ChristianMatch
 


Forum

je lichaam een tempel
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:37
 
Nu eens niet deze tekst loslaten op seksuele dingen van ons leven, maar op de zorg die wij qua gezondheid besteden aan ons lichaam.

Hoever houden wij hier rekening mee? Denken wij na bij onze levensstijl hoe ons lichaam verzorgd wordt? Ons gewicht, ongezonde leef gewoontes, ongezonde eet gewoontes, het al dan niet sporten?

Is dit iets waar je over nadenkt bij deze dingen? En dan denk ik ook over de mensen waar wij zorg voor hebben, die onze geliefden zijn. In hoeverre denk je over je lichaam en je leven zo na, dat deze mensen ook betrokken zijn in dat stukje tempel zijn. Je kan heel slecht voor jezelf zorgen, waardoor je weet dat dit gevolgen heeft voor je levensverwachting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:39
 
Goed...ik zelf rook af en toe een sigaartje.....weet ik...is niet goed.

Gisteren was ik op mijn racefiets gestapt, ruim 40 km in iets meer dan een uur gefietst. Dat ging best hard, de laatste 5 km even doorgeknald tot ruim over de 45km/uur. toen ik afstapte thuis, stond ik te trillen op mijn benen. Een hartslag van rond de 160....oeps..

Morgen rijden ze met de tour over de mont Ventoux.....daar zijn al wat racefietsers overleden, profs, amateurs etc. door een te grote inspanning.
Ik zag dat gister op tv. Wielrenners als Simpson, Joost den Draaier, Gerrie Kneteman, Jose Jiminez, Marco Pantai. Allemaal goed getrainde mannen, al dan niet tijdens hun sport carriere of net erna.

Ben ik wel gezond bezig was mijn gedachte? Zover door gaan, over de grens waarop je je lichaam hoort schreeuwen, de pijngrens voorbij?

http://www.sportzorg.nl/nieuws/gezondheid-sporten-vooral-doen-maar-maak-het-niet-te-gek.html

En toch.....morgen misschien weer op mijn fiets stappen voor niet een rustig fietstochtje, maar gewoon ff knallen....tegen die 40km/uur blijven...kijken of het gemiddelde niet nog een stukkie hoger kan...want daar ligt de uitdaging.



Maar als ik dan in mijn vrienden en kennissen kring kijk zie ik ook mensen die als ze zich een trap op moeten sleuren, toch ook wel zeer ongezond bezig zijn. Nee niet ..... die trap is de oorzaak Clown smiley , maar het gewicht wat omhoog moet Smiley met dichtgeplakte mond

Een stukje wandelen, wat blijkbaar zo zwaar wordt, dat ze nog rustiger aan gaan doen. En maar een flink glas cola naar binnen sleurpen....t is ook zo heet Smiley die vol vragen zit

.


Laatst aangepast door
JONATHAN890
op maandag 19 juli 2010, 21:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:45
 
Probeer elke dag groente en vlees te eten incl. fruit. Fiets elke dag naar mijn werk, ja, elke dag weer zo snel mogelijk en hard. Probeer geestelijk in evenwicht te blijven. Ook daar moet je goed voor zorgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:54
 
We hebben of doen denk ik allemaal wel iets wat ons lichaam niet ten goede komt...
ik zelf heb inderdaad behoorlijk wat kilo's te veel, en ik besef me maar al te goed dat die er ook niet zomaar gekomen zijn. Ik heb niet goed voor mijn lichaam gezorgd! Maar achter die slechte zorg steekt wel een heel verhaal waar je niet zomaar een draai aan kunt geven...
Ik voel me aangesproken wanneer je het hebt over mensen die zichzelf een trap op moeten slepen...zo iemand ben ik...ik denk dat een 70-jarige zomaar een betere conditie heeft dan ik. Maar dat komt echt niet alleen omdat er een aantal kilo's teveel aanzitten...dat heeft ook gewoon met ziekte te maken...
We moeten goed voor die tempel zorgen inderdaad, maar soms zorgt de tempel er ook zelf voor dat we er niet goed voor kunnen zorgen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:59
 
JONATHAN890 schreef:
Goed...ik zelf rook af en toe een sigaartje.....weet ik...is niet goed.

