ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARSJG370
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARSJG370
Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:11
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik weet nog niet, maar ik ga denk ik mijn abbonnement niet meer verlengen, heb een lieve vrouw hier gevonden.

Veel plezier hier nog allemaal, en veel succes... Kussende smiley Kussende smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 01:01
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
FLOWERFUL304 schreef:
Ik wilde je een vraag stellen maar ik denk dat ik het wel voor me hou.

YES: je mag me die vraag best stellen. geeft alleen maar duidelijkheid denk ik

Overduidelijk....wat voor een vraag zou dat nu zijn, dacht ik toen (ook)...

Het zal wel een domme vraag zijn, net als de domme vetes die hier uitgevochten worden.. Jullie kunnen beter in de boksring gaan staan, en elkander eens flink op het aangezicht uitleven, eens kijken hoe er dan op jullie gereageerd wordt met een gehavend uiterlijk!!!!!!!1.... Boze smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 00:47
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
iki begrijp het allemaal niet meer hoor, jullie smijten hier maar met modder naar elkaar, terwijl als julie ALLEMAAL NOU EENS GOED de bijbel zouden lezen, dan was er geen haat en nijd, maar dan hielden alle mensen van elkaar, wat voor geloof of geaardheid zij ook bezitten.. hhet zit gewoon bij de mens in zijn hoofd geprent,(*wat ook nog eens, door andere mensen BEDACHT is*), wat goed en kwaad is.
luister naar jullie hart en doe van daaruit je ding en laat anderen in hun waarde, niemand is gelijk en dat is maar goed ook, anders zou het verdomd saaie boel worden op deze aardbol..
nog eventjes iets om over na te denken.... *zijn wij hier wel echt, zijn wij niet de droom of nachtmerrie van iemand anders???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:18
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
JANE336 schreef:
Zotezien is dit ruzietopic II
Nadat gisteren de andere gesloten is gaan we hier verder..... Twijfelende smiley
Waar stond die C ookalweervoor???? Critisch???

Deze opmerking vond ik het toppunt en is door mij als vond ik 'niet okee' aangeklikt.

Sorry jane, maar het ging mij veel te ver dat flowerful, iedereen afzeek en homo's in een kwaad daglicht zette. ze was niet te stoppen met haar vervelende opmerkingen, en waarschijnlijk nu nog niet. volgens mij heeft ze echt een bord voor haar hoofd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:37
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
BEUN656 schreef:
Inderdaad. Jij ziet dat blijkbaar toch anders? De vraag dringt zich dan ook op of jij uberhaupt een Bijbel hebt, enz... Welkom tussen mensen die God wel als heilig zien!

Ja Beun, ik heb een hele mooie bijbel, die ik heb gekregen bij het verlaten van de lagere school, en hij ligt ook heel netjes naast mijn bed..
Maar ik ga mij distancieren van deze geheel onzinnige discussies die hier worden uitgevochten. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt, en voor de rest ga ik er geen tijd en energie in investeren, ik heb wel iets beters te doen dan deze onzinnigheid.. *misschien ga ik wel ff sexen****..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:18
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
HERMAN968 schreef:
Vraag is Mars hoe gaat een Christen om met sex voor het huwelijk ? Als alles mag dan doet hij hetzelfde als de gewone mens, en zondigt hij. Hoe blijft men God ere. Engeltje smiley

ieder mens is gewoon. Als we dat nou allemaal zouden accepteren en aanvaarden. De 1 heeft zijn geloof in GOD, en de ander in mohammed of pietje puk, laat een ieder in zijn waarde en laat diegeen doen en geloven in wat hij of zij wil, want ieder heeft zijn visie daar in, want wie zegt dat GOD boven andere heiligen staat??? Omdat het in de bijbel staat???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:07
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
FLOWERFUL304 schreef:
ik ervaarde jouw vraag ook niet als een aanval, petra. Als ik het als een aanval had ervaren dan had je dat ook wel gemerkt. Je vraagt het en ik heb het voor je opgezocht. klaar toch.

Ik zeg altijd zolang er leven is is er hoop. God zal niet los laten zolang we hier op aarde zijn, maar wij zijn het die Hem loslaten. Als we de HG hebben ontvangen kunnen we hem ook wel verliezen (in extreem geval). Als Hij komt weet men dat, want het is een ervaring die iemands leven verandert. Maar als Hij zich terug trekt uit ons lichaam doet hij dat stilletjes en dan komen wij er pas achter in het leven hierna. Maar God blijft dan wel in ons omgeving, blijft aan ons trekken om weer tot Hem te komen.

