ChristianMatch
 


Forum

Tóch maar liever een kind
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:38
 
Tóch maar liever een kind
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:51
 
TALLGUY817 schreef:
Tóch maar liever een kind

nee,... toch maar liever een vrouw.................................................. Coole smiley met zonnebril



(en ook om je mannentopic..) Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:53
 
zzz

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 02:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:55
 
TALLGUY817 schreef:
Met welk hoofd denk jij?


(niet die van jou)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:59
 
BART347 schreef:
nee,... toch maar liever een vrouw.................................................. Coole smiley met zonnebril



(en ook om je mannentopic..) Zieke smiley

eh jullie weten van de bloemetjes en de bijtjes? Dat je een vrouw nodig hebt om een kind te krijgen?
Of moeten we ff een oudere cm man het uit laten leggen
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:04
 
ROELANDE345 schreef:
eh jullie weten van de bloemetjes en de bijtjes? Dat je een vrouw nodig hebt om een kind te krijgen?
Of moeten we ff een oudere cm man het uit laten leggen
Knipoog smiley

(jammer, je snapt m niet...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:04
 
ROELANDE345 schreef:
eh jullie weten van de bloemetjes en de bijtjes? Dat je een vrouw nodig hebt om een kind te krijgen?
Of moeten we ff een oudere cm man het uit laten leggen
Knipoog smiley
Er zijn hier kinderen in overvloed, waarom zou je klagelijk wenen dat de man zijn zaad in een fragment spuit en de vrouw al het zware werk moet verrichten. Als je dan toch graag bevalt, doe dan meisjes, want in China komen ze daarvan tekort!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:21
 
BART347 schreef:
(jammer, je snapt m niet...)

Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:22
 
TALLGUY817 schreef:
Er zijn hier kinderen in overvloed, waarom zou je klagelijk wenen dat de man zijn zaad in een fragment spuit en de vrouw al het zware werk moet verrichten. Als je dan toch graag bevalt, doe dan meisjes, want in China komen ze daarvan tekort!

mm ik was niet van plan om naar china te gaan en ik heb er al 8 6 zonen en 2 dochters gebaard dus lijkt me meer dan genoeg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:27
 
ROELANDE345 schreef:
mm ik was niet van plan om naar china te gaan en ik heb er al 8 6 zonen en 2 dochters gebaard dus lijkt me meer dan genoeg

En nu in de veronderstelling zijnde dat je gebeiteld zit voor je oude dag? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:27
 
TALLGUY817 schreef:
En nu in de veronderstelling zijnde dat je gebeiteld zit voor je oude dag? Smiley die vol vragen zit

ja wat dacht jij dan, daar was het om begonnen
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:29
 
ROELANDE345 schreef:
ja wat dacht jij dan, daar was het om begonnen
Knipoog smiley

Hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:34
 
TALLGUY817 schreef:
Er zijn hier kinderen in overvloed, waarom zou je klagelijk wenen dat de man zijn zaad in een fragment spuit en de vrouw al het zware werk moet verrichten. Als je dan toch graag bevalt, doe dan meisjes, want in China komen ze daarvan tekort!

dat werkt ook echt goed in de praktijk....

(niet)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:53
 
bzzzz

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 02:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:56
 
TALLGUY817 schreef:
Laat me raden, Bart... jij houdt wel van een lekkere flamewar, is 't niet? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


is dat mmoprg gelinkt?

(dan iig niet)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:04
 
bzzzz

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 02:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:07
 
TALLGUY817 schreef:
massively multiplayer online role-playing game (MMORPG)


mmoprg weet ik, flamewar: nooit van gehoord.

heeft alweer niets met CM te maken...
en is behoorlijk offtopic...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:41
 
BART347 schreef:
nee,... toch maar liever een vrouw.................................................. Coole smiley met zonnebril
Je schijnt niet door te hebben dat de spreker het expliciet over jou heeft. Je snapt helemaal niks van die tekst, noch de andere filmpjes. Je loopt God gigantisch voor Zijn voeten... hou er rekening mee dat wanneer je dit veelvuldig doet, je omgeving op den duur zal afvragen hoe of het eigenlijk gekomen is dat je uit het zicht verdween. Want God is bij machte dergelijke mensen te doen verdwijnen.

