ChristianMatch
 


Forum

Goede dingen van het christelijk geloof in God bedenken.
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 18:24
 
De goede dingen van het Christelijk geloof in God bedenken.

Ik zal zelf beginnen.

Dat zijn natuurlijk alleen goede dingen, en ik denk dat het goed is om dingen te bedenken en daar bij stil te staan.(staat ook geschreven)

Ik heb vertrouwen omdat God zoveel mooie dingen beloofd in de bijbel.

Bijvoorbeeld: iedereen die gelooft dat God Zijn Zoon naar deze aarde gestuurd heeft, om onze zonden te dragen, ter dood is gekruisigd, en weer na drie dagen is opgestaan, om bij God in de Hemel te zijn. Tot de wederkomst naar de aarde. I
Iedereen die dat gelooft heeft 'eeuwig' leven.
Dus ik ben niet meer bang voor de dood, de dood is van zijn angel ontdaan, staat ook geschreven.

In het dagelijkse leven ben ik blij, omdat de natuur zo mooi is, en het idee dat God dat heeft gemaakt. Ik kan erg van de natuur genieten. Gewoon een zonsopgang, wandeling in de natuur of in een mooie stad.

Ik heb vertrouwen in de dingen; ik kan voor alles wat ik moeilijk vind eerst bidden en dan weet ik dat ik moeilijke dingen, dat ik daar niet alleen door hoef te gaan, maar dat God met mij is en mij kracht geeft. Bijvoorbeeld een moeilijk gesprek met iemand, of een ziekenhuisbezoek voor een operatie of omdat ik moet werken wat ik weleens erg moeilijk vind.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 5 november 2011, 18:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 20:56
 
Er zijn tweeerlei soorten overtuigingen in ons bestaan van de menselijke leven.

Ten eerste is algemene overtuiging

we leven wel in het geloof, Als er iets dreigt dat de wereld ten onder gaat, dan ga je bidden om te bewaren, je leest de Bijbel meer dan gebruikelijk, je gaat hamsteren om de voorraad te vullen in huis, je bent bang voor de dood en hel, je kijkt naar de hemel.
Over een poosje gebeurt er niet meer, dan leeft je gewoon en weer "normale" leven.

Ten tweede is zaligmakende overtuiging

Je blijft in hele leven diep in het gebed, je leest de Bijbel, dagelijks berouw over de zonde, trouw naar de kerk, gesprek over Zijn voorzienigheid tot de dood toe, vraagt dagelijks om vergeving.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDDY899





Berichten: 31

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 23:31
 
SHANITA130 schreef:
De goede dingen van het Christelijk geloof in God bedenken.

Ik zal zelf beginnen.

Dat zijn natuurlijk alleen goede dingen, en ik denk dat het goed is om dingen te bedenken en daar bij stil te staan.(staat ook geschreven)

Ik heb vertrouwen omdat God zoveel mooie dingen beloofd in de bijbel.

Bijvoorbeeld: iedereen die gelooft dat God Zijn Zoon naar deze aarde gestuurd heeft, om onze zonden te dragen, ter dood is gekruisigd, en weer na drie dagen is opgestaan, om bij God in de Hemel te zijn. Tot de wederkomst naar de aarde. I
Iedereen die dat gelooft heeft 'eeuwig' leven.
Dus ik ben niet meer bang voor de dood, de dood is van zijn angel ontdaan, staat ook geschreven.

In het dagelijkse leven ben ik blij, omdat de natuur zo mooi is, en het idee dat God dat heeft gemaakt. Ik kan erg van de natuur genieten. Gewoon een zonsopgang, wandeling in de natuur of in een mooie stad.

Ik heb vertrouwen in de dingen; ik kan voor alles wat ik moeilijk vind eerst bidden en dan weet ik dat ik moeilijke dingen, dat ik daar niet alleen door hoef te gaan, maar dat God met mij is en mij kracht geeft. Bijvoorbeeld een moeilijk gesprek met iemand, of een ziekenhuisbezoek voor een operatie of omdat ik moet werken wat ik weleens erg moeilijk vind.

De vreugde om elke dag te beseffen een kind van Hem te zijn en een persoonlijke relatie met Hem te hebben,dat Hij altijd bij je is.
Fantastisch toch!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 22:50
 
HERMAN388 schreef:
Er zijn tweeerlei soorten overtuigingen in ons bestaan van de menselijke leven.

Ten eerste is algemene overtuiging

we leven wel in het geloof, Als er iets dreigt dat de wereld ten onder gaat, dan ga je bidden om te bewaren, je leest de Bijbel meer dan gebruikelijk, je gaat hamsteren om de voorraad te vullen in huis, je bent bang voor de dood en hel, je kijkt naar de hemel.
Over een poosje gebeurt er niet meer, dan leeft je gewoon en weer "normale" leven.

