ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 16:51
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
boodschappen gedaan en oh oh daar stond toch die knappe straatwerker, dus dacht doorlopen niet kijken, en op me boodschappen letten en tellen want had niet meer zoveel saldo, dus bij d kassa, komt die straatman achter me staan, geeft de pin aan niet genoeg saldo, 10 cent te weinig, duh dus in me tas gezocht en dubbeltje bijbetaald en opnieuw pinnen, want ik had toch 12 euro nog erop staan?waar ik inmiddels vet begon over te twijfelen... inmiddels had ik hartkloppingen, voelde me wangen rood worden en stond die knappe straatman me lachend aan te kijken , wat hem nog leuker maakte en me nog verlegender, gromm lukt het me nou nooit volwassen en charmant over t ekomen op leuke mannen, moet er nu altijd iets stoms gebeuren dat ik met rode wangen verlegen gauw wegloop Smiley die vol vragen zit Misschien dat het ophoud na me 50ste, door hormonen of zo Smiley die vol vragen zit en wanneer zijn die straatmannen nu klaar in me buurt, blijf ze tegen komen, gevolg is dat ik steeds in genante situaties terecht kom. Zodra ik hun zie, gaat er iets mis Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 15:43
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
ook je stuk over de eindtijd van de vermening met demonen tussen de mensen klopt niet naar mijn inziens, ze waren reuzen door de vermening, maar geen half mens, half beesten. tenminste zo heb ik die stukken uit de bijbel begrepen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 14:35
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
ZWAAN995 schreef:
Lees Boek Openbaring het staat geschreven wat er gaat gebeuren in deze toekomst. Als vele schriften ook daar waarschuwt Here God voor.

De duvel wil alleen zoete broodjes gif plaatsen na de mond en oren der mensen in wat men alleen wil zien en lezen.

Christus staat bij mij op nummer 1.
Op 12 jaar mijn hartje aan Here Jezus gegeven.
Dagelijks mijn kruis opgenomen hoe zwaar het kruis is
Met Hem sta ik sterker en vermag boven alle dingen.

<><

Zwaan

Lijkt me niet gezond om je er teveel in te verdiepen wat de duivel allemaal gaat doen, ik lees openbaringen ook en denk dan god heeft ons profetieën, openbaringen gegeven, zodat als het zover is, we weten dat god dit allemaal al voorspeld heeft en dat god toch alles onder controle heeft en we niet bang en in paniek moeten raken, we rustig door die tijden heen op hem kunnen vertrouwen. En artikelen zoals je eerste, zijn in mijn ogen gruwelijk, bang, angst makerij, van kijk wat de duivel kan doen, een vrouw baarde een veulenachtig wezen. beter ga je niet op gruwelijke details van werken van de duivel in , maar houd je je vooral op het licht, Jezus gericht. zo denk ik erover. dat je geschokt was door zo,n nieuwsbericht begrijp ik, dat je het wil delen oke, maar eh met zo,n grote foto erbij? In mijn ogen ben je dan teveel bezig met de werken van de duivel. Eerlijk gezegd denk ik trouwens dat het hele verhaal bullshitt is. Dat er ellendigge dingen in de wereld gebeuren weten we allemaal, niet te veel oprichten, helpen waar we kunnen en ons vooral op jezus richten. Zo denk ik erover
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 13:08
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
ZWAAN995 schreef:
We naderen de eindtijd dat er ook zulke dingen gebeuren en het word alleen maar erger en erger van gaos tot gaoties. Moord en doodslag waar ook de Islam al bij christelijke zwangere vrouwen de buik doorsnijden het levend kind dood word gemaakt. Mensen met dieren gemeenschap hebben enz.

