ChristianMatch
 


Forum

Met elkaar afvallen?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HAAS141





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 06:36
 
Ooit las ik hier op het forum: Sonja Bakker heeft mijn manier van afvallen overgenomen: echtscheiden. Ik meen van Annette.
Ik heb een normaal gewicht en ben ook gescheiden dus er klopt iets niet.....

[quote=THOMAS968]
niet al te letterlijk nemen thomas Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HAAS141
op donderdag 4 februari 2010, 06:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 08:08
 
[quote=THOMAS968]


Ik had na mn scheiding ook een normaal gewicht Knipoog smiley ervoor was ik zo'n 15 te zwaar.
Maar ook daarmee is het net als net alle andere dieeten: als je er mee stopt komen er wel een paar kilo's terug.....sinds ik getrouwd ben en in Duitsland woon bij mij dus ook Geschokte, onthutste smiley ,gelukkig niet alle 23 die ik afgevallen was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 12:01
 
[quote=HAAS141]Ooit las ik hier op het forum: Sonja Bakker heeft mijn manier van afvallen overgenomen: echtscheiden. Ik meen van Annette.
Ik heb een normaal gewicht en ben ook gescheiden dus er klopt iets niet.....


Lieve afvallers, het is een kwestie van geen ballastvoer, weinig of geen suiker, vet en alcohol, veel bewegen en dus meer verbranden dan je binnenkrijgt. Dit lang doen tot je je goede gewicht hebt en je gezonde leefpatroon daarna volhouden. Dit weten we allemaal maar daar hebben we geen zin in, denk ik. Mijn vader zei het al, een goede haan is niet vet, dus heren, je weet hoe het er voor staat Knipoog smiley

En als het wat meer is ach, wees gelukkig en tevreden met je zelf, je bent niet volmaakt maar goed genoeg, he. Waarom moet je meedoen aan iets wat je ongelukkig maakt?

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 4 februari 2010, 18:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 12:10
 
Lieve afvallers, het is een kwestie van geen ballastvoer, weinig of geen suiker, vet en alcohol, veel bewegen en dus meer verbranden dan je binnenkrijgt. Dit lang volhouden en je gezonde leefpatroon volhouden. Dit weten we allemaal maar daar hebben we geen zin in, denk ik. Mijn vader zei het al, een goede haan is niet vet, dus heren, je weet hoe het er voor staat

En als het wat meer is ach, wees gelukkig en tevreden met je zelf, je bent niet volmaakt maar goed genoeg,he. Waarom moet je meedoen aan iets wat je ongelukkig maakt?

Thomas [quote=THOMAS968]


Klopt helemaal Thomas, vandaar dat dieeten ook niet werkt he, want als de kilo's eraf zijn gaat men terug naar de oude leefgewoontes.

En wat is teveel, meer wegen dan goed is voor je gezondheid of meer wegen dan het modebeeld toestaat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 17:09
 
[quote=THOMAS968]

Je hebt helemaal gelijk, Thomas. Als ik een paar kilo's teveel weeg, weet ik precies waar het doorkomt. Maar ja, de discipline hè. Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 4 februari 2010, 17:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 17:19
 
HENKEMAN399 schreef:
't is toch wat later geworden, vanmorgen gewogen 136 kg

Ga je zomaar zelf proberen af te vallen? Heb je een diëtiste toegewezen gekregen door je huisarts? Heb je het al eens eerder geprobeerd?
Weight watchers lijkt mij wel wat als ik het nodig zou hebben. Je krijgt goede adviezen, steun in de rug en de bijeenkomsten zijn een goede controle. Je hebt natuurlijk ook lifestyle-adviezen nodig zodat je niet terugvalt. Dat lijkt me enorm ontmoedigend.
Als mijn kleding hier en daar strak gaat zitten en ik me er niet meer prettig bij voel, weet ik wat me te doen staat.
Minder snoepen, drie keer per dag een gezonde maaltijd, 's morgens, 's middags en 's avonds een verantwoord tussendoortje bij behoefte anders niet, veel bewegen en dingen doen waar ik vrolijk van wordt (behalve eten buiten de maaltijden). Jezelf belonen als je een paar keer een aanvechting goed hebt doorstaan, met een stevige wandeling of fietstour(tje), een mooi boek of blad, iets leuks doen met een leuke vriend/vriendin etc.
Zet 'm op hè! En niet vergeten: je doelen halen, niet opgeven, er volop voor gaan, is goed voor je zelfvertrouwen èn voor je gezondheid!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 22:08
 
