ChristianMatch
 


Forum

Lees eens wat.
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 16:59
 
Onderzoek alle dingen dus.

Van die Zogenaamde Pinkstergemeente Predikheren,is mijn boekenkast ook rijk van voorzien.

Ook David Maasbach dus.

Via Pinkstergemeentes,te beluisteren,en forumbezoek,op diverse chr sites,ging mijn Tochiba laptop de geest geven,door intensief gebruik.
Wel Garantie,dus.
Ik lees het Terdege,van de Refohoek nauwkeurig,want een ernstig woord is ook van node,maar dat die Gezinte,waar dat magazine voor bedoeld is,heb ik een probleem mee.
Het Magazine Opwekking,is niet aan gezintes bestemd,maar voor ieder,bestemd,Refo of Pinkster,in uitdragen wat Jezus voor ons betekend heeft,in dat Lijden.
Derrec Prinche,geloofsbrieven ontvang ik ook,ondanks zijn overlijden,zijn geest werkt nog steeds voort,in Evangelisatie.
Er is belist een andere Reformatie onstaan,na de stellingen op de Wittenberg van Luther,de Bijbel word Nu nog verder uitgediept,Inverband het het Volk Israël,in Gods Belofte,de Exodes,breng mijn zonen en dochters van verre,en de staat bestaat gewoon weer,in het land der belofte.
Er is bangheid ,ontstaan voor het Nieuwe,wat juist zo oud is in de geschriften,het joods geloof,van de profeten.
Altijd is er vezet geweest in mij,van de reformatie,de kinderdoop,en het RKK.
Ik geloof geen PKN,en Hersteld verband,geen Gereformeerd,of Gereformeerde Gemeente,of Gereformeerde Gemeente in Nederland,en Ds Hendriks,die beweerd dat God Niet bestaat.
Ik geloof,Dat Jezus voor mij gestorven is,als echt Gods Zoon zijnde,die niet fysyk verwekt is,maar door de Heiligge Geest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:34
 
welkom terug Shaloom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 23:46
 
Ik geloof,Dat Jezus voor mij gestorven is,als echt Gods Zoon zijnde,die niet fysyk verwekt is,maar door de Heiligge Geest.

Volgens mij heb je met dit geloven toch echt raakvlakken met PKN, Reformatorischen, enz, enz. Ik noem het voor het gemak maar even "medechristenen".


Laatst aangepast door
WILMA729
op maandag 15 februari 2010, 23:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 23:58
 
ALFAROMEO918 schreef:
Onderzoek alle dingen dus.

Van die Zogenaamde Pinkstergemeente Predikheren,is mijn boekenkast ook rijk van voorzien.

Ook David Maasbach dus.

Via Pinkstergemeentes,te beluisteren,en forumbezoek,op diverse chr sites,ging mijn Tochiba laptop de geest geven,door intensief gebruik.
Wel Garantie,dus.
Ik lees het Terdege,van de Refohoek nauwkeurig,want een ernstig woord is ook van node,maar dat die Gezinte,waar dat magazine voor bedoeld is,heb ik een probleem mee.
Het Magazine Opwekking,is niet aan gezintes bestemd,maar voor ieder,bestemd,Refo of Pinkster,in uitdragen wat Jezus voor ons betekend heeft,in dat Lijden.
Derrec Prinche,geloofsbrieven ontvang ik ook,ondanks zijn overlijden,zijn geest werkt nog steeds voort,in Evangelisatie.
Er is belist een andere Reformatie onstaan,na de stellingen op de Wittenberg van Luther,de Bijbel word Nu nog verder uitgediept,Inverband het het Volk Israël,in Gods Belofte,de Exodes,breng mijn zonen en dochters van verre,en de staat bestaat gewoon weer,in het land der belofte.
Er is bangheid ,ontstaan voor het Nieuwe,wat juist zo oud is in de geschriften,het joods geloof,van de profeten.
Altijd is er vezet geweest in mij,van de reformatie,de kinderdoop,en het RKK.
Ik geloof geen PKN,en Hersteld verband,geen Gereformeerd,of Gereformeerde Gemeente,of Gereformeerde Gemeente in Nederland,en Ds Hendriks,die beweerd dat God Niet bestaat.
Ik geloof,Dat Jezus voor mij gestorven is,als echt Gods Zoon zijnde,die niet fysyk verwekt is,maar door de Heiligge Geest.

WELKOM!!!!
Lekker discusseren Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 00:35
 
Tja ik zit mij af te vragen of het uber haubt om de "Heilige Geest" gaat.
Een geest kan niet "heilig" zijn als er niet meerdere "geesten"zijn.

Wat staat er werkelijk beschreven?


Laatst aangepast door
MAR907
op dinsdag 16 februari 2010, 00:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 13:08
 
MAR907 schreef:
Tja ik zit mij af te vragen of het uber haubt om de "Heilige Geest" gaat.
Een geest kan niet "heilig" zijn als er niet meerdere "geesten"zijn.

Wat staat er werkelijk beschreven?

En zij werden vervuld van de Heiligge Geest.
Wij houden ook Pinksteren,als Chr Feestdag,de Werking van de Heiligge Geest dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VINCENT394





Berichten: 49

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 15:17
 
MAR907 schreef:
Tja ik zit mij af te vragen of het uber haubt om de "Heilige Geest" gaat.
Een geest kan niet "heilig" zijn als er niet meerdere "geesten"zijn.

Wat staat er werkelijk beschreven?

Ik herinner me ( maar kan me zo even geen bijbelteksten voor de geest halen) dat Maria een kind ontving van de Geest van God. De maagdelijke geboorte is namelijk een belangrijk onderdeel van het kerstevangelie.

Dan over je andere vraag:

Is het niet zo dat de bijbel beschrijft dat er meerdere geesten zijn? Zoals de onreine geesten die in de zwijnen woonden. Ook het boek Openbaringen schrijft diverse malen hierover.

en daarom is het dat de Geest van God beschreven wordt als de Heilige Geest.

dus dat er meer is tussen Hemel en Aarde dan dat wij fysiek kunnen zien is denk ik bijbels.


Beantwoordt dit je vraag/opmerking?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1