ChristianMatch
 


Forum

PC-problemen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
YVON848





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 19:36
 
Ik wilde net een foto van mij en mijn zoontje plaatsen maar het lukte niet want de foto was te groot. Woedende smiley Wie wil even uitleggen hoe ik de foto kleiner moet maken?

liefs van YVON!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 19:45
 
YVON848 schreef:
Ik wilde net een foto van mij en mijn zoontje plaatsen maar het lukte niet want de foto was te groot. Woedende smiley Wie wil even uitleggen hoe ik de foto kleiner moet maken?

liefs van YVON!

www.resizer.nl

Hier kun je de foto verkleinen naar elk gewenst formaat en het wijst eigenlijk vanzelf!

Succes Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 19:47
 
YVON848 schreef:
Ik wilde net een foto van mij en mijn zoontje plaatsen maar het lukte niet want de foto was te groot. Woedende smiley Wie wil even uitleggen hoe ik de foto kleiner moet maken?

liefs van YVON!

Foto openen in paint, dan formaat verkleinen en weer opslaan als..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YVON848





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 18:40
 
IMKE917 schreef:
Foto openen in paint, dan formaat verkleinen en weer opslaan als..

Bedankt voor jullie tips! Lachende smiley
liefs van YVON
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 22:36
 
JONATHAN890 schreef:
ik surf met Google Chrome...en ook dat gaat perfect.
Ik zal Fire-fox ook eens proberen...Google Chrome heeft wat nadelen.
Bij het tikken van een mailtje via CM, kan ik geen emoticons inplakken.
Dat schermpje staat er gewoon niet.
Ook bij het replyen op een mail, wordt de hele mail in elkaar gevouwen
enters en dergelijke worden niet herkend. Ook bij het wijzigen van je profiel kan je sommige dingen niet die met IE wel lukken.
Erg vervelend dat sites toch wat afhankelijk zijn van IE terwijl die explorer zo traag is...zucht

Ik heb anders totaal geen problemen met Google Chrome. En IE vind ik zulke bagger...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 23:04
 
BEUN656 schreef:
Ik heb anders totaal geen problemen met Google Chrome. En IE vind ik zulke bagger...


Beetje overdreven Beun ...op zich is IE een goed progamma Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 20:29
 
LEONARD480 schreef:
Beetje overdreven Beun ...op zich is IE een goed progamma Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Waarom denk je dat mensen IE Internet ExploDer noemen? En niet alleen in de Applewereld. Neem Firefox, een verademing en je wordt niet gemanipuleerd om allerlei Microsoftoplossingen zoals Bing te installeren. Firefox werkt ook op de Apple het beste. Safari ziet er gelikt uit en is mooi gemaakt maar niet erg snel.

Thomas, Firefox is er ook in het Fries.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 20:30
 
LEONARD480 schreef:
Beetje overdreven Beun ...op zich is IE een goed progamma Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Waarom denk je dat mensen IE Internet ExploDer noemen? En niet alleen in de Applewereld. Neem Firefox, een verademing en je wordt niet gemanipuleerd om allerlei Microsoftoplossingen zoals Bing te installeren. Firefox werkt ook op de Apple het beste. Safari ziet er gelikt uit en is mooi gemaakt maar niet erg snel.

Thomas, Firefox is er ook in het Fries.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 00:48
 
THOMAS968 schreef:
Waarom denk je dat mensen IE Internet ExploDer noemen? En niet alleen in de Applewereld. Neem Firefox, een verademing en je wordt niet gemanipuleerd om allerlei Microsoftoplossingen zoals Bing te installeren. Firefox werkt ook op de Apple het beste. Safari ziet er gelikt uit en is mooi gemaakt maar niet erg snel.

Thomas, Firefox is er ook in het Fries.


Thomas zit in de marketing van Firefox en ja zelfs in het fries tjonge ha ha

Dus overstappen mensen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 01:00
 
THOMAS968 schreef:
Waarom denk je dat mensen IE Internet ExploDer noemen? En niet alleen in de Applewereld. Neem Firefox, een verademing en je wordt niet gemanipuleerd om allerlei Microsoftoplossingen zoals Bing te installeren. Firefox werkt ook op de Apple het beste. Safari ziet er gelikt uit en is mooi gemaakt maar niet erg snel.

Thomas, Firefox is er ook in het Fries.

Google werkt in belgië minstens even goed en even vlug als firefox hoor,
integendeel, gaat vlotter dan firefox!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 08:42
 
LEONARD480 schreef:
Thomas zit in de marketing van Firefox en ja zelfs in het fries tjonge ha ha

Dus overstappen mensen Knipoog smiley


Chrome is snel maar zou iets uitgebreider moeten zijn, naar mijn idee. Vind het goede compromis maar eens he.



