ChristianMatch
 


Forum

BBQ- en in het midden van Nederland
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 11:35
 
Er is een spontaan idee opgekomen om in het midden van nederland te gaan BBQ-en.

Waar? in Veenendaal
tijd: rond een uur of 17.00 dan kunnen de werkenden missschien ook komen.
Datum: vrijdag 20 augustus, in Veenendaal.
ik kan er maximaal 20 kwijt dus vol is vol!
Kosten: als een ieder eigen spullen meeneemt dan kan het voor het geld dat je zelf wilt uitgeven. Er is ook een mogelijkheid om bij een slager alles te bestellen voor ongeveer €10,-

wie willen er komen? we maken er een gezellige avond van.

meenemen? een goed humeur, zonnig karakter en wat te drinken wat je zelf lekker vind, bord en bestek. En natuurlijk de zomer zon.
Kom op en geef je op


Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 15 juli 2010, 21:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:19
 
ik kan beide data, maar neem wel mijn pleegdochtertje mee;
ik let wel op haar overigens......... Knipoog smiley

is het niet handiger als ieder voor zichzelf eten én drinken meeneemt erika? anders loop jij enorm te sjouwen...


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 14 juli 2010, 20:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:35
 
HANNAH810 schreef:
ik kan beide data, maar neem wel mijn pleegdochtertje mee;
ik let wel op haar overigens......... Knipoog smiley

is het niet handiger als ieder voor zichzelf eten én drinken meeneemt erika? anders loop jij enorm te sjouwen...
Geen kinderen erbij stond er toch? Ik begrijp echt niet wat kinderen te maken hebben met een datingsite. Overigens, ik wil me aanmelden, en het is niet verstandig vlees mee te laten nemen. Meestal zit het dan twee uur in de auto, je weet niet wat voor kwaliteit je dan krijgt. Ik ben daarom ook best bereid er een tientje aan mee te betalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:42
 
CHATULIEM619 schreef:
Geen kinderen erbij stond er toch? Ik begrijp echt niet wat kinderen te maken hebben met een datingsite. Overigens, ik wil me aanmelden, en het is niet verstandig vlees mee te laten nemen. Meestal zit het dan twee uur in de auto, je weet niet wat voor kwaliteit je dan krijgt. Ik ben daarom ook best bereid er een tientje aan mee te betalen.




Er staat verstandiger ...
Lezen chat.

Er zitten hier op cm leden die kinderen hebben chat.
Je kan er niet omheen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:54
 
CHATULIEM619 schreef:
Geen kinderen erbij stond er toch? Ik begrijp echt niet wat kinderen te maken hebben met een datingsite. Overigens, ik wil me aanmelden, en het is niet verstandig vlees mee te laten nemen. Meestal zit het dan twee uur in de auto, je weet niet wat voor kwaliteit je dan krijgt. Ik ben daarom ook best bereid er een tientje aan mee te betalen.

er stond misschien chatuliem; en ik geef vervolgens aan dat ik of samen met mijn pleegdochter kom, of iets anders gezelligs ga doen met mn kleine meisje.
t wordt in ieder geval een leuke dag voor de kleine meid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:55
 
Sorry persoonlijk vind ik het zeer a-sociaal gedrag. Er is diverse keren op de site door verschillende mensen aangegeven dat we elkaar ook zonder kinderen eens willen ontmoeten. Nu kun je geen enkele activiteit meer afspreken zonder kinderen. Als je geen oppas hebt, hoef je je ook niet aan te melden. Op die manier hou je ook rekening met anderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:57
 
CHATULIEM619 schreef:
Sorry persoonlijk vind ik het zeer a-sociaal gedrag. Er is diverse keren op de site door verschillende mensen aangegeven dat we elkaar ook zonder kinderen eens willen ontmoeten. Nu kun je geen enkele activiteit meer afspreken zonder kinderen. Als je geen oppas hebt, hoef je je ook niet aan te melden. Op die manier hou je ook rekening met anderen.

Chatuliem, als het voor Erika geen probleem is, zie ik niet in waar je je druk om maakt. Ik zou zeggen laat dat over aan degene die het organiseert...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 20:57
 
CHATULIEM619 schreef:
Sorry persoonlijk vind ik het zeer a-sociaal gedrag. Er is diverse keren op de site door verschillende mensen aangegeven dat we elkaar ook zonder kinderen eens willen ontmoeten. Nu kun je geen enkele activiteit meer afspreken zonder kinderen. Als je geen oppas hebt, hoef je je ook niet aan te melden. Op die manier hou je ook rekening met anderen.




