ChristianMatch
 


Forum

C.M. datingsite?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 09:49
 
FREEDOM687 schreef:
Het viel mij ook op Annette, daarom dit topic.

Ik lees toch heel goed daarom dit topic.

Ik persoonlijk vind jouw topic hier beetje sfeerverziekend, als je commentaar op iemand hebt, mail die persoon effe en zeg hoe het op jouw overkomt.


Wat mij betreft mag de redactie wel weer een topic sluiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 10:55
 
PETRA373 schreef:
Ik lees toch heel goed daarom dit topic.

Ik persoonlijk vind jouw topic hier beetje sfeerverziekend, als je commentaar op iemand hebt, mail die persoon effe en zeg hoe het op jouw overkomt.


Wat mij betreft mag de redactie wel weer een topic sluiten.

Hai Petra ;)

Redactie schreef al:
Geplaatst: zondag 3 augustus 2014, 12:19


ANNETTE050 schreef:
Quote:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.


REDACTIE:
Quote:
Graag de volgende keer de 'Niet oké-knop' gebruiken, de redactie mailen en/of contact leggen met de persoon in kwestie. Met dergelijke insinuaties kan niemand iets.

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:04
 
SHANITA130 schreef:
Hai Petra ;)

Redactie schreef al:
Geplaatst: zondag 3 augustus 2014, 12:19


ANNETTE050 schreef:



REDACTIE:

Groetjes!

Klopt, maar later las ik met wat voor bedoeling freedom dit topic heeft gestart, lijkt mij een goede reden om niet te tolereren, is er laatst ook niet een topic van iemand gesloten, zelf verwijderd die persoon, omdat d e bedoeling het zelfde was ? en nu gaat deze dame effe verder.
mensen gaan e r op in..het creëert een negatieve sfeer.
Op het moment is de sfeer goed op het forum, iedereen schrijft met respect na elkaar toe, maar een topic als dit, is sfeerverziekend en niet nodig vind ik.
Ik lees commentaar over hoe mensen op het forum schrijven, bij deze geef ik effe commentaar terug en ga er verder niet meer op in en hoop dat iedereen nu gewoon verder op het forum schrijft zonder negatief commentaar op elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:24
 
PETRA373 schreef:
Klopt, maar later las ik met wat voor bedoeling freedom dit topic heeft gestart, lijkt mij een goede reden om niet te tolereren, is er laatst ook niet een topic van iemand gesloten, zelf verwijderd die persoon, omdat d e bedoeling het zelfde was ? en nu gaat deze dame effe verder.
mensen gaan e r op in..het creëert een negatieve sfeer.
Op het moment is de sfeer goed op het forum, iedereen schrijft met respect na elkaar toe, maar een topic als dit, is sfeerverziekend en niet nodig vind ik.
Ik lees commentaar over hoe mensen op het forum schrijven, bij deze geef ik effe commentaar terug en ga er verder niet meer op in en hoop dat iedereen nu gewoon verder op het forum schrijft zonder negatief commentaar op elkaar.

Ik snap je wel.

Ik zelf heb moeten leren om dingen niet persoonlijk op te nemen, zelf als het voor mij lijkt alsof het persoonlijk negatief is.
Ook in het dagelijkse leven.
Mijn vriend kan dit en dat wel willen, maar ja, dit en dat gaat niet op voor mij. Mijn manier van leven is (iig nú) anders dan de gemiddelde, en daar moet hij het mee doen, en anders laat maar.
Dan kan iemand wel met termen komen als 'niet normaal', of 'iedereen doet zo', maar ja, ik ga mijn eigen weg. Ik ben wel weer eerlijk dat wel, maar ja, ik ga niet me hele leven doen wat anderen van mij verwachten.(ja, je moet werken, je moet de huur betalen, Houden aan de regels van CM, deze dingen bedoel ik niet) Ik moet mezelf kunnen blijven. En ik wil niet toneelspelen.
En ja, dan word ik ook teleurgesteld, ja, dan verwachtte ik ook hulp van die en die, die zijn ten slotte christelijk, en ja, in plaats daarvan is er grote veroordeling.

Dat zegt dan meer over diegenen als over mij, denk ik dan nu, ja, dat las ik net in een ander topic.
Dan kan ik wel zeggen zijn dat nou jou vrienden.

