ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DJES101
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van DJES101
Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 06:16
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...

En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar. Boze smiley

Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden... Boze smiley

Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid Engeltje smiley ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper... Boze smiley

Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt...

WHAHA KOMT GOED JOH FRANK
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:13
BerichtOnderwerp: animo voor strand - zon - zee - lucht ?
 
HEIDE115 schreef:
oke'drie personen dus,t'eerste drankje is van mij

oh nee,topic is net open;)

MAAK ER Maar 4 van Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:57
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
PETRA944 schreef:
Ik kon niet goed slapen vannacht ,ik zat te denken,liever gezegd piekeren.en dacht aan dit draadje,
gehoorzaamheid, het heeft ook te maken met vertrouwen in god en gods stem te verstaan.
hoe versta je gods stem, hoe groot is je vertrouwen in god?

Voor mezelf ben ik nog steeds aan het groeien in geloof, dus interesant om anderen hun mening te horen.

Gods stem verstaan, ik denk dat god via allerlei manieren tot ons spreekt, het hele geloof verbaasd me soms enorm, 1 keer in een moeilijk moment in me leven dat ik dacht help, dit kan ik niet aan,help jezus, toen kwam er een geweldig wit licht om me heen en hoorde ik boven me een duidelijk hoorbare stem die zei,ik ben bij je.en jee voelde me toen zo geweldig goed meteen weer .
We zijn met elkaar verbonden denk ik door godsgeest, het is ongelooflijk,soms bid er iemand voor me en zegt dingen die die persoon niet kan weten, die gene beweert dan gods stem goed te kunnen verstaan en zegt me,jezus zegt; bla bla bla ,en oh wat doen die woorden me goed, want ongelooflijk,jezus weet alles van me en weet precies welke woorden ik nodig had. alhoewel ik zulk soort dingen altijd zeer kritisch bekijk,kan ik ermiddels niet omheen dat inderdaad zulk soort mensen soms echt gods stem verstaan,
ik heb drie jaar alleen de bijbel gelezen,onderzocht, gebeden tot god.
sinds een tijd ga ik naar een kerk en wat gebeurde er tot me verbazing? iedere keer gaat de preek over iets ,waar ik net zelf mee bezig ben geweest in de bijbel, de preek gaat over hetzelfde, alleen de uitleg is uitgebreid,ik begrijp het dan nog beter. en dan denk ik aan gods geest die allemaal door ons heen werkt. en ja verbaas me Verraste, verbaasde smiley ben er nu inmidels aan gewend,het is nu normaal, dat ik weet waar de preek ongeveer over gaat.nog maffer, de prediker zegt er zit hier iemand in ze zaal en god zegt bla bla bla Verraste, verbaasde smiley het leek wel of die woorden voor mij waren Verraste, verbaasde smiley
me vriendinnen erbij zeiden jee die woorden zijn zo voor jou ongelooflijk Verraste, verbaasde smiley
en vertrouwen; ondanks wonderen blijf ik een klein onzeker mensje, vertrouwen op god is moeilijk in de praktijk, nu bv weer, ja lag te piekeren over me belastingbrief, eh 2000 euro terug betalen,die volgens mij klopt het.., en dat houd in zoveel maanden geen huurtoeslag krijgen, financieel in een woestijnperiode komen. en al voor de brief kwam,wist god het volgens mij, deze week verschillende keren de bijbel opengeslagen en dan kwam ik op de woorden dat ik me hart niet verontrust moest laten maken door zorgen en jee wat ik hier eerder schreef, mensen gaven me laatst geld zo maarin de kerk, ze zeiden god geeft me op het hart... en ik wou het niet aannemen,maar ze accepteerden geen nee, 200euro Verraste, verbaasde smiley ,later kom ik in me tas nog meer tegen,inmiddels 250 euro totaal Verraste, verbaasde smiley
En dan denk ik aan de keer me ex zich niet liet uitschrijven, ik geen uitkering kon aanvragen daardoor. ik echt niet wist hoe me kinderen te moeten eten geven, en zonder dat ik iemand erom vroeg,behalve god, kwamen de dingen die ik nodig had me toewaaien via allerlei manieren. god die door mensen heen werkt denk ik dan.spullen die ik via marktplaats verkocht en iedere keer op het juiste moment had ik weer het juiste bedrag wat echt nodig was. De keer ik dacht ,jee zou zo graag weer es vis willen eten, enja was altijd dol op zalm file, wat gebeurt er, bij een kennis op het werk kreeg iedereen een hele grote zak met waanzinnig goeie zalmfile en die kwam me vrolijkde helft brengen,was te veel voor hem,heb maanden lang iedere week zalmfile gegeten van top kwaliteit.
Ja god is geweldig, zorgt voor ons en toch is me maag nu effe omgekeerd,denkende aan een aantal maanden geen huurtoeslag,alle kinderen die eten en kleding nodig hebben en denk aan god die al de hele week me liet weten,laat je hart niet verontrust maken door zorgen.
jee schaam me bijna tegen over god,hoe moeilijk het soms is om hem te vertrouwen.Terwijl hij al zoveel voor megedaan heeft in mijn leven.
en oh god,leer mij uw stem te verstaan, ik denk aan de hele discussie over sex voor het huwelijk,eh nu heb ik een zwak voor een man hier en ha ha hij reageert leuk op me,( en nee, voor de nieuwsgieriggen,hij schrijft niet op het forum) is het u wil wel god?Heb ik uw zegen,want het is mijn wil,maar is dat ook uw plan met mijn leven? want ik wil graag uw wil doen. antwoord heb ik nog niet, zou het komen?
enfin dingen waar ik mee worstel , gods stem verstaan(iets wat ik heel graag zou willen hemgoed verstaan)
helemaal vertrouwen op god
hoe zijn jullie ervaringen erin?