Ten tweede is zaligmakende overtuiging

Je blijft in hele leven diep in het gebed, je leest de Bijbel, dagelijks berouw over de zonde, trouw naar de kerk, gesprek over Zijn voorzienigheid tot de dood toe, vraagt dagelijks om vergeving.

Ja Herman, wat heb je dat mooi geschetst.

Het eerste gedeelte is hoe een ongelovige zal reageren.

Het tweede deel hoe een gelovige reageert.

Zo zie ik je reaktie.

Dank je!



Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 6 november 2011, 22:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 22:51
 
EDDY899 schreef:
De vreugde om elke dag te beseffen een kind van Hem te zijn en een persoonlijke relatie met Hem te hebben,dat Hij altijd bij je is.
Fantastisch toch!!!

Ja, dat is fantastisch!

Een persoonlijke relatie met God!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 23:02
 
HERMAN388 schreef:
Ten tweede is zaligmakende overtuiging

Je blijft in hele leven diep in het gebed, je leest de Bijbel, dagelijks berouw over de zonde, trouw naar de kerk, gesprek over Zijn voorzienigheid tot de dood toe, vraagt dagelijks om vergeving.


elke dag je zonde belijden is wat anders dan elke dag vragen om vergeving.
elke dag vergeving vragen is elke dag Jezus opnieuw kruisigen.

ai, das vast weer een "gevaarlijke" opmerking ... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 00:08
 
Hoi Herman,

Ik heb even het 'onze Vader' gekopieerd.

9 Bidt gij dan aldus:
Onze Vader die in de hemelen zijt,
uw naam worde geheiligd;
10 uw Koninkrijk kome;
uw wil geschiede,
gelijk in de hemel alzo ook op de aarde.
11 Geef ons heden ons dagelijks brood;
12 en vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren;
13 en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. [Want Uwer is het Koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid in der eeuwigheid. Amen.]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 12:10
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Herman,

Ik heb even het 'onze Vader' gekopieerd.

9 Bidt gij dan aldus:
Onze Vader die in de hemelen zijt,
uw naam worde geheiligd;
10 uw Koninkrijk kome;
uw wil geschiede,
gelijk in de hemel alzo ook op de aarde.
11 Geef ons heden ons dagelijks brood;
12 en vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren;
13 en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. [Want Uwer is het Koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid in der eeuwigheid. Amen.]

Knap van je Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 16:41
 
MOMO697 schreef:
elke dag je zonde belijden is wat anders dan elke dag vragen om vergeving.
elke dag vergeving vragen is elke dag Jezus opnieuw kruisigen.

ai, das vast weer een "gevaarlijke" opmerking ... Zieke smiley

Ik begrijp precies wat je bedoelt Momo en er is niets gevaarlijks aan.
Wij zijn geen zondaars meer die geloven maar gelovigen die helaas nog wel zondigen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 16:52
 
En toch staat het in het "Onze Vader". hét gebed dat Jezus ook ons geleerd heeft..."...vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij anderen hun schulden vergeven.".
En Jezus heeft daar niet bij vermeld hoe vaak je dat mag/moet bidden.

Naar mijn bescheiden mening is het vragen aan God om vergeving van de dingen die ik verkeerd gezegd en gedaan heb, niet het steeds opnieuw kruisigen van Jezus.

Maar het vragen van vergeving komt voor mij nadat ik mijn zonden beleden heb.
Dus eerst toegeven waarin ik zondig ben geweest en daarna om vergiffenis vragen.

En daar hoort voor mij ook bij vragen aan God of Hij mij wil laten zien waarin en hoe ik verkeerd ben geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 17:08
 
MOMO697 schreef:
elke dag je zonde belijden is wat anders dan elke dag vragen om vergeving.
elke dag vergeving vragen is elke dag Jezus opnieuw kruisigen.

ai, das vast weer een "gevaarlijke" opmerking ... Zieke smiley

Nee hoor...niet gevaarlijk...
Gewoon heel duidelijk!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 17:29
 
MARY052 schreef:
Ik begrijp precies wat je bedoelt Momo en er is niets gevaarlijks aan.
Wij zijn geen zondaars meer die geloven maar gelovigen die helaas nog wel zondigen.

Halleluja sister. Ben blij dat er meer zijn die het weten Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 17:33
 
JOSINA022 schreef:
En toch staat het in het "Onze Vader". hét gebed dat Jezus ook ons geleerd heeft..."...vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij anderen hun schulden vergeven.".
En Jezus heeft daar niet bij vermeld hoe vaak je dat mag/moet bidden.

Naar mijn bescheiden mening is het vragen aan God om vergeving van de dingen die ik verkeerd gezegd en gedaan heb, niet het steeds opnieuw kruisigen van Jezus.