Gisteren was ik op mijn racefiets gestapt, ruim 40 km in iets meer dan een uur gefietst. Dat ging best hard, de laatste 5 km even doorgeknald tot ruim over de 45km/uur. toen ik afstapte thuis, stond ik te trillen op mijn benen. Een hartslag van rond de 160....oeps..

Morgen rijden ze met de tour over de mont Ventoux.....daar zijn al wat racefietsers overleden, profs, amateurs etc. door een te grote inspanning.
Ik zag dat gister op tv. Wielrenners als Simpson, Joost den Draaier, Gerrie Kneteman, Jose Jiminez, Marco Pantai. Allemaal goed getrainde mannen, al dan niet tijdens hun sport carriere of net erna.

Ben ik wel gezond bezig was mijn gedachte? Zover door gaan, over de grens waarop je je lichaam hoort schreeuwen, de pijngrens voorbij?

http://www.sportzorg.nl/nieuws/gezondheid-sporten-vooral-doen-maar-maak-het-niet-te-gek.html

En toch.....morgen misschien weer op mijn fiets stappen voor niet een rustig fietstochtje, maar gewoon ff knallen....tegen die 40km/uur blijven...kijken of het gemiddelde niet nog een stukkie hoger kan...want daar ligt de uitdaging.



Maar als ik dan in mijn vrienden en kennissen kring kijk zie ik ook mensen die als ze zich een trap op moeten sleuren, toch ook wel zeer ongezond bezig zijn. Nee niet ..... die trap is de oorzaak Clown smiley , maar het gewicht wat omhoog moet Smiley met dichtgeplakte mond

Een stukje wandelen, wat blijkbaar zo zwaar wordt, dat ze nog rustiger aan gaan doen. En maar een flink glas cola naar binnen sleurpen....t is ook zo heet Smiley die vol vragen zit

.





Ik heb jou een mailtje gestuurd omdat ik niet iedere keer het forum wil gebruiken om je te verbeteren, maar ik blijk geblokkeerd te zijn door jou... nooit geweten dat ik stalkte, maar t zal wel goed zijn...

Joost den Draaier is GEEN wielrenner, tevens is hij NIET dood.
Je gegevens kloppen dus niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:02
 
Zow hee, waar haal je toch al die ideeen voor topics vandaan? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik rook ook, das een minpuntje..en ja daar ben ik me heel erg bewust van!en dat is toch de eerste stap.

ook had ik vreselijk veel overgewicht, met 100 excuses over waarom het zo was...
maar het lichaam is een kostbaar iets, je hebt er maar 1 van

nu, 37 kilo lichter Lachende smiley met blinkend witte tanden woon 3 hoog en pak de trap ipv de lift, en ik kan weer heerlijk voetballen met mn kids!! En toen dat voor het eerst weer gebeurde waren die glimmende oogjes het kostbaarste geschenk!!

ik ben de laatste die roept dat het makkelijk is om goed voor je (gekregen) lichaam te zorgen..verleidingen genoeg Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:02
 
PIETER649 schreef:
Ik heb jou een mailtje gestuurd omdat ik niet iedere keer het forum wil gebruiken om je te verbeteren, maar ik blijk geblokkeerd te zijn door jou... nooit geweten dat ik stalkte, maar t zal wel goed zijn...

Joost den Draaier is GEEN wielrenner, tevens is hij NIET dood.
Je gegevens kloppen dus niet.



Er zit nog een foutje in pieter.. maar dat is off topic. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:05
 
JONATHAN890 schreef:
Nu eens niet deze tekst loslaten op seksuele dingen van ons leven, maar op de zorg die wij qua gezondheid besteden aan ons lichaam.

Hoever houden wij hier rekening mee? Denken wij na bij onze levensstijl hoe ons lichaam verzorgd wordt? Ons gewicht, ongezonde leef gewoontes, ongezonde eet gewoontes, het al dan niet sporten?

