ChristianMatch
 


Forum

Dagje "strand" ...
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 19:43
 
Het lijkt me leuk om het heide idee eens een beetje westelijker te verplaatsen zodat mensen die Ede toch iets te ver weg vinden ook eens een dagje mee kunnen...(En alle die-hard heidegangers zijn natuurlijk ook welkom)

Hier vlakbij zit een groot recreatiegebied genaamd "Bernisse" alwaar er vele kleine strandjes te vinden zijn aan het water...
Een perfecte plek dus om jezelf en de kids te vermaken:



Het idee zou hetzelfde zijn als bij de picknick...
We verzamelen op één plek en togen daarna met kids en spullen naar een nabij gelegen stukje strand.
Iedereen neemt zen eigen natje en droogje mee, en wat speelgoed voor de kids en we maken er een gezellige dag van! Knipoog smiley

De zomervakantie is de beste optie, als het nog lekker weer is!
Mogelijke data zijn 17 Juli en anders 21 Augustus, moeten we nog maar even kijken wat het beste uit komt...

Ga je mee? Zet jezelf dan ff op je lijstje...wil je anoniem blijven? Stuur ff een mailtje Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 20:15
 
TESSYBEAR731 schreef:
Het lijkt me leuk om het heide idee eens een beetje westelijker te verplaatsen zodat mensen die Ede toch iets te ver weg vinden ook eens een dagje mee kunnen...(En alle die-hard heidegangers zijn natuurlijk ook welkom)

Hier vlakbij zit een groot recreatiegebied genaamd "Bernisse" alwaar er vele kleine strandjes te vinden zijn aan het water...
Een perfecte plek dus om jezelf en de kids te vermaken:



Het idee zou hetzelfde zijn als bij de picknick...
We verzamelen op één plek en togen daarna met kids en spullen naar een nabij gelegen stukje strand.
Iedereen neemt zen eigen natje en droogje mee, en wat speelgoed voor de kids en we maken er een gezellige dag van! Knipoog smiley

De zomervakantie is de beste optie, als het nog lekker weer is!
Mogelijke data zijn 17 Juli en anders 21 Augustus, moeten we nog maar even kijken wat het beste uit komt...

Ga je mee? Zet jezelf dan ff op je lijstje...wil je anoniem blijven? Stuur ff een mailtje Lachende smiley

Lijkt me harstikke leuk maare kan je even vertellen waar het ongeveer ligt want de link die je hier geeft krijg ik idd niet geopend.....

Groetjes.
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 20:17
 
PEACEDOVE820 schreef:
Lijkt me harstikke leuk maare kan je even vertellen waar het ongeveer ligt want de link die je hier geeft krijg ik idd niet geopend.....

Groetjes.
Peacedove

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernisse

Bernisse betrekt een gebied dat paralel ligt aan Spijkenisse, Simonshaven, Zuidland, Geervliet, Heenvliet en Brielle...
mijn idee is om in de buurt van Spijkenisse af te spreken zodat het aan te fietsen is voor ons, en ook vrij makkelijk bereikbaar vanaf Rotterdam Knipoog smiley

http://www.vakantielandnederland.nl/bernisse__recreatiegebied.htm


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 6 juli 2010, 20:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 20:31
 
TESSYBEAR731 schreef:
http://nl.wikipedia.org/wiki/BernisseBernisse betrekt een gebied dat paralel ligt aan Spijkenisse, Simonshaven, Zuidland, Geervliet, Heenvliet en Brielle...
mijn idee is om in de buurt van Spijkenisse af te spreken zodat het aan te fietsen is voor ons, en ook vrij makkelijk bereikbaar vanaf Rotterdam Knipoog smiley

http://www.vakantielandnederland.nl/bernisse__recreatiegebied.htm

Ik twijfel nog mijn kids kunnen nl niet zwemmen.....
Maar lijkt me nog steeds wel erg leuk dub nog dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:24
 
PEACEDOVE820 schreef:
Ik twijfel nog mijn kids kunnen nl niet zwemmen.....
Maar lijkt me nog steeds wel erg leuk dub nog dus!

Bernisse staat erom bekend dat veel plassen afgeschermd zijn...
Er is na een klein stukje in het water een net aangebracht waar de kinderen niet voorbij kunnen...die van mij kan ook niet zwemmen en gaat dus nooit te ver Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:51
 
TESSYBEAR731 schreef:
Bernisse staat erom bekend dat veel plassen afgeschermd zijn...
Er is na een klein stukje in het water een net aangebracht waar de kinderen niet voorbij kunnen...die van mij kan ook niet zwemmen en gaat dus nooit te ver Knipoog smiley

Oke dan bij deze de eerste opgave:

Peacedove820 met kids( 21 augustus)


Laatst aangepast door
PEACEDOVE820
op dinsdag 6 juli 2010, 21:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:43
 
TESSYBEAR731 schreef:
http://nl.wikipedia.org/wiki/BernisseBernisse betrekt een gebied dat paralel ligt aan Spijkenisse, Simonshaven, Zuidland, Geervliet, Heenvliet en Brielle...
mijn idee is om in de buurt van Spijkenisse af te spreken zodat het aan te fietsen is voor ons, en ook vrij makkelijk bereikbaar vanaf Rotterdam Knipoog smiley

[url=h
ttp://www.vakantielandnederland.nl/bernisse__recreatiegebied.htm]http://www.vakantielandnederland.nl/bernisse__recreatiegebied.htm[/url]


heeeee een thuis wedstrijd...ik kom lopend hahahahha
3km of zo......

