ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:57
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley

ha ha dat brengt me op de gedachte.... wie weet ,aangezien we hier ook een beetje op mannenjacht zijn, wie weet vinden sommigge van dit forum wel allemaal dezelfde man leuk, terwijl we met elkaar communiceren, communiceren we misschien ook wel allemaal met die ene romeo. Smiley die vol vragen zit ha ha zou kunnen, erica,shanita,jol, enfin noem maar op, meer gemeen dan we denken,allemaal zwak voor dezelfde man Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:52
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...wie is die man dan waarop jij valt...we zullen eens aan zijn oren trekken als hij je niet ziet staan...we zullen Erika er anders eens op afsturen... Knipoog smiley


ha ha echt niet dat ik dat geheim prijs geef. en ach ik weet toch niet of ik in het echt ook op hem val, maar heb een zwak voor hem. Verlegen lachende smiley
maar me date die ik ooit hier gehad hebt was een topsucces... ha ha volgens mij was hij sowieso in het echt 10 jaar ouder en over de andere stomme details hoe het ging zwijg ik.
en erica erop afsturen...nee neee, zo word hij verliefd op erica. ha ha
het blijft een zwaar geheim. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:41
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...was je met een Romeo op stap? Lachende smiley

welke romeo? oh romeo romeo waar zijt gij Smiley die vol vragen zit Huilende smiley, smiley in tranen
volgens mij is de romeo die ik leuk vind met een julia opstap vandaag, want hij schreef dat hij een vrije dag had. wat hij ging doen Smiley die vol vragen zit
ha ha hij leest toch nooit het forum zei hij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:31
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
FRANKT627 schreef:
Een dag zonder Petra, is een dag niet gelachen...

Waar zit ze eigenlijk? Ik heb ze nog niet gelezen vandaag Smiley die vol vragen zit

zeg ik lekker niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:30
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
DJES101 schreef:
Liefde is niet het bewonderen van het volmaakte,
maar het aanvaarden van het onvolmaakte

en dan krijg je een onvoorwaardelijke liefde Lachende smiley iemand die van je houd zoals je bent,met je goede en negatieve dingen Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:12
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Midden in de nacht inloggen mag best. Lezen en posten op het forum ook zolang je maar niet over dat sch...woord schrijft. Knipoog smiley

Als jij nou effe dat topic opent waar je net over schreef; verontschuldiging over gedrag ofzo. dan misschien ik nadenk,tot inkeer kom en me verontschuldiging aan bied Smiley die vol vragen zit
Dat was trouwens wel een goed idee. soms kwetsen we elkaar onbewust in het openbaar, even verontschuldiging aanbieden is mooi dan. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:03
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
Was bedoeld als een grapje vandaar die knipoog..
Maar sorry als ik iemand heb gekwetst dat is zeer zeker niet de bedoeling!!!

weet ik, ken je een beetje inmiddels prachtvrouw, wou er effe op ingaan voor andere leden het verkeerd begrepen en zich misschien gekwetst voelden. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:09
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
Idd Zeeland hier zitten ze zelfs midden in de nacht op cm Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley

Verslaafd of geheel en al het spoor bijster Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

of ze kunnen niet slapen en dan maar wat lezen hier. Dat heb ik zelf ook wel es gedaan. het komt niet aardig over erica voor mensen die midden in de nacht inloggen denk ik Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:46
BerichtOnderwerp: Zeepbellen...
 
