ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DJES101
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van DJES101
Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 06:51
BerichtOnderwerp: Vanuit vriendschap naar.... relatie.
 
JANE336 schreef:
Mijn ervaring is dat mannen vaak te snel een relatie willen ipv eerst vriendschap. hoe komt dat toch?

JA HOE KOMT DAT TOCH!
BEGRIJP JE HELEMAAL! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 06:45
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN !
IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????

OF GAAN WE ER GEWOON VANUIT DAT DIT ONZE KINDEREN NIET KAN GEBEUREN?..

ZOUDEN WE DAN NIET VOOR DEZE KINDEREN BIDDEN EN HEN MET LIEFDE OMRINGEN?....

ZO...LAAT ONS BIDDEN VOOR DIEGENE DIE MET DEZE DINGEN WORSTELEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 06:01
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
[quote=PETRA411]weet je ieder zit in zijn/haar eigen geloofsfase of misschien beter gezegd groei.
En we hebben allemaal verschillende meningen soms over bepaalde dingen.
En ik lees hier een oprechte cristen, ze bedoeld het goed,komt aanvallend over.
in mijn ogen maakt ze een fout, verwoord ze zich verkeerd, en haar bedoeling is goed.
en sommigge mensen voelen zich heel begrijpelijk gekwetst.

en het zet me tot denken,hoe voed ik mijn kinderen op? ik houd van ze,ze moeten veelleren,maken ook zo hun fouten
en hoe ga ik daarmee om? je corrigeert ze liefdevol,en soms wacht je even met corrigeren ,omdat het niet het juiste moment is, soms moet je ze ook de ruimte geven om zelf dingen te ontdekken,leren,loslaten, bv.naar die kroeg laten gaan waar het echt niet leuk is, en dan komen ze thuis en zeggen ze,eh zo leuk was die kroeg niet,volgende keer naar andere leukere kroeg.
ik zeg ze dan niet meteen dingen die overkomen als of ik dan niet meer van ze zou houden,ze niet meer helpen als ze niet luisteren naar advies en zelf willen ontdekken
En zo kom jij over flowerful,je bedoelt het goed,jij denkt dat ze fouten maken en komt soms over als of god dan niet meer van ze zou houden,

en ik denk dat god met zijn kinderen(wij allemaal) net zo als ikmetmijn kinderen ongeveer omgaat.
Hij gaat met ze mee, helpt ze,houd van ze,ook als ze fouten maken.
en ja er gaan ook mensen na de hel, maar dat oordeel kunnen we beter aan god overlaten. daar kunnen wij niet over oordelen,god wel,die weet het hele verhaal van een ander,de reden,de omstandigheden.

En soms lees ik mooie stukken van jou flowerful en soms denk ik,flowerful toch,je bedoelt het goed,maar het komt zo anders over.
mensen voelen zich gekwetst, kwetsen weerterug,en zo word de communicatie steeds moeilijker,hebben we niets geleerd van het topic sex voor het huwelijk wat inmiddels is gesloten?

ik vraag me af of ik het goed verwoord heb,wat ik probeer te zeggen, maar plaats het toch maar.[/quot

AMEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:25
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
PETRA411 schreef:
ja lach jij maar, maar koffiedik helpt niet alsme wc verstopt zit, iets wat hier stomgenoeg ook wel es gebeurt en dan krijg je een ramp senario, met een lachende kleuter op de achtergrond die dat alleaal heelleuk vind om te zien hoe mama het gene uit de wc haalt wat hij erin heeft gegooid.gromm
en die pubers zitten dan ook hard te lachen. het blijft hangen onder in waar het water weg loopt,inmiddels is iemand anders gegaan naar de wc en kan niet meer doortrekken, het water loopt omhoog,help mama...
Kan ik niet echt boos worden op me kleuter. hij is zolief en flikt hij dat grapje me nogmaals.
wat een problemen...ha ha,gelukkig zal dit ook wel een fase zijn die voorbij gaat. en nu ga ik beginnen met me huishouden, wat altijd perfect gaat Engeltje smiley

FIJNE DAG PETRA EN SUSSES
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:22
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
 
FRANKT627 schreef:

Sorry hoor frank maar zit hier ff te lachen Lachende smiley
Maar je hebt helemaal gelijk !
Tis bijna nooit goed....daarom wil ik het volgende met je delen..