wat mooi geschreven realistisch..ervaring en zo herkenbaar!
sterkte hoor!
heel eenvoudig zou ik bidden...HEERE IK GELOOF,MAAR KOM MIJN ONGELOOF TEGEMOET...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 23:16
BerichtOnderwerp: Heel speciaal bezoek...
 
mooi !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 07:49
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
HEIDE115 schreef:
Starend keek ze voor zich uit..
ik zag dat er een biertje op het ronde tafeltje stond,
en besloot om dat ik nog rijden moest een alc vrij wit biertje te nemen;).
ja, ook hier op Scheveningen,loop je veel oude bekenden tegen het lijf
opeens zie je het..hee' dat je ben jij!,wordt er dan over en weer geroepen.
even zittend aan het tafeltje..de woorden ..ja m'n zoon woont ver van me vandaan.
Ook m'n klein kinderen zie ik niet veel.
Oh..ze had verder een best leven..altijd mooi werk gedaan
maar toch nu,die leegte te moeten ervaren..ik zag dat dit moeilijk was voor deze vrouw.
Verder pratend over van alles en nog wat..was het voor ons beide even goed
ons verhaal aan elkaar kwijt te kunnen.
Ik zelf had haar namelijk gezegd..dat ik een keertje heb zitten huilen bij een bord eten..die iemand voor mij neerzette..
zonder verdere woorden begreep ze het..

Heb jij het wel eens meegemaakt..dat je ''zonder een reactie''je begrepen voelde?
Nou dan leer je op dat moment wel,tegen wie je het hebt..

JA MEEGEMAAKT! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 07:42
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...5847.5...en niet verder vertellen, hé...
vrouwen moeten echt alles weten...

WHAHAWHA LEUK!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 07:41
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
PIETER619 schreef:
Leer alsjeblieft wat Gods liefde werkelijk inhoud en handel er naar,
Wat men hier op CM doet is elkaar aanallen en de Bijbel misbruiken om eigen gelijk te halen, dat is waar ik mij aanerger.

Natuurlijk kan, mag en heoft men het op sommige zaken niet eens te zijn, maar ga met elkaar daar als'goed' christen daarmee om.

Wat jij niet wil snappen is dat men elkaar hier in de haren vliegt en elkaar kwetst, en soms als fariezeërs aan het werk is

AMEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 07:40
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
PIETER619 schreef:
Als jij vind dat jij als "christen" op Gods rechterstoel mag gaan zitten en anderen mag veroordelen omdat die niet volgens de Bijbel leven, mag je zelfs je geen christen noemen, denk ik. Wie heeft het recht om welke zondaars vrij te pleiten, danwel te veroordelen?

Ook heb je dan geen weet hoe gigantisch Jezus overwinning zal zijn als Hij weer terug komt. Ook heb je de dus, de gelijkenis van de dagloners niet begrepen helaas. Ook heb je totaal niet begrepen wat Jezus deed met de overspelige vrouw, wat het wereklijk inhield dat Jezus zei " zondig niet weer" wetend dat zij ook maar , gelijk wij, mens was.

Helaas zijn er veel meer mesne di egelijk jij menen dat gebed niet helpt, niet wetend wat zij daar mee tegen houden, namelijk dat God aan het werk mag, zowel in ons binnenste als in de gemeente.

Het grootste wapen tegen alle kwaad wat we hebben is gebed, als je wil leren uit de Bijbel, daar staat als opdracht 'bid onophoudelijk", dit houd in, God overal bij betrekken, zo kan Hij ons helpen om in Zijn Liefde met elkaar om te gaan, dus ervaroingen gaan uitdelen, enzo kunnen we van elkaar leren en God wil door Zijn Geest ons daarbij helpen.

zo is het pieter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 06:42
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
Er waren eens kleine, houten mensjes. Elk houten mensje was gesneden door de houtsnijder Eli. Vanuit zijn werkplaats op de heuvel kon je hun hele dorp overzien.

Elk mensje was anders. Sommigen hadden grote neuzen, andere grote ogen. Sommigen waren lang en anderen juist weer korter. Sommigen van hen droegen hoeden, sommigen jassen. Maar ze waren allemaal gemaakt door dezelfde houtsnijder en ze woonden allemaal in hetzelfde dorp.

En elke dag, de hele dag door deden ze hetzelfde: ze gaven elkaar stickers. Op de straten en de pleinen…..overal kon je zien dat ze sterren en stippen op elkaar aan het plakken waren.

De mooie, kleine, houten mensjes, die met mooie gladde verf, kregen altijd sterren. Maar als het hout ruw was, of de verf afgebladderd, dan kregen ze stippen.

De talentvolle kleine, houten mensjes kregen ook sterren. Sommigen konden grote stokken heel ver boven hun hoofd tillen of over grote blokken springen. Anderen kenden moeilijke woorden of konden heel mooi zingen. Die kregen allemaal sterren.

Maar anderen, die niet zoveel konden kregen stippen.

Punchinello was een van de anderen. Hij probeerde net zo hoog te springen als anderen, maar hij viel altijd. Wanneer hij wilde uitleggen waarom hij gevallen was, dan zei hij iets geks, want hij was ook niet zo welbespraakt, dus gaven ze hem nog meer stippen.

Na een poosje had hij zoveel stippen dat hij niet meer naar buiten durfde. Hij was bang om iets doms te doen, zoals zijn hoed vergeten, of in een waterplas trappen. En dan zouden ze hem nog meer stippen geven. Op het laatst had hij zoveel stippen dat men hem er soms, zelfs zonder reden nog een bij op plakten.

“Hij verdient heel veel stippen.” De kleine houten mensjes waren het allemaal met elkaar eens. “Ja, veel stippen, want hij is geen goed klein, houten mensje.”