<><

http://www.franklinterhorst.nl/Christenvervolging%20neemt%20wereldwijd%20toe.htm

In New Jersey in de Verenigde Staten is op 16 januari 2005 een christelijk gezin op gruwelijke wijze door moslimextremisten vermoord. De moordenaars hadden Hossam Armanious, zijn vrouw Amal Garas en hun twee dochters eerst vastgebonden, toen gemarteld en daarna de keel doorgesneden. De familie waren Koptische christenen. Hossam ontving de laatste twee maanden met regelmaat doodsbedreigingen van moslims omdat hij zich kritisch over de islam zou hebben uitgelaten. In een van de bedreigingen aan zijn adres stond: “Je kunt maar beter stoppen met je kritiek, anders zullen wij jou slachten als een kip”. Sylvia, een van de meisjes uit het gezin, was voordat ze haar de keel doorsneden, eerst herhaaldelijk met een mes in haar borst gestoken omdat zij een tatoo van een Koptisch kruis op haar borst droeg. Ook was ze in haar polsen gestoken omdat ze hiermee haar gezicht probeerde te beschermen. Sympathisanten van “de religie van de vrede” hebben opgeroepen de zaak niet al teveel op te blazen omdat, zo zeggen ze, een toename van haat tegen de moslimgemeenschap vrezen.

Christenen in Nigeria

Er zijn de laatste jaren honderden kerken verwoest en duizenden christenen vermoord. Soldaten die de orde moeten herstellen, doen daar dikwijls volop aan mee.Complete dorpen zijn uitgemoord. In de stad Kano werden Mohammed’s volgelingen door moslimleiders in de moskee opgejut. Deze gingen vervolgens de straat op en vermoorden elke christen die ze tegenkwamen. Huizen van christenen en maar liefst dertig kerken gingen in vlammen op. Dertigduizend christenen kwamen zonder huis te zitten. Tenminste 1750 christenen werden op beestachtige wijze vermoord, onder wie tien voorgangers. In de plaats Vaase werden 1200 burgers door militairen gedood. Volgens de leider van de Noord-Afrikaanse tak van Al Qaeda Abdelmalek Droukel, zijn de christenen de oorzaak van de gewelddadigheden en heeft een “kruisvaarders oorlog”aangekondigd. Hij wil de moslims gaan trainen in het gebruik van wapens andere middelen om zichzelf te verdedigen.

Bij moslim aanslagen levend verbrande Nigeriaanse christenen
Op 27 juli 2009 braken er opnieuw gevechten uit tussen radicale moslims en veiligheidstroepen in het noorden van Nigeria.Volgens een verslaggever van de BBC lagen in de plaats Maiduguri in de staat Borno meer dan honderd doden in de straten. Volgens ooggetuigen zijn mensen uit hun auto’s gesleurd en koelbloedig vermoord. Een deel van de strijders zou afkomstig zijn van de beweging Boko Haram van de moslimprediker Mohammed Yusuf. Die strijdt voor invoering van de islamitische wetgeving in heel het land en keert zich tegen westers onderwijs. Één van de slachtoffers vertelde het zeer schokkende verhaal dat drie predikanten in opdracht van Yusuf waren onthoofd omdat ze hadden geweigerd zich tot de islam te bekeren. Kort na deze slachtpartij is Yusuf door de Nigeriaanse politie doodgeschoten toen hij op de vlucht probeerde te slaan. Een agent vertelde dat de 39 jarige Mohammed Yusuf om genade en vergeving smeekte, voordat hij werd doodgeschoten. Dat berichtte de BBC op 31 juli 2009.De staatstelevisie toonde beelden van het met kogels doorzeefde lichaam van de moslimsekteleider.

