ChristianMatch
 


Forum

CM App
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 02:26
 
Beste mensen,

Misschien een ideetje? Een app voor zowel Iphone als Android... Reageer...

Beun


Laatst aangepast door
BEUN656
op donderdag 16 februari 2012, 17:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 11:12
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Misschien een ideetje? Een app zowel Iphone als Android... Reageer...

Beun

Dit topic bestaat al !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 11:40
 
ERIKA129 schreef:
Dit topic bestaat al !!

oud nieuws,

ik gebruik dit dagelijks
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 11:47
 
HERMAN388 schreef:
oud nieuws,

ik gebruik dit dagelijks

Is er voor de android niet.........ook geen behoefte aan Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:44
 
Veel mensen hebben een smarphone met Internet. Ik heb in een ander topic aangekaart dat er een app moet komen voor cm. Dat is een kwestie van aangepaste venstertjes, die moeten kleiner zijn en cm moet detecteren dat er ingelogd wordt middels een computer of een smartphone. Dat te maken is niet zo ingewikkeld. Mensen die een iPad hebben, met een groter scherm dus, zitten hier niet zo om verlegen. Ik kan met mijn iPad in de trein prima op CM verkeren. Een iPhone of andere smartphone heeft echt een aanpassing nodig die CM in mijn optiek al lang had moeten realiseren. Als je een site bekijkt als m.ns.nl dan zie je dat het niet zoveel voorstelt om het te veranderen. De meeste nieuwe mobiele telefoons die worden verkocht zijn al smartphones, en cm even raadplegen is gewoon makkelijk.

Thomas, wil wel CM op de iPhone of andere smartphones.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 15 februari 2012, 13:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:56
 
een CM app is niet nodig. met internet op je telefoon werkt het ook. alleen de chat werkt niet overal en/of altijd, maar is dat nou zo erg?

beetje baarlijke nonsens, als je het mij vraagt.

en een telefoon is in principe ontworpen om mee te b e l l e n!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 15:09
 
Een computer is in principe ontworpen om snelle berekeningen te maken en herhaalde bewerkingen razendsnel uit te voeren, dus spreadsheets, databases, tekstverwerkers.

......en niet om te chatten, te mailen en deel te nemen aan virtuele sociale netwerken, dus wat doe je hier in vredesnaam op een relatiesite.


Thomas: neem een typemachine, die kan tegelijkertijd printen en saven. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 19:35
 
THOMAS968 schreef:
Een computer is in principe ontworpen om snelle berekeningen te maken en herhaalde bewerkingen razendsnel uit te voeren, dus spreadsheets, databases, tekstverwerkers.

......en niet om te chatten, te mailen en deel te nemen aan virtuele sociale netwerken, dus wat doe je hier in vredesnaam op een relatiesite.


Thomas: neem een typemachine, die kan tegelijkertijd printen en saven. Gefrustreerde smiley

Enfin, aangezien je hier zelf ook zit, met, waarschijnlijk een PC (ontworpen voor tekstverwerking etc.), mag ik dan eens vragen wat jij hier doet...? Clown smiley
En verder... Mag ik zelf uitmaken wat ik met mijn PC doe? Fijn! En ten derde: wat je daar over typemachines zegt klopt niet. Wat jij bedoeld waren de tekstverwerkers uit de jaren '80. http://www.2dehands.be/verzamelen/overige-verzamelstukken/elektronische-apparatuur/canon-elektro-tekstverwerker-starwriter80-85-100575777.html
Als laatste: volgens mij hadden we het hier over apps voor smartphones. Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 15 februari 2012, 19:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 19:41
 
Nee hoor, ik bedoel de typemachine. Je drukt op bijvoorbeeld de r. Dan staat er een r op het papier geprint en die is ook bewaard. Maar die opmerking was uiteraard niet erg serieus.


http://www.apple.com/nl/imac/

Thomas, heeft een Apple EN GEEN PC!!!! Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 15 februari 2012, 20:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 20:03
 
THOMAS968 schreef:
Een computer is in principe ontworpen om snelle berekeningen te maken en herhaalde bewerkingen razendsnel uit te voeren, dus spreadsheets, databases, tekstverwerkers.