Na een poosje begon Punchinello het zelf te geloven. “Ik ben geen goed klein, houten mensje”, zei hij. Op sporadische keren dat hij toch naar buiten ging, hing hij wat rond bij andere kleine, houten mensjes die ook veel stippen hadden. Hij voelde zich bij hun beter op zijn gemak.

Op een dag ontmoette hij een klein, houten mensje zoals hij die nog nooit had gezien. Ze had geen stippen, maar ook geen sterren. Ze was gewoon een klein, houten mensje. Haar naam was Julia. En het was niet zo dat ze haar geen stickers probeerden te geven…..maar ze wilden gewoon niet blijven plakken. Sommigen bewonderden Julia omdat ze geen stippen had en wilden haar juist daarom een ster geven. Maar die viel er gewoon weer af. Sommigen keken op haar neer omdat ze geen sterren had, dus wilden ze haar een stip geven. Maar ook die bleven niet zitten.

“Zo zou ik willen zijn!”, dacht Punchinello. “Ik wil geen stickers meer.” Dus vroeg hij het stickerloze kleine, houten mensje hoe ze dat toch deed.

“Dat is makkelijk”, antwoordde ze. “Ik ga elke dag naar Eli.”

“Eli?”

“Ja, Eli, de houtsnijder. Ik zit vaak samen met hem in zijn werkplaats.

“Waarom?”

“Waarom ga je dat zelf niet uitzoeken? Toe, ga de heuvel op. Hij is er.”

En het kleine, houten mensje zonder stickers draaide zich om en verdween.

“Maar hij wil me vast niet zien!” schreeuwde Punchinello haar na. Maar Julia hoorde niets meer. Dus ging Punchinello weer naar huis. Hij zat voor het raam en keek naar de kleine, houten mensjes die druk bezig waren om stippen en sterren op elkaar te plakken.

“En toch is het niet goed,” murmelde hij in zichzelf. En hij besloot om tóch naar Eli te gaan.

Hij liep het smalle pad op de heuvel op en stapte de grote werkplaats binnen. Zijn houten ogen werden groot toen hij het formaat van alles zag. De kruk was net zo groot als hij. En als hij helemaal op het puntje van zijn tenen ging staan, dan kon hij nog net over de werkbank kijken. Er was een hamer die zo lang was als zijn arm. Punchinello kon zichzelf horen slikken. “Ik blijf hier geen minuut langer.” Hij draaide zich snel om. Klaar om te vluchten.

Toen hoorde hij zijn naam.

“Punchinello?” De stem was diep en krachtig.

Punchinello stopte.

“Punchinello! Wat fijn om je te zien! Kom eens hier en laat me je eens bekijken.”

Punchinello draaide zich langzaam om en keek recht in het bebaarde gezicht van de grote houtsnijder.

“U kent mijn naam?”zei het kleine, houten mensje.

“Natuurlijk. Ik heb je zelf gemaakt.”

Eli bukte zich, tilde hem op en zette hem op de werkbank.

“Mmm…”, zei de maker terwijl hij de grijze stippen inspecteerde. “Het lijkt erop dat ze je wat lelijke merktekens hebben gegeven.”

“Het was niet mijn bedoeling, Eli. Ik heb echt heel erg mijn best gedaan!”

“Och, lieve kind. Je hoeft tegen mij geen verantwoording af te leggen, hoor. Het kan mij niet schelen wat de andere kleine, houten mensjes van je denken.”

“Nee?!”

“Nee, en het zou jou ook niet moeten schelen. Wie zijn dat, die stippen en sterren geven? Dat zijn kleine, houten mensjes, net als jij. Wat zij denken doet er niet toe, Punchinello. Het enige wat telt is wat ik vindt. En ik vindt je mooi en speciaal.”

Nu moest Punchinello lachen. “Ik? Speciaal? Waarom? Ik kan niet hard lopen, ik kan niet springen, mijn verf bladdert af. Hoe kunt u mij nou speciaal vinden?”

Eli keek Punchinello aan, terwijl hij zijn handen op de smalle houten schoudertjes legde. “Omdat je van mij bent. Daarom vindt ik jou speciaal.”

Nog nooit had iemand op deze manier naar Punchinello gekeken, laat staan zijn maker. Hij wist niet wat te zeggen.

“Ik heb er elke dag op gehoopt dat je zou komen”, legde Eli uit.

“Ik kwam doordat ik iemand ontmoet had zonder stickers.”

“Dat weet ik. Ze heeft me over jou verteld.”

“Waarom blijven de stickers niet op haar zitten?”

“Omdat zij besloten heeft dat het belangrijker is wat ik vindt, dan wat anderen van haar vinden. De stickers plakken alleen als jij ze dat toestaat.”

“Huh?”

“De stickers plakken alleen maar als jij ze belangrijk genoeg vindt. Hoe meer je op mijn liefde vertrouwt, hoe minder je om de stickers gaat geven.”

“Ik ben bang dat ik het niet helemaal begrijp.”

“Dat zul je wel, maar dat heeft even tijd nodig. Jij hebt heel veel stickers. Vooralsnog wil ik graag dat je elke dag even langskomt zodat ik je er aan kan herinneren hoeveel ik om je geef.”

Eli tilde Punchinello van de werkbank en zetten hem terug op de grond.

“En denk eraan”, zei Eli terwijl Punchinello naar de deur liep, “jij bent speciaal omdat ik je gemaakt heb. En ik maak nooit fouten.”

Punchinello stopte niet, maar hij voelde in zijn hart dat Eli het echt meende.

En een stip viel af…….

Mogen al je stippen afvallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 08:22
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
[quote=JOSINA022]

ZO IS HET JOSINA
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 08:21
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
ZEELAND736 schreef:
Hij zal Zijn volk niet eindeloos kastijden,
Noch eeuwiglijk Zijn gramschap ons doen lijden;
Hij is het, die ons Zijne vriendschap biedt.
Hij handelt nooit met ons naar onze zonden;
Hoe zwaar, hoe lang wij ook Zijn wetten schonden,
Hij straft ons, maar naar onze zonden niet.

AMEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 19:22
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
WILLEM618 schreef:
Ik heb het één en ander gelezen. Een diep onderwerp.

Ik heb alleen wel moeite met de omschrijving en het gewicht van onze keus.
Ik ben er van overtuigd, dat een mens, die zondaar is, in de dood ligt. En zoals de jongeling van Naïn, hij was dood, en op pad naar de dodenakker. En Jezus ging daar recht tegenin. En tegen alle geboden in, raakte Hij eerst de baar aan, de jongeling werd stilgezet. Dat deed hij niet zelf, hij was immer dood? En toen Jezus zei: ik zeg u sta op, had hij weer geen keus. Hij had niet de keuze om dood te blijven liggen. Jezus GAF hem HET leven. En Hij gaf HEM aan zijn moeder.
Gehoorzaamheid staat volgens mij dan ook vast aan het woord DANKBAARHEID. Ik ben blij dat het niet aan mijn keuze gelegen heeft, want mijn keuze was: WEG met alles wat met God te maken heeft. Maar ik had geen keus. HIJ zag MIJ. En toen moest ik Hem zien, en leren kennen. En het is onmogelijk de liefde te kennen, en die niet te beminnen. Want Hij is het, die beiden werkt:Want het is God, Die in u werkt beide het willen en het werken, naar Zijn welbehagen. (Fil.2:13)
En daar is in mijn ogen een eeuwigheid lang voor nodig om dat uit te wonderen: omdat HIJ HET heeft gedaan. Niet ik. En dat is genade.

HEEL MOOI WILLEM ZO IS HET!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:25
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Op een dag gingen een vader en zijn zoon op reis. Vader gaf er zelf de voorkeur aan te lopen en zette zijn zoon op de rug van de ezel.
Zo gingen zij op weg tot zij een paar mensen tegenkwamen die zeiden:" Zie daar de wereld op zijn kop. De jeugd heeft geen respect meer voor de ouderdom. Die gezonde jongen rijdt op een ezel, terwijl zijn arme, vermoeide vader nauwelijks vooruit komt."
Toen de jongen dit hoorde stond hem het schaamrood op de kaken. Hij stapte af en stond erop dat zijn vader verder zou rijden.
Zo liepen ze voort, Vader op de ezel en de jongen te voet. Even later kwamen ze weer mensen tegen die zeiden:"Moet je dat zien! Wat een ontaarde vader, die zelf lekker op de ezel zit en zijn kind laat lopen."
Na dit verwijt draaide de vader zich naar zijn zoon en zei:"Kom, dan zullen we samen op de ezel rijden."
Zo vervolgden ze hun weg, tot zij mensen tegenkwamen die zeiden:"Kijk , dat arme beest. Zijn rug zakt door onder het gewicht van hen beiden, wat een dierenbeulen!"
Daarop zei vader tot zijn zoon:"Laten we afstappen. Het is beter dat we allebei te voet gaan, dan kan niemand ons nog verwijten maken."
Zo liepen ze verder achter de ezel. Tot een stel voorbijgangers wederom commentaar leverde:"Zie wat een dwazen er op de wereld zijn. Ze lopen in de brandende zon en geen van beiden denkt eraan op de ezel te gaan zitten."
Vader draaide zich om naar zijn zoon en zei:"Je hebt gezien, mijn zoon. Hoe je je ook gedraagt, op- en aanmerkingen zullen altijd je deel zijn. Leer daarom je eigen mening te volgen."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:26
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Da's ook waar Djes, ik geef 't op een klein ruzietje moet kunnen hoor, tis ook zo warm...

---

Ik zelf denk idd dat Yes haast had, ja misschien hebt ie geen auto, en ja, dan móet je weg, anders kan je een trein oid missen, dan kunnen 30 seconden of minder al een verschil maken. zeker op zaterdag als veel treinen ed. om het uur gaan Knipoog smiley

Kijk, ik ga zo boodschapjes halen bij AH, met een vriend van mij. AH gaat om 8 uur dicht, dusz ik moet nu ook ff opschieten....

Iig, ik ken het fenomeen van ff snel een smiley, omdat ik dan toch ff wou reageren maar dus helemaal geen tijd had om een stukje neer te zetten, omdat het echt om seconden ging, haal ik de trein net, of net niet...
En als je ergens op tijd wil zijn, ja... Lachende smiley

IK ZELF DENK HELEMAAL NIKS SORRY !
ZIE GEWOON EEN SMILEY...

NOGMAALS MOETEN EEN IEDER ZICHZELF NU VERANTWOORDEN
BIJ ELKE SMILEY DIE MEN NEER ZET???
NOU DAN GA IK EEN ,WAAROMSMILEYNEERGEZETTOPICOPENEN!!!!!

Lachende smiley GRAPJE BETEKENT DIT!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:39
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
ROELANDE345 schreef:
Als ik yes was gaf ik hier absoluut geen antwoord meer op, wat een dwingelarij
Boze smiley

ZOU IK OOK ABSOLUUT NIET DOEN !
ZIE ZO VAAK SMILEYS WAAROM ZOU DEZE UITGELEGT MOETEN WORDEN?
DALIJK MOET WE OOK NOG HET WOORD MOOI,PRACHTIG,EN AMEN VERANTWOORDEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 12:11
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
Ik vraag me af wat ik weeral ga doen in het weekend...zal het vervelen worden of niets doen Smiley die vol vragen zit

HEB DEZELFDE VRAAG FRANK ,LATEN WE PROBEREN ER TOCH EEN MOOIE DAG VAN TE MAKEN...
VANDAAG WAS /IS MIJN TROUWDAG ....
MAAR MAG DOOR ALLES HEEN ZIEN UIT GENADE GOD IS GOED.