Op 7 maart 2010 trok een bende moslims het christelijke dorp Dogo Nahawa binnen, vlak bij de stad Jos in Nigeria en slachten daar met kapmessen 500 mensen af, onder wie voornamelijk vrouwen en kinderen. Volgens ooggetuigen lagen de straten vol met lijken. De aanvallers schoten in de lucht en vielen met kapmessen de vluchtende christenen aan waarna ze hun huizen in brand staken. Waarnemers melden dat moslimextremisten vanuit het noorden van het land én uit het buitenland naar Jos zijn gekomen om de moslims op te jutten. De stad Jos ligt op de grens tussen het christelijke zuiden van Nigeria en het noordelijk deel, waar de meerderheid van de bevolking moslim is. In januari 2010 vielen daar ook al 400 doden. Sinds januari heeft het leger militairen rond Jos gestationeerd, maar deze bescherming blijkt dus weinig voor te stellen want op 28 december 2010 hebben moslims opnieuw aanvallen uitgevoerd op christenen in de Nigeriaanse stad Jos. Daarbij zijn 80 christenen vermoord. De internationale media verzuimde zoals gewoonlijk erbij te vermelden dat het om christenen ging en meldde dat er 32 doden waren gevallen. De VN Secretaris-Generaal Ban Ki-moon veroordeelde de moordpartij als een “betreurenswaadige geval van geweld” en sprak eveneens over 38 doden zonder te vermelden dat de daders moslimmilitanten waren en dat het bij de doden om christenen ging. De doden vielen ondermeer doordat moslims bommen nabij een markt lieten exploderen en kerken aanvielen. Naar schatting 30 moslimaanvallers overvielen een kerk in Maiduguri: vermoorden daarbij de pastor en anderen en staken de kerk in brand.

Op 20 november 2011 hebben moslims met hulp van islamitische soldaten 45 christenen vermoord. De aanvallen begonnen in de provincie Plateau State in Centraal-Nigeria met het stelen van vee van christelijke herders. In een stad Barakin Ladi vielen veel slachtoffers. Gewapende moslims drongen huizen van christenen binnen en schoten in het wilde weg. Veel christenen zijn op vlucht geslagen, zo maakte stichting Open Doors bekend. Verder verwoeste de islamitische terreurorganisatie Boko Haram acht kerken. Dat gebeurde in de stad Geidam in het noordoosten van Nigeria. Ook kwamen vier politiemannen om het leven en werd een ravage aangericht op een marktplein. Klik hier voor meer aanslagen van Boko Haram.
Tijdens de kerstdagen van 2011 zaaiden islamistische extremisten van Boko Haram opnieuw dood en verderf. Bij een zware aanslag op een kerk in een buitenwijk van hoofdstad Abuja kwamen zeker 35 mensen om het leven. Een aantal huizen en auto's nabij de kerk liepen eveneens schade op. Ook kerken in Jos en Gadaka moesten het ontgelden. In Jos vond de politie ook nog twee bommen, die onschadelijk werden gemaakt. De naam van de organisatie betekent letterlijk 'westerse educatie is een zonde'. Boko Haram zou banden hebben met andere extremistische organisaties, zoals de Noord-Afrikaanse tak van al-Qaeda. Volgens Boko Haram staan er 300 wandelende zelfmoordbommen klaar om christenen op te blazen. De 300 zelfmoordenaars zijn getraind hoe ze met wapens en explosieven om moeten gaan. Ze hebben deze trainingen gevolgd in Somalië en Mauritanië.

Op 21 januari 2012 vielen bij een serie aanslagen in Kano 140 doden en tijdens de paasdagen dit jaar kwamen bij een zelfmoordaanslag in Kaduna 58 mensen om het leven. Klik hier voor een reportage over deze aanslag.

Aanslag kerstdagen 2011 door moslimextremisten van Boko Haram.
Op 17 juni 2012 vielen bij een reeks bomaanslagen op vijf kerken en daaropvolgende rellen 45 doden en 150 gewonden , waarvan het merendeel christenen. Volgens ooggetuigen waren de getroffen kerken vol met mensen tijdens de aanslagen. Boko Haram wil van heel Nigeria een moslimstaat maken met de sharia als wetgeving en willen dat deze wetten ook voor de christenen gaan gelden. Om hun plannen kracht bij te zetten hebben ze de oorlog verklaard aan alle christenen in het noorden van het land. Over het algemeen doen de christenen weinig terug maar gefrustreerd door het feit dat de Nigeriaanse regering hoegenaamd niets tegen Boko Haram onderneemt, hebben christelijke jongeren na de bomaanslagen op 17 juni, uit wraak een moskee in brand gestoken en bij een wegblokkade in de buurt van de stad van Kaduna, moslims uit hun auto's gesleurd en vermoord.



