ChristianMatch
 


Forum

Geen dating meer als je geen seks wilt?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 20:07
 
ZEELAND736 schreef:
Sommige mensen schijnen CM...TOCH...maar niet te kunnen missen....
Soms verdwijnen ze ineens...zijn er dan een paar weken niet...en jawel hoor ze duiken weer op!!!!


.

ja, fijn he?

(jij ook niet mopperen, zeelandina!! Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 20:56
 
FRANKT627 schreef:
Ik kan je mails, chats, msn-berichten, geluidsiopnames laten lezen en horen maar wat ben je er mee als ze nadien het zo draaien en keren??? Wat ik heb meegemaakt was inderdaad prettig en veelbelovend...de uren, en dan drijf ik niet over. de uren die we per dag spraken toont enkel mooie vooruitzichten...geen enkele onenigheid...tja, het kan je maar overkomen...


Is dat nou niet precies jouw probleem Frank?
Je bent veel te intensief en obsessief met een chatvriendinnetje in de weer geweest zonder elkaar in de ogen te hebben gekeken.
Geloof me, dat is niet slim, je gaat samen virtueel een hoogtepunt bereiken dat bij een eerste live ontmoeting nooit gehaald kan worden.
Schijnbaar hebben deze vrouwen zich dat gerealiseerd toen ze jou live ontmoet hebben en in 1 klap met beide voetjes op de grond kwamen.
Dan vind ik het niet fair om ze dan meteen maar als labiel af te schilderen.

Wellicht bij een volgende poging eerder elkaar in de ogen kijken en je niet zo lang en intensief opgeilen met chatten, mailen en bellen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 21:22
 
Wat is sex en wat is liefde bedrijven zit er verschil tussen ja of nee?

Wat mij betreft is er weldegelijk een groot verschil. Als je ziet wat men zoal op o.a. de tv laat zien, gaat het om eigen genot en simpel gezegd om je eigen verlangens te bevredigen.

Ga je uit van het grote gebod, ga je uit van de behoefte van je partner en word het een samensmelting van 2 lichamen tot één uit liefde. Zelf ben ik vroeger ook de fout ingegaan in eigen belang, maar als je verliefd, verloofd en getroud bent, werd het wat mij betreft dus de liefdebedrijven ipv sex.

Ik vind sex eigenlijk iets ordinairs hebben, geef mij de liefde maar en al wat daarbij hoort
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 21:22
 
gewist Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 20 april 2012, 22:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:57
 
JOL252 schreef:
Hey Frank, leuk dat je me een chatbericht stuurt en iets interpreteert en me vervolgens blokkeert, zo kan ik je ook geen uitleg geven, dat ik via mijn gsm op CM zat en dan moeilijk chats kan zien. Ik heb dus geen chat van je ontvangen, geen vraag van je gezien en er is sprake van een misverstand. Zo kan ik je ook niet netjes en beleefd bedanken voor je "complimenten" aan mijn adres. Als je me weer ontblokt kunnen we misschien het contact op een andere manier voortzetten.Boze smiley

met een vriendelijke groet,
Jo die excuses wel op zijn plek vindt maar niet verwacht.

Je antwoord staat in het topic "blokkeren" Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 10:16
 
.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 20 april 2012, 10:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 11:01
 
LEANNE226 schreef:
Je antwoord staat in het topic "blokkeren" Engeltje smiley

Boze smiley ...het zal toch niet over deze Frank gaan want Jol en ik hebben gisteren en vandaag nog over religieuze koetjes en kalfjes gemaild en gechat Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 11:31
 
KLUSSER904 schreef:
nou ik durf het wel te zeggen hoor , dat ik sex heb voor het huwelijk en hopelijk tussen het huwelijk ,
maar je moet niemand aanvallen in zijn mening want geen 1 mens is het zelfde en we zijn niet verantwoordelijk voor een ander zijn daden .
maar bij deze ik heb best wel eens sex

Nou, jíj durft..! Op een christelijk forum zeggen dat je best weleens seks hebt...

En waar heb je dan sex? One-night stand, gewoon even naar de hoertjes?