Organiseer dan zelf iets waar geen kinderen bij kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Sorry persoonlijk vind ik het zeer a-sociaal gedrag. Er is diverse keren op de site door verschillende mensen aangegeven dat we elkaar ook zonder kinderen eens willen ontmoeten. Nu kun je geen enkele activiteit meer afspreken zonder kinderen. Als je geen oppas hebt, hoef je je ook niet aan te melden. Op die manier hou je ook rekening met anderen.

Lachende smiley
mag ik u mededelen, heer chatuliem, koning der see-emmeraars;
- dat ik me niet heb aangemeld, noch opgedrongen.........
- u vertellen dat ik het heerlijk vind om met mijn meisje een groep andere alleenstaanden te ontmoeten..........
- wel oppas heb, maar hiervan geen gebruik wens te maken....
- mij niet verplicht voel om u toestemming af te smeken mee te gaan, doch dit in vriendelijk overleg regel met degene die een uitje aan het plannen is...
- en mij dan ook niet zo aan stoor of het u welbehaaglijk zou zijn of niet, wanneer ik naar een barbeque ga, op dezelfde plaats als de picknick, waar uwes toch niet komt omdat u steeds aangeeft dat u een maaltijd op de bossige heide toch wel als ernstig klef ervaart???

zucht.........meanderend beekje heeft gesproken, ugh..... Clown smiley

een vriendelijke groet van een a-sociale hannah, die met dit bericht eens flink haar best heeft gedaan, om eens werkelijk a-sociaal uit de hoek te komen.....


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 14 juli 2010, 21:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:06
 
Ok, dan meld ik me dus maar weer af. De activiteiten die ik nu kan bezoeken worden zienderogen minder. Maar ga uw gang met uw libelle feestjes....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:07
 
HANNAH810 schreef:
Lachende smiley
mag ik u mededelen, heer chatuliem, koning der see-emmeraars;
- dat ik me niet heb aangemeld, nog opgedrongen.........
- u vertellen dat ik het heerlijk vind om met mijn meisje een groep andere alleenstaanden te ontmoeten..........
- wel oppas heb, maar hiervan geen gebruik wens te maken....
- mij niet verplicht voel om u toestemming af te smeken mee te gaan, doch dit in vriendelijk overleg regel met degene die een uitje aan het plannen is...
- en mij dan ook niet zo aan stoor of het u welbehaaglijk zou zijn of niet, wanneer ik naar een barbeque ga, op dezelfde plaats als de picknick, waar uwes toch niet komt omdat u steeds aangeeft dat u een maaltijd op de bossige heide toch wel als ernstig klef ervaart???

zucht.........meanderend beekje heeft gesproken, ugh..... Clown smiley

een vriendelijke groet van een a-sociale hannah, die met dit bericht eens flink haar best heeft gedaan, om eens werkelijk a-sociaal uit de hoek te komen.....



Slecht geluk, dat kan veel beter joh Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:13
 
hannah enigszins kennende kan ze dat vééél beter Duiveltje smiley

maar 't is een goeie poging Clown smiley


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 14 juli 2010, 21:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Ok, dan meld ik me dus maar weer af. De activiteiten die ik nu kan bezoeken worden zienderogen minder. Maar ga uw gang met uw libelle feestjes....



Waar gaat dit over? Gaat het wel goed met je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:40
 
hallo erika leuk idee die bbq Kwijlende smiley
bij deze meld ik me aan:

grace585



kom mensen zet je op de lijst en laten we een gezelligge avond hebben met elkaar Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 14 juli 2010, 21:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:47
 
Erica....bij leven en welzijn hoop ik weldegelijk aanwezig te zijn....alles onder voorbehoud...enneh....als ik een chauffeur vind die me van Eden Centraal zou willen afhalen (en liefst ook weer daar afzetten)
Heb er zin in! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 22:02
 
HANNAH810 schreef:
Lachende smiley
mag ik u mededelen, heer chatuliem, koning der see-emmeraars;
- dat ik me niet heb aangemeld, noch opgedrongen.........
- u vertellen dat ik het heerlijk vind om met mijn meisje een groep andere alleenstaanden te ontmoeten..........
- wel oppas heb, maar hiervan geen gebruik wens te maken....
- mij niet verplicht voel om u toestemming af te smeken mee te gaan, doch dit in vriendelijk overleg regel met degene die een uitje aan het plannen is...
- en mij dan ook niet zo aan stoor of het u welbehaaglijk zou zijn of niet, wanneer ik naar een barbeque ga, op dezelfde plaats als de picknick, waar uwes toch niet komt omdat u steeds aangeeft dat u een maaltijd op de bossige heide toch wel als ernstig klef ervaart???

zucht.........meanderend beekje heeft gesproken, ugh..... Clown smiley

een vriendelijke groet van een a-sociale hannah, die met dit bericht eens flink haar best heeft gedaan, om eens werkelijk a-sociaal uit de hoek te komen.....

