ChristianMatch
 


Forum

Kijken op profielen(2)
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 april 2013, 10:31
 
Ja,kijken op profielen...

Ik heb zelf ooit in het verleden,deze vraag al aan mij zelf en anderen hier gesteld.
Kijken op elkaars profielen,is eigenlijk waar de eerste stap zou kunnen beginnen.
Ik zeg het voorzichtig..daarom..omdat het kijken ook zeker alleen al uit nieuwsgierigheid kan onstaan.

En hoe kijken we er dan naar?
Waar let ik op?
Zijn het de fotos die ons zo boeien.?
Is het het schrijven van een mooie levenservaring?
Is het de status,van nooit getrouwd,gescheiden..wat meteen zo raakt?
De interesses van iemand?
Noem maar op.

Zelf kijk ik ook op profielen
En kijkt niet zo op leeftijd,of status..
Het enige,maar ook tegelijk wel wat begrijpelijk is
Is,dat mensen zoveel te wensen hebben van die ander....
Dat ze eigenlijk zeggen..,hij of zij MOET wel ZO zijn!?..
In hoeverre geeft je aan elkaar tijd voor iets?..

Nee,ik bedoel niet..wanneer je dingen echt alleen niet kan
Dat iemand dan schrijft..ik zoek iemand waar ik dingen mee kan delen
Dat is ook meer een opdracht,naar ieder mens toe

Maar meer van..die ander moet wel en niet..en wel zo zijn!!

Allemaal voor mij wensen,die een gevoel kunnen geven,
Hou je het ook wel wat open..hoe je dat met een ander zal ervaren?

Voor mij is het duidelijk,en dat kan wederzijds anders zijn..
Mensen die veel in hun profiel van de ander eisen en verwachten
Zijn vaak al te zelfstandig voor iets NIEUWS.. en..om een ander nog de ruimte te geven zich te ''kunnen aanpassen''.....

Maar dat gold voor biede partijen..........


Er valt meer over te zeggen,en dat zal denk ik ook gebeuren;)


Laatst aangepast door
HEIDE936
op zaterdag 27 april 2013, 16:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CAROLINEA870





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:34
 
Ik ben de 1ste na jou Coole smiley met zonnebril

Ik denk ook dat het anders is als je elkaar gewoon in het echt ziet.

Maar ik denk ook dat iedereen weer verschillende eisen heeft. Ik zelf heb er maar een paar die ik echt belangrijk vind.
Ook normaal denk ik.

Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 22:27
 
Het is bij mij de foto, de leeftijd, en eventueel dicht in de buurt...

Verder let ik nergens op...

Ja, op de stukjes die degene op het forum schrijft, ik zoek niet op profielen, ik kijk er welles op als ik degene van het forum ken.
Was verbaasd dat ik zag hoe iemand anders ook steeds keek bij 'Opleiding' en bij 'wat voor werk doe je'.

Een date gehad die wou met mij afspreken, toen zei ik kan niet heb al een date, en toen schreeft ie dat hij nog weleens mailt om te kijken of dat wat is geworden.

Nou dat werd niets, de man hield zich niet aan bepaalde afspraken, en ja, toen kapte ik af, toen zei die: 'zo kom je nooit "aan de man". Nou ja zeg: "aan de man"; we leven niet in de middeleeuwen....

Afijn die andere mailde en ja ben ik op in gegaan zijn nu goede vrienden.
En zo ben ik er dus achter gekomen, oa, dat 'vrienden zijn' wel degelijk kan tussen man en vrouw.

Ik heb meer vrienden, ging als kind eigenlijk al het allermeest met jongens om.

Wat ik weleens denk: zou een date/afspraak dat wel wat zou kunnen worden in de toekomst(vriendschap of relatie oid), het accepteren dat ik, ipv van een middagje met vriendin, een middagje met vriend ga......
Ja, met vriendin, ja, wordt wel geaccepteerd, waarom niet met vriend?

Kwestie van vertrouwen zou ik andersom wel/ook hebben. Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 16:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 23:33
 
Ik bekijk het liefst alle profielen zowel van mannen als vrouwen of jeugd
Maar dat vooral ook uit belangstelling.

Verder kan ik de profielen in zoverre serieus nemen,wat mijn gevoel en verstand toelaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:28
 
HEIDE936 schreef:
Ik bekijk het liefst alle profielen zowel van mannen als vrouwen of jeugd
Maar dat vooral ook uit belangstelling.

Verder kan ik de profielen in zoverre serieus nemen,wat mijn gevoel en verstand toelaat.

Als ik kijk is het ook uit belangstelling; ik ga geen leeftijden intypen en dan van alle resultaten het profiel bekijken.

Het is bij mij altijd zo, ik kijk als iemand, wie maakt niet, iets schrijft op het forum, ja, dan word ik benieuwd. Wat is dat voor iemand waar woont diegene, wat doet degene, ja sinds ik zag dat iemand die ik kon juist elke keer wel bij 'opleiding' en werk keek, ben ik dat zelf ook gaan doen, uit interesse.

En verder, graag, héél graag, of niet. Knipoog smiley



Maar ja, ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat veel mannen het heel wat van zichzelf vinden dat ze met jou, een date dus, af willen spreken.

Dat heb ik meegemaakt, gehoord en gezien, en zie ik nog wel.

Ik had, jaren geleden, dat iemand mij schreef of de foto's wel recent zijn, alsof ik de boel zou bedonderen door er foto's op te zetten van 10 jaar geleden oid. Dat kan wel, maar dan moet je dat erbij zetten.
En dat klonk echt zo van dat hij het niet uitsloot dat ik de boel bedonderde, met me foto's. Kan zijn dat degene in het verleden is bedonderd daarmee, vind het toch behoorlijk een aantijging....Je kan toch wel uit mijn posts opmaken dat ik geen fotos van 10-15 jaar gelden ga plaatsen en dan net doe ofdat ze van deze week zijn... Smiley die vol vragen zit

Ja, hij wou zelf dat ik in het vervolg datums bij me foto's ging zetten Boze smiley

Lekker voor het vertrouwen, als je mekaar nog niet eens hebt ontmoet... Boze smiley
Boze smiley

En ja, als ik, bijvoorbeeld he? ;), zie dat iemand behoorlijk boos wordt, waarvan ik denk, ach, wel begrijpelijk, negeren, ja, dan denk ik als tie op de een of andere date site al boos over kleine zaken wordt, hoe is dat dan persoonlijk? Smiley die vol vragen zit

Alhoewel boos zijn wel legitiem is, ja als iemand boos is kan je nooit zeggen, daar heb je geen reden toe, oid. Want dat gevoel van boosheid is op dat moment wel echt voor diegene.

Coole smiley met zonnebril


Ik had laatst in een veilig cafeetje, waar ik vaker kom, een man die dacht dat ik ongeveer 35 was. Toen ik zei dat ik geen kinderen kon krijgen, ja, toen schrok hij, ja, ik had de indruk, die man wou kinderen....want ik zag ook hoe die keek, toen ik zei dat ik ze niet kan krijgen. Het was wel een buitenlander, Italiaan dacht ik weet niet meer heel zeker, ja, die willen graag kinderen altijd is mijn ervaring, ja dat is daar in die landen ook een soort van statussymbool.

Ja, ik zei ook vaak dat ik geen kinderen wou, ja, maar ja daar heb ik mezelf wel behoorlijk mee gestoten, ja, men vond mij heel erg egoïstisch, ja dus uit zelfbescherming zeg ik nu wel dat ik het niet kan.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 17:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1