Knap hoor!

Trouwens, hoe rijm je dat met je 'christen zijn', ja, daar ben ik wel benieuwd naar.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 11:35
 
SHANITA130 schreef:
Nou, jíj durft..! Op een christelijk forum zeggen dat je best weleens seks hebt...

Hij zal zeker de enige niet zijn die weleens seks heeft voor het huwelijk. Ik zou ze niet graag de kost geven die wel seks hebben voor het huwelijk. Ik vind het knap dat hij het durft toe te geven.

Dan blijft nog steeds die ene vraag: Wat bezie je als seks? Wat kan op seksgebied voor het huwelijk? Wat met de mensen die afspreken met elkaar en dan passioneel gaan zoenen en vervolgens gedumpt worden? Het is een normaal gegeven dat zich heel erg in een schemerzone bevind. En wat met zelfbevrediging?


En waar heb je dan sex? One-night stand, gewoon even naar de hoertjes?

Knap hoor!

Trouwens, hoe rijm je dat met je 'christen zijn', ja, daar ben ik wel benieuwd naar.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 11:51
 
SHANITA130 schreef:
Nou, jíj durft..! Op een christelijk forum zeggen dat je best weleens seks hebt...

En waar heb je dan sex? One-night stand, gewoon even naar de hoertjes?

Knap hoor!

Trouwens, hoe rijm je dat met je 'christen zijn', ja, daar ben ik wel benieuwd naar.....

weet niet wat dr aan is om dat te durven toegeven hoor
hoeveel zouden er om zitten te liegen
roddel en achterklap is ook een zonde
wie 1 gebod overtreed , zondigt tegen heel de wet van God
dus wie zonder zonde is werpen de eerste steen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:35
 
KLUSSER904 schreef:
weet niet wat dr aan is om dat te durven toegeven hoor
hoeveel zouden er om zitten te liegen
roddel en achterklap is ook een zonde
wie 1 gebod overtreed , zondigt tegen heel de wet van God
dus wie zonder zonde is werpen de eerste steen
Zelf vind ik dit gruwelijk wat je hier schrijft. Het feit dat we zondigen, betekent niet dat we er trots op moeten zijn. En de indruk die ik van jouw bijdragen krijg, zowel op het forum als ook in de chatbox, is dat je er zeer trots op bent.
Ik weet heel goed dat er mensen zijn die de fout in gaan, maar ik weiger dat als normaal te zien. Te meer omdat ik ook weet, dat er mensen zijn, die wel naar Gods normen willen leven.
Je predikt zonde en in mijn ogen verheerlijk je het en dat gaat me veel te ver.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:40
 
CHATULIEM619 schreef:
Zelf vind ik dit gruwelijk wat je hier schrijft. Het feit dat we zondigen, betekent niet dat we er trots op moeten zijn. En de indruk die ik van jouw bijdragen krijg, zowel op het forum als ook in de chatbox, is dat je er zeer trots op bent.
Ik weet heel goed dat er mensen zijn die de fout in gaan, maar ik weiger dat als normaal te zien. Te meer omdat ik ook weet, dat er mensen zijn, die wel naar Gods normen willen leven.
Je predikt zonde en in mijn ogen verheerlijk je het en dat gaat me veel te ver.

wie zegt dat ik trots ben ?
ik geef eerlijk antwoord ik lieg er niet over
en vertel is even duidelijk wat ik mis heb gezegd op de chatbox
graag duidelijk zodat ik me kan verweren
ik heb hekel aan mensen die beschuldigingen uiten maar niet duidelijk zijn
dus kom er maar mee voor de dag . ik geloof dat ik niets te verbergen heb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:42
 