Is dit iets waar je over nadenkt bij deze dingen? En dan denk ik ook over de mensen waar wij zorg voor hebben, die onze geliefden zijn. In hoeverre denk je over je lichaam en je leven zo na, dat deze mensen ook betrokken zijn in dat stukje tempel zijn. Je kan heel slecht voor jezelf zorgen, waardoor je weet dat dit gevolgen heeft voor je levensverwachting.
De link van een tempel en gezond leven ontgaat me een beetje. Als ik aan een tempel denk, denk ik eerder aan geestelijke zaken. In hoeverre laat je je geest beïnvloeden met ongeestelijke zaken.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:06
 
CHATULIEM619 schreef:
De link van een tempel en gezond leven ontgaat me een beetje. Als ik aan een tempel denk, denk ik eerder aan geestelijke zaken. In hoeverre laat je je geest beïnvloeden met ongeestelijke zaken.......

Dat staat zelfs in de Bijbel....je lichaam als een tempel onderhouden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:08
 
MARIO216 schreef:
Dat staat zelfs in de Bijbel....je lichaam als een tempel onderhouden


maar niet alles dat in de bijbel staat hoef je letterlijk te nemen toch? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:09
 
CHATULIEM619 schreef:
De link van een tempel en gezond leven ontgaat me een beetje. Als ik aan een tempel denk, denk ik eerder aan geestelijke zaken. In hoeverre laat je je geest beïnvloeden met ongeestelijke zaken.......

Je kan de tempel toch ook gewoon letterlijk verontreinigen? Door te roken, of overmatig drank of drugsgebruik, verkeerd eetgedrag etc...
lijkt me eigenlijk wel gewoon heel logisch!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:12
 
MARISKA601 schreef:
Er zit nog een foutje in pieter.. maar dat is off topic. Knipoog smiley


ze rijden inderdaad morgen niet over de mt ventoux.... klopt maris Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:15
 
TESSYBEAR731 schreef:
Je kan de tempel toch ook gewoon letterlijk verontreinigen? Door te roken, of overmatig drank of drugsgebruik, verkeerd eetgedrag etc...
lijkt me eigenlijk wel gewoon heel logisch!
De reden dat ik mensen erop attendeer dat het meer om geestelijke zaken gaat, is omdat er op dit moment een religie aan het ontstaan is in NL. De gezondheidsreligie. Met haar nieuwe zonden en overtredingen en haar nieuwe verlossing, nl. als je alle dingen laat staan blijf je langer leven. De link naar het biologisch dynamisch eten wordt al snel gelegd. Dus mensen ga normaal met alles om en laat je niks wijsmaken over gezondheid....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:25
 
PIETER649 schreef:
Ik heb jou een mailtje gestuurd omdat ik niet iedere keer het forum wil gebruiken om je te verbeteren, maar ik blijk geblokkeerd te zijn door jou... nooit geweten dat ik stalkte, maar t zal wel goed zijn...

Joost den Draaier is GEEN wielrenner, tevens is hij NIET dood.
Je gegevens kloppen dus niet.

klopt helemaal Pieter....t is Johannes Draaijer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:27
 
MARISKA601 schreef:
Er zit nog een foutje in pieter.. maar dat is off topic. Knipoog smiley

dit dus ook....eh..ja het is Pantani....en vast nog wel een typefoutje
Geen zin om t verder na te lezen....ben ook maar een mens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:30
 
PIETER649 schreef:
ze rijden inderdaad morgen niet over de mt ventoux.... klopt maris Knipoog smiley


pfffffffffff..........ze zullen morgen ook wel flink zuchten

die berg heet ook de berg des doods. tom Simpson overleed er tijdens de tour door te grote inspanning, uitdroging en oververhitting
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:31
 
JONATHAN890 schreef:
Nu eens niet deze tekst loslaten op seksuele dingen van ons leven, maar op de zorg die wij qua gezondheid besteden aan ons lichaam.

Hoever houden wij hier rekening mee? Denken wij na bij onze levensstijl hoe ons lichaam verzorgd wordt? Ons gewicht, ongezonde leef gewoontes, ongezonde eet gewoontes, het al dan niet sporten?

Is dit iets waar je over nadenkt bij deze dingen? En dan denk ik ook over de mensen waar wij zorg voor hebben, die onze geliefden zijn. In hoeverre denk je over je lichaam en je leven zo na, dat deze mensen ook betrokken zijn in dat stukje tempel zijn. Je kan heel slecht voor jezelf zorgen, waardoor je weet dat dit gevolgen heeft voor je levensverwachting.

