ChristianMatch
 


Forum

zoeken van
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PIETERVD711





Berichten: 64

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 21:35
 
hoe kan je een relatie vinden op deze site??
zijn daar tips voor?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 21:53
 
PIETERVD711 schreef:
hoe kan je een relatie vinden op deze site??
zijn daar tips voor?



koop een puppy, zet daar een foto van op je profiel en je kunt de dates niet meer aan.
werkt perfect, ene lokhond Coole smiley met zonnebril
zo wou ene annette792 niet met me daten, wat ik ook probeerde, en geloof me, ik probeerde veel Verlegen lachende smiley
maar toen ik een schattig zwart puppy op mn profiel zette, was het binnen 2 dagen bingo!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETERVD711





Berichten: 64

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 22:09
 
hahah das humor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 22:58
 
PIETER649 schreef:
koop een puppy, zet daar een foto van op je profiel en je kunt de dates niet meer aan.
werkt perfect, ene lokhond Coole smiley met zonnebril
zo wou ene annette792 niet met me daten, wat ik ook probeerde, en geloof me, ik probeerde veel Verlegen lachende smiley
maar toen ik een schattig zwart puppy op mn profiel zette, was het binnen 2 dagen bingo!! Knipoog smiley



Dat was GEEN date!!! Dat was gewoon de hond uitlaten, als jij het een date ging noemen ging ik niet mee, weet je nog Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:00
 
ANNETTE792 schreef:
Dat was GEEN date!!! Dat was gewoon de hond uitlaten, als jij het een date ging noemen ging ik niet mee, weet je nog Knipoog smiley


en als jij vond dat ik te ver ging, moest je t zeggen... ik heb nog steeds niks gehoord Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:04
 
PIETER649 schreef:
en als jij vond dat ik te ver ging, moest je t zeggen... ik heb nog steeds niks gehoord Duiveltje smiley


Schat..je gaat te ver nu Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , voor straf mag je de lokhond uitlaten, trusten Kussende smiley

En om niet offtopic te gaan: veel succes met je zoektocht pietervd711,
wie weet lezen we jou date-avonturen hier ook nog eens terug Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:32
 
Eerlijk gezegd vraag iik me af wat je met deze vraag bedoelt. Heb je dan geen greintje eergevoel of vertrouwen in jezelf? Als je een meisje leuk vindt, zou ik dat maar gewoon eens aangeven en op jouw manier. En geloof me, de vrouwen zijn best wel in staat om nee te zeggen. Proberen is de beste les, en verder moet je gewoon zelf uitzoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:38
 
PIETERVD711 schreef:
hoe kan je een relatie vinden op deze site??
zijn daar tips voor?

Weet ik veel! Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:41
 
PIETERVD711 schreef:
hoe kan je een relatie vinden op deze site??
zijn daar tips voor?

MARIJAN072 schreef:
Weet ik veel! Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Lachende smiley


Weet jij alles Marijan? Knipoog smiley Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 23:42
 
MARISKA601 schreef:
Weet jij alles Marijan? Knipoog smiley Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Bijna, maar op zulke moeilijke vragen weet ik geen antwoord. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 12:26
 
MARIJAN072 schreef:
Bijna, maar op zulke moeilijke vragen weet ik geen antwoord. Twijfelende smiley Lachende smiley

Marijan..... jij geen antwoord weten te vinden? Knipoog smiley dat bestaat bijna niet Clown smiley
Zullen we Facco maares inschakelen? Lachende smiley
Die weet wel een oplossing Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
CARIEN982
op zondag 7 februari 2010, 12:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 14:10
 
CARIEN982 schreef:
Marijan..... jij geen antwoord weten te vinden? Knipoog smiley dat bestaat bijna niet Clown smileyZullen we Facco maares inschakelen? Lachende smiley
Die weet wel een oplossing Verlegen lachende smiley

Verlegen lachende smiley Lachende smiley Als ik 'm spreek, zal ik hem deze vraag eens voorleggen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 14:14
 
MARIJAN072 schreef:
Verlegen lachende smiley Lachende smiley Als ik 'm spreek, zal ik hem deze vraag eens voorleggen. Knipoog smiley


Is goed....... dan hoor ik graag zijn mening. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
CARIEN982
op zondag 7 februari 2010, 14:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 14:17
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vraag iik me af wat je met deze vraag bedoelt. Heb je dan geen greintje eergevoel of vertrouwen in jezelf? Als je een meisje leuk vindt, zou ik dat maar gewoon eens aangeven en op jouw manier. En geloof me, de vrouwen zijn best wel in staat om nee te zeggen. Proberen is de beste les, en verder moet je gewoon zelf uitzoeken.