Maar maak ook dit maar belachelijk. Je bent echt niet de eerste... en het zou heel goed kunnen dat ik op gegeven moment mijn geduld verlies, en dat ik je met je foto zal vinden. Dus doe nog voort... Koning David had bloed aan zijn handen, maar hij is desondanks toch behouden! Eph 6:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:00
 
TALLGUY817 schreef:
Je schijnt niet door te hebben dat de spreker het expliciet over jou heeft. Je snapt helemaal niks van die tekst, noch de andere filmpjes. Je loopt God gigantisch voor Zijn voeten... hou er rekening mee dat wanneer je dit veelvuldig doet, je omgeving op den duur zal afvragen hoe of het eigenlijk gekomen is dat je uit het zicht verdween. Want God is bij machte dergelijke mensen te doen verdwijnen.

Maar maak ook dit maar belachelijk. Je bent echt niet de eerste... en het zou heel goed kunnen dat ik op gegeven moment mijn geduld verlies, en dat ik je met je foto zal vinden. Dus doe nog voort... Koning David had bloed aan zijn handen, maar hij is desondanks toch behouden! Eph 6:12

Tallguy mensen laten verdwijnen gebeurd hier ook op cm
de redactie cm kijkt niet meer naar de reactie's
maar naar ontoelaatbaar gedrag op CM
mocht jou intentie achter al het geschrevene zijn een partner hier te vinden.
dan zou ik me toch anders gaan opstellen.
iedereen heeft een mening,gemengd met humor of nog anders
maar er zijn ook grenzen.
als ik hier leest in je woorden naar Bart,dan wil ik Bart toch een beetje bijspringen..en tegen je zeggen..ga nou nie gelijk zover joh.
wanneer iemand spot met God en gebod,dan moet er zelf gewaarschuwd
worden..want daar staat God ten alle tijde achter.
maar ook dreiging over een foto...nie leuk.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op woensdag 25 juli 2012, 09:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:35
 
