ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:00
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
VISSER278 schreef:
'k zou toch nog maar 3 jaar er mee wachten als ik jou was. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en het zijn er maar vier en die trek ik er gewoon iedere keer uit, vooral voordat ik ooit ga date Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 08:59
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ZEELAND736 schreef:
Waarom is grijs voor een man dan ook niet mooi???

Ik vind dat charmant staan hoor!!!

Klopt bij mannen staat grijs haar mooier, bij een vrouw minder , ik zit niet te wachten op grijs en ben blij dat de eerste haartjes meteen spierwit worden, net zoals me oma, die had ook meteen wit haar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 21:20
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
THOMAS968 schreef:
Vier? Ik heb er duizenden - misschien wel tienduizenden....

Thomas, het is beter dan kaal. Gefrustreerde smiley

Die vier zijn het begin van de rest van de haren die wit worden denk ik Lachende smiley maar ik word een mooie ouwe vrouw met wit haar, wit haar is best mooi voor een vrouw Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 21:12
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HANNAH810 schreef:
je schreef over een jarige deze week, toch?

maar ook gefeliciteert met "leuke man". hahaha Clown smiley

oh oh, ben er niet meer goed bij met me gedachten, dat krijg je nou van mannen Gefrustreerde smiley Maar klopt zaterdag word me kleinste zoontje 5 jaar, is leuk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:53
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOL252 schreef:
Nee spáár me.... ! Dochter vond mijn ingezwachtelde hand wel stoer en passen bij mijn outfit. Boze smiley Misschien zit alles in mijn hoofd nu weer op volgorde met deze klap. Clown smiley



eh , wat heb jij nu gedaan vandaag, een klap op je hoofd en ingezwachtelde hand Smiley die vol vragen zit Komt over als een erg slecht moment
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:52
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat ik voor twee kleine mini meisjes een prachtig boek heb gekocht omdat het Kinderboekenweek is.........met de mooie titel: Raad eens hoeveel ik van je hou........


Mijn eigen kinderen mochten altijd een boek uitkiezen met de Kinderboekenweek en het is leuk om nu als oma die traditie voort te zetten........

leuk Lachende smiley , dat boekje las ik ook voor me kinderen toen ze klein waren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:49
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
VISSER278 schreef:
Nog 3 jaar Petra , dan mag je gaan neuzen op die 50+ site. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Houd moed , en let wel , dan ben je wel één van de jongsten. Lachende smiley

ghe geh dan heb ik vast heel veel mails van leuke mannen en volgens chat, word je dan nog heftiger verliefd, pffff heavy als of het nu al niet verwarrend genoeg is als je iedere keer leuke man ziet en denkt Verraste, verbaasde smiley dat is trouwens wel iets, als vrijgezel, bekijk je iedere man, zodra je iemand hebt, ben je daar van af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:46
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Woedende smiley
Petra ,
één tip...as. zaterdag is het NK- vissen voor dames. Ik wil wel eens zien hoeveel vis jij op de kant weet te halen.

Vissertje mag mee als controleur en heeft de bevoegdheid om je te diskwalificeren. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

duh ik vis niet met dames, alleen met echte vissersmannen das leuker, gaat me niet om het vangen he om de sfeer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 18:18
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HANNAH810 schreef:
beide? Knipoog smiley leuk he?





gefeliciteerd met "ïk-zou-nie-weteh-wie"

ha ha, nou ik zou nie weten wie, weet ook nie ik hem zo leuk vind hoor Knipoog smiley , pfff schrijf nooit meer effe in spontaniteit wat over een man die me leuk lijkt Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 14:58
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
me wasmachine was van slag, hij werkt met een soort computer programma, en dat ging iedere keer mis, dus verdorie , geen grotere ramp dan een wasmachine die het niet doet in me huishouden. En de berg was werd steeds groter, maar had geen zin om een monteur te bellen, want heb deze week een jarige en kwam me niet zo goed uit financieel. Dus na drie dagen kapotte wasmachine ging ik met wat kids bidden voor het eten en ik zei spontaan, warom vragen we god niet of hij de wasmachine wil maken?Dus gedaan, een lieve kleuter met een oprecht gebed, een puber die in God gelooft en een ongelovige puber die dacht eh mama....., en mama dacht baad het niet schaad het niet, kan het toch vragen? vanochtend de wasmachine weer es aangezet en het ding doet het weer, ben al weer de hele dag aan het wassen en vraag me verbaasd af, zou god echt die wasmachine hebben gemaakt of zou het computerprogramma na wat rust weer herstelt zijn Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 12:03
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
ANNA415 schreef:
Ik niet, en jij hoeft niet zo te horen. Lachende smiley met blinkend witte tanden

