ChristianMatch
 


Forum

Liefde
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:00
 
De meeste mensen gooien meestal met 1 Korinthe 13 als ze het over liefde hebben... maar 'hoor' eens wat liefde is.. is het Eros, philio of agapé?

Liefde 1
Liefde 2
Liefde 3
Liefde 4


't Zou mij overigens niet bevreemden als de meeste mensen de studie niet totaal beluisteren, omdat men kittelachtig is van gehoor en zich liever eigen leraars opgaderen naar hun eigen begeerte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:07
 
TALLGUY817 schreef:
De meeste mensen gooien meestal met 1 Korinthe 13 als ze het over liefde hebben... maar 'hoor' eens wat liefde is.. is het Eros, philio of agapé?

Liefde 1
Liefde 2
Liefde 3
Liefde 4


't Zou mij overigens niet bevreemden als de meeste mensen de studie niet totaal beluisteren, omdat men kittelachtig is van gehoor en zich liever eigen leraars opgaderen naar hun eigen begeerte.

Zou best kunnen Tallguy maar misschien ook omdat dit een date site is.
Geen bijbelstudiesite. Het is (meestal) fijn om met elkaar van gedachten te wisselen,maar als ik bijbelstudie wil doen heb ik zo mn eigen bronnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:10
 
ROELANDE345 schreef:
Zou best kunnen Tallguy maar misschien ook omdat dit een date site is.
Geen bijbelstudiesite. Het is (meestal) fijn om met elkaar van gedachten te wisselen,maar als ik bijbelstudie wil doen heb ik zo mn eigen bronnen
Tjonge, heb je wel eens naar het hoofdtopic gekeken? Bijbel en Bijbelstudie. Alsjeblieft zeg, als je hier geen bijbelstudies mag neerzetten, wat mag dan wel zeg. Eerlijk gezegd mis ik de geestelijke diepgang hier....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:18
 
CHATULIEM619 schreef:
Tjonge, heb je wel eens naar het hoofdtopic gekeken? Bijbel en Bijbelstudie. Alsjeblieft zeg, als je hier geen bijbelstudies mag neerzetten, wat mag dan wel zeg. Eerlijk gezegd mis ik de geestelijke diepgang hier....

Heb ik niet gezegd hoor dat je geen bijbelstudies neer mag zetten. Zou niet durven Verraste, verbaasde smiley
Ik reageer alleen op de verzuchting van Tallguy dat we het waarschijnlijk toch niet gaan lezen.
Ik heb geen behoefte aan 101 bijbelstudie linken, maar das inderdaad mijn persoonlijke mening
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:03
 
ROELANDE345 schreef:
Zou best kunnen Tallguy maar misschien ook omdat dit een date site is.
Geen bijbelstudiesite. Het is (meestal) fijn om met elkaar van gedachten te wisselen,maar als ik bijbelstudie wil doen heb ik zo mn eigen bronnen
Daar moet ik je gelijk in geven, dat is bij mij idem-dito!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 08:33
 
CHATULIEM619 schreef:
Tjonge, heb je wel eens naar het hoofdtopic gekeken? Bijbel en Bijbelstudie. Alsjeblieft zeg, als je hier geen bijbelstudies mag neerzetten, wat mag dan wel zeg. Eerlijk gezegd mis ik de geestelijke diepgang hier....

Ja, ook van gedachten wissellen, maar ja, ik vind het wel fijn om naar een preek te luisteren waarvan ik het gevoel heb dat het uit de man zijn hart komt.
Zeker als ik dingen moet doen, dan ben ik afgeleid en steek ik iets op, hoor ik wat iemand anders er over denkt.

ROELANDE schreef:
Zou best kunnen Tallguy maar misschien ook omdat dit een date site is.
Geen bijbelstudiesite. Het is (meestal) fijn om met elkaar van gedachten te wisselen,maar als ik bijbelstudie wil doen heb ik zo mn eigen bronnen.

Ja, die bronnen heb ik niet Knipoog smiley

Dus ik moet hier van daag de boel opruimen, en dan kan ik meteen ff luisteren. En daten, ja ik reageer niet, met in mijn achterhoofd het is een datingssite. Een keer gedate en dat was gelijk genoeg voor mijn hele leven Knipoog smiley
Wil me huis enigzins, of helemaal opgeruimt hebben en ook voor mezelf, dus:Liefde 1
Liefde 2
Liefde 3
Liefde 4 Lachende smiley

Als ik wil kan ik nu en dan es eens stukje luisteren, als compensatie bij alle preken waarbij ik in slaap vile...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 2 augustus 2012, 14:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 14:37
 
ROELANDE345 schreef:
Zou best kunnen Tallguy maar misschien ook omdat dit een date site is.
Geen bijbelstudiesite. Het is (meestal) fijn om met elkaar van gedachten te wisselen,maar als ik bijbelstudie wil doen heb ik zo mn eigen bronnen

Hai Roelande,

Ik wou hier even op reageren.

Als ik hier, op dit forum reageer, is dat nooit met in mijn achterhoofd van dat het een datingsite is. Dat deed ik middels mail, met mijn eerste date hier.

Ik weet nog wel, enkele jaren terug was er een forum, precies als deze, die heette OneWay, die is nu uit de lucht dat forum.

Nou daar had je net als hier, onderwerpen waaronder je kon reageren.
alleen het was iets uitgebreider, in die zin, er was ook een Kopje, "Actualiteiten, 'zet hier nieuws neer wat je aanspreekt en discusieer daarover'. Ja, en als je nu een nieuwsartikel hebt, waarover je wilt discussieren ja dan moet je even kiezen tussen 'Vriendschap en relaties' en 'Christelijke levenswandel' oid.

En ik weet nog goed, daar op het OneWay forum ontstonden dus ook relaties, je kon ook prive mailen, zelfs ook E-cards versturen.
Want als ik gewoon mezelf ben met schrijven, en niet bij elke posting denk, kom ik wel goed over voor een eventuele partner, ja, dan schrijf ik niet meer onbevooroordeeld. Onbevooroordeeld=fris, objectief, onbevangen, onpartijdig

Coole smiley met zonnebril

En als sommigen mannen dan denken bij mij daar begin ik niet aan oid, nou jammer dan. Daar hadden ze dan toch achteraf achter gekomen, dat ik een mening heb, en welke. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 2 augustus 2012, 14:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Pagina 1 van 1