Bij mij zaten de verkeerde gewoontes ook in 't eten, nou ja 'gewoonte' was het niet... bij mij zat het vooral van binnen, wat zich dus naar buiten uitte... korte tijd annorexia wat al snel over ging in boulimia omdat je daarmee het minder zichtbaar kon maken en dat uitgemergelde vond ik maar niks...
Op een gegeven moment was ik het 'spugen' zat en dacht ik er vanaf te zijn, maar schijn bedriegt... het ging over in troost eten... een aanval van heel veel voedsel achter elkaar, maar dat bleef wel binnen (sorry voor het onpasselijke hiervan, maar boulimia is een echte stoornis)

Ik kwam erachter dat 't te maken had met hoe ik me voelde en daarom begon ik me voor het eerst te uiten... gewoon janken als ik het moeiliijk had, het opkroppen was genoeg geweest en had al veels te lang geduurd... opkroppen van menselijke gevoelens door wat ik had meegemaakt.
En toen ik er psychisch aan werkte werden de (vr)eetbuien vanzelf minder... dik ben ik er nooit door geworden, want het waren 'buien'.

Hoop dat mijn verhaal een inspiratie kan zijn voor anderen.
Zorg voor jezelf, maar vergeet je binnenkant niet, daar zit vaak het echte probleem en is denk ik in veel gevallen effectiever dan dat lijngedoe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:31
 
JONATHAN890 schreef:
pfffffffffff..........ze zullen morgen ook wel flink zuchten

die berg heet ook de berg des doods. tom Simpson overleed er tijdens de tour door te grote inspanning, uitdroging en oververhitting

hoe kun je nu zo offtopic reageren in je eigen topic...

Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:31
 
JONATHAN890 schreef:
pfffffffffff..........ze zullen morgen ook wel flink zuchten

die berg heet ook de berg des doods. tom Simpson overleed er tijdens de tour door te grote inspanning, uitdroging en oververhitting


in 1967 en er was flink uit de dopingpot gesnoept
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:40
 
PIETER649 schreef:
in 1967 en er was flink uit de dopingpot gesnoept


ik denk dat dat hele wielrennen een grote doping, superrrrr preparaten gedoe is..
Vandaag bijvoorbeeld....rijden ze t eerste gedeelte van de etappe een gemiddelde van 47km/uur.
20 jr geleden lag het gemiddelde op ongeveer 35km/uur , gisteren...bergetappe....43km/uur gemiddeld Gefrustreerde smiley
Het materiaal is beter, maar de energie moet toch echt uit de man komen.
En hoeveel tour vedettes worden niet gepakt?


CHATULIEM619 schreef:
De reden dat ik mensen erop attendeer dat het meer om geestelijke zaken gaat, is omdat er op dit moment een religie aan het ontstaan is in NL. De gezondheidsreligie. Met haar nieuwe zonden en overtredingen en haar nieuwe verlossing, nl. als je alle dingen laat staan blijf je langer leven. De link naar het biologisch dynamisch eten wordt al snel gelegd. Dus mensen ga normaal met alles om en laat je niks wijsmaken over gezondheid....

Daarom geef ik zelf ook aan dat te veel sporten ook wel eens niet goed zou kunnen zijn. En wat is er mis met biologisch dynamisch eten?
En wat is er mis met langer leven? Ik hou toch ook mijn ogen open tijdens het autorijden? Verraste, verbaasde smiley Clown smiley
Wijsmaken over gezondheid...... dat probeer ik juist met dit topic eens te bespreken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:40
 
PIETER649 schreef:
in 1967 en er was flink uit de dopingpot gesnoept



En doping is niet bepaald gezond voor je lichaam.
Wat een mens nodig heeft om zijn lichaam gezond te houden kan hij uit gezond voedsel halen.

Topsport bedrijven is niet echt gezond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:40
 
PIETER649 schreef:
maar niet alles dat in de bijbel staat hoef je letterlijk te nemen toch? Knipoog smiley

Jezus sloopte ook de tempel, dus ook een reden om het ook te doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:40
 
MARIEKE897 schreef:
Zow hee, waar haal je toch al die ideeen voor topics vandaan? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


eh......daar hadden we t gister toch over ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:44
 
JONATHAN890 schreef:
eh......daar hadden we t gister toch over ??

