ChristianMatch
 


Forum

vrouw zoekt boer
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 21:22
 
op 13 mei gaat er een nieuwe boer zoekt vrouw van start.
maar wat mij steeds opvalt is de hoeveelheid vrouwen die op de oproep van de boeren schrijven.

zou het nu echt zo zijn dat die vrouwen een boer zoeken of zouden ze voor de man/vrouw zelf vallen.


Laatst aangepast door
TINEKE986
op zaterdag 5 mei 2012, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 21:32
 
TINEKE986 schreef:
op 13 mei gaat er een nieuwe boer zoekt vrouw van start.
maar wat mij steeds opvalt is de hoeveelheid vrouwen die op de oproep van de boeren schrijven.

zou het nu echt zo zijn dat die vrouwen een boer zoeken of zouden ze voor de man/vrouw zelf vallen.
Terwijl ik mijn QS nuttig, zal ik proberen je uit te leggen waarom vrouwen vallen voor boeren....mijn QS is op, en ik weet het nog niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 21:34
 
CHATULIEM619 schreef:
Terwijl ik mijn QS nuttig, zal ik proberen je uit te leggen waarom vrouwen vallen voor boeren....mijn QS is op, en ik weet het nog niet...

Verraste, verbaasde smiley dat beloofd wat dan Geschokte, onthutste smiley maar bedankt voor je antwoord. Lachende smiley


Laatst aangepast door
TINEKE986
op zaterdag 5 mei 2012, 21:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 22:21
 
TINEKE986 schreef:
Verraste, verbaasde smiley dat beloofd wat dan Geschokte, onthutste smiley maar bedankt voor je antwoord. Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...Tineke weet jij nu wat een QS is? Vraag dat eens?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 22:42
 
frank is je pen leeg? Clown smiley
jij wil het weten , ik eigenlijk ook, hahahaha
ik denk dat het iets is van verstand schaap??
maar weten doe ik het niet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 22:54
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...Tineke weet jij nu wat een QS is? Vraag dat eens?


Is een afkorting Frank...misschien een nieuw gerecht Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 23:37
 
ik denk dat het guess is, ofte wel raad

Laatst aangepast door
NICKY298
op zaterdag 5 mei 2012, 23:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 03:33
 
TINEKE986 schreef:
maar wat mij steeds opvalt is de hoeveelheid vrouwen die op de oproep van de boeren schrijven.

zou het nu echt zo zijn dat die vrouwen een boer zoeken of zouden ze voor de man/vrouw zelf vallen.

Ongetwijfeld voor de beroepsgroep... edeler ras bestaat niet..... Lachende smiley

Floskhe schreef:
weet jij nu wat een QS is?
Quick Start?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 04:01
 
LEONARD480 schreef:
Is een afkorting Frank...misschien een nieuw gerecht Smiley die vol vragen zit

Ik was ook al zover gekomen dat het een afkorting is... Knipoog smiley ...nu de betekenis nog...Volgens mij heeft niet met boeren en vrouwen te maken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 08:39
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...Tineke weet jij nu wat een QS is? Vraag dat eens?

nou in feite maakt het niet zo veel uit of ik weet wat QS is Lachende smiley want ik ben niet degene die het genuttigd heeft (en ik nam het als niet serieus Clown smiley )

maar na even gegoogled te hebben schat ik in dat het iets te maken kan hebben met de geestelijke gezondheidszorg Lachende smiley

maar goed. Chatuliem, kan je ons vertellen wat het is? QS. (Frank wil dat namelijk graag weten Smiley met dichtgeplakte mond )

en als we toch aan het vragen zijn. is jouw naam hier op cm hebreeuws?


Laatst aangepast door
TINEKE986
op zondag 6 mei 2012, 13:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 17:18
 
TINEKE986 schreef:
nou in feite maakt het niet zo veel uit of ik weet wat QS is Lachende smiley want ik ben niet degene die het genuttigd heeft (en ik nam het als niet serieus Clown smiley )

maar na even gegoogled te hebben schat ik in dat het iets te maken kan hebben met de geestelijke gezondheidszorg Lachende smiley

maar goed. Chatuliem, kan je ons vertellen wat het is? QS. (Frank wil dat namelijk graag weten Smiley met dichtgeplakte mond )

en als we toch aan het vragen zijn. is jouw naam hier op cm hebreeuws?
Quality Street...is toch logisch? En Chatuliem betekent katten, is idd Hebreeuws.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 6 mei 2012, 17:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 17:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Quality Street...is toch logisch? En Chatuliem betekent katten, is idd Hebreeuws.

