitgeput, gaf hij het op. Beschaamd draaide hij zich om en stapte het huis uit. Ontdaan en teleurgesteld over het feit dat zij zich in het openbaar zo vreselijk had laten beledigen en vernederen, kwamen de andere jongere om de vrouw heen staan en vroegen haar: 'Hoe kon u dat nu over u heen laten gaan? Zoiets vernederends! Waarom hebt u dat allemaal over uzelf laten zeggen?'
De vrouw zweeg eerst een tijdje, ondertussen elke jongere diep in de ogen kijkend.
Toen antwoordde zei: 'Als iemand je iets wil geven, maar je neemt het niet aan, VAN WIE IS HET DAN?'..


Laatst aangepast door
DJES101
op vrijdag 20 juli 2012, 08:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 06:19
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
FRANKT627 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar,regio 070

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55j, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, ovb
heide115 45jaar,regio 070 (ov)

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 06:58
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Bederf wat je hebt niet
door je verlangen naar wat je niet hebt.
Bedenk dat wat je nu hebt,
ooit was waar je alleen kon naar verlangen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 09:27
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Vriendelijkheid in woorden schept vertrouwen,
vriendelijkheid in denken schept diepzinnigheid,
vriendelijkheid in geven schept liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:11
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ERIKA129 schreef:
Vrouw zijn
Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech,
Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg

Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop
En ruim al mijn rotzooi achter me op

Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer!
Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!

Van een griepje is bij mij niet veel te merken
Ik neem een aspirine en ga gewoon werken

Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen
In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!

Al is vrouw zijn dan een enorme zegen,
Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen!

Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie
Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?

Dat is niet het ergste in dit geval
Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral

Ze denken zelf de beste te zijn
Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn

Uiteraard laten we ze in de waan
Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan:

Mannen zijn eigenlijk nog een kind
Dat spelen met auto's het einde vindt,

Die een potje gaat vechten als hun club verliest,
Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest. Smiley met dichtgeplakte mond

Nee, mannen willen de waarheid niet horen:
ZONDER EEN VROUW ZIJN ZE VERLOREN!

Clown smiley Clown smiley

LEUK ERICA!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:10
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ZEELAND736 schreef:
HOE VINDEN JULLIE DEZE?????????

Hangt bij mij op...in de kamer...


Ik ben de Glazenwasser en de Wasserij,
Ik ben de tuinman, ik hou het netjes bij.
Geloof me : Heel dit rader werk staat stil,
wanneer mijn moeie arm eens niet meer wil.

Ik ben gepromoveerd in de Psychologie.
Gewoon aan huis kreeg ik de Theorie,
Soms is het mij alsof ik droom ,
want ik ben ook nog Pedagoog en Econoom.

Ik ben de schouder om op uit te huilen
Ik ben de keeper , ik vang alles op.
En alle misser vallen op mijn kop.
Ik ben de Gezinshulp in mijn eigen huis,
Ik ben de all- round Verpleegster zonder kruis.

Ik ben de strijkmachien en de poestmachien en de
naaimachine,
ik ben de Zoek-es - op -ik -zie het - niet -machien
Ook ben ik kok en kook met variatie
Maar niemand vindt dit eigenlijk een prestatie

Je staat verbaasd, waar een mens nog tijd voor vindt.
Want ik kreeg zo nu en dan ook nog een kind
En paste weer in het programma in,
Want ik werd babysitter en de Min.

Ik ben de huiswerkbegeleider (onbetaald)
Dus heb ik al mijn talen opgehaald.
En soms moet ik een vlotte spreekbeurt maken,
dat zijn dan meer de insteressante taken.

U hoort het wel : ik ben me goed bewust
van de unieke verantwoordelijkheid die op mij rust.
Ik ben " uniek" , meneer en nimmer te vervangen,
achter BEROEP vul ik dus voortaan in
keurig netjes "MANAGER van een GEZIN'
in plaats van 'ZONDER' om me nek te hangen.

PRACHTIG ZEELAND!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 08:56
BerichtOnderwerp: Waarom zo moeilijk?
 
TINK100 schreef:
ik denk dat het gaat om inleven, meeleven, invoelen, maar ook om jezelf niet hoger te achten dan een ander.
En dat is nu iets wat ver te zoeken is op het hele forum. Mensen worden aangevallen, rechtstreeks en stiekem.....
Heel jammer, het lerend effect van elkaar en door elkaar is op deze manier verdwenen.....
Men wil zijn gelijk, en zijn gram halen.
Iedereen heeft een eigen mening. of een beleving, laat elkaar in zijn/ haar waarde, respecteer dat de ander een andere mening heeft dan de jouwe. Dat kan en mag, God heeft ons zo gemaakt!
Als mooie mensen( want God zag dat het= wij goed was!)
Geloof, hoop en liefde......meer is niet nodig.

ZO IS HET
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 05:44
BerichtOnderwerp: Waarom zo moeilijk?
 
IK PERSOONLIJK VIND DIT EEN MOOI ONDERWERP
MISSCHIEN KUNNEN WE IN DEZE (GOEDE OUDE SFEER)
NOG WAT DELEN MET ELKAAR ...WAAROM ZO MOEILIJK?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:36
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
SHANITA130 schreef:
Bemoedigend is deze 'spreuk' van jou, Djes Lachende smiley !!

Bedankt!!

Je kan denk ik ook zeggen: Liefde is het bewonderen van het volmaakte,
en het aanvaarden van het onvolmaakte...

Want je ziet ook veel volmaakte dingen in het leven, bijvoorbeeld een mooie bloem, een mooie foto, of een mooie film, boek, etc. Knipoog smiley Lachende smiley

ZEKER SHA Lachende smiley NITA
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 13:57
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JOL252 schreef:
Laat leegte niet je inhoud zijn...

AMEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 06:44
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Ieder mens heeft diep van binnen
doosjes met herinneringen.
Draag die doosjes niet als last
want heus, ze komen vaak van pas.
Doosjes die je laten weten
... dat het slechter is geweest;
doosjes vol met dankbaarheid,
voor elke lach, voor ieder feest .

Mooie doosjes vol met liefde,
boordevol van tederheid;
maar ook doosjes vol van afschuw
haat en onverdraagzaamheid.
Die mag je rustig laten zitten
met de deksel stijf erop .
En die doosjes vol met liefde
zet die altijd bovenop.

Want wanneer er weer zo`n dag is,
vol verdriet en tegenslag;
put dan moed uit zo`n doosje,
dan verander je op slag.
Je ziet de dingen weer heel anders,
voelt je dankbaar en blij.
Als je me niet wilt geloven
probeer het dan, het helpt ook mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 06:35
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Liefde is niet het bewonderen van het volmaakte,
maar het aanvaarden van het onvolmaakte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DJES101
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 8 Volgende
Pagina 2 van 8