Eerst verantwoording aan God, dan aan mezelf, dan aan een partner, als je die hebt...en verder aan niemand......

Sterkte Lieve meid, het is niet altijd makkelijk...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 augustus 2014, 11:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:51
 
SHANITA130 schreef:
Ik snap je wel.

Ik zelf heb moeten leren om dingen niet persoonlijk op te nemen, zelf als het voor mij lijkt alsof het persoonlijk negatief is.
Ook in het dagelijkse leven.
Mijn vriend kan dit en dat wel willen, maar ja, dit en dat gaat niet op voor mij. Mijn manier van leven is (iig nú) anders dan de gemiddelde, en daar moet hij het mee doen, en anders laat maar.
Dan kan iemand wel met termen komen als 'niet normaal', of 'iedereen doet zo', maar ja, ik ga mijn eigen weg. Ik ben wel weer eerlijk dat wel, maar ja, ik ga niet me hele leven doen wat anderen van mij verwachten.(ja, je moet werken, je moet de huur betalen, Houden aan de regels van CM, deze dingen bedoel ik niet) Ik moet mezelf kunnen blijven. En ik wil niet toneelspelen.
En ja, dan word ik ook teleurgesteld, ja, dan verwachtte ik ook hulp van die en die, die zijn ten slotte christelijk, en ja, in plaats daarvan is er grote veroordeling.

Dat zegt dan meer over diegenen als over mij, denk ik dan nu, ja, dat las ik net in een ander topic.
Dan kan ik wel zeggen zijn dat nou jou vrienden.

Eerst verantwoording aan God, dan aan mezelf, dan aan een partner, als je die hebt...en verder aan niemand......

Sterkte Lieve meid, het is niet altijd makkelijk...


Ik snap je reactie niet. Petra neemt mijns inziens niets persoonlijks, ze is juist een antenne voor de sfeer hier en probeert iets duidelijk te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 12:13
 
PETRA373 schreef:
Ik lees toch heel goed daarom dit topic.

Ik persoonlijk vind jouw topic hier beetje sfeerverziekend, als je commentaar op iemand hebt, mail die persoon effe en zeg hoe het op jouw overkomt.


Wat mij betreft mag de redactie wel weer een topic sluiten.

Jammer dat je net dat ene zinnetje van mij uitvergroot.
Ik heb niet veel meer aan mijn reactie naar jou toe te zeggen, dacht dat ik duidelijk genoeg was hierover.

Het is absoluut mijn bedoeling niet om kritiek te leveren op individuen maar het ging mij vooral om dat het voor mij soms overkomt op het forum dat iemand als degene niet op zoek is naar een relatie niet welkom is.

Dit topic sluiten is nergens voor nodig vind ik, ik ben niet iemand die een sfeer wil verzieken maar mensen te wijzen dat christen zijn ook betekent de ander in de waarde te laten, wat diegene ook hier op C.M. doet.

Achteraf gezien had ik dat zinnetje beter weg kunnen laten, want m.i. schept dat meer verwarring dan duidelijkheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 12:18
 
FREEDOM687 schreef:
Het gaat mij niet in 1ste instantie om de kritiek maar om de mensen die hier op C.M. komen maar al in een relatie zitten (zoals ikzelf) of mensen die hier gewoon voor de gezelligheid zitten.

Misschien niet in eerste instantie, maar in tweede instantie toch wel. En dat is niet de bedoeling van het forum. Zoals inmiddels diverse keren is opgemerkt: als je moeite hebt met reacties van mensen: legt contact met die persoon via de mail en/of chat. Gebruik de 'Niet oké-knop' en/of mail de redactie. Als de problemen zich blijven voordoen zou je dat ook nog op een vriendelijke en respectvolle wijze kunnen aankaarten op het forum dat je moeite hebt met iemands reactie. Maar dat vraagt wel de nodige tact.

Lees de forumregels er anders (nogmaals) eens op na. Je bent daarmee akkoord gegaan en we verwachten dat je je daar ook aan houdt.

Het is inmiddels duidelijk hoe een aantal schrijvers CM zien, dus daarmee heb je antwoorden gekregen. Een goed moment om dit topic te sluiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2