Voordat we weer een hele dicussie opnieuw beginnen, ik vind libelle-feestjes niet geschikt voor een dating site. En om daar zoveel uren reistijd en geld aan te besteden, is het mij niet waard. Ik wil best wel mensen ontmoeten, heb het ook jaren gedaan. Maar om bij elk nieuw initiatief meteen te vermelden dat de kinderen ook meegaan, vind ik niet gepast. Het kan moeilijk zijn nee te zeggen, daarom geef ik dat dan maar aan. Als er staat liever geen kinderen erbij,, zou dat een hint moeten zijn, die je in mijn ogen zou moeten begrijpen. Maar goed, zo lees ik het.
Wat ik klef vond aan die picknick waren jullie eigen reacties achteraf. We moeten elkaar zo snel mogelijk weer zien. We kunnen niet zo lang wachten....


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 15 juli 2010, 10:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 22:05
 
CHATULIEM619 schreef:
Voordat we weer een hele dicussie opnieuw beginnen, ik vind libelle-feestjes niet geschikt voor een dating site. En om daar zoveel uren reistijd en geld aan te besteden, is het mij niet waard. Ik wil best wel mensen ontmoeten, heb het ook jaren gedaan. Maar om bij elk nieuw initiatief meteen te vermelden dat de kinderen ook meegaan, vind ik niet gepast. Het kan moeilijk zijn nee te zeggen, daarom geef ik dat dan maar aan. Als er staat liever geen kinderen erbij,, zou dat een hint moeten zijn, die je in mijn ogen zou moeten begrijpen. Maar goed, zo lees ik het.

ik denk dat ik wel ongeveer weet wat Chatuliem wil:

hij wil een vrouw zonder verleden. een vrouw met een verleden heeft bij hem geen toekomst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 22:21
 
GRIFFIN748 schreef:
ik denk dat ik wel ongeveer weet wat Chatuliem wil:

hij wil een vrouw zonder verleden. een vrouw met een verleden heeft bij hem geen toekomst.
Ik heb het over elkaar ontmoeten, ik heb het niet over mijn persoonlijke wensen wat betreft een vrouw. Een vrouw met kinderen is wat mij betreft welkom, en ik weet dat er geen vrouwen zijn die geen verleden hebben Griffin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 22:22
 
GRIFFIN748 schreef:
ik denk dat ik wel ongeveer weet wat Chatuliem wil:

hij wil een vrouw zonder verleden. een vrouw met een verleden heeft bij hem geen toekomst.


tja... dan is er de optie om moslim te worden, een zelfmoordaanslag te plegen en eeuwig 70 maagden te hebben! Kwijlende smiley


(eeuwig 70 schoonmoeders ook... ) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 14 juli 2010, 22:57
 
jullie gaan allemaal wel erg of topic, Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
je gewoon opgeven voor een gezelligge bbq Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 12:32
 
heb ook wel zin om te komen maar er zit 1 maar aan

moet ik dan weer schone kleren mee nemen ?

want las dat die kleine mee komt en ja die kleine gaat nog wel Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 12:33
 
.

Laatst aangepast door
BRAZEEVEL772
op donderdag 15 juli 2010, 12:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 12:38
 
HANNAH810 schreef:
Lachende smiley
mag ik u mededelen, heer chatuliem, koning der see-emmeraars;
- dat ik me niet heb aangemeld, noch opgedrongen.........
- u vertellen dat ik het heerlijk vind om met mijn meisje een groep andere alleenstaanden te ontmoeten..........
- wel oppas heb, maar hiervan geen gebruik wens te maken....
- mij niet verplicht voel om u toestemming af te smeken mee te gaan, doch dit in vriendelijk overleg regel met degene die een uitje aan het plannen is...
- en mij dan ook niet zo aan stoor of het u welbehaaglijk zou zijn of niet, wanneer ik naar een barbeque ga, op dezelfde plaats als de picknick, waar uwes toch niet komt omdat u steeds aangeeft dat u een maaltijd op de bossige heide toch wel als ernstig klef ervaart???