zou me niks verbazen als ik hier nog een paar jaar zit hoor, ben nog al kieskeurig met mannen, er moet een bepaalde aantrekkingskracht zijn en zijn innerlijk moet ik mooi vinden zo ver je daar wat van kan zien en die klik en allerbelangrijkste, hij moet ook in jezus geloven en ook in de praktijk zijn geloof wel proberen toetepassen. Misschien ben ik wel te kieskeurig. ha ha maar eh een relatie , die moet mooi zijn, liever alleen dan met iemand waar het niet heel goed mee klikt. Zei de vrouw die in november 8 jaar is gescheiden , misschien blijf ik de rest van me leven wel alleen, kom ik die ene niet tegen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 01:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
INGE721 schreef:
Slecht moment Petra, dat je gaat stoppen met cm Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ga niet stoppen hoor, visser over twee uur Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 01:28
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
[quote=INGE721] nee die werken op de straat bij me in de buurt, en ja daar zit een hele knappe bij die steeds naar me lacht en me verlegen maakt, dat is anders weer Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:56
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
JOSINA022 schreef:
Haha, zo dit bericht weer ff boven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

oh oh, zo denken alle mannen die me die dag en mail hebben gestuurd het misschien over hem gaat Smiley die vol vragen zit tsssss warom doe ik altijd ook zo stom met mannen die me leuk lijken Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:53
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
MARIO216 schreef:
Om 06.00 uur gaat mijn vliegtuig. Hopelijk waait ie de goeie richting op.

hopelijk is het niet zo,n oud vliegtuig wat op een berg staat en met de wind dan gaat vliegen, maar eentje met motoren, weet niet hoe ver je gaat op vakantie, maar lijkt me praktischer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:50
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
wie heeft er wel es ge speed date Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:50
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
als we nu snel allemaal andere berichten schrijven, gaat dien pagina weg waar ik op heb geschreven. ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:47
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
JOSINA022 schreef:
Ik krijg het idee dat Petra het stiekem toch wel heeeeel graag wil vertellen... Gefrustreerde smiley

nee hoor, was gewoon super blij met een mail van hem en oké dan wil je op het dak gaan staan en met een vlag zwaaien enzo, ha ha maar pfffff een opmerking op cm en jullie blijven doorzeuren..... nee nee nee ik zeg niks. Smiley met dichtgeplakte mond dus terug ontopic speetten, dat ga ik ook es proberen als ik 64 ben of zo en nog vrijgezel, omdat die man misshcien toch het forum leest en dit allemaal leest. help Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:40
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
dankje voor je antwoord. Wat zwaan schrijft dat dat terug komt in de eindtijd heb ik nog nergens in d ebijbel gelezen, na ja, je zou kunnen denken die wereldheerser, is niet een echt mens Smiley die vol vragen zit Duh toch nog es een keer openbaringen lezen, moeilijk boek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:29
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
ANNA415 schreef:
Ja en tegen jou zal ze het zeggen Woedende smiley


ha ha ha ja echt visser weet alle details echt, maar die zegt ook niks, das vissers onderelkaar he Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:20
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ANNA415 schreef:
Haha hij weet wel hoe hij een vis aan de haak moet slaan, mar een vrouw...... Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


daarom ga ik dus niet met hem vissen, zo zielig als hij dan af gaat omdat ik dan misschien ontdek dat een vis aan d ehaak slaan ook niet lukt. snapte Smiley die vol vragen zit
of nog erger, ik vang er meer als hem Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:17
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
VISSER278 schreef:
Petra ...... zeg nou niks joh. Laat Anna maar lekker raden . Lachende smiley



die is nou bij zoeken aan het profielen scrollen ha ha Knipoog smiley enfin terug on topic, speeddaten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:14
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
ANNA415 schreef:
AHA Duiveltje smiley


echt niet van 36, nee iemand van rond mijn leeftijd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:11
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Da's niet eerlijk . Jij weet ook wel dat vissertje overdag niet kan reageren omdat ie dan werkt. Boze smiley
Als je het doet , dan kan je die nuttige datingtips eeeeecht wel vergeten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hmmm of die van jouw wel zo nuttig zijn is twijfelachtig natuurlijk Twijfelende smiley , want jij bent toch ook nog vrijgezel Smiley die vol vragen zit Als jij me nou tips geeft, weet ik wat ik dus NIET moet doen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:08
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
ik zeg helemaal niks meer Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:06
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
serieus he, ik begrijp de bijbel toch goed dat de gevallen engelen zagen hoe mooi wij vrouwen waren en zich met hun vermenigvuldigden destijds en daardoor had je die reuzen? Dus je zou denken ze kwamen als mensen gedaante op de aarde en tadaa. Of begrijp ik dat nou verkeerd? Vind sommigge dingen van het ouwe testament maar heel moeilijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 22:01
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
ANNA415 schreef:
Ooooh dan kun je het ook wel vertellen Clown smiley


nee want dan ontdekken jullie ook die leuke man en krijg ik er misschien heeeel veel concurentie bij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 21:54
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Eerlijk is eerlijk......je hebt je netjes aan je woord gehouden. Verlegen lachende smiley


Visser vreest voor de dag van morgen. Boze smiley

hmmm nog twee uur te gaan Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley en dan morgen ochtend ga ik al me frustraties op jou lozen via cm visser Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 21:51
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Even gaan researchen Visser.....Schrijft die manspersoon ook op het forum vraag je dan? Engeltje smiley

nee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt dus het blijft zwaar geheim, en hij leest er ook niet, zegt hij Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 18:57
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.
 
ha ha, gaaf Mario, zo kunnen wij hier gewoon doorlezen Lachende smiley fijne vakantie en bedankt voor alle moeite om het hier neer te schrijven weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 39 Volgende
Pagina 10 van 39