Aha, die Chat is een snoeperd Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:04
 
FRANKT627 schreef:
Aha, die Chat is een snoeperd Knipoog smiley
Ik hou van Engels...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:08
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik hou van Engels...

Het is ook de eigenlijke naam van dat lekkere snoepje...dus het mag. Of anders gezegd: So what... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:27
 
TINEKE986 schreef:
zou het nu echt zo zijn dat die vrouwen een boer zoeken of zouden ze voor de man/vrouw zelf vallen.

Beide wellicht? Jonge boeren hebben vaak een goede opleiding,die ik ken(dat is vast geen gemiddelde want wat hier boert zijn opvolgers)zijn landbouwingenieur of hebben de hogere landbouwschool gedaan,ze hebben een inkomen wat ruim boven modaal ligt,tel daar een aantrekkelijke man,een ruime woning en eenzaamheid bij op en het sommetje is compleet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:46
 
LEANNE226 schreef:
Beide wellicht? Jonge boeren hebben vaak een goede opleiding,die ik ken(dat is vast geen gemiddelde want wat hier boert zijn opvolgers)zijn landbouwingenieur of hebben de hogere landbouwschool gedaan,ze hebben een inkomen wat ruim boven modaal ligt,tel daar een aantrekkelijke man,een ruime woning en eenzaamheid bij op en het sommetje is compleet Knipoog smiley

vooral dat 'mooie' en boven-modaal-inkomen geeft wel de doorslag...dat staan ploeteren in de stront is voor vele niet zo leuk...ook niet wanneer er 's nacht gekalfd moet worden of wanneer de oogst verpieterde door regen of zon...ook ik heb enkele jaren in die branche gezeten en weet dus een heel klein beetje hoe het is om veel offers te brengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:52
 
FRANKT627 schreef:
Aha, die Chat is een snoeperd Knipoog smiley



Zolang het nog maar geen oude snoeperd is.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zolang het nog maar geen oude snoeperd is.... Knipoog smiley

Zo is Chat niet...al wat zoet is lust hij wel maar mag hij eigenlijk niet hebben... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 19:59
 
FRANKT627 schreef:
vooral dat 'mooie' en boven-modaal-inkomen geeft wel de doorslag...dat staan ploeteren in de stront is voor vele niet zo leuk...ook niet wanneer er 's nacht gekalfd moet worden of wanneer de oogst verpieterde door regen of zon...ook ik heb enkele jaren in die branche gezeten en weet dus een heel klein beetje hoe het is om veel offers te brengen.

Natuurlijk is het niet altijd feest,welke baan is dat wel?Gelukkig kiezen er nog steeds mensen voor,mensen die het werk met hun hart doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 21:20
 
Dat boven modale inkomen kan men wel gerust vergeten. Heel veel boeren hebben er een bijbaan bij, omdat men soms zelfs onder kostprijs moet melken. Als de boer er geen bij baan bij heeft is veelal de vrouw die bij verdient.

Vele boeren proberen door bijvoorbeeld een minicamping of door windmolens in hun land te laten plaatsen en zo wat al niet meer, om eigen bedrijf niet te hoeven op te geven en toch zo voort te kunnen zetten. de meeste boeren verdienen per uur minder dan de helft van wat modaal verdient
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 22:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Terwijl ik mijn QS nuttig, zal ik proberen je uit te leggen waarom vrouwen vallen voor boeren....mijn QS is op, en ik weet het nog niet...

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...Tineke weet jij nu wat een QS is? Vraag dat eens?

Culinaire barbaren...... nooit van een quiche gehoord???
Ja Frank, je hebt ze zelfs met zalm!

Grappige afkorting, Chatuliem Knipoog smiley

En ff ontopic: er zijn in Nederland ruim 2,3 miljoen mensen single. Laat de helft daar vrouw van zijn, houdt je er 1,15 miljoen vrouwen over.
Als 1% van die vrouwen nou één van de boeren leuk vind, en/of het interessant vindt om op televisie te komen, levert dat 11.500 reacties op.....
Eigenlijk best logisch, die stapels brieven........ Knipoog smiley


Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 6 mei 2012, 22:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 23:24
 
STEENTJE178 schreef:
Culinaire barbaren...... nooit van een quiche gehoord???
Ja Frank, je hebt ze zelfs met zalm!