Toen ik nog niet echt bekeerd was, was hij bij mij, in mn omgeving/ in de buurt. Toen ik mij bekeerde kwam die in mn lichaam wonen (wedergeboorte/doop in de HG), een ervaring die mn leven en persoon heeft veranderd. Als ik hem in mn binnenkamer zoek (stille tijd hou) of in de dienst ben komt hij ook nog op me, omgeeft hij mij wat ik kan ervaren. Sorry, ik kan het wat moeilijk uitleggen.

Maar, zo ik uit de bijbel kan halen is het wel de bedoeling om steeds meer op Jezus te gaan lijken. Hij is ons als voorbeeld gegeven. Dus hoe meer men naar Jezus toe wordt gevormd door de HG en onze gewilligheid om te leven naar zijn wil in lijn met de bijbel, hoe minder men gaat zondigen. Want Jezus komt terug voor een bruid zonder vlek of rimpel. Het is een proces. Bij de één gaat het wat sneller en bij de andere kost het wat meer tijd afhankelijk hoe wij willen meewerken met God.

Het is ook belangrijk wat men onder zonde verstaat. Bijvoorbeeld: ik zie sex voor huwelijk of homofielie als zonde. Jij ziet sex voor het huwelijk niet als zonde. Hoe jij homo praktijken ziet, weet ik niet en ga ik ook niet voor je invullen. Het is om een voorbeeld te gegeven hoe men zonde zelf wil invullen. Maar wat zegt de bijbel daarover, dat is de vraag? God hoe kijkt u hier tegen aan? Gaan we dat onderzoeken? Willen we wel accepteren wat de bijbel als zonde bestempeld, is de vraag? Of houden we vast aan wat we willen dat zonde is? etc etc

Er staat ook geschreven weersta de duivel en hij zal van je vlieden. Net zo ook bij kain en abel. Kain hoefde abel niet te vermoorden als hij niet had toegegeven aan de drang om abel te vermoorden. God zei hem ook dat hij dat kon weerstaan als hij wilde. Dus zondigen is een keus die wij hebben te maken. We kunnen zondigen als we dat willen maar we kunnen het ook weerstaan als we niet willen zondigen. En als we het willen weerstaan dan komt de kracht Gods ons hierin te hulp. Het is vallen en opstaan totdat we dan uiteindelijk staan en de overwinning over de zonde of onze zwakheden behalen.

Flowerful, zo te zien heb jij niet hard genoeg gebeden, het is van je gezicht af te lezen, dat het bij jou nog steeds niet snor zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:03
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
BEUN656 schreef:
Nee, het gaat niet om de vergelijkingen van meningen maar het louter ventileren van meningen. Wat dat betreft kan je stellen dat hier zowel Bijbels als onbijbelse meningen worden gegeven. Heel jammer...

Wat het misbruik van de Bijbel betreft: als je vind dat sex buiten het huwelijk moet kunnen en er komt iemand met een Bijbelse mening en gebruikt in die zin de term hoererij, dan is dat volgens mij nog geen misbruik.

Wat YES betreft, een mens, die hoeft niet zomaar proberen in de belangstelling te komen te staan door een erotisch kleurenpalet te gebruiken in zijn betoog. Dank u!

Ik snap er geen ene zak meer van. God heeft de sex zelf uitgevonden, en als de mens het anders zou interpreteren had hij er allang een stokje voor gestoken, en als er nog iemand gaat lopen zeiken over dat HOMO"S dan door aids worden afgemaaid, nou dat is niet zo, dat komt in alle lagen van de mensheid voor, het kan zelfs een ieder van jullie overkomen.
Trouwens sex is heerlijk, probeer het eens uit, een ieder van jullie die hier een hoop ophef over maakt, komen jullie soms vreselijk sex te kort ofzo?? en bagataliseren jullie het dan maar uit jaloezie dat anderen het wel hebben, in welke vorm of op wat voor manier dan ook......
Als jullie, de heer of de bijbel zo blijven misbruiken als dat jullie nu doen, zal er van een gezonde, liefdevolle en goede sexuele relatie nooit ene donder terecht gaan komen, want wie wil er nou continu afgezeken en bekritiseerd worden in zijn relatie, en dan ook nog van die unheimliche krampachtige sex men wat hebben jullie een klote leven zeg......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 09:29
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
HANNAH810 schreef:
haha jij schrijft het; ik dacht het, frank!!