<><

http://www.nieuwslog.nl/2012/08/02/de-eerste-veroordeling-voor-seks-met-dieren-heeft-nu-eindelijk-plaats-gevonden/

<><

http://www.p-loog.info/Spiritueel/seksualiteit_in_bijbels_perspect.htm

<><

Het satanische plan van de vrijmetselarij

In Genesis 6 staat dat de zonen van god (gevallen engelen) gemeenschap hadden met dochters van mensen. Uit deze gemeenschap van demonen met mensen kwamen reuzen voort die naar de geschiedenis laat zien een enorme kennis en macht hadden. Nagenoeg de gehele populatie was uiteindelijk besmet door deze hybriden (mens-(geestelijk)beest) behalve Noach en zijn kinderen. Daarom heeft God de aarde verwoest, omdat de mensen die erop woonden niet meer menselijk waren maar half mens - half geest/demon.
Zoals Jezus zegt: als in de dagen van Noach, zal het zijn in de eindtijd. Dus zoals je nu reeds kunt concluderen, de mens zal in de eindtijd dus een vermenging worden tussen geesten/demonen en menselijk geslacht.

http://leftbehind.punt.nl/?id=417568&r=1&tbl_archief

<><

De Grote Hoer Babylon en het Beest

http://www.verhoevenmarc.be/PDF/Op17.pdf


<><

De Vrouw en de Draak in Openbaring 12

http://www.verhoevenmarc.be/PDF/Op12-Vrouw-Draak.pdf

<><

Zwaan
En de tegenstander glimlacht, vind het prachtig dat je je zo in hem verdiept, houd je ogen vooral op jezus gericht zwaan.Lijkt me beter. petra die inmiddels al niet meer boos is, maar het blijft een gruwelijk artikel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 11:53
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
JOSINA022 schreef:
Ik begrijp dat je boos bent, maar met dit soort dingen zeggen "pak" je niet alleen Zwaan, maar ook andere vrouwen...dit voelt nl ook heel niet fijn om te lezen...


Sorry josina, heb inderdaad met me losse pols in verontwaardiging geschreven, niet bij nadenkend ik met die woorden anderen kan kwetsen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 10:08
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
en over hoogst verachtelijk gesproken, jouw woorden gebruikend waar jij homo,s zo mooi mee omschreef, dit is het hoogstverachtelijke topic ik ooit gezien heb op cm. zo grommmm dat lucht op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 10:00
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
ZWAAN995 schreef:
Kranten artikel in wat er in deze tijd gebeurt de feiten onder ogen zien.
Het leven gaat niet alleen over roos en geur en maneschijn.

Ik vind het zelf ook ernstig alleen ik kijk er wel nuchter tegen aan.

<><

Zwaan

En nuchter tegen aan, vind het mens onterend zulke verhalen, gruwelijke evrhalen over enge zwangerschappen, kan wel merken je zelf nooit zwanger bent geweest. zo boze verontwaardigge petra die maar es gaat beginnen. leuk voor vrouwen die in verwachting zijn, om zulk soort dingen te lezen, nee zon verhaal is niet van god. dat gaat er bij mij niet in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 09:57
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
ZWAAN995 schreef:
Kranten artikel in wat er in deze tijd gebeurt de feiten onder ogen zien.
Het leven gaat niet alleen over roos en geur en maneschijn.

Ik vind het zelf ook ernstig alleen ik kijk er wel nuchter tegen aan.