KLUSSER904 schreef:
wie zegt dat ik trots ben ?
ik geef eerlijk antwoord ik lieg er niet over
en vertel is even duidelijk wat ik mis heb gezegd op de chatbox
graag duidelijk zodat ik me kan verweren
ik heb hekel aan mensen die beschuldigingen uiten maar niet duidelijk zijn
dus kom er maar mee voor de dag . ik geloof dat ik niets te verbergen heb
Je loopt er toch mee te pronken, van kijk: IK ZONDIG LEKKER!!! Dat noem ik trots zijn. En daarmee geef je anderen mensen de gelegenheid om ook hun levensstijl te vergoeilijken. Ik was gister in de chatbox en jullie waren goed bezig. Hoe jullie praatten over de waardigheid van de vrouwen hier op CM was beneden alle peil.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 20 april 2012, 12:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Je loopt er toch mee te pronken, van kijk: IK ZONDIG LEKKER!!! Dat noem ik trots zijn. En daarmee geef je anderen mensen de gelegenheid om ook hun levensstijl te vergoeilijken. Ik was gister in de chatbox en jullie waren goed bezig. Hoe jullie praatten over de waardigheid van de vrouwen hier op CM was beneden alle peil.

ik zeg nergens ik zondig lekker

en ik wil duidelijk horen van jou wat ik verkeerd zei op de chatbox
dus als je een vent bent vertel :: hoe jullie praten over de waardigheid van de vrouwen hier op cm was beneden alle peil .
zeg me wat IK FOUT HEB GEZEGT LETTERLIJK
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 12:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Je loopt er toch mee te pronken, van kijk: IK ZONDIG LEKKER!!! Dat noem ik trots zijn. En daarmee geef je anderen mensen de gelegenheid om ook hun levensstijl te vergoeilijken. Ik was gister in de chatbox en jullie waren goed bezig. Hoe jullie praatten over de waardigheid van de vrouwen hier op CM was beneden alle peil.

kom op man waar blijf je nu met je antw ,
kom ik te dicht bij je nu .
of wat is dit . trek die grote mond nu is open van je
ik laat me niet beschuldigen van diingen die andere mensen niet kunnen controleren
voor de draad er mee of zeggen dat je het mis had


Laatst aangepast door
KLUSSER904
op vrijdag 20 april 2012, 13:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 18:17
 
KLUSSER904 schreef:
kom op man waar blijf je nu met je antw ,
kom ik te dicht bij je nu .
of wat is dit . trek die grote mond nu is open van je
ik laat me niet beschuldigen van diingen die andere mensen niet kunnen controleren
voor de draad er mee of zeggen dat je het mis had
Dit gedreig is nergens voor nodig. Jullie waren gister aan het opbieden hoe slecht de moraal niet is op deze site. Ik ben geen politieagent die alles bijhoudt wat er gezegd is, maar de sfeer en de strekking was wel duidelijk. Zo duidelijk dat er mensen om weggegaan zijn.
Je schrijft hier op een forum, dat betekent dat je niet onder controle hebt wat anderen doen met datgene wat je schrijft. Iedereen heeft zijn eigen belevingswereld en ik moet zelf zeggen, dat hier weinig echt emotioneel stabiele mensen zitten. Dan heb je het zelf niet in de gaten, maar anderen gaan ermee op de loop. Het zou me niet verbazen als er sprake is van een toename van toespelingen naar vrouwen toe is geweest.
Ik stel je daar niet voor verantwoordelijk, ik leg je gewoon uit, dat er een heleboel mensen zijn, die in jouw bijdrage een legitimatie zien van hun onrein gedrag.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 20 april 2012, 18:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 20:46
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit gedreig is nergens voor nodig. Jullie waren gister aan het opbieden hoe slecht de moraal niet is op deze site.

IK DENK DAT JE ER GOED NAAST ZIT IK WAS WEL DEGELIJK OP DE OPEN CHAT MAAR IK HEB WEINIG GESPROKEN . EN DAN TE SPREKEN VAN JULLIE IS WEL REKBAAR . JE WAS DR OOK ZO IK BEGRIJP MAAR HEB JIJ DE MENSEN DAN NIET GEWAARSCHUWD ????