ik probeer een zeepbel te maken die ik niet de lucht inblaas,maar
maak een soort zeepbel van stenen op die stevige rots met jezus als fundament. Die rots die staat midden in de zee en als het dan stormt en soms grote golven over die rots slaan,blijft die zeepbel van stenen staan. soms valt er een steen af en die wordt weer gauw vastgezet.
En soms kijk ik effe terug na alle mooie zeepbellen in mijn leven die uitelkaar gespat zijn, niet meer met bitterheid of verdriet,ik haal er lesmateriaal uit en ga verder met een prachtige stenen zeepbel te bouwen,met de kleuren van de regenboog , van gods verbond met ons,die me niet los laat en me mee helpt bouwen,zal ik hem alleen bouwen,zou hij niet zo stevig zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:28
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
mooi je reactie hannah,ik hoop dat meerderen reageren op hoe ze deze dingen ervaren. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:10
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
Mooi gezegd xabia, ja soms lijkt het inderdaad of sommigge cristenen een directe gsm verbinding met boven hebben, ik denk dat inderdaad god tot ieder spreekt op verschillende manieren, we zijn inderdaad verschillende mensen.
je indentiteit in hem, iets moois om over na te denken, ik denk dat inderdaad hoe meer je die heb gevonden hoe een betere relatie je met god krijgt en hoe beter je op de manier hoe god tot je spreekt hem kan verstaan, zijn wil begrijpt, het plan met jouw leven, welke weg je moet ingaan.
het blijft een spannend en mooi avontuur sowieso om samen met god door het leven te gaan. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 22:27
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
HEIDE115 schreef:
Het is heel triest voor me,als ik naar je laatste zin kijkt Petra.
dit is waar ik zeer veel mee te maken hebt gehad.
maar ik zwijg hier liever over.

je mag me er wel over mailen,hoop dat ikme niet verkeerd verwoord heb naar jou heide
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 22:18
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
SHANITA130 schreef:
Ja Petra, da's heel erg.

Ik las hier laatst, wel een tijd terug hoor, ook iets, je gelooft 't niet, degene zei: 'zolang er nog 'van die Polen' rondlopen is er genoeg werk', zoiets.

'Van die Polen' ... Je zal maar toevallig Pools zijn, wat een grove belediging en dat voor een christen.

Ik vind dat gemeen zulke opmerkingen...juist die Polen werken zo hard....

Ja, en dat ging idd echt bewust mijns inziens, en Bij Frank ging dat mijns inziens niet bewust. Maar ik kan me dus heel goed voorstellen dat dat enorm kan triggeren...

en dan is een excuus van de schrijver op zijn plaats, wanneer hij inziet wat hij eigenlijk bij een ander met zijn woorden teweeg brengt,maar of hij dat inziet?
ik denk het als hij dit topic helemaal leest wel en het goed gaat maken.
Soms nemen mensen woorden over,gebruiken ze,zonder echt te beseffen wat het woord precies te weeg kan brengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:53
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
FLOWERFUL304 schreef:
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het over de homofiele praktijken had, dat dat bijbels gezien zonde is. Hoe ik zelf tegen die mensen sta daar heb ik me niet over uitgelaten, maar men heeft allerlei conclusie voor mij getrokken of in mijn mond gelegd, hoe je het ook zegt.

Ik heb wel aangegeven dat als men homofiele praktijden wil doen dat ze dat zelf mogen weten daar zijn zij zelf verantwoordelijk voor. Ik ga hun leven niet voor ze bepalen m.a.w. ik geef er niet om hoe ze willen leven m.a.w. dat moeten ze zelf weten.

De bijbel geeft wel degelijk aan wat er met zulke mensen gebeurt die homofiele praktijken uitoefen en ook dat heb ik aan de oorde gebracht waarbij men dus allerlei conclusie trok naar mijn persoon. Ook heb ik aangegeven dat God wil dat zij zich bekeren en de homofiele praktijden niet meer doen. Maar ja, blijkbaar schrijf ik grieks of zo. Maar schrijven is lastiger dan praten. Afen.

En ja idd, ook ik heb genoeg gelezen en geschreven hier. Ik probeer het dan af ook te sluiten want binnenkort ben ik niet meer in cm. hahaha, Ik hoor sommigen nu al juichen van blijdschap. Nog even geduld! Knipoog smiley succes.

het is heel moeilijk he schrijven op een forum flowerfull,je schrijft woorden die soms heel anders kunnen overkomen dan jezelf bedoelt.
en ik denk dat dat juichen wel meevalt, je schrijft ook hele mooie stukken. mooie bijdragen, omdat sommigge op dit punt het niet met je eens zijn, ben je even waardevol,net als ik, die ook wel eens dingen schrijft waar mensen het niet mee eens zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:45
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
SHANITA130 schreef:
Maar..ik kan me ook voorstellen dat Heide zich daardoor gekwetst kan voelen, hij heeft een donkere huid, zijn voorouders komen uit een warm tropisch land zo te zien eerst.