......en niet om te chatten, te mailen en deel te nemen aan virtuele sociale netwerken, dus wat doe je hier in vredesnaam op een relatiesite.


Thomas: neem een typemachine, die kan tegelijkertijd printen en saven. Gefrustreerde smiley



Nou er zijn technieken op het getype van het inktlint af te lezen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 20:11
 
Het lijkt alsof men ten allentijde op cm bereikbaar wilt zijn.

Blijkbaar is men zwaar verslaafd om ook buitenshuis op cm te kunnenkomen.

Ik bezit nog een mobile telefoon waar ik mee kan bellen en kan smsen meer niet.
Als ik aan het winkelen ben wil ik rustig kunnen winkelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 21:02
 



Simpel? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 21:07
 
CM op je iPhone is al normaal mogelijk en werkt ook, zij het onhandig. Het is allemaal een stuk makkelijker als je een app hebt met vensters die aangepast zijn voor de smartphone en een navigatie die wat makkelijker is. Heel handig, toekomstgericht en niet een grote investering voor Provident, die de CM-site maakte en beheert.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 16 februari 2012, 17:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 17:31
 
HERMAN388 schreef:



Simpel? Knipoog smiley

Ja, simpel en ziet er niet uit Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:19
 
MARISKA601 schreef:
Het lijkt alsof men ten allentijde op cm bereikbaar wilt zijn.

Blijkbaar is men zwaar verslaafd om ook buitenshuis op cm te kunnenkomen.

Ik bezit nog een mobile telefoon waar ik mee kan bellen en kan smsen meer niet.
Als ik aan het winkelen ben wil ik rustig kunnen winkelen.
CM in de trein????
Las ik dat nu goed????
Ineke die ook gewoon gaan voor Simpel only....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:25
 
Ik wil op CM kunnen wanneer ik daar zin in heb. Ik neem ook een glas wijn als ik daar zin in heb en het passend is. Internet in de trein kan al lang want Internet met de smartphone kan overal. In de Intercitys van het Noorden naar het Westen is ook nog draadloos internet ook. Daar wordt zeer veel gebruik van gemaakt en ik zie niet in waarom dat een afwijking of verslaving is. Het is een deel van ons aller leven en ik vind het prettig de dagelijkse standaardzaken die er zijn op het Internet even in de twee en een half uur te doen die me de reis naar rotterdam en Den Haag of zo nu eenmaal kost. De reistijd besteedde ik vroeger vaker aan een boek maar dat kan nog steeds hoor. Heerlijk toch dat je Internet en een hele verzameling muziek en desnoods speelfilms mee kunt nemen op reis. En ook babbelen kan nog steeds, maak je geen zorgen.
Een CM-app is een kleine moeite en een groot plezier.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 16 februari 2012, 20:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:33
 
THOMAS968 schreef:
Een CM-app is een kleine moeite en een groot plezier.

Thomas

Yeah, now we are talking.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 18:35
 
ZEELAND736 schreef:
CM in de trein????
Las ik dat nu goed????
Ineke die ook gewoon gaan voor Simpel only....

