ChristianMatch
 


Forum

C.M. datingsite?
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:01
 
Rare titel? eh nee hoor, ik lees tussen de bedrijven door over wat mensen hier doen als ze al in een relatie zitten.
Is C.M. dan alleen een datingsite of mag het ook toegankelijk zijn voor mensen die naast hun relatie nog wel wat vrije tijd over hebben?, of.. je bent er nog niet aan toe om serieus te gaan daten maar je wilt wel graag je ei kwijt of mensen (online) leren kennen.

ChristianMatch is dacht ik niet alleen een datingsite, ik vind het als gelovige dan ook belangrijk dat we anderen die ruimte gunnen!
C.M. mag dan een christelijke site zijn, dat uit zich wat mij betreft ook in een ander ook z'n ding laten doen.
En dat kan ook betekenen (zoals Roelof) je verhaal doen zonder dat je perse op zoek bent.

Hoe zie jij C.M.? Enkel toegankelijk voor mensen die daadwerkelijk willen daten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:10
 
FREEDOM687 schreef:
Rare titel? eh nee hoor, ik lees tussen de bedrijven door over wat mensen hier doen als ze al in een relatie zitten.
Is C.M. dan alleen een datingsite of mag het ook toegankelijk zijn voor mensen die naast hun relatie nog wel wat vrije tijd over hebben?, of.. je bent er nog niet aan toe om serieus te gaan daten maar je wilt wel graag je ei kwijt of mensen (online) leren kennen.

ChristianMatch is dacht ik niet alleen een datingsite, ik vind het als gelovige dan ook belangrijk dat we anderen die ruimte gunnen!
C.M. mag dan een christelijke site zijn, dat uit zich wat mij betreft ook in een ander ook z'n ding laten doen.
En dat kan ook betekenen (zoals Roelof) je verhaal doen zonder dat je perse op zoek bent.

Hoe zie jij C.M.? Enkel toegankelijk voor mensen die daadwerkelijk willen daten?

ik zie het niet als datingsite , ik ben hier alleen voor de gezelligheid , heb veel uitjes al meegemaakt en leuke mensen ontmoet , ( jij dus ook ) heb hier wel meer bekenden zitten , zo kun je even lekker babbelen met elkaar .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WOMAN254





Berichten: 78

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:20
 
Heb dan op mijn profiel op zoek naar relatie maar ik vind daarnaast ook wel leuk om nieuwe contacten op te doen voor als vriendschap met broers en zussen in de Heer. Want we zijn allemaal kinderen van de Vader. Niets is mooier om voor elkaar te zijn en waar je verhaal dan kwijt kunt. Want heb je helemaal niemand op erop terug te vallen dan is CM de ideaal manier. Heb mijn ouders en de kerk maar je kunt nooit genoeg vrienden hebben. Als ik naar mezelf kijk heb ik een klein handje vol vrienden. Zo sta ik open voor jou en hoe of wie je ook bent je kunt me altijd aanspreken ik mag graag luisteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:22
 
TRIJNIE671 schreef:
ik zie het niet als datingsite , ik ben hier alleen voor de gezelligheid , heb veel uitjes al meegemaakt en leuke mensen ontmoet , ( jij dus ook ) heb hier wel meer bekenden zitten , zo kun je even lekker babbelen met elkaar .

Klopt, in het begin dat ik hier was was ik wel op zoek, maar het grappige is dat mijn dates van hier allemaal de soep in liepen.
Maar heb aan C.M. wel een vrouw overgehouden ha Clown smiley (nog altijd een vriendin) en ik kan me goed voorstellen als je hier komt voor de gezelligheid zonder gelijk op date te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:40
 
CM is voor iedereen toegankelijk, of je nu op zoek ben naar een relatie of niet. Dat kun je ook aangeven in je profiel. Die ruimte is er.
Je kunt naast daten, chatten en mailen, leuke contacten opbouwen en goede gesprekken hebben. Zelf heb ik een paar vriendinnen gevonden op CM. We eten bij elkaar, gaan er op uit en gaan met elkaar op vakantie. Dat is het mooie van CM! Dus: CM is meer dan een datingsite!