Hay chatuliem...... jij hebt heel goed vrouwenkennis moet ik zeggen.... de vrouwen zijn idd mans genoeg om eerlijk hun mening te zeggen. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 15:38
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vraag iik me af wat je met deze vraag bedoelt. Heb je dan geen greintje eergevoel of vertrouwen in jezelf? Als je een meisje leuk vindt, zou ik dat maar gewoon eens aangeven en op jouw manier. En geloof me, de vrouwen zijn best wel in staat om nee te zeggen. Proberen is de beste les, en verder moet je gewoon zelf uitzoeken.

@Chat
Waarom zou het met eergevoel te maken hebben deze vraag? En gewoon aangeven...misschien zit daar juist wel het hete hangijzer voor velen, waardoor ze op deze site komen...Dan is een dergelijke reactie niet bepaald een hartelijk welkom. Zeker niet als je iemand weer geheel naar zichzelf verwijst, waar iemand juist even wat extra hulp kan nodig hebben.

@vraagstellende Pieter
Wees vooral jezelf, probeer eens wat gesprekken aan te gaan via (privé)chat zonder direct al te zeer op partnerschap uit te zijn en zie wat er mag groeien. De ervaringen van velen hier is in elk geval dat je niet te hard moeten zoeken om toch te vinden. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 7 februari 2010, 15:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 21:14
 
HENK710 schreef:
@Chat
Waarom zou het met eergevoel te maken hebben deze vraag? En gewoon aangeven...misschien zit daar juist wel het hete hangijzer voor velen, waardoor ze op deze site komen...Dan is een dergelijke reactie niet bepaald een hartelijk welkom. Zeker niet als je iemand weer geheel naar zichzelf verwijst, waar iemand juist even wat extra hulp kan nodig hebben.

@vraagstellende Pieter
Wees vooral jezelf, probeer eens wat gesprekken aan te gaan via (privé)chat zonder direct al te zeer op partnerschap uit te zijn en zie wat er mag groeien. De ervaringen van velen hier is in elk geval dat je niet te hard moeten zoeken om toch te vinden. Knipoog smiley
Een van de dingen die je niet kunt leren is, hoe krijg ik een relatie. Dat is gewoon iets wat je zelf via je eigen ervaring leert. Dat leer je door middel van vallen en opstaan, dat hoort bij het leven. Een ander kan je dat niet aanleren, want hij weet niet wat voor problemen je precies hebt in het zoeken naar een partner. Als je dat uit handen geeft en alleen maar af gaat op datgene wat mensen je adviseren, kom je allerlei problemen tegen die je niet had voorzien. Bij de ene werkt een afwachtende houding het beste, bij de ander een juist wat actievere houding. Als iemand vanuit schroom een ander niet durft te benaderen, zou je dus een verkeerd advies geven als je zegt, dat hij nog meer moet afwachten. En geloof me, veel mensen vinden het openstellen voor een nieuwe relatie doodeng. Andere mensen die zijn juist te gretig, omdat ze niet tegen de eenzaamheid kunnen, die zou je wat af moeten remmen.
De enige die kan bepalen hoe je dat het beste kunt doen, dat ben je uiteindelijk zelf. Dan is het ook echt, en niet gespeeld. En als het uiteindelijk de eerste keer niet meteen lukt, ben je wel een ervaring rijker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 21:24
 
CHATULIEM619 schreef:
Een van de dingen die je niet kunt leren is, hoe krijg ik een relatie. Dat is gewoon iets wat je zelf via je eigen ervaring leert. Dat leer je door middel van vallen en opstaan, dat hoort bij het leven. Een ander kan je dat niet aanleren, want hij weet niet wat voor problemen je precies hebt in het zoeken naar een partner. Als je dat uit handen geeft en alleen maar af gaat op datgene wat mensen je adviseren, kom je allerlei problemen tegen die je niet had voorzien. Bij de ene werkt een afwachtende houding het beste, bij de ander een juist wat actievere houding. Als iemand vanuit schroom een ander niet durft te benaderen, zou je dus een verkeerd advies geven als je zegt, dat hij nog meer moet afwachten. En geloof me, veel mensen vinden het openstellen voor een nieuwe relatie doodeng. Andere mensen die zijn juist te gretig, omdat ze niet tegen de eenzaamheid kunnen, die zou je wat af moeten remmen.
De enige die kan bepalen hoe je dat het beste kunt doen, dat ben je uiteindelijk zelf. Dan is het ook echt, en niet gespeeld. En als het uiteindelijk de eerste keer niet meteen lukt, ben je wel een ervaring rijker.