HEIDE115 schreef:
Tallguy mensen laten verdwijnen gebeurd hier ook op cm
Ja dat ben ik mij bewust, ik ben hier meer als 1 keer geweest, en het is ook zeker niet de eerste keer dat ik de joint ben uitgegooid omdat religieuze mensen nu eenmaal woest worden als je ze een spiegel voor houdt. Zij zijn echter niet te verontschuldigen wanneer ze straks voor de Witte Troon staan en zullen zeggen: "Ich habe est nicht gewußt?" Dan zal God zeggen, ik heb jullie Tallguy op jullie pad gestuurd, maar jullie waren te eigenwijs om naar hem te lezen, gelijk als destijds de profeten als de Zoon werd(en) vermoord.
Quote:
de redactie cm kijkt niet meer naar de reactie's
maar naar ontoelaatbaar gedrag.
Dat ben ik mij bewust, en afhankelijk of de redactie religieus of gelovig zijn, zullen ze respectievelijk een onrechtvaardige of rechtvaardige beslissing nemen, en zelfs als dat betekent dat ik hier verbannen wordt, kan ik toch weer juichen omdat staat geschreven:"Luk_6:22 Zalig zijt gij, wanneer u de mensen haten, en wanneer zij u afscheiden, en smaden, en uw naam als kwaad verwerpen, om des Zoons des mensen wil".
Quote:
mocht jou intentie achter al het geschrevene zijn een partner hier te vinden.
dan zou ik me toch anders gaan opstellen.
Hoezo? Ben jij dan geen mens? Ik ben i.i.g geen God, en wanneer iemand moedwillig zit te drammen met alles wat of ik hier publiceer te kenmerken als off-topic, dan kun je net zo goed "Christian"van Match afkoppelen. Zelfs als ik hem benader met een schriftverwijzing jegens zijn gedrag, dan kan iemand weleens zijn geduld verliezen.
Quote:
iedereen heeft een mening,gemengd met humor of nog anders
maar er zijn ook grenzen.
Een mening hebben oké, en humor is zeker niet verkeerd... maar er is een grens. En elders las ik een stukje over plagen en pesten. Bart is er duidelijk op uit.. misschien Bart niet eens, maar de vrouwen die hem voor hun karretje spannen, die nadien tegen de CM-redactie zullen zeggen dat ze van niks weten en dat Bart zelfs mogelijk ook zijn account kwijt raakt. mijn zin afmakend. Bart is er op uit alles op alles te zetten met hier weg te pesten. En het is beslist niet de eerste keer dat ik aan de voordeur van zo'n pester verschijn, maar ik laat de optie vrij om gewoon als volwassen mensen met elkander te praten, wat in de meeste gevallen dan vaak ook opheldering gaf, maar er lopen ook mensen in Nederland die ik hun kaak heb verbrijzeld en dat ze nog steeds geen aangifte durven te doen. Dit suggereert alsof ik een heel kort lontje heb, maar dat is niet zo. Mensen die mij kennen weten dat ik enorm veel geduld heb, maar als ik furieus ben, dat er dan niet met me valt te sollen. En oh ja.. ik heb verscheidene horen spreken dat a bullet every man's equal is, maar zelfs al zou ik het leven erbij laten, dan acht ik dit als verlichting, want op deze aard' is 't niet.
Quote:
als ik hier leest in je woorden naar Bart,dan wil ik Bart toch een beetje bijspringen..en tegen je zeggen..ga nou niet zover joh.
Dat is broederliefde, ik ben er immers niet op uit om haat oid te kweken, maar ik heb wél grenzen of drempels zoals je ook zou kunnen zeggen, en deze drempel is al heel veel malen betreden dat het niet verwonderlijk zou zijn als je mijn naam in plaats van bijvoorbeeld Karst Tates zou lezen, alleen richt ik me op de daders en niet op onschuldige mensen.
Quote:
wanneer iemand spot met God en gebod,dan moet er zelf gewaarschuwd worden..want daar staat God ten alle tijde achter.
maar ook dreiging over een foto...nie leuk.
Als je mijn stukken hebt gelezen die ik hier reeds geplaatst heb, dan kun je daaru8it lezen dat ik Hem, God, de Here Jezus Christus lief heb. Als je de Schrift zou kennen, en ik beweer niet dat je die niet kent, weet je dat er staat geschreven God is geen man, maar ook de tekst hebt niet het geloof van Christus... hoeveel mensen trekken het Woord van God niet uit zijn verband, voornamelijk de universalisten (alverzoeners) en als ik het een keertje doe vanuit humoristisch aspect dan staat men gelijk op de achterste poten. En specifiek Bart die verstaat noch jota of titel van het Woord, sterker, als je hem een tekst citeert, dan is hij zelfs in staat het als off-topic te beschouwen. In weze zegt hij dan iets heel anders als wat Christian Match beoogt te zijn, dan kan het net zo goed een site zijn van de satanskerk. En satan is er alleen maar op uit om verdeeldheid te zaaien en heeft daar zijn personeel voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:36
 
TALLGUY817 schreef:
Je schijnt niet door te hebben dat de spreker het expliciet over jou heeft. Je snapt helemaal niks van die tekst, noch de andere filmpjes. Je loopt God gigantisch voor Zijn voeten... hou er rekening mee dat wanneer je dit veelvuldig doet, je omgeving op den duur zal afvragen hoe of het eigenlijk gekomen is dat je uit het zicht verdween. Want God is bij machte dergelijke mensen te doen verdwijnen.

Maar maak ook dit maar belachelijk. Je bent echt niet de eerste... en het zou heel goed kunnen dat ik op gegeven moment mijn geduld verlies, en dat ik je met je foto zal vinden. Dus doe nog voort... Koning David had bloed aan zijn handen, maar hij is desondanks toch behouden! Eph 6:12

eh accepteren anderen forum lezers deze woorden na een ander op het forum?
wie het niet accepteert druk effe op de misbruikknop, zodat cm even wakker word.
petra zeer tevreden over me laatste reactie hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:40
 
PETRA944 schreef:
eh accepteren anderen forum lezers deze woorden na een ander op het forum?
wie het niet accepteert druk effe op de misbruikknop, zodat cm even wakker word.
petra zeer tevreden over me laatste reactie hier

Nee hoor Petra, dit accepteerde ik niet vannacht.
Hier staat ook iets over in de wetboeken van Nederland dus de NOK knop is ook door mij gebruikt.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 25 juli 2012, 09:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:42
 
PETRA944 schreef:
eh accepteren anderen forum lezers deze woorden na een ander op het forum?
wie het niet accepteert druk effe op de misbruikknop, zodat cm even wakker word.
petra zeer tevreden over me laatste reactie hier