Mijn belofte aan mijn omgeving om af te vallen stamt uit 2000! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 7 april 2011, 19:06
 
BEUN656 schreef:
Mijn belofte aan mijn omgeving om af te vallen stamt uit 2000! Clown smiley

En hoe ga je dan afvallen...ik kan er misschien nog wat van leren want het wordt wel erg nu Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 00:34
 
Afvallen is voor velen een groot probleem. Als je teveel eet en ook nog de verkeerde dingen, dan is de oorzaak duidelijk.
Tot ongeveer 20 jaar geleden had een ideaal gewicht. Toen begon ik langzaam te groeien en na elke dieet-actie iets sneller.
Artsen en dieetdeskundigen konden geen oorzaak vinden. Mijn eten was goed, ik snoep en drink niet.
Toen ben ik cursussen gaan volgen op het gebied van voeding en dieet.

Uiteindelijk ben voor mezelf tot de conqlusie gekomen, dat het in mijn geval samenhang van allerlei factoren is:
1. Te weinig beweging
2. Te weinig slaap (als gevolg van slaapapnue)
3. Verstoorde stofwisseling door stress en te weinig slaap
4. Te weinig en op de verkeerde momenten eten.

Sinds november ben ik inmiddels 15 kilo kwijt, door het eten van gewone hollandse pot. Op de juiste momenten eten en meestal ook op tijd naar bed.

Mensen met overgewicht worden helemaal gek gemaakt met allerlei dieten, oplossingen en wat niet meer. En uiteindelijk blijkt alles uiteindelijk slechts van korte duur.
De enige die er beter van wordt, is degene die dit alles bedenkt of verkoopt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE849





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 11 mei 2011, 14:22
 
JILL658 schreef:
Niemand heeft volgens mij de indruk dat je te dik bent, Inez
Wel gek, in de Gouden eeuw was dik zijn een statussymbool want dan had je goed te eten. Bredero zei het al: het kan verkeren.


Thomas

In de Islamitische landen is dik zijn nog steeds een symbool van rijkdom.
Want de vrouw wordt nog steeds gekocht door de bruidegom. Hij moet tien procent van het gewicht van zijn geliefde betalen in goud en zilver. Hoe dikker zij is hoe meer er betaald moet worden voor haar. Dit is tevens een garantie voor haar en haar kinderen als haar man haar verlaat.
In Africa zijn de vrouwen trots op hun lijf, geweldig hoe ze zich kleden.
In Nederland moet iedereen als een barbiepop zijn, waardoor er veel anorexia onder de jeugd voorkomt.




Yoooooh!!!! wat zal me vader blij zijn, dit ga ik hem direct mailen.

(en heren begin alvast maar met sparen, want ik heb begrepen dat de goud prijs gestegen is.) Verliefde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICOLETTE592





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 11 mei 2011, 23:00
 
Ik wil ook wel graag afvallen maar ik weet niet eens hoeveel ik weeg.
{geen weegschaal in huis} Maar ik merk wel dat m'n kleren strakker gaan zitten.
Overdags gaat het wel maar 's avonds krijg ik altijd een verschrikkelijke honger
en dan ga ik snaaien, hoe gaan jullie daar mee om????? Gefrustreerde smiley
Groetjes van Nicolette!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 18:44
 
NICOLETTE592 schreef:
Ik wil ook wel graag afvallen maar ik weet niet eens hoeveel ik weeg.
{geen weegschaal in huis} Maar ik merk wel dat m'n kleren strakker gaan zitten.
Overdags gaat het wel maar 's avonds krijg ik altijd een verschrikkelijke honger
en dan ga ik snaaien, hoe gaan jullie daar mee om????? Gefrustreerde smiley
Groetjes van Nicolette!