En hij is misschien vaker gediscrimineerd, ja, als je bij Den Haag en Bij Rotterdam woont kan dat voorkomen. Van Den Haag heb ik dat gehoord.. Ik weet van Rotterdam, dat het een hele harde stad is met oordelen, ook als je de juiste kleding niet draagt kan je al gediscrimineerd worden. Dat merkte ik heel erg doordat ik daar op een reïntergratie cursus zat, bij Blaak.
En ik ken een paar Rotterdammers, kijk alleen maar hoe raar ze doen als Ajax steeds wint....met die racistische spreekkoren....in het stadion...
Ik heb daar ook een vriendin, nou je weet echt niet wat je hoort daar aan straattaal....
Ja, Amsterdam, dan zie je dat eigenlijk nooit, is mijn ervaring, ben daar opgegroeid, tot mijn 26ste. Een heerlijke stad, met ongeveer 160!! verschillende nationaliteiten. Waar je gewoon heerlijk jezelf kan zijn.

En in Dordrecht zie ik dat ook helemaal niet.

Feit is het komt voor. en dan kan zo'n opmerking, waar Frank niets meer mee bedoelt dan een hulpmiddel om iets uit te leggen triggeren.
Kan me heel goed voorstellen Heide.

goed geschreven shanita, discriminatie, zoiets belachelijks en kwetsend, zo word een dochter van mij vaak uitgescholden omdat mensen denken dat ze uit polen komt, (het uiterlijk,hoge jukbeenderen,wat polen vaak hebben, ook gaat ze niet naar een zonnebank en heeft een vrij witte huid)gewoon als ze ergens over straatfietst of zo door mensen die haar niet kennen. en het heeft haar vaak pijn gedaan,andere mensen zijn zich totaal niet bewust van de impact die het op iemand heeft,jammer genoeg.


Laatst aangepast door
PETRA944
op dinsdag 10 juli 2012, 21:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:35
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
HEIDE115 schreef:
kijk ff hoe hij de topic ''andere christenen''van yes binnen stapte?
en dit,en dat..en wat is dit nu hier zo allemaal?..dat is zo'n mooi binnen komen in die topic ..waahhh!
en dan in die bui..apenland erbij?

joh,bepaalde dingen zijn me nu ff duidelijk hier.

Hij stapt lomp met zijn woorden het topic binnen,moest het ook effe 2 keer lezen hoor. Maar de bedoeling is goed bedoeld denk ik. nu is frank denk ik geflipt, voelt zich beledigd dat hij op zijn woorden word aangesproken en daardoor reageert hij niet,daarom schreef ik laat het effe rusten,soms met ruzies denken mensen niet helder,morgen is zijn beledigd zijn wat gezakt misschien, leest hij effe alles na en kan misschien wel communiceren.
allemaal verschillende mensen hier he. dat maakt het zo moeilijk.
begrijp wel dat je hier erg op flipt. doe ik ook. maar misschien heb jij ook wel gelijk? ik hoop van niet. de tijd zal het leren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:11
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
HEIDE115 schreef:
Ik heb op vraag van 19:50 geen antwoordt gekregen
Om tot een goed besluit te komen..maar helaas.

Ik heb een 2e poging gedaan om op het forum door te gaan.
maar er zijn er teveel die naar de oude cm sfeer terug willen,met alle gevolgen daaruit.

vanaf nu gewoon weer met m'n profiel aanwezig.

echt heide ik denk dat frank het niet zo bedoeld heeft, vervolgens reageer jij met woorden dat hij het heel sluw heeft neergezet. als of hij met opzet die woorden schreef,dus kan me voorstellen dat frank niet meer reageert, wat moet hij dan nog zeggen als jij zijn woorden toch niet gelooft? En begrijp jouw verontwaardiging dat het verkeerd overkwam,maar ik zie het als een miscommunicatie tussen beiden. en hoop dat het nog goed met jullie twee komt.
jij bent gekwetst,frank is gekwetst. laat het anders effe rusten beide en probeer het morgen uittepraten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:31
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Ga maar lekker naar de pn...ik ben er niet...