Clown smiley sssttt..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:44
 
SUSANNAH475 schreef:
Bij mij zaten de verkeerde gewoontes ook in 't eten, nou ja 'gewoonte' was het niet... bij mij zat het vooral van binnen, wat zich dus naar buiten uitte... korte tijd annorexia wat al snel over ging in boulimia omdat je daarmee het minder zichtbaar kon maken en dat uitgemergelde vond ik maar niks...
Op een gegeven moment was ik het 'spugen' zat en dacht ik er vanaf te zijn, maar schijn bedriegt... het ging over in troost eten... een aanval van heel veel voedsel achter elkaar, maar dat bleef wel binnen (sorry voor het onpasselijke hiervan, maar boulimia is een echte stoornis)

Ik kwam erachter dat 't te maken had met hoe ik me voelde en daarom begon ik me voor het eerst te uiten... gewoon janken als ik het moeiliijk had, het opkroppen was genoeg geweest en had al veels te lang geduurd... opkroppen van menselijke gevoelens door wat ik had meegemaakt.
En toen ik er psychisch aan werkte werden de (vr)eetbuien vanzelf minder... dik ben ik er nooit door geworden, want het waren 'buien'.

Hoop dat mijn verhaal een inspiratie kan zijn voor anderen.
Zorg voor jezelf, maar vergeet je binnenkant niet, daar zit vaak het echte probleem en is denk ik in veel gevallen effectiever dan dat lijngedoe.


Met alle dingen in je leven die je doet of gedaan hebt, kan je blijven hangen......... tja....t is zo, kan er niets aan doen etc....

Inderdaad zitten de dingen vaak van binnen...t blijven hangen, terug kijken en een drempel niet over, omdat dat een andere instelling vergt.

Maar ik zeg altijd...Morgen is jouw dag....Dan kan je alles gaan doen wat je moet en zou moeten doen. Niemand kan jou weerhouden, dingen anders te gaan doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:48
 
MARIO216 schreef:
Jezus sloopte ook de tempel, dus ook een reden om het ook te doen Knipoog smiley

Zooo hey!! Wow!! Morgen kilo chocola halen! Kwijlende smiley Kwijlende smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:50
 
JONATHAN890 schreef:
Met alle dingen in je leven die je doet of gedaan hebt, kan je blijven hangen......... tja....t is zo, kan er niets aan doen etc....

Inderdaad zitten de dingen vaak van binnen...t blijven hangen, terug kijken en een drempel niet over, omdat dat een andere instelling vergt.

Maar ik zeg altijd...Morgen is jouw dag....Dan kan je alles gaan doen wat je moet en zou moeten doen. Niemand kan jou weerhouden, dingen anders te gaan doen.

en als je die drempel dan voorbij bent...wauw!!
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:51
 
ZINGA672 schreef:
Zooo hey!! Wow!! Morgen kilo chocola halen! Kwijlende smiley Kwijlende smiley Engeltje smiley

Kwijlende smiley mjammie zing..wat ga je halen??????????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:52
 
JONATHAN890 schreef:
Met alle dingen in je leven die je doet of gedaan hebt, kan je blijven hangen......... tja....t is zo, kan er niets aan doen etc....

Inderdaad zitten de dingen vaak van binnen...t blijven hangen, terug kijken en een drempel niet over, omdat dat een andere instelling vergt.

Maar ik zeg altijd...Morgen is jouw dag....Dan kan je alles gaan doen wat je moet en zou moeten doen. Niemand kan jou weerhouden, dingen anders te gaan doen.

Mijn voorbeeld is juist om te laten zien dat er wel wat aan te doen is...
en wat betreft die boulimia, ben er al 10 jaar vanaf...
Maar moest daar wel aan denken, gezien dit topic.

Enne... vandaag ? vaker eten koken haha... ik eet wel gezond hoor, maar koken doe ik nog te weinig... sporten ook trouwens...
veel water drinken zorgt voor een mooie en jonge huid.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:52
 
MARIEKE897 schreef:
Kwijlende smiley mjammie zing..wat ga je halen??????????????


ja...ehhh....kilo chocola staat er volgens mij. puur, wit of melk....
een reep wegeten kan nooit gezond zijn,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3