Gewoon niets meer kopen Nicolette.
Vroeg naar bed of veel water drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968





Berichten: 200

BerichtGeplaatst: donderdag 12 mei 2011, 19:11
 
JOKE849 schreef:
Yoooooh!!!! wat zal me vader blij zijn, dit ga ik hem direct mailen.

(en heren begin alvast maar met sparen, want ik heb begrepen dat de goud prijs gestegen is.) Verliefde smiley Knipoog smiley

Yes ik ga ook nog snel wat kiloos opvoeren Zieke smiley Zieke smiley
Maar hoe raak ik ze dan daarna weer kwijt?????????????? Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 11:59
 
DINI968 schreef:
Yes ik ga ook nog snel wat kiloos opvoeren Zieke smiley Zieke smiley
Maar hoe raak ik ze dan daarna weer kwijt?????????????? Kotsende smiley



Ik wil ook nog 12 kg afvallen, met de 8 kg die ik al ben afgevallen zit ik dan weer aardig op een gezond gewicht.

Ik ben heel veel aangekomen door gebruik van medicatie, kwam in no-time heeeeeel veel aan, ben daar wel iets van kwijt, maar het overgrote deel zit er nog steeds.
Sinds kort echter heb ik andere medicijnen, en mag ik de "ouwe" medicatie afbouwen. Tot mijn stomme verbazing viel ik af ... de nieuwe medicatie heeft als bijwerking dat het je hongergevoel remt ... Lachende smiley

De nieuwe medicatie heeft voor mij dus een dubbele (positieve) werking ... Lachende smiley

Deed ik dan niets om af te vallen .... ??

Veel wandelen / nordic walking, minstens 4 keer per week....
Van een goede vriendin kreeg ik een spinning fiets (home-trainer) waar ik ook 2 tot 3 keer per week een half uur op train.
Ik drink veel water, minimaal anderhalve liter per dag, en houd me redelijk tot goed aan het dieet wat ik heb van mijn diëtiste.

Natuurlijk weet ik ook wel dat ik niet alles op de medicatie kan afschuiven, elk pondje gaat door het mondje, maar als ik kijk naar de beweging die ik krijg per week, en wat ik binnen krijg aan Kcal. dan zou ik nooit zo veel aan mogen komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MCJOHN356 (53)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 23:57
 
dik zijn, dik worden. overgewicht of juist het tegenovergestelde kan allemaal heeft zowel interne als externe oorzaken en of redenen: erfelijkheid speelt een grote rol oa

wel is zeker heel belangrijk hoe je er mee omgaat en ik ben zeer geschrokken eerlijk gezegd van het fenomeen gastric bypass...i
k ben van mening dat dit ingrijpen hoe dan ook ethisch niet echt verantwoord is gezien de gevolgen dit heeft voor de mensen, werkelijk schokkend
al je organen staan onderdruk zodanig dat ze makkelijk kunnen bezwijken ja erger nog bij verschillende mensen is dit al gebeurd: kapotte lever, alvleesklier en die zijn in België weer terug geopereerd....

Ik schrijf dit oa om te waarschuwen, chr. plicht oa, absoluut niet mensen die dit hebben laten doen tot wanhoop te drijven waarom?: ik neem aan als je zo'n ingrijpende operatie laat doen dat je heel goed de consequenties wist, als dit niet zo is dan, is er goed wat fout vanzelfsprekend...moet dat de medici enz verweten worden?

Nav dat laatste las ik oa van min of meer bekende dr. Frank die aangevallen werd door iemand vai een forum op zijn dieet van vis vnl (geen zetmeel/ suikers mn) dat zijn dieet een crash dieet zou zijn:
hierop reageerde hij: een gbp / gastric bypass operatie dat is pas echt crashen....