TRUE LOVE DOES NOT COME BY FINDING THE PERFECT PERSON
BUT..BY LEARNING TO SEE AN IMPERFECT PERSON PERFECTLY.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:06
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
PETRA411 schreef:
maarterug naar topic jullie...het is maandag, en ikmoet een hoop dingen doen in huishouden.... gets ha ha
warom word alles zosnel vuil,vies,moet ikiedere dag de wc schoon maken? dat doe ik trouwens zonder badmuts...
misschien beter met?

whahaha !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:05
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
[quote=PETRA411]

lieve petra
ik begrijp wat je bedoelt maar blijf gewoon jezelf!
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:56
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
gewoon blijven petra!

Laatst aangepast door
DJES101
op maandag 25 juni 2012, 08:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 06:59
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Probeer iemands kwetsbare plek te ontdekken,
dan weet je waar je hem NIET moet raken....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 14:28
BerichtOnderwerp: Gefeliciteerd!..
 
JOSINA022 schreef:
Haha, ik ben wel goed, maar niet gek Gefrustreerde smiley Engeltje smiley

HEY JOSINA GEK IS EEN AFKORTING VAN GELEERD EN KNAP..
DUS WEES MAAR LEKKER G.E.K. HOOR! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 10:11
BerichtOnderwerp: Onbewust een ander ………………………………
 
Mijn intentie is: Dat mensen zich zelf veilig moeten kunnen voelen om op CM dingen te zeggen en te schrijven.

Onbewust en onbedoeld kan je door dingen te zeggen in de chatroom of te schrijven op het openbaar forum mensen persoonlijk kwetsen,in een moeilijke positie brengen,beschadigen. veroordelen. je kan dingen schrijven op het forum die een ander diep raken zonder dat je dat zelf weet!

Misschien wel om dat die ander niet wil of durft te reageren in een openbaar forum. Of de chatroom

Omdat de verzender soms niet kan weten wie er allemaal meelezen en er daardoor mensen met een verdriet,pijn, veroordeeld gevoel,teleurstelling,ect.ect kunnen blijven zitten. Lijkt me dit een mooie plek een aanzet te geven om tot een mogelijke oplossing te komen.

En het samen met de ander uit te spreken ( dus niet hier maar bv via een privé chat (mail) en er in eerste instantie de mogelijkheid te bieden.

1. Door te vragen of je misschien iemand met boven genoemde dingen hebt laten zitten.


2. De ander de mogelijkheid te bieden of een zetje in de rug te geven om ( in eerste instantie) daar naar jou toe privé kan en durft te vertellen. wat hem of haar (nog) dwarst zit of wat niet goed voelt.

Het Gaat dus om dingen die er onbewust voor jou, bij een ander kunnen liggen, en een ander direct persoonlijk negatief hebben geraakt.



Hopend en biddend op de zegen van God
Yes

Naar boven Deze reactie is niet okee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 10:10
BerichtOnderwerp: Onbewust een ander ………………………………
 
Uhh...heel voorzichtig zou ik het volgende willen delen!
Waarom blijven we niet gewoon bij het onderwerp van Yes?
En negeren we negatieve reactie's!
Mijn meneing is als we op iets reageren wat niet in dit onderwerp hoort,
verlagen wij onszelf tot dat niveau en voedde de ander zijn /haar mening,
of geven we aandacht aan negatieve!
Waardoor dus vervolgens het hele goedbedoelde onderwerp negatief word.
Zelf kijk ik altijd of een reactie een toegevoegde waarde heeft,zo ja reageer ik soms.. zo nee reageer ik niet,omdat ik vind dat het dan alsnog de negatieve aandacht voedt die degene juist graag wil !
Daarom is mijn mening als we niet reageren blijven we gewoon bij het onderwerp in deze ...

maak dus bij deze maar gelijk gebruik van dit topic als ik iemand hiermee kwets mijn exuses!... Lachende smiley