Ik ben geen politieagent die alles bijhoudt wat er gezegd is, maar de sfeer en de strekking was wel duidelijk. Zo duidelijk dat er mensen om weggegaan zijn.
Je schrijft hier op een forum, dat betekent dat je niet onder controle hebt wat anderen doen met datgene wat je schrijft. Iedereen heeft zijn eigen belevingswereld en ik moet zelf zeggen, dat hier weinig echt emotioneel stabiele mensen zitten.

HHAHAHHAAH WAT EEN LACHERTJE ZEG ZITTEN WE HIER IN EEN INRICHTING ? EN IS NIET IEDEREEN VERANTWOORDELIJK VOOR ZN EIGE DADEN . ALS IK JE EEN MES AAN RIJK BEN IK NIET VERANTWOORDELIJK ALS JE JE ZELF ER MEE VAN HET LEVEN BEROOFD , ALS JE DR AARDAPPELS MEE MOEST SCHILLEN

Dan heb je het zelf niet in de gaten, maar anderen gaan ermee op de loop. Het zou me niet verbazen als er sprake is van een toename van toespelingen naar vrouwen toe is geweest.

KIJK WAT IK OPEN SCHRIJF GA JIJ STIEKUM VAN GENIETEN , IK GA GEEN VROUWEN LASTIGVALEN VIA PRIVE SHAT OF MAIL . HET IS ZELFS LAAG BIJ DE GROND OM VROUW ONVRIENDELIJK TE ZIJN . TENZEI ZE JE NATUURLIJK FALS GAAN BESCHULDIGEN DAN MAG JE WAT SCHERPER WORDEN MAAR DAN NOG OP GEPASTE WIJZE
ZOU JE NIET IS IN JE EIGEN SHATGESCHIEDENIS GAAN KIJKEN , HOE JIJ ZELF HEBT MINDERWAARDIG OVER VROUWEN HEBT GESPROKEN , ZE HEBT BELEDIGD , GEKRENKT ,

Ik stel je daar niet voor verantwoordelijk, ik leg je gewoon uit, dat er een heleboel mensen zijn, die in jouw bijdrage een legitimatie zien van hun onrein gedrag.
SLA KRANTEN OP BLADEN OPEN INTERNET WEET IK WAT NIET AL VOOR VUNSIGHED ER IS NEE CHAT ONZIN


HOE KOM JE DR BIJ MAN , STEL DAT IEDEREEN GING PRATEN ZOALS JIJ DOET , DAN KON CM DE DEUREN SLUITEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 20:54
 
KLUSSER904 schreef:
SLA KRANTEN OP BLADEN OPEN INTERNET WEET IK WAT NIET AL VOOR VUNSIGHED ER IS NEE CHAT ONZIN


HOE KOM JE DR BIJ MAN , STEL DAT IEDEREEN GING PRATEN ZOALS JIJ DOET , DAN KON CM DE DEUREN SLUITEN
Tja, joh, die chatgeschiedenis is er niet....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 20:58
 
CHATULIEM619 schreef:
Tja, joh, die chatgeschiedenis is er niet....

WEES ER MAAR BLIJ OM , ANDERS ZOUDEN ZE JE ER MEE VOOR BLOK KUNNEN ZETTEN . EN MAG IK JE NU EENS EEN WAARSCHUWING GEVEN MAAR DAN UIT LIEFDE
WEES IS WAT VRIENDELIJKER NAAR JE MEDE MENS , EN DOE NIET ZO WETTIES . IK WIL DE ZONDE NIET GOED PRATEN . GA HEEN EN ZONDIG NIET MEER . WEET JE NOG . LATEN WE MAAR WAT MINDER HART ROEPEN CHAT . ZOU ONS SIEREN
GAAT JE GOED IK BEGRAAF DE STRIJDBIJL
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:00
 