Blijft de vraag of het verstandig is om op CM je privéproblemen op het world wide web te gooien. Vaak zijn in deze situaties persoonlijke contacten of privemails toch beter. En daar is dus ook ruimte voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:54
 
WOMAN254 schreef:
Want heb je helemaal niemand op erop terug te vallen dan is CM de ideaal manier. Heb mijn ouders en de kerk maar je kunt nooit genoeg vrienden hebben.

Mooi om te horen!
Die houding zouden meer mensen 'moeten' hebben Knipoog smiley
Zeker geen hsp-tje Clown smiley (Geintje hoor!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 22:00
 
JANS221 schreef:
CM is voor iedereen toegankelijk, of je nu op zoek ben naar een relatie of niet. Dat kun je ook aangeven in je profiel. Die ruimte is er.

JANS221 schreef:
Blijft de vraag of het verstandig is om op CM je privéproblemen op het world wide web te gooien. Vaak zijn in deze situaties persoonlijke contacten of privemails toch beter. En daar is dus ook ruimte voor.

Het is denk ik oke om dat een eerste keer aan te geven, maar ik vind dat mensen zich welkom 'moeten' voelen als ze op C.M. zijn gegaan, zeker als mensen nieuw zijn kan dat aangeven hard overkomen.

Aangeven op een welkome manier lijkt mij goed, maar het is ook nog altijd aan de persoon zelf vind ik om te besluiten persoonlijke dingen op het forum te zetten, misschien is er soms juist wel behoefte aan dat delen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 22:09
 
FREEDOM687 schreef:



Het is denk ik oke om dat een eerste keer aan te geven, maar ik vind dat mensen zich welkom 'moeten' voelen als ze op C.M. zijn gegaan, zeker als mensen nieuw zijn kan dat aangeven hard overkomen.

Aangeven op een welkome manier lijkt mij goed, maar het is ook nog altijd aan de persoon zelf vind ik om te besluiten persoonlijke dingen op het forum te zetten, misschien is er soms juist wel behoefte aan dat delen.

Sorry, ik denk dat ik je even niet begrijp. Wat kan hard overkomen als je op CM komt en je aangeeft of je wel of niet op zoek bent naar een relatie? En dat hoef je toch maar 1 keer aan te geven in je profiel? En iedereen is toch welkom op CM, voor een relatie of andere contacten??

Ja, het is aan de persoon zelf om iedereen (ook buiten CM) mee te laten lezen, ik vraag me alleen of het verstandig is! Vaak heb je in een privemail of persoonlijk contact meer gelegenheid om dieper op de problemen in te gaan en de ander te helpen.


Laatst aangepast door
JANS221
op zaterdag 2 augustus 2014, 22:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LYDIA899





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 22:39
 
Ja, het is aan de persoon zelf om iedereen (ook buiten CM) mee te laten lezen, ik vraag me alleen of het verstandig is! Vaak heb je in een privemail of persoonlijk contact meer gelegenheid om dieper op de problemen in te gaan en de ander te helpen.[/i][/quote]


Is dit niet de verantwoordelijkheid van de persoon zelf?
Het staat meer dan genoeg aangegeven in de 'forumregels' dat het openbaar is en voor een ieder te lezen.
Soms wil je mss je verhaal aan de hele wereld kwijt?
Verraste, verbaasde smiley

En idd Freedom, ik vind ook dat ieder die ruimte kan nemen/moet krijgen op basis van eigen verantwoordelijkheid.

Is mijn mening....:)


Laatst aangepast door
LYDIA899
op zaterdag 2 augustus 2014, 22:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 22:50
 
JANS221 schreef:
Sorry, ik denk dat ik je even niet begrijp. Wat kan hard overkomen als je op CM komt en je aangeeft of je wel of niet op zoek bent naar een relatie? En dat hoef je toch maar 1 keer aan te geven in je profiel? En iedereen is toch welkom op CM, voor een relatie of andere contacten??