Laatst aangepast door
DJES101
op zaterdag 30 juni 2012, 12:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 07:35
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.
 
MARIO216 schreef:
Zaterdag 30 Juni, Psalm 78: 42-51; Vergeten.

Stel je eens voor dat wij dat deden:dat wij alle monumenten ter herinnering aan de bevrijding na de Tweede Wereldoorlog in 1945 zouden opruimen. Het Nationaal Monument op de Dam gesloopt, de herinneringsplek op de Waalsdorpervlakte opgedoekt, geen vlaggen meer uit op 5 mei; je moet er niet aan denken.
Zo ongeveer handelt Israël niet lang na de bevrijding uit Egypte. ‘Zij dachten niet aan zijn helpende hand, aan de dag dat hij hen verloste van hun belager.’ Het is een en al ondankbaarheid wat de woestijnklok slaat. Ontevredenheid voert de boventoon, gemopper en miezer zijn de gidsen naar de toekomst. Maar met zulke begeleiders kun je de toekomst wel vergeten! De gidsen Ach en Wee hebben nog nooit iemand het beloofde land gebracht. ‘Blijschap valt licht ten offer aan ontwijding’, zo zingt de psalmberijming. Mij dunkt, dat zij diepzinnige woorden. Wie het heilige onwijdt moet doorvoor blijdschap als offer brengen. Met andere woorden, je verliest de vreugde wanneer je het heiligste met voeten vertrapt. En dat kon nog wel eens typerend zijn voor onze ontevreden, overdreven consumerende samenleving: wij verliezen de vreugde! De verst reis is al niet meer avontuurlijk meer, de royaalste maaltijd niet spectaculair genoeg, het nieuwste genotmiddel niet voldoende voor een volgende kick. Israël vergat hoe Egypte geslagen werd: tien plagen kregen ze verwerken, de slavendrijvers van dat diensthuis. Zou het Israël, zou het óns anders vergaan? Al zouden alleen maar de vreugde verliezen, dan verloren we eigenlijk compleet onze menselijkheid. En daarom: laten we gedenken hoe de Eeuwige ons heet bevrijd. Laten we Pasen vieren!

Mijn God, hoe snel vergeet men zijn bevrijding.
Blijdschap valt licht ten offer aan ontwijding.
Gij Heer, die heilig zijn en heilig voorging,
vergeten zijn uw heil en uw verhoring
bij ’t volk dat nu schoorvoetend verder trekt,
maar eenmaal door uw hand werd opgewekt.

AMEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 09:14
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PETRA411 schreef:
Ik ga vandaag iets geweldigs doen, een zoon en dochter van mij laten zich dopen,en dat is toch een bijzonder moment, ik heb ze altijd in vrijheid gelaten met hun geloof, het vb. proberen te geven en ze te leren over jezus en nu vandaag me zoon van 15 en dochter van 21 laten zich dopen omdat ze dat zelf graag willen.
Lachende smiley

WAT EN ZEGEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 07:23
BerichtOnderwerp: Het glas is halfvol...
 
SHANITA130 schreef:
Door te relativeren, vergelijken met anderen met als doel dingen begrijpelijk te maken.
Met na te denken hoe dingen zijn gekomen hoe ze nu zijn.
Dus een logische verband zien tussen het een en ander. als een soort verhaal.
Door jezelf te zijn. En juist naar je vrienden soms grenzen te trekken.
Te accepteren dat er goede dagen zijn waarop je het naar je zin hebt, maar dat er ook woestijnperiodes zijn, waar je even doorheen moet.
Op God vertrouwen, dingen aan God vertellen. Als je bijvoorbeeld een zieke vriend hebt.
Door moed te hebben om te doen wat je kan, en te accepteren dat er dingen zijn die je niet kan.
En wijsheid om tussen die 2 onderscheid te maken.


MOOI!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 01:50
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Dank voor je duidelijke mail heb je weer teruggemailt Lachende smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 23:39
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Smiley die vol vragen zit Probeer je me nu te triggeren door dat te zeggen en dan hopen dat ik boos wordt ofzo?

Ja, ik zou geen andere reden weten, om iets te zeggen wat er niet staat,

Nou ik word daarom niet boos hoor, medelijden met jou, ja dat kan wel.

Ik heb je mail gestuurd. Waarom?

ACH..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 11:02
BerichtOnderwerp: Ik denk anders over sex!
 
WILLEM618 schreef:
Sex is een veelbesproken, maar ook een onderwerp wat vaak goedkoop gezien en besproken wordt.
Ik zie het als een onderwerp, waar je open over kan zijn, maar nooit waardeloos over mag praten. Juist door op een waardevolle manier met mensen om te gaan, ga je ook waardevol met een ander om, ook waardevol met gevoelens. En dan is sexualiteit niet iets wat je beschadigd, maar wat je leven verrijkt. Maar voor je aan sexualiteit kan denken, moet er wel iemand zijn waar je het mee kan delen, en die je mag kennen, die jou wil kennen.
En als je dat proces is op je in laat werken, wat is het dan een mooi iets. Twee mensen, die uiteindelijk één worden in het beleven.
Helaas, hoe veel zie je om je heen, dat er geen basis van kennen is, en dat het dan om macht en lust gaat. Men genoegen neemt met alleen een lichaam. Terwijl het een zo mooi onderdeel is in een relatie.


PRACHTIG WILLEM
Ik hoop dat dit topic een waardevolle bijdrage gaat leveren Heide.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:59
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
JANS221 schreef:
dat betekent dus: dat het een samenvatting (het belangrijkste)is, van alles wat staat in alle wetten en van alles wat de profeten geschreven hebben.

of (zo kan je het ook lezen): dat alle wetten die er geschreven zijn hun oorsprong vinden in het liefhebben van God boven alles en je naasten als jezelf.

AMEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:43
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Hoe weet je dat?

DIT ZIJN HERMAN S WOORDEN ZIE BOVEN


Laatst aangepast door
DJES101
op woensdag 27 juni 2012, 10:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:29
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
ROOS423 schreef:
Hallo allemaal,
Nou, dan nu even een klein berichtje van mij: niet gescheiden, wel weduwe...
Raar maar waar: ook ik word door de menigte om me heen met argusogen bekeken... en inhet begin gemeden, terwijl we een goed huwelijk hadden, en hij aan ziekte gestorven is..
Ook bijna niemand heeft aan mij persoonlijk gevraagd hoe het met me was, wel aan allerrlei personen om me heen (die ook niet veel wisten) en zo stelden ze zichzelf gerust, want: het gaat wel goed met haar en haar baby en dochter.
Mijn conclusie is: ze konden er niet mee om gaan, vanwege eigen tekortschieten allelei smoesjes. Geen èchte naastenliefde en interessse van ook goede vrienden: bang voor èchte nabijheid. Niet mijn probleem dus, wel het hunne..

Dit proef ik ook uit de stukjes hierboven: wie durft er vanuit zijn hart naar de ander te kijken en diegene te bemoedigen. (geschieden of niet?) De zorg voor de nieuwe weduwen, weduwenaars en wezen van deze tijd op zich te nemen, ookal is het er maar één?
Is dat niet waarvan de Bijbel zegt, dat dat ware godsdienst is? Omzien naar de ander die het beroerder heeft/er voorstaat dan jij?

Ik heb de diepe essentie er door de jaren heen van moeten leren en ben door een diep dal gegaan. God trok me eruit, Halleluia! Nu ben ik een ander mens en oprecht opnieuw geboren in Hem.
Jezus heeft alles al meegemaakt en helpt mij hier op Zijn manier mee om te gaan, en ik dank Hem en de Vader ervoor en de genade die de H. Geest mij er elke dag weer voor geeft.

Tot zover, ik moest het even kwijt,
Liefs en God bless,

weduwe Roos


AMEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:24
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Ja, mee eens Lachende smiley

En we hoeven het niet met elkaar eens te zijn. Respect voor de mening van een ander en ook hoe een ander een bijbeltekst interpreteert, ook al denkt iemand zelf serieus dat ie de enige juiste interpretatie heeft.

Respect is ook een gebod, en valt binnen het Hoogste Gebod*: Heb je naaste lief als jezelf en God bovenal.

Iedere christen is heeft recht op zijn eigen mening.
(eigenlijk ieder mens natuurlijk Lachende smiley

Ja, ervaring is een goede leermeester, en de ene heeft weer andere ervaringen dan de ander.


dank voor reactie !
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 06:45




Het is natuurlijk ook zo tegenwoordig in veel (christelijke) gezinnen, dat je als kind gewoon kan zeggen dat je homo bent, dat dat heel normaal is, en er dus ook geen sprake is van een worsteling. Is mijn ervaring. Het wordt steeds meer geacepteerd in onze samenleving.



Grinnik..(goed bedoeld..)

Iig. ik oordeel daar ook niet over. Lachende smiley

Ik zou 't ook niet fijn vinden als men over mij oordeelt, van wat er allemaal niet van God en uit God is aan mij...

Wat wel gebeurde in groepen, toen ik pas gelovig was...en mij behoorlijk heeft geschaad....

Dank voor mijn reformatorische psycholoog, die mij de weg heeft gewezen uit de groep waar ik zat, naar de Gereformeerd Vrijgemaakte kerk!

Waar ik zeven jaar regelmatig kwam, 2 keer per zondag en bijbelstudie door de week. En veel contact met mensen onderling, met name van mijn leeftijd en ietsie ouder.

En nu, PKN.

En nu, probeer ik te werken....

*Het hoogste gebod: "Heb Uw naaste lief" was gedeeltelijk het antwoord van Jezus toen de Farizeeën, de grootste religieuze groepering in die tijd, Hem vroegen wat het hoogste gebod in de Wet was (zie Matteüs 22:36-40). Deze religieuze leiders hadden het classificeren van de verschillende wetten en het aanbrengen van gradaties hierin bijna tot een kunst verheven, en toen zij deze vraag stelden was hun doel dus om Jezus op de proef te stellen. Zijn antwoord deed hen verstomd staan: Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. Dat is het grootste en eerste gebod. Het tweede is daaraan gelijk: heb uw naaste lief als uzelf. Deze twee geboden zijn de grondslag van alles wat er in de Wet en de Profeten staat.

Bron
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:58
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
Nederlands

Het meervoud van slot is sloten.
Maar toch is het meervoud van pot geen poten.
Evenzo zegt men altijd: een vat, twee vaten,
... maar zal men zeggen: Een kat, twee katen?
Wie gisteren ging vliegen, zegt heden: Ik vloog,
dus zegt u misschien van wiegen: Ik woog.
Nee, pardon, want ik woog is afkomstig van wegen,
maar...is nu : ik voog, een vervoeging van vegen?
En dan een woord zoeken, vervoegt men : ik zocht,
en dus hoort bij vloeken misschien ook : ik vlocht.
Alweer mis, want dit is afkomstig van vlechten,
maar "ik hocht" is geen juiste vervoeging van hechten.
Bij roepen hoort riep, maar bij snoepen geen sniep.
Bij lopen hoort liep, maar bij kopen geen kiep.
En evenmin hoort bij slopen, ik sliep!
Want dat is afkomstig van het schone woord "slapen".
maar zet nu niet weer "ik riep" bij het rapen.
Want dit komt van roepen en u ziet terstond;
Zo draaien we vrolijk in een kringetje rond.
Van raden, komt ried, maar van baden geen bied.
Dit komt weer van bieden, ik hoop dat u 't ziet.
Ook komt hiervan "bood" , maar van wieden geen "wood".
U ziet, de verwarring is akelig groot.