<><

Zwaan

En jij vond yogah oefeningen van mensen die niet boedha aanbidden maar het gewoon als gymnastiek doen occult? en vervolgens zit je je in zulk soort dingen te verdiepen? En dat kan wel? beter richt je je op jezus dan allerlei shit zooi op internet. walgelijk de dingen waar jij je in verdiept, kan me voorstellen dat je wel es je verdiept wat er in de wereld gebuert, zulk soort dingen kun je je beter niet te veel verdiepen lijkt mij. So wie so is het medisch dacht ik niet mogelijk een mens waarin een veulen groeit en het hele verhaal is zeer onbetrouwbaar, heb het gelezen en verbaas me hier heel erg over jou. Al je berichten over gods woord die je volgt en dan kom je met zoiets gruwelijks? De duivel vind twee dingen heel leuk, 1 als je niet in hem gelooft, 2 als je je teveel met hem bezig houd. In eerste instantie lijkt het me een bullshit verhaal, zo niet dan is die vrouw eh met hele occulte dingen bezig geweest. En laat je als kerk zoiets niet liggen en haal je op zijn minst medische hulp erbij als een vrouw zoiets gebeurt in een kerk. gefeliciteert, ej krijgt van mij de ereplaatst van eht walgelijkste bericht op cm wat ik ooit gelezen heb. het is maar waar je je mee bezig houd Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 09:11
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
VISSER278 schreef:
en jij vind hem wel heel leuk?
Gewoon zelf vragen dan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Echt niet, ben nog ouderwets, de man moet vragen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en hij lijkt me leuk, misschien als ik wat meer met hem mail dat ik denk minder Twijfelende smiley En nu heb ik wel genoeg gezegd, wil je me pincode ook nog weten? geef me maar nuttigge tippes, mocht ik ooit gaan daten weer, daar heb ik meer aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 09:07
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
HERMA135 schreef:
Ja, het woord ingekapseld worden zegt heel veel en dat je je een pinautomaat voelde
Kun jen u, na die hele periode ook wijze dingen doorgeven a.h.w hoe jij dat als man hebt ervaren.het ingekapseld worden en wat er eigenlijk verkeerd ging in het naar mij gevoel claimend gedrag van je vrouw?
Je voelde je meer haar bezit dan dat er liefde was?
Je hoeft niet te reageren hoor....

Lijkt mij hetzelfde zoals vrouwen wel es ingekapseld worden, met beetje voor beetje grensverleggend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 09:04
BerichtOnderwerp: Een broodje veulen uit Benin
 
ben het met degene voor me eens, walgelijk verhaal, walgelijke foto en walgelijk dat ze het in de kerk laten liggen. Dan sluit ik me bij de vraag van zeeland aan, warom zo,n walgelijk topic openen. Bij deze ga ik d emisbruik knop maar es gebruiken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 23:20
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hou je ons wel op de hoogte????? Knipoog smiley

kom wel uithuilen mocht ik ooit weer geflopte date hebben zoals de eerste keer ik heb gedate. ha ha, mocht hij ooit me vragen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 23:18
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Eh, bedoel je nu Visser????? Verraste, verbaasde smiley We zullen het niet verder vertellen.... Clown smiley


nee en het is en blijft zwaar geheim, weet nog ge neens niet of hij me leuk vind ha ha Twijfelende smiley tenminste hij vind me wel leuk denk ik , maar of hij me heel leuk vind Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 23:15
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
PIETER649 schreef:
Ik ben medeschuldig ja, ik heb het laten gebeuren.
En ik heb er van geleerd... ik weet al mn pincodes nu Knipoog smiley

Vind dat je dat niet echt schuldig kan noemen, is alleen een aandeel erin dat je zelf te lief bent en over je grenzen liet lopen. waar sommiggen misbruik dan van maken, zulk soort mensen zijn schuldig vind ik en jouw liefde toch niet waard. iemand die echt van je houd, bewaakt jouw grenzen ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 23:09
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat zoek je precies???? Even de details he? Knipoog smiley
Misschien wil Visser wel hierheen verhuizen? Kan hij met zijn hengel naar het water lopen Knipoog smiley

ha ha details, je kan van te voren nooit zeggen zo en zo, je word gewoon verliefd paf boem. vaak op iemand totaal niet verwacht, 1 man vind ik best leuk op cm,of liever gezegd lijkt me best leuk, maar das zwaar geheim en dat ondanks dat hij best ver weg woont.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:38
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
PIETER649 schreef:
Als ik een waardeoordeel over mn eerste huwelijk op een forum zet, mag je daar best een vraag over stellen.
Zeker omdat ik dat waardeoordeel zonder toelichting plaats.
So, no, I don´t mind you asking Knipoog smiley

