ChristianMatch
 


Forum

CM App
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 00:29
 
HERMAN388 schreef:
je aansluitkabel aan de bovenleiding aansluiten, dat gaat natuurlijk sneller Knipoog smiley

Even ter correctie... Op een bovenleiding van de trein staat tussen de 1500 en 25000 volt. Enfin, ga jij daar maar lekker je komploetertje aan hangen, veel succes! Ik doe het je in ieder geval niet na.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt O ja, laat me het even weten of je dat avontuur hebt overleeft, wil je? Clown smiley


Laatst aangepast door
BEUN656
op dinsdag 24 april 2012, 00:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 12:01
 
BEUN656 schreef:
Even ter correctie... Op een bovenleiding van de trein staat tussen de 1500 en 25000 volt. Enfin, ga jij daar maar lekker je komploetertje aan hangen, veel succes! Ik doe het je in ieder geval niet na.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt O ja, laat me het even weten of je dat avontuur hebt overleeft, wil je? Clown smiley

Ik ga nooit met de trein, veel te duur en veel pech
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 12:01
 
Ik kijk dagelijks via app bij CM, maar niet handig

Laatst aangepast door
HERMAN388
op dinsdag 24 april 2012, 12:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 16:43
 
BEUN656 schreef:
Even ter correctie... Op een bovenleiding van de trein staat tussen de 1500 en 25000 volt. Enfin, ga jij daar maar lekker je komploetertje aan hangen, veel succes! Ik doe het je in ieder geval niet na.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt O ja, laat me het even weten of je dat avontuur hebt overleeft, wil je? Clown smiley


In de Intercity van Leeuwarden naar het westen zit boven je gewoon een stopcontact met 230V. Verder draadloos Internet. Dus wie jaagt je de trein uit. Met een Blokkerkaartje ga je voor 15 euro retour en ook dat dat valt allles mee. CM wert op een laptop of een iPad prima dan. Voor de smartphone zou er een app moeten zijn.
Van die 1500V of meer heb je dus middels een transformator veel plezier met een leiding boven je al vind ik verbinding maken met de echte bovenleiding geen goed idee Knipoog smiley

Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 24 april 2012, 16:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 21:04
 
THOMAS968 schreef:
al vind ik verbinding maken met de echte bovenleiding geen goed idee Knipoog smiley

Thomas.

Daar doelde ik ook op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 21:05
 
HERMAN388 schreef:
Ik kijk dagelijks via app bij CM, maar niet handig

Heeft CM een app dan? Vind ik erg knap: het vinden van een app die niet bestaat! Clown smiley


Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 25 april 2012, 21:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUNSHINE386





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 21:23
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Misschien een ideetje? Een app voor zowel Iphone als Android... Reageer...

Beun

Helemaal mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:44
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Misschien een ideetje? Een app voor zowel Iphone als Android... Reageer...

Beun

Laatste dagen steeds via mijn foon op CM geweest, maar o,o wat omslachtig Boze smiley Gaat er nog een keer een app komen? zou toch wel fijn zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 22:48
 
JOSINA022 schreef:
Laatste dagen steeds via mijn foon op CM geweest, maar o,o wat omslachtig Boze smiley Gaat er nog een keer een app komen? zou toch wel fijn zijn!

Op de iPad gaat het prima met deze site en zeker met het laatste besturingssysteem maar voor de iPhone of andere sites moet je echt met een aanpassing komen. Vrijwel elke serieuze club heeft een mobiele versie van de site, dus het wordt wel tijd voor CM. Half Nederland heeft een smartphone of het nou een Apple- of een Android-variant is. CM werkt er mogelijk al aan. Al kan met nu de energie beter in een beter lopende gewone site steken. CM is vaak stroperig al gaat het bij vlagen ook goed.

Thomas, zit toch het meest achter de desktop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 6 januari 2013, 08:31
 
THOMAS968 schreef:
In de Intercity van Leeuwarden naar het westen zit boven je gewoon een stopcontact met 230V. Verder draadloos Internet. Dus wie jaagt je de trein uit. Met een Blokkerkaartje ga je voor 15 euro retour en ook dat dat valt allles mee. CM wert op een laptop of een iPad prima dan. Voor de smartphone zou er een app moeten zijn.
Van die 1500V of meer heb je dus middels een transformator veel plezier met een leiding boven je al vind ik verbinding maken met de echte bovenleiding geen goed idee Knipoog smiley

Thomas.

Maar verbinding met de Leiding boven is toch niets mis mee? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:25
 
Het begint nogal offtopic te raken...

dus nu weer even ontopic:

THOMAS968 schreef:
Dat is een kwestie van aangepaste venstertjes, die moeten kleiner zijn en cm moet detecteren dat er ingelogd wordt middels een computer of een smartphone. Dat te maken is niet zo ingewikkeld.

Als je een site bekijkt als m.ns.nl dan zie je dat het niet zoveel voorstelt om het te veranderen.

Ik weet niet wat voor achtergrond jij hebt Thomas. Maar gezien de manier waarop deze site is opgebouwd aan de voorkant, wil ik het van de achterkant nog niet weten. Zoals de voorkant is opgebouwd is het een enorme klus om het aan te passen. Dat zullen ze eerst moeten veranderen, maar kan ook betekenen dat de hele achterkant ook overhoop moet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2