Ja, het is aan de persoon zelf om iedereen (ook buiten CM) mee te laten lezen, ik vraag me alleen of het verstandig is! Vaak heb je in een privemail of persoonlijk contact meer gelegenheid om dieper op de problemen in te gaan en de ander te helpen.

Een vraag als "waarom zit je hier?" of "Wat kom je op C.M. doen?" wordt hier regelmatig gesteld, dat vind ik hard overkomen, niet zozeer bedoeld voor mijzelf maar ik weet inmiddels hoe hard het forum kan overkomen.
Dat ligt natuurlijk ook aan dat je elkaar niet kent, maar juist daarom denk ik dat mensen zich niet altijd even goed beseffen hoe hard geschreven tekst kan overkomen, die vragen kunnen klinken alsof een ander verantwoording zou moeten afleggen, kan je dat vatten hoe ik dat bedoel?
Dat lijkt mij dan niet uitnodigend om nog verder te reageren op het forum, ik zou dat zelf dan lezen alsof ik een ander zou moeten uitleggen waarom ik hier zit (voorbeeld, nogmaals ik heb er zelf geen last meer van want ik weet inmiddels hoe C.M. werkt Knipoog smiley ).

En als mensen zich niet aangesproken voelen door wat ik nu schrijf is dat alleen maar fijn.

En Jans, ik doel niet op het profiel maar hier op het forum.


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zaterdag 2 augustus 2014, 22:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 22:54
 
LYDIA899 schreef:
Ja, het is aan de persoon zelf om iedereen (ook buiten CM) mee te laten lezen, ik vraag me alleen of het verstandig is! Vaak heb je in een privemail of persoonlijk contact meer gelegenheid om dieper op de problemen in te gaan en de ander te helpen.[/i]



Is dit niet de verantwoordelijkheid van de persoon zelf?
Het staat meer dan genoeg aangegeven in de 'forumregels' dat het openbaar is en voor een ieder te lezen.
Soms wil je mss je verhaal aan de hele wereld kwijt?
Verraste, verbaasde smiley

En idd Freedom, ik vind ook dat ieder die ruimte kan nemen/moet krijgen op basis van eigen verantwoordelijkheid.

Is mijn mening....:)[/quote]

Dat denk ik dus ook!
Het aangeven zelf is denk ik wel mooi, dan weet de persoon in kwestie dat, maar uiteindelijk is dat aan de persoon zelf om uit te maken, mijn mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 00:43
 
FREEDOM687 schreef:
Een vraag als "waarom zit je hier?" of "Wat kom je op C.M. doen?" wordt hier regelmatig gesteld, dat vind ik hard overkomen, niet zozeer bedoeld voor mijzelf maar ik weet inmiddels hoe hard het forum kan overkomen.
Dat ligt natuurlijk ook aan dat je elkaar niet kent, maar juist daarom denk ik dat mensen zich niet altijd even goed beseffen hoe hard geschreven tekst kan overkomen, die vragen kunnen klinken alsof een ander verantwoording zou moeten afleggen, kan je dat vatten hoe ik dat bedoel?
Dat lijkt mij dan niet uitnodigend om nog verder te reageren op het forum, ik zou dat zelf dan lezen alsof ik een ander zou moeten uitleggen waarom ik hier zit (voorbeeld, nogmaals ik heb er zelf geen last meer van want ik weet inmiddels hoe C.M. werkt Knipoog smiley ).

En als mensen zich niet aangesproken voelen door wat ik nu schrijf is dat alleen maar fijn.

En Jans, ik doel niet op het profiel maar hier op het forum.

sommige mensen komen hier ook hard over dat ben ik met je eens , daarom schreef ik nooit op het forum .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 07:27
 
FREEDOM687 schreef:
En Jans, ik doel niet op het profiel maar hier op het forum.