Je kunt altijd iets met handreikingen van een ander, ook al is het uiteindelijk iets dat je zelf moet doen. Neem nu eens iets als fietsen, dat moet je ook zelf doen, maar je kunt er wel wat aanwijzingen bij gebruiken als je het niet snapt! Zo is het ook met relaties.

Zoals je zelf al zegt is het openstellen voor nieuwe relaties best eng. Dat kost gewoon moeite, hoe je het ook wendt of keert. En dan kun je soms juist het advies van iemand anders nodig hebben. Dus de vraag van Pieter is heel legitiem!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VINCENT394





Berichten: 49

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 10:44
 
Hallo Pieter,

Goed dat je deze vraag stelt! De eerste keer is het altijd een beetje aankijken en als je niet helemaal weet wat je ermee moet, is het goed om te vragen.

Dan het antwoord.. Ik denk dat de grootste lijnen al door de heren boven mij geplaatst zijn. Dus zonder hun sterke bijdragen te negeren, zal ik proberen deze te concretiseren.

Enne, dames, mocht ik het gruwelijk mis hebben, wees niet bevreesd mij te corrigeren. Knipoog smiley

1) Het is in Nederland ' not done' om toe te geven dat je op een date uitbent. Een stil geheim is dat 90% van degenen op deze site juist daarvoor juist hier rondhangt. Ook de dames! De truck is dus om contact te krijgen zonder daarbij het woord date te gebruiken.

1a) Het eerste contact is vaak het lastigt, maar weest niet bevreesd. Als je contact zoekt, laat je al zien dat je interesse hebt in de ander en heb je al punten gescoord! Maar wat nu te schrijven in zo'n eerste kattebelletje? Hiervoor kun je het beste kijken naar het profiel van de ander, zoek gezamelijke interesses of iets anders dat je aanspreekt op het profiel en reageer daarop. Stel ook vooral vragen, laat zien dat je geintesseerd bent in de ander!

1b) ongeveer de helft van alle e-mailtjes wordt beantwoord. Raar maar waar, sommige personen gebruiken deze site niet (meer), anderen besluiten dat ze niet durven/willen reageren of hebben hun liefde al gevonden. Wees niet te teleurgesteld als iemand niet reageert op je eerste mailtje, dit gebeurt nu eenmaal.

2) Dit contact kun je mooi gebruiken om de andere partij wat beter te leren kennen. De dames op deze site zullen dit belangrijker vinden dan jij, maar eerlijk is eerlijk, je wilt toch weten met wie je aan het mailen bent?

3) Als het klikt, kun je voorstellen om 'elkaar eens te ontmoeten'. Wanneer je dit voorstelt? Dat hangt af van hoe jullie op elkaar reageren. Soms is het na een e-mailtje maar meestal gaan er een paar weken overheen. Ik kan me niet voorstellen dat als het klikt, dat de dame in kwestie nee zegt.

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad! Anders mail je maar.

groetjes,


Vincent

PS: Blijkbaar profileer ik mezelf nu echt wel heel erg als een expert..... Da's nu ook niet echt de bedoeling. Gewoon een paar handvaten om op gang te komen. Daten is voor 100% communicatie met andere mensen en is dus iedere keer anders! Succes, man!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 11:08
 
ooooow dan doen ik iets fout door hier 3 jaar voor jan doedel rond te hangen... dus niet lol trappen maar jagen? Oké det ken ook ja
Denk dat ik toch maar verder ga met lol trappen vind ik persoonlijk leuker Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 11:41
 
RELLOK036 schreef:
ooooow dan doen ik iets fout door hier 3 jaar voor jan doedel rond te hangen... dus niet lol trappen maar jagen? Oké det ken ook ja
Denk dat ik toch maar verder ga met lol trappen vind ik persoonlijk leuker Coole smiley met zonnebril


Gelukkig Rel............... Zo ken ik je weer Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETERVD711





Berichten: 64

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 11:44
 
dank je vincent is een goed antword van je.
Ik ga er zeker wat mee doen!!

dank je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 23:39
 
CARIEN982 schreef:
Is goed....... dan hoor ik graag zijn mening. Knipoog smiley

'k Heb het hem gevraagd Carien, maar hij weet het antwoord niet. Knipoog smiley Hij moest wel lachen om de vraag, heb hem gezegd dat jij graag z'n mening wilde weten. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 00:43
 
PIETERVD711 schreef:
hoe kan je een relatie vinden op deze site??
zijn daar tips voor?