Overstappen naar Apple dan wel he Knipoog smiley , je PC-programma's draaien er ook gewoon op - als je dat zou willen.

Thomas, die zich afvraagt welke Applegebruiker dat dan nog wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 13:53
 
Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren probelemen met de skype. Als ik de test doe met de microfoon hoor ik me haast niet. Tenzij ik die spreekstok bijna in mijn mond steek. Ik heb al het één en ander nagezien maar het blijft maar slecht. Mijn ouders verstaan me haast niet. Weet iemand een oplossing?

Dan is er nog het probleem met de outlook. Ik heb een kpnmail.nl mailadres maar ik krijg mijn mails niet te lezen via outlook. Er komt een foutmelding en de vraag om mijn wachtwoord in te vullen. Het wachtwoord dat ik van KPN kreeg leverde niets op. Dat wachtwoord had ik bij de aansluiting veranderd in mijn eigen gekozen wachtwoord maar wanneer ik dat ingeef blijf ik ook steeds weer problemen ondervinden. Zijn er nog CM-ers die dit probleem hebben? Of een oplossing weten?

Telefonisch advies vragen aan KPN is een erg dure aangelegenheid en haast niet te doen omdat ik een prepaid ding heb.

Alvast bedankt...

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 14:06
 
FRANKT627 schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren probelemen met de skype. Als ik de test doe met de microfoon hoor ik me haast niet. Tenzij ik die spreekstok bijna in mijn mond steek. Ik heb al het één en ander nagezien maar het blijft maar slecht. Mijn ouders verstaan me haast niet. Weet iemand een oplossing?

Dan is er nog het probleem met de outlook. Ik heb een kpnmail.nl mailadres maar ik krijg mijn mails niet te lezen via outlook. Er komt een foutmelding en de vraag om mijn wachtwoord in te vullen. Het wachtwoord dat ik van KPN kreeg leverde niets op. Dat wachtwoord had ik bij de aansluiting veranderd in mijn eigen gekozen wachtwoord maar wanneer ik dat ingeef blijf ik ook steeds weer problemen ondervinden. Zijn er nog CM-ers die dit probleem hebben? Of een oplossing weten?

Telefonisch advies vragen aan KPN is een erg dure aangelegenheid en haast niet te doen omdat ik een prepaid ding heb.

Alvast bedankt...

Frank

Bekend probleem bij outlook Frank ...zit hem in de instellingen voor zover ik weet....loop alle instellingen eens goed na bij de Account..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 16:46
 
FRANKT627 schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren probelemen met de skype. Als ik de test doe met de microfoon hoor ik me haast niet. Tenzij ik die spreekstok bijna in mijn mond steek. Ik heb al het één en ander nagezien maar het blijft maar slecht. Mijn ouders verstaan me haast niet. Weet iemand een oplossing?

Dan is er nog het probleem met de outlook. Ik heb een kpnmail.nl mailadres maar ik krijg mijn mails niet te lezen via outlook. Er komt een foutmelding en de vraag om mijn wachtwoord in te vullen. Het wachtwoord dat ik van KPN kreeg leverde niets op. Dat wachtwoord had ik bij de aansluiting veranderd in mijn eigen gekozen wachtwoord maar wanneer ik dat ingeef blijf ik ook steeds weer problemen ondervinden. Zijn er nog CM-ers die dit probleem hebben? Of een oplossing weten?

Telefonisch advies vragen aan KPN is een erg dure aangelegenheid en haast niet te doen omdat ik een prepaid ding heb.

Alvast bedankt...

Frank

Er was vandaag een storing bij KPN waardoor je geen contact kon krijgen met de server voor mail. (ook tv was ff uit de lucht)
Oplossing, alle systemen opnieuw opstarten, dus de ook de experia box van KPN..... meestall lukt het daarna wel. Let wel op, als je ook tv van KPN hebt dat je daarna ook de ontvanger opnieuw opstart. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 16:54
 
Mijn internet probleem moet nu opgelost zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 18:09
 
LEONARD480 schreef:
Bekend probleem bij outlook Frank ...zit hem in de instellingen voor zover ik weet....loop alle instellingen eens goed na bij de Account..

Hoi Leonard en Cross,

De outlook doet het inderdaad weer. Op google probeerde ik de site van KPN te openen en dat lukte ook niet. Misschien was hun "computer-machien" wel defect zoals je zelf zegt.

Nu het probleem met de skype nog proberen op te lossen. Boze smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 17 maart 2011, 01:27
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Leonard en Cross,

De outlook doet het inderdaad weer. Op google probeerde ik de site van KPN te openen en dat lukte ook niet. Misschien was hun "computer-machien" wel defect zoals je zelf zegt.

