ChristianMatch
 


Forum

Tóch maar liever een kind
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 01:22
 
SHANITA130 schreef:
Tis wat mij betreft al goed Bart,

Kijk, ik schrok ook van TG in het begin....

Kijk, dan laat de redactie de boel iets van 2 dagen staan...

Ja, dan probeer ik toch serieus te doen...Ik kan dan bij wijze van spreke niet anders, dan denk ik ja en..en...En hij kwam grof over én hij zette mooi bijbelstudies neer. En dat Grof over komen zou zijn redenen hebben, weet ik uit ervaring...Denk ik liever iemand die al meteen laat weten dat ie over veel dingen de pest in heeft, maar er geen 2de agenda ophoudt, dan iemand in een net pak die zo aaaaardig is maar wel....

Dus, jij zou het ook anders bedoeld hebben dan als het op mij overkwam, en ja, ik bén nou eenmaal makkelijk met excuses zeggen, dat heb ik geleerd, dat was eerst niet zo.
En iemand anders doet dat niet makkelijk, want die denkt ja, maar óók dit en óók dat, bekijk 't ff.
En daar is ook wel weer wat voor te zeggen.

Verlegen lachende smiley



Verlegen lachende smiley Lachende smiley

een kwestie van welk perspectief idd.

te makkelijk vergeven geeft ook eigenlijk aan dat een probleem als onbelangrijk wordt afgedaan. en kan ook gebruikt worden als een uitvlucht om niet te hoeven zoeken/nadenken naar een oplossing, of om een dergelijke situatie in de toekomst te willen kunnen voorkomen...

ik zou zeggen: opgelost! Lachende smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
BART347
op vrijdag 3 augustus 2012, 02:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 11:35
 
BART347 schreef:
Verlegen lachende smiley Lachende smiley

een kwestie van welk perspectief idd.

te makkelijk vergeven geeft ook eigenlijk aan dat een probleem als onbelangrijk wordt afgedaan. en kan ook gebruikt worden als een uitvlucht om niet te hoeven zoeken/nadenken naar een oplossing, of om een dergelijke situatie in de toekomst te willen kunnen voorkomen...

ik zou zeggen: opgelost! Lachende smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

IK ook Lachende smiley gelukkig.....!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 16:40
 
BART347 schreef:
Verlegen lachende smiley Lachende smiley

een kwestie van welk perspectief idd.

te makkelijk vergeven geeft ook eigenlijk aan dat een probleem als onbelangrijk wordt afgedaan. en kan ook gebruikt worden als een uitvlucht om niet te hoeven zoeken/nadenken naar een oplossing, of om een dergelijke situatie in de toekomst te willen kunnen voorkomen...

ik zou zeggen: opgelost! Lachende smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Ha Lieve Bart Lachende smiley

Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde het anders, namelijk:

Ik bedoel, de trots die ik eerst had, met schaamte erbij, dat ik daarom geen vergeving vroeg.

Nu kan ik dat wel heb ik geleerd. als ik iets verkeerd inschat, ja, en dan dat inzie, ja, dan voel ik me niet te goed om vergeving te vragen of excuses aan te bieden.

Ik ben niet minder als ik toegeef de hele boel verkeerd te hebben ingeschat, en tegen jou zeggen dat het voor mij wel weer oke is is ook zoiets.

Het kan ook ..en...en zijn. en ik vind dat ik te heftig reageerde en ik vind ook dat je dat niet had moeten zeggen tegen TG.

Maar ja te makkelijk is ook niet goed.


Mazzel Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
Pagina 6 van 6