zucht.........meanderend beekje heeft gesproken, ugh..... Clown smiley

een vriendelijke groet van een a-sociale hannah, die met dit bericht eens flink haar best heeft gedaan, om eens werkelijk a-sociaal uit de hoek te komen.....


waarom negeren jullie niet gewoon die opmerkingen
dan houd het vanzelf op niet op ingaan
zit alleen maar te stoken om aandacht
en doe jij a-sociale han ? kun jij dat wel ? hahahah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 14:43
 
BRAZEEVEL772 schreef:
waarom negeren jullie niet gewoon die opmerkingen
dan houd het vanzelf op niet op ingaan
zit alleen maar te stoken om aandacht
en doe jij a-sociale han ? kun jij dat wel ? hahahah
Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat je mijn opmerkingen zo interpreteert. Want hoewel de woorden misschien anders gekozen hadden kunnen worden, ben ik oprecht van mening, dat er ook gelegenheid gegeven moet worden aan contact met alleen volwassenen. En als de eerste aanmelding al gepaard gaat met de opmerking, mijn dochter gaat mee, dan wordt dit gebeuren precies hetzelfde als de picknick tegen de uitdrukkelijke wens van degene die dit wilde organiseren. Tot uitdrukking gebracht in de woorden: liever geen. Als dan ook blijkt dat er wel mogelijkheden zijn de kinderen thuis te laten, dan vind ik het niet getuigen van respect voor degene die dat organiseert. Als ik dat probeer aan te geven, is dat niet om ruzie te maken, maar om degene die dit organiseert te steunen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat je mijn opmerkingen zo interpreteert. Want hoewel de woorden misschien anders gekozen hadden kunnen worden, ben ik oprecht van mening, dat er ook gelegenheid gegeven moet worden aan contact met alleen volwassenen. En als de eerste aanmelding al gepaard gaat met de opmerking, mijn dochter gaat mee, dan wordt dit gebeuren precies hetzelfde als de picknick tegen de uitdrukkelijke wens van degene die dit wilde organiseren. Tot uitdrukking gebracht in de woorden: liever geen. Als dan ook blijkt dat er wel mogelijkheden zijn de kinderen thuis te laten, dan vind ik het niet getuigen van respect voor degene die dat organiseert. Als ik dat probeer aan te geven, is dat niet om ruzie te maken, maar om degene die dit organiseert te steunen.


CM organiseert regelmatig iets voor alleen volwassenen .....

Speeddaten
Singlesdag
Gamedaten
Boer zoekt JOU
enz. enz.

Ik denk dat je zelf de belemmerende factor bent in dit geheel ..... Smiley met dichtgeplakte mond


..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 15 juli 2010, 16:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:28
 
CROSSROAD317 schreef:
CM organiseert regelmatig iets voor alleen volwassenen .....

Speeddaten
Singlesdag
Gamedaten
Boer zoekt JOU
enz. enz.

Ik denk dat je zelf de belemmerende factor bent in dit geheel ..... Smiley met dichtgeplakte mond


..


Boer zoekt jou Smiley die vol vragen zit je bedoelt voor Chatuliem zeker boerin zoekt man?
Ik voel een nieuwe topic aankomen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:30
 
Jottum!

Ik was al bang dat er daadwerkelijk een topic ontstaan was waar iedereen het met elkaar eens zou zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:31
 
CARIN303 schreef:
Boer zoekt jou Smiley die vol vragen zit je bedoelt voor Chatuliem zeker boerin zoekt man?
Ik voel een nieuwe topic aankomen Knipoog smiley



Nee, "Boer zoekt JOU" dat was het thema van de laatste singlesdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:32
 
TESSYBEAR731 schreef:
Jottum!

Ik was al bang dat er daadwerkelijk een topic ontstaan was waar iedereen het met elkaar eens zou zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ben het helemaal met jullie eens! Lachende smiley met blinkend witte tanden(waar gaat het eigenlijk over?)


Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 15 juli 2010, 16:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:33
 
TESSYBEAR731 schreef:
Jottum!

Ik was al bang dat er daadwerkelijk een topic ontstaan was waar iedereen het met elkaar eens zou zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Met jou zal ik het nooit eens worden Tess, hoewel Amersfoort wel heel gezellig was Kussende smiley
(brrr niet te klef worden crossie)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 7 Volgende
Pagina 1 van 7