Ja, er zijn inderdaad treinen met gratis internet. Te weinig eigenlijk....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 19:51
 
BEUN656 schreef:
Ja, er zijn inderdaad treinen met gratis internet. Te weinig eigenlijk....

je aansluitkabel aan de bovenleiding aansluiten, dat gaat natuurlijk sneller Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 20:10
 
BEUN656 schreef:
Enfin, aangezien je hier zelf ook zit, met, waarschijnlijk een PC (ontworpen voor tekstverwerking etc.), mag ik dan eens vragen wat jij hier doet...? Clown smiley
En verder... Mag ik zelf uitmaken wat ik met mijn PC doe? Fijn! En ten derde: wat je daar over typemachines zegt klopt niet. Wat jij bedoeld waren de tekstverwerkers uit de jaren '80. http://www.2dehands.be/verzamelen/overige-verzamelstukken/elektronische-apparatuur/canon-elektro-tekstverwerker-starwriter80-85-100575777.html
Als laatste: volgens mij hadden we het hier over apps voor smartphones. Gefrustreerde smiley

En ten vierde: lees mijn reactie eens echt goed, dan zie je dat ik het dus heel erg ONeens ben met Griffin. Ik heb meestal serieuze reacties maar hier spat de ironie toch wel een beetje van af, dacht ik zo.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 05:27
 
THOMAS968 schreef:
Nee hoor, ik bedoel de typemachine. Je drukt op bijvoorbeeld de r. Dan staat er een r op het papier geprint en die is ook bewaard. Maar die opmerking was uiteraard niet erg serieus.


http://www.apple.com/nl/imac/

Thomas, heeft een Apple EN GEEN PC!!!! Engeltje smiley




Arbeidsomstandigheden bij Apple: 10 uur zonder pauze staand werken, giga hoge produktie moeten draaien en veel zelfmoordgevallen onde rpersoneel........


Willemijn, heeft ook een Apple maar las dit met grote verbijstering.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 09:56
 
Er gaat nogal wel eens iets mis, met die R van appel Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:05
 
WILLEMIJN232 schreef:
Arbeidsomstandigheden bij Apple: 10 uur zonder pauze staand werken, giga hoge produktie moeten draaien en veel zelfmoordgevallen onde rpersoneel........


Willemijn, heeft ook een Apple maar las dit met grote verbijstering.......



Zolang de eindgebruiker, zowel particulier als bedrijf, in niets meer geinteresseerd dan de laagste prijs, hou je dit soort wantoestanden.
Ben benieuwd of het kwartje hier in het westen valt voordat de hele industrie hier verdwenen is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:25
 
Ik heb geen apple....geen dat...geen dit....(gewoon die gebruikelijke maar voor mij moeilijke termen)

Nu hoeft dat ook niet hoor....Ik heb het ook niet nodig...
Dat is niet altijd eenvoudig want hoor ik de kreet: WEET JE DAT DAN NIET???

Nee..ik heb een pc...kan daar mee omgaan en het nodige op doen...
Voor meer...heb ik even wat hulp nodig...
En een mobiel??? Ja gewoon....de simpelste die er is waarschijnlijk..meer hoeft niet...
Thuis heb ik gewoon een lijntelefoon...

Of ik simpel ben??? Misschien wel...ik wou maar zo blijven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:28
 
ZEELAND736 schreef:
Ik heb geen apple....geen dat...geen dit....(gewoon die gebruikelijke maar voor mij moeilijke termen)

Nu hoeft dat ook niet hoor....Ik heb het ook niet nodig...
Dat is niet altijd eenvoudig want hoor ik de kreet: WEET JE DAT DAN NIET???

Nee..ik heb een pc...kan daar mee omgaan en het nodige op doen...
Voor meer...heb ik even wat hulp nodig...
En een mobiel??? Ja gewoon....de simpelste die er is waarschijnlijk..meer hoeft niet...
Thuis heb ik gewoon een lijntelefoon...

Of ik simpel ben??? Misschien wel...ik wou maar zo blijven...


Jij hebt misschien van andere zaken weer meer dingen in huis? Zo heeft een ieder zijn hobby en voorkeur, niets mis mee toch?
Ik vind het heerlijk om een Iphone te hebben en jij hebt misschien weer dingen die jij leuk vind om te hebben......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:36
 
Die ik leuk vind om te hebben???
Ja hoor, maar ook dat blijven dromen...want je kunt het lang niet altijd alles veroorloven....( ik niet tenminste)
En een ander mag het hebben hoor....ben er ook niets jaloers op!!!
Ik heb ook wat meer moeite met bepaalde dingen op te nemen...en dan is het al gauw met een gebeuren als een pc...of telefoon...toch een stukje kennis van zaken...maar gelukkig heb ik veel hulp...een prive pc-mannetje en gisteren heeft mijn zoon weer een ander abonnement geregeld op de pc...