Nu het probleem met de skype nog proberen op te lossen. Boze smiley

Frank

Fijn dat het weer werkt Frank...

En Skype ???iets met de geluidskaart ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 17 maart 2011, 23:26
 
LEONARD480 schreef:
Fijn dat het weer werkt Frank...

En Skype ???iets met de geluidskaart ???

Ja waarschijnlijk is er iets met de geluidskaart niet in orde. Ik kan bij Skype een 'micro-test' doen het probleem is dat ik me zelf bijna niet hoor. Ook wanneer ik met mijn ouders aan de skype hangen horen ze me haast niet. Misschien is het iets met drivers of zo. Ik ken er helemaal niets van. Liedjes van Youtube kan ik wel heel goed beluisteren. Dus is het iets tussen Skype en Windows denk ik...Marcowaal ken ook wel iets van computers Knipoog smiley ...waar zit hij ergens???

FT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 00:54
 
FRANKT627 schreef:
Ja waarschijnlijk is er iets met de geluidskaart niet in orde. Ik kan bij Skype een 'micro-test' doen het probleem is dat ik me zelf bijna niet hoor. Ook wanneer ik met mijn ouders aan de skype hangen horen ze me haast niet. Misschien is het iets met drivers of zo. Ik ken er helemaal niets van. Liedjes van Youtube kan ik wel heel goed beluisteren. Dus is het iets tussen Skype en Windows denk ik...Marcowaal ken ook wel iets van computers Knipoog smiley ...waar zit hij ergens???

FT

Weet je Frankt ..misschien toch een instelling die niet goed is ingesteld...
Welk merk is je geluidskaart??
Is het een onboard geluidskaart of een pci variant?
Krijg toch sterk de indruk van je instellingen..
Laatste drivers downloaden is altijd goed natuurlijk...
en vele vragen en oplossingen staan op helpmij.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 07:47
 
LEONARD480 schreef:
Weet je Frankt ..misschien toch een instelling die niet goed is ingesteld...
Welk merk is je geluidskaart??
Is het een onboard geluidskaart of een pci variant?
Krijg toch sterk de indruk van je instellingen..
Laatste drivers downloaden is altijd goed natuurlijk...
en vele vragen en oplossingen staan op helpmij.nl

hoi Leonard,

Ik heb een realtek AC97 geluidskaart. Dus de kaart die bij de laptop zat. Wat je bedoeld met een pci variant is me onduidelijk.
Ik heb bij realtek drivers gedownload en dat was eens ZIP bestand. Nu dat het uitgepakt is weet ik niet wat ik moet doen want ik zie realtek AC97 er niet bij staan. Op eigen houtje wat gaan doen durf ik niet goed want indien de laptop helemaal in duigen valt ben ik totaal reddeloos.

De site Helpmij heb ik al eens doorplozen maar ik vind niet echt een oplossing. Ik zal nog eens beter zoeken.

Alvast bedankt voor de reacties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 08:27
 
FRANKT627 schreef:
hoi Leonard,

Ik heb een realtek AC97 geluidskaart. Dus de kaart die bij de laptop zat. Wat je bedoeld met een pci variant is me onduidelijk.
Ik heb bij realtek drivers gedownload en dat was eens ZIP bestand. Nu dat het uitgepakt is weet ik niet wat ik moet doen want ik zie realtek AC97 er niet bij staan. Op eigen houtje wat gaan doen durf ik niet goed want indien de laptop helemaal in duigen valt ben ik totaal reddeloos.

De site Helpmij heb ik al eens doorplozen maar ik vind niet echt een oplossing. Ik zal nog eens beter zoeken.

Alvast bedankt voor de reacties.


Nou in duigen vallen ..valt wel mee hoor...
Welk merk is de laptop en type ..Frankt? ...
Op zich hoeft die AC97 driver niet direct vermeld te worden ...omdat het een algemene groep drivers zou kunnen bevatten.
Is de driver van realtek site gedownload of van de fabrikant van de laptop.

tot laters..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 08:54
 
LEONARD480 schreef:
Nou in duigen vallen ..valt wel mee hoor...
Welk merk is de laptop en type ..Frankt? ...
Op zich hoeft die AC97 driver niet direct vermeld te worden ...omdat het een algemene groep drivers zou kunnen bevatten.
Is de driver van realtek site gedownload of van de fabrikant van de laptop.

tot laters..