OK, dan begrijp ik je wat beter. Dan hebben we het over twee verschillende zaken. Ik bedoelde dat je op je profiel kunt aangeven waarom je voor CM gekozen hebt. Dit naar aanleiding van je vraag op dit topic. Op het forum kun je daar eventueel verder over praten en uitleggen waarom je hier zit. Omdat het forum zoals je schrijft inderdaad niet altijd uitnodigend is om daar verder over te praten, geef ik er zelf de voorkeur aan om dan verder via privé-mail of chat te praten. Vaak krijg je dan mooie gesprekken, waar het forum zich niet zo voor leent. Mijn ervaring is dat je mensen dan beter leert kennen en ergens verder over door kunt praten. En dat kan en gebeurt ook op CM.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 08:41
 
FREEDOM687 schreef:
Rare titel? eh nee hoor, ik lees tussen de bedrijven door over wat mensen hier doen als ze al in een relatie zitten.
Is C.M. dan alleen een datingsite of mag het ook toegankelijk zijn voor mensen die naast hun relatie nog wel wat vrije tijd over hebben?, of.. je bent er nog niet aan toe om serieus te gaan daten maar je wilt wel graag je ei kwijt of mensen (online) leren kennen.

ChristianMatch is dacht ik niet alleen een datingsite, ik vind het als gelovige dan ook belangrijk dat we anderen die ruimte gunnen!
C.M. mag dan een christelijke site zijn, dat uit zich wat mij betreft ook in een ander ook z'n ding laten doen.
En dat kan ook betekenen (zoals Roelof) je verhaal doen zonder dat je perse op zoek bent.

Hoe zie jij C.M.? Enkel toegankelijk voor mensen die daadwerkelijk willen daten?

Nee, ook ik zie CM niet als alleen toegankelijk voor mensen die willen daten. Het is goud waard om contact te hebben met verschillende mensen zonder daar gelijk meer in te (hoeven) zoeken. Ik heb heel veel opgestoken van de discussies op het forum, het van verschillende kanten bezien van een vraagstuk, of een gesprek via chat en/of mail. Mooie gesprekken...

Dat het er hard aan toe kon gaan op het forum is zeker waar, soms werden mensen gewoon met de grond gelijk gemaakt en persoonlijk aangevallen. Aan de ene kant was de nieuwe vormgeving met regels daarom noodzakelijk, de andere kant is dat discussies en reacties (te) snel kunnen worden afgekapt... maar alsnog is CM een plek waar ik graag dagelijks kom.


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 3 augustus 2014, 08:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 08:56
 
JOL252 schreef:
Nee, ook ik zie CM niet als alleen toegankelijk voor mensen die willen daten. Het is goud waard om contact te hebben met verschillende mensen zonder daar gelijk meer in te (hoeven) zoeken. Ik heb heel veel opgestoken van de discussies op het forum, het van verschillende kanten bezien van een vraagstuk, of een gesprek via chat en/of mail. Mooie gesprekken...

Dat het er hard aan toe kon gaan op het forum is zeker waar, soms werden mensen gewoon met de grond gelijk gemaakt en persoonlijk aangevallen. Aan de ene kant was de nieuwe vormgeving met regels daarom noodzakelijk, de andere kant is dat discussies en reacties (te) snel kunnen worden afgekapt... maar alsnog is CM een plek waar ik graag dagelijks kom.

Mee eens, Jol! Ook ik heb veel geleerd van de discussies op het forum. Dus zeer zeker is CM. meer dan een datingsite alleen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 09:55
 
JOL252 schreef:
Nee, ook ik zie CM niet als alleen toegankelijk voor mensen die willen daten. Het is goud waard om contact te hebben met verschillende mensen zonder daar gelijk meer in te (hoeven) zoeken. Ik heb heel veel opgestoken van de discussies op het forum, het van verschillende kanten bezien van een vraagstuk, of een gesprek via chat en/of mail. Mooie gesprekken...

Dat het er hard aan toe kon gaan op het forum is zeker waar, soms werden mensen gewoon met de grond gelijk gemaakt en persoonlijk aangevallen. Aan de ene kant was de nieuwe vormgeving met regels daarom noodzakelijk, de andere kant is dat discussies en reacties (te) snel kunnen worden afgekapt... maar alsnog is CM een plek waar ik graag dagelijks kom.


'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 3 augustus 2014, 09:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 11:18
 
ANNETTE050 schreef:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.