Ik hoop dat je iets meer begrijpt met de volgende zeer beknopte omschrijving:

In mijn huwelijk werd ik langzaam ingekapselt, daardoor verdwenen al mijn sociale contacten met mijn familie en vrienden.
Dat was een sluipend proces waarvan ik de essentie pas naderhand echt zag.
Tevens verdween heel snel de liefde en werd het meer een dwang en plicht om te functioneren in onze huishouding.
In feite werd ik ongemerkt gedegradeerd tot pinautomaat om aan de (dure) hobbies en grillen van mn ex te voldoen.
Je groeit in die situatie, als het in 1 klap zou gebeuren zou je er nooit intrappen.
Maar om een simpel veelzeggend voorbeeldje te geven: ik wist pas na de scheiding wat mijn pincode was... Verlegen lachende smiley

Zit er dan niet een stuk eigen aandeel in van grenzen niet aangeven? te lief zijn, waardoor je een ander over je grenzen liet lopen? Niet dat dat een slechte eigenschap is, maar schrijf het meer als zorg, met de hoop dat je nu wel je grenzen goed aangeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
maar visser heb je die al gelezen op het draadje van scheiden, ghe ghe dat was me beste plaag van vandaag. lol en toen trok visser het niet meer, misschien heb ik hem wel iets teveel geplaagd Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:27
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Zeg dat wel .....nog erger dan al die bladeren in mn tuin en op m'n garagepad. Huilende smiley, smiley in tranen

gewoon morgen weer opnieuwd op cm, ik heb zo vaak van die momenten dat ik zelfs me lidmaatschap opzeg ha ha vervolgens kom ik weer terug, zal je morgen 1 dag niet plagen ik sta wel niet in voor de andere vrouwen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:14
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
IFAN841 schreef:
Dat zei mijn ex ook... Daar moet ik nu achter komen...


Blijkbaar was ze jouw liefde niet waard, wie weet brengt god je ooit een echte lieve vrouw op je weg, want als ze je zo in het ootje heeft genomen ging ze denk ik niet echt lief en kostbaar met je om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:10
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Ik wil een bladblazer. Alle bladeren terug op gemeentegrond. Boze smiley


kun je gelijk dei naaktslakken, kraaien, reiger en wat was het allemaal wat zat te irriteren in je tuin? mee weg blazen. `lief he, gratis tip voor jou, zoals we met je meedenken Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:28
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
ANNA415 schreef:
Oh Vissertje, snoeperd! Clown smiley


je bedoelt keep on dreaming Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:27
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wist je wel dat Petra vlak bij mij woont....... Knipoog smiley Knipoog smiley


ja en dat is heeeeel ver weg van waar visser woont. En ik wil een relatie met een man die niet ver weg woont, misschien jij nog iemand weet uit onze woonplaats Willemijn Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:22
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
VISSER278 schreef:
Had ik het niet gedacht? Lachende smiley


dacht dat jij hetero was, maar je zit dus te wachten op een man met pijl en boog die de pijl door jouw hart schiet Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:20
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Ik wil een bladblazer. Alle bladeren terug op gemeentegrond. Boze smiley


dat hoort toch bij de herfst bladeren opruimen, dan krijg je tenminste een echt herfstgevoel

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 19:09
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wie begrijpt nu de Bijbel wel helemaal? Waarom blijven mensen jaren studeren in de Bijbel en komen steeds weer tot vernieuwende inzichten????
klopt, daarom ben ik het er niet mee eens wat chat schrijft over eenvoud van een kind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 19:04
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
IFAN841 schreef:
Nou, als je voor het O-tje word gehouden dan ben je gauw klaar hoor met rouwen. Kijk, als je verdriet omslaat in woede dan treur je ook niet meer om iemand...