Laatst aangepast door
DJES101
op zondag 24 juni 2012, 14:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 17:52
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
PETRA411 schreef:
en dan legt hij buiten tig eitjes en komen er over een jaar nog meer spinnen? kleine laat ik wel leven,maar grote dikke zwarte enge neeee
enfin ben maar weg hier voor ik metmijn woorden dit topic verziek, volgens mij heb ik een aanleg voor miscommunicaties, zokomt er heel gedoe nog ik spinnen vermoord en na spygiater moet.

whahahha gewoon lekker blijven petra
veel mensen zijn ERGENS bang voor ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 08:06
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik denk niet dat Frank zich slachtoffer zal laten maken...

ZO IS HET FRANK PRECIES ZOALS JE HET ZEGT EN NIET ANDERS!!!!!!!1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 07:24
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Wat wij liefde noemen binnen een relatie
is vaak niet meer dan iemand hebben
die zich op een manier gedraagt waar wij ons goed bij voelen.
En als hij/zij dat niet doet
grijpen we alles aan om macht over hem/haar uit te oefenen
en hem/haar te veranderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:31
BerichtOnderwerp: Onze rugzak...
 
ANITA695 schreef:
Heide Dankjewel nog een paar dagen hier even ging het mis had ik opgezegd en weer gevraagd mijn laatste dagen vol te maken omdat ik dacht iemand te leren kennen op de laatste avond voor ik ging,
Ware het dat het niet zo mocht zijn ik had al gezegd ik neem een tijd van bezinning voor de HEER tijd voor me zelf met Hem geen date s en contacten geen verwachtingen en mijn rugzak zelf vol stoppen met allerlei
wat ik je wil vertellen is dat ik ben heeeeeeeeel blij namens God door jou heen heb ik een conflict hier kunnen stillen gebeden of God dat zou willen nu dat is gebeurd tranen voel ik in me opkomen nu maar dat is goed nu kan ik c m met een gerust hart verlaten over drie dagen en is mijn rugzak zo goed als leeg t restje dat blijft is wat de HEER helpt dragen daar mag iedereen om vragen altijd zal er in ons leven iets zijn van tillen sjouwen maar boven alles op de HEER vertrouwen
Dan komen we straks bij Hem aan laat ons niet aan de kant staan tilt onze rugzak en zegt geef maar hier weg met alle zorgen verdriet en gemier Ik heb jouw lasten gedragen geef alles mijn kind ik zal je zonder stenen en rugzak ontvangen dat is mijn verlangen zo zegt de HEER en ik ooooooooo ik wil daarvan zoveel meer
Dank voor dit topic over Onze rugzak ik ben blij met mij de HEER die ziet dat ik wil belijden elke stap die ik zet in Gebed Hij mij vormt en geeft wat ik nodig heb de rugzak heb ik niet nodig even niet meer vullen met pijn teleurstelling en tegenslagen maar dicht bij de HEER blijf ik alles dragen samen met Hem kan ik alles aan kracht van boven door geloven Hij mijn God komt er aan
Een maal hier zal ieder geloven met de ogen gericht naar boven
zeggen HIJ is mijn Heer wau verder verlangt Hij niets meer .

Wens jou ook en allen die dit lezen Gods zegen op jullie wegen
Het ga U goed van mij een lieve groet Anita

prachtig anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:19
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
Als ik alleen ben in de chatroom kan ik geen sfeer maken...trouwens, ik ben toch maar een zeurvent Boze smiley

oww sorry!
maare dat je een zeur vent bent zal je mij niet horen zeggen hoor!
zou niet durven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:11
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
Heeft iedereen de vakantie-blues of is deze site effe op een erg dieptepunt???

Waar is de sfeer van enkele jaren geleden???

nou kom op frank laat is zien hoe het was ?
ik was er toen niet maar zou wel willen weten hoe de sfeer toen was Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:15
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
PETRA411 schreef:
Als je in het openbaar miscommuniceert, vind ik het eigenlijk heel normaal om het ook in het openbaar uit tepraten.

helemaal mee eens!!