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Zieke smiley Woedende smiley Woedende smiley
En ik maar denken dat ik haar grootste hobby ben??

oww ja, ik neem ook nog een klein tentje mee morgen.....


Laatst aangepast door
MARSJG370
op vrijdag 27 april 2012, 09:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:19
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
QSJE546 schreef:
Ik heb wel een spannend verhaal wat ik aan de kinderen wil vertellen met een grappig beetje eng einde.
Dat wil ik dus wel doen,lijkt me leuk.Ik heb nog wel wat attributen nodig,en die zijn;
een dokters setje, stethoscoop,hoofd lampje,verbanddoos,pleisters e.d. en een groot laken.
De jongste kinderen mogen mee kijken omdat het anders misschien te spannend is en de oudere kinderen mogen een unieke ervaring op doen haha
(en de ouders ook.....) Knipoog smiley

Maar goed dat Tink er dan niet bij is, anders kwamen er ook nog incootjes en spuitjes met slaapmiddel bij toegevoegd. Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 08:14
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley

Zonneschijn (%) 20
Neerslagkans (%) 90

Minimumtemperatuur (°C) 10 9/12 7/9 6/11 7/9 8/10
Middagtemperatuur (°C) 14/18
Windrichting NO

nou Frank, het lijkt wel of de derde zondvloed besteld is geworden, ik denk dat ik mijn woonark maar ff meeneem, daar heb ik ook nog wel een tentje van 2.5x2.5 in liggen denk ik, kunnen we in ieder geval droog vissen en de kinderen binnen verstoppertje spelen, geven we de vrouwen een breisel, dan heb je daar ook geen omkijken meer naar!!....
Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARSJG370
op vrijdag 27 april 2012, 08:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 12:26
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
ERIKA129 schreef:
Zeg het feit dat je lief moet werken is geen vrijbrief voor jou om maar los te gaan he Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

Daarom hou ik wel van een stevig potje de mensen wakker schudden, en een beetje opjutten!!.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Slapende smiley


Laatst aangepast door
MARSJG370
op donderdag 26 april 2012, 12:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 00:37
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
welke kanjer van een vrouw wil mij aftuigen, dan tuig ik haar wel op!!....
Duiveltje smiley Duiveltje smiley Clown smiley Clown smiley

Wat voor huisdieren mogen er mee??
ik heb nog een lama in de achtertuin, is die ook gewenst??? Engeltje smiley
en voor frank heb ik kippen, moet ie ze wel ff zelf nog slachten voor op de BBQ!!.....


Laatst aangepast door
MARSJG370
op donderdag 26 april 2012, 00:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 01:10
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
MARSJG370 schreef:
en in zweden??

Een Pippi-vangkous. Wahahaha Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 01:09
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
PIETER649 schreef:
in nederland heet dat toch ook gewoon een regenjasje? Smiley die vol vragen zit

en in zweden??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 18:29
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?
 
QSJE546 schreef:
Laat maar naar boven komen die variant Knipoog smiley


Nieuwe variant!!!!.....

Is het geloof niet overbodig geworden??? We hebben tegenwoordig de wetenschap..... Dus is sex ook overbodig, we stoppen gewoon het hele zootje in een buisje, en klaar is Kees... Zieke smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 19 april 2012, 07:59
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
 
QSJE546 schreef:
vind t wel grappig dat sex hebben buiten een relatie of huwelijk om,wordt vergeleken met iets stelen Knipoog smiley
Zelf vind ik intimiteit passen in een relatie maar dat gaat dan op voor hoe ik het prettig zou vinden.
Ben wel heel erg benieuwd hoe God erover denkt om intiem te zijn met iemand waar je verder niks mee hebt.Kom daar nog niet uit.
Wil iemand zijn of haar mening daar over uiten?
Kan ik eindelijk eens een conclusie trekken Smiley die vol vragen zit

Ach net als in een sexuele relatie waar vanalles groeit, is dat ook in een intieme relatie. Je moet toch van te voren weten waar je aan begint, anders is het waarschijnlijk gedoemd te mislukken? Gefrustreerde smiley Engeltje smiley Engeltje smiley


Laatst aangepast door
MARSJG370
op donderdag 19 april 2012, 07:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 10:58
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
 
De taboe over sex, wordt eindelijk doorbroken. Het is niet meer en niet minder dan een oerdrift, en heeft in mijn perceptie, weinig met liefde te maken!!.....
Dus waarom al dat moeilijke gedoe en gezeur, als de mensen niet aan sex deden, was de mensheid na het overlijden van Adam en Eva, meteen uitgestorven.
Dus sex, voor, tijdens, of na het huwelijk, laat dat een ieder lekker voor zichzelf bepalen.