Verzamelen kan misschien t beste bij VV Simonshaven op t parkeer terrein, of mensen die met openbaar vervoer komen:

vanaf Rotterdam centraal de metro naar Spijkenisse, station Heemraadlaan uitstappen en als ik tijd heb, dan wil ik er best een paar rijden.
Verder rijd bus 106 vanaf station Heemraadlaan naar Simonshaven, vandaar is het 5 min lopen naar t strandje.

Als t warm is staat er altijd een ijscoman.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 00:06
 
TESSYBEAR731 schreef:
Bernisse staat erom bekend dat veel plassen afgeschermd zijn...
Er is na een klein stukje in het water een net aangebracht waar de kinderen niet voorbij kunnen...die van mij kan ook niet zwemmen en gaat dus nooit te ver Knipoog smiley

Maar je kan toch wel een lekker eind zwemmen he?

In dat geval (en natuurlijk nog ff afhankelijk van de exacte datum) denk ik dat ik mijn zoon niet meer kan stoppen (de jongste in dit geval).

Dan zouden er twee ervaren redders (te water) bij zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 00:19
 
MARIANNE129 schreef:
Maar je kan toch wel een lekker eind zwemmen he?

In dat geval (en natuurlijk nog ff afhankelijk van de exacte datum) denk ik dat ik mijn zoon niet meer kan stoppen (de jongste in dit geval).

Dan zouden er twee ervaren redders (te water) bij zijn.

je kan kilometers zwemmen..... op de racefiets doe ik een rondje...riviertje Bernisse in 35 min....met een gemiddelde van 33km/uur.
Dus zwemmend kan je uren zwemmen


by the way....heb daar een snoek van 1,15 mtr gevangen...dus kikkers niet te water laten..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 09:49
 
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven


Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598

Jonathan890


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 13:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 12:40
 
TESSYBEAR731 schreef:
De parkeerplaats van V.V. Simonshaven lijkt mij idd een goede plek om te verzamelen...had ik ook al aan gedacht Knipoog smiley
En zwemmen? Je kunt er zelfs onder water verdwalen als t moet haha...maar voor de kids zijn er goede afschermingen!

Verder wil ik graag weten welke datum het best uit komt?

Voorlopig heb ik dan staan:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Jonathan890
Marianne129 (?) met 2 kids

voor mij 21 augustus! andere datum kom ik niet want zit ik nog in t gips dus hoop het de 21e wordt!

Groetjes,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 19:52
 
Weer zo`n leuk idee maar ik kan niet Huilende smiley, smiley in tranen ,werken hè en ook nog volop in de vakantietijd dus niet te ruilen helaas!
Hoop wel dat er velen mee zullen gaan,gezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 21:20
 
TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!! Knipoog smiley

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven


ROUTEBESCHRIJVING.

Vanuit Hoekse Waard (Puttershoek, Numansdorp, Oud-Beijerland/Piershil):

1. Bij Oud-Beijerland de Veerpont richting Spijkenisse
2. Na de veerpont de tweede afslag links (net voor Hekelingen) richting Zuidland (Gorsdijk)
3. In Simonshaven (eerste dorp) de 1e afslag links, de dijk op
4. Op de dijk de 1e rechts
5. Boven parkeren (parkeerplaats voor het Bernisse-gebied)
6. Rechts onder de parkeerplaats ligt SV Simonshaven

Vanuit Rotterdam:

1. A15, richting Europoort
2. Na de Botlektunnel Afslag Spijkenisse (over de Hartelbrug)
3. Na de Hartelbrug linksaf (Groene Kruisweg - N218)
4. Volg richting Oud-Beijerland (Hekelingseweg N217)
5. Bij Hekelingen rechtsaf richting Zuidland (Gorsdijk)
6. Daarna als vanuit de richting Hoekse Waard (vanaf punt 3)

Vanuit Hellevoetsluis, Rozenburg, Brielle etc.

1. Volg de N218 richting Spijkenisse
2. Bij Spijkenisse afslag Oud Beijerland (Hekelingseweg - N217)
3. Daarna zoals vanuit Rotterdam (punt 5 en verder)

Vanuit Den Haag

1. Richting Rotterdam A13
2. Volg Richting Europoort (A4 en vervolgens A15)
3. Verder zoals onder Rotterdam (vanaf punt 2)

Vanuit Utrecht.