Ik dacht dat jij zou gaan, dus gaan jij. ik zat er over te denken, net zoals me aanwezigheid hier. maar eh de zoveelste keer geen opbouwende dingen op het forum lezende denk ik toch echt wegwezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:25
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
FLOWERFUL304 schreef:
wow, petra, ik vind het een zeer wijs besluit van je om mijn mening over homofielie praktijken vanuit bijbels perspectief (ik neem aan dat je dat bedoelt) over te nemen. Geweldig! Zoals je wel weet is het niet op de persoon gericht want die wil God redden, maar op het praktiseren ervan.

God weet, was ik dan voor jouw alleen hier op het forum. En ja, soms gaat het dan ook alleen om één bij God. Dat dit zo is dan denk ik aan mat 18:12. God zegene je voor je besluit, laat het niet van je roven.

Zat effe nate denken over je tekst, het niet op de persoon gericht want die wilgod redden,maar op het praktiseren ervan, met andere woorden je hebt de homo,s wel lief, maar de zonde niet Smiley die vol vragen zit komt wat liever over als somsje woorden overkwamen in het andere topic. Tenminste zoals ik het lees. enfin ik heb nu echt genoeg gelezen en geschreven hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:19
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...en waarom wil je niet met me wandelen???

ik ga maar naar een ding wandelen,weg van dit forum, weer miscommunicaties op het forum Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:16
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
ROELANDE345 schreef:
Ja hoor Willemijn ik denk inderdaad dat Frank dit niet kwetsend bedoelt heeft.
Bovendien is zijn geliefde België in de pers in t verleden ook nog wel eens met een apenrepubliek vergeleken
Knipoog smiley

Dat denk ik ook, begrijp heide,s reactie goed dat het echt verkeerd overkomt,maar denk absoluut niet dat frank het zo bedoeld heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:13
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
wat ik bedoel flowerful is dat ik het accepteer dat jij een andere mening hebt over homo,s als ik. lieve groet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:12
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
FLOWERFUL304 schreef:
wow, petra, ik vind het een zeer wijs besluit van je om mijn mening over homofielie praktijken vanuit bijbels perspectief (ik neem aan dat je dat bedoelt) over te nemen. Geweldig! Zoals je wel weet is het niet op de persoon gericht want die wil God redden, maar op het praktiseren ervan.

God weet, was ik dan voor jouw alleen hier op het forum. En ja, soms gaat het dan ook alleen om één bij God. Dat dit zo is dan denk ik aan mat 18:12. God zegene je voor je besluit, laat het niet van je roven.

sorry flowerfull, dan begrijp je me woorden verkeerd, ik leer wat over jou schrijven dat ik begrijp warom mensen zo denken, wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:58
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Eindelijk eens een goed woord over de mannen...als ik naar de pn was gekomen had jij naast mij mogen zitten. Of wil jij ook naast die Yes zitten... Boze smiley

ach zolang ik maar niet een eindje mee hoef te wandelen wil ik wel langs een man zitten hoor Knipoog smiley de vraag is eerder of een man wel langs mij wil zitten ha ha Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:54
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
ROELANDE345 schreef:
ja is inderdaad heel interessant en zo zijn er volgens mij nog wel meer voorbeelden