Ik heb wel een tip voor je Pieter.........die lokhond van je naamgenoot, heeft gewerkt, maarja heb je dat ervoor over?? Een hond aanschaffen om een date/lieve vrouw/bruid te bemachtigen??? Denk dat je naamgenoot te verlegen was om zonder hulpmiddel(lokhond) te daten
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Mijn tip: zoek in eerste instantie gewoon kontakt, en vooral niet te wanhopig zoekend naar een relatie overkomen. Gewoon zien wat ervan komt en hoe het loopt........ennuh ondertussen vooral wel gebruik maken van valentijn hé !! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 17:18
 
PIETERVD711 schreef:
hoe kan je een relatie vinden op deze site??
zijn daar tips voor?

Nooit daten,op een site.

Geloof mij Pieter,schrijftaal is geen spreektaal.

Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.

Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.

Blijf altijd afstandelijk,op een datingsite.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 17:49
 
ALFAROMEO918 schreef:
Nooit daten,op een site.

Geloof mij Pieter,schrijftaal is geen spreektaal.

Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.

Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.

Blijf altijd afstandelijk,op een datingsite.




jammer hoor dat je het geluk nooit op een site hebt gevonden.
wel gek dat je het schijnbaar alweer probeert hier. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
tis mij prima bevallen verder! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:07
 
ALFAROMEO918 schreef:
Nooit daten,op een site.

Geloof mij Pieter,schrijftaal is geen spreektaal.

Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.

Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.

Blijf altijd afstandelijk,op een datingsite.

Shalom!
Toch leuk dat je terug bent op deze site Knipoog smiley
En dan meteen alweer de afstand verkleinen door je reacties Lachende smiley
Jij kan dat! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:00
 
ALFAROMEO918 schreef:
Nooit daten,op een site.

Geloof mij Pieter,schrijftaal is geen spreektaal.

Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.

Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.

Blijf altijd afstandelijk,op een datingsite.

Jij zou de de leeftijd der onderscheiding van goed en kwaad inmiddels bereikt kunnen hebben! Het is niet perse waar dat ogen de waarheid spreken.Dat is dan weer mijn ervaring.
En wat betreft jouw eigen schrijfkunst, ik zie in een andere topic dat je niet gehinderd wordt door het gebruik van een correcte spelling!
Pieter lijkt me niet echt geholpen door jouw advies, hij is pas 23, en hoeft het vertrouwen in de medemens nu nog niet te verliezen, tenslotte zijn er hier heel wat mensen wel gelukkig met de kontakten, die niet perse fysiek zijn. En laten we dat asjeblieft zo houden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:01
 
ALFAROMEO918 schreef:
Nooit daten,op een site.

Geloof mij Pieter,schrijftaal is geen spreektaal.

Zelf heb ik aangeleerd,door vele mensen te ontmoeten en te spreken ,de taal der ogen te herkennen.

Ik heb mij aangeleerd,dat ogen de waarheid spreken in waarheid en onwaarheid,en niet de fysieke lichaamstaal,en schrijfkunst.

Blijf altijd afstandelijk,op een datingsite.

Jij zou de de leeftijd der onderscheiding van goed en kwaad inmiddels bereikt kunnen hebben! Het is niet perse waar dat ogen de waarheid spreken.Dat is dan weer mijn ervaring.
En wat betreft jouw eigen schrijfkunst, ik zie in een andere topic dat je niet gehinderd wordt door het gebruik van een correcte spelling!
Pieter lijkt me niet echt geholpen door jouw advies, hij is pas 23, en hoeft het vertrouwen in de medemens nu nog niet te verliezen, tenslotte zijn er hier heel wat mensen wel gelukkig met de kontakten, die niet perse fysiek zijn. En laten we dat asjeblieft zo houden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1