Ja...ik houd van planten en mijn tuin...maar ja das een geheel andere hobby!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:41
 
PIETER649 schreef:
Zolang de eindgebruiker, zowel particulier als bedrijf, in niets meer geinteresseerd dan de laagste prijs, hou je dit soort wantoestanden.
Ben benieuwd of het kwartje hier in het westen valt voordat de hele industrie hier verdwenen is....


Apple besteedt dit soort dingen uit maar zou het niet aan dit soort bedrijven moeten gunnen. Goede arbeidsomstandigheden horen bij de christelijke beschaving en moeten met de wet worden afgedwongen. Ook in Nederland en Belgie hanteerden industrielen dit argument altijd maar met de dreiging van het communisme in het Oostblok bleek het wel te kunnen. Ik ben een grote fan van Appleprodukten, het is de geniale eenvoud, maar druk op Apple is nodig om hun imago te redden. Een beetje minder winst en een goed imago is wijzer en anders maar een iets duurdere iPhone.

Thomas, wil die app toch wel graag.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 18 februari 2012, 10:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:46
 
ZEELAND736 schreef:
Die ik leuk vind om te hebben???
Ja hoor, maar ook dat blijven dromen...want je kunt het lang niet altijd alles veroorloven....( ik niet tenminste)
En een ander mag het hebben hoor....ben er ook niets jaloers op!!!
Ik heb ook wat meer moeite met bepaalde dingen op te nemen...en dan is het al gauw met een gebeuren als een pc...of telefoon...toch een stukje kennis van zaken...maar gelukkig heb ik veel hulp...een prive pc-mannetje en gisteren heeft mijn zoon weer een ander abonnement geregeld op de pc...


Ja...ik houd van planten en mijn tuin...maar ja das een geheel andere hobby!!!!

Je schrijft hier toch regelmatig over leuke dingen die je doet? Je gaat uit eten, je koop nieuwe meubeltjes? Nou, een ander koopt een Iphone , heeft niet met je wel of niet kunnen veroorloven te maken.......Het zijn juist de keuzes die je maakt.....dus waarom zou je daar jaloers op zijn?
Jij besteedt het aan andere zaken..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:47
 
THOMAS968 schreef:
Apple besteedt dit soort dingen uit maar zou het niet aan dit soort bedrijven moeten gunnen. Goede arbeidsomstandigheden horen bij de christelijke beschaving en moeten met de wet worden afgedwongen. Ook in Nederland en Belgie hanteerden industrielen dit argument altijd maar met de dreiging van het communisme in het Oostblok bleek het wel te kunnen. Ik ben een grote fan van Appleprodukten, het is de geniale eenvoud, maar druk op Apple is nodig om hun imago te redden. Een beetje minder winst en een goed imago is wijzer en anders maar een iets duurdere iPhone.

Thomas, wil die app toch wel graag.




Maar zolang al die christelijke consumenten nog gewoon hun Apple kopen hou je het wel in stand....... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 13:02
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar zolang al die christelijke consumenten nog gewoon hun Apple kopen hou je het wel in stand....... Engeltje smiley


De produkten zijn ongeƫvenaard. Het imago van Apple verder aantasten is veel effectiever dan een kopersstaking van heel weinig mensen, die ook niet zo goed meetbaar is. Ik zal inderdaad niet snel een PC kopen, dat doe je gewoon niet meer als je ooit een Apple gewend bent. Ik hoop dat Apple als de druk groot genoeg is de imagoschade zal willen beperken en maatregelen neemt.


Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2