Over yes schrijven, wat hij schrijft komt voor sommigge misschien verkeerd over die niet zo vrij zijn om over sex te praten.
Ik schreef in een van me eerste reacties ; en hoe zit het dan met tongen, iets erg intiems,mag dat dan wel voor het huwelijk.? Ik dacht er zeker ook de andere sexuele handelingen bij, heb ze niet geschreven omdat ik bang was dat sommigge mensen daar moeite mee zouden hebben. maar kan me goed voorstellen dat yes het gewoon erbij neerschrijft.
Er zijn trouwens cristenen die alle sexuele handelingen doen,behalve gemeenschap en dan denken ze dan is het geen sex voor het huwelijk dus is het goed.( dat is niet mijn mening hoor) Dus vind het stuk waar yes overbegon eigenlijk een goed stuk.
Alleen de meeste mensen, praten en schrijven niet vrij over sex. Op sommigge komt het verkeerd over zoals yes het schrijft.
Ik zie er geen gevaar ook in dat zoekende mensen in geloof,daardoor afdwalen, of gelovigge. het is een eerlijk stuk over sex,waar de meeste cristenen zelf ook over nadenken, eh geen sex voor het huwelijk, houd dat ook in tongen en andere dingen? (omhet met nette woorden te omschrijven,andere dingen)
En ik ben er van overtuigd dat jou reacties naar yes toe met goede bedoelingen zijn, om mensen de juiste weg(in jouw ogen de juiste weg) te wijzen.
Houd er wel ook rekening mee dat mensen in geloof groeien,ieder in een andere fase zit. De manier warop je een gelovige aanspreekt op in jouw ogen fouten, kan je nu net mee bereiken dat iemand het geloof opgeeft.
Dat is iets wat jezelf toch ook niet zou willen bereiken toch?
Iemand schreef dat in de kerk dit onderwerp een taboe is, slechte zaak vind ik,met al je vragen in het leven moet je bij god kunnen komen en eventueel met andere cristenen kunnen praten.
het is mooi weer vandaag,maakhet weer goed herman met yes, jullie zijn allebei kinderen van god, en ja met een verschillende manier van denken,maar allebei mooi zoals jullie zijn.

Er zijn heel veel verschillende kerken,warom?Scheuringen door verschillende ideen over de bijbel,wat wiljezus, dat we niet naar die verschillen kijken, maar naar de dingen die we gemeen hebben, dat we samen een eenheid zijn. Laten we zo ook hierondanks verschillende opvattingen niet vergeten dat we ookdingen gemeen hebben,we houden allemaal van jezus en jezus ook van ons. En jezus geeft ons ook de opdracht om lief voor elkaar te zijn. Is moeilijk soms,iedereen lief te hebben, maar dan eindig ik weer met de woorden van maarten luther kind, we moeten elkaar lief hebben,gelukkig hoeven we elkaar niet aardig te vinden..........
en vergeet niet dat ieder zo in zijn, haar geloofsfase zit, en we ook kunnen leren van onze verschillen .
Zo denk ik erover..... en jezus houd van jullie allebei, ook van yes herman en ook van jou,ookjij zal wel es fouten maken,iets verkeerds schrijven, wat verkeerd overkomt,toch goed bedoelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:09
BerichtOnderwerp: samen bidden op cm op 21 Juni
 
JOSINA022 schreef:
Dank je, Heide!

M.i. is het goed om te erkennen dat het geloof niet altijd rozegeur en manenschijn is, dat het soms heel erg moeilijk kan zijn...

Kan zeker moeilijk zijn als het goed is bestaat het geloof ook uit ellende,verlossing en dankbaarheid.
Mooie reactie josina...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:00
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
HANNAH810 schreef:
prachtige reactie, djes!

Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:54
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
YES356 schreef:
Dit is mijn enige reactie die ik geef:

Ik voel me erg en diep tellergesteld over naar ik mag aannemen mijn mede christenen Herman en Beun als ik het lees wat jullie schrijven en aan oordelen hebben over mij. Dat is niet aan mij .om daar op te reargeren en te beoordelen of dit kan of niet maar meer aan Petra de redactie ! en ik heb jullie reactie daar al gemeld als niet ok. En is er nog Een die ook een oordeel heeft en daar het volste recht toe heeft Omdat Hij onze Maker is. En weet wat Hij van ons kan verwachten. Dus een oordeel heb ik niet. Wel mn vraagtekens hoe jullie er als jullie zelf nu terug lezen en je zelf de vraag stelt. Wat zou God hier nu van vinden? En kan je als je dit doet met een ander dadelijk een oproep doen voor de gebedsroom en daar in voorgaan? Dat is ook niet aan mij. Maar aan Hem Gods zegen.