Maar het vragen van vergeving komt voor mij nadat ik mijn zonden beleden heb.
Dus eerst toegeven waarin ik zondig ben geweest en daarna om vergiffenis vragen.

En daar hoort voor mij ook bij vragen aan God of Hij mij wil laten zien waarin en hoe ik verkeerd ben geweest.

Das dan weer het verschil tussen wedergeboren christenen en traditionele christenen. Ik gun je je mening ook al zijn we het oneens. Ik ga je ook niet overtuigen van mijn overtuiging Knipoog smiley
Er is er maar 1 die kan overtuigen, en dat is de Geest.
Het enige wat ik je schuldig ben is Liefde.
Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 17:48
 
MOMO697 schreef:
Das dan weer het verschil tussen wedergeboren christenen en traditionele christenen. Ik gun je je mening ook al zijn we het oneens. Ik ga je ook niet overtuigen van mijn overtuiging Knipoog smiley
Er is er maar 1 die kan overtuigen, en dat is de Geest.
Het enige wat ik je schuldig ben is Liefde.
Kussende smiley

Dank je wel voor je respect!

Heb echter wel een vraagje: bedoel je dat ik, als "traditioneel" Christen niet een wedergeboren Christen ben/kan zijn? En dat ik mij niet laat leiden door de Heilige Geest?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 20:03
 
JOSINA022 schreef:
Dank je wel voor je respect!

Heb echter wel een vraagje: bedoel je dat ik, als "traditioneel" Christen niet een wedergeboren Christen ben/kan zijn? En dat ik mij niet laat leiden door de Heilige Geest?

Nee hoor Josina, dat bedoel ik niet.
Was ff een uitlokkende opmerking en je reageert precies zo als ik verwachtte. Sorry Verlegen lachende smiley

k moest er ook wel om lachen.

Laat onze Hemelse Vader hier maar mee worstelen. Begin ik niet aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 20:05
 
MOMO697 schreef:
Nee hoor Josina, dat bedoel ik niet.
Was ff een uitlokkende opmerking en je reageert precies zo als ik verwachtte. Sorry Verlegen lachende smiley

k moest er ook wel om lachen.

Laat onze Hemelse Vader hier maar mee worstelen. Begin ik niet aan.

Oooooooh....wat ben jij Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 20:07
 
JOSINA022 schreef:
Oooooooh....wat ben jij Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley Knipoog smiley

Ja erg he? haha Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 20:12
 
ZEELAND736 schreef:
Nee hoor...niet gevaarlijk...
Gewoon heel duidelijk!!!

Er staat ergens een tekst(NT) dat als we/iemand niet meer zou geloven en dan weer bekeerd worden dat dan Jezus opnieuw gekruisigd zou worden.

Heb helaas helemaal geen tijd om het op te zoeken.





Shanita die heeft gewerkt, en hard, en morgen weer gaat/moet werken, en uitgeteld is.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 7 november 2011, 20:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 20:28
 
SHANITA130 schreef:
Er staat ergens een tekst(NT) dat als we/iemand niet meer zou geloven en dan weer bekeerd worden dat dan Jezus opnieuw gekruisigd zou worden.

Heb helaas helemaal geen tijd om het op te zoeken.





Shanita die heeft gewerkt, en hard, en morgen weer gaat/moet werken, en uitgeteld is.

Maar dat was niet wat ik bedoelde Shanita ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 13:04
 
Hoi!

O, dat dacht ik. tis namelijk het enige vers, voor zover ik weet natuurlijk, waar het over 'Jezus opnieuw kruisigen gaat'. Mensen die niet meer geloven, die opnieuw tot bekering komen. als ik tijd heb, wat ik nu niet heb, zal ik het even opzoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 21:41
 
Ik heb nog iets heel erg goeds bedacht.

Ik vind het gewoon tof, dit forum, om zo van gedachten te wisselen met christenen. Wat zonder internet niet mogelijk zou zijn. zo met christenen over het hele land over onderwerpen van gedachten wisselen.

Dat sterk mij, en bemoedigd mij. en ik leer er ook van.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 20:49
 
'Kerkgangers hebben minder kans op depressie'
Mensen die regelmatig een kerk, synagoge of andere religieuze dienst bezoeken, hebben meer kans op een positieve kijk op het leven. Ook verlaagt kerkbezoek het risico op een depressie, blijkt uit een recent onderzoek aan de Yeshiva Universiteit van Manhattan



Ik verbaasde me eigenlijk over dit krantenartikel want ik vind juist (neem cm maar als uitgangspunt) dat er hier zo vaak gekeken wordt met een sombere blik......als je op het forum de reacties leest merk ik niet vaak iets positiefs uitstralen....vaker gemopper van wat er allemaal misgaat.....en anders moet en kan in het leven...