Hoort dit ook bij huishoudelijk heide!
of.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 17:27
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
YES356 schreef:
Vervolg:
Nee ik ga het huis dus maar niet verkopen. Ik blijf lekker wonen. Zo lekker bakje koffie en ff lezen. Wat een lawaai buiten zeg!! Een stelletje stakende vrouwen! Met een gezicht of ze azijn hebben gedronken. vraag me af of die op een datingsite zitten. Hoopte van niet.(sommige) vrouwen kunnen soms zeuren als of dat helpt! Alsof dan iemand iets gaat doen Pffffff staken!!! Er liep ook nog een kerel tussen met een bord “ik wil de auteursrechten!!” Had zich zeker vergist in de groep. Dr liep ook een vrouw gek te doen die had een groot bord vast en probeerde pluisjes ergens met dr mond van af te zuigen. Has ze beter het advies van die andere vrouw kunnen volgen een vochtige zeem om af te nemen Vaak blijft daar al heel wat aan hangen...... dat zei die vrouw met die droogloopmat regenjas aan. Ik las weer verder de buitenboel kon me gestolen worden in die regen. Ik keek naar het bloemenvaasje met vieze troep op de bodem ik had er rozen in gehad en die weggooit. Het speet me dat ik de vaas niet aan de rozen had laten zitten toen ik de rozen weggooide!
Hoe kom ik op de bodem van mn vasie?? Dacht ik? Met mn engtevrees! Dat had ik van mn opa. Weet je nog die opa van me? Die had altijd oplossingen voor zulk soort dingen. Chloor,of met een tablet om een kunstgebit mee te reinigen. Toen kon je die nog per stuk krijgen,.heerlijke tijden waren dat. Sommige mensen voelen zich te oud voor iets de ander weer te jong. In mijn ogen was mn opa altijd oud. Maar een beste vent!
Man ik was in een sombere bui!! Ik dacht weet je wat ik gooi die vaar gewoon aan stukken!! Scherven brengen geluk. Dus ik voegde de daad bij het woord! Zal je net zien allemaal scherven en de bodem heel! Lekker makelijk schoonmaken!.
Maar ik werd er wel vrolijk van! De vrouwen buiten ook. Het zonnetje scheen weer en er liep een bijdehante tante met een bord en de tekst “steradent is een allesoplossendeschoonmaakreinigingsmiddel”op de achterkant stond “lekker belangrijk!!! Als je aan het staken bent” vrouwen!!!???? Kwam er ook 1 in een skipak voorbij met op haar bord” Misschien haalt het ook roest van aluminium” ze had de bril nog op dus het zal wel een staalborstel zijn die je op een haakse slijper kan doen die ze promootte. Staken!! Mn opa was er tegen. werken voor je geld als je gezond bent zei die!! En geen Verantwoordelijkheid afschuiven blijkt maar weer (bijna) zo oud als de mensheid........ hey!! Lachen daar liep Floshke die ik per ongeluk op de staart had getrapt toen ik me verstikt had in de appel. Liepen ze rondjes of zo?? Komt die skimuts weer voorbij met een ander bord “Gelukkig heb ik in Friesland gestudeerd”. Machtig mooi is frieslan. Jaren gingen we daar op vakantie. Roeien varen Dokkum. Mn opa nam ,me altijd 1x per jaar mee naar Brussel dat was mooi!! Altijd lachen soms moet je die Belsies wel es wat extra uitleggen, voor ze het snappen..... maar verder!!! Toen was mn opa nog gezond later kreeg werd hij CMheimer-patient. wow!! ik schrok op uit mn dagdroom door een wilde kreet buiten : Is jouw fiets nooit ongesteld dan? Of moet ik óók nog gaan uitleggen wat een fiets is?? Goeie dag zeg wat een geschreeuw. Ik had zoiets van, willen jullie ff het licht uit doen,als jullie weg gaan. Wat heeft dat nu met fietsen te maken!! Fietsen doe je op de heide. Daar kan je lekker zieken en gekke bekken treken. heide ja mooi hoor. Uitdagend! Ik keek weer naar buiten ja echt!!!!! Ze liepen rondjes daar was die vent weer!! Nu had hij door dat hij bij de verkeerde groep zat! Hij liep uit de rij en ging op het bankje zitten naast lieve Olga of Svetlana ik kan die 2 nooit uit elkaar houden. Ow zijn plek in de groep werd meteen ingenomen door een Eskima met een klein ijsberinnetje. Grappig! Mn opa had er ook 1 vroeger in zn schuurtje, gekocht op een rommelmarkt vertelde die mij ooit vol trots. Ding is nu nog geen €5 meer waard! Maar dat weetie gelukkig niet. Nee als ik hem dat nog kon vertellen kregen we een verhitte discussie denk ik!Ik probeerde me voor te stellen hoe die discussie gegaan zou zijn. Ik schrok dan altijd en keek dan alsof ik water zag branden maar dat was olie op het vuur!!! En dat is gevaarlijk vuur olie en water. Je zal dan wel merken wat er gebeurt. Stel je dan voor dat je er een emmer water opgooit. Dan ben je verbrand van kop tot teen. De meest gruwelijke dingen schoten me toen als kind door mn hoofd. En ik dacht pas op jongetje Je creeërt je eigen brandwondenbom. En dan gaat het zo va woeshhhhhhhhhhhhhhh..... ik bukte omdat ik bang was voor de backdraft flasover,rollover kroop naar de deur en deed die open om weg te vluchten maar dan voeg je zuurstof aan de brand van mn opa toe, wat hem nog heviger kan maken. Lawaai rukte me uit mn droom!!! Ik schrok op van een hoop geklapper buiten. ow het was weer gaan regenen en daar liep een man met allesovertreffendeafdekgebeurenfolie om zich heen en ploeterede door de regen .
ik zag de spetters op mn ramen en dacht wie komt morgen mijn ramen lappen? Oops ik had het ongemerkt hard op geschreeud de vrouw met het skipak riep” ik niet” en draaide met dr ogen. De man die er achteraan liep riep” Wil ik wel komen doen ...............als jij mijn werkzaamheden over neemt.” En mompelde iets wat ik niet meer verstaan kon iets van relaxst of zo. Ik hoorde de koelkast brommen maar die stond toch waterpas? Ow misschoen had ik met een pakje boter de graden naar beneden gedraaid (of was het omhoog??) erg verwarrend allemaal. Maar hij moest staan op tussen de 3 en 4 graden Celsius. Ik ging ff kijken ja dat was gebeurd alleen niet met de boter maar met het IJS-boerinnetje. Vreemd koe kwam die daar nou ja!! Er gebeurden de vreemdste dingen er kwam achter een vrouw op een heftruck voor bij racen. Ik dacht ze lijken allemaal wel gek geworden! En liep naar de wc Er was de vorige week iemand bij me geweest een vrouw die zei “hoe hou je de wc zo schoon? Ik weet nooit zo goed hoe dat moet” ik keek haar verbaas aan en vertelde dat doet de wc zelf badmuts! Ik zat lekker op de wc mn ding te toen en keek naar de onderkant van het wasbakje!!!!.. ow sjips doet me herinneren aan een 4-voudige ingewikkelde zwanehals in het kastje die ik vandaag moet gaan loshalen... ik was klaar stond op waste mn handen en keek in de spiegel die had ik gekocht van iemand die had en maar i keer in gekeken. En iemand anders wilde hem daarom niet. Van je vrienden moet je het maar hebbe!. Maar goed er zijn mensen die denken dat het makkelijker is een date scoren dan vrienden maken. Vreemd dat ik die gedachten had terwijl ik voor de spiegel stond. Ik schok me een ongeluk van een wilde schreeuw buiten!! Leek wel een gillende keukenmeid!ik heb weer barontzettendnietleukomtehebbending.Gilde ze!! Ze deed het er om denk ik! Ik keek door het wc raampje en zag haar lopen daarachter een buitenlander die in gebrekkig Nederlands behulpzaam vroeg” maybe helpen…….” Het zal wel iets zijn van,iets wat mannen niet kunnen hebben en vrouwen helaas maandelijks . ik liet het voor wat het was.. en riep door het raan houden jullie de paddenstoelen in de gaten??? Langs de weg!! Er werd terrug geschreeuwd! “join the club. ha ha. ben ook inmiddels aan het staken, eten word soep met broodjes en kankworsten. en niet zeuren die ervan moeten eten, gewoon eten watde pot schaft. eh knakworsten!!!! “ ik dacht ja tis best met je!! Ik heb nog een kliekie witlofschotel!! Tja eten mn opa zei altijd “jullie zijn verwend tegenwoordig! midden in de oorlog, aten we gewoon wat op tafel kwam. Ze had mijn moeder eens bloemen (rozen) op tafel gezet en die hebben we opgegeten...met doornen... en dat moest stiekem op de wc gebeuren zodat de Duitseres het niet zagen! Hehe ik had frisse lucht nodig!! En ging ff naar buiten tot mijn ontzetting wemelde het van de mieren op het terras. Straks maar eens ff kijken wat daar op internet over staat.En kijken of het jachtseizoen al open is……………