PS.
Trouwens, hoe lang bestaat de officiele huwelijks tot standkoming eigenlijk, voor die tijd dacht men er dus ook al niet over na, of het allemaal wel etisch verantwoord was om wanneer, hoe en waarom we aan sex deden...
en dat het gezond is klopt, alleen zou het op recept moeten, 16 tot 30 jaar, 6x daags, 31 jaar en ouder, 4x daags. Bij overmatig gebruik de dokter raadplegen voor nader onderzoek Clown smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
MARSJG370
op dinsdag 17 april 2012, 11:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: maandag 16 april 2012, 12:01
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Ik heb nog ergens houtskool liggen, kzal het in de kofferbak plaatsen.

HANNAH810 schreef:
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) BBQ
Joëlle 246, 53 jaar, regio 015
trijnie671, regio 0549, 50 jaar
Erika129, regio 0318, 37 jaar
roos489, regio 0180, 38 jaar
myrthe113, regio 075, 34 jaar met 3 kinders (7, 9 en 10 jaar)
xabia794, regio belgie, 48 jaar met dochter (12 jaar) BBQ heeft nog ruimte over in de auto (via eindhoven A50)
Angel086, regio 036, 44 jaar
riaatjuh149, regio 030, 49 jaar, etv met zoon (12 jaar)
Tink100, regio 072, 44 jaar, evt met dochter
blomke935, regio 030, 54 jaar
miekjes, regio ???, leeftijd: jong
mariach, regio 026, 54 jaar
anoniem, drie kinders
qsjes546, 43 jaar, regio 035 zou graag met iemand meerijden
jol252, 49 jaar, regio 071

markvos129, regio 0548, 32 jaar
bert364, regio 0321, 42 jaar met zoon (10 jaar)
willem618, regio 0344, 43 jaar, met drie kinderen (15, 13 en 8 jaar)
frankt627, regio 076, 48 jaar BBQ
harald940, regio 038, 36 jaar, BBQ heeft nog ruimte over in de auto
marsjg370, regio 0346, 44 jaar, evt met zoon (heeft nog ruimte over in de auto)
bommie663, regio 0184, 46 jaar
gerrit 084, regio 071, 53 jaar
vergevorderde gezellige vriend van gerrit
fredbunt, regio 0113, 50 jaar
mar907, regio 0596, 49 jaar
jan853, regio 078, 51 jaar BBQ met twee kinderen (11 en 14 jaar)
buzzly904, regio 0317, 39 jaar
ludovis284, regio 0184, BBQ 55 jaar
leonard480, regio 0184, 44 jaar
...naam volgt nog.... regio 0172, 36 jaar, BBQ
jan578, regio 0172, 52 jaar BBQ
herman968, regio belgie, 56 jaar
bert168,regio 0599,43 jaar.BBQ
hendrik447, 54 jaar, regio 0578


Laatst aangepast door
MARSJG370
op maandag 16 april 2012, 23:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 05:37
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
hoop wel dat de zon flink schijnt Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

HANNAH810 schreef:
voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
Joëlle 246, 53 jaar, regio 015
trijnie671, regio 0549, 50 jaar
maria576, regio 038, 46 jaar
Erika129, regio 0318, 37 jaar
roos489, regio 0180, 38 jaar
myrthe113, regio 075, 34 jaar
xabia794, regio belgie, 48 jaar
Angel086, regio 036, 44 jaar met wie kan Angel meerijden?
Tink100, regio 072, 43 jaar, evt met dochter (o.v.b.)