Ik weet niet waar je op doelt? Als dat zo zou zijn zou de redactie er allang bovenop zitten ...


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 3 augustus 2014, 11:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 12:19
 
ANNETTE050 schreef:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.

Graag de volgende keer de 'Niet oké-knop' gebruiken, de redactie mailen en/of contact leggen met de persoon in kwestie. Met dergelijke insinuaties kan niemand iets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 12:31
 
FREEDOM687 schreef:
Rare titel? eh nee hoor, ik lees tussen de bedrijven door over wat mensen hier doen als ze al in een relatie zitten.
Is C.M. dan alleen een datingsite of mag het ook toegankelijk zijn voor mensen die naast hun relatie nog wel wat vrije tijd over hebben?, of.. je bent er nog niet aan toe om serieus te gaan daten maar je wilt wel graag je ei kwijt of mensen (online) leren kennen.

ChristianMatch is dacht ik niet alleen een datingsite, ik vind het als gelovige dan ook belangrijk dat we anderen die ruimte gunnen!
C.M. mag dan een christelijke site zijn, dat uit zich wat mij betreft ook in een ander ook z'n ding laten doen.
En dat kan ook betekenen (zoals Roelof) je verhaal doen zonder dat je perse op zoek bent.

Hoe zie jij C.M.? Enkel toegankelijk voor mensen die daadwerkelijk willen daten?

ChristianMatch is een datingsite, maar ook een ontmoetingsplek voor christenen.

Op het forum en in de chatbox kun je met elkaar in gesprek gaan over alles wat je bezighoudt. Dat kan soms heel persoonlijk zijn en dat is prima. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je schrijft. De vraag is wel waar de grens ligt in wat je deelt. En wanneer een (openbaar) forum daar nog wel geschikt voor is en wanneer niet meer.

In het topic 'Bang voor een nieuwe relatie' heeft Roelof eea gedeeld uit zijn leven. Dat is geen probleem. Maar er wordt ook gereageerd op hetgeen hij schrijft en daar wordt het lastiger. Want dan gaat het niet meer om wat Roelof schrijft, maar wat de anderen ervan vinden. En of ze het eens zijn met elkaars reactie of niet. Binnen het genoemde topic wordt dit een op zichzelf staand topic en in dit geval lijkt ons dat niet wenselijk.
Daarom hebben wij daar een grens getrokken en aangegeven dat je in het vervolg beter privé naar hem toe kan reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LYDIA899





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 13:11
 
CHRISTIANMATCH schreef:
ChristianMatch is een datingsite, maar ook een ontmoetingsplek voor christenen.

Op het forum en in de chatbox kun je met elkaar in gesprek gaan over alles wat je bezighoudt. Dat kan soms heel persoonlijk zijn en dat is prima. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je schrijft. De vraag is wel waar de grens ligt in wat je deelt. En wanneer een (openbaar) forum daar nog wel geschikt voor is en wanneer niet meer.

In het topic 'Bang voor een nieuwe relatie' heeft Roelof eea gedeeld uit zijn leven. Dat is geen probleem. Maar er wordt ook gereageerd op hetgeen hij schrijft en daar wordt het lastiger. Want dan gaat het niet meer om wat Roelof schrijft, maar wat de anderen ervan vinden. En of ze het eens zijn met elkaars reactie of niet. Binnen het genoemde topic wordt dit een op zichzelf staand topic en in dit geval lijkt ons dat niet wenselijk.
Daarom hebben wij daar een grens getrokken en aangegeven dat je in het vervolg beter privé naar hem toe kan reageren.