Nee hoor, Petra, ook ik heb op de "niet-oke-knop" gedrukt. Dreigementen horen hier niet thuis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:44
 
TALLGUY817 schreef:
Ja dat ben ik mij bewust, ik ben hier meer als 1 keer geweest, en het is ook zeker niet de eerste keer dat ik de joint ben uitgegooid omdat religieuze mensen nu eenmaal woest worden als je ze een spiegel voor houdt. Zij zijn echter niet te verontschuldigen wanneer ze straks voor de Witte Troon staan en zullen zeggen: "Ich habe est nicht gewußt?" Dan zal God zeggen, ik heb jullie Tallguy op jullie pad gestuurd, maar jullie waren te eigenwijs om naar hem te lezen, gelijk als destijds de profeten als de Zoon werd(en) vermoord.

Dat ben ik mij bewust, en afhankelijk of de redactie religieus of gelovig zijn, zullen ze respectievelijk een onrechtvaardige of rechtvaardige beslissing nemen, en zelfs als dat betekent dat ik hier verbannen wordt, kan ik toch weer juichen omdat staat geschreven:"Luk_6:22 Zalig zijt gij, wanneer u de mensen haten, en wanneer zij u afscheiden, en smaden, en uw naam als kwaad verwerpen, om des Zoons des mensen wil".

Hoezo? Ben jij dan geen mens? Ik ben i.i.g geen God, en wanneer iemand moedwillig zit te drammen met alles wat of ik hier publiceer te kenmerken als off-topic, dan kun je net zo goed "Christian"van Match afkoppelen. Zelfs als ik hem benader met een schriftverwijzing jegens zijn gedrag, dan kan iemand weleens zijn geduld verliezen.

Een mening hebben oké, en humor is zeker niet verkeerd... maar er is een grens. En elders las ik een stukje over plagen en pesten. Bart is er duidelijk op uit.. misschien Bart niet eens, maar de vrouwen die hem voor hun karretje spannen, die nadien tegen de CM-redactie zullen zeggen dat ze van niks weten en dat Bart zelfs mogelijk ook zijn account kwijt raakt. mijn zin afmakend. Bart is er op uit alles op alles te zetten met hier weg te pesten. En het is beslist niet de eerste keer dat ik aan de voordeur van zo'n pester verschijn, maar ik laat de optie vrij om gewoon als volwassen mensen met elkander te praten, wat in de meeste gevallen dan vaak ook opheldering gaf, maar er lopen ook mensen in Nederland die ik hun kaak heb verbrijzeld en dat ze nog steeds geen aangifte durven te doen. Dit suggereert alsof ik een heel kort lontje heb, maar dat is niet zo. Mensen die mij kennen weten dat ik enorm veel geduld heb, maar als ik furieus ben, dat er dan niet met me valt te sollen. En oh ja.. ik heb verscheidene horen spreken dat a bullet every man's equal is, maar zelfs al zou ik het leven erbij laten, dan acht ik dit als verlichting, want op deze aard' is 't niet.

Dat is broederliefde, ik ben er immers niet op uit om haat oid te kweken, maar ik heb wél grenzen of drempels zoals je ook zou kunnen zeggen, en deze drempel is al heel veel malen betreden dat het niet verwonderlijk zou zijn als je mijn naam in plaats van bijvoorbeeld Karst Tates zou lezen, alleen richt ik me op de daders en niet op onschuldige mensen.

Als je mijn stukken hebt gelezen die ik hier reeds geplaatst heb, dan kun je daaru8it lezen dat ik Hem, God, de Here Jezus Christus lief heb. Als je de Schrift zou kennen, en ik beweer niet dat je die niet kent, weet je dat er staat geschreven God is geen man, maar ook de tekst hebt niet het geloof van Christus... hoeveel mensen trekken het Woord van God niet uit zijn verband, voornamelijk de universalisten (alverzoeners) en als ik het een keertje doe vanuit humoristisch aspect dan staat men gelijk op de achterste poten. En specifiek Bart die verstaat noch jota of titel van het Woord, sterker, als je hem een tekst citeert, dan is hij zelfs in staat het als off-topic te beschouwen. In weze zegt hij dan iets heel anders als wat Christian Match beoogt te zijn, dan kan het net zo goed een site zijn van de satanskerk. En satan is er alleen maar op uit om verdeeldheid te zaaien en heeft daar zijn personeel voor.