klopt, alleen ha ha ik geef het maar es effe op het schrijven hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:50
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
en ondanks een boek vol woorden,met veel mooie woorden, gaat het hier weer flink mis op cm,door mis communicaties, jammer Huilende smiley, smiley in tranen een goed dialoog voeren met verschillende mensen die toch ook zoveel gemeen hebben blijft moeilijk. beter had ik al de woorden in het vorige stuk op een briefje geschreven en door de wc gespoeld. want leest iemand ze? Kunnen we er over communiceren? we zijn weer te druk met onenigheid.
het is begrijpelijk,maar jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:38
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
wat trouwens ook heel interesant is,is alle wetenschap die we uit de bijbel hebben gehaald.
de bijbel is geschreven in een tijd dat de mensen nog niet zoveel wetenschap hadden,zo ontdekte bv iemand op een dag dat er stromingen in het water zijn,na de bijbel te hebben gelezen,met de woorden de wegen van het water.
ontdekte een joodse arts was het volgens mij dankzij de bijbel dat we handen beter konden wassen voordat we een patient gingen helpen.
de bouw van de ark, is echt de beste bouw die je voor een boot kan bouwen. de kringloop van het water, werd in het boek van job al beschreven;job 36 vers 27-28 hij trekt de waterdruppels omhoog, welke de nevelverdichten tot regen, die de wolken doen neerstromen.enfin enkele voorbeelden. ook zijn er genoeg voorbeelden waar uit blijkt dat eten volgens bijbelse voorwaarden het gezondste is voor de mens.
gewoon wat voorbeelden van wetenschap geschreven in de bijbel.
de bijbel was de wetenschap zon 3500 jaar vooruit
hoe konden de schrijvers die wetenschap weten? Ik denk doordat ze een relatie met god hadden en door gods geest waren ze zo slim.
oke misschien beetje offtopic, maar zeer interesant vind ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:43
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
WILLEMIJN232 schreef:
Frank, ik heb wel eens het idee dat mensen die de Bijbel letterlijk nemen denken dat de Bijbel een bovennatuurlijk boek is dat rechtstreeks uit de hemel is komen vallen en dat je als een orakel kunt raadplegen en dat een antwoord heeft op alle vragen. Het tegendeel is waar, de Bijbel is in de loop der eeuwen gegroeid en geschreven door mensen en in een periode dat er anders omgegaan werd met de feiten van het leven dan nu......
Dus je kan het toch ook helemaal niet letterlijk nemen?

ik denk dat de bijbel geschreven is door mensen die onder invloed van de heilige geest waren, het het woord van god dus is, aan ons gegeven, zodat we zijn woorden kunnen raadplegen,hem beter kunnen leren kennen. feit blijft,hoe lees je de woorden, in het geheel,of pak je 1 zin eruit. het n.t beschrijft het nieuwe verbond die god met ons heeft,het oude testament was het oude verbond ,voordat jezus zich offerde voor ons. dus geboden van het o.t. zijn niet meer geldig in mijn ogen door het neiuwe verbond. gewoon mijn gedachten,met respect voor jouw mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:32
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
Wat naar dat de pijn maar blijft aanhouden. laat je niet ontmoediggen als blijkt dat je lichaam nog wat meer antibiotica nodig heeft.sterkte en ik hoop dat de pijn minder gaat worden deze week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:58
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...volgens mij moeten er ook sites zijn waar alleen maar vrouwen op te vinden zijn. Daar heb je geen last van die onbeschofte, nutteloze, domme, ongeletterde, voor-niets-goed-zijnde wezens, wat jij mannen noemt.

dit zijn jouw woorden he, deze woorden heb ik nooit geschreven.
om het goed te maken, de mooie eigenschappen:

ze kunnen goed auto rijden,de weg vinden, oh technisch inzicht, dingen bouwen, dingen maken , ze zorgen voor actie, verdediggen en beschermen ons, Verlegen lachende smiley
oeeehhhhhhhh sommigge zijn zo leuk en heldhaftig, brandweermannen,politie,militairen,dankzij hun leven we in een vrij land,
goed leiding geven.goed koken zelfs, alle goede kokken zijn mannen.(soep niet meegerekend)
waarom denk je dat er hier zoveel vrouwen op de site zitten, die willen allemaal een man Verlegen lachende smiley oh en ik vergeet hun nuchterheid, vrouwen denken en denken soms zeer vermoeiend, en dan komt de man en die zegt wat nuchters yeahhhhhhh dus niet mopperen als ik je een beetje plaag want mannen zijn leuk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 Volgende
Pagina 35 van 39