Ik wens iedereen sterkte in zijn of haar strijd tegen overgewicht en vnl niet uit balans te raken waardoor je wanhopig wordt, maar helpt vaak elkaar te steunen en zeker niet minder zoals Salomo zegt: wie gulzig zet een mes op zijn of haar keel en hoe doe je dat; niet door een mes te nemen ajb niet maar we weten het allemaal gevouwen handen die niks kunnen grijpen geen mes noch eten!

hartelijke groet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:50
 
NICOLETTE592 schreef:
schreef:
Ik wil ook wel graag afvallen maar ik weet niet eens hoeveel ik weeg.
{geen weegschaal in huis} Maar ik merk wel dat m'n kleren strakker gaan zitten.
Overdags gaat het wel maar 's avonds krijg ik altijd een verschrikkelijke honger
en dan ga ik snaaien, hoe gaan jullie daar mee om????? Gefrustreerde smiley
Groetjes van Nicolette!
Gewoon niets meer kopen Nicolette.
Vroeg naar bed of veel water drinken.
LEONARD480 schreef:
Gewoon niets meer kopen Nicolette.
Vroeg naar bed of veel water drinken.
Dat niets meer kopen is vaak voor mij een probleem. Vroeger had ik altijd tekort in huis en dat wil ik nu niet meer mee maken.
Bij mij is het gelukt om de laatste anderhalve maand er ruim 3 kilo af te krijgen door:
1. meer te bewegen - sporten (tegenwoordig 2x100-150 situps per dag en nog steeds stijgend - ben begonnen bij 50) - ten eerste voor meer vetverbranding maar ook om mijn huidige buik weer weg te krijgen.
2. minder eten - groenten zijn gezond en aardappels ook, maar ga maar eens terug van 2-3 naar 1 aardappel per maaltijd en halveer het portie vlees eens (voor mij was dat laatste heeeel moeilijk).
3.Zorg er voor dat je voldoende drinkt! Ik zorg er met deze warme tijd voor dat ik minstens 1,5-2 liter water per dag drink (ik vergeet meestal te drinken) - dat is goed voor het verwijderen van de vrijkomende giffen uit de verbrande vetten. Ik gooi er vaak een klein scheutje siroop bij voor de smaak.
Nog een tip: drink een groot glas water voordat je gaat eten!, neemt al een groot hongergevoel weg.
-smorgens eet ik altijd een klein schaaltje halfvolle yoghurt met (veel) cruesli - dat is goed voor de spijsvertering.
-smiddags een cracker met kaas en een kopje bouillon.

Maar inderdaad - zorg er voor dat je niet gaat snaaien! -Heb je die neiging? neem dan rijstcrackers in huis; zeer vullend!


Laatst aangepast door
ERNSTJAN522
op donderdag 2 juni 2011, 21:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MCJOHN356 (53)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:15
 
Er zijn veel nuttige info gegeven door verschillende personen, fijn is dat
...genoeg hints en aanwijzingen enz acceptatie van jezelf oa, hoe ga je om met eten/ drinken, dieet/ beweging...willen en doen en bv niet in een keurslijf vallen (mode/ beoordeeld worden enz..) maar geniet van de dingen in het besef dat God onze Schepper is en we altijd naar Hem toe kunnen gaan..ook dankend voor alles wat we mogen hebben.

Big greetzz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 12 juni 2011, 20:14
 
LEONARD480 schreef:
Gewoon niets meer kopen Nicolette.
Vroeg naar bed of veel water drinken.


Helpt goed Leo, ben al 3kg. kwijt.
Maar ook heel veel euri's. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:14
 
Op dit moment is het programma Obese ervoor. Wat vinden jullie ervan? Volgens mij zit ook een ex CM'er erbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Op dit moment is het programma Obese ervoor. Wat vinden jullie ervan? Volgens mij zit ook een ex CM'er erbij.

Lekker dan,mij nieuwsgierig maken Gefrustreerde smiley en ik wil eigenlijk helemaal niet naar zulke programma's kijken..........

wie is het? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:22
 
CHATULIEM619 schreef:
Op dit moment is het programma Obese ervoor. Wat vinden jullie ervan? Volgens mij zit ook een ex CM'er erbij.

Om te beginnen heb ik bewondering voor die mensen die eraan meedoen ze moeten zich wel bloot geven iedereen weet je gewicht!
Ik heb zelf aardig overgewicht voer mijn leven lang strijd hiertegen maar aan zoiets mee doen zou ik echt niet durven. Nu heb ik gelukkig niet zoveel overgewicht als degene die tot nu toe uit zijn gezonden.
Ik hoop alleen voor de mensen dat als ze straks geen presonal trainer meer hebben het kunnen volhouden!
Elke dag twee uur sporten op zijn minst is in het dagelijks leven lijkt mij niet vol te houden, aleen al waar haal je met je werk de tijd voordaan, daarbij kost het behoorlijk wat enmoet je het financieel dus ook op kunnen brengen.
Wat ik wel jammer vind is dat je wel ziet wat ze moeten doen aan sport maar er weinig aandacht wordt geschonken aan wat de mensen voor dieet moeten volgen.