ik haal hier uit dit stuk weer een soort bedreiging uit naar bart toe,zoiets als kijk uit,ik heb mensen hun kaak verbrijzeld en daarna durven ze geen aangifte te doen. hiervoor in je reactie bedreig je ook bart.
ip adressen zijn te achterhalen, bepaalde dingen zijn strafbaar op internet.
dus hoop dat cm effe wakker word.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:47
 
fijn josina en jol. alleen let op,de man gaat terug komen als hij verwijderd word met gewoon effe ander mail adres denk ik, deze man is niet oke, gaat alleen mensen kwetsen en beschadigen denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:51
 
PETRA944 schreef:
ik haal hier uit dit stuk weer een soort bedreiging uit naar bart toe,zoiets als kijk uit,ik heb mensen hun kaak verbrijzeld en daarna durven ze geen aangifte te doen. hiervoor in je reactie bedreig je ook bart.
ip adressen zijn te achterhalen, bepaalde dingen zijn strafbaar op internet.
dus hoop dat cm effe wakker word.

Niet alleen naar Bart toe, ook ik voel mij er niet prettig onder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:52
 
PETRA944 schreef:
fijn josina en jol. alleen let op,de man gaat terug komen als hij verwijderd word met gewoon effe ander mail adres denk ik, deze man is niet oke, gaat alleen mensen kwetsen en beschadigen denk ik.


dat doet ie al.


http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftvkk.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:59
 
PETRA944 schreef:
fijn josina en jol. alleen let op,de man gaat terug komen als hij verwijderd word met gewoon effe ander mail adres denk ik, deze man is niet oke, gaat alleen mensen kwetsen en beschadigen denk ik.

de knop wordt echt wel gebruikt en meer dan 1 maal Petra!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:01
 
TALLGUY817 schreef:
Ja dat ben ik mij bewust, ik ben hier meer als 1 keer geweest, en het is ook zeker niet de eerste keer dat ik de joint ben uitgegooid omdat religieuze mensen nu eenmaal woest worden als je ze een spiegel voor houdt. Zij zijn echter niet te verontschuldigen wanneer ze straks voor de Witte Troon staan en zullen zeggen: "Ich habe est nicht gewußt?" Dan zal God zeggen, ik heb jullie Tallguy op jullie pad gestuurd, maar jullie waren te eigenwijs om naar hem te lezen, gelijk als destijds de profeten als de Zoon werd(en) vermoord.

Dat ben ik mij bewust, en afhankelijk of de redactie religieus of gelovig zijn, zullen ze respectievelijk een onrechtvaardige of rechtvaardige beslissing nemen, en zelfs als dat betekent dat ik hier verbannen wordt, kan ik toch weer juichen omdat staat geschreven:"Luk_6:22 Zalig zijt gij, wanneer u de mensen haten, en wanneer zij u afscheiden, en smaden, en uw naam als kwaad verwerpen, om des Zoons des mensen wil".

Hoezo? Ben jij dan geen mens? Ik ben i.i.g geen God, en wanneer iemand moedwillig zit te drammen met alles wat of ik hier publiceer te kenmerken als off-topic, dan kun je net zo goed "Christian"van Match afkoppelen. Zelfs als ik hem benader met een schriftverwijzing jegens zijn gedrag, dan kan iemand weleens zijn geduld verliezen.

Een mening hebben oké, en humor is zeker niet verkeerd... maar er is een grens. En elders las ik een stukje over plagen en pesten. Bart is er duidelijk op uit.. misschien Bart niet eens, maar de vrouwen die hem voor hun karretje spannen, die nadien tegen de CM-redactie zullen zeggen dat ze van niks weten en dat Bart zelfs mogelijk ook zijn account kwijt raakt. mijn zin afmakend. Bart is er op uit alles op alles te zetten met hier weg te pesten. En het is beslist niet de eerste keer dat ik aan de voordeur van zo'n pester verschijn, maar ik laat de optie vrij om gewoon als volwassen mensen met elkander te praten, wat in de meeste gevallen dan vaak ook opheldering gaf, maar er lopen ook mensen in Nederland die ik hun kaak heb verbrijzeld en dat ze nog steeds geen aangifte durven te doen. Dit suggereert alsof ik een heel kort lontje heb, maar dat is niet zo. Mensen die mij kennen weten dat ik enorm veel geduld heb, maar als ik furieus ben, dat er dan niet met me valt te sollen. En oh ja.. ik heb verscheidene horen spreken dat a bullet every man's equal is, maar zelfs al zou ik het leven erbij laten, dan acht ik dit als verlichting, want op deze aard' is 't niet.