1. A12 Utrecht richting Den Haag
2. Bij Gouda A20 richting Rotterdam
3. Bij Rotterdam A15 richting Europoort
4. Verder zoals onder Rotterdam (punt 5 en verder).





CM-ers die mee gaan:

Tessybear731...met 1 kind
Peacedove820...met 3 kids
Marianne129 (?)...met 2 kids
Pearl wilde misschien ook mee...met 1 kind

Jonathan 890...met of zonder kinderen?

Ga je ook mee? Zet je naam er dan even bij op het lijstje en of/hoeveel kids er mee komen...blijf je liever even anoniem? Stuur me dan even een mailtje...
Wil je graag mee, maar is vervoer een probleem? Zet het gewoon even neer...er is vast een mouw aan te passen Lachende smiley

Plaatsen jullie ook even een prikbordberichtje? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, tenslotte!

Ik heb er zin an!


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 7 juli 2010, 22:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 10:00
 
Effe naar boven...

Kom op mensen, waar blijven de aanmeldingen nou? Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 12:49
 
TESSYBEAR731 schreef:
Effe naar boven...

Kom op mensen, waar blijven de aanmeldingen nou? Verlegen lachende smiley


Ja idd kom maar op....... Clown smiley
En het wordt natuurlijk heel erug gezellig dus wat let je Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 13:09
 
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven


Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598

Jonathan890

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 13:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 13:26
 
TESSYBEAR731 schreef:
Effe naar boven...

Kom op mensen, waar blijven de aanmeldingen nou? Verlegen lachende smiley


laat ik ff melden dat mijn aanmelding beetje voorbarig is.
k Weet niet waar de kids zin in hebben en of er andere verplichtingen zijn.
Dus zet mij maar bij de misschiens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 13:27
 
TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven


Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598

Jonathan890 (onder voorbehoud)

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 12 juli 2010, 10:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 15:45
 
And...up!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 10:47
 
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven


Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids


Jonathan890 (onder voorbehoud)

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 11:27
 
TESSYBEAR731 schreef:
Deze dus! Knipoog smiley


Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven


Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids


Jonathan890 (onder voorbehoud)

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LUCAS715





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 23:59
 
lijkt me ook leuk om mee te gaan 21 augustus Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 00:02
 
LUCAS715 schreef:
lijkt me ook leuk om mee te gaan 21 augustus Lachende smiley

Gezellig Lucas, zet je der bij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 00:03
 
TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven


Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids


Jonathan890 (onder voorbehoud)
Lucas715


Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 00:13
 
Gezelie hoe meer zielen hoe meer vreugd Clown smiley

Laatst aangepast door
PEACEDOVE820
op donderdag 15 juli 2010, 00:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 01:21
 
leuk idee zeg...heb er wel zin in lekker in de buurt ook....
Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MIEKJES285
op donderdag 15 juli 2010, 01:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 09:31
 
TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven


Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598
Miekjes285

Jonathan890
Lucas715


Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BENNY340





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:44
 
jammer tessy dat de route beschrijving niet helemaal klopt.
via biert is het korter naar simonshaven en makkelijker rijden.
en bij oud-beijerland vaart geen pontje wel bij nieuw-beijerland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 21:02
 
BENNY340 schreef:
jammer tessy dat de route beschrijving niet helemaal klopt.
via biert is het korter naar simonshaven en makkelijker rijden.
en bij oud-beijerland vaart geen pontje wel bij nieuw-beijerland.

Helaas kom je als je vanaf de snelweg bij rotterdam komt niet bepaald langs de Biert, en het pontje ligt welliswaar dichterbij Nieuw-Beyerland, maar is officieel de pont naar Oud-Beyerland...het plaatsje waar je langs komt als je de snelweg afgaat...en dan vlak daarna, voor Nieuw-Beyerland afslaat naar het pontje Knipoog smiley

Komt best goed hoor, Benny...die CM-ers zijn best slim!

En vaak in het bezit van een Tommie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 22:05
 
TESSYBEAR731 schreef:
TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven


Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598
Miekjes285

Jonathan890 ....onder voorbehoud
Lucas715


Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...


ik ging van t ene berichtje van je, van onder voorbehoud opeens naar zonder, dus gewoon mee???.....maar dat is dus niet zo...t blijft onder voorbehoud.

En in spijkenisse staan volgens mij geen boorden naar Oud Beyerland....maar wel richting pontje Nieuw Beyerland.
Dat dus blijven volgen totdat je Spijkenisse weer uitrijdt en dan boorden Zuidland, simonshaven volgen.
Daar even flink toeteren......hahaha...ik woon daar rechts in Spijkenisse.
Misschien dat ik wel zo benieuwd raak dat ik toch beslis te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3