Maar nogmaals heb er wel bewondering voor.
Zelf dacht ik als ik straks weer energie heb en ik ga ipv 2 keer per week 5 keer kan ik het dan ook bereiken??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:49
 
LEANNE226 schreef:
Lekker dan,mij nieuwsgierig maken Gefrustreerde smiley en ik wil eigenlijk helemaal niet naar zulke programma's kijken..........

wie is het? Knipoog smiley
ff pv?


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 10 oktober 2011, 19:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 20:10
 
CHATULIEM619 schreef:
Op dit moment is het programma Obese ervoor. Wat vinden jullie ervan? Volgens mij zit ook een ex CM'er erbij.

'k Heb het pas voor het eerst gezien. Ik wist niet dat iemand zo dik kon zijn, dat je daardoor ook zo in een isolement kunt komen. Wat een beperkingen kan het iemand geven. Een man van dik boven de 200 kg viel enorm af, ik herkende hem niet meer terug. Wel jammer voor hem dat zijn obsessie voor eten veranderde in een obsessie voor sporten. Hopelijk komt dat goed.

De meeste mensen die meedoen, zijn radeloos. 't Is hun laatste strohalm. Wel knap, dat het ze lukt om zoveel af te vallen.

't Is wel modern om zulke tv te maken, 'k vind het wel behoorlijk ver gaan. Toch blijf je kijken, als je in zo'n programma rolt. Ergens vind ik het ook weer jammer van mijn tijd. Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
MARYAN401
op maandag 10 oktober 2011, 20:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 21:05
 
ERIKA129 schreef:
Om te beginnen heb ik bewondering voor die mensen die eraan meedoen ze moeten zich wel bloot geven iedereen weet je gewicht!
Ik heb zelf aardig overgewicht voer mijn leven lang strijd hiertegen maar aan zoiets mee doen zou ik echt niet durven. Nu heb ik gelukkig niet zoveel overgewicht als degene die tot nu toe uit zijn gezonden.
Ik hoop alleen voor de mensen dat als ze straks geen presonal trainer meer hebben het kunnen volhouden!
Elke dag twee uur sporten op zijn minst is in het dagelijks leven lijkt mij niet vol te houden, aleen al waar haal je met je werk de tijd voordaan, daarbij kost het behoorlijk wat enmoet je het financieel dus ook op kunnen brengen.
Wat ik wel jammer vind is dat je wel ziet wat ze moeten doen aan sport maar er weinig aandacht wordt geschonken aan wat de mensen voor dieet moeten volgen.

Maar nogmaals heb er wel bewondering voor.
Zelf dacht ik als ik straks weer energie heb en ik ga ipv 2 keer per week 5 keer kan ik het dan ook bereiken??

Overgewicht is ongezond, maar is in een jaar tijd de helft van je gewicht afvallen wel gezond vraag ik me bij het zien van dat programma af.
De kandidaat van vorige week belande in het ziekenhuis met gezondheidsklachen, de kandidaat van deze zondag was ook bij meerdere bezoeken aan de dokter te zien.
Ik heb er echt enorme bewondering voor dat het ze lukt, maar zou een iets langer maar minder heftig traject niet gezonder zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:21
 
Denk het inderdaad Annette,
iets minder snel is gezonder.
Jammer dat ze niet laten zien wat de afvallers nu eigenlijk wel mogen eten, het is alleen maar trainen,trainen.
Zou zelf niet weten waar ik de tijd vandaag moet halen om minimaal 2 uur per dag te trainen.......
En zou die mensen over een jaar nog wel eens willen zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:26
 
ANNETTE792 schreef:
Overgewicht is ongezond, maar is in een jaar tijd de helft van je gewicht afvallen wel gezond vraag ik me bij het zien van dat programma af.
De kandidaat van vorige week belande in het ziekenhuis met gezondheidsklachen, de kandidaat van deze zondag was ook bij meerdere bezoeken aan de dokter te zien.
Ik heb er echt enorme bewondering voor dat het ze lukt, maar zou een iets langer maar minder heftig traject niet gezonder zijn?