Van wie is het?

Er leefde ooit een wijze nederige vrouw. Regelmatig kwamen er jongeren bij haar om gezellig bij elkaar te zijn. Op een dag kwam een hoogmoedige jongere bij het huis van de vrouw aan. Hij was vast besloten de eerste te zijn die de vrouw met woorden kon verslaan. Behalve sterk, was de jongere ook sluw en wist hij iedere zwakheid van zijn tegenstander uit te buiten. Hij had de gewoon...te om te wachten tot die als eerste in de aanval zou gaan om te zien waar haar zwakheden lagen en sloeg dan met genadeloze kracht en snelheid toe. Niemand had het in een gevecht lang tegen hem uitgehouden.
Tegen het advies van zijn vrienden in accepteerde de vrouw datook hij in hun midden was. Toen de jongere een meningsverschil kreeg met de vrouw, begon de jongere de vrouw uit te schelden en grove beledigingen naar haar hoofd te slingeren.
Hij begon ook letterlijk met spullen te gooien en spuugde haar verschillende keren in het gezicht. Urenlang bleef hij zo doorrazen. Maar de vrouw reageerde niet. Kalm en bewegingsloos liet zij de storm over zich heen gaan. Toen de jongere zichzelf tenslotte had uitgeput, gaf hij het op. Beschaamd draaide hij zich om en stapte het huis uit. Ontdaan en teleurgesteld over het feit dat zij zich in het openbaar zo vreselijk had laten beledigen en vernederen, kwamen de andere jongere om de vrouw heen staan en vroegen haar: 'Hoe kon u dat nu over u heen laten gaan? Zoiets vernederends! Waarom hebt u dat allemaal over uzelf laten zeggen?'
De vrouw zweeg eerst een tijdje, ondertussen elke jongere diep in de ogen kijkend.
Toen antwoordde zei: 'Als iemand je iets wil geven, maar je neemt het niet aan, VAN WIE IS HET DAN?

dont worry yes.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:24
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ROELANDE345 schreef:
geweldig !

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
lekker gelachen dank zij jou Yes
geweldig yes !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:59
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
PETRA411 schreef:
eh,ik geloof dat ik alleen maar laat zien op dit forum hoe menselijk ik ben, en me best doe als cristen en mezelf ook tegen kom op dit forum, best leerzaam, vooral omdat er veel verschillende mensen opzitten.
Na 2 vette miscommunicaties in dit toppic pfffffffffffff,schaam ik me wel. ha ha maar ja, zo ben ik.

JUST BE YOURSELF
EN DAT IS NOU ZO MOOI AAN JOU !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:18
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
PETRA411 schreef:
Wel inmiddels heb ik al weer wat mails gekregen van leden die me schrijven, dat jij het niet zo bedoelt als dat ik het las, je jou kennen als een lieve man en weer wat over mezelf geleerd.
Beter had ik jou een pb gestuurt wat je nu precies bedoelde en beter eerst een dag er over na gedacht
en ja je mag zeggen dat mijn keuze wel sex voor het huwelijk niet op deze site thuis hoort.
Ik ben dit forum ook aan het volgen om dat het interesant is om te lezen hoe anderen er over denken.
omdat ik in jezus geloof wil niet zeggen dat mijn manier van leven of denken oke is,ieder heeft zo zijn geloofsfase,
En op dit moment denk ik dat jezus met me meegaat als ik weer een relatie krijg en er wel uitkom, en sex voor het huwelijk wel mag in bepaalde gevallen.
dat ik erover schrijf moet kunnen vind ik, dat was de vraag,hoe denken jullie erover?
Sorry in iedergeval voor mijn reacties naar jou, beter had ikhet via pb gedaan en volgende is off topic,maar zat gistren nog te lezen over de topic oordelen, en hoe je ookje ebst doet omniet te snel te oordelen, ook ik maakte dezelfde dag de fout weer. Zet tot nadenken, hoe moeilijk het is om onbevooroordeeld tegen over mensen te staan.