En dáár kan ik het helemaal mee eens zijn, iemand is zelf verantwoordelijk hoe of wat hij deelt.
Daarmee vraagt hij geen ongezouten oordelen.
Dan moet je inderdaad naar de persoon zelf gaan reageren, en níét openbaar gaan..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 21:06
 
JANS221 schreef:
OK, dan begrijp ik je wat beter. Dan hebben we het over twee verschillende zaken. Ik bedoelde dat je op je profiel kunt aangeven waarom je voor CM gekozen hebt. Dit naar aanleiding van je vraag op dit topic. Op het forum kun je daar eventueel verder over praten en uitleggen waarom je hier zit. Omdat het forum zoals je schrijft inderdaad niet altijd uitnodigend is om daar verder over te praten, geef ik er zelf de voorkeur aan om dan verder via privé-mail of chat te praten. Vaak krijg je dan mooie gesprekken, waar het forum zich niet zo voor leent. Mijn ervaring is dat je mensen dan beter leert kennen en ergens verder over door kunt praten. En dat kan en gebeurt ook op CM.

Klopt, maar dat is een keuze die je maakt.
Ik herinner mij dat ik bewust op het forum schreef.

Je hebt gelijk dat je dat ook via profiel kan doen en een 1-op-1 gesprek kunt aangaan, maar dat vond ik voor mezelf in die tijd te lastig, zeker als ik die persoon enkel virtueel kende.
Op het forum vond ik meer diversiteit.

Daarom kan ik me indenken dat dit voor meer mensen geldt, mits er wel gelegenheid is om dit op het forum te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 21:10
 
ANNETTE050 schreef:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.

Het viel mij ook op Annette, daarom dit topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 21:13
 
CHRISTIANMATCH schreef:
ChristianMatch is een datingsite, maar ook een ontmoetingsplek voor christenen.

Op het forum en in de chatbox kun je met elkaar in gesprek gaan over alles wat je bezighoudt. Dat kan soms heel persoonlijk zijn en dat is prima. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je schrijft. De vraag is wel waar de grens ligt in wat je deelt. En wanneer een (openbaar) forum daar nog wel geschikt voor is en wanneer niet meer.

In het topic 'Bang voor een nieuwe relatie' heeft Roelof eea gedeeld uit zijn leven. Dat is geen probleem. Maar er wordt ook gereageerd op hetgeen hij schrijft en daar wordt het lastiger. Want dan gaat het niet meer om wat Roelof schrijft, maar wat de anderen ervan vinden. En of ze het eens zijn met elkaars reactie of niet. Binnen het genoemde topic wordt dit een op zichzelf staand topic en in dit geval lijkt ons dat niet wenselijk.
Daarom hebben wij daar een grens getrokken en aangegeven dat je in het vervolg beter privé naar hem toe kan reageren.

Mensen kennen je vaak niet persoonlijk en verder wat weet je nou eigenlijk over iemand? Dus ga niet gelijk roepen wat je te binnen schiet, denk ik dan..
Op de niet-oke knop heb ik nog nooit gedrukt, ik zou dat alleen doen in uiterste gevallen, misschien toch maar vaker doen dan.. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 21:16
 
LYDIA899 schreef:
En dáár kan ik het helemaal mee eens zijn, iemand is zelf verantwoordelijk hoe of wat hij deelt.
Daarmee vraagt hij geen ongezouten oordelen.
Dan moet je inderdaad naar de persoon zelf gaan reageren, en níét openbaar gaan..

Het lijkt mij nog harder overkomen als iemand zoiets als "je moet je ouders eren" pv naar iemand stuurt, Roelof deelde dat in vertrouwen en hoe daar op gereageerd werd dat is een voorbeeld van wat ik niet vind kunnen.
(Er staat ook geschreven "Vaders verbittert uw kinderen niet", maar daar hoor ik nooit wat over, je kunt daar wel op reageren maar in liefde, niet in wat iemand moet doen.. mijn mening).


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zondag 3 augustus 2014, 21:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 22:38
 
Bij deze is er genoeg gezegd over Roelof en de manier waarop er gereageerd is.

Dus: Back on topic graag zonder opnieuw te beginnen over Roelof en het topic 'Bang voor nieuwe relatie'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 00:13
 
FREEDOM687 schreef:
Het viel mij ook op Annette, daarom dit topic.

Dan had je het topic beter kunnen noemen: mijn kritiek op andere forum schrijvers.
Of zoiets als: hoe gaan we hier met elkaar om.