markvos129, regio 0548, 32 jaar
bert364, regio 0321, 42 jaar met zoon (10 jaar)
willem618, regio 0344, 43 jaar, met drie kinderen (15, 13 en 8 jaar)
henkeman339, regio 596, 38 jaar heeft nog ruimte over in de auto
frankt627, regio 076, 48 jaar
harald940, regio 038, 36 jaar, heeft nog ruimte over in de auto
marsjg370, regio 0346, 44 jaar, evt met zoon (o.v.b.)
bommie663, regio 0184, 46 jaar
riaatjuh149, regio 030, 49 jaar, etv met zoon (12 jaar)


Laatst aangepast door
MARSJG370
op donderdag 1 maart 2012, 05:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:54
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Een ieder van jullie, heel hartelijk dank voor de felicitaties mijn kant op. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 22:13
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
Het ziet er gezellie uit, ik zal het ff met tinkerella overleggen.
Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

HANNAH810 schreef:
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, Walcheren MET overnachting
bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar

tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov
susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting
hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 16:45
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik ga maar lekker voor de verse pannekoeken vandaag Clown smiley Engeltje smiley Verraste, verbaasde smiley Kussende smiley Knipoog smiley
Lekker uit vanavond, ff vechten met Zorro. Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril







































































































































































































































...ooit. Gefrustreerde smiley[/quote]


Laatst aangepast door
MARSJG370
op dinsdag 18 oktober 2011, 16:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 10:54
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
 
Clown smiley als het meezit kom ik nog langs waaien. Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
MARSJG370
op zaterdag 24 september 2011, 10:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 02:02
BerichtOnderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
 
weten jullie wel, hoe moeilijk het is om drie haren in een middenscheiding te krijgen??? pffft, ik ben er uren zoet mee!!!... Gefrustreerde smiley Boze smiley Zieke smiley Knipoog smiley
En toch hou ik wel van jullie hoor, Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
MARSJG370
op zondag 4 september 2011, 02:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 08:32
BerichtOnderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
 
ls het mag, ga ik graag mee, ben wel aan een beetje uitwaaien toe, komt mijn kapsel tenminste weer een beetje in het gareel te zitten. Engeltje smiley Knipoog smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 22:11
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
 
HANNAH810 schreef:
we picknicken niet op de wc-bril, mensen.........

wie gaat er nog meer mee naar ede?

Ik kan helaas niet, ben dan in Rusland voor mijn werk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 14:56
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
 
[quote=GRIFFIN748]ach, da's nou toch ook wat...doet ze nog zó d'r best....sta ik er nog op....eigen lijstje zeker?

ik ben blij dat er een lijssie is, was al bijna n'n abbo vergeten te verlengen, en nu ook nog bijna mijn naam bij het lijssie te zettuh Boze smiley Boze smiley Clown smiley , maar nu eerst op vakantie Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV
nicolette592, 55 jaar, regio 0342
sandra206, .. jaar, regio....
mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
els310, 55 jaar, regio 0317
knotjevee106, 50 jaar, regio 071
jasmein464, 50 jaar, regio 078
de drie "schone gezusters";
ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid)
eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid)
marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid)
angelique327 [voormalig lid]

maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar)
visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV
arend003 41 jaar, regio 0318
bas917, 53 jaar, regio 0166
marc149. 39 jaar, regio 0318
kwispel011, 65 jaar, regio 0172
leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog ....
jacob817, 53 jaar, regio 0318
eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar)
Hendrik447
pimpernel883 44jaar, regio 030
dirkjan078, 44 jaar, regio 0575
jonasveve733, 51 jaar, regio 070
marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.)


Laatst aangepast door
MARSJG370
op donderdag 7 juli 2011, 15:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 20:13
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
DINI968 schreef:
Verklap nu niet al mijn bedgeheimen hier Hannah.
Nee hoor, ik val altijd in slaap met muziek of cabaret.
Dus soms val ik met Brigitte Kaandorp in slaap maar meestal met Herman Finkers of Herman van Veen.

ooowww Herman, oowwww Herman
je kunt je in ieder geval nooit vergissen in de naam. Het zal je maar gebeuren zeg? Clown smiley Zieke smiley Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
MARSJG370
op donderdag 12 mei 2011, 20:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370 (56)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 20:02
BerichtOnderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
 
Vrijgezel???, moet ik alles bij mekaar optellen????
toch wel zo'n 16 jaar denk ik zo, ten minste als je je jeugdjaren mee mag tellen Boze smiley Boze smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARSJG370
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2