Dat is broederliefde, ik ben er immers niet op uit om haat oid te kweken, maar ik heb wél grenzen of drempels zoals je ook zou kunnen zeggen, en deze drempel is al heel veel malen betreden dat het niet verwonderlijk zou zijn als je mijn naam in plaats van bijvoorbeeld Karst Tates zou lezen, alleen richt ik me op de daders en niet op onschuldige mensen.

Als je mijn stukken hebt gelezen die ik hier reeds geplaatst heb, dan kun je daaru8it lezen dat ik Hem, God, de Here Jezus Christus lief heb. Als je de Schrift zou kennen, en ik beweer niet dat je die niet kent, weet je dat er staat geschreven God is geen man, maar ook de tekst hebt niet het geloof van Christus... hoeveel mensen trekken het Woord van God niet uit zijn verband, voornamelijk de universalisten (alverzoeners) en als ik het een keertje doe vanuit humoristisch aspect dan staat men gelijk op de achterste poten. En specifiek Bart die verstaat noch jota of titel van het Woord, sterker, als je hem een tekst citeert, dan is hij zelfs in staat het als off-topic te beschouwen. In weze zegt hij dan iets heel anders als wat Christian Match beoogt te zijn, dan kan het net zo goed een site zijn van de satanskerk. En satan is er alleen maar op uit om verdeeldheid te zaaien en heeft daar zijn personeel voor.


Oke',bedankt in ieder geval voor je duidelijk maken.
Ik denk dat je iemand bent die echt wel weet waar je het over hebt.
Wanneer jou ervaringen je tot deze persoon nu hebben gemaakt.
Moet je je zelf denk ik wel af vragen,wil ik ook echt deze persoon zijn en blijven.
wanneer je merkt dat je nog vol van emoties en onopgeloste vragen loopt
is het toch tegelijkertijd moeilijk om met deze toch wat explosieve houding hier een stukje genezing te vinden
een luisterend oor zal ook hier voor niet genoeg zijn.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op woensdag 25 juli 2012, 10:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:09
 
PETRA944 schreef:
ik haal hier uit dit stuk weer een soort bedreiging uit naar bart toe,zoiets als kijk uit,ik heb mensen hun kaak verbrijzeld en daarna durven ze geen aangifte te doen. hiervoor in je reactie bedreig je ook bart.
ip adressen zijn te achterhalen, bepaalde dingen zijn strafbaar op internet.
dus hoop dat cm effe wakker word.
Stop maar met die flauwekul, het gaat hier niet om wat of ik tegen Bart heb gezegd, het gaat hier om jullie afkeer van het Woord van God, en omdat ik jullie dat als een spiegel voorhoudt begeven jullie je op een weg die mij eer toe betoont, omdat ze met de profeten eender hebben gedaan.

Ik ben van mening dat als kruisigingen nu toelaatbaar zouden zijn, dat jullie de Here Jezus als Hij nu nogmaals datgene doende, waar ik een afdruk van ben, zou doen, dat jullie Hem niet met vier of zes nagels aan het vloekhout slaan, maar dat je een spijkertacker hanteert, waardoor het voor Jozef van Arimathea alleen nog mogelijk is om het vlees van tussen de spijkers weg te krabben met zijn nagels en daar meer als drie dagen over zou doen, zodat de opstandingsdag niet op de derde maar mogelijk op de vijfde zou zijn. Niet dat dit zo bezwaarlijk zou zijn, want het was immers ook de vijfde steen waar Goliath mee geveld werd. maar daar snappen reli's niks van! Ik wens jullie bijna smalend de Grote verdrukking toe.

Jaja.. ook religieuze mensen worden door God gebruikt, namelijk om Zijn rechtvaardigheid in te bewijzen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 6 Volgende
Pagina 1 van 6