ChristianMatch
 


Forum

Gebedsverzoek
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:30
 
Hallo,

Ik moet vanmiddag een goede en duidelijke brief schrijven(mailen) aan een instantie.

Nou wou ik gebed, dat ik die brief goed en duidelijk schrijf. zodat een fout alsnog wordt hersteld.

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:52
 
SHANITA130 schreef:
Hallo,

Ik moet vanmiddag een goede en duidelijke brief schrijven(mailen) aan een instantie.

Nou wou ik gebed, dat ik die brief goed en duidelijk schrijf. zodat een fout alsnog wordt hersteld.

Alvast bedankt!


En het gebed is dan voor een tipp-ex roller, tipp-ex pen of gewoon een potje tipp-ex ... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:30
 
Ik weet dat ik veel van God kan en mag vragen....eigenlijk alles...

Maar hoe ik dit gebed zou moeten formuleren weet ik echt niet Shanita!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:47
 
CROSSROAD317 schreef:
En het gebed is dan voor een tipp-ex roller, tipp-ex pen of gewoon een potje tipp-ex ... Twijfelende smiley

Zullen we dan gewoon bidden om heeeeel veel wijsheid voor Shanita? Dat deed Salomo ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 20:28
 
MARRY942 schreef:
Zullen we dan gewoon bidden om heeeeel veel wijsheid voor Shanita? Dat deed Salomo ook Knipoog smiley

Dank je wel, Lieve Marry!(en mensen die niet hebben gereageerd hier en wel aan me hebben gedacht)

Ja, ik kan m'n gedachten veel beter ordenen nu Lachende smiley

En juist dat is nodig voor sowieso alle administatieve zaken, dus ook voor een duidelijke correcte brief.

Ja, en bidden helpt, daarom staat het in de bijbel en hier op het forum, een aparte forum ervoor!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:25
 
SHANITA130 schreef:
Dank je wel, Lieve Marry!(en mensen die niet hebben gereageerd hier en wel aan me hebben gedacht)

Ja, ik kan m'n gedachten veel beter ordenen nu Lachende smiley

En juist dat is nodig voor sowieso alle administatieve zaken, dus ook voor een duidelijke correcte brief.

Ja, en bidden helpt, daarom staat het in de bijbel en hier op het forum, een aparte forum ervoor!

Lachende smiley

Sterkte meis....jouw leven is ook niet makkelijk! net als van velen van ons he.....maar als God met je is, wie zal dan tegen je zijn! Ik wens je een gezegende jaarwisseling ...in gedachten ben ik bij jou..en bij zo velen hier die het moeilijk hebben.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1