ChristianMatch
 


Forum

ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 20:32
 
Nog steeds is iedereen waarschijnlijk niet thuis?? Laten we aannemen dat iedereen wel thuis is gekomen.
Duurde wel lang dat iedereen er was maar toen was er wel gebak. Overheerlijk in torenvorm geserveerd op de parkeerplaats. Bedankt Natanya.
We hebben niet echt bij elkaar gelopen, de kinderen van Natanya en Hannah verzamelden ondertussen mega veel schelpen. We hebben gelopen tot op die pier waar de eerste vuurtoren staat. Nadat iedereen, met hulp, op de rotsblokken werden getrotseerd.
Ik ben zelf met nog drie anderen via de boulevard (we moesten via een omweg en via het centrum) lopen. De anderen duurde het nog al even en het werd algauw donker. We waren als eerste bij de auto's en hebben afscheid genomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATHANYA830





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 21:27
 
Nou, ik ben inmiddels veilig thuis met de kinderen. Wat was het mistig op de terugweg. Zieke smiley

Samen met Hannah, Visser en Leonard zijn we na de pier (op de terugweg) over het strand naar het restaurant gelopen. Omdat we dachten dat we het restaurant wel zouden tegenkomen, zijn we overgestoken naar de boulevard.

Aan het einde van de boulevard hebben we uiteindelijk gevraagd waar het restaurant was aan twee passerende dames... Hannah en aanhang namen daar afscheid. Toen we uiteindelijk de boulevard weer helemaal terug waren gelopen Gefrustreerde smiley , kwamen we Herman en Brigit tegen die al in het restaurant zaten.

Daar hebben we heerlijk gegeten en gebabbeld (met de kinderen vrij rustig aan de andere kant van de tafel Lachende smiley ) en zijn we in het donker lekker terug gelopen. Om kwart over acht reed ik van het parkeerterrein af Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik vond het een heerlijke middag, leuk om iedereen zo eens in het 'echt' te zien! Een beetje jammer dat we elkaar na de pier een beetje zijn kwijtgeraakt, maar kleinigheidjes hou je toch...

Ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 21:33
 
MARIO216 schreef:
Nog steeds is iedereen waarschijnlijk niet thuis?? Laten we aannemen dat iedereen wel thuis is gekomen.
Duurde wel lang dat iedereen er was maar toen was er wel gebak. Overheerlijk in torenvorm geserveerd op de parkeerplaats. Bedankt Natanya.
We hebben niet echt bij elkaar gelopen, de kinderen van Natanya en Hannah verzamelden ondertussen mega veel schelpen. We hebben gelopen tot op die pier waar de eerste vuurtoren staat. Nadat iedereen, met hulp, op de rotsblokken werden getrotseerd.
Ik ben zelf met nog drie anderen via de boulevard (we moesten via een omweg en via het centrum) lopen. De anderen duurde het nog al even en het werd algauw donker. We waren als eerste bij de auto's en hebben afscheid genomen.

Net thuis gekomen na een zeer intensieve en zeer plezierige strandwandeling en nu …effen flink uitbuiken, want dat is wel nodig na zo'n berenmaaltijd. Jammer, dat een aantal mensen het spoor door de opkomende mist zijn kwijtgeraakt en het verhaal van pareltje, die flink geld gaat opleveren in Noord-Holland. Het noorden van Nederland heeft een attractie van wereldformaat erbij gekregen. Alleen diegene die een euro betaald mag het kleine wereldwonder aanschouwen en voor nadere vragen hier ontrent even Natanya mailen. Rest mij nog te bedanken Visser en ook Hannah voor het opzetten en het organiseren van deze activiteit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATHANYA830





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 21:48
 
Hahaha, Pareltje is de vrouwelijke strandkrab die mijn dochter op het strand heeft gevonden. Overigens is ze in de auto al omgedoopt naar mevrouw Krabs.

Inmiddels heeft ze een plekje in de schuur gevonden waar ze kan liggen uitdrogen Twijfelende smiley Daarna mogen ze haar om de beurt mee naar school nemen. Leonard bracht de kinderen op het fantastische idee om munt te slaan uit deze vondst Knipoog smiley

Ik neem lekker nog een cakeje... die waren nog lang niet op. De rest gaat in de vriezer voor toekomstig bezoek, dus als je in de buurt bent (of vlak langs rijdt)...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 21:50
 
LEONARD480 schreef:
Net thuis gekomen na een zeer intensieve en zeer plezierige strandwandeling en nu …effen flink uitbuiken, want dat is wel nodig na zo'n berenmaaltijd. Jammer, dat een aantal mensen het spoor door de opkomende mist zijn kwijtgeraakt en het verhaal van pareltje, die flink geld gaat opleveren in Noord-Holland. Het noorden van Nederland heeft een attractie van wereldformaat erbij gekregen. Alleen diegene die een euro betaald mag het kleine wereldwonder aanschouwen en voor nadere vragen hier ontrent even Natanya mailen. Rest mij nog te bedanken Visser en ook Hannah voor het opzetten en het organiseren van deze activiteit.



nou ja, seg; leonard; HEB ik een keer niets gedaan, krijg ik NOG de schuld............ Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 19 november 2011, 21:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 22:01
 
HANNAH810 schreef:
nou ja, seg; leonard; HEB ik een keer niets gedaan, krijg ik NOG de schuld............ Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley


haha ....komt door pareltje ...zeg maar. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 22:05
 
NATHANYA830 schreef:
Hahaha, Pareltje is de vrouwelijke strandkrab die mijn dochter op het strand heeft gevonden. Overigens is ze in de auto al omgedoopt naar mevrouw Krabs.