Klopt Annette daar zet ik ook mijn vraagtekens bij!
Ik heb altijd geleerd dat het mooiste is met veel overgewicht een kilo per week af te vallen dat zou betekenen dat die man van 267 kilo niet 167 kilo af zou mogen vallen maar ongeveer 50 dat is wel een heel verschil!
Dan kan het lichaam en je gewrichten spieren enz eraan wennen wat er moet gebeuren.Neemt niet weg dat ik het mezelf nog steeds niet zie doen hoe graag ik ook 30 kilo kwijt zou willen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 23:05
 
CHATULIEM619 schreef:
ff pv?

Ik heb even op de website gekeken,ik herken geen van de kandidaten dus ik hoef het niet meer te weten.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 23:15
 
Misschien dat ik OOIT nog weleens over afvallen wil praten...(ook ik weeg teveel)

In een ver verleden al eens 20 kilo afgevallen...en dat redelijk kunnen handhaven...
Nu sinds een maand gestopt met roken(wat ik even belangrijker vond)
En ja....je snapt het al...het volgende probleem is....JUIST, ik kom weer aan...!!!
Vertel me niet van:DAAR BEN JE TOCH ZELF BIJ, want dat weet ik ook wel.
Maar weet je waar ik wel nieuwsgierig naar ben??
Er zijn van die mannen en vrouwen die letterlijk ALLES kunnen eten en geen gram aankomen!!!
Dat lijkt me pas eens heerlijk. Nooit na te hoeven denken aan die weegschaal.Ja toch??? Zijn er hier van die mensen...zo ja...geniet dan maar heerlijk van al dat lekkers!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:55
 
ZEELAND736 schreef:
Misschien dat ik OOIT nog weleens over afvallen wil praten...(ook ik weeg teveel)

In een ver verleden al eens 20 kilo afgevallen...en dat redelijk kunnen handhaven...
Nu sinds een maand gestopt met roken(wat ik even belangrijker vond)
En ja....je snapt het al...het volgende probleem is....JUIST, ik kom weer aan...!!!
Vertel me niet van:DAAR BEN JE TOCH ZELF BIJ, want dat weet ik ook wel.
Maar weet je waar ik wel nieuwsgierig naar ben??
Er zijn van die mannen en vrouwen die letterlijk ALLES kunnen eten en geen gram aankomen!!!
Dat lijkt me pas eens heerlijk. Nooit na te hoeven denken aan die weegschaal.Ja toch??? Zijn er hier van die mensen...zo ja...geniet dan maar heerlijk van al dat lekkers!!!

Ik ben dus duidelijk niet 1 van die mensen die maar alles kunnen eten!'
Bij mij was en is het probleem dat ik te weinig blijk te eten waardoor mijn lichaam alles wat binnenkomt opslaat ben je dus ook lekker mee!!'
Wat ik wel zie bij die mensen die op tv komen bij welk programma dan ook dat ik denk alle mensen wat eten die mensen slecht en veel en dan word ik wel eens kwaad!!
Ik ben geen heilige wil ook wel eens wat lekkers maar doordat veel mensen zien wat die dikke mensen eten worden alle dikke en forse mensen over een kam geschoren en dat maakt me soms boos maar ook erg verdrietig, want ik doe het niet maar wordt er wel op aan gekeken!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:38
 
Dikke mensen zijn gezellig! Knipoog smiley

Water drinken, water drinken, water drinken, water drinken.
Als je dat doet ga je al verandering merken, Maar juist dat is zo moeilijk.

Ooit ben ik 30 kilo afgevallen in een half jaar tijd. Het probleem daarvan is dat de kilo's er daarna vaak ook weer aanvliegen. Bovendien is het niet echt gezond denk ik.

Ik heb nu een hernia, en in het ziekenhuis namen ze die 30 afgevallen kilo's hoog op. Ze konden niet zeggen dat het daardoor komt, maar het heeft er zeker geen goed aan gedaan zei men in het ziekenhuis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 2 van 6