Als je daarom dit topic heb geopend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 00:29
 
PETRA373 schreef:
Dan had je het topic beter kunnen noemen: mijn kritiek op andere forum schrijvers.
Of zoiets als: hoe gaan we hier met elkaar om.

Als je daarom dit topic heb geopend.

Gefrustreerde smiley hou het aub gezellig , je hoeft niet overal op te reageren wat je leest .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 01:47
 
PETRA373 schreef:
Dan had je het topic beter kunnen noemen: mijn kritiek op andere forum schrijvers.
Of zoiets als: hoe gaan we hier met elkaar om.

Als je daarom dit topic heb geopend.

Hoi Petra,

Dat had gekund, maar ik ben jou niet en heb er zelf voor gekozen om "C.M. datingsite" boven dit topic te zetten. Vond dat zelf een goede keuze en uiteraard mag een ander daar anders over denken.

Het gaat mij niet in 1ste instantie om de kritiek maar om de mensen die hier op C.M. komen maar al in een relatie zitten (zoals ikzelf) of mensen die hier gewoon voor de gezelligheid zitten.

Behalve dat ik soms niet echt welkome reacties lees ben ik ook benieuwd naar hoe anderen hier over denken en dan met name niet alleen de theorie maar vooral de praktijk!
Ik weet dat C.M. haar site niet enkel als datingsite ziet, maar wilde weten hoe de mensen daar in praktijk tegenover staan die hier aktief zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 05:21
 
JANS221 schreef:
CM is voor iedereen toegankelijk, of je nu op zoek ben naar een relatie of niet. Dat kun je ook aangeven in je profiel. Die ruimte is er.
Je kunt naast daten, chatten en mailen, leuke contacten opbouwen en goede gesprekken hebben. Zelf heb ik een paar vriendinnen gevonden op CM. We eten bij elkaar, gaan er op uit en gaan met elkaar op vakantie. Dat is het mooie van CM! Dus: CM is meer dan een datingsite!

Blijft de vraag of het verstandig is om op CM je privéproblemen op het world wide web te gooien. Vaak zijn in deze situaties persoonlijke contacten of privemails toch beter. En daar is dus ook ruimte voor.


Vriendschap en relaties
Discussieer hier over vriendschap, relaties, het single-zijn, afspraakjes, en alles wat hierbij komt kijken.
Christelijk leven
Discussies over hoe je als christen concreet invulling mag/moet geven aan je geloof.

Dit zijn de eerste 2 topics.

Hoe kan je nou, zonder eventjes iets van je privé op te lichten, nou praten over vriendschap, relaties, en alles wat hierbij komt kijken, zonder een beetje privé te worden.

En hoe kan je praten over hoe je concreet invulling moet geven aan je geloof als je niet ietsje privé kan zijn.

Ik denk ook, dat het ermee te maken heeft, of iemand te traceren is, ik ben absoluut niet te traceren. me geschiedenis wist zichzelf steeds, aan mijn naam is verder op het hele net niets mee te verbinden.
En ik heb overal ander wachtwoorden voor, met zo een systeem, dat het niet te achterhalen is en voor mij wel te onthouden.

Als ik een topic open over een onderwerp, aan de hand van een vraag, dan wil ik weten of datgene waar ik het over heb bij meerderen speelt.

Ik noem nu even wat, een jaar terug, opende ik een topic, 'seks voor het huwelijk, of gelijksoortig commitment', dat topic liep goed, en ja, wat is nou meer privé dan daarover te praten?

Nu opende ik gisteren een topic of ik de enige ben die er niet tegen kan tegen bovenmatig veel over de vijand praten in het dagelijkse leven.

Ja, dan kan het zijn dat men vermoed, dat ik iemand ken die dat doet, ja, en dat zou dan privé informatie zijn.

Maar ja, anders kan ik die vraag niet stellen.

Dan nog, heb ik voor mijn gevoel, niet veel gezegd.

Het gaat er denk ik om, om niet precies in details te treden dat is ook niet verstandig in het dagelijkse leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 09:44
 
ANNETTE050 schreef:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.

effe nog jouw reactie quiten freedom hierop
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2