wat een talent!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:47
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
Dat is geen goed onderwerp.
Hier zoeken geen man naar man
of vrouw naar vrouw.

God heeft man en vrouw naar elkaar toegevoegd, dat is de mooiste schepping.
Ze kregen mooie namen Adam en Eva

EN NIET ADAM EN EVERT of ADA EN EVA.

Dat is wel grove zonde, ze hebben hun rug naar God toegekeerd.

We willen hier niet verder erover praten.

Per direct op slot


lieve mensjes van cm

Dit was een reachtie op frank
Als we nou op een onderwerp reageren lees dan goed terug !
Dan wisten jullie waar het woordje slot vandaan kwam ..
Verder denk ik dat degene die hier zelf mee te maken hebben het beste uit ervaring kunnen spreken hoe hier mee om te gaan !
Mijn moeder zei altijd ERVARING IS DE BESTE LEERMEESTER .
En aan deze woorden denk ik nog elke dag...
We kunnen zoveel zeggen met ons mond...maar wat zegt de ervaring???

En ja...ik heb die ervaring ........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (55)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 14:50
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
TINK100 schreef:
ik heb nu zo'n beetje alles gelezen wat er geschreven is over homo en christen zijn.....en ik heb vastgesteld dat er mensen zijn die vinden dat het een onmogelijkheid is......en dat het zelfs te genezen is......
En er is een groep die vol van liefde om deze groep mensen heen wil staan om hen te helpen de worsteling te dragen.

Er zijn dingen gezegd en geschreven die niet hadden gezegd of geschreven mogen worden......

Feit is, er zijn mensen, door God geschapen, die een andere sexuele geaardheid hebben. Daar kunnen we niet om heen. Geef gehoor aan Jezus'opdracht: heb uw naaste lief als u zelf.

daarom : Zo resten ons dan: geloof, hoop en liefde. Deze 3. Maar de liefde is de grootste

Omring de zwakkeren in je omgeveing met liefde en steun, aan je daden herkent de ander de Christus in jou......wees een voorbeeld naar de naaste die Jezus nog niet kent.....Jij bent het visitekaartje van Jezus.....

AMEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DJES101
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
Pagina 3 van 8