denk jij, je bent nog maar drie weken verder, mijn man kon het niet laten om vreemd met iedereen te gaan, maakte kind bij een ander 2 dagen na de geboorte van een kind werd er ergens anders ook een kindje geboren, dus weet hoe het voelt om voor het ootje te worden gehouden, en ja dan komt er boosheid, later komen er andere fases van het rouwproces, verdriet, acceptatie, vergeving, alleen verder gaan, je leven weer oppakken. hoeft niet persee in die volgorde, maar zoals was het inge ? eerder al schreef, je kan pas verder met een nieuwe relatie als je je ouwe hebt losgelaten helemaal. Dat doe je niet effe in drie weken, je komt toch door een soort rouwproces. Waar jij nu in zit is boosheid, de andere moet je nog door heen. sterkte ermee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:53
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
IFAN841 schreef:
Ik was niet getrouwd. Bovendien zoek ik nóg geen vaste relatie... Eerst maar eens een vriendschap met iemand aangaan... Dan kijken we wel verder. Overigens ken ik zeker wel wat van dat rouwproces. Je gaat door een hel! Het voelt alsof er iets van je afscheurt...

En dan heb je daar toch iets meer tijd voor nodig dan drie weken Smiley die vol vragen zit Succes met vriendschap zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:41
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
CHATULIEM619 schreef:
Met de laatste bijdragen lijkt het alsof de bijbel vaag is. Zo vaag, dat je er eigenlijk niet vanuit kunt gaan, dat wat je leest echt wel zo bedoeld is. Daar ben ik het dus niet mee eens. Hoewel er verschillende vertalingen zijn of verschillende interpretaties, is de Bijbel heel duidelijk op centrale onderwerpen in de Bijbel. Zoals de kruisiging en de opstanding, de verlossing. Gods plan met de mens, hoe we als christen zouden moeten leven. De vraag is of je die eenvoud nog bezit om de bijbel op zijn waarde te schatten..

heb er over na zitten denken, het koninkrijk van het god is eenvoudig, hoe je tot jezus kan komen, maar de hele bijbel begrijpen, een kind zal openbaringen niet snel pakken, kom tot geloof met de eenvoud van een kind, is wat anders als de bijbel begrijpen helemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 18:01
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
IFAN841 schreef:
Hoe is het mogelijk! Ruim 3 weken geleden is mijn relatie uitgegaan, wat inderdaad keihard aankwam, en nu kom ik dit topic hier tegen. Het valt me trouwens op dat veel mensen boven de 40 nog met pijn zitten van een mislukte relatie...

Ligt er ook aan wat voor relatie je hebt gehad he, ik kon me ex vanaf me 17de, jaren meegeleefd, en dan opeens gaat alles mis, dan kom je toch in een soort rouwproces, na nu bijna 8 jaar gescheiden ben ik erover heen. het verbaasd me trouwens na drie weken, ben je er over heen en ga je op een datingsite, op zoek na een nieuwe relatie? En dan is ook nog het verschillend warom je ging scheiden, hoe je ex daarna met je omging, telt allemaal mee met verwerken, heb maar es een ex, die je kapot wil maken,heb maar es een stel kinderen die er de dupe van zijn geworden, niet ieder scheidings verhaal is hetzelfde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 12:47
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
CHATULIEM619 schreef:
Met de laatste bijdragen lijkt het alsof de bijbel vaag is. Zo vaag, dat je er eigenlijk niet vanuit kunt gaan, dat wat je leest echt wel zo bedoeld is. Daar ben ik het dus niet mee eens. Hoewel er verschillende vertalingen zijn of verschillende interpretaties, is de Bijbel heel duidelijk op centrale onderwerpen in de Bijbel. Zoals de kruisiging en de opstanding, de verlossing. Gods plan met de mens, hoe we als christen zouden moeten leven. De vraag is of je die eenvoud nog bezit om de bijbel op zijn waarde te schatten..

Wel voor mij vind het niet altijd zo eenvoudig wat god nu precies bedoelt chat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 39 Volgende
Pagina 11 van 39