Hoi L,

De laptop is een Acer Travelmate 2201LC de realtek AC97 hoorde erbij.
Ik heb gisteren de driver gedownload van Realtec site...dus niet van Acer...alhoewel ik nu aan het twijfelen ga. Ik ga het even proberen op te zoeken...als het niet lukt ga ik me een stel postduiven kopen... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 15:19
 
FRANKT627 schreef:
Hoi L,

De laptop is een Acer Travelmate 2201LC de realtek AC97 hoorde erbij.
Ik heb gisteren de driver gedownload van Realtec site...dus niet van Acer...alhoewel ik nu aan het twijfelen ga. Ik ga het even proberen op te zoeken...als het niet lukt ga ik me een stel postduiven kopen... Gefrustreerde smiley


Hoi Frankt,

Zal zeker op de site van Acer kijken....weet je zeker dat je goed zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:14
 
LEONARD480 schreef:
Hoi Frankt,

Zal zeker op de site van Acer kijken....weet je zeker dat je goed zit

Ik weet het niet meer Leonard. Gisteren heb ik zoveel sites met drivers bezocht dat ik nu niet meer weet van welke site ik gedownload heb. Na het downloaden heb ik er niets meer mee gedaan.

Van welke site kan ik dan het beste de driver downloaden? Het moet wel een gemakkelijke handeling zijn want wanneer het te ingewikkeld word durf ik niets meer doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:30
 
FRANKT627 schreef:
Ik weet het niet meer Leonard. Gisteren heb ik zoveel sites met drivers bezocht dat ik nu niet meer weet van welke site ik gedownload heb. Na het downloaden heb ik er niets meer mee gedaan.

Van welke site kan ik dan het beste de driver downloaden? Het moet wel een gemakkelijke handeling zijn want wanneer het te ingewikkeld word durf ik niets meer doen.

Deze site Frankt

http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

of

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_2200.html

deze moet je hebben.....

ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/travelmate_2200/driver/audio.zip


Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 18 maart 2011, 17:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:38
 
LEONARD480 schreef:
Deze site Frankt

http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

of

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_2200.html

deze moet je hebben.....

ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/travelmate_2200/driver/audio.zip

Hoi Leonard,

Dank je wel voor de sites. Nu ik ze zie herinner ik mij dat ik deze heb gebruikt gisteren. Na het unzippen krijg je wel bestanden maar ik kan er niet uit opmaken welke ik moet gebruiken omdat ze niet verwijzen naar de realtek driver. Daarom heb ik na het unzippen er niets mee gedaan.

Frank (radeloos)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 18:27
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Leonard,

Dank je wel voor de sites. Nu ik ze zie herinner ik mij dat ik deze heb gebruikt gisteren. Na het unzippen krijg je wel bestanden maar ik kan er niet uit opmaken welke ik moet gebruiken omdat ze niet verwijzen naar de realtek driver. Daarom heb ik na het unzippen er niets mee gedaan.

Frank (radeloos)

Nou zie na het uitpakken een complete software met daarbij een setup ...die moet je dus gebruiken ....Frankt Knipoog smiley

en klaar is Clara Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 01:47
 
LEONARD480 schreef:
Nou zie na het uitpakken een complete software met daarbij een setup ...die moet je dus gebruiken ....Frankt Knipoog smiley

en klaar is Clara Clown smiley

Hoi Leonardus, Clara is er niet...ik bedoel dat ik de setup heb gedaan maar het is niet verholpen. Ik heb nog steeds datzelfde probleem.

Ik laat het hier dan maar bij. ALs ik dan met mijn ouders praat door de Skype zal ik die micro wel tegen mijn mond houden. Een andere oplossing zie ik niet. Heel erg bedankt om te helpen een mee te zoeken naar het probleem...

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 09:28
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Leonardus, Clara is er niet...ik bedoel dat ik de setup heb gedaan maar het is niet verholpen. Ik heb nog steeds datzelfde probleem.

Ik laat het hier dan maar bij. ALs ik dan met mijn ouders praat door de Skype zal ik die micro wel tegen mijn mond houden. Een andere oplossing zie ik niet. Heel erg bedankt om te helpen een mee te zoeken naar het probleem...

Frank

Hoi Frankt..

Dan zit er iets in de instellingen niet goed...

Kan eigenlijk niet anders...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 11:10
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Leonardus, Clara is er niet...ik bedoel dat ik de setup heb gedaan maar het is niet verholpen. Ik heb nog steeds datzelfde probleem.

Ik laat het hier dan maar bij. ALs ik dan met mijn ouders praat door de Skype zal ik die micro wel tegen mijn mond houden. Een andere oplossing zie ik niet. Heel erg bedankt om te helpen een mee te zoeken naar het probleem...

Frank


skype deinstalleren en opnieuw installeren .... ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 Volgende
Pagina 4 van 21