ChristianMatch
 


Forum

electro accupunctuur
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 09:18
 
http://www.bonsana.nl/Electroacupunctuur.htm

Ik ben benieuwd naar jullie visie op bovenstaande link.

Meerdere keren heb ik mezelf laten 'doormeten' en alle keren is dit goed bevallen. Klachten die er waren werden op deze manier opgespoord, en met natuurlijke medicatie verholpen.

Nu hoorde ik pas van iemand dat dit 'harstikke occult'was Gefrustreerde smiley
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken, en vooral ook waarom.


Laatst aangepast door
JOLAN931
op woensdag 14 december 2011, 09:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 10:45
 
JOLAN931 schreef:
http://www.bonsana.nl/Electroacupunctuur.htm

Ik ben benieuwd naar jullie visie op bovenstaande link.

Meerdere keren heb ik mezelf laten 'doormeten' en alle keren is dit goed bevallen. Klachten die er waren werden op deze manier opgespoord, en met natuurlijke medicatie verholpen.

Nu hoorde ik pas van iemand dat dit 'harstikke occult'was Gefrustreerde smiley
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken, en vooral ook waarom.

Er wordt wel vaker gebruld dat iets occult is, vooral als de huidige wetenschap iets niet kan verklaren.
Zolang je er niet in geloofd, of het aanbid, of er rituelen aan wijd, is niets occult.
En zijn eigenlijk de ontzettende hoge rekeningen, die de medische wereld rekent voor genezing of die nu helpt of niet, veel occulter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 11:02
 
Ik heb ooit eens acupunctuur laten doen ivm roken.
Toen ik weer buiten stond heb ik eerst maar es peukie opgestoken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 11:03
 
PIETER649 schreef:
Ik heb ooit eens acupunctuur laten doen ivm roken.
Toen ik weer buiten stond heb ik eerst maar es peukie opgestoken Lachende smiley



Je nicotine peil in je bloed was gezakt...
En ja dat moet weer omhoog... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 11:06
 
JOLAN931 schreef:
http://www.bonsana.nl/Electroacupunctuur.htm

Ik ben benieuwd naar jullie visie op bovenstaande link.

Meerdere keren heb ik mezelf laten 'doormeten' en alle keren is dit goed bevallen. Klachten die er waren werden op deze manier opgespoord, en met natuurlijke medicatie verholpen.

Nu hoorde ik pas van iemand dat dit 'harstikke occult'was Gefrustreerde smiley
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken, en vooral ook waarom.

Occult zal wel mee vallen, tenminste wat ik vanaf de website kan lezen zit ze geen bosgeesten op te roepen. Knipoog smiley

Buiten dat heb ik, ondanks dat ik geen medicijnen gestudeerd heb, wel een paar punten waar ik het niet met haar eens ben voor wat betreft voeding. Zoals verzadigd vet uit vlees en zuivelproducten, die heeft een mens ook nodig, al is teveel natuurlijk ook niet goed.
En haar punt over hygiëne, hygiëne is belangrijk dus wel wassen, maar je moet geen smetvrees gaan krijgen. En resten van afhaalmaaltijden zoals de chinees of wok kun je best bewaren, desnoods vries je het in.

Haar laatste opmerking, blijf nuchter over voeding, ben ik het wel mee eens.

Na wat verder onderzoek, vraag haar eens naar haar BIG registratie, waarom dat op verpleegkundige staat, en niet op therapeut, want dat is wat ze volgens de website doet.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 18:50
 
JOLAN931 schreef:
http://www.bonsana.nl/Electroacupunctuur.htm

Ik ben benieuwd naar jullie visie op bovenstaande link.

Meerdere keren heb ik mezelf laten 'doormeten' en alle keren is dit goed bevallen. Klachten die er waren werden op deze manier opgespoord, en met natuurlijke medicatie verholpen.

Nu hoorde ik pas van iemand dat dit 'harstikke occult'was Gefrustreerde smiley
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken, en vooral ook waarom.

Mijn visie?Grotere lariekoek bestaat er niet!
Mijn man,destijds al ernstig ziek,kon amper lopen,is er geweest..........buisjes vastgehouden etc.,kreeg gelijk de uitslag; u bent gezond! Gefrustreerde smiley
Laat nog even uw vullingen verwijderen en slik wat druppels waar een plant overheen gezwaaid is..........rekening;275 euro Geschokte, onthutste smiley
De tweede afspraak heb ik afgezegd,meneer riep gelijk "dus ik heb hem nu wel genezen!" Nou nee.......we worden ziek van je rekeningen.......

Occult?Mwah,wel zweverig,reken er niet op dat het je echt genezing zal brengen,als ze echt genezen konden waren ze wel dokter geworden Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 14 december 2011, 18:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 22:42
 
HARALD940 schreef:
Occult zal wel mee vallen, tenminste wat ik vanaf de website kan lezen zit ze geen bosgeesten op te roepen. Knipoog smiley

Na wat verder onderzoek, vraag haar eens naar haar BIG registratie, waarom dat op verpleegkundige staat, en niet op therapeut, want dat is wat ze volgens de website doet.....

BIG registratie geld voor verpleegkundigen, fysiotherapeuten en artsen. Vermoed dat haar therapeut zijn hier niet onder valt....

Ga de site later even uitgebreider lezen.
Normaal gesproken hou ik helemaal niet van zweverig gedoe... maar dit kan ik niet direct occult noemen ofzo...Knipoog smiley

Ik zie wel in dat bepaalde planten geneeskrachtig zijn, als ze maar op de juiste manier gebruikt worden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 02:36
 
COOTJE711 schreef:
BIG registratie geld voor verpleegkundigen, fysiotherapeuten en artsen. Vermoed dat haar therapeut zijn hier niet onder valt....

Ga de site later even uitgebreider lezen.
Normaal gesproken hou ik helemaal niet van zweverig gedoe... maar dit kan ik niet direct occult noemen ofzo...Knipoog smiley

Ik zie wel in dat bepaalde planten geneeskrachtig zijn, als ze maar op de juiste manier gebruikt worden...

Idd, uit vele planten worden stoffen gehaald die in de geneeskunde worden gebruikt. Mijn neef, die professor is aan de universiteit in Leuven, en zich vooral bezighoud met AIDS-remmers, vertelde me eens iets over dat ze veel te danken hebben aan de 'krachten' van sommige planten. Echter is het wel zo dat vele kwakzalvers hier van misbruik maken en dan met hocus pocus gedoe goedgelovige of alternatieve mensen zogenaamd genezen. Kijken we maar eens naar Sylvia Millecam, om een bekend iemand te noemen. Zij werd ook wijsgemaakt dat ze maar een ontsteking had. Het was wel de kanker die haar doodde. Tja, dat kan je onder de noemer 'kanker' plaatsen. Het is geldklopperij en eigenlijk is het een beetje te vergelijken met de zogenaamde gebedsgenezingen voor (goed-) gelovige christenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:29
 
de discussie over accupunctuur hebben we hier al vaker gehad en meningen verschillen daarover.
ik probeer te kijken naar de bron waar het vandaan komt en dat is mijns insziens niet van God .
voor de rest vind ik dat wat ik op die site las allemaal vaag en lariekoek is
geldklopperij ,en iets waar ik zelf nooit gebruik van zou maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1