WIE ZICH VERNEDERD ZAL VERHOOGD WORDEN!
MOOI PETRA HOE JE ELKE KEER WEER LAAT ZIEN DAT DE LIEFDE ALLES OVERWINT. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 08:19
BerichtOnderwerp: tijd
 
De weg voor je, ontvouwt zich langzaam.
Stukje voor stukje.
Soms zie je een volgende bocht of heuveltje door een tegenligger of iemand die voor je rijdt.
Maar het is laat, dus bijna niemand op die weg.
Joúw weg.
Je moet er dus maar op vertrouwen dat die weg doorgaat en niet plotseling stopt.
Je moet goed opletten en je concentreren, zodat je geen bocht mist, en iedereen in zijn of haar tempo laat rijden om botsingen te voorkomen.
Het is een onbekende weg.
Het komt je af en toe bekend voor, maar je weet niet waar de nieuwe bocht zich aandient, wat er achter de volgende heuvel ligt.
Maar je bent niet aan je lot overgelaten.
Overal staan wegwijzers.
Borden met namen die zeggen waar je naar toe kunt.
De kunst is dan om te weten waar je heen wilt en welke stappen daarvoor nodig zijn.
Je hebt een routebeschrijving nodig.
Maar die routebeschrijving zegt niet altijd wat je tegenkomt onderweg.
De bochten, heuvels, hobbels in de weg zijn er. Het gaat er maar net om hoe jij ze neemt.
Soms kan je wat sneller, soms moet je afremmen. Maar wat blijft is Vertrouwen.
Vertrouw dat je het kan.
Vertrouw dat je er komt.
Vertrouw dat wat je onderweg ook tegenkomt, jou nooit van je doel zal kunnen afhouden.
Vertrouw dat alles samenwerkt om Daar te komen.
Ook al lijkt het soms onmogelijk door alle problemen, ongelukken, omleidingen op je weg

ZIE SLECHTS OP HEM
GEHOORZAAM ZIJN STEM
BLIJF MAAR RUSTIG VERTROUWEN
ALTIJD ZIENDE OP HEM.!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 08:00
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Nederlands

Het meervoud van slot is sloten.
Maar toch is het meevoud van pot geen poten.
Evenzo zegt men altijd: een vat, twee vaten,
... maar zal men zeggen: Een kat, twee katen?
Wie gisteren ging vliegen, zegt heden: Ik vloog,
dus zegt u misschien van wiegen: Ik woog.
Nee, pardon, want ik woog is afkomstig van wegen,
maar...is nu : ik voog, een vervoeging van vegen?
En dan een woord zoeken, vervoegt men : ik zocht,
en dus hoort bij vloeken misschien ook : ik vlocht.
Alweer mis, want dit is afkomstig van vlechten,
maar "ik hocht" is geen juiste vervoeging van hechten.
Bij roepen hoort riep, maar bij snoepen geen sniep.
Bij lopen hoort liep, maar bij kopen geen kiep.
En evenmin hoort bij slopen, ik sliep!
Want dat is afkomstig van het schone woord "slapen".
maar zet nu niet weer "ik riep" bij het rapen.
Want dit komt van roepen en u ziet terstond;
Zo draaien we vrolijk in een kringetje rond.
Van raden, komt ried, maar van baden geen bied.
Dit komt weer van bieden, ik hoop dat u 't ziet.
Ook komt hiervan "bood" , maar van wieden geen "wood".
U ziet, de verwarring is akelig groot. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 07:39
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
[quote=DJES101]

Laatst aangepast door
DJES101
op woensdag 20 juni 2012, 07:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 20:18
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
HANNAH810 schreef:
herman is er blij mee, dus vandaar dat ik die moeite wel nemen wil.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101 (54)





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 19:57
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
CARMEN073 schreef:
Klein hapje maar...

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DJES101
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 4 van 8