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 14 november 2011, 21:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
'Kerkgangers hebben minder kans op depressie'
Mensen die regelmatig een kerk, synagoge of andere religieuze dienst bezoeken, hebben meer kans op een positieve kijk op het leven. Ook verlaagt kerkbezoek het risico op een depressie, blijkt uit een recent onderzoek aan de Yeshiva Universiteit van Manhattan



Ik verbaasde me eigenlijk over dit krantenartikel want ik vind juist (neem cm maar als uitgangspunt) dat er hier zo vaak gekeken wordt met een sombere blik......als je op het forum de reacties leest merk ik niet vaak iets positiefs uitstralen....vaker gemopper van wat er allemaal misgaat.....en anders moet en kan in het leven...

Kerkmensen kijken vaak naar elkaar om, ook in moeilijke tijden. Zou dat meespelen? En geloven en vertrouwen op God, die voor je zorgt, kan ook een bepaalde rust geven.

Hmm.....of je CM als uitgangspunt moet nemen? Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
MARYAN401
op maandag 14 november 2011, 21:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:28
 
MARYAN401 schreef:
Kerkmensen kijken vaak naar elkaar om, ook in moeilijke tijden. Zou dat meespelen? En geloven en vertrouwen op God, die voor je zorgt, kan ook een bepaalde rust geven.

Hmm.....of je CM als uitgangspunt moet nemen? Twijfelende smiley



Je hebt gelijk en je hebt wel een punt....CM kan ik beter niet als graadmeter nemen.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:33
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je hebt gelijk en je hebt wel een punt....CM kan ik beter niet als graadmeter nemen.... Knipoog smiley


Cee-eM is absoluut GEEN doorsnee van de maatschappij, zelfs niet van het christelijke deel ervan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:35
 
PIETER649 schreef:
Cee-eM is absoluut GEEN doorsnee van de maatschappij, zelfs niet van het christelijke deel ervan!


Jaja Pieter, ik had het al genuanceerd.....na de wijze opmerking van Maryan...... Knipoog smiley Ook jij hebt gelijk.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:36
 
PIETER649 schreef:
Cee-eM is absoluut GEEN doorsnee van de maatschappij, zelfs niet van het christelijke deel ervan!

Haha, zo duidelijk durfde ik het niet te stellen. Verlegen lachende smiley Denk dat we misschien wel hetzelfde bedoelen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:40
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jaja Pieter, ik had het al genuanceerd.....na de wijze opmerking van Maryan...... Knipoog smiley Ook jij hebt gelijk.....

Willemijn, volgens mij zit je te lang op CM. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 21:45
 
MARYAN401 schreef:
Willemijn, volgens mij zit je te lang op CM. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


De hint is duidelijk.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 november 2011, 06:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
'Kerkgangers hebben minder kans op depressie'
Mensen die regelmatig een kerk, synagoge of andere religieuze dienst bezoeken, hebben meer kans op een positieve kijk op het leven. Ook verlaagt kerkbezoek het risico op een depressie, blijkt uit een recent onderzoek aan de Yeshiva Universiteit van Manhattan



Ik verbaasde me eigenlijk over dit krantenartikel want ik vind juist (neem cm maar als uitgangspunt) dat er hier zo vaak gekeken wordt met een sombere blik......als je op het forum de reacties leest merk ik niet vaak iets positiefs uitstralen....vaker gemopper van wat er allemaal misgaat.....en anders moet en kan in het leven...

Kijk, het idee dat ik hier dingen kwijt kan. En ervan uitgaan dat ik ze kwijt kan.
Kan ook zijn, dat ik het met dingen niet eens ben. Dan kan ik dat zeggen. Ja, niet zoals eerst in het slotjes topic.

Gewoon, ik let veel beter op mezelf nu ik serieus op dit forum zit.
Ik let op mijn grenzen, want je 'naaste liefhebben als jezelf en God bovenal, kan alleen als je goed voor jezelf zorgt.

Ik zie dingen niet als mopperen, zeker niet van mezelf. Meer als me kunnen uiten over dingen wat in het dagelijks leven niet zo zou kunnen.

In ieder geval niet tegen bepaalde mensen.

En gewoon het idee van de meeste mensen gaan hier toch niet serieus forummen als ze niet geloven.
En dat idee, stukjes schrijven, feed back krijgen, over dingen over het geloof doet me goed.

Want het geloof is de kern van mijn leven, alles draait om geloof in mijn leven, dat is het middelpunt.

Nou, en daarom doet het mij goed om met anderen die ook geloven van gedachten te wisselen.

Want ook al ben ik het niet met iedereen eens, en iedereen niet met mij, de kern, het geloof, blijft wel hetzelfde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2