KLUSSER904 schreef:
WEES ER MAAR BLIJ OM , ANDERS ZOUDEN ZE JE ER MEE VOOR BLOK KUNNEN ZETTEN . EN MAG IK JE NU EENS EEN WAARSCHUWING GEVEN MAAR DAN UIT LIEFDE
WEES IS WAT VRIENDELIJKER NAAR JE MEDE MENS , EN DOE NIET ZO WETTIES . IK WIL DE ZONDE NIET GOED PRATEN . GA HEEN EN ZONDIG NIET MEER . WEET JE NOG . LATEN WE MAAR WAT MINDER HART ROEPEN CHAT . ZOU ONS SIEREN
GAAT JE GOED IK BEGRAAF DE STRIJDBIJL
Voor mij is er nooit een strijd geweest. In het begin vond ik je bijdrages leuk, maar toen ik merkte wat het allemaal bij anderen losmaakte, begon het me tegen te staan. Je kan het best wel goed bedoelen, maar je onderschat datgene wat je teweegbrengt bij mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:43
 
Je kunt klusser niet aansprakelijk gaan stellen voor t gedrag van mensen op cm naar vrouwen toe Chat,dan zat het er al in bij hun,snap je?
Misschien maar goed ook dat hun ware aard dan naar boven komt nu.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 21:58
 
QSJE546 schreef:
Je kunt klusser niet aansprakelijk gaan stellen voor t gedrag van mensen op cm naar vrouwen toe Chat,dan zat het er al in bij hun,snap je?
Misschien maar goed ook dat hun ware aard dan naar boven komt nu.
Dat heb ik ook niet gedaan, zie vorige bijdrages.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:13
 
Klusser: je kan je opgeven voor het programma "Help, ben Klusser!", dan kunnen ze daar misschien die zelfvoldane grijns van je hoofd..eh.. er afklussen....

Want je komt bij mij ook over als zelfvoldaan, zo van kijk mij is, ik heb seks, en ik durf dat te zeggen op een christelijke site. Lijkt of je daar trots op bent.

En een beetje zuur, maakt het hele deeg zuur...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:26
 
Heerlijk om te lezen.... hoe sommige mensen zooooooo snel op hun teentjes getrapt zijn. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:40
 
SHANITA130 schreef:
Klusser: je kan je opgeven voor het programma "Help, ben Klusser!", dan kunnen ze daar misschien die zelfvoldane grijns van je hoofd..eh.. er afklussen....

Want je komt bij mij ook over als zelfvoldaan, zo van kijk mij is, ik heb seks, en ik durf dat te zeggen op een christelijke site. Lijkt of je daar trots op bent.

En een beetje zuur, maakt het hele deeg zuur...



je kunt klussy van veel betichten, maar niet dattie zuur is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 22:57
 
Klussy....

Kijk, in den bijbel staan verboden en geboden.

Onder andere geen seks buiten een relatie en niet stelen.

(teksten zelf opzoeken, heb nog meer te doen)

Als dan iemand nogal voldaan van zichzelf gaat lopen vertellen, trots, dat ie "best wel steelt", ja, dan zeg ik daar iets van.

En nu ga ik iets leuks doen! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 20 april 2012, 23:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 00:47
 
Morgen m'n boeken uit de psychiatrie maar eens opslaan....
Ik voel steeds meer een variant bovenkomen op deze topic.... Smiley met dichtgeplakte mond
De pedicure zou ook geen kwaad kunnen om tenen in te kortenKnipoog smiley

Cootje die zich steeds blijft verwonderen over mensen


Laatst aangepast door
COOTJE711
op zaterdag 21 april 2012, 00:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 01:06
 
Laat maar naar boven komen die variant Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 18:29
 
QSJE546 schreef:
Laat maar naar boven komen die variant Knipoog smiley


Nieuwe variant!!!!.....

Is het geloof niet overbodig geworden??? We hebben tegenwoordig de wetenschap..... Dus is sex ook overbodig, we stoppen gewoon het hele zootje in een buisje, en klaar is Kees... Zieke smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 20:41
 
MARSJG370 schreef:
Nieuwe variant!!!!.....

Is het geloof niet overbodig geworden??? We hebben tegenwoordig de wetenschap..... Dus is sex ook overbodig, we stoppen gewoon het hele zootje in een buisje, en klaar is Kees... Zieke smiley Verraste, verbaasde smiley

Geschokte, onthutste smiley ...Is het geloof een zootje dat we in een buisje moeten stoppen? Of mis ik weer wat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3