Grappige afkorting, Chatuliem Knipoog smiley

En ff ontopic: er zijn in Nederland ruim 2,3 miljoen mensen single. Laat de helft daar vrouw van zijn, houdt je er 1,15 miljoen vrouwen over.
Als 1% van die vrouwen nou één van de boeren leuk vind, en/of het interessant vindt om op televisie te komen, levert dat 11.500 reacties op.....
Eigenlijk best logisch, die stapels brieven........ Knipoog smiley
En wat betekent het dan, als je maar 8 reacties krijgt??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 7 mei 2012, 00:06
 
LEANNE schreef:
Beide wellicht? Jonge boeren hebben vaak een goede opleiding,die ik ken(dat is vast geen gemiddelde want wat hier boert zijn opvolgers)zijn landbouwingenieur of hebben de hogere landbouwschool gedaan,ze hebben een inkomen wat ruim boven modaal ligt,tel daar een aantrekkelijke man,een ruime woning en eenzaamheid bij op en het sommetje is compleet
De realiteit is dat boer zijn een baan is van 24/7, hard werken dus... daarnaast worden boeren (evenals veel andere bedrijven) flink ingeperkt door allerlei maatregelen èn niet te vergeten.... de bergen administratie. Dus zo rooskleurig als het klinkt is het niet altijd hoor...

PIETER619 schreef:
Dat boven modale inkomen kan men wel gerust vergeten. Heel veel boeren hebben er een bijbaan bij, omdat men soms zelfs onder kostprijs moet melken. Als de boer er geen bij baan bij heeft is veelal de vrouw die bij verdient.

Vele boeren proberen door bijvoorbeeld een minicamping of door windmolens in hun land te laten plaatsen en zo wat al niet meer, om eigen bedrijf niet te hoeven op te geven en toch zo voort te kunnen zetten. de meeste boeren verdienen per uur minder dan de helft van wat modaal verdient

Ben ik met je eens Pieter, dit is de realiteit.

Dat hele gedoe klinkt allemaal prachtig en geweldig maar de praktijk.....
Ik hoorde eens zeggen: "boer zijn is eigenlijk geen beroep maar een manier van leven" en daar ben ik het volledig mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 7 mei 2012, 08:46
 
STEENTJE178 schreef:
Culinaire barbaren...... nooit van een quiche gehoord???
Ja Frank, je hebt ze zelfs met zalm!

Grappige afkorting, Chatuliem Knipoog smiley

En ff ontopic: er zijn in Nederland ruim 2,3 miljoen mensen single. Laat de helft daar vrouw van zijn, houdt je er 1,15 miljoen vrouwen over.
Als 1% van die vrouwen nou één van de boeren leuk vind, en/of het interessant vindt om op televisie te komen, levert dat 11.500 reacties op.....
Eigenlijk best logisch, die stapels brieven........ Knipoog smiley

als je het zo bekijkt kan ik me er wel iets bij voorstellen ja. als je 8 brieven krijgt. tja. dan is dat een reaktie van 0,007 % Smiley die vol vragen zit en hoef je je (als boer zijnde)niet druk te maken dat je op tv komt terwijl je dan toch de keus hebt uit 8 vrouwen. Clown smiley


Laatst aangepast door
TINEKE986
op maandag 7 mei 2012, 08:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 7 mei 2012, 08:53
 
COOTJE711 schreef:
De realiteit is dat boer zijn een baan is van 24/7, hard werken dus... daarnaast worden boeren (evenals veel andere bedrijven) flink ingeperkt door allerlei maatregelen èn niet te vergeten.... de bergen administratie. Dus zo rooskleurig als het klinkt is het niet altijd hoor...

Dat hele gedoe klinkt allemaal prachtig en geweldig maar de praktijk.....
Ik hoorde eens zeggen: "boer zijn is eigenlijk geen beroep maar een manier van leven" en daar ben ik het volledig mee eens!

ik denk wel dat dit idd waar is voor een aantal boeren. hard werken en soms maar net de kostprijs verdienen.

in feite zijn het zelfstandige ondernemingen. ook als boer lijkt mij zul je moeten proberen te anticiperen op de ondernemingsmarkt. vraag en aanbod dus en eventueel je horizon verbreden met het aanboren van nieuwe markten.


Laatst aangepast door
TINEKE986
op maandag 7 mei 2012, 08:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1