Inmiddels heeft ze een plekje in de schuur gevonden waar ze kan liggen uitdrogen Twijfelende smiley Daarna mogen ze haar om de beurt mee naar school nemen. Leonard bracht de kinderen op het fantastische idee om munt te slaan uit deze vondst Knipoog smiley

Ik neem lekker nog een cakeje... die waren nog lang niet op. De rest gaat in de vriezer voor toekomstig bezoek, dus als je in de buurt bent (of vlak langs rijdt)...

Even een merkwaardige vraag ..hoe zie of het een mannetje of vrouwtje krab is....Moet je eerst rammelen of zo Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATHANYA830





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 22:10
 
LEONARD480 schreef:
Even een merkwaardige vraag ..hoe zie of het een mannetje of vrouwtje krab is....Moet je eerst rammelen of zo Smiley die vol vragen zit

Dat zei de aanhang van Hannah, iets over grote schaal, kleine scharen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:26
 
wij waren ook op tijd terug...veilig en wel....doordat ik vannacht moet werken konden we niet blijven om te eten...wel jammer overgens, maar als er een volgende keer komt, dan hoop ik vrij te hebben....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 08:55
 
Het was prachtige "zomerse" strandwandeling en we hebben lekker gelopen en helaas konden we niet lekker uitwaaien, het was bijna windstil.
Bij het begin hebben we lekkere koffie gedronken met lekkere, gemaakt door Nathanya, cupcakes Kwijlende smiley .
Bij het einde van de wandeling hebben we bij Binky Beer gegeten, kwamen we onverwacht oud cmleden tegen. Dat waren Bennie en Miekjes. Ze hebben onze groep zien wandelen op het strand. Wat is de wereld toch klein hè Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HERMAN388
op zondag 20 november 2011, 08:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 12:27
 
Scheveningen.

Om 14.00 uur aangekomen op parkeerplaats het Zwarte Pad , eerst kennis gemaakt met Mario die me al voor was. Op het gemakje op de anderen gewacht die hoopten te komen en om 15.15 het strand opgegaan na eerst koffie te hebben gedronken met zelfgebakken cakejes van Natanya en kids. Heerlijk. Jammer dat er een paar waren die zich wel hadden opgegeven maar niet kwamen opdraven.Ook kwamen er nog wat tips en goede wensen binnen via sms van personen aan het thuisfront die met ons meeleefden. Volgende keer hopen ze er ook bij te zijn hebben ze beloofd. Knipoog smiley
Goed, eenmaal op het strand besloten om naar rechtsaf te slaan richting de haven . Onder de pier van Scheveningen afscheid genomen van Piet die wegens lichamelijke ongemakken de wandeling niet verder kon voortzetten. Piet , toch geweldig dat je het wilde ondernemen en dat je er een poosje bij kon zijn.
Lekker rustig verder gewandeld maar ja , hoe zit dat nou ...waarom wordt er niet gevist aan het strand van Scheveningen?
Want ja , visser en strand , dan moet er toch ook vis gezien worden. Uiteindelijk op het havenhoofd aangekomen na een klimpartij die voor iedereen niet erg meeviel zag ik daar vissers staan. Even een praatje gemaakt en wat nieuws uitgewisseld te hebben met een plaatselijke visser de terugweg ondernomen.
Maar door één of andere miscommunicatie scheidden de wegen van een groep die over het strand ging en een groep die langs de boulevard terug ging. Maar ja, kan gebeuren . Dan zullen we ze later wel tegenkomen.
Maar toch niet, dus toen maar naar Binkie Beer en daar zaten er een paar . Wel leuk om daar ook nog 2 oud- cmmers tegen te komen.
Na een heerlijke maaltijd op het gemakje richting de parkeerplaats . Daar afscheid genomen van de overigen en huiswaarts gekeerd. onderweg niet veel last gehad van mist dus het was half 10 ongeveer dat ik weer thuis was.
Voor mij een geslaagde dag , op een enkel punt na waar ik de volgende keer beter op moet letten. Maar dan organiseert Nathanya het heb ik begrepen. Nu nog even over m'n spierpijn heen zien te komen en alvast lekker dromen over de volgende wandeling.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRIGIT826





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 13:50
 
ik sluit mij aan bij Herman, we hebben een ongelooflijk mooie dag